Dodaj do ulubionych

Kłopoty ze sklepem Atlas for Men

22.01.16, 20:34
Kupiłam w grudniu ubrania w sklepie internetowym atlasformen.pl (znalazłam mini katalog w prasie tv) i gdy otrzymałam zły produkt (inny niż zamawiałam) to go zwróciłam. I tu zaczyna się mój kłopot, ponieważ telefoniczna obsługa klienta potwierdza otrzymanie produktu z powrotem ale nie ma zwrotu pieniędzy. Regulamin sklepu mówi, że mają 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu otrzymania towaru z powrotem. Ja mam w statusie sprawy już naliczoną kwotę do zwrotu od 14 grudnia ub.r., a mamy 22 stycznia i kasy nie otrzymałam (i jej nie wysłali). Wciąż słyszę, że moje telefoniczne uwagi przekażą przełożonemu oraz skierują sprawę do natychmiastowej realizacji, ale wciąż nic się nie zmienia.
Czy ktoś ma podobny problem z tym sklepem?
Edytor zaawansowany
  • ambur54 23.01.16, 18:11
    Witam Panią,
    Mamy identyczny problem z tą firmą. Dokładnie tak jak w Pani przypadku , 14 grudnia Firm Atlas przyznała nam zwrot kwoty za zwrócony towar i do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu pieniędzy. Na nasze monity i maile dostajemy zdawkowe i wymijające odpowiedzi Agenta , bo nigdy nikt się nie chce przedstawić z nazwiska . Mamy już wątpliwości ,czy odzyskamy pieniądze a jakiekolwiek kontakty z ta firmą odradzamy wszystkim. Poczekamy jeszcze 2 -3 dni i trzeba będzie pójść z tą sprawą do Federacji Obsługi Konsumenta .Może pomogą nam odzyskać pieniądze.
  • kerad6466 04.01.17, 21:06
    TUTAJ POLCJA NA TYCH CWANIAKÓW JEST POTRZEBNA
  • Gość: cvietek IP: 91.240.130.* 09.03.17, 06:21
    Chyba lepiej byłoby napisać im pismo ze wskazaniem ostatecznego terminu zwrotu pieniędzy oraz powiadomieniem, że w przeciwnym wypadku sprawa zostanie skierowana do sądu z powództwa cywilnego.

    Pozdrawiam - Ryszard
  • kasia622 23.01.16, 20:45
    Dziś nie mogę zalogować się na swoje konto w Atlas for men (odpowiedź "strona chwilowo niedostępna"), ale wcześniej już wydrukowałam sobie niezbędne rzeczy i w poniedziałek idę do Rzecznika Spraw Konsumenta. Jak to nie pomoże, to zgłoszę sprawę na policji jako wyłudzenie. Może to pozwoli im się obudzić.
  • ambur54 25.01.16, 12:53
    Witam!
    Po kilku tygodniach i wielu monitów do obsługi klienta firmy "Atlas for men" zarówno drogą e-meilową jak i telefoniczną w dniu dzisiejszym (25-01-2015 r.) otrzymałem pieniądze za zwrot odzieży.
    Mimo wszystko nadal odradzam potencjalnym klientom tej firmy zamawianie u nich towarów. Owszem zamówiony towar jest przysyłany, ale jeżeli klient chce zamienić np. odzież na mniejszy rozmiar to zamianę traktują jako nowe zamówienie i każą sobie za przesyłkę ponownie zapłacić. Nie mają o tym napisane w regulaminie. Ja nie chcąc powtórnie płacić za wymianę odzieży odesłałem paczkę z powrotem. I od 14 grudnia 2015r. do dnia 25-01-2016 r. czekałem na kilkaset złotych zwrotu.
    Źyczę Pani, aby pieniądze również dotarły w tym tygodniu do Pani rąk, bowiem w tym samym dniu tj. 14 grudnia 2015r. przyznano Pani zwrot gotówki.
  • kasia622 26.01.16, 10:05
    Tak, również wczoraj otrzymałam zwrot za część zwróconych ubrań. Został jeszcze zwrot za bluzę, którą oddałam 29 grudnia (tego dnia była u nich, a dopiero 4 stycznia mają zarejestrowany zwrot; ale jeszcze nie mają wystawionej kwoty do zwrotu).
    Wszystko jest ok gdy kupujesz i od razu trafia się we właściwy rozmiar (a rozmiarówka jest trochę zawyżona). Jeśli chodzi o zwroty/wymiany to horror.
    I zgadzam się, że nie polecę sklepu znajomym po tych przejściach.
  • ambur54 26.01.16, 10:59
    Też uważam, że zwroty/zamiany to prawdziwa gehenna w tej firmie. Bierze się prawdopodobnie to stąd, że dział finansowy firmy nie jest w Polsce tylko we Francji. 14 grudnia 2015 r przyznano mi zwrot pieniędzy, ale na przekazie pocztowym z Francji jest data nadania 22 styczna 2016r. A pieniądze otrzymałem dopiero 25 stycznia 2016r. Jak łatwo policzyć to trzeba czekać na zwrot gotówki 6 tygodni.
    Otrzymałem już pieniędze, dzisiaj napiszę do Obsługi Klienta Atlas For Men e-maila z żądaniem zlikwidowania mojego konta i nie przysyłania mi żadnych materiałów reklamowych. Była to moja pierwsza i ostatnia przygoda z tą firmą
  • Gość: Anonim IP: *.dynamic.mm.pl 26.01.16, 11:00
    Z ww. sklepem mam podobny problem. Sama kwestia wymiany kurtki (która i tak nie powiodła się) trwała ok. miesiąc, od października zeszłego roku. Niestety musiałem ubiegać się o zwrot pieniędzy. Otrzymałem tylko zwrot za koszt jednej z dwóch wysyłek, zwrotów kosztów za drugą wysyłkę i kurtkę nie otrzymałem do dzisiaj. Sprawa dłuży się prawie pół roku, rozmowy telefoniczne nie pomagają. Rzekomo "wszyscy klienci już dawno otrzymali zwrot kosztów za zamówione towary", dodatkowo "sprawa trafiła do działu finansowego", a nawet kierownika. Ostatni telefon - proszę sprawdzić na poczcie, jeśli nie ma, to prawdopodobnie towar został odesłany i wtedy wyślą ponownie. To chyba tyle w kwestii sklepu. Państwu już podziękujemy.
  • Gość: Tom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.16, 23:44
    Mam to samo. Zwrocilem za duza kurtke a oni chcieli ode mnie kase za mniejsza drugi raz. Bo raz juz płaciłem
  • rorewa 17.02.16, 11:42
    Mam to samo. scenariusz identyczny. Obsługa klienta doradza mi cierpliwość, zupełnie jakbym miała jakąś terapię.
    Na pewno nic już nie kupię w tym sklepie.
    Problem trzeba gdzieś zgłosić. Bo wygląda, że to firma krzak!!!
    Ewa
  • Gość: men IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 17.02.16, 12:47
    Ja czekam na zwrot pieniędzy już dwa i pół miesiąca. Przestrzegam przed zakupami w tym pseudo sklepie.W odpowiedzi na moje e-maile dostaję zdawkowe odpowiedzi od alicji, magdaleny , patrycji, karoliny ,że pieniądze wróciły do nich z powrotem , proszę uzupełnic adres o nazwę ulicy , zgłosiliśmy problem do działu finansowego , pieniądze zostaną doręczone przekazem pocztowym w ciągu kilku dni itd . Że jeszcze żadna instytucja w Polsce nie odebrała im licencji , pozwolenia na prowadzenie działalności.
  • Gość: Maria1980 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.16, 19:37
    Mam podobny problemem z tym sklepem. Zamówiłam u nich prezent pod choinkę, ale rozmiar był za duży, odesłałam im kurtkę 28 grudnia, 29 grudnia otrzymali paczkę ze zwrotem na co mam potwierdzenie. Niestety do tej pory nie otrzymałam pieniędzy, mimo wielokrotnych prób kontaktu telefonicznego i mailowego. Czy ktos tutaj z forum zgłaszał może gdzieś tą firmę? Myślę, że pora przestać się z nimi kontaktować i pójść prosto na policję.
  • Gość: Anonim IP: *.dynamic.mm.pl 18.02.16, 21:38
    Zgadza się, trzeba coś z tym zrobić. To co sklep wyprawia jest poniżej krytyki.
  • rorewa 19.02.16, 17:23
    Uważam, że trzeba zgłosić bo chyba marne szanse na odzyskanie pieniędzy.
  • Gość: naiwna do czasu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.16, 15:43
    U mnie to samo. Przysłali inne buty niż były w ofercie. Zareklamowałam je i odesłałam 13 stycznia. Ponoć zaksięgowali je i pieniądze do zwrotu 01 lutego. Dzisiaj jest 22 luty a pieniędzy ni widu ni słychu. Mogą mi więcej katalogów nie przysyłać, bo już nic u nich nie zamówię. Z takimi sklepami nie współpracuję. Czekam do końca tygodnia i idę na policję. A do skarbówki informacja o dodatkowych dochodach, bo mają i towar i pieniądze.
  • Gość: Maria1980 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.16, 18:48
    W dniu jutrzejszym udaję się na policję i zgłaszam kradzież moich pieniędzy przez tą firmę, w związku z tym że od 29grudnia 2015 kiedy towar został zwrócony, nadal nie otrzymałam pieniędzy. Apeluję do wszystkich z forum których ta firma oszukała-zgłaszajcie na policję. Im więcej zgłoszeń, tym większe prawdopodobieństwo że szybciej odzyskamy pieniądze.
  • kerad6466 04.01.17, 21:09
    Tak też zrobiłem i szykuję papiery z korespondencji emeil i z przelewu i na policję
  • grazia5o 23.02.16, 17:48
    Ja tez kupilam plaszcz [sztuczne futerko ] po otrzymaniu stwierdzilam ze to kurtka w pasie szeroka a rekawy bardzo waskie Odeslalam w dniu 4.01.2016 i do tej pory 22.02.16 nie otrzymalam pieniedzy.
    Takie same tlumaczenie co Pani Kasi....
    Grazyna
  • Gość: Maria1980 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.02.16, 19:10
    Ja dziś zgłosiłam na policją oszustwo. Mam nadzieję że więcej osób tak zrobi.
  • kerad6466 04.01.17, 21:10
    otrzymałaś zwrot?
  • Gość: Maria1980 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.02.16, 20:29
    Dwa dni po zgłoszeniu na policję odzyskałam pieniądze. Radzę wszystkim którzy mają z tym kłopoty, żeby zrobili tak samo...Wystarczy trochę stanowczości. Nie cackać się z dziadami. Teraz wysyłają maile do mnie i sie płaszczą..Ostra zdecydowana interwencja i oszuści znają swoje miejsce.
  • tarapotek 04.03.16, 14:26
    Też się męczę z tymi oszustami. Dałam im czas do 8 marca. jeśli nie oddadzą pieniędzy za zwrócony towar, zgłaszam sprawę na policję! Masakra jakaś...
  • no_named1 10.05.16, 11:40
    A jaka jest procedura zgłoszenia na policji? Ja czekam na 150 zł od 10 lutego...
    pozdrawiam
    Ania
  • kerad6466 04.01.17, 19:19
    wydrukuj wszystkie emiele włącznie z przelewem i na policje bo to jedyna droga do odzyskania pieniądzy mam nadzieje
  • Gość: bORESZ74 IP: *.dynamic.chello.pl 06.03.16, 11:48
    Ja też mam ten sam kłopot. Zgłosił się do mnie kurier z towarem, który zamówiłem. Zażądał pieniędzy za towar, który już został opłacony przelewem. Przekazałem mu dowód przelewu. nie chciał go przyjąć, Towaru zamówionego nie dostarczył. Moje wielokrotne interwencje pod telefonem 222069972 nie daje rezultatu. Słszę już kilka razy, że "zawiadomią kierownika, którą to sprawę niezwłocznie załatwi. Niestety, nie załatwia, towaru zamówionego nie otrzymuję, natomiast propozycję zwrotu pieniędzy (?). Ja domagam się nadal dostarczenia towaru! Firma ATLAS FOR MEN to jakaś tajna chyba organizacja. Nie podaje swojego adresu ani w Szczecinie, ani w Warszawie. Nie ma faxu, e-maila. Oburza się, że śmiałem dokonać opłaty przelewem, skąd znam numer konta? Z mojej praktyki dziennikarza śledczego, domniemam, że wpłaty gotówkowe wręczane "kurierowi" nie trafiają do kasy tej firmy. Jak dowiaduję się z opowieści klientów tej szacownej firmy dostarczane produkty stanowią jakieś wręcz "odrzuty produkcyjne". Chyba nie myli się klientka oszukana przez ATLAS FOR, to firma KRZAK, skąpo obdarujący polski Urząd Podatkowy podatkami od obrotów.
    Zwracam się więc równocześnie do UOKIK o dogłębne zbadanie działalności wręcz anonimowej Firmy, nagminnie oszukującej swych potencjalnych klientów. Ciekawostką jest fakt, że mimo nadania mi numeru tranzakcji nr 05-201601270004487, takowa w aktach Atlasu For, nie istnieje. Prosżę UOKIK do zobowiązania ww firmy adresów jej siedzib w Polsce.
    Z pełnym uszanowaniem wysokich lotów cwaniactwa, Janusz Władysław Ratzko, 01-026 Warszawa, ul. Anielewicza 25 m 104
    Do wiadomości UOKIK WARSZAWA
    Janusz Władysław Ratzko, dziennikarz śledczy w stanie spoczynku
  • rorewa 08.03.16, 12:51
    Ja tez zwróciłam się z interwencją do Rzecznika Ochrony Konsumenta. Można jeszcze do telewizji!!!
    Ewa
  • Gość: Urszula1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.08.16, 22:03
    Mam podobne kłopoty ze sklepem "Atlas for Men" - proszę Pana J.W. Ratzko o kontakt.











































    pekapro1@gmail.com
  • kerad6466 04.01.17, 21:23
    zgadza się .........wysłałem przelew a o ni nie mają go w swoim systemie.Sprawdziłem w Przelewy24 i dostałem od nich potwierdzenie dokonania przelewu.Lecą sobie w balona w Atlas for men pomimo ich meila ,że kwota zostanie zwrócona nic na moim koncie nie przybyło ..........zbieram papiery z meili i na Policję
  • Gość: niunia33 IP: 91.240.68.* 08.03.16, 14:38
    Witam w klubie. Firma jak widmo. Niby kontakt jest (mail, telefon ) ale tylko teoretyczny. Na początku stycznia odesłałam w ramach reklamacji "piękną " kurtkę męża o wartości ponad 300 zł. Pruła się na szwach zanim zdążył ją założyć. Jakby szyta papierową nitką. Od tamtej pory wysyłamy maile, a oni nic. Po wielu tygodniach odpisali, że nie mają żadnych danych o zakupie i nie mogą kurtki znaleźć. Mamy potwierdzenia i wysłaliśmy je , ale nadal cisza. Kilka dni temu odpisali , że wkrótce otrzymamy zwrot pieniędzy. DZIŚ PRZYSZŁO 17 ZŁOTYCH. CHOLERA WIE ZA CO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • tarapotek 08.03.16, 20:52
    Witam,
    ja w ubiegły czwartek podesłałam im link do tego właśnie forum z propozycją zapoznania się o opiniach na swój temat oraz z informacją, że jeśli do 8 marca nie otrzymam zwrotu pieniędzy (240 zł) za odesłany towar to zgłaszam sprawę na policję. I proszę bardzo - dziś 8 marca i cały zwrot listonosz dostarczył.
  • Gość: bORESZ74 IP: *.dynamic.chello.pl 08.03.16, 14:41
    No cóż, chyba kanciarze! Personel warszawski (??) jest wprost oburzony jeżeli płaci się za produkt przelewem. Podejrzewam, że opłaty gotówkowe nie trafiają do kasy firmy. W moim przypadku konwojent uporczywie domagał się kasy i był oburzony, że mu chciałem wręczyć dowód przelewu! Nieuprzejmy. nie przeszkolony personel zachowuje się tak jakby, tak trochę "z boku" przywłaszczał sobie wpłaty gotówkowe. Rada! Prześwietlić ten personel!
  • kerad6466 04.01.17, 21:27
    Lepiej bo jak telefoniczniei zapowiedziałem ,że jeżeli nie dostanę zamówionej rzeczy lub zwrotu gotówki od anonimowej agentki usłyszałem odpowiedź..........proszę bardzo niech pan idzie na policje.....super sklep...więc już poszedłem
  • maserina 22.03.16, 13:46
    Ja się z nimi szarpię już drugi miesiąc do tego stopnia że już mnie z imienia i nazwiska znają. Jeśli nie oddadzą kasy do końca marca zglaszam na policję i podobno trzeba do ECK europejskie centrum konsumenta napisać o mediację...Ciekawe czy to pomoże
  • jant00 22.03.16, 18:39
    Czekam już trzy miesiące na wymianę towaru z mniejszego (XXL) na większy (XXXL). Nie ma żadnego odzewu w tej sprawie, nie polecam nikomu zakupów w ATLAS FOR MEN proponuję wyrzucać ich katalogi prosto do kosza, a proponowane gadżety przez ATLAS FOR MEN możesz kupić na bazarku w stoisku wszystko za 5 zł. Nie polecam współpracy z tym sklepem internetowym bo w podobnej sytuacji nie będziesz towaru i pieniędzy. Uprzeć swoich znajomych
  • kerad6466 04.01.17, 21:28
    na fb już dałem znać
  • Gość: Darek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.03.16, 20:15
    Mam podobny problem z tym "nieszczęsnym" sklepem. Od początku lutego do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu środków....a dzisiaj przesłali pismo, że poczta odrzuciła zwrot pieniędzy i po kolejnej rozmowie telefonicznej mam czekać następne 2 tygodnie na zwrot środków. Oczywiście, z przełożonym nie można się skontakować...KPINA i ŻENADA... Nie polecam nikomu tego sklepu !!!!
  • Gość: zdesperowana IP: *.241.um.szczecin.pl 09.05.16, 12:00
    Witam !
    Z firmą Atlas for Men walczę od 31 marca br czekając na zwrot pieniędzy pobranych przez Przelewy 24 i przekazane tego samego dnia ( 31 marca) firmie Atlas for Men. Brak słów na opisanie tego, co przechodzę. 40 dni mija a ja wciąż czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowane nigdy zamówienie. Jestem umówiona z dziennikarzem, trzeba te złodziejskie praktyki nagłośnić. Ręce opadają, zero kontaktu z firmą w Sosnowcu ( brak telefonu), tylko infolinia w Szczecinie i "nicniemogące" operatorki
  • Gość: onyks IP: 213.25.143.* 20.10.16, 10:58
    Witam

    czy udało się Pani odzyskać pieniądze ?Jestem w tej samej sytuacji ,zakup 11.09.2016 do dziś brak zwrotu pieniędzy.Zgłaszam sprawę do prokuratora.
  • kerad6466 04.01.17, 21:30
    jestem stanowczo za tym ...........
  • Gość: mirek IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.16, 14:38
    Od roku bezskutecznie staram się odzyskać pieniądze. Podobno 17 maja 2015 roku została uznana moja reklamacja, ale pieniędzy wciąż nie dostałam. Wygląda na to, że firma okrada w ten sposób naiwnych klientów. Pisałam nawet do centrali w Paryżu - nie dostałam żądnej odpowiedzi. Scenariusz ten sam, jak opisywany przez wszystkich Państwa. Wszyscy są anonimowi, a numerowane agentki telefoniczne powtarzają to samo jak katarynki - ostatnio nowość: przepraszają i proponują prezent jako rekompensatę.
  • jendrol56 21.06.16, 22:01
    zamówiłem zestaw 4 T-Shirtów i kąpielówki. Dostarczono mi jedynie kąpielówki a te letnie koszulki dostępne będą dopiero pod koniec sierpnia - zapłaciłem za dostawę a o niedostępności koszulek napisano mi w liście wewnątrz przesyłki, gdybym wcześniej to wiedział odstąpiłbym od zamówienia. NIGDY WIĘCEJ W TEJ FIRMIE ZAKUPÓW NIE DOKONAM I INNYM TEŻ ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • jasiu3 29.06.16, 13:06
    Witam wszystkich
    O swoim problemie z tą firemką nawet nie będę pisał bo jes podobny do wszysrkich pozostałych. Widać , że to nie przypadek a celowa polityka.
    Jakość obsługi na infolinii poniżej krytyki. Obsługa zachowuje się jakby rozmawiała z przedszkolakiem.
    Nikt się nie przedstawawia z imienia i nazwiska a tylko podaje numer . Przy okazji pozdrawiam numer 2.
    Może w jakiś sosób zbiorowo zgłosić problem do mediów ,to najlepszy sposób na taką gangsterkę.
    Czekam na propozycje .
  • androsz 17.07.16, 19:03
    Miałam identyczną sytuację - kilkakrotne kontakty telefoniczne i mailowe nie pomogły. W końcu, chyba w lutym br. pieniądze za zwrócony towar otrzymałam, lecz "zapomniano" oddać pobraną opłatę pocztową w wysokości 8,90 zł. Do dnia dzisiejszego cisza, a minęło już ponaad 7 m-cy. Zapewne skieruję sprawę do sądu - nie chodzi mi już tak bardzo o te niespełna 10 zł, lecz sam fakt lekceważenia i oszukiwania klientów powinien być napiętnowany.
  • Gość: Puma IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.09.16, 13:27
    Ja też mam podobny. Zrobiłem przedpłatę przy składaniu zamówienia. Firma wysłała towar pocztą ze statusem "płatność za pobraniem". Po mojej interwencji telefonicznej przyznali się do błędu i zaproponowali zapłatę jeszcze raz aby odebrać przesyłkę !!! i zwrot pieniędzy po miesiącu. W świetle Pani doświadczeń boję się, że nie doczekam się zwrotu.
  • Gość: wieslawa53 IP: *.CNet.Gawex.PL 07.11.16, 17:13
    Mam podobny problem jak poprzednicy.Zamówiłam towar ,zrobiłam przelew internetowy 30,08,16r . Towaru nie otrzymałam i zwrotu pieniędzy też nie m,mogę się doprosić.Juz listopad a na monity pada odpowiedż jak mantra.Proszę o cierpliwość.A ja juz nie mam cierpliwośći , napisałam jeszcze jednego maila i ide na policję.
  • miss_rochester 26.05.17, 15:33
    A ja odwrotnie.Dokonałam zwrotu i w przepisowym terminie dostałam przekaz na całą kwotę.Chociaż po przeczytaniu tych wypowiedzi nie liczyłam na taki obrót sprawy.Widocznie monity niezadowolonych klientów pomogły.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.