Forum Sport Narty
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Kilka pytań laika narciarskiego...

28.01.06, 13:08
    Na nartach nie jeździłam nigdy, ale zawsze było to moje marzenie, które w
    końcu chyba chciałabym zrealizować. Mam 2 pytania do znawców tematu ponieważ
    jestem totalnym laikiem niestety :(

Po 1) W którym momencie najlepiej kupować narty + dodatki na warszawskiej
    giełdzie narciarskiej przy Torze Stegny? Do kiedy w ogóle jest czynna giełda?
    W marcu jeszcze będzie ? Pewnie wtedy byłoby najtaniej, a może się mylę? Czy
    dużo można faktycznie zaoszczędzić kupując tam a nie w sklepach? Wszyscy
    namawiają mnie na Ski Team ale ten sklep do tanich chyba nie należy...

Po 2) czy dla osoby, która zaczyna dopiero naukę wyjazd np do Austrii czy
    Włoch nie jest złym pomysłem? Domyślam się, że oczywiście na początek
    najlepsze i wskazane są łagodne stoki (ośle łączki) i na pewno Polska byłaby
    lepszym miejscem, ale wyjechać moglibyśmy dopiero koniec marca/początek
    kwietnia a u nas to już chyba zdecydowanie za późno? :(

Jednym słowem, gdzie radzicie zakupy i dokąd wyjazd.

Z góry wielkie dzięki
    --
    Egipt 2004
    Zdjęcia
    Cairo Story
    Edytor zaawansowany
    • corrina_f1 28.01.06, 13:18
      Przyznaję, że post swój wysłałam nieco pośpiesznie nie przeglądając archiwum
      forum, a teraz dopiero widzę, że pytań w moim stylu jest tu od metra i co 2
      wątek brzmi podobnie :)
      Teraz już wiem, że podstawową radą jest zakup ciuchów, a sprzętu wypozyczanie.
      Jednak będę wdzięczna za jakieś porady w kwestii miejsca wyjazdu. Czy nauka za
      granicą to dobry pomysł, czy jednak powinno się zacząć od Polski i polskiego
      instruktora?

--
      Egipt 2004
      Zdjęcia
      Cairo Story
    • blancsport 29.01.06, 11:35
      Pobyt w Alpach jest kosztowny. O ile koszty zakwaterowania można uznać za warte
      zapłacenia ze względu na uroki miejsca to spory wydatek na karnet (ok. 150 EUR