Dodaj do ulubionych

Dogonić ten wątek.........

08.07.04, 02:50
:) Może sprawdzimy, jak szybko da się dogonić tego prawie 11 000 kolosa?
Uważam zawody za otwarte! (no...ale jesli nie chcecie, to się nie obrażę i zawody zamknę ;)...niektórzy lubią tardycję :) ).
Edytor zaawansowany
  • kohol 08.07.04, 09:43
    Dużych szans nie masz, ale niech Ci będzie - powodzenia :D
    --
    -----
    Choose your future
    Choose life
  • Gość: Aga IP: *.rgsa.pl 08.07.04, 09:46
    ok
  • astrantia 16.07.04, 00:12
    A co tam :D
  • Gość: uu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.08.04, 23:19
    800
  • Gość: 2paco IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.04, 21:11
  • bart13p 23.09.04, 11:25
    no to jazda
    --
    Bart
  • Gość: kohol IP: *.crowley.pl 15.07.04, 09:36
  • Gość: kohol IP: *.crowley.pl 21.07.04, 09:07
  • Gość: sze IP: 195.117.23.* 08.08.04, 09:42
    masz
  • Gość: Madzia IP: 82.160.38.* 12.09.04, 23:04
    ok
  • de.es 16.08.04, 23:12
    mi tu
  • szuira 22.08.04, 20:53
    gonimy gonimy:)
  • Gość: peen.doll IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.07.04, 10:37
    Wątek padnie po trzydziestu paru wpisach :)
  • Gość: mańka IP: *.zgora.dialog.net.pl 08.07.04, 11:30
    Jasne. Tylko, że...
    Może by jakoś urozmaicić tematykę poruszaną w tym wątku? Nie wiem, na jaką, bo
    pomysłow3ością to ja nie grzeszę, ale przecież przez 11000 postów (jestem
    optymistką i zakładam, że uda się pobić gnoja, a co! ;)) nie będziemy wyrażać
    zgody tudzież powątpiewania.
    To by było na tyle ;-)
  • Gość: qbamu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.07.04, 12:18
    pomagam ci osiagnac zwyciestwo choc to bedzie bardzo trudne
  • agent_denton 08.07.04, 18:20
    Przede wszystkim należy oskarżyć "W tym wątku..." (może nazwiemy go roboczo "ten wątek") o praktyki monopolistyczne. Uzurpuje on sobie prawo do tego, by być największym, najpopularniejszym wątkiem na forum.... itede, itepe. Wiadomo.
    Poza tym "ten wątek" to idea sama w sobie. "Nasz wątek" to idea wzniosła- walki z nierównościa i dyskryminacją!!
    Nie damy się!!!!
    Nie monopolistom!!!
    Dlatego proponuję przedstawiać argumenty, które wykażą wyższość naszego wątku!!!
  • agent_denton 08.07.04, 18:23
    bo tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))
  • Gość: topmoC IP: 80.55.181.* 08.07.04, 18:41
    >A ja się chyba nie wpiszę...
    Może jutro...
  • agent_denton 09.07.04, 02:41
    dzisiaj padał deszcz :)
  • noie 08.07.04, 21:50
    Jako ze watek bez tematu wiec napisze co mnie wqrza od dwoch dni....mianowicie
    SZEF mojego meza, gdyz dzieki temu idiocie siedze dalej z dzieciakami w domu i
    nie mozemy wyjechac jeszcze na urlop!!! No al poniewaz nie ma nic coby na
    dobre nie wyszlo....dzieki temu tez szefowi...mialam czas by umyc okna i zrobic
    porzadek w moim 6-pokojowym mieszkaniu:-) Wiec...w naturze wszystko sie
    wyrownuje....Pozdrawiam

    noie

    --
    Kropki sa trescia mojego zycia.....bo moje zycie to ciagla zaduma....
    <*>
    Czy wy wiecie co mowicie ?
  • noie 09.07.04, 01:50
    hmmm...przepraszam...spotkalo sie dwoch wariatow.... ;-)
    Wiecie co...nie ma nic gorszego jak piosenka ktora sie za nami wlecze dni
    cale...Wiec ja sobie nagaralam na kompa by miec "pod reka"... i teraz...juz od
    godzin 3 slucham w ciagle ta sama piosenke i jeszcze mi jej malo...hhihi
    To jest dopiero problem...( aha ten wredyn facet ciagle chodzi mi po glowie
    ale...kij mu w oko...kiedys i jego dopadnie kara boska ;-) hhihih)
    Pozdrawiam wszystkich milo...goraco...serdecznie...bajecznie...
    noie
    Ps. ten watek mi sie podoba bo moge pisac co chce i kiedy tylko
    chce....hihihhi ;-) Dalej panowie i panie...bierzmy sie za pisanie.... ;-)
    --
    Zycie jest piekne....jesli tylko sie tego chce :-)
  • arcus_sk 09.07.04, 01:08
    To dopiero początek początku tego co nigdy się nie skończy, a nas wykończy ~:-]
  • arcus_sk 09.07.04, 02:26
    A(c)ha! Zapomniałem dodać. Ale chyba już za późno... (Ojj jak późno!!!)
    No to odejmę. Trochę ubędzie, będzie mniej niż więcej...
    Ale czy zdążymy przed końcem.?-]
  • agent_denton 09.07.04, 02:40
    Hej, koniec końców niech będzie więcej
    by już na końcu rzec " ja cię kręcę!" :)
  • agent_denton 09.07.04, 02:33
    Nie damy się :)
    A wątek nie jest o niczym - mamy przecież ideę ;)
    Oczywiście zapraszam o dyskusji o wszystkim (na pohybel szefom noie :) ) ,nie obrażę się, bo cel jest 1 :D
    Mańko - na początek pomyślałem o takim jakby argumentowaniu - dlaczego zwyciężymy w tym wyścigu :) Argumenty moga być takie jakie tylko przyjda do głowy! :)))) Moze coś wyjdzie w praniu.... na razie trzeba zwerbowac ludzi z tamtego wątku.... piecyka już rozumiem mamy? ;)
  • ewosia 09.07.04, 08:05
    to i ja dorzuce, bo zaspałam...
  • noie 09.07.04, 11:25
    wiesz co...przychodzi mi troche argumentow dlaczego zwyciezymy...ale wiecej mam
    dlaczego Nie wygramy... :-(
    Pozdrawiam
    noie
    --
    Kropki sa trescia mojego zycia.....bo moje zycie to ciagla zaduma....
    <*>
    Czy wy wiecie co mowicie ?
  • sweetytweety 09.07.04, 08:12
    A prosze bardzo :)
  • mrnoone 09.07.04, 08:44
    To się nie uda... Na pewno się nie uda. Bez sensu jest się tu wpisywać. Nieee!
    Nie ma po co. Nie! Nie wpisuję się. Kropka. I do internetu też dziś nie
    wchodzę!!!
  • Gość: kohol IP: *.crowley.pl 09.07.04, 10:59
  • Gość: martuha IP: *.chello.pl 09.07.04, 11:07
    no tak, ja tez chetnie bym pomogla, ale teraz mam huk roboty. i wcale nie miala
    zamiaru wchodzic dzisiaj do netu, o nie! tylko zalozyciel watku mi kazal ;)
  • arcus_sk 09.07.04, 13:36
    No tak, ale dokąd to wszystko zmierza? To się nigdy nie skończy... Początek bez
    końca...
    Uwięzieni w otchłani wieczności...
    To straszne, otworzyliśmy wrota do nieskończoności!!!!
    Ja na razie kończę - wstęp do wieczności - KATASTROFA :~0
  • Gość: iks IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 15:47
    doganiamy
  • niki27 09.07.04, 13:54

    --
    Dla Francuzów, samochód to Ona
  • eboniet 09.07.04, 14:54
  • eressea 09.07.04, 15:11
    Wakacje! to moge ewentualnie podbić ten watek w góre ;-)))
  • eressea 09.07.04, 15:13

    w dół ;-)))
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.07.04, 18:32
  • agent_denton 10.07.04, 01:41
    :) no...nie panikowac proszę :) Trzeba być twardym, nie "miętkim" ;)
    Będzie dobrze,trzeba tylko zwerbować zwolenników przeciwnika. Część, z tego co widzę, zaczyna rozumieć nasz szczytny cel....a część działa na dwa fronty... ech :)))
    Przez pewien czas mnie nie będzie,ale wierzę w was i w to, że wątek przetrwa :)
    Najtrudniejszy pierwszy krok, mamy juz 30, teraz juz z górki :)
  • agent_denton 10.07.04, 02:05
    Peen.doll powiedziała, że wątek padnie po trzydziestu paru wpisach :P!! ALE jest już 31 i bedzie lepiej ;)
  • Gość: hamster IP: 194.42.117.* 23.09.04, 12:47
    praca praca
  • Gość: kijwamwoko IP: *.infocoig.pl / *.crowley.pl 10.07.04, 11:43
    cos nie za badzo wychodzi ta pogoń
  • noie 11.07.04, 23:00
    bo wszyscy na urlop sie rozjechali....
    --
    Zycie jest jakie jest...wiec dawaj co masz i przestan marudzic :-)
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.04, 23:17
    może wam pomuc?to może poopowiadamy jakieś historie zabawne i nie tylko,albo
    powymyślać jakieś bzdety?
  • milosnik_kobiet 11.07.04, 23:13
    przylaczam sie do gonitwy
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.04, 23:54
    jeśli oni mają taki chwyt to prosze
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.04, 23:55
    cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.04, 23:55
    cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.04, 23:56
    cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.04, 23:56
    cześć cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.04, 23:59
    cześć cześć cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:01
    cześć cześć cześć cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:02
    cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:03
    cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:05
    cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:07
    cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć cześć
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:08
    głupie co ale oni mają nie lepszy
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:10
    chyba dosyć na dziś co?
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:11
    albo nie co?
  • Gość: iks IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 15:48
    i ponownie
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:17
    no dobra ja też już ide spać
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:17
    dobranoc
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 00:18
    jutro znów zaczynamy
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 09:08
    no co zwami,powieccie że jeszcze śpicie? no w takim tępie ich nie dogonmy
  • lookdawn 12.07.04, 12:58
    A ja nie pomoge :P

    --
    Jedyna prawdziwa <a
    href="http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=20495">Ściemoobrona</a> Zapraszamy!!
    ---
    Lookdawn® jest częścią Lookdawn Team™ z oddziałami w Lukas.p© a także w KMnO4©
  • Gość: kohol IP: *.crowley.pl 12.07.04, 13:40
    No i masz rację :)
  • Gość: joggingowiec IP: *.attu.pl / *.attu.pl 12.07.04, 13:36
    biegiem biegiem!!!!!!! ;))))))))))
  • Gość: iks IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 15:47
    i jeszce raz
  • yvona73pol 12.07.04, 16:37
    to ja tez, z Kangurowa ;))
  • arcus_sk 12.07.04, 20:59
    agent_denton napisał:

    > :) Może sprawdzimy, jak szybko da się dogonić tego prawie 11 000 kolosa?

    Hmm...Dogonić kOLOSa??! To tak jak gonić SłoniA. Jakie to proste! Ale, czy aby
    na pewno...? Kolosy mają to do siebie, że wleczą się, wleczą się i wleczą bez
    końca=bez przerwy. Niby się nie posuwają, a cały czas idą, idą, idą na
    przód...I znikają za horyzontem...
    Nie mamy szans, choćbyśmy biegli... To błędne koło - POczątek co kończy się
    poCZĄTKIEM.
  • milosnik_kobiet 12.07.04, 21:43
  • milosnik_kobiet 12.07.04, 21:43
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 22:21
  • Gość: elwira IP: *.dobrafirma.com / *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.04, 22:22
    jakoś nie opowiadacie tych historyjek
  • arcus_sk 12.07.04, 22:29
    Gość portalu: elwira napisał(a):

    > jakoś nie opowiadacie tych historyjek
    Bo to nie "Forum Historum", ani tymbardziej "Forum Horrorum".
    A zresztą co tu opowiadać...
    Pomilczmy trochę... --------------------------------

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka