Dodaj do ulubionych

zakupy w www.quiosque.pl?

22.06.15, 22:06
Czy kupowała któraś z Was ubrania w sklepie Quiosque www.quiosque.pl i może sie podzielic opinią? jak z jakością ubrań? czy są tak dobre gatunkowo jak wyglądają?
Edytor zaawansowany
  • Gość: sisi IP: *.dynamic.chello.pl 05.07.15, 17:29
    Większość zakupów robię przez internet, lubię ten sklep, zaglądam też często na www.kodymody.com/pl/bluzki-i-topy ;) Zamawiając rzeczy przez Internet można naprawdę sporo zaoszczędzić.
  • Gość: Jola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.15, 11:45
    Możesz popatrzeć również na inne sklepy internetowe z odzieżą czy obuwiem,po czym dopiero porównać ceny i wybrać tą która najbardziej Ci odpowiada,liczą się także pozytywne opinie,im będzie ich wiecej tym rzecz jasna lepiej i bezpieczniej.

    MaxQ.pl
  • logor 20.10.15, 13:14
    Ja kupowałam i kupuję i kupować będę, jak dla mnie najlepszy sklep w całym internecie.
  • Gość: Gość IP: *.dynamic.mm.pl 31.03.17, 18:13
    Masakra!!! Zamówiłam przesyłkę i 2 tygodnie nie mogą jej wysłać. W dzisiejszych czasach takie rzeczy już się nie zdarzają. Pierwszy raz spotkałam się z takim podejściem do klienta. Nie polecam, a przez takie postępowanie ich sklepy stacjonarne będę omijać szerokim łukiem.
  • Gość: kobieta IP: 193.243.143.* 05.04.17, 09:06
    Jestem OBURZONA podejściem sklepu internetowego Quiosque do klienta, czekałam dwa tygodnie na opłacony przelewem zakup. Otrzymana przesyłka była NIECHLUJNA, tzn.brak guzika przy zapięci, plama na brzuchu i pod pachami sukienki, sukienki były wrzucone do kartonu bez dodatkowego opakowania. Złą opinię dla sklepu wystawia obsługa wysyłek internetowych a szkoda bo jakość i fason zakupionych rzeczy bardzo mi odpowiada.
  • Gość: zawiedzonakobieta IP: *.131.246.94.ip4.artcom.pl 13.04.17, 12:03
    Ja również czekam na dostawę ponad dwa tygodnie.Konsultant na infolinii kompletnie niezorientowany. Gada głupoty i zwala na pocztę.Wali kotka za pomocą młotka i rżnie idiotę.Nie wiem o co chodzi w tym interesie. W dzisiejszych czasach takie podejście do klienta jest dla mnie nie do przyjęcia a zaznaczam ,że jestem osobą cierpliwą, oburza mnie jednak jak ktoś robi ze mnie idiotę.Nie ma nawet magicznego słowa PRZEPRASZAM i postaramy się zgodnie z regulaminem. Odradzam zakupy w tym sklepie.
  • Gość: Martka IP: *.dynamic-ww-05.vectranet.pl 12.04.17, 14:40
    Dołączam do Pań odradzających zakupy w Quiosque. Zamówiłam towar 2 tygodnie temu (i zapłaciłam) - i nic. Kilka dni temu napisałam z prośbą o informację o zamówieniu - i nic. Dziś zadzwoniłam na infolinię, gdzie powiedziano mi, że "mają opóźnienia w wysyłaniu zamówień, bo była promocja i byli bardzo zajęci" - sic! Na moje pytanie, dlaczego sklep w ogóle się w tej sprawie nie skontaktował, zapadła długa, zdumiona cisza. Zdecydowanie NIE!
  • Gość: bw IP: *.232.91.50.atman.pl 25.04.17, 14:12
    Potwierdzam!!
    Zamówiłam towar 9.04, od razu opłaciłam. Do tej pory go nie otrzymałam... Napisałam maila w tej sprawie, w odpowiedzi otrzymałam podobne tłumaczenie - dużo zamówień, promocja blablabla.
    Wciąż nie wiem, czy otrzymam towar.
  • Gość: Jola IP: *.dynamic.chello.pl 25.04.17, 19:59
    Ja również nie polecam!!!! Moje zamówienie z 4.04 nadal nie wysłano chociaż opłacone zostało w tym samym dniu. Żadnych informacji na temat przyczyn opóźnienia, na infolinii tylko sprawdzają status zamówienia i nie są w stanie nic powiedzieć kiedy wyślą zamówienie. Obsługa tragiczna!!!!
  • Gość: 123 IP: *.dynamic.mm.pl 26.04.17, 19:15
    Popieram wszystkie negatywne wypowiedzi. Zamówioną sukienkę nie dość że przesłali po 3 tygodniach, to była ona wymiętolona i bez paska, który był w zestawie!!! Po licznych telefonach i mailach i kolejnym oczekiwaniu przysłali mi jakiś pasek, oczywiście nie pasujący do sukienki. Masakra!!! Zamiast dosłać pasek ze zdjęcia to przysłali pierwszy lepszy (iinny kolor, materiał). Ja się pytam, kto pracuje na tym magazynie?? Co Ci ludzie mają w głowach?. Oczywiście piszę i dzwonię do nich dalej. Nawet nie odpisują!!! A na infolinii usłyszałam, że rzeczywiście wyszła jakaś "idiotyczna sytuacja". Jestem w szoku, że takie rzeczy w ogóle mają miejsce. Już miesiąc to wszystko trwa. Gdzie są przełożeni tych "pracowników"? Co na to właściciele firmy??? Jednym słowem ŻENADA!!!
  • Gość: rocket IP: *.231.52.3.koba.pl 27.04.17, 11:40
    Dołączam do grona odradzających zakupy na stronie! Czekam nadal na zwrot pieniędzy, bo po długim oczekiwaniu na przesyłkę kazałam im zamówienie anulować i oddać kasę. Będę im psuć opinię gdzie tylko się da, bo nie spotkałam się jak dotąd z żadnym sklepem internetowym, który olewałby klientów a każde opóźnienie powinno być priorytetem, by takiego klienta o tym poinformować a nie pisać, że mieli dużo zamówień i się nie wyrabiają. Kogo to obchodzi?! Jakoś inni wyrabiają się i zakupy są na drugi dzień! Odradzam!
  • Gość: RadekK IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 09.10.18, 21:21
    Cześć,
    czekam na towar (kilka bluzek) już 13 dzień roboczy. Próbowałem zadzwonić na infolinię i choć zapowiadają, że godziny dostępności infolinii są od 10:00 do 22:00, to rozłączają połączenie - dzwoniłem o 21:16. Jeszcze nie wiem, czy zmieszczą się w zapowiadanych 14 dniach roboczych, przy czym nie chcą rozmawiać...
  • kassyam 01.03.19, 11:04
    Dołączę ze świeżym wpisem, może ktoś przeczyta przed zamówieniem, gdyż chyba sytuacja dalej nieciekawa... Absolutnie nie polecam zakupów w tym sklepie internetowym! Muszę podpisać się pod postami poniżej, żałuję, że nie zerknęłam wcześniej.. Niestety rzeczywiście oszukują klienta i traktują bez szacunku, wystawiając niedostępne towary. Po 18! dniach od złożenia zamówienia dostałam informację, że produkt jest niedostępny i czy kompletować resztę towaru (??!!). Towar dalej widnieje na stronie- więc to ku przestrodze. Dziś mija 20sty dzień, a moje zamówienie nawet nie wyruszyło z magazynu.. czekam na kolejne niespodzianki, bo niczego dobrego spodziewać się nie można przy takim braku profesjonalizmu. Zaczyna to wyglądać jak zamówienie z AliExpress, tylko ceny inne. NIE POLECAM sklepu, gdzie po 18 dniach ktoś zaczyna się interesować Waszym zamówieniem i orientuje się, że nie można go skompletować, podczas gdy Wasze pieniądze leżą na koncie już prawie 3 tygodnie. Rozczarowanie i żenada.
  • Gość: Jotka IP: *.centertel.pl 05.10.19, 14:09
    W 2019 dodać muszę, że jakość towarów znacznie spadła. Odzież przychodząca bez guzika czy z nieodciętym plastikiem antykradzieżowym po 9u dniach oczekiwania.. ciuchy prujące się po 1m czy dwóch praniach. Ogromna szkoda, bo pochodzę z Kujaw i zawsze im kibicowałam. Ale teraz..... wybieram zakupy gdzieś gdzie zamówienie dostaję na drugi czy trzeci dzień, a odzież jest DOBREJ jakości.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka