Dodaj do ulubionych

Na Forum Muzyka nikt nie wie...

13.06.05, 16:49
To moze ktos z was? Jak sie nazywa goralski zespol, w ktorym spiewa stary
goral na wozku?
--
Nie klikać, to jest zaraźliwe!
Edytor zaawansowany
  • apja 13.06.05, 16:55
    Nie wiem.
  • gixera 13.06.05, 16:57
    A juz mi nadziei narobilas. Dla ulatwienia dodam, ze kiedys byli w "kawa czy
    herbata?"
    --
    Nie klikać, to jest zaraźliwe!
  • xxx131 13.06.05, 16:59
    Golce? Brathanki? A moze o Zakopower? A wogle cos ty chcesz odemnie?

    --
    Czy jest na sali jakis Balcerowicz?
  • apja 13.06.05, 17:04
    Nie ogladam kawy czy cherbaty bo jestem wtedy w pracy i piszemy glupoty.
  • apja 13.06.05, 17:08
    A naprawdę taki istnieje? Pierwsze slyszę.
  • xxx131 13.06.05, 17:13
    A o co chodzi????

    Jedyne co mi sie nasuwa, to Pan Władek, ale to nie jest muzyka goralka, ale Gixera napewno cos pokrecila.

    --
    Czy jest na sali jakis Balcerowicz?
  • apja 13.06.05, 17:14
    A który pan Wladek?
  • xxx131 13.06.05, 17:17

    Nie wiem jak ma na nazwisko, ale gral na Woodstocku.
    --
    Czy jest na sali jakis Balcerowicz?
  • apja 13.06.05, 17:18
  • apja 13.06.05, 17:24
    dlatego że fajnie śpiewal?
    Mój ojciec też fajnie śpiewa i jeździ na wózku.
  • xxx131 13.06.05, 17:27

    spiewac nie umial, ale za fajne piosenki mial, tworzylo to interesujaca kompozycje.
    --
    Czy jest na sali jakis Balcerowicz?
  • braineater 13.06.05, 17:54
    gixerko - jedynym góralskim zespołem na W. byli Trebunie Tutki, ale ja zupełnie
    nie kojarzę coby ktoś tam na wózku jeździł, chyba, że to jakiś chwilowy wypadek
    był.
    A potem był jeszce zespól z góralską muzyką z Bieszczad, się Tolhłaje nazywali,
    ale tam też wszyscy młodi & zdrowi. Zdecydowania wiekowo i klimatowo tylko
    Trebunie pasują.
    Pozdrowienia:)
    --
    This is what I have instead of a life.
  • gixera 13.06.05, 20:55
    Juz wiem jak on sie nazywa:)
    "Hawrań", a naprawde przesliczne pioseneczki spiewa
    Pozdrawiam
    --
    Nie klikać, to jest zaraźliwe!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka