Dodaj do ulubionych

rozczarowana z obslugi <a href="http://www.e-kwiaty.pl" target="_b

IP: *.perm.iinet.net.au 25.02.09, 04:30
Zmowilam kwiaty ze strony internetowej www.e-kwiaty.p, E-Kwiaty zminily
kazdy produkt z mojego bukietu, oprocz tego nie dostarczyly zamowienia w
odreslonym terminie oraz kwiaty byly nieswieze. Napisalam do
www.e-kwiaty.pl - E-Kwiaty emiala z reklamacja. Zobaczymy co powiedza
poniewaz ja licze na zwrot wszystkich kosztow. Firma www.e-kwiaty.pl
nie wie co to dobry serwis!!! Jestem ogromnie rozczarowana. Zamowilam 20
tulipanow poniewaz wiedzialam ze odbiorca nie lubi roz, i co?
www.e-kwiaty.p E-Kwiaty - zminily tulipany na bukiet z 14 roz oraz 6
tulipanow...niewiarygodne!!!!!!!!!
Edytor zaawansowany
  • Gość: szok IP: *.perm.iinet.net.au 25.02.09, 04:38
    niesamowite jak to ta firma mogla cos takiego zrobic, przeciez oni powinni
    starac sie przeslac kwiaty w sweitnej jakosci i to co sie zamowilo, dzikuje za
    ta opinie, na pewno nie skorzystam z serwisu e-Kwiaty. Niesamowite!!!
  • Gość: rating IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.09, 12:07
    Witajcie, czasami podobno tak się dzieje, że zmienia się rodzaje
    kwiatów - ale tylko trochę i na zasadzie dostępnośći sezonowej
    wybranych garynków. Tak mi wyjaśniła kwiaciarnia
    KwiatowyPrezent.pl. Powiedzieli, że tonacja zawsze zostaje ta co na
    zdjęciu, jedynie mogą byc podmienione pojedyńcze kwiatki. Z tego co
    wiem zamiana tulipanów na róże jest niedopuszczalna. Ja zamiawiałem
    właśnie w kwiatowyprezent.pl i było OK.
  • Gość: kedolw IP: 70.233.74.* 24.05.11, 06:07
    Zgadzam się na 100%. Szczerze nie polecam. Realizacja w okolicach Lubartowa, kwiaty zwiędłe podsuszone z rdzawymi plamami. W biurze obsługi klienta słowo "przepraszamy", zostało wycofane z użycia.
  • ekwiatyfake 14.07.15, 15:24
    Nie polecam portalu e-kwiaty. Zamówiłem dla matki duży bukiet. Dostała średni, na dodatek naprawdę nie wyglądający tak jak ten na zdjęciu. Zamiast dostarczyć jeszcze raz bukiet odpowiedniego rozmiaru oraz wyglądu zwrócono mi tylko różnicę ceny pomiędzy wersją dużą a średnią. Fakt: kwiaty nie wyglądają tak jak na zdjęciu i serwis jest kiepski . Już nigdy więcej nie będę zamawiać tu kwiatów - i też tego nie polecam.
  • Gość: Tomek IP: *.205.62.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15.02.12, 20:11
    ałuje bardzo, ze nie zobaczyłem tych wpisów przed tym jak skorzystałem z ich usług !!!!!
    O ile konkurencja postanowiła wykorzystać ten wątek do promownia sie i ewidentnie kilka wpisów jest przez nią poczynionych to min. połowa z nich jest prawdziwa, ta firma w swej działalności jest niepoważna.
    14.02. 10:30 , po kontakcie telefonicznym i upewnieniu sie, że doręczą w walentynki złożyłem zamówienie.
    ok12:00 przekazano zdlecenie do realizacji,
    ok15:00 było w trakcie przygotowywania
    16-ta ... Dostawa do odbiorcy trwa - kurier jest w drodze do odbiorcy.

    lecz kwiatów nie doręczono ( warszawa, centrum )
    kontakt na żałosnym poziomie, odpowiedzi na pytania wymijające brak informacji jakiejkolwiek kiedy kwiaty zostaną dostarczone 14-go o 20:00 i 21:00 dalszy brak informacji)

    15-go ... popołudniu nie odbierają telefonów, brak odpowiedzi/kontaktu na gg , livechat zamienia sie w formularz kontaktowy !!!!! .... absurd !!!
    Udaje mi się dodzwonić ... kwiaty mają dość do godz 15-ej .... kwiaty są dalej "doreczane" wg. statusu na stronie po numerze zlecenia.
    15-ty luty .... godz 18-ta, dzwoni "kurier" informujac, że ma kwiaty, kolejny absurd, bo do godz 20-ej , teraz jest 20-ta nie udało mu sie doreczyć .... za to 14-go udało sie doreczyć kwiaty innej poczcie kwiatowej do mojej Agnieszki z bilecikiem "kocham Cie" ...NIE POLECAM i PRZESTRZEGAM - żałosna firma !!!!!!!
  • Gość: Betty IP: *.dsl.bell.ca 05.06.12, 08:26
    Strzezcie sie Panstwo tej firmy!!! Oszusci inernetowi w calej skali!
    Mieszkam za granica Polski, i od dawna nie widzialam takich oszustow.
    Ja tez jestem rozczarowana z e-kwiaty!!!
    Daja nam niby-punkty za poprzednie zamowienia, (bylam ich stalym klientem i zamowilam poprzednio trzy kosze delikatesowe na swieta, za co dostalam troche punktow), ale w zamian za otrzymane niby-punkty przy ostatnim zamowieniu obicieli mi ilosc kwiatkow w bukiecie na Dzien Matki.... do minimum. Zamowiony bukiet o wielkosci sredniej powinien odpowiadac ilosci kwiatow jak na prezentowanym zdjeciu na internetowej stonie, czyli 10 rozy, plus dodatki kwiatowe, a nie ich ilosc w postaci 3 rozy!!!
    Firma nie zamiescila mojej uwagi na ich stronie, twierdzac, ze moga umieszczac jedynie pozytywne opinie, Bo to ich strona i umieszczaja tam jedynie pozytywne opinie o sobie!
    Brawo za szczerosc- przynajmniej w tej kwestii!!!
    A ja myslalam, ze prawo dziala w dwie strony, i "klient nasz Pan!".
    Na marginesie, "E-kwiaty" nie respektuja roszczen odnosnie zamowienia, twierdzac, ze zadaja zdjecia, (trudno o zdjecie od osiemdziesioletniej matki na drugiej polkuli!). Ale kazdy umie liczyc do trzech rozy- nawet starsza kobieta!!!
    Nadmieniam, ze lokalny serwis byl bez zarzutu.
    Wyglada na to, ze e-kwiaty "skubaja" na ilosci kwiatow w bukiecie przez uzycie zdobytych wczesniej punktow.
    I skoro "e-kwiaty" rekompensuja lokalnym kwiaciarniom mniejsza stawke za uzycie punktow, dlaczego ostatecznie ma sie to odbijac na pomniejszeniu serwisu dla odbiorcy ????
    RADA: NIE ZAMAWIAC OD E-KWIATY!!!
    SKASUJA ZA POKAZNY BUKIET, PODCZAS GDY OSKUBIA WAS - i FINANSOWO, I NA BUKIECIE!!!
    -Beata z Montrealu

  • Gość: Betty IP: *.dsl.bell.ca 05.06.12, 08:43
    Strzezcie sie Panstwo tej firmy!!! Oszusci inernetowi w calej skali!
    Mieszkam za granica Polski, i od dawna nie widzialam takich oszustow.
    Ja tez jestem rozczarowana z e-kwiaty!!!
    Daja nam niby-punkty za poprzednie zamowienia, (bylam ich stalym klientem i zamowilam poprzednio trzy kosze delikatesowe na swieta, za co dostalam troche punktow), ale w zamian za otrzymane niby-punkty przy ostatnim zamowieniu obicieli mi ilosc kwiatkow w bukiecie na Dzien Matki.... do minimum. Zamowiony bukiet o wielkosci sredniej powinien odpowiadac ilosci kwiatow jak na prezentowanym zdjeciu na internetowej stonie, czyli 10 rozy, plus dodatki kwiatowe, a nie ich ilosc w postaci 3 rozy!!!
    Firma nie zamiescila mojej uwagi na ich stronie, twierdzac, ze moga umieszczac jedynie pozytywne opinie, Bo to ich strona i umieszczaja tam jedynie pozytywne opinie o sobie!
    Brawo za szczerosc- przynajmniej w tej kwestii!!!
    A ja myslalam, ze prawo dziala w dwie strony, i "klient nasz Pan!".
    Na marginesie, "E-kwiaty" nie respektuja roszczen odnosnie zamowienia, twierdzac, ze zadaja zdjecia, (trudno o zdjecie od osiemdziesioletniej matki na drugiej polkuli!). Ale kazdy umie liczyc do trzech rozy- nawet starsza kobieta!!!
    Nadmieniam, ze lokalny serwis byl bez zarzutu.
    Wyglada na to, ze e-kwiaty "skubaja" na ilosci kwiatow w bukiecie przez uzycie zdobytych wczesniej punktow.
    I skoro "e-kwiaty" rekompensuja lokalnym kwiaciarniom mniejsza stawke za uzycie punktow, dlaczego ostatecznie ma sie to odbijac na pomniejszeniu serwisu dla odbiorcy ????
    RADA: NIE ZAMAWIAC OD E-KWIATY!!!
    SKASUJA ZA POKAZNY BUKIET, PODCZAS GDY OSKUBIA WAS - i FINANSOWO, I NA BUKIECIE!!!
    -Beata z Montrealu
  • Gość: nie polecam!!! IP: *.dsl.emhril.sbcglobal.net 11.07.12, 05:55
    W glowie sie nie miesci, ze taka firma jeszcze istnieje na rynku. Zamowiony przeze mnie bukiet zostal dostarczony pod dom mojej babci (na jej 80 urodziny) przez osobe, ktora "obiecala dostawcy, ze go przekaze" . Bukiet ten(kosz kwiatowy), zrobiony z nieswiezych kwiatow, niczym nie przypominajacy tego, ktory zamawialam, zostal pozostawiony (bo nie dostarczony do rak wlasnych) o godz 11 rano, podczas, gdy ja wybralam godz 15-17. Odbior pokwitowala osoba, korej nie znam. Lokalna kwiaciarnia przyjela reklamacje, odebrali kwiaty i obiecali przed 17 dostarczyc nowe. Zadzwonili o 17 informujac, ze jest niedziela i juz kwiatow nie dowioza! Nie dowiezli do dzis. Biuro reklamacji stwierdzilo, ze powinnam zaplacic 50% wartosci zamowienia tj 135 PLN. Tylko pytam za co?! Kwiatow nie ma! Kurier znalazl sobie poslanca! Z niespodzianki nici! I za taki serwis kaza sobie placic polowe wartosci zamowienia. KPINA!!!
  • Gość: darek zabrze IP: *.bignet.zabrze.pl 13.09.12, 15:27
    ja również już nigdy nie skorzystam z oferty www.e-kwiaty.pl,
    zamówiłem kwiaty dla siostry i przysłali, lecz w jakże romantycznym kolorze (innym niż zamawiałem) czerwieni, pisałem o zwrot części kwoty za niefart z ich strony, lecz bezskutecznie,
    WWW.E-KWIATY.PL ======>>>>>>> ODRADZAM, NIEPOLECAM, UNIKAM !!!!!!!!!!
  • Gość: klient-oszukana IP: *.zone13.bethere.co.uk 28.06.13, 18:56
    E- kwiaty to jest totalne oszustwo na polskim rynku. Zamowione duzo wczesniej ,oplacone i nie dostarczone .Wymyslali bzurne tekty ,ze byli az 3 razy , ze dzwonili az 100 razy - tylko ,ze nikt nie byl pod tym adresem i nie ma zadnego polaczenia na telefonie.E-KWIATY to jest zart !!!
    Potem jak dostarczyli to calkiem inny , paskudny, duzo mniej kwiatow niz na zdjeciu .Potem sie tlumacza ,ze ZDJECIA SA PRZYKLADOWE !!!! To niech napisza na kazdym zdjeciu - PRZYKLAD a w realu sa duzo gorsze !!!!Zepsuli niespodzianke , przyslali chwasty NIE SWIEZE!!!! OBSLUGA KLIENTA JEST WRECZ NIEGRZECZNA! Nigdy nie przyznaja sie do winy ,ze nawalili . DLA TEJ FIMRY KLIENT SIE NIE LICZY !!!! ODRADZAM nigdy wiecje !!!!!!!!!BEDZIECIE PANSTWO BARDZO ROZCZAROWANI I NIE WIERZCIE IM W ZADNE SLOWO NA STRONIE -ZOSTALAM OSZUKANA!!!! I nie tylko ja ,wystarczy wejsc na Facebook na ich strone i poczytac. Sa inne lepsze firmy !!!!
  • jennymonk 12.05.14, 14:46
    Całkowicie się zgadzam z tą opinią. Firma co prawda dostarczyła kwiaty w terminie, ale świeże były jakiś tydzień przed dostawą. Lilie oklapnięte już w momencie odbioru, reszta kwiatów nie przetrwała 2 dni. Ostatnio z kolei znalazłam setną kwiaciarnię internetową - LaFlora.pl Kwiaty dotarły piękne, ani razu się na nich nie zawiodłam. Pomijam już kwestię 2-krotnie niższych cen ;)
  • jennymonk 12.05.14, 14:47
    Całkowicie się zgadzam z tą opinią. Firma co prawda dostarczyła kwiaty w terminie, ale świeże były jakiś tydzień przed dostawą. Lilie oklapnięte już w momencie odbioru, reszta kwiatów nie przetrwała 2 dni. Ostatnio z kolei znalazłam setną kwiaciarnię internetową - www.LaFlora.pl Kwiaty dotarły piękne, ani razu się na nich nie zawiodłam. Pomijam już kwestię 2-krotnie niższych cen ;)
  • jennymonk 12.05.14, 14:48
    Całkowicie się zgadzam z tą opinią. Firma co prawda dostarczyła kwiaty w terminie, ale świeże były jakiś tydzień przed dostawą. Lilie oklapnięte już w momencie odbioru, reszta kwiatów nie przetrwała 2 dni. Ostatnio z kolei znalazłam setną kwiaciarnię internetową - www.LaFlora.pl Kwiaty dotarły piękne, ani razu się na nich nie zawiodłam. Pomijam już kwestię 2-krotnie niższych cen ;)
  • Gość: Patefon IP: *.109-247-54.customer.lyse.net 26.05.14, 20:48
    Szkoda że nie przeczylałam tych opinii przed tym jak zamówiłam. Oczywiście kwiaty nie doszły. Odradzam. Nigdy nie skorzystam już z ich usług.
  • Gość: tysia IP: *.cust.nova.is 28.05.14, 00:15
    Dokladnie tez bardzo sie zawiodlam miala byc niespodzianka piekny duzy bukiet byl malutki nie taki jak zamawialam kwiaty usychaly i z 3 godzinny opoznieniem!!!! A konsultankaz biura obslugi chyba do tej pory nie dodzwonila sie do kierowcy ! Nie polecam !!!!
  • Gość: janek IP: 78.143.130.* 29.05.09, 12:53
    Ja tez jestem rozczarowany. Nie wiem co prawda jakie kwiaty dotarly i wole nie sprawdzac. Poprzednim razem byl zmieniony i bukiet i prezent.Najgorsze jest jednak to ze i tym razem nie dotrzymali terminu dostawy. Jesli proponuje komus godz dostarczenia i nie moge sie z tego wywiazac to powiadamiam ze sie spoznie. Ta firma olewa swoich klientow. Ja przekonalem sie o tym 2 razy.Napewno ten raz byl ostatni! E-kwiaty,NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!
  • Gość: kr IP: *.adsl.net.t-com.hr 29.05.09, 14:09
    opka
  • Gość: pawlak42 IP: *.szczecin.mm.pl 09.06.09, 12:36
    w moim przypadku zmienili kolory bukietu, bukiet wygladał zupełnie
    inaczej niż na zdjęciu, dostawa!!!dostawa wygladała tak, że dziewczyna
    musiała wyjść do pobliskiego skrzyzowania i bukiet odebrać - mało tego
    padał deszcz. aha, i nici z niespodzianki - zadzwonili 4 godziny
    wcześniej pytając się czy bedzie o danej godzinie w domu "bo nie ma
    sensu na darmo jechać"
    no niebywała jest ta kwiaciarnia, oni nie powinni mieć szans na dłuższą
    działalnośc na rynku!!!!
  • Gość: Karorynka IP: 188.141.118.* 14.03.10, 17:48
    Zamowione i oplacone w www.e-kwiaty.pl kwiaty nie zostaly dostarczone.
    Wlasnie oczekuje na odpowiedz z biura obslugi E-kwiaty - dopoki nie otrzymam
    wyjasnien i propozycji naprawy sytuacji uwazam to za skandal (jesli wyjasnia, na
    pewno uaktualnie moja wypowiedz)
  • Gość: jarek IP: *.chello.pl 26.06.09, 16:44
    Również nie polecam. W sieci można znaleźć wiele negatywnych komentarzy nt.
    e-kwiatów - niestety sprawdziłem to po fakcie. W moim przypadku odbiorczyni
    dostała zamiast bombonierki (na zdjęciu była "pasjonata") stare "tofifee" nie do
    zdjedzenia dla starszej osoby.
  • Gość: Joanna IP: *.maine.res.rr.com 23.01.17, 18:01
    Moj adresat nie dostal bombonierki. Dowiedzialam sie przypadkiem. Gdy zadzwonilam z reklamacja, pani powiedziala, ze nie przyjmuje reklamacji telefonicznie (tydzien wczesniej reklamowalam inny produkt zamowiony w tym samym czasie - telefonicznie). Dosytalam zwrot kosztu bombonierki i tyle. Zadnego poczucia odpowiedzialnoci za brak profesjonalnych uslug.
  • Gość: heidi IP: *.nokia.com 27.05.10, 10:56
    Ja rowniez zamowilam kwiaty w tym sklepie na Dzien Matki i nie zostaly
    dostarczone. Obsluga klienta twierdzi, ze kwiaty zostaly odebrane, ale ja jednak
    wierze mojej mamie...

    Czy ktos wie, jak skuteczna jest reklamacja w tej firmie?
  • Gość: Marta K IP: *.static.getin.3s.pl 27.05.11, 12:18
    zamawiałam 2 bukiety, to chyba dla nich za trudne zadanie.
    Pomylone godziny dostawy, w jednym zamówieniu woisane inne imie na bileciku zamiast Marta wpisano Marcin, w bukietach brakowało kwiatów. W birze słowa przepraszam nie usłyszy się, składanie reklamacji - nic nie dało narazie cisza zero odpowiedzi.Nie polecam i ostrzegam przed ta firmą.
  • Gość: Kasia IP: 155.56.68.* 27.05.11, 15:22
    Rowneiz odradzam jakikolwiek kontakt z ta firma - zamowilam kwiaty na dzien matki - kwiety nie zostaly doreczone i nawet mnie o tym niepowiadomiono. Czekam na zwrot pieniedzy.
  • wlenty123 05.08.11, 00:33
    Witam tak to jest tymi niby kwiaciarniami internetowymi które nie mają swoich własnych kwiaciarni stacjonarnych i znają sie na bukietach tylko z obrazków i zdjęć .polecam zakup i zamawianie kwitów kwiaciarnia stacjonarnych lub internetowe które mają sieć własnych kwiaciarni stacjonarnych. daje to gwarancję dostawy kwiatów na czas. pozdrawiam wszystkich znam sie trochę na kwiaciarniach
  • wlenty123 05.08.11, 00:33
    Witam tak to jest tymi niby kwiaciarniami internetowymi które nie mają swoich własnych kwiaciarni stacjonarnych i znają sie na bukietach tylko z obrazków i zdjęć .polecam zakup i zamawianie kwitów kwiaciarnia stacjonarnych lub internetowe które mają sieć własnych kwiaciarni stacjonarnych. daje to gwarancję dostawy kwiatów na czas. pozdrawiam wszystkich znam sie trochę na kwiaciarniach
  • Gość: Betty IP: *.dsl.bell.ca 05.06.12, 08:40
    Strzezcie sie Panstwo tej firmy!!! Oszusci inernetowi w calej skali!
    Mieszkam za granica Polski, i od dawna nie widzialam takich oszustow.
    Ja tez jestem rozczarowana z e-kwiaty!!!
    Daja nam niby-punkty za poprzednie zamowienia, (bylam ich stalym klientem i zamowilam poprzednio trzy kosze delikatesowe na swieta, za co dostalam troche punktow), ale w zamian za otrzymane niby-punkty przy ostatnim zamowieniu obicieli mi ilosc kwiatkow w bukiecie na Dzien Matki.... do minimum. Zamowiony bukiet o wielkosci sredniej powinien odpowiadac ilosci kwiatow jak na prezentowanym zdjeciu na internetowej stonie, czyli 10 rozy, plus dodatki kwiatowe, a nie ich ilosc w postaci 3 rozy!!!
    Firma nie zamiescila mojej uwagi na ich stronie, twierdzac, ze moga umieszczac jedynie pozytywne opinie, Bo to ich strona i umieszczaja tam jedynie pozytywne opinie o sobie!
    Brawo za szczerosc- przynajmniej w tej kwestii!!!
    A ja myslalam, ze prawo dziala w dwie strony, i "klient nasz Pan!".
    Na marginesie, "E-kwiaty" nie respektuja roszczen odnosnie zamowienia, twierdzac, ze zadaja zdjecia, (trudno o zdjecie od osiemdziesioletniej matki na drugiej polkuli!). Ale kazdy umie liczyc do trzech rozy- nawet starsza kobieta!!!
    Nadmieniam, ze lokalny serwis byl bez zarzutu.
    Wyglada na to, ze e-kwiaty "skubaja" na ilosci kwiatow w bukiecie przez uzycie zdobytych wczesniej punktow.
    I skoro "e-kwiaty" rekompensuja lokalnym kwiaciarniom mniejsza stawke za uzycie punktow, dlaczego ostatecznie ma sie to odbijac na pomniejszeniu serwisu dla odbiorcy ????
    RADA: NIE ZAMAWIAC OD E-KWIATY!!!
    SKASUJA ZA POKAZNY BUKIET, PODCZAS GDY OSKUBIA WAS - i FINANSOWO, I NA BUKIECIE!!!
    -Beata z Montrealu
  • malatezja 05.08.11, 08:31
    Skoro kwiaciarnia www.e-kwiaty.pl nie działa poprawnie zapraszam do konkurencji www.ofertypromocje.pl/okazje_wakacje-obsypane-nagrodami---konkurs-euroflorist-pl_11767.php . Oprócz dobrej obsługi w te wakacje jest konkurs dla klientów. Konkurs jak to konkurs, wygra się coś albo i nie ale zawsze trochę zabawy i szansa na nagrodę. Nagrody to książki z autografami autorów.
  • barbara45m 05.08.11, 09:10
    Oczywiście, po co narzekać, lepiej zmienić kwiaciarnię. To samo dotyczy innych firm.
  • rudolf-abs 05.08.11, 09:00
    Znam Euro florist, można polecić.
  • Gość: ZB IP: *.pools.arcor-ip.net 21.01.12, 00:01
    Wczoraj zamowialm bukiet "Zapach lata" na ekwiaty dla mojej siostry z okazji 30-tych urodzin. Kwiaty w prawdzie zostały dostarczone na czas, jednak w ogóle nie wyglądały jak na zdjęciu! Miałz składać sie z różnych kwiatów, m.in. róż koloru fioletoworóżowego ("Zapach Lata"). Tym czasem bukiet składał sie w większości z zielonych liści! To oszustwo i skandal, aby za 129, 99 zł, dostarczyć kilka Liści! Czy w tej pseudo fachowej firmie nie zdają sobie sprawy z tego, że nadawca dowie sie w większości przypadków o ich nierzetelności??? Skandal, a zarazem własna naiwność wydaje się tym większa, gdy przeczyta sie "Opinie Klientów" na stronie ekwiaty - naturalnie są wszyscy zachwyceni! Teraz wiem, ze należy czytać tylko niezależne opinie, a nie takie sfałszowane przez właściciela interesu na jego własnej stronie...Przykre też, że ludzie polegający na takich serwisach chcą najbliższym sprawić niespodziankę, którą niestety psuja tacy bezwzględni pazerni! NIE ZAMAWIAJCIE NA www.ekwiaty.pl!
  • Gość: asia IP: *.sm-rozstaje.pl 27.01.12, 19:36
    Popieram!
    We wtorek 24.01.2012 otrzymałam stare, okropne róże z tego serwisu. Nigdy nie widziałam żeby jakaż firma robiła sobie aż takie żarty z klientów. Totalnie bezkarnie, bo próbowałam złożyć reklamacje, a oni mnie olali!!!
    Nigdy więcej E-kwiaty.pl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: ppp IP: *.devs.futuro.pl 24.01.12, 18:59

    Tylko tutaj możesz uzyskać kupony rabatowe na interesujące Ciebie produkty lub usługi o konkretnej wartości. Ty wybierasz i decydujesz! Oferta platformy uporządkowana jest w pięć kategorii tematycznych: Elektronika, Motoryzacja, Hobby, Dom i ogród, Moda i uroda. Sprawdź nas i polecaj znajomym!
    www.hotprice.pl/?pwid=50a7432f27354f85b97a5af508ef5623
  • Gość: pawel IP: *.upc-a.chello.nl 17.02.12, 20:54
    e-kwiaty beznadziejna firma, dostarczone kwiaty byly nieswieze i w innej (mniejszej) liczbie (parzystej) niż byly zamowione. Na maile nie odpowiadaja.
    Brak mozliwosci dodania opinii na ich stronie - czyli te opinie co tam sa to jest oszustwo!. NIE POLECAM!!!
  • Gość: grooz1000 IP: *.dynamic.chello.pl 21.03.12, 16:37
    Skorzystałem z e-kwiaty po raz pierwszy i ostatni.Na poczatek była nerwówka z oczekiwaniem na kuriera (de facto to był taryfiarz),który dostarczył kwiaty niby w terminie o 10.50 (dostawa między 9-11) tylko,że cały efekt zaskoczenia wziął w łeb.W swojej naiwności liczyłem,że pojawi się gdzieś koło 9-9.30 góra 10.W efekcie kwiaty odebrałem ja a nie osoba dla której były zamawiane.Taniej i szybciej byłoby w kwiaciarni za rogiem,którą otwierają o 10.Potem następna niespodzianka.Bukiet zupełnie inny niż zamawiany.Miały być róże i alstromerie w "delikatnych pastelowych kolorach" tymczasem u mnie były irysy,róże nadgryzione zębem czasu a całość przyozdobiona jakimś żółtym pierzem.Najzabawniejsze jest to,że zamówiony średni bukiet miał być najbardziej podobny do tego ze zdjęcia.Jeśli tak wygląda podobieństwo to ja wyglądam jak George Clooney.Najbardziej wkurza mnie nie tyle fakt wyrzucenia w błoto 107 zł ale to,że ktoś potraktował ten "promocyjny" bukiecik-Letnia fantazja (kwiaty wyglądają jak sztuczne,są bezwonne) całkowicie po macoszemu.Moja negatywna opinia wśród tylu pochlebnych będzie jawić się jako marudzenie malkontenta (zawsze się jakiś trafi) ale niestety jest całkowicie obiektywna.Może błędem z mojej strony było połaszczenie się na te kilka złotych (10% promocji)ale myślę,że za ponad 100 zł można naprawdę przygotować ładny i pachnący bukiet a nie takie badziewie jakie mi się trafiło.Chciałbym wierzyć,że mój przypadek jest odosobnionym zjawiskiem a nie normą bo wtedy odradzam wszystkim korzystanie z tej kwiaciarni.
  • sioobal 23.05.12, 13:43
    a ja polecam wszystkim pocztę kwiatową - korzystam od lat, bo to pierwsza taka firma, która się pojawiła na rynku i jest super, nigdy się nie zawiodłem!
  • Gość: Grace IP: *.dsl.telesp.net.br 31.05.12, 15:41
    Film Musimy porozmawiać o Kevinie (2011) jest super! Polecam!
  • Gość: Betty IP: *.dsl.bell.ca 05.06.12, 08:33
    Strzezcie sie Panstwo tej firmy!!! Oszusci inernetowi w calej skali!
    Mieszkam za granica Polski, i od dawna nie widzialam takich oszustow.
    Ja tez jestem rozczarowana z e-kwiaty!!!
    Daja nam niby-punkty za poprzednie zamowienia, (bylam ich stalym klientem i zamowilam poprzednio trzy kosze delikatesowe na swieta, za co dostalam troche punktow), ale w zamian za otrzymane niby-punkty przy ostatnim zamowieniu obicieli mi ilosc kwiatkow w bukiecie na Dzien Matki.... do minimum. Zamowiony bukiet o wielkosci sredniej powinien odpowiadac ilosci kwiatow jak na prezentowanym zdjeciu na internetowej stonie, czyli 10 rozy, plus dodatki kwiatowe, a nie ich ilosc w postaci 3 rozy!!!
    Firma nie zamiescila mojej uwagi na ich stronie, twierdzac, ze moga umieszczac jedynie pozytywne opinie, Bo to ich strona i umieszczaja tam jedynie pozytywne opinie o sobie!
    Brawo za szczerosc- przynajmniej w tej kwestii!!!
    A ja myslalam, ze prawo dziala w dwie strony, i "klient nasz Pan!".
    Na marginesie, "E-kwiaty" nie respektuja roszczen odnosnie zamowienia, twierdzac, ze zadaja zdjecia, (trudno o zdjecie od osiemdziesioletniej matki na drugiej polkuli!). Ale kazdy umie liczyc do trzech rozy- nawet starsza kobieta!!!
    Nadmieniam, ze lokalny serwis byl bez zarzutu.
    Wyglada na to, ze e-kwiaty "skubaja" na ilosci kwiatow w bukiecie przez uzycie zdobytych wczesniej punktow.
    I skoro "e-kwiaty" rekompensuja lokalnym kwiaciarniom mniejsza stawke za uzycie punktow, dlaczego ostatecznie ma sie to odbijac na pomniejszeniu serwisu dla odbiorcy ????
    RADA: NIE ZAMAWIAC OD E-KWIATY!!!
    SKASUJA ZA POKAZNY BUKIET, PODCZAS GDY OSKUBIA WAS - i FINANSOWO, I NA BUKIECIE!!!
    -Beata z Montrealu
  • tml0 11.06.12, 02:03
    Witam!
    Ja rownież zostałam oszukana przez tę firmę (e-kwiaty), czytalam wczesniej
    opinie, ale niestety tylko na ich stronie i wszystkie jak na zamówienie były pozytywne.
    Zamówiłam na Dzień Matki dwa identyczne bukiety, ( mamie i teściowej) w dwa rożne miejsca
    w Polsce, żaden z bukietów nawet minimalnie nie przypominał tego ze strony www.e-kwiaty.pl/kwiaty/813-bukiet-wiosenny.html , ani ilością, ani kolorem, ani rodzajem użytych kwiatów. Po złożonej reklamacji za średni (149,90zł) zaproponowano mi zwrot 50zł, za duży (179,90) zwrot 60 zł. Osobiście wolałabym nie dostać tych pieniędzy, a uzyskać rzetelnie wykonaną usługę. Uważam, że to jest
    jedno wielkie OSZUKIWANIE KLIEJENTA przez firmę E-KWIATY
    Barbara z Wiednia
  • Gość: BB IP: *.dsl.bell.ca 20.11.12, 11:14
    Prosty wniosek - nigdy wiecej!!!!
  • Gość: Karolina IP: *.pools.arcor-ip.net 28.05.13, 20:09
    Również nie polecam tego badziewia! Inaczej nazwać tego nie można, że też nie pomyślałam i nie przeczytałam opinii wcześniej. Negatywnej, którą wystawiłam firmie e-kwiaty po żałosnym zrealizowaniu usługi nawet nie opublikowano. Na ich stronie są same pozytywy ;|
    Zamówiłam kwiaty Różowa Fantazja, średnie, a mama otrzymała hmm... w zwykłej przezroczystej folii bukiet, który nie wyglądał nawet jakby kosztował mnie 50zł ;/
    Zamiast tulipanów gerbery, zamiast margarytek chabry, nic się nie zgadzało! Nawet kolorystyka... w bukiecie, który miał się składać głównie z tulipanów i margarytek znalazła się nawet z przypadku żółta różna... litości!
    Poza tym zamówienie miało być zrealizowane w godz. od 9.00-15.00, a zostało zrealizowane o 19.00.
    O 15.30 powiedziano, iż kwiaty zostaną dostarczone max 1,5h, gdyż dostawca właśnie realizuje zamówienia w okolicy.
    Następnie o 17.30, że samochód się zepsuł, ale zrobią co się da i kwiaty dotrą najpóźniej do 40min.
    Dzwonię o 18.30 i słyszę, że już powinny być u odbiorcy... tja powinny! Były o 19.00
    Pal licho godzinę. Myślałam, że skoro zawalili z godziną to bukiet będzie śliczny! Ależ skąd, nie było ani ozdób, ani kokardki jak na zdjęciu! Nic kompletnie, złożyłam reklamację i czekam....
  • Gość: Arleta IP: *.dab.02.net 16.10.13, 15:20
    Nie polecam e kwiaty.kwiaty nieświeże paki róż odpadły po 2 dniach. Reklamacja nie uwzględniona.zero profesjonalizmu.regulamin o kant dupy, nawet Tesco daje 7 dni gwarancji świeżości.polecam poczta kwiatowa! Dostarczają na czas , jeśli była reklamacja starają sie naprawić.
  • Gość: uki IP: 193.46.186.* 22.10.13, 13:49
    ja już niestety znam odpowiedź e-kwiaty.pl, na moją reklamację. Zostałem odesłany z "kwiatkiem", mimo, iz to coś, co dostałem absolutnie nie odpowiadało ofercie, zamieszczonym próbnym zdjęciom oraz cenie i co najistotniejsze rozczarowało odbiorcę....
    oto odpowiedź firmy e-kwiaty.pl na moją, dość obszerną i precyzyjną rekalamację:

    "Witam,

    uprzejmie informuję, że zgodnie z regulaminem oraz terminami i warunkami doręczeń zdjęcia dodatków są przykładowe. Dodatki są dostarczane przez nasze kwiaciarnie partnerskie i mogą się różnić w stopniu nieznacznym od prezentowanych na zdjęciu. Każdy bukiet wykonywany jest przez innego florystę w związku z czym różnice mogą występować.



    Dostarczony bukiet jest zgodny z zamówieniem, z regulaminem oraz terminami i warunkami doręczeń.




    Pozdrawiam"
  • Gość: zonka IP: *.mrr.gov.pl 26.01.16, 14:15
    Witam,

    ja co prawda nie zamawiałam ale otrzymałam kwiaty z tego serwisu, bukiet 11 róż, niestety kwiaty padły następnego dnia a co do sposobu zapakowania kwiatów? cóż zawinięte w szary gruby papier pakowy:( mało estetycznie. bilecik wycięty nożyczkami ze zwykłej białej tektury zgięty na pół i zrobione w nim dziurki dziurkaczem. całość nie warta swojej ceny. Firma oszczędza na wszystkim zdzierając z zamawiającego straszne kwoty. Nie polecam.
  • ada_endo 10.02.16, 12:43
    Ja też stanowczo odradzam E-Kwiaty.pl.
    Nie warto! Straszne rozczarowanie!

    Bukiet, który dostarczono w niczym nie przypominał tego, który zamówiłam (nie zgadzał się gatunek kwiatów i ilość - oczywiście na niekorzyść klienta).
    Kwiaty zwiędły już następnego dnia po podjęciu przesyłki.
    Ponieważ podstawą do złożenia reklamacji jest załączone zdjęcie, reklamacji nie uwzględniono.
    Sprytnie, bo kto zamawia kwiaty kurierem, żeby następnie jechać z wizytą kontrolną?...
    Zatem:
    Jakość świadczonych usług - poniżej krytyki.
    Poziom obsługi klienta też pozostawia wiele do życzenia.

    Na tym zamykam sprawę i moją współpracę z E-Kwiaty.pl.
    Dziękuję
  • rbki 08.03.16, 21:18
    OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED E-KWIATY !!!!!!TO NAJGORSZA FIRMA , BUKIETY CALKIEM INNE NIZ TE NA STRONIE ....BRZYTKIE I CALKIEM NIE PASUJACE DO OKOLICZNOSCI , TELEFON NIE DZIALA ,A WLASCIWIE TO DZIALA ALE NIKT NIE ODBIERA , PRZESYLKA DOTARLA Z OPOZNIENIEM , BEZ ZADNEGO WCZESNIEJSZEGO POWIADOMIENIA ......SZOKUJACA NIESUBORDYNACJA I BRAK PROFESJONALIZMU !!!!!
  • Gość: exys IP: *.ncbj.gov.pl 11.03.16, 11:44
    Ja także żałuję, że nie zobaczyłam tych wszystkich wpisów wcześniej. Mojego zamówienia w ogóle nie doręczono, a niemiła Pani która w końcu dobę później łaskawie odebrała telefon, powiedziała że jej to nie interesuje, bo "były problemy techniczne". Tylko że rzetelna firma informuje o opóźnieniach, a nawet rekompensuje sytuacje z których nie potrafi się wywiązać. Tu jednak widać, że wszystko na czym im zależy to szybka wpłata od kupującego, a później olewanie go do końca.
    Zamówienie u e-kwiat.pl anulowałam, czekam na zwrot pieniędzy i jak tylko to nastąpi zakończę przygodę z tymi niepoważnymi ludźmi.
  • Gość: AnnaM IP: *.play-internet.pl 25.07.16, 17:05
    Minęło sporo czasu od powyższego wpisu, ale kompletnie nic się nie zmieniło. Również nie polecam usług e-kwiaty.pl
    Kwiaty doręczone dzień po terminie i do tego wyglądające jak wyciągnięte ze śmietnika....
  • baga79 03.12.16, 13:01
    Ja również nie polecam!!! Bukiet dostarczony z kilkudniowym opóźnieniem po interwencji i niestety kwiaty za 139 zł w dniu dostarczenia wyglądały marnie, a na drugi dzień zaczęły całkiem padać. Ale administracja e-kwiaty twierdzi, że wywiązali się z umowy, a kwiaty napewno były świeże i uważają, że wszystko jest w porządku bo dostali z mojej strony zgodę na dostawę w późniejszym terminie w ramach reklamacji. Do tego próba wystawienia opinii na Opineo również zakończona fiaskiem, gdyż portal e-kwiaty sukcesywnie blokował wystawienie negatywa za ich amatorskie usługi, a Opineo uznał temat za nierozstrzygalny. To czemu służy Opineo? Bo mi się wydawało, że opiniom o firmach i usługach...Jednym słowem jeden portal warty drugiego....
  • Gość: Robert IP: *.centertel.pl 01.03.17, 13:37
    Polecam skorzystać z usług www.kwiatowaprzesylka.pl/
    Zamówiłem od nich bukiet na walentynki, dostarczyli na czas, świeże kwiaty zgodne z opisem na stronie. Jestem zadowolony z usługi.
  • ja-i-cala-rodzina 20.07.17, 08:27
    U mnie to samo !!!!!! MASAKRA! Bukiet zamówiony na dzień matki wyglądał jak wiązanka zrobiona przez jakieś dziecko z przydomowych kwiatów z ogródka.Złożyłam reklamację i co oczywiście odpisali?? hmmmm no na pewno nie to czego się spodziewałam. Że takie było zamówienie, że takie coś chciałam oraz że florysta taką miał wizję. Żenada ! Powinni usunąć wszystkie zdjęcia i w opisie wstawić motto firmy "Będzie co przyjdzie" NIE POLECAM !!!! Szkoda tylko kasy.
  • Gość: ja IP: *.dynamic.mm.pl 06.05.18, 21:45
    No niestety, usługi nie są wykonywane zgodnie z zamówieniami. Wielka szkoda, że blokuje się dodawanie realnych zdjęć z realizowanych zamówień przez e-kwitay. Przestrzegam i zalecam, kontrolowanie swoich złożonych zamówień, gdyż obdarowane osoby mogą być rozczarowane. Dla zainteresowanych wyślę zdjęcia z nierzetelnej realizacji mojego zamówienia. AAAA w uzasadnieniu reklamacji uzyskałam info. , że zdjęcia ze sklepu www. są poglądowe a nie oddające rzeczywistość. Za brak kwiatów odpowiada lokalna kwiaciarnia.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka