Dodaj do ulubionych

sklep internetowy electro.pl

10.10.07, 10:04
Witam
Chcialem zrobic drogi zakup w tym sklepie. Szukalem opini na ten sklep, wydaje
mi sie ze naciagane. Pisza w samych superlatywach (przypuszczam, pewnie sami
pracownicy z electro.pl generuja te wpisy).
Bede wdzieczny za odpowiedz, kto mial szczescie kupowac od nich produkty.

Pozdrawiam.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Mike IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.11.07, 21:26
    trochę dziwny ten sklep. wpisałem hasło "mio" w wyszukiwarce żeby sprawdzić, czy
    mają palmofon, na który ostatnio zachorowałem (A701). no i mają, ale o dziwo
    przed produktami firmy mio wyskoczyło za 20 innych zupełnie nie związanych z
    nawigacją satelitarną.
  • jano000 05.11.08, 11:03
    Nie wyraze sie pochlebnie o sklepie -
    otrzymalem towar uszkodzony.

    A najbardziej odradzam transport przez UPS! - Tylko nie ta firma.
    Problemy z dostawa, uszkodzenie sprzetu i nie ma winnego...
  • Gość: ewka IP: *.xdsl.centertel.pl 16.05.11, 16:21
    bede pamietać na przyszlosc ; ]


    Komunikator samochodowy - Wyraź swoje emocje ma drodze..:)

  • Gość: Aga2 IP: *.netfala.pl 06.04.12, 09:20
    niestey mam bardzo niepochlebną opinię na temat sklepu. Chciałam też dodać ją na opineo ale sklep ciagle ja blokuje. Właściwie to chętnie ujawnię moją korespondencję ze sklepem i sposób traktowania klienta. Oto ona czyli nie tylko moje subiektywne zdanie ale też odpowiedzi sklepu - widać jak traktują klienta:
    Niestety pierwszy zakup i bardzo dużo...Dodano: 1 marca 2012 | 17:28:10
    5.5 7-3-9-3 R:1
    Niestety pierwszy zakup i bardzo dużo nerwów. Przy zamówieniu w informacjach dodatkowych dopisałam że proszę o dostawę po godz. 17. W dodatkowym mailu ze sklepu pani napisała że termin mam umówić z kurierem. Kurier zadzwonił rano o 7.40 i spytal sie czy mozemy dostarczac- w czasie gdy jechałam do pracy- powiedziałam że najwczesniej moge być o 16.30 spowrotem. Okazało się że kurier pracuje do 17, o czym oczywiście sklep mnie nie powiadomił a przyjął zamówienie. Po telefonie do Electro pani powiedziała że skoro dostałam maila że kurier się ze mną umówi to już to ją nie obchodzi a poza tym w regulaminie jest napisane że dostawa do 17.00. Zadzwonił kurier że chce bym była wcześniej bo on nie będzie czekał 40 minut na mnie i się wyłączył. Zadzwonbiłam do centrali kuriera gdzie pani powiedziała że jestem zobligowana do "dostarczenia" 3 osoby do pomocy- a pragne zauważyć że celowo zapłaciłam dodatkowo za wniesienie do domu. Kolejny więc telefon do Electro gdzie Pani generalnie mi powiedziała że moim obowiązkiem jest czekać na kuriera i być gotowa wtedy kiedy kurier może, a jej nie obchodzi już nic, bo mi napisali że mam się sama umawiać z kurierem. Po wyjściu wcześniej z pracy żeby się spotkać z kurierem Pan kurier poprosił mnie na dół i spytał gdzie 3 osoba do noszenia, bo przecież zamówiłam tańszą wersję wnoszenia- pzry zakupie nie ma wersji light czy hard. Przez 10 miinut probował sie skontaktowac ze swoja centrala zeby oni mi wyjasnili ze zamówiłam wersje light. Gdy jednak sie nie dodzwonil to jednak wniesli mi moja lodowke na gore. Czyli generalnie ludzie bierzcie wolne na 6 dni bo przeciez czas realizacji to 2-6 dni a wy jestescie zobowiazani do bycia w domu kiedy kurier przyjedzie ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (5 marca 2012 | 22:21:29)
    Prosimy o podanie numeru zamówienia w celu weryfikacji.aga (6 marca 2012 | 08:48:47)
    nie ma problemu żebym podała numer rezerwacji 823828- zresztą pisałam do sklepu i dzwoniłam kilka razy juz w tej sprawie. Tylko czemu zespół opineo pisze "Twój adres e-mail nie zostanie udostępniony sklepowi" skoro po moim numerze zamówienie dotra nie tylko do mojego maila ale także do adrsu telefonu itp..ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (12 marca 2012 | 11:59:07)
    Przepraszamy Panią za wszelkie niedogodności powstałe w związku z realizacją zamówienia. Powyższa opinia dotyczy pracy firmy kurierskiej nie ELECTRO.pl. Zgodnie z regulaminem sklepu w przypadku przesyłek z opcją wniesienia termin doręczenia wynosi 2-6 dni roboczych. Kwestia usługi wniesienia została wyjaśniona z przewoźnikiem, informacja którą otrzymała od kuriera o wykupionej usłudze light była bezpodstawna. Ostatecznie z otrzymanych informacji wynika, że usługa została wykonana. W kwestii terminu doręczenia. Sklep nie ma wpływu na godziny doręczenia przesyłek o czym poinformowaliśmy zainteresowaną. Przesyłki doręczane są w standardowych godzinach pracy kurierów. Poinformowaliśmy również, że na podstawie podanego numeru listu przewozowego można kontaktując się z oddziałem doręczającym ustalić przybliżone godziny doręczenia. Nie ma zatem konieczności pozostawania przez 6 dni w oczekiwaniu na przyjazd kuriera. Informujemy również, że ELECTRO.pl udostępnia tracing przesyłki, w związku z powyższym kupujący widzi na stronie przewoźnika kiedy przesyłka wydana jest do doręczenia. Z uwagi na fakt, że opinia dotyczy pracy firmy kurierskiej prosimy o usunięcie krzywdzącej dla sklepu opinii.aga (12 marca 2012 | 12:25:59)
    Niestety sklep nie poinformował mnie o niemożności dostarczenia przesyłki po 17- ja nie muszę znać standardowych godzin pracy kuriera- właśnie po to pisałam dodatkowego maila do Sklepu żeby to uzgodnić- to że ogródkowo napisaliście że mam się kontaktować z kurierem nie oznacza że sklep nie ponosi żadnej winy- wręcz przeciwnie powiniem mi jasno odpisac że kurier pracuje do 17 tuz po otrzymaniu zamówienia, czyli jest to zrzucanie winy na firmę kurierską. Oczywiście udostępniacie tracing przesyłki ale to oznacza że po dotarciu do magazynu docelowego mogę dostać przesyłkę w ciągu najbliższych kilku dni- w ramach obiecanego terminu- Pani na centrali telefonicznej w Electro dosłownie powiedziała że "moim obowiązkiem jest czekanie na kuriera" czyli jak przesyłka jest o 3 nad ranem w magazynie docelowym to następnego dnia mam brac wolne z pracy? Poza tym wyżej wspomniana Pani nakłamała mi przez telefon że w regulamienie jest dokładnie napisane że kurier pracuje do 17- co jest oczywiście nieprawdą- nie ma takiego zapisu z regulaminie- chyba nie spodziewała się Pani że ponownie sprawdzę regulamin. Generalnie skoro Sklep nie ma wpływu na godziny doręczenia przesyłek to dlaczego przyjmuje zamówienie gdzie konkretnie jest napisane że "DOSTAWA PO 17"., a klientem kuriera nie jestem ja tylko sklep- więc uważam że w tym przypadku jest to 100% wina sklepu. Nie dość że przyjmuje zamówienia które z góry wie że nie będzie mógł zrealizować, to nie odpowiada na maile dokładnie , to jeszcze kłamie w sprawach dotyczącyh zapisów w regulaminie i na każde pytanie i prośbę odpowiada- nie kmamy wpływu na pracę kuriera, nie obchodzi nas itp.ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (16 marca 2012 | 18:33:30)
    W kwestii tracingu paczki wyjaśniamy, że z monitorowania przesyłki można dowiedzieć się znacznie więcej szczegółów niż podaje klientka. W chwili gdy zamówienie jest przekazane kurierowi pojawia się status :wydano kurierowi do doręczenia” co oznacza że w tym dniu nastąpi doręczenie. I wcale nie wynika z powyższego, że kupujący musi przez sześć dni oczekiwać w domu na przesyłkę. Takie twierdzenie jest manipulacją. Z przykrością informujemy również, że kupująca mija się z prawdą w kwestii informacji przekazywanych przez pracowników ELECTRO.pl dotyczących zapisów Regulaminu. Treść dokumentu jest powszechnie dostępna zatem sugestię że pracownicy powołując si ę na dokument przekazali sprzeczną informację traktujemy jako nadużycie. Podtrzymujemy prośbę o usunięcie krzywdzącej i nierzetelnej opiniiaga (18 marca 2012 | 10:46:00)
    Jeśli chodzi o tracing to dzień wcześniej wieczorem nie było statusu wydanie kurierowi do doręczenia a dnia następnego o 7,40 rano przed wyjściem do pracy nie sprawdzałam strony tracingu, a wtedy właśnie zadzwonił kurier z informacją że posiada moją przesyłkę. Jeśli chodzi o Regulamin to go oczywiście czytałam przed zakupem ale w chwili stwierdzenia przez Pania ze Sklepu Electro że jest zapis o tym że dostawy są do 17 wolałam sprawdzić jeszcze raz zamiast się kłócić- bo rozumiem że Sklep kwestionuje moje stwierdzenie że ktoś od nich tak mi powiedział- no niestety tak mi Pani powiedziała- nie udowodnię tego bo nie przyszłoby mi do głowy nagrywanie takich rozmów. Jak zadzwoniłam drugi raz do sklepu po ponownym przeczytaniu regulaminu i stwierdziłam że nie ma takiego zapisu Pani tego nie skomentowała tylko jak zwykle umyła ręce zamiast przeprosić twierdziła że ona nie ma wpływu na godziny pracy kuriera a moim obowiązkiem jest bycie wtedy kiedy zjawi się kurier. Niestety nie jest nadużyciem twierdzenie że przekazujecie sprzeczne dane ponieważ je przekazujecie i niestety nie jesteście w stanie przyznać że po prostu ktoś u was popełnił błąd i zachował się wręcz chamsko w stosunku do mnie. A teraz te odpowiedzi też traktuję jako chamskie zachowanie gdyż wprost twierdzicie że kłamię i manipuluję. Nieładnie i nieprofesjonalnie. A ja po prostu umieściłam łagodną opinie na początku nie pisząc o wszystkich waszych wybrykach. Rozumiem że moderator nie umieści mojej opinii ale nie zajdziecie i tak daleko tak trakując klienta.ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (24 marca 2012 | 21:17:49)
    Inform
  • Gość: kejcik3 IP: *.static.chello.pl 03.09.12, 13:21
    Sklep kusi ceną ale jakość usług skandaliczna:(
    Kupiłam parlkę w tym sklepie. Pralka przyjechała uszkodzona (połamany plastik pokrywy bębna). Musiałam zapłacić obowiązkowe 15 zł za przygotowanie paczki do transportu i jej ubezpieczenie. Pralka przyjechała w foli bez jakiegokolwiek dodatkowego zabezpieczenia. Po 10 min od wyjścia kuriera zostało to zgłoszone. Niestety kurier się już nie wrócił (takie procedury) pomimo tego ze nie wiem czy windą na dół zdążył zjechać. Pani powiedziała, że przyjedzie następnego dnia. Kurier następnego dnia sporządził protokuł szkody, który ja wraz ze zdjęciem uszkodzonej pralki wysłałam do electro.pl. Po prawie 2 tyg przyszła odpowiedź, ze reklamacja nie uznana:( Jak się potem dowiedziałam to opakowanie (sama folia na bębnie) , za które zapłaciłam 15 zł to jest opakowanie producenta i w takiej formie do nich przyjeżdża. I usłyszałam, że mogłam zrobić zdjęcie ":opakowania" czyli foli, że jest naruszona bo jak tego nie ma to nei mam dowodów że w takim stanie pralka przyjechała.
    Bardzo ładnie się wywinęli od odpowiedzialności. Wielkie rozczarowanie i same problemy.
    Jeśli chodzi o portal Opineo.pl to opinie napisałam ale niestety nei została opublikowana. Została zakwestionowana przez recenzowany sklep. Dlatego mają 99% pozytywnych opinii. Człowiek oszukany chce przestrzec innych ale okazuję się, że portal chroni sklepy a nie konsumentów:( NIE POLECAM
  • Gość: ona IP: *.internetia.net.pl 03.01.13, 23:01
    miałam też trudność z opublikowaniem nie-pozytywnej opinii na opineo, próbowałam chyba ze 4 razy dodać opinię, która była nawet neutralna (bo tak wyszło w opineo ze średniej punktów za różne rzeczy) - ciągle reklamowali, zarzucali mi kłamstwa i nierzetelność. Ostatecznie, za 4 razem, napisałam do jakiegoś kierownika opineo - kazał mi jedno zdanie ("odradzam zakup") jako oceniające wyrzucić, i wreszcie, po chyba w sumie roku, opublikowali opinię. A sklep sprzedał mi uszkodzone rzeczy a potem nie uznał reklamacji, bo wadę zgłosiłam na drugi dzień (a dodam, że jedną z wad było pęknięcie wewnętrznego elementu) - bo przy kurierze tylko sprawdziłam, czy wszystko jest, a nie szczegółowo obejrzałam
  • Gość: jacek IP: *.play-internet.pl 04.01.13, 16:34
    Nie przejmuj się i nie obarczaj się winą za niedostrzeżenie wewnętrznych uszkodzeń. Mój przypadek z pralką BEKO opisywałem już tutaj - połamane elementy wewnętrzne ! Postępowałem zgodnie z regulaminem elektro.pl: pl „W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonego towaru…” i z zewnątrz nie było możliwości stwierdzić, że sprzedawca będzie próbował mnie oszukać wciskając niesprawny towar. Nawet interwencja rzecznika praw konsumenta nic nie dała. Pozostała droga sądowa lub samo... .
    Z dodaniem negatywnej opinii na opineo walczę już dwa miesiące - 4 razy protestowali. Dodałem 19.11.2012 opinię na www.sklepy24.pl; 22.11.2012 sklep poprosił o numer zamówienia; 25.11.2012 strona z opiniami na tym portalu została zlikwidowana. Pisałem do admina i powiedział, że grozili im pozwem. Może ktoś szykuje pozew zbiorowy - dołączę.
  • Gość: atlantyk-pacyfik IP: *.dynamic.chello.pl 04.01.13, 21:42
    Myślę, że gdyby ktoś założył taki pozew zgłosiłoby się baaardzo dużo osób. Nas oszukali z gofrownicą. Też przyszła połamana (opisałam w tym wątku). To oszuści.
  • Gość: cloe IP: *.winb.bialystok.pl 04.02.13, 14:33
    ja również się dołączę, myślę o interwencji na policji...ktoś chętny?
  • Gość: atlantyk-pacyfik IP: *.dynamic.chello.pl 04.02.13, 20:10
    Myślę że znajdzie się dużo chętnych, ale nie wiem jak to ma wyglądać. Jak pójdę jutro na policję to powiedzą "nie otworzyła pani paczki przy kurierze a to jest podstawa wszystkich reklamacji. Byłam u rzecznika konsumentów i powiedział mi właśnie to "dlaczego mam pani wierzyć? Może pani złamała sama zawiasy od gofrownicy?" Oczywiście policję powinno zastanowić to, że tak wiele osób odradza ten sklep i że wszyscy opisują ten sam proceder- czyli co wszyscy sobie sami psują to na co wyłożyli duże pieniądze? Myślałam nawet żeby napisać do TVN, ale powiedzą mi pewnie to samo co ten rzecznik. I na tym bazuje electro.pl.
  • Gość: jacek IP: *.play-internet.pl 05.02.13, 10:07
    Tak wygląda blokowanie mojej negatywnej opinii na opineo.pl - życzę udanej lektury.


    Reklamacja

    Twoja recenzja została zakwestionowana przez sklep. Wyjaśnienie sklepu możesz przeczytać w oknie obok.

    Jeśli nie zgadzasz się z opinią sklepu - możesz przystąpić do dyskusji. Jej przebieg będzie śledzony przez Moderatora, który wyda ostateczny werdykt odnośnie zasadności reklamacji.

    Moderator ma prawo ingerować w treść wypowiedzi jej uczestników mając na uwadze ochronę danych osobowych, jak również kulturę dyskusji.
    Reklamacja recenzji
    REKLAMOWANA RECENZJA
    Sklep:ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy Napisana przez:Jacek Nr zamówienia: 1002209
    Sklep wybrałem z powodu...
    Dodano: 6 grudnia 2012 | 19:43:09
    0 x-0-x-0 R:1
    Sklep wybrałem z powodu konkurencyjności ceny. Firma elektro.pl przysłała mi pralkę ładnie przepakowaną. Dopiero podczas zdejmowania blokad i zabezpieczeń odpadła górna pokrywa odsłaniając połamane wewnątrz elementy. Uruchomienie pralki grozi utratą zdrowia a nawet życia. Firma odrzuciła reklamację argumentując to brakiem protokołu podpisanego z kurierem. Pracują tam ludzie niekompetentni, gdyż nie rozumieją iż z zewnątrz towar wyglądał dobrze - a połamany jest wewnątrz - i gdyby nie odpadła ta pokrywa to przed włączeniem bym się o tym nie dowiedział. Obejrzałem prali BEKO w sklepie AGD i są one inaczej zapakowane - wniosek prosty - pracownicy firmy Elektro.pl przepakowują sprzęt przed wysłaniem, prawdopodobnie przy okazji uszkadzając go - lub to jest powodem zmiany opakowania.
    ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (12 grudnia 2012 | 10:48:56)
    Reklamacja zarejestrowana poprzez formularz na stronie internetowej sklepu dotyczyła uszkodzenia mechanicznego pralki doręczonej kurierem. Przesyłka została odebrana bez zastrzeżeń a uszkodzenie nie zostało udokumentowane protokolarnie podczas odbioru. Co więcej z przesłanej dokumentacji fotograficznej wynika, że kupujący ingerował do wnętrza pralki do czego nie posiadał uprawnień. Wyjaśniamy, że wszystkie oferowane przez ELECTRO.pl produkty znajdują się w oryginalnych fabrycznych opakowaniach producentów zatem zarzut przepakowywania towarów przez pracowników sklepu jest bezpodstawny. Przedmiotowa recenzja jest nierzetelna i narusza dobre imię sklepu. Prosimy o pozostawienie opinii jako niejawnej.
    Jacek (12 grudnia 2012 | 15:48:46)
    Jak wynika z odpowiedzi Elektro.pl pracownicy nie czytają ze zrozumieniem tego co klienci piszą lub jest to celowe działanie mające na celu zniechęcić klienta. W reklamacji i powyższej opinii zapisałem "pokrywa odpadła podczas zdejmowania blokad". Tak, zdejmowania blokad zgodnie z załączoną instrukcją – należało odchylić pralkę ku tyłowi i wyciągnąć z pod spodu element zabezpieczający – i w tym momencie pokrywa odpadła ukazując zniszczenia. Do odblokowania bębna poprzez odkręcenie 4 śrub nie doszedłem. Natychmiast wykonałem zdjęcia i wysłałem z zapytaniem co dalej – bo ja potrzebuję pralkę sprawną. Na odpowiedź musiałem czekać do końca terminu 14 dniowego. Odpowiedź prócz „brak protokołu” zawiera również informację, że wg art. XXX to właściciel odpowiada za swój sprzęt. W odpowiedzi na reklamację nie ma wzmianki, że odrzucono z powodu ingerencji do wnętrza (swoją drogą to bardzo dziwni specjaliści pracują w Elektro.pl, bo twierdzą, że była ingerencja ale nie dostrzegają, że przeciętny Kowalski nie ma możliwości aby takich zniszczeń dokonać w domu). Powód, który został podany to "brak protokołu podpisanego w obecności kuriera". Z całą stanowczością podtrzymuję, że odbierając pralkę od kuriera nie miałem zastrzeżeń co do wizualnych oględzin pralki (zgodnie z regulaminem Elektro.pl). Nie było i nie ma na niej wgnieceń czy rys, które wskazywałby na tak poważne zniszczenia wewnętrzne. Nawet folia nie była uszkodzona - więc oznacza to, że pralka po kataklizmie, który ją spotkał została ponownie zapakowana. Pierwsze słyszę aby BEKO pakowało swoje produkty oklejając nalepkami "Elektro.pl" zamiast BEKO oraz wrzucało do bębna naklejki reklamowe "Elektro.pl", które znalazłem. Wychodzi na to, że Elektro.pl potrafi bez otwierania opakowań umieszczać wewnątrz swoje materiały reklamowe. Może ten cudotwórca przez przypadek nie zauważył i uszkodził przy okazji wnętrze. Recenzja jest rzetelna i opiera się na dokumentacji pisemnej oraz posiadanym wykształceniu. W rzeczonej sprawie głos obecnie zabrał Miejski Rzecznik Praw Konsumenta w Toruniu o czym Elektro.pl powinno wiedzieć już od 5 grudnia. Ponieważ kupiłem towar nowy – nie poreklamacyjny lub stłuczkę. Oczekuję od pralki by prała. Uważam, że firma Elektro nie przyznaje się do winy, bo w okresie przed świątecznym trzeba kamuflować wszystko przed niedoszłymi klientami. Elektro.pl zapomina, że sukces opiera się nie na jednorazowej transakcji ale na zaufaniu i szacunku klienta, który gdy jest zadowolony z zakupów to pozostaje wierny. Elektro.pl usuwa wszelką krytykę swoich usług – dlatego dałem się zwieść tej pięknej stronie internetowej. Wszędzie widnieją tylko pozytywy, bo administratorzy są zmuszani do usuwania wpisów i całych stron po protestach Elektro.pl. Doskonałym przykładem jest www.sklepy24.pl - gdzie 22.11.2012 zamieściłem negatywną rzeczową opinię; 26.11.2012 Elektro.pl zażądało numeru zamówienia by się ustosunkować, a 5.12.2012 strona z opiniami została usunięta na wniosek Elektro.pl bez ustosunkowania się - co poświadcza moja korespondencja z p. xxx – administratorem sklepy 24.pl. Jeśli trzeba okażę pralkę i wszelką dokumentację z oraz wymiany korespondencji z Elektro.pl; sklepy24.pl; rzecznikiem oraz opinie większej ilości klientów, którzy opisują podobny schemat działania Elektro.pl. Gotów jestem jeśli trzeba wystąpić w „interwencja” itd. bo czuję się oszukany przez specjalistów Elektro.pl. Wiadomo, że wypadki się zdarzają ale takie sytuacje rozwiązuje się w inny sposób.
    ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (17 grudnia 2012 | 22:49:48)
    Do odkręcenia blokad transportowych nie potrzeba zdejmować blatu pralki. Sposób odkręcenia blokad opisany jest w instrukcji obsługi. W kwestii przepakowania: ELECTRO.pl nakleja na FABRYCZNE opakowanie taśmę firmową z napisem „sprawdź zawartość przy kurierze” mającą na celu przypomnienie odbiorcy o konieczności zweryfikowania zawartości podczas odbioru. Reklamacja została rozpatrzona zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaakceptowanym regulaminem zakupów. Podtrzymujemy prośbę o usunięcie krzywdzącej i nierzetelnej opinii.
    Jacek (18 grudnia 2012 | 09:32:29)
    Jak wynika z odpowiedzi Elektro.pl kolejny raz odpowiada mi osoba niekompetentna. 1. Już wielokrotnie pisałem, że pokrywa górna odpadła podczas zdejmowania blokad - tym razem aby ukazać kłamstwa pracowników Elektro.pl dołączam zdjęcie1 instrukcji z zaznaczonym na czerwono (CZERWONY OWAL) punktem do którego doszedłem. Jak widać postępując zgodnie z instrukcją - w tym momencie - odpadła pokrywa górna. Tak słabo się trzymała. A z drugiej strony na tyle mocno aby wytrzymać odpakowywanie z folii. Nie rozumiem dlaczego Elektro.pl usiłuje mi wmówić, że kupiłem nową pralkę aby ją od środka połamać i zawracać tym komuś głowę. Gdyby przysłano mi pralkę nową i sprawną wpisałbym opinię pozytywną – niestety pracownicy Elektro.pl przysłali produkt przepakowany i zepsuty. 2. Nadal nie ma odpowiedzi w jaki sposób cudotwórca z Elektro.pl umieścił wewnątrz bębna ich reklamę – zdjęcie2. W odpowiedzi Elektro.pl pisze „W kwestii przepakowania: ELECTRO.pl nakleja na FABRYCZNE opakowanie taśmę firmową z napisem „sprawdź zawartość przy kurierze” mającą na celu przypomnienie odbiorcy o konieczności zweryfikowania zawartości podczas odbioru.” Czyli jest to kolejne kłamstwo, bo takowe materiały zostały do bębna zapakowane. 3. Opakowanie nie posiada nadruków BEKO pomimo, że w innych sklepach tak właśnie zapakowane są oryginalnie pralki tej firmy. 4. Odpowiedzi Elektro.pl nie są zgodne z ich własnym regulaminem „W chwili odbioru przesyłki Kupujący pow
  • Gość: cloe IP: *.231.19.94.koba.pl 07.02.13, 19:51
    trzeba coś zrobić bo sklep pozostaje bezkarny, i dalej naciąga nowych klientów kuszącą ceną, mało tego na portalach wyświetla się jako pierwszy (ceneo, skąpiec)...
  • Gość: atlantyk-pacyfik IP: *.250.172.smslowianin.pl 07.02.13, 20:00
    @cloe- tylko że my tą nieszczęsna gofrownicę kupiliśmy w electro nie ze względu na niską cenę. Pomiędzy ofertą tego sklepu a innego było wtedy może 5 zł różnicy. Wybraliśmy electro bo miał bardzo dużo pozytywnych opinii! To nas zachęciło i uśpiło naszą czujność. Teraz już wiem że albo sami piszą sobie pozytywne opinie (gdybym u nich pracowała tak bym robiła bo miałabym lepsze obroty) albo nieliczni klienci którym udało się dostać coś niepopsutego.
  • Gość: Renata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.03.13, 13:38
    Ja myślę że trzeba by było rzeczywiście nagłośnić w telewizji, w jakimś programie, może to by ukróciło proceder uprawiany przez sklep ELECTRO .pl i ostrzegło innych konsumentów przed zakupami u nich.
    Kupiłam pralkę w tym sklepie 30.01.2013 przyszła uszkodzona, opakowanie zewnętrzne nie uszkodzone.
    Złożyłam reklamację na niezgodność towaru z umową. Odpowiedź odmowna uznania reklamacji.
    Wypisują bzdury, że wada mechaniczna, nie dotyczy niezgodności z umową, a tak jest tylko przy wadzie fizycznej nie mechanicznej.
    Konsultowałam z Rzecznikiem Konsumentów, napisałam odwołanie , dzisiaj dzwoniłam, ale oni nadal to samo, mają swoją interpretację przepisów.
    Czekam teraz na odpowiedź pisemną, może ktoś mi podpowie co dalej?
  • Gość: Jacek IP: *.play-internet.pl 02.03.13, 14:22
    Poczytaj moje wpisy - dokładnie taka sama sytuacja z pralką, z zewnątrz ok a w środku połamana - zgodnie z regulaminem. Odpuściłem sobie, bo prawnik stwierdził że wygram ale będą się odwoływać w nieskończoność i generować koszty. Na opineo.pl dodaję negatywną opinię już od listopada i co 7 dni odpisują mi bzdury a ja że są oszustami. Pozytywy piszą sami a negatywy usuwają i zmuszają inne serwisy do kasowania - co opisałem na przykładzie www.sklepy24.pl.
  • Gość: Agnieszka IP: *.awacom.net 12.03.13, 23:26
    dokładnie tak jak u mnie- mają już chyba wypracowany model i doświadczenie- ale co na to Opineo- po 30 dniach tej bezsensownej dyskusji z nimi opinia powinna się ukazać. Może to jakis układ by te negatywy usuwać?
  • Gość: Jacek IP: *.play-internet.pl 13.03.13, 11:40
    Zgłaszałem Administratorowi Opineo, że już wystarczająco długo trwa bezsensowna wymiana zdań - otrzymałem odpowiedź, że dopóki nie skończą się protesty elektro.pl to moderator nie zakończy tego. Z przykrością stwierdzam, że mimowolnie opineo nie jest wiarygodne, bo sprzyja takim oszustom. Wystarczy wysyłać protesty i sprzeciwy.
  • Gość: Agnieszka IP: *.ip.netia.com.pl 13.03.13, 13:30
    Niby ich regulamin mówi :"W przypadku wszczęcia procedury reklamacyjnej opinia zostaje usunięta na czas wyjaśnienia sprawy, ocena nie jest też brana pod uwagę przy wyliczaniu średniej ocen. Komentarz, który zostanie uznany za rzetelny pojawi się po zakończeniu reklamacji na szczycie listy komentarzy.
    Rozstrzygnięcie reklamacji następuje w ciągu 7 dni od zamieszczenia ostatniej wypowiedzi w procesie reklamacyjnym, przy czym w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji" Czy to jakiś układ? Ja zgłaosiłam oficjalnie sprawę do Rzecznika ochrony konkurencji i konsumentów. Jeżeli Opineo tak działa to za kilka dni się okaże.

  • Gość: jacek IP: *.play-internet.pl 14.03.13, 10:28
    W takim razie czekam na efekt. Ja cały czas zasypuje ich moimi wywodami :)
  • Gość: cloe IP: *.231.18.39.koba.pl 02.03.13, 17:39
    produkt zapewne jest na gwarancji, powinna pani z tego skorzystać, a oprócz tego powalczyc troche...
    ja również otrzymałam sprzęt z wada mechaniczną, ale rozpakowałam przy kurierze i zauważyłam to, został spisany protokół, reklamacja jest rozpatrzona, podobno producent ma mi wysłać drugą nową część, trwa to już ponad miesiąc, co jest irytujące dla mnie, i żenujace dla firmy, która nie potrafi/nie chce sprawnie załatwiać spraw dla niej kłopotliwych/niewygodnych...
    więcej ani ja ani moi znajomi nic tam nie kupią.
  • Gość: Jacek IP: *.play-internet.pl 02.03.13, 20:54
    Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń transportowych-mechanicznych - to oficjalna odpowiedź BEKO w przypadku mojej pralki. Również ubezpieczenie, które wykupiłem w pakiecie u tych oszustów z elektro nie obejmuje uszkodzeń powstałych w drodze z ich siedziby do klienta. Ale walczyć trzeba, bo uważają się za bezkarnych.
  • Gość: Jacek IP: *.play-internet.pl 03.03.13, 19:07
    Szanowni Państwo otrzymałem dzisiaj kolejny protest elektro.pl w sprawie mojej negatywnej opinii na opineo.pl i odwiedziłem ich stronę. Jestem w szoku, chyba się oszuści kogoś przestraszyli bo wykasowali wszystkie zdjęcia pracowników oraz ich imiona i nazwiska.
  • atlantyk-pacyfik 04.03.13, 15:34
    Pewnie przeczytali o tym jak policja dotarła do pracowników tego innego złodziejskiego sklepu 66.procent.pl. Jestem pewna że ci pracownicy z electro.pl wiedzą o tym w jaki sposób oszukują i okradają klientów w ich firmie ale myśleli że zostaną bezkarni. Uczestniczą w tym oszustwie i poniosą karę. Mam nadzieję że już niedługo
  • Gość: Agnieszka IP: *.awacom.net 12.03.13, 23:39
    Dokładnie tak jest-potwierdzam jako osoba która została oszukana celowo i z premedytacją- Electro pl. ujawnia tylko pozytywne opinie blokując i usuwając negatywy- myślę że już nie długo.... Wysyłają uszkodzone i używane produkty-ciekawe z jakiego źródła pochodzą.... stąd możliwe niższe ceny operowane w sklepie.....
  • Gość: Agnieszka IP: *.awacom.net 12.03.13, 23:22
    Ja tez ciągle otrzymuję protesty przeciwko mojej negatywnej opinii, zajął sie tym rzecznik ochrony praw konsumenta, wysłali mi używany towar- z poprzednich zwrotów- gdyż ma 2 nr zamówień na opakowaniu, jak widać celowo oszukują ludzi, i skutecznie wiedzą jak usuwac negatywne opinie.
  • Gość: jacek IP: *.play-internet.pl 13.03.13, 11:48
    nie wiem czy zwróciłaś uwagę - po tym jak coraz więcej osób głośno mówi o oszustwach elektro.pl - zmienili stronę internetową. Usunęli swoje zdjęcia i nazwiska.
    Jak piszę na opineo odpowiedzi tym niekompetentnym pracownikom tłumacząc co oznacza "pokrywa odpadła ukazując połamane elementy wewnętrzne" i podaję nazwiska tych co na pismach się podpisali - bardzo się denerwują. Myślę, że jest to objaw strachu - czy są nadal bezkarni w życiu prywatnym.
  • Gość: Agnieszka IP: *.ip.netia.com.pl 13.03.13, 13:19
    Właśnie widziałam stronę-rzeczywiście musieli niedawno to zmienić- nawet nie ma działu reklamacji. Coraz więcej negatywnych opinii jest bezkarnie usuwanych, przez co Opineo staje sie mało obiektywne. Electro.pl opferuje "nowy fabrycznie sklep" a wysyła używany brudny, nie wiiadomo skąd-kuszą niską ceną i starannie selekcjonowanymi opiniami. Ten proceder należy naglośnić i ukrócić.
  • Gość: just IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.03.13, 13:28
    A no stąd mają ten sprzęt, bo MediaExpert należy do tych samych osób i mogą go mieć np. z reklamacji ze sklepów i sprzęt powystawowy.
  • Gość: kozakjol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.13, 14:02
    Prawie od 2-miesiecy walczę z Electro. Jedynym odzewem na moja reklamację był po 1,5 miesiaca mail od konsultanta tej firmy, by dosłac zdjęcie tabliczki znamionowej urządzenia. Kupiłam ekspres do kawy firmy Krups- kosztował ponad 1500zł. Nie mogę w pełni z niego korzystac, bo nie pasuje urzadzenie do sporzadzania cappuccino i latte. Nie dostarczyli także obiecanych do ekspresu dodatków jak np. bon wakacyjny za 100 zł, komplet 4 filiżanek. Kilkakrotnie rozmawiałam z różnymi konsultantami firmy Electro, pisałam do nich maile ...NIKT nie raczy NIC konkretnego powiedziec, tylko obiecują i nie dotrzymują swoich obietnic!!!
    Zamierzam napisac artykuł w lokalnej gazecie...może też o zasięgu ogólnopolskim.
    Chętnie przyłaczę się do zbiorowego pozwu do Sądu, skoro rzecznik praw konsumenta jest bezsilny.
  • Gość: marcin IP: *.speed-transfer.mm.pl 11.01.13, 00:03
    sklep tragedia
  • Gość: buli67 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.02.14, 11:47
    Aż się boję po przeczytaniu tej wiadomości, bo zamówiłem sprzęt rtv.
  • Gość: stefan IP: *.tktelekom.pl 30.11.12, 11:50
    Nie kupujcie tam NIC!!!!!!!!!!!!!!!! Masakra, pełna ignorancja. Towar dotarł wadliwy, a oni mają to gdzieś...
  • Gość: MichaS IP: 212.244.221.* 12.12.07, 17:47
    Kupowałem aparat fotograficzny jakoś w październiku. Nie mam się do
    czego przyczepić a u nich był najtńszy. Przyjechał w miarę szybko
  • Gość: Tomek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.08, 10:00

    Sklep sam dopisuje komentarze.
    To dziecko ElektroWorld'u ( tego megamarketu ).

  • Gość: tc IP: *.sta.asta-net.com.pl 31.05.12, 15:46
    Akurat electroword z electro.pl nie ma nic wspolnego , ani jedno ani drugie. Wiec nie pisz czlowieku farmazonów
  • Gość: Anna IP: *.jeleniagora.hypnet.pl 30.07.11, 14:48
    Kupowałam kilka rzeczy:
    1) głośniki do komputera 3 lata temu,
    2) maszynka do mielenia mięsa elektryczna,
    3) pralkę.

    Według mnie mają najniższe ceny. W przypadku pralki ok. 200 zł taniej niż np. w RTVEuroAGD czy innych tego typu sklepach.
    W przypadku pralki dzwoniono do mnie czy na pewno potwierdzam zakup, informowano o gwarancjach itp.
    Nie miałam nieprzyjemnych sytuacji. Polecam.
  • pytamdlabeki 28.11.17, 00:39
    A w electro.pl sprzedają nowe czy używane?
  • pytamdlabeki 28.11.17, 00:40
    A w electro.pl sprzedają nowe czy używane?
  • Gość: Wojtek IP: *.ssp.dialog.net.pl 17.02.08, 00:29
    sprawdz opinie sklepu na Sklepy24.pl
  • Gość: Jihad IP: *.compi.net.pl 20.02.08, 01:52
    Ja tam zawsze odnoszę się z pewną rezerwą do nowych sklepów. Póki sprawdzonych
    opinii nie mam, to nie ufam. WOlę się opierać na sprawdzonych markach, które
    zaczynaja inwestować w nowe działy, typu Merlin z działem elektorniki.
  • Gość: kongos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.08, 15:48
    byłem na ich stronce ale nic nie kupowałem więc nie wiem, aktualnie kupuje w
    agito ale przed pierwszym zakupem tez sprawdzałem opinie i ceny na
    porównywarkach.warto tez sprawdzac opinie osób ktore juz kupowaly w danym
    sklepie.mozna sie dowiedziec ciekawych rzeczy ;)))
  • Gość: zbyszek IP: *.xdsl.centertel.pl 16.05.11, 16:24
    tak, mi opinie ostatnio bardzo pomogly we wlasciwym wyborze ;]

    Lampa KSIĘŻYC do pokoju na ścianę - zobacz przepiękny efekt prawdziwego księżyca!
  • Gość: jacek IP: *.play-internet.pl 04.01.13, 16:38
    ale elektro.pl skutecznie blokuje i usuwa wszystkie negatywy - spróbuj dodać negatywa to zobaczysz :)
  • hogatka_b 05.01.13, 13:42
    Moja negatywna opinia na Electro.pl też jest ciągle blokowana. Sklep zapiera się, że zaakceptowałam regulamin, więc nie powinnam mieć nic przeciwko temu, że w przesyłce nie było jednego z zakupionych towarów... Zgłosiłam tą sprawę w PIH, ale nie sądzę, że cokolwiek tym wskóram. Jedyna satysfakcja - Electro musi się pofatygować do ich siedziby i wytłumaczyć ze sprawy. Może powinniście zrobić to samo, przynajmniej trochę się pofatygują a my damy znać izbie, że regulamin regulaminem, ale skoro tak dużo osób ma z nimi problemy to coś jest z tym sklepem 'nie halo'? ;)
  • Gość: Agnieszka IP: *.awacom.net 12.03.13, 23:33
    Zrobię to samo- widzę że każdy to ma prawie identyczną sytuację jak ja. Zgłosiłam juz do Urzędu ochrony konsumenta, Moja opinia jest też ciągle blokowana mimo przesyłania zdjęć i dowodów.
  • Gość: kasia IP: 78.133.163.* 27.02.08, 14:03
    A ja kupiłam tam golarkę . Nie był to co prawda drogi zakup, więc
    dużo nie ryzykowałam, ale wszystko poszło gładko i szybko, a towar
    przyszedł do mnie po 2 dniach - i to pocztą polską!
  • majeek 02.03.08, 22:59
    Polecam kupiłem odkurzacz. Najtaniej i bardzo sprawnie.
  • Gość: bull IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.08, 14:48
    Kupiłem monitor. Co prawda najtaniej, ale z przesyłką i wysyłką to już gorsza
    sprawa. Wpłaciłem pieniądze z konta i data zaksięgowania jest tego samego dnia
    czyli już w ich banku też zaksięgowali. Potem dwa dni czekałem aż zawiozą do
    kuriera. Osobiście wolę 10 zł zapłacić drożej ale kupić w dobrym sklepie i przy
    dobrej obsłudze. Żenada - nie polecam sklepu i nigdy z niego nie skorzystam.
  • Gość: tc IP: *.sta.asta-net.com.pl 31.05.12, 15:48
    to że Twoj bank wysyła wiadomosc ze zlecil wyplate to nie znaczy ze drugi zaraz ma zaksiegowane.
  • Gość: mała_mi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.07.09, 10:05
    Też muszę kupić odkurzacz. Tylko jeszcze nie wiem jaki :)
  • Gość: sonia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.09.11, 11:11
    To już lepiej w top markecie kupić sobie kompresor www.topmarket.pl/a-p39670.html
  • Gość: cloe IP: *.winb.bialystok.pl 04.02.13, 14:31
    odradzam, kupiłam odkurzacz, a rura elastyczna przyszła wgnieciona , walczę o uznanie reklamacji, ale nie ma z kim rozmawiać, nie ma jak się dodzwonić..., zapłaciłam prawie 400zł za sprzęt i nadal nie odkurzam....żenada
  • Gość: Greta IP: *.acn.waw.pl 17.08.11, 18:29
    też kupiłam u nich odkurzacz i jeszcze ekspres do kawy, przesyłka błyskawiczna, sprzęt OK
  • Gość: cloe IP: *.231.19.94.koba.pl 07.02.13, 19:31
    pozazdrościć szczęścia.
  • Gość: pierwszorzędny skl IP: *.eranet.pl 22.10.08, 22:24
    kupiłem w electro telewizorek samsunga, sklep pierwsza liga, nie
    jakaś tam ściema, wszystko profesjonal od przyjęcia zamówienia,
    przez błyskawiczny czas zapakowania i kurier również sie spisał. Sam
    telewizorek... co tu dużo mówić samung
  • Gość: inna IP: *.adsl.inetia.pl 26.10.08, 11:32
    ja polecam sklep zadowolenie.pl
  • superstokrotka1 19.11.08, 23:08
    Kupowałam tam zmywarkę.Jestem zadowolona, dotarła szybko Wszystko OK
  • airbourne 16.05.09, 18:59
    Dziwią mnie trochę te wasze opinie bo ja w electro.pl kupowałem już kilka
    produktów - min. laptopa a ostatnio odtwarzacz mp3 i wszystko działa bez
    zarzutów, na przesyłkę też nie zdarzyło mi się narzekać.
  • Gość: gosc IP: 94.251.138.* 25.03.09, 09:23
    zdecydowanie odradzam. Wiekszosc sprzetow jakie maje jest mniej lub
    bardziej uszkodzona, stad ich niska cena. Jesli ktos ma szczescie i
    dostanie sprawny towar, to tak, jakby wygral w totolotka. Zamowilem
    sokowirowke, po okolo tygodniu przyjechala. Na pierwszy rzut oka
    wszystko bylo w porzadku, jednak dla spokoju rozpakowalem przesylke
    przy kurierze. Okazalo sie, ze obudowa jest peknieta, a po
    potrzasnieciu slychac latajace czesci. Spisalismy protokol, zrobilem
    zdjecia i wyslalem reklamacje. Po kolejnym tygodniu dostalem
    odpowiedz, iz jest to uszkodzenie mechaniczne i oni za to nie
    odpowiadaja, gdyz u nich przesylki przyjezdzaja do magazynu, a oni
    je tylko wysylaja do klientow, wiec nie maja wplywu na to w jakim sa
    stanie. Oczywiscie dodzwonienie sie do dzialu reklamacji graniczylo
    z cudem, gdyz po prostu nie odbieraja telefonow. Dodzwonic sie mozna
    jedynie do konsultanta, ktory laskawie przelaczy do dz.reklamacji,
    lub odlozy sluchawke. Final jest taki, ze sprzet jest niesprawny,
    nie ma winnego i byl to pierwszy i ostatni moj zakup w tej firmie.
  • Gość: Lucjan nowak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.04.11, 14:36
    Mój przypadek jest podobny. Pralka dotarła do mnie zgnieciona a Kierownik działu reklamacji powiedział mi, że mogłem nie odbierać. Sęk w tym, ze najpierw trzeba zapłacić a dopiero potem można rozpakować. A jak okaże się że coś jest nie tak, to wtedy pozostaje droga reklamacji. Towar stoi w mieszkaniu, patrzysz na niego i czytasz listy, , że w ciągu "kilku dni' rozpatrzą sprawę. A po wszystkim zostałem stratny bo musiałem sam zapłacić za transport w obie strony przez cztery piętra. Odradzam korzystanie ze sklepu.
  • Gość: majka IP: 213.25.101.* 16.05.09, 16:33
    Cześć,
    kupiłam w electro pralkę, przy dostawie na "pierwszy rzut oka" wszystko ok.
    pralka bez uszkodzeń, zapakowana na palecie. Kurier pojechał i.....
    Przy poziomowaniu okazało się, że pralka jest na trzech nogach.
    Kupiłam towar w marcu, złożyłam reklamacje, wysyłałam maile i to tej pory nic.
    Radzę dobrze przemyśleć zakupy w electro, albo b.dobrze obejrzeć towar.
    pozdro
    majka
  • Gość: Fede_rika IP: *.chello.pl 30.05.09, 17:15
    Dość często robię zakupy przez Internet i zazwyczaj nie mam z tego powodu
    żadnych problemów, kupowałam też w electro i generalnie wszystko było o.k. Nie
    miałam problemu ani z dostawą ani z jakością sprzętu.
  • sarin8 02.07.09, 11:31
    Kupiłem w tym sklepie CB-Radio President'a. Przyszło szybko. Wyglądało dobrze,
    ALE (!) wszedłem na stronę President'a i wpisałem numer seryjny do ich bazy.
    Otóż to nie jest Presiden't tylko podróba.
    NIE POLECAM TEGO SKLEPU. A tą sprawę kieruję do Rzecznika Konsumentów.
  • Gość: aneta IP: *.pl 02.07.09, 13:16
    NIE POLECAM tego sklepu. Zakupiłam w electro.pl elektrycznego grila,
    nie dość, że przesłano mi go z tygodniowym opożnieniem, bo podobno
    przez omyłkę sprzet został wysłany do innego miasta, to dodatkowo
    był on uszkodzony. Electro.pl oczywiście wykręciło się od przyjęcia
    reklamacji bo "nie odpowiadaja" za mechaniczne uszkodzenia. ODRADZAM
    z korzystania z ich usług
  • Gość: 0.7 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.07.09, 09:34
    Dziwią mnie Wasze opinie! Ja zamawiałam u nich pralkę. Co więcej, jestem bardzo
    zadowolona. Poinformowali mnie mailowo, kiedy produkt, który mnie interesuje był
    dostępny. Zamówiłam i za trzy dni już prałam :)
  • Gość: cloe IP: *.231.19.94.koba.pl 07.02.13, 19:38
    gdyby dostała Pani niesprawny sprzęt nie byłoby tak kolorowo, bowiem z reklamacjami niesprawnego lub wadliwego sprzętu są właśnie problemu w elektro.pl
  • Gość: Mirosz IP: *.ghnet.pl 01.10.09, 23:19
    Jest to znany sklep i ogólnie dobrze działa. Jak każdemu zdarzają się
    wpadki.Oczywiście że sami generują wpisy. Nie sposób zdobyć tylu dobrych opinii
    w takim czasie. Inna strategia to wystawianie bardzo tanich rzeczy i zdobycie
    opinii klientów w ten sposób.
    Jeszcze inni losują nagrody co miesiąc w zamian za opinie.
    Wszystko to marketing. Ja jestem z Krakowa i kupuje w kuptv.pl To ciekawy sklep,
    jeszcze mnie nie zawiódł. Najfajniejsze jest to ze nie maja takiego sztucznego
    marketingu jak inne firmy.
  • wilga2006 12.12.09, 12:24
    Jestem przerażona. Właśnie oczekuję na zamówioną Chłodziarko Zamrażarkę
    LGB359PVQA Zamówiłam 8.12 Pieniądze przelałam 9.12 przed 12.00 i oczekuję na jej
    przyjazd. Od godz. 07:08:00 dzisiaj przesyłka weszła do sortowni SDE Napiszcie
    błagam kiedy ona może do mnie dotrzeć i co mam tam sprawdzić przy odbiorze. Tyle
    czasu z emerytury na nią odkładałam, aby wreszcie zmienić starego Mińska. Po
    przeczytaniu tych postów już czuję się nabita w butelkę.
  • wilga2006 12.12.09, 16:20
    Jestem przerażona. Właśnie oczekuję na zamówioną Chłodziarko Zamrażarkę
    LGB359PVQA Zamówiłam 8.12 Pieniądze przelałam 9.12 przed 12.00 i oczekuję na jej
    przyjazd. Od godz. 07:08:00 dzisiaj przesyłka weszła do sortowni SDE Napiszcie
    błagam kiedy ona może do mnie dotrzeć i co mam tam sprawdzić przy odbiorze. Po
    przeczytaniu tych postów jestem mocno zaniepokojona.
  • Gość: magda IP: *.elpos.net 30.12.09, 22:35
    Witam. Jestem załamana zakupami w sklepie elektro. Dałam sie skusić
    niskimi cenami i 16.12. zamówiłam tam pralke. Przyszła po 6 dniach
    cała wgnieciona. Na drugi dzień zebrałam wszystkie dokumenty,
    zdjecia itp i wyslalam mailem reklamacje. Nie będe wdawała sie w
    szczegóły załatwiania formalnosci. Napisze tylko, że dzisiaj mamy
    30.12 a ja nadal nie mam pralki, ani pieniedzy oczywiście.NIGDY
    WIECEJ ZAKUPÓW W ELEKTRO!!!
  • Gość: k IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.01.10, 19:58

    Kupowalam,ekspres za 4 tys.platne karta kredytowa zagraniczna-
    wszystko szybko i bezpiecznie,wage lazenkowa,parowar,teraz czaje sie
    na odkurzacz i czajnik.Firma UPS ma przynajmniej monitorowane
    przesylki,uwazajcie na GLS,bo to dopiero magicy!!Czlowiek w domu
    czeka na kuriera,wychodze w koncu przed brame a tu awizo,ze podobno
    byl i nie zastal!!!Sklep polecam,ale teraz zwroce wieksza uwage na
    te uszkodzone rzeczy
  • Gość: kaska IP: *.xdsl.centertel.pl 17.09.11, 18:14
    Upominek na Prezent
    Piękna Ramka Obrotowa na zdjęcia..
    Zobacz ją na filmiku!
  • gazetowy.mail 06.02.10, 12:14
    Kupowałam na początku stycznia u nich pralkę. Cena pralki
    (pralka+dowóz+wniesienie) było tańsze niż w innych sklepach www a ta
    sama pralka w wielkim sklepie nie dla idiotów w promocji bez vatu i
    tak była droższa do electro.pl
    Pralka przyszła szybko, kurierzy wnieśli i czekali spokojnie na
    rozpakowanie i obejrzenie. Działa bez zarzutu. Polecam.
  • Gość: bolek IP: *.chello.pl 08.06.10, 21:18
    Witam,
    Jak najdalej od tego sklepiku. NACIĄGACZE I OSZUŚCI. Niska cena wynika z tego
    że sprzedają uszkodzony sprzęt. Jeśli kupiliście u nich i wydaje Wam się że
    sprzęt jest sprawny, to znaczy że wada jeszcze nie wyszła na jaw. Ja kupiłem u
    nich pralkę, przyszła uszkodzona, ale oczywiście reklamacja nic nie dała. Wynika
    to z tego że sprzęt jest od nich, ale transport to już co innego i tym się
    zasłaniają(tak mają napisany regulamin) i robią ludzi w wała. PO RAZ KOLEJNY !!!
    TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA. Pozdrawiam.
  • adresnieprawidlowy 24.06.10, 15:57
    Ojej. Ja u nich kupiłem już kilka rzeczy i jeszcze żadna nie przyszła
    uszkodzona. Może to rzeczywiście wina kuriera, albo poczty? Ja na szczęście mam
    z nimi same dobre wspomnienia. I mogę polecić. Wszystkie transakcje przepłynęły
    bez szwanku :-)
  • jan-w 24.06.10, 17:36
    Kupowałem kilka razy. Zawsze byłem całkowicie zadowolony i wystawiałem pozytywne
    opinie.
  • czarny_winetu 28.06.10, 10:54
    Sklep w porzadku, zamawiałem kiedyś mp3kę od nich. Było o wiele taniej niż w
    innych sklepach. Najpierw nie byłem przekonany czy chcę zamawiac coś z netu, ale
    w końcu cena wygrała ze strachem. Jestem zadowolony.
  • marasbone 22.07.10, 15:23
    Ja kupowałem, moi rodzice kupowali, wszystko było ok. Duży asortyment, pralki,
    lodówki, tostery, wszystko co trzeba do domu. Przesyłki w terminie.
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.10, 12:05
    Potwierdzam nieuczciwość Electro.pl. Kupiłem u nich wentylator (mieli najniższą
    cenę na rynku). Okazało się, że przyszedł połamany, natomiast tego co się
    odłamało w ogóle w opakowaniu nie było (czytaj: został z premedytacją wysłany
    uszkodzony towar). Po zdarzeniu brak kontaktu ze sklepem (maile olewane, głuchy
    telefon).
  • luste 11.10.10, 03:32
    zgadzam się z tym komentarzem. Zapraszam na stronę opinie o electro.pl, gdzie można poznać całą prawdę o antykonsumenckich praktykach tego sklepu.
  • Gość: kjh IP: *.adsl.inetia.pl 12.01.11, 16:00
    uważajcie !!!!!!!!!!!!! (spójrzcie w google : "poszkodowani przez electro .pl") - wysłali zniszczony, potłuczony, popękany sprzęt (nawet odpadniętych kawałków nie było w paczce - o co skrupulatnie najpierw pytała pani z działu reklamacji). karton nienaruszony!! takich "obrażeń" sprzęt nie mógł doznać bez uszkodzenia kartonu.zresztą niczym w środku nie zabezpieczono towaru. do dziś żadnej odpowiedzi.beznadzieja. nie wiem co mnie podkusiło żeby oszczędzić te parę złotych i kupić u nich. uważajcie!!!!!!! w razie czego służę zdjęciami i protokołem kurierskim.
  • Gość: klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.11, 10:44
    Zamówiłem rower prze Internet na prezent dla mojej matki (mieszkamy w innych miejscowościach), miał być ze wspomaganiem elektrycznym bo mam po operacji. Znalazłem wydawało się idealny w niejakim sklepie electro.pl.
    Wyglądał pięknie, opisy wręcz miodzio cena też całkiem spora z przesyłką wyszło ponad 1300 zł.
    A tu nie miła niespodzianka, Matka do mnie dzwoni że dostała jakiegoś grzmota po pierwsze-opakowanie pokiereszowane jakby cały świat przesyłka zwiedziła, grzmot ciężki że ledwo z kurierem wtachali draństwo i ze nawet jakby chciała to nie da rady nim jeździć.
    Mówię jej spokojnie aby nie denerwowała, nie rozpakowywała i nawet próbowała szukać kogoś do złożenia tej "chińskiej układanki" i w takim stanie jest kurier przyjedzie i odeślemy, bo zgodnie z prawem mamy 10 dni.

    W dniu kiedy matka zadzwoniła, napisałem i wysłałem do sklepu Electro.pl pismo - odstąpienia od umowy zawartej na odległość" zamówiłem kuriera na własny koszt uważałem sprawę za załatwioną.
    Jakie było moje zdziwienie jak za 2 dni dostałem monit od firmy kurierskiej że adresat odmówił przyjęcia przesyłki. Dzwonię, po n-tej próbie połączenia z działem reklamacji (pewnie duuużo mają takich historii). Pan informuje mnie że powodem odmowy przyjęcia przesyłki była i cytuje mi wpis magazyniera: "porysowane opakowanie oraz ślady montażu przedniego koła".
    Słysząc to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Ale z anielską cierpliwością tłumaczę Panu że matka nie wyciągała roweru z opakowania nie mówiąc nawet o "próbie montażu przedniego koła".

    Pan poinstruował mnie odbijając piłeczkę, że on tej uwagi nie pisał i że to magazynier i nie ma co tu dyskutować-magazynier wpisał i koniec. Ale licząc profesjonalizm i znajomość prawa (pracownika działu reklamacji) tłumaczę że nawet jakby tak było to po pierwsze jakby opakowanie było całkowicie zniszczona albo nawet podarte częściowo zdekompletowane albo by go wcale nie było a koło nawet zamontowane i rower poskręcany to takie czynności stanowią zwykły zarząd i nie mogą stanowić podstawy do odmowy zwrotu towaru.

    Przesyłka z Electro.pl została na magazynie firmy kurierskiej. Piszę reklamację.
    Odpisują że przesyłkę otrzymano zwrotnie w stanie zmienionym więc odstąpienie od umowy nie mogło zostać zaakceptowane.
    Sprawa ciągnie się od końca stycznia 2011, firma kurierska po 2 tyg. uprzejmie skontaktowała się ze mną że nie może już dalej przetrzymywać przesyłki i że odeśle mi ja na mój koszt.

    Kierownik Działu Reklamacji firmy Electro.pl nie był łaskaw zadać sobie trudu aby się ze mną skontaktować. Po mimo próśb o kontakt kierowanych do niego osobiście drogą mailową na piśmie oraz próśb o kontakt przekazanych o kontakt telefonicznie pracownikowi działu obsługi klienta.

    Mam nadzieję że dyrektor działu reklamacji firmy Elektro.pl dotrze do tego posta i będzie to dla firmy electro.pl wystarczający argument skontaktował się on ze mną w przedmiotowej sprawie.

    W środę zamierzam przekazać sprawę do kancelarii prawnej bo to rozbój w biały dzień takie traktowanie klientów.

    Widać taka polityka sklepu!
    Takie złodziejstwo kwalifikuje się do pozwu zbiorowego przeciw ELECTRO.pl i skargi UOKiK
  • Gość: Jacek IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 09.12.12, 19:57
    Firma Elektro.pl przysłała mi ładnie przepakowaną pralkę. Dopiero podczas zdejmowania blokad i podłączania odpadła górna pokrywa i okazało się, że elementy wewnętrzne są połamane. Podłączenie jej do wody i prądu jest niedopuszczalne ze względu na zagrożenie dla zdrowia a nawet życia. Firma odrzuciła reklamację argumentując to brakiem podpisanego w obecności kuriera protokołu uszkodzeń wewnętrznych. Wg firmy Elektro.pl powinienem przy kurierze rozmontować pralkę na części pierwsze naruszając zasady gwarancji producenta oraz wykonać pranie. Pralka nie była zapakowana w oryginalne opakowanie producenta BEKO - tylko przepakowana i oklejona naklejkami Elektro.pl. Nasuwa się pytanie w jakim celu pracownicy Elektro.pl przepakowali moją pralkę ? Czy dlatego że była już wcześniej uszkodzona? Poreklamacyjna? Czy może zniszczyli ją podczas wkładania do bębna naklejek z reklamą Elektro.pl?
    Sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta, a niewykluczone że za chwilę zostanie przekazana do sądu. Uważam za zasadne powiadomić o takich praktykach media, aby inni klienci nie zostali w ten sposób oszukani.
  • Gość: cloe IP: *.231.19.94.koba.pl 07.02.13, 19:34
    proszę powiadomić tu na forum co z tego wyniknie, jeśli potrzebne są jakieś dodatkowe dowody, zeznania, proszę pisać, dostanę powiadomienie na meila.
  • Gość: Dobromir IP: *.warszawa.vectranet.pl 01.11.13, 23:49
    Jacku, czy możesz napisać jak się sprawa potoczyła dalej? Mam niemal identyczną sytuację...
  • Gość: jacek IP: *.play-internet.pl 02.11.13, 08:19
    Niestety nawet Rzecznik Praw Konsumenta nic nie wskórał w sprawie naprawy bądź wymiany. Przedstawiciel firmy BEKO Polska również umywa ręce twierdząc, że to uszkodzenie transportowe. Co najdziwniejsze BEKO odpowiada, że nie zamieszcza w bębnie pralki żadnych ulotek reklamowych formy elektro.pl - a pomimo nieuszkodzonej foli miałem ulotki. CZego również elektro się wypiera. Pralka została przepakowana po tym jak ją uszkodzili np. wózkiem widłowym uderzając o regał. Cały czas powoływali się na brak protokołu uszkodzeń podczas odbioru - i nie chcą przyjąć do wiadomości że uszkodzenia wewnętrzne wyszły na jaw dopiero podczas zdejmowania blokad - kiedy odpadła pokrywa górna.
    Ze wszystkich portali usuwane są negatywne opinie. Opineo przez pół roku mnie zwodziło żeby w końcu napisać, że nie są w stanie podjąć decyzji i nie opublikują mojej negatywnej opinii. Ceneo wprost przeciwnie. Można tam znaleźć zatrzęsienie negatywów ale trzeba dużo się naszukać.
    Pracownicy elektro.pl czują się bezkarni. Zaprzeczają w pismach faktom i rzeczom oczywistym. Czytając wypowiedzi innych osób na forum doszedłem do wniosku, że mają kilka szablonów odpowiedzi i modyfikują tylko klienta. Dopiero jak zacząłem pisać używając w pismach nazwisk i imion pracowników to coś drgnęło. Natychmiast zmienili stronę internetową i zamiast odpowiadać na merytoryczne zarzuty handlu używanym/powypadkowym sprzętem zaczęli powoływać się że naruszam ich dobra osobiste.
    Postanowiłem zamiast bawić się w to dalej zainwestować w klątwę Woodoo. Mam nadzieję że paniusia, która tak bezczelnie mi odpisywała, odczuła już jej skutki :)
  • Gość: xboom IP: *.2.87.77.in-addr.arpa.czajen.pl 09.03.14, 22:57
    Miałem kiedyś podobny przypadek.
    Spróbuj wziąć od kuriera protokół odbioru przesyłki w którym firma kurierska i kurier przekazujący ci towar napiszą że przesyłka nie nosiła żadnych uszkodzeń mechanicznych. Myślę że bez kłopotu powinieneś taki otrzymać ponieważ sami na siebie bata nie ukręcą. A następnie wyślij ponownie reklamację z załączonym pismem.
    Przeczytaj sobie dokładnie za co odpowiada firma kurierska i jakie ma obowiązki.
    Jeśli nie jest uszkodzone opakowanie zewnętrzne oraz taśmy klejące firmy sprzedającej lub producenta to kurier nie ma obowiązku stać i czekać aż klient otworzy przesyłkę i sprawdzi zawartość. Za poprawne zabezpieczenie sprzętu do transportu odpowiada SPRZEDAWCA !!!. Gdyby wszyscy tak chcieli to facet dostarczył by tylko kilka przesyłek dziennie i nic by nie zarobił.
    Jeśli podczas odpakowywania towaru stwierdziłeś uszkodzenia sprzętu i jak pisałem wcześniej opakowanie nie było uszkodzone to trzeba założyć że powstało ono u sprzedawcy lub podczas transportu sprzętu do sprzedawcy. Mogło ono wystąpić podczas transportu do ciebie tyle że z winy sprzedającego który nieodpowiednio zabezpieczył sprzęt doszło do uszkodzeń wewnętrznych.
    Może nie będzie łatwo ale próbuj.

  • idziemynaryby19 21.12.13, 00:52
    Wielki NEGATYW, niestety i w moim przypadku okazalo sie, ze nie warto kupowac w electro.pl towaru wysokojakościowego. Kupiony telewizor za 2,5tys okazal sie wadliwy. Plazma byla uszkodzona (przepalony panel). Nic dziwnego, towar nie przychodzi w oryginalnym opakowaniu producenta!!!!!!!!!, a w opakowaniu sklepu. na pewno sa to odpady z innych sklepow i na klienta potem jest przerzucany proces naprawy z gwarancji. Sklep ani nie czyta co sie do nich pisze (żądanie wymiany towaru na nowy zgodnie z obowiazujaca ustawa), ani nie stosuje sie do wymogow prawa. Znow sie okazalo, ze jak cos sie dzieje, to jest slabo, sklep olewa klienta. Wymiana plazmy odbyla sie na miejscu przez serwisanta, ale 3 tygodnie "nowy" telewizor byl nie do uzytku.
    Nie kupowac w tym sklepie sprzetow gabarytowych, chyba ze chcecie miec wybrakowany towar, taki co ktos odeslal do nich z innego sklepu albo np zwrocil, bo nie chcial naprawiac.
    Najgorsza jest wielka olewka klienta na infolinii, nigdy wiecej przygody ze sklepem
  • idziemynaryby19 21.12.13, 00:56
    dodam, z moja opinia na opineo zostala zablokowana, wiec nie wiem po co opineo pisalo mi maila, ze chce bym wystawil opinie ze sklepu. Poniewaz sie nie ustosunkowalem do ich "reklamacji" w TYDZIEN jacy sa cudowni itp, to opinia zostala usunieta z serwisu. Kto ma na to czas w tydzien???
  • Gość: jacek IP: *.play-internet.pl 21.12.13, 17:49
    Jeśli jeszcze ktoś ma wątpliwości, czy to sprzęt fabrycznie nowy - czy z wystawki lub reklamacji to proszę sobie sprawdzić adres korespondencyjny ELEKTRO.pl i MEDIAEXPERT.
  • Gość: gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.01.13, 14:44
    Niestety też należe do osób oszukanych przez Electro,pl - zepsuta lodówka, dwa miesiące wykłócania sie po bezpodstawnie odrzuconej reklamacji i 400 zł za naprawe we własnym zakresie. Nigdy więcej niczego tam nie kupie
  • Gość: Agnieszka IP: *.awacom.net 12.03.13, 23:28
    zostałam oszukana przez ten najbardziej nieuczciwy sklep - mam wiele dowodów na celowe oszustwa Electro.pl. przyłącze się bezwzględnie do pozwu
  • Gość: dana IP: *.as13285.net 22.05.13, 22:46
    Podaj jakies namiary na siebie,pisz do mnie danamayday@interia.pl
  • Gość: marek IP: 213.172.174.* 08.12.10, 10:31
    Bardzo odradzam, zamówiłem tam sprzęt AGD za ponad 2160 zł, przedpłaciłem przelewem jest już 7 dniowe opóźnienie w dostawie nie otrzymałem do chwili obecnej żadnej informacji od pracowników sklepu, sam nie mogłem się do niego dodzwonić jak się dodzwoniłem zostałem zbyty. Pracownik obiecał kontakt w mojej sprawie w ciągu godziny, oczywiście nikt nie zadzwonił. Poprosiłem o zwrot pieniedzy kobieta z działu reklamacji zaczęła coś kręcić szukać utrudnień. Dla mnie wygląda to na jakąś firmę krzak, oszustwo. Pierwszy raz spotykam się z taką obsługą. Dodatkowo współpracują z firmą kurierską K-EX - to jest już kompletna porażka, absolutny PRL, tam to już w ogóle nic nie udało mi się dowiedzieć. Jeżeli nie zwrócą mi pieniedzy złoże zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa - to oszustwo finansowe. Marek
  • Gość: iska IP: 94.254.158.* 17.12.10, 21:52
    A ja dzisiaj dostałam ekspres do kawy, ekspres owszem nowy, ale kolba nosi widoczne ślady użytkowania!!!!
  • Gość: Ania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.12.10, 21:15
    Kupowałam kilka razy w tym sklepie.Wszystko ok.Sprzęt sprawny.Dobrze zapakowany. Zwykle towar byłpo 2 dniach u mnie w domu. Osobiście polecam.
  • Gość: klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.11, 10:41
    Zamówiłem rower prze Internet na prezent dla mojej matki (mieszkamy w innych miejscowościach), miał być ze wspomaganiem elektrycznym bo mam po operacji. Znalazłem wydawało się idealny w niejakim sklepie electro.pl.
    Wyglądał pięknie, opisy wręcz miodzio cena też całkiem spora z przesyłką wyszło ponad 1300 zł.
    A tu nie miła niespodzianka, Matka do mnie dzwoni że dostała jakiegoś grzmota po pierwsze-opakowanie pokiereszowane jakby cały świat przesyłka zwiedziła, grzmot ciężki że ledwo z kurierem wtachali draństwo i ze nawet jakby chciała to nie da rady nim jeździć.
    Mówię jej spokojnie aby nie denerwowała, nie rozpakowywała i nawet próbowała szukać kogoś do złożenia tej "chińskiej układanki" i w takim stanie jest kurier przyjedzie i odeślemy, bo zgodnie z prawem mamy 10 dni.

    W dniu kiedy matka zadzwoniła, napisałem i wysłałem do sklepu Electro.pl pismo - odstąpienia od umowy zawartej na odległość" zamówiłem kuriera na własny koszt uważałem sprawę za załatwioną.
    Jakie było moje zdziwienie jak za 2 dni dostałem monit od firmy kurierskiej że adresat odmówił przyjęcia przesyłki. Dzwonię, po n-tej próbie połączenia z działem reklamacji (pewnie duuużo mają takich historii). Pan informuje mnie że powodem odmowy przyjęcia przesyłki była i cytuje mi wpis magazyniera: "porysowane opakowanie oraz ślady montażu przedniego koła".
    Słysząc to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Ale z anielską cierpliwością tłumaczę Panu że matka nie wyciągała roweru z opakowania nie mówiąc nawet o "próbie montażu przedniego koła".

    Pan poinstruował mnie odbijając piłeczkę, że on tej uwagi nie pisał i że to magazynier i nie ma co tu dyskutować-magazynier wpisał i koniec. Ale licząc profesjonalizm i znajomość prawa (pracownika działu reklamacji) tłumaczę że nawet jakby tak było to po pierwsze jakby opakowanie było całkowicie zniszczona albo nawet podarte częściowo zdekompletowane albo by go wcale nie było a koło nawet zamontowane i rower poskręcany to takie czynności stanowią zwykły zarząd i nie mogą stanowić podstawy do odmowy zwrotu towaru.

    Przesyłka z Electro.pl została na magazynie firmy kurierskiej. Piszę reklamację.
    Odpisują że przesyłkę otrzymano zwrotnie w stanie zmienionym więc odstąpienie od umowy nie mogło zostać zaakceptowane.
    Sprawa ciągnie się od końca stycznia 2011, firma kurierska po 2 tyg. uprzejmie skontaktowała się ze mną że nie może już dalej przetrzymywać przesyłki i że odeśle mi ja na mój koszt.

    Kierownik Działu Reklamacji firmy Electro.pl nie był łaskaw zadać sobie trudu aby się ze mną skontaktować. Po mimo próśb o kontakt kierowanych do niego osobiście drogą mailową na piśmie oraz próśb o kontakt przekazanych o kontakt telefonicznie pracownikowi działu obsługi klienta.

    Mam nadzieję że dyrektor działu reklamacji firmy Elektro.pl dotrze do tego posta i będzie to dla firmy electro.pl wystarczający argument skontaktował się on ze mną w przedmiotowej sprawie.

    W środę zamierzam przekazać sprawę do kancelarii prawnej bo to rozbój w biały dzień takie traktowanie klientów.

    ODRADZAM!
  • Gość: Lucjan Nowak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.04.11, 14:16
    Ja też odradzam. Pierwszy raz spotkałem się z tak niemiłym traktowaniem. Towar przyszedł mocno uszkodzony a reklamacja to droga przez mękę i niemiłą obsługę.
  • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.11, 19:13
    kilka razy kupowałem w tym sklepie. Zawsze wszystko sprawnie i sprzet dobrze zapakowany. Zdziwiony jestem uwagami poprzednikow.
  • Gość: k. IP: *.ostrowmaz.mm.pl 05.12.14, 15:22
    Też kupiłem rower na prezent. Dostałem jakiegoś grata którego nie można było złożyć. Składam reklamację i firma Electro proponuje mi rabat w wysokości 49.90zł rower kosztował 500zł.
  • Gość: stan IP: *.dynamic.chello.pl 17.04.11, 15:15
    Nie polecam
    Opakowanie całe ładnie zapakowane.
    w środku towar zniszczony połamany.
    Reklamacji nie chcą uznać
  • Gość: fan IP: *.wtvk.pl 12.05.11, 21:36
    Potwierdzam opinie że sklep bazuje na "punkcikach" nabijanych za drobne przedmioty. Zakupiłem 2 przedmioty za 100 i 200 zł i wszystko ok.
    Trzeci towar za ok 2000 zł i lipa. Otrzymałem uszkodzony telewizor - wada ujawniła się po uruchomienie i "zapewne wyciągałem go za matrycę i sam uszkodziłem", protokół spisany przez kuriera (ale nie przy odbiorze - główny ich argument), powysyłane zdjęcia telewizora (jeszcze w ochronnych foliach! i nieuszkodzonego opakowania - efekt:
    2 odrzucone reklamacje na szablonach które z łatwością odnajdziecie w googlach, przeciąganie do oporu (jak mają 14 dni to 14 dnia ci odpiszą), zlewanie, bazowanie na niewiedzy, powoływanie się na niewiążące przepisy
    sprawa zakończy się w sądzie a ja już miesiąc mam bubel w chacie
    UNIKAĆ ELECTRO . PL!! Kupujcie u konkurencji - też miałem ostatnio uszkodzony towar (zdarza się) ale wymieniają bez gadania
  • Gość: cezar IP: 217.153.93.* 11.12.14, 09:48
    Mam tak samo z lodówką. Stary leżak magazynowy z pogietymi drzwiami. Nieoryginalne opakowanie. Gwarancja uznana ale, zwrot i przesyłka to droga przez mękę!!!
  • absolutfit 18.07.11, 15:09
    ja bardzo czesto robię zakupy w internecie i prawie nigdy nie miałam żadnych problemów (poza jednym zakupem na allegro), ze sklepem electro również nie przydarzyło mi się mieć żadnych negatywnych historii czy perypetii także z mojej strony polecam.
  • Gość: tunia IP: *.dynamic.chello.pl 21.07.11, 15:10
    ja niestety nie polecam poniewaz w przypadku wady sprzetu - wieza Philips - procedura reklamacyjna trwa od lutego i nie mozna korzystac z wiezy ktora zostala zaplacona !!! nie polecam zakupow - odsylaja sprzet do serwisu i notrycznie wraca z ta sama wada - niedlugo koszty transportu tej wiezy przekrocza jej wartosc ale niestety nie mozna sie doprosic zwrotu pieniedzy lub wymiany na inny model. poz atmy na stronie opineo.pl nie mozna zmaiescic negatywnej opinii bo blokuje administrator za to poajwiaja sie same pozytywy - taka mamy demokracje...
  • Gość: Cancer IP: *.elb.pl 21.01.14, 11:38
    Wszystko jest dobrze, jak kupisz w Sklepie ELEKTRO.pl towar i będziesz miał szczęście, jak towar będzie sprawny. Mam wrażenie, że ten sklep sprzedaje towary niepełnowartościowe. Kupiłem u nich kilka urządzeń RTV i AGD. Każdy z tych artykułów uległ uszkodzeniu, na szczęście jeszcze podczas gwarancji. Nie ma problemów z naprawą, jak zgłoszenie reklamacji idzie bezpośrednio do producenta (np. Bosch, Siemens, LG). Gorzej, jeżeli reklamację musimy zgłosić przez sklep. Na razie jestem w trakcie rozpatrywania reklamacji przez sklep na pilota do TV. Proces ten trwa już dwa miesiące i końca nie widać. Niestety, choć sklep wydawał się solidny (szybkie wysyłki, niskie ceny), już więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny i znajomych w tym sklepie niczego nie kupi.
  • Gość: On czyli ja IP: *.ip.netia.com.pl 21.01.14, 11:42
    Cancer: jeśli to trwa 2 miesiące to znaczy, że reklamacja uznana (jeśli reklamowałeś niezgodność towaru z umową). Brak ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 jest z automatu uznaniem reklamacji - tak mówi ustawa.

    Więcej: www.forumprawne.org
  • Gość: Sławek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.14, 20:30
    niestety electro. to oszuści, wszystko jest ok jeżeli towar jest sprawny, gdy trzeba złożyć reklamację zaczynają się schody, od 3 tygodni nie mam ani pieniędzy ani zakupionego towaru który został wysłany do serwisu, żadnych odpowiedzi, żadnych konkretnych informacji, tylko bełkot informacyjny, prosimy o cierpliwość, ale ile ta cierpliwość ma trwać to już nikt nie powie, pozostaje sprawa w sądzie, innego sposobu nie ma; wokół jest tyle solidnych sklepów, to musiałem zrobić zakupy u tych naciągaczy - NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE, KAŻDY JEST BARDZIEJ SOLIDNY NIŻ ONI
  • Gość: elo IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 25.07.11, 14:04
    ludzie nie kupujcie w tym sklepie.........przesylaja uszkodzone produkty
    jakakowiek forma reklamacji w tym sklepie jest niemozliwa
    naciagaja tylko ludzi
  • Gość: szalony IP: *.ik-pan.krakow.pl 24.10.11, 16:23
    Potwierdzam! ELECTRO.PL przesyła ZEPSUTE rzeczy a jak się ich ostro dojeżdża naprawami to uznają, że jest nieprawomocna i każą płacić za kuriera (wysyłają nawet jeżeli nie ma zgody na przesyłkę kurierem).

    Trzymajcie się od nich z daleka - ja już wtopiłem 200 zł na walkę z nimi i morze nerwów.
  • rudolf-abs 02.08.11, 08:58
    Nie pomogę w sprawie sklepu electro.pl ale napiszę ,że praktyka powielanie pozytywnych opinii jest dosyć szeroko stosowana, nawet przez dosyć dobre i szacowne sklepy.
  • Gość: moria29 IP: *.adsl.inetia.pl 02.08.11, 12:22
    Do czasu kiedy zapłacisz jest super później martw się sam. Odesłałem kurierem lodówkę, tym samym co dostałem od ELECTRO Okazało się ze ELECTRO po jej otrzymaniu twierdzi ze jest uszkodzona, Kurier twierdzi, ze tp przybrudzenie. Teraz czekam na zwrot. Najbardziej przykre jest to, że ELECTRO ma to gdzie i podobno z tego co słyszałem gotowi sa przyczepić zakurzenie lub rozerwania kartonu byle tylko nie przyjąć przesyłki. Dodam że zamówienie było na ponad 10 tyś a zlali mnie równo. NIE POLECAM
  • Gość: ANKA IP: *.marsoft.net 17.08.11, 09:26
    JA TEZ NIESTETY NIE POLECAM Z 4 RZECZY ,KTÓRE KUPIŁAM Z 2 MAM PROBLEM LODÓWKA NIE CHŁODZI OD 2 MIESIECY NIE MOGĄ MI DOSŁAC GWARANCJI,KTÓRA NIE BYŁA DOŁACZONA DO WYSYŁKI,A BLENDER MA PĘKNIĘTĄ OBUDOWĘ I MAJĄ TO GDZIEŚ BO NIE ZAUWAŻYŁAM TEGO PRZY ODBIORZE. SKLEP NIE ODPOWIADA NA MAILE. NIE STAC MNIE ŻEBY ROBIC U NICH ZAKUPY!!!!!
  • Gość: Anna IP: *.play-internet.pl 16.09.11, 11:05
    Witam,
    ja właśnie dziś odebrałam pralkę, którą zamówiłam w poniedziałek. Pralka dotarła cała i bez uszkodzeń na szczęście. Co do samego sklepu nie mam zastrzeżeń, jak tylko dokonałam zakupu dostałam tel od Pani, która wypytała o wszystko oraz podała mi swój nr żebym mogła się z nią kontaktować w razie pytań czy problemów. Był jednak problem z transportem. W czwartek otrzymałam informację ze odkleił się list z adresem i przestyłka wróciła do siedziby electro, natomiast otrzymałam ją następnego dnia. Jedyne moje zastrzeżenie...w mailu którego otrzymałam po dokonaniu zakupu widniał zapis:
    Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 10 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan sprzętu. W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
    Natomiast kiedy podpisałam już stosowny formularz oraz przekazałam pieniądze kurier chciał już odchodzić, więc zdziwiona go zatrzymałam mówiąc że przecież powinien tu ze mna poczekać aż odpakuję pralkę i sprawdze czy nie jest obita zeby ewentualnie spisać protokół i żeby zabrał pralkę gdyby było coś nie tak. A on na to, że wcale takiego obowiązku nie ma. Przez chwilę trwała dyskusja na ten temat, ale nie ustąpiłam po wcześniejszym przeczytaniu na forum jakie są później problemy z reklamacjami. Pana 10 min nie zbawiło a ja jestem zadowolona z zakupu. Także polecam zarówno sklep jak i dokładne wczytywanie się we wszystkie małe druczki oraz dopilnowanie we własnym interesie by wszyscy pośrednicy wypełniali swoje obowiązki;)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka