Forum Sport Narty
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Proszę o opinie na temat Rytra i Krynicy

IP: *.blutmagie.de 14.02.10, 21:54
    W tygodniu wybieramy się w tamte okolice. Koledzy namawiają nas na Ryterski
    Raj, ale nie mam żadnej informacji na temat tamtej stacji. Zastanawiam się,
    jakie panują warunki. Dodam, że jestem początkująca. Będę wdzięczna za każdą
    opinię.
    Edytor zaawansowany
    • eggostarte 16.02.10, 00:27
      Podobno chwalą sobie ludzie Rytejski R. bowiem sporo komentarzy przewija się w
      internecie. Jak jest na prawdę nie wiem bowiem nie sprawdzałam, ale
      kiedyś...może:) Póki co brak urlopu:)
    • Gość: serec IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.02.10, 10:12
      Sama górka jest dosyć stroma w pierwszej części. Dla początkującej niezbyt dobre miejsce. Jeśli znajomi są dobrymi narciarzami wybrałbym Krynicę, jeśli jednak wszyscy zaczynacie naukę to Wierchomla będzie dużo lepsza (taniej i mniejszy tłok kosztem trudniejszych tras których w Krynicy nie brakuje).

pozdrawiam

serec
    • Gość: john IP: *.fejk.se 16.02.10, 13:16
      Krynicę odradzałbym początkującej osobie. Panujący tak tłok też na początek może
      odstraszyć. Podobnie jak ktoś wyżej - polecam Wierchomlę (mają zniżki) i Rytro,
      gdzie również panują fajne warunki.
    • aniaa80 17.02.10, 23:43
      Gość portalu: john napisał(a):

> Krynicę odradzałbym początkującej osobie. Panujący tak tłok też na początek moż
      > e
      > odstraszyć. Podobnie jak ktoś wyżej - polecam Wierchomlę (mają zniżki) i Rytro,
      > gdzie również panują fajne warunki.

- Przychylam się także do tej wypowiedzi. W najbliższym czasie także się tam
      wybieram. Rok temu warunki były idealne w okresie kiedy byłam, więc liczę na to
      samo w tym roku.
    • Gość: malokolo IP: *.pfaffeneder.org 21.02.10, 22:46
      a dla CIebie stok w Rytrze nie jest zbyt stromy? na mnie Ryterski Raj zrobił
      ogromne wrażenie, jest super przygotowany i okolica piękna, ale nie odważyłam