Forum Sport Narty
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Val di Fassa/Campestrinii/IT vs Mayerhofer AT

IP: *.gorzow.insant.pl 13.02.11, 18:21
    Hej, właśnie wróciłem z 7 dniowego wyjazdu, jeśli ktoś śledzi forum zobaczy moje pytania, tymczasem znam już odpowiedzi i mogę trochę pomóc, a przy okazji wyrazić moje zdanie nt AT vs IT. A więc zaczynamy - jestem początkującym narciarzem ( preferuje lekkie czerwone), właśnie wróciłem z IT, w zeszłym roku byłem w Mayerhofer również 7 dni....

Karnet: jeżeli ktoś chociaż trochę jeździ to nie opłaca się kupować żadnego poza SUPER SKI 233 E w high season ( droższy niż w AT) - w obu ośrodkach można sprawdzić po powrocie osiągi/przebiegi - mam wrażenie że IT ma więcej bajerów - graficzne/dynamiczne rozrysowanie planów dnia

Pogoda: mimo paru pesymistów z tego forum przepiękna pogoda, przez 7 dni niebieskie niebo,+2/4 celsjusza/ super słońce, ciepło ale trasy bdb naśnieżone ( w Mayerhofer było różnie - zimniej, wietrzniej, śnieżniej, mgliściej)

Trasy: hmm - raj dla narciarzy :) otwarte nawet do 17!!!(wybrane) wzorowo skomunikowane, dobrze opisane ( uwaga - w AT na mapach były numery tras w IT na mapach numery wyciągów - ma to swoje + i minusy, daje się przyzwyczaić). Wydaje mi się że czerwone w Dolomitach są znacznie łatwiejsze niż w AT. Perfekcyjne nartostrady dające możliwości przemieszczania się między ośrodkami - każdy dzień gdzie indziej bez konieczności używania skibusów i dublowania przejazdów- oceniam bardzo wysoko. Minusem są wąskie gardła np Arrabba - od 14-15 godziny dość dużo muld...

Sella Ronda - pomarańczowa i zielona - polecam w planie pobytu poświęcić na nie dwa dni - dość łatwe trasy, w jednej dużo wyciągania się (średni czas to 4-5 -6h)- widoki kosmiczne... non stop nowe stoki, pięknie - polecam

Marmolada - z Campestrinii dojechaliśmy na nartach, dość cieżki dzień, raczej szału na Marmoladzie nie było:kolejka na dole,tłoczno na górze, muldy ( Hintertux ciekawszy)