Dodaj do ulubionych

10 przypadkowych faktów dot. Ciebie

• Gość: nie-tancze IP: *.dynamic.chello.pl 26.10.15, 20:09
    1. Lubię prasować.
    2. Dziś w sklepie nie mogłam zdecydować się na jeden sweter - kupiłam obydwa,choć wiem, że nie powinnam.
    3. Muszę być ostrożniejsza z podobnymi decyzjami.
    4. Nie przestawiłam zegarka i przyszłam do domu o godzinę wcześniej - super!
    5. Nie lubię słodkich śniadań.
    6. Nie znam się na polityce i nie mogę zapamiętać ważnych wydarzeń z historii.
    7. Moja przyjaciółka nie ma dla mnie czasu...
    8. Uwielbiam podróżować.
    9. Chyba nigdy nie będę miała idealnego porządku...
    10. Nigdy nie zapaliłam papierosa, ale chciałabym spróbować.
  • Gość: Neopitolol IP: *.dynamic.chello.pl 08.12.15, 22:41
    1. Jutro mam do wykonania poważne zlecenie. Nie jestem przygotowany - czeka mnie zlecenie ze szczebla firmowej hierarchii... jeśli coś pójdzie nie tak.
    2. Wyżarłem żarło z lodówki i jestem obżarty. To z nerwów tak.
    3. Dzielę włos na czworo. Ale zaczeski z tego nie będzie.
    4. Mam katar. Gdybym to wypowiedział na głos to dowiedzelibyście się że "Bab kadar".
    5. Pies skamle, trzeba będzie z nim iść. (a nie mógłby nogi zadrzeć aż nad sedes? tak zimno na dworze).
    6. Najgorsza jest walka z "niechcicem". Zapowiada się spektakularna porażka.
    7. Mimo usilnych życzeń "szlag" nie chce trafić "tego wszystkiego".
    8. Bydle skomli coraz mocniej. Nie ma rady wkładam buty.
    9. Moje ulubione buty mają zbyt dużo lat. A przydałoby im się parę łat.
    10. No dobrze już, dobrze. Biorę smycz i idę.
  • wredna.zmija 12.12.15, 18:23
    1. Lubię osoby z temperamentem.
    2. Piję wodę z cytryną, mam zamiar umrzeć zdrowa.
    3. Czasem myślę o emigracji.
    4. Jestem numerologiczną trójką i ponoć czeka mnie fantastyczny następny rok.
    5. To dobrze bo aktualny jest taki sobie.
    6. Właśnie słucham MTV Hits UK.
    7. Poważnie choruje bliska mi osoba, nadal nie wykrzyczałam swojego bólu.