Dodaj do ulubionych

Odradzam zakupów w sklepie Meble Melody!!

IP: *.v4.ngi.it 21.04.15, 21:09
Tak trudno jest dziś po prostu coś kupić i mieć. Kupiłam kanapę 28 stycznia. Tzn. zamówiłam i zapłaciłam za nią 28 stycznia. Dziś jest 17 kwietnia. Nie mam ani kanapy ani pieniędzy. Z powodu ciągłych opóźnień odstąpiłam od umowy zawartej na odległość i odstąpienie moje zostało uznane jako skuteczne - o czym zostałam poinformowana mailowo. I zaczęło się oczekiwanie na zwrot pieniędzy. 25 marca po wielu mailach i telefonach dostałam maila, że pieniądze dostanę 27 marca. I cisza. Dzwonie, piszę, a firma Meble Melody nic sobie z tego nie robi. Wcześniej się tłumaczyli, a to zwolnieniem pracowników, a to wypadkiem kuriera, a to chorą księgową, a teraz już się nawet nie tłumaczą. Dodatkowo kasują komentarze i negatywne oceny na swoim Facebookowym funpage'u, żeby inni użytkownicy nie mogli przeczytać moich opinii! Sprawa u Miejskiego Rzecznika Konsumentów, masa papierów, nerwów, telefonów i przede wszystkim czasu. Jeśli ktoś chce zapłacić i po prostu mieć kanapę to zdecydowanie odradzam ten sklep.
www.meblemelody.pl/
allegro.pl/sklep/38888154_meble-melody
Edytor zaawansowany
  • 19oliwka 24.04.15, 13:52
    oooooooooo. a ja u nich kupiłam naroznik z półką i jest ok ;) zapłaciłam mniej niz w Agata meble, a naroznik ten sam
  • Gość: basia011łomianki IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 27.04.15, 08:58
    Ja skorzystałam z opcji wynajmu i też jestem baaaaaaardzo zadowolona. Nie dość, że nie musiałam płacić od razu dużo kasy to jeszcze mam zajefajną kanapę bez rat, sprawdzania biku sriku etc.
    W każdym sklepie coś się zdarza, więc luzik. Ogólnie polecam
  • Gość: DG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.15, 20:04
    Ofertę cenową mają dobrą, dlatego sama zdecydowałam się na zakup u nich Niestety, w moim przypadku niższa cena oznaczała niższy standard obsługi.
  • pani.truskawka 27.04.15, 22:12
    Dobrze wiedzieć...
  • Gość: jaraas IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 30.04.15, 20:27
    Kupiłem szafę i wszystko ok.
  • Gość: DG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.15, 20:06
    Lucky You :)
  • Gość: pietro IP: *.superlan.waw.pl 25.05.15, 13:39
    Trochę się wystraszyłem jak czytałem ten wpis bo kupiłem tapczan w meble melody a przeczytałem tą opinię już po zakupie i czekałem z wydaniem opinii na dostawę ale złego słowa nie napiszę. Wszystko zgodnie z zapewnieniami wiec daje plusa. Myśle że to jakiś incydent i nie ma co się zrażać bo co człowiek to sytuacja a widać po innych wpisach że też klienci nie mieli problemów.
  • Gość: karza@o2.pl IP: *.adsl.inetia.pl 13.06.15, 18:11
    Witam. Czy mogę się dowiedzieć czy Twoja sprawa miała już finał? Wpakowałam się podobnie i nie wiem czy warto walczyć z nimi, czy od razu iść dalej. Pozdrawiam
  • Gość: DG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.15, 20:13
    Treść postu jest niedostępna.
  • gregor407 28.08.15, 13:48
    Treść postu jest niedostępna.
  • obslugasklepumm 13.06.15, 22:29
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: Pete IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.15, 22:36
    Ja czekam od końca kwietnia i doczekać się nie mogę
  • abrakadabra65 18.06.15, 10:30
    Ja też czekam i doczekać się nie mogę. Jestem tylko ciekawy kiedy i Twój komentarz stąd zniknie tak jak zniknęły wszystkie moje.
  • obslugasklepumm 18.06.15, 13:41
    Skoro Pan / Pani czeka to dlaczego nie dostaliśmy do dnia dzisiejszego zgłoszenia mailem lub OFICJALNIE nie podał Pan/i numeru zamówienia ??
  • abrakadabra65 18.06.15, 13:45
    Dostaliście i to już dość
  • obslugasklepumm 18.06.15, 13:28
    Proszę podać numer zamówienia
  • gregor407 18.08.15, 16:25
    Gdzie zginął komentarz w którym obrażacie klientów i straszycie ich sądem i prokuraturą??
  • Gość: DG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.15, 20:22
    Życzę powodzenia! Dobrą metodą jest płatność przy odbiorze. Ja już NIGDY nie zapłacę z góry, bo wtedy jest się traktowanym jako gorsza wersja klienta.
  • Gość: Jaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.06.15, 09:49
    Nie strasznie ludzi sądami za podzielenie się swoimi doświadczeniami... Też czekam już dwa miesiące i co tydzień mówicie mi że w przyszłym tygodniu będzie gotowe. A swoją drogą dlaczego realizacja zamówień się przedłuża i dlaczego nie informujecie swoich klientów ile zajmie wykonanie zamówienia?
  • obslugasklepumm 26.06.15, 14:57
    Szanowna Pani, w dniu dzisiejszym kilka osób otrzymało od nas informację o wydłużonym terminie realizacji z uwagi na problem produkcyjny.
    Pragniemy zauważyć, iż zgłoszenie o którym Pani napisała miało miejsce po pomówieniu firmy przez osoby nie związane w żaden sposób z nią i było pomówieniem zagrożonym kodeksem karnym.
    Pragniemy także zauważyć, iż w szczególnych przypadkach zamówienia mogą być wydłużone do 90 dni co jest ujęte w regulaminie, który każdorazowo jest akceptowany przez klienta składającego zamówienie. Mimo, że większość zamówień jest wykonywana terminowo, niektóre mogą się opóźnić o czym od razu jesteście Państwo informowani.
  • Gość: giez IP: *.adsl.inetia.pl 07.07.15, 23:11
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: DG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.15, 20:29
    Treść postu jest niedostępna.
  • Gość: DG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.15, 20:26
    O to to! Poza brakami w podstawach dobrej obsługi klienta pracownicy są mega złośliwi. W odpowiedzi na mojego pierwszego maila, że miarka się przebrała i że nie chcę już dawać firmie MM zarobić na moim zamówieniu napisali, że nie mam prawa rezygnacji i UWAGA!: "Życzę zatem miłego użytkowania zakupionego mebla." Bezczelność!
  • Gość: DG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.15, 20:20
    Prawie dokładnie tak było:
    Pani Dominiki G, która jak sama w dniu składani
    > a zamówienia przyznała ?JUŻ OD JEDNEJ FIRMY TOWARU NIE ODEBRAŁAM BO SIĘ SPÓŹNIL
    > I, WIĘC LEPIEJ ZREALIZUJCIE ZAMÓWIENIE SZYBKO?
    Zamówiłam w listopadzie kanapę w innej firmie i czekałam dwa miesiące, a miały być 2 tygodnie i nie przywieźli jej w ogóle, ale bez gadania kasę oddali. W związku z czym zadzwoniłam na Infolinię MM, po zobaczeniu na stronie: "Termin realizacji: 14 dni" i uczciwie powiedziałam, że raz się już przejechałam i czy na pewno za 14 dni będę miała kanapę. Odpowiedź była wiadoma (zanim dokona się przelewu): Oczywiście, jak najbardziej, daję gwarancję. Po 14 dniach nie było kanapy, po 21 ani 28 też nie. I nikt nie zadzwonił, nie napisał, że są opóźnienia. A jak zadzwoniłam sama to usłyszałam: "No będzie, ale nie wiem, czy w tym tygodniu, pewnie w przyszłym". W przyszłym nie było, więc znowu zadzwoniłam. Usłyszałam, że jak nie było t pewnie będzie w następnym... Itd...
  • Gość: :( IP: *.dynamic.chello.pl 19.07.15, 20:28
    Potwierdzam!!! ja zamówiłem kanapę narożną w kwietniu a w lipcu dostałem informację że moje zamówienie nie zostanie zrealizowane i teraz czekam na zwrot kosztów.
  • obslugasklepumm 20.07.15, 14:23
    Jest nam niezmiernie przykro, że kilka zamówień, rzeczywiście nie zostanie zrealizowanych. Jak informowaliśmy producent, który owe meble miał dla Państwa wykonać, wprowadził nas w błąd i nie zrealizował ich. Naturalnie jego meble z naszej oferty zostały już wycofane a Państwo otrzymujecie zwroty kosztów. Wciąż staramy się by oferta była selektywnie wybierana by uniknąć takich sytuacji. Pamiętajmy też, że jest to zaledwie kilka zamówień a realizujemy ich bardzo dużo w skali miesiąca i mimo wszelkich starań, czasem może zdarzyć się sytuacja, na którą nawet my nie mamy wpływu.
  • Gość: Magda IP: *.play-internet.pl 24.07.15, 15:18
    Widzę, że na forum odpowiadacie Państwo na posty. Wysyłam do Państwa maile i cisza.
    Kanapę zamówiłam 09.06.2015 i do dziś jej nie mam.
    Zgodnie z deklarowanym na allegro terminie miała dojechać w ciągu 14 dni roboczych.
    Dzisiaj zgłaszam sprawę na policję.
    ODRADZAM WSZYSTKIM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
  • Gość: Trala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.15, 15:53
    Ja czekałam 3 miesiące aż okazało się że nie ma towaru i nie zrealizują zamówienia i zwrócą pieniądze.... No i czekam... Ciekawe ile zajmie im zrobienie przelewu? Tez 3 miesiące?!
  • obslugasklepumm 24.07.15, 16:40
    Pani "Trala" jest nam niezmiernie przykro, że nie mogliśmy zrealizować Pani zamówienia. Jest to niestety wina producenta o czym informowaliśmy w poprzedniej wiadomości. Jego oferta została już wycofana z naszego sklepu. Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi zgodnie z regulaminem. Pozdrawiamy!
  • obslugasklepumm 24.07.15, 16:37
    Szanowna Pani Magdo! Dobrze Pani wie, że mebel kilka dni temu otrzymał przewoźnik do doręczenia.
    Zamiast atakować naszą firmę, prosimy skontaktować się z firmą transportową COLMAR i ustalić termin doręczenia. Z informacji jakie mamy od przewoźnika, jest z Panią w stałym kontakcie.
  • gazela86 27.07.15, 20:51
    Tym, którym się nie chce lub nie mają czasu na szukanie opisu końca całej sprawy: po miesiącach walk, po masie czasu spędzonego na pisaniu maili, komentarzy, opinii, po nadszarpniętych nerwach - dostałam zwrot pieniędzy. Nic więcej, żadnego przysłowiowego "przepraszam, dziękuję, pocałuj mnie w d***". No, ale cóż... Mam nauczkę na przyszłość. I zyskałam trochę wiedzy o Prawach Konsumenta, byłam na rozmowie u rzecznika, wiem jak działa Sąd Polubowny i jaka jest siła internetu :)
    Tymczasem 21.07, w ubiegły wtorek poszłam do Black Red White i zamówiłam kanapę. Termin realizacji: 18.08. A tu niespodzianka! Kurier ma być jutro (28.07) między 10:00 a 14:00, a kanapa ma zostać wniesiona na pierwsze piętro :)
    Mam nadzieję, że nie pojawi się tu niebawem nowy wątek i po 10 miesiącach bez kanapy w końcu będę mogła zaprosić gości :D
  • Gość: jaraas IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.07.15, 11:16
    Niezła kryptoreklama Black Red White. Temat zaczyna DG a konzy gazela cudownym wpisem o tym, jak to ladnie i sprawnie kupuje sie w Black Red White ale tak juz jest w Polsce, ze duze firmy musza niszczyc te male ze strachu o rynek ... żal.
  • Gość: Trala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.15, 22:15
    Myślę, że to nie koniec wpisów... I nie chodzi tu o wielkość firmy tylko jej rzetelność i traktowanie klienta. A swoją drogą jaraas, jesteś z melody?
  • Gość: jaraas IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 29.07.15, 11:56
    Naturalnie i z Black Red White też :) a dorabiam jako stróż bo mało mi płacą za pisanie...
  • gazela86 29.07.15, 13:23
    Wiedziałam, że nie umknie to Waszej uwadze :)
    W każdym razie mam konto gazela86, ale do tej pory mogłam edytować pole autor, gdzie chętnie umieściłam swoje inicjały, żeby firma wiedziała, od którego niezadowolonego klienta pochodzi opinia. Teraz już nie mogę tego pola edytować i nie wiem dlaczego.
    A reklamuję usługi firmy, z której obsługi jestem po prostu mega zadowolona. Jak kanapa się rozsypie i nie będą chcieli przyjąć reklamacji to na pewno tu opiszę :) W każdym razie wczoraj o 11:00 przyjechało dwóch miłych Panów, bez problemu wnieśli kanapę do pokoju na górze i już sobie tam stoi :)
  • Gość: giez IP: *.ssp.dialog.net.pl 16.08.15, 09:51
    Czy ktoś dostał zwrot gotówki. Pytam tych co ich sprawa rypła się w lipcu. Którym "firma" odstąpiła od umowy. Coś się ruszyło? Minęło 30 dni.
  • Gość: zg IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 17.08.15, 22:13
    witam. ja zwrot otrzymałem dzisiaj z ogromnymi przeprosinami, a już sie bałem ze bedzie problem.
  • luka88-77 16.08.15, 18:47
    Witam,
    proszę o kontakt osoby które zamówiły mebel w firmie Meble Melody i go nie otrzymały. Zapraszam do kontaktu przez serwis.
    P. S Pani "gazela86" czy można się z Panią jakoś skontaktować, ponieważ mam kilka pytań.
  • gazela86 03.09.15, 17:05
    Jasne! Jak tylko będę mogła to spróbuję pomóc. Aktywowałam profil i może Pan napisać wiadomość.
  • Gość: Trala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.15, 11:56
    nie dostałam zwrotu i nie wiem co teraz zrobić
  • Gość: giez IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.08.15, 22:37
    Treść postu jest niedostępna.
  • gregor407 18.08.15, 16:31
    Na takich jak oni najlepszy jest sadinternetowy.pl Ktoś już tu o tym pisał ale jego komentarz został usunięty. Konto na allegro mają już zablokowane, na facebooku kasują komentarze...
  • Gość: Trala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.08.15, 13:29
    Jakie działania podejmujecie żeby odzyskać pieniądze?
  • luka88-77 27.08.15, 07:44
    Działania jakie można podjąć, aby odzyskać pieniądze:
    -zgłoszenie na policję (potrzebna najlepiej większa ilość osób)
    -złożenie bezpłatnego wniosku do polubownego sądu konsumenckiego
    -złożenie wniosku do polubownego sadu konsumenckiego
    -e-sądy
    Żadna opcja nie jest gwarantem odzyskania pieniędzy ale próbujmy coś zrobić zanim firma ogłosi upadłość.
  • Gość: madzia IP: *.play-internet.pl 21.08.15, 17:19
    ja dostałam wczoraj z rabatem 10% na kolejne zamowienie...
  • Gość: Trala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.08.15, 09:56
    dostała Pani zwrot pieniędzy czy zamówiony mebel?
  • gazela86 03.09.15, 17:02
    Dostałam zwrot pieniędzy.
  • Gość: gość IP: *.btk.net.pl 20.09.15, 12:46
    Treść postu jest niedostępna.
  • taki-sobie-nick 21.08.15, 19:37
    Skąd ci się, kurde, wziął ten dopełniacz???
  • Gość: Pete IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.08.15, 13:10
    Treść postu jest niedostępna.
  • luka88-77 26.09.15, 19:48
    Treść postu jest niedostępna.
  • luka88-77 26.09.15, 20:03
    Dla zainteresowanych firma zawiesiła konto na fb na ich stronie nie ma już numeru. Ja czekam na termin rozprawy, mam nadzieję, że komornik będzie miał z czego ściągać należności.
  • Gość: Helen IP: *.146.133.64.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 28.09.15, 15:21
    U mnie to samo. Złożyłam pozew i czekam na nakaz zapłaty. Oby wcześniej nie ogłosili upadłości... Masakra z nimi. Jeszcze straszą prokuraturą za wpisy w necie, szkoda słów!
  • Gość: lenny IP: *.static.ip.netia.com.pl 30.09.15, 09:09
    Żona pracowała w tej firmie, nie przedłużyła z nimi umowy i od czerwca czeka na wynagrodzenie. Sprawę chcieliśmy załatwić polubownie ale nic to nie pomogło. Sprawę kierujemy do Sądu.
  • pol-o56 07.10.15, 11:04
    Cenna uwaga.
  • eryka55 29.10.15, 00:37
    Uwaga Firma melody desing ma wystawione swoje oferty na sprzedajemy.pl oto link
    sprzedajemy.pl/rozkladany-naroznik-cad-mini,23763267?inp_category_id=5&inp_location_id=1&inp_condition_id=1&inp_user_id=1412372&_rp_RP=_rp_offers&offset=5 . Pamietajcie nauczka na przyszlosc kupujac przez internet nie płac pieniedzy z góry. Do dnia dzisiejszego nie oddali pieniedzy !!!!!!!!
  • Gość: Agnieszka IP: *.219.119.7-c3.net.pl 31.10.15, 17:15
    Witam wszystkich.
    Ostrzegam przed zakupami w tej firmie. Telefony juz nie dzialaja,na zapytania co sie dzieje z moim naroznikiem tez juz nie odpowiadaja.Firma Meble Melody to jakiś horror czekaja tylko na naiwniaka co zaplaci im z gory!
  • msylw80 25.11.15, 12:17
    a jakie macie doświadczenia z twojemeble.pl ?? Bo opinie widzę całkiem pozytywne, ale jestem trochę sceptyczny co do zamawiania dużych przedmiotów przez internet
  • Gość: zocha IP: *.btk.net.pl 26.01.16, 14:14
    Jakie mają Państwo opinie na temat tego sklepu meblowego ????? www.divano.pl/
  • Gość: Załamany IP: *.btk.net.pl 16.03.16, 22:44
    Firma Melody Design zakończyła swoja działalność .
    Strona internetowa tego sklepu jest nie dostępna. Natomiast utkwił mi w pamięci jeden szczegół,a mianowicie na swojej stronie mieli zielony znaczek z pomarańczowym koszykiem zakupowym i gdy w niego naciskałem ukazywał się certyfikat oraz data jego ważności tzn 26.listopada 2015.

    Szukając w przeglądarce kanapy obecnie nie działającej firmy Melody Design ,znalazłem zdjęcie kanapy wystawionej na O....,gdy w nią nacisnąłem pod zdjęciem ukazał się opis produktu i sprzedający czyli nowy otwarty sklep www.divano.pl :):):) Po przejrzeniu nowej strony tego sklepu ,natknąłem się na znaczek czyli certyfikat o którym wcześniej pisałem i ku mojemu zdziwieniu ta sama data 26.11.2015 nieaktualny, co we wcześniejszej firmie Melody Design.

    Hmmmmmm dużo daje do myślenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka