• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Jest decyzja w sprawie dworca Fabrycznego! Budu... Dodaj do ulubionych

  • IP: *.toya.net.pl 05.08.11, 17:29
    Na pewno nie powstanie nowy dworzec w zakładanych realiach, bo jak Łódź może mieć ładniejszy dworzec od Warszawy
    Zaawansowany formularz
    • Gość: pp IP: *.toya.net.pl 05.08.11, 17:38
      Uff, świetna wiadomośc.
      Pochwała dla P. Zdanowskiej. Bałem się że znowu będzie bryndza
      • Gość: lodzcity IP: *.smrw.lodz.pl 05.08.11, 20:11
        ale bąka puściłeś...
      • Gość: jas IP: *.uniorg.de 17.08.11, 14:43
        Każdego dnia węzeł będzie w stanie obsłużyć 200 tys. podróżnych - ciekawe skad ich wezma...
    • 05.08.11, 17:48
      dobrze się skomponuje z otoczeniem śródmiejskim, które do momentu ukończenia inwestycji będzie jeszcze baaardziej fotorealistyczne. wtedy mogłyby przyjeżdżać całe ekipy na ten podziemny dworzec, mieszkać tam a na zewnątrz wychodzić tylko żeby kręcić i kręcić.
      • Gość: rwt IP: *.111.178.26.static.crowley.pl 06.08.11, 00:14
        Skąd ty tu spadłeś?
      • Gość: ben IP: *.astral.lodz.pl 06.08.11, 15:24
        szmato jak nie masz czegoś sensownego do powiedzenia - padaj z tymi brednymikomentami
    • Gość: GIBON IP: *.centertel.pl 05.08.11, 17:54
      No jak się Zdanowska CIECZY, to niech się CIECZY. Na zdrowie, panowie redaktory. Gratuluję poprawnej mowy polskiej. Chociaż Zdanowska może i się CIECZY...
    • Gość: . IP: *.ssp.dialog.net.pl 05.08.11, 18:21
      > Pod ziemią z linią kolejową będą się spotykać autobusy miejskie, dalekobieżne i tramwaje,

      Autobusy miejskie i tramwaje będą na powierzchni. Gdzieś dzwoni.

      > a w przyszłości również kolej aglomeracyjna. Każdego dnia węzeł będzie w stanie obsłużyć > 200 tys. podróżnych. Dzisiejszy dworzec może przyjąć jedynie 10 tysięcy.

      Szkoda tylko, ze przepustowość linii prowadzących do owego dworca będzie za mała, żeby tych 200 tys. ludzi przywieźć.

      > - To fantastyczna wiadomość dla naszego miasta. Dzięki tej inwestycji i zaangażowaniu
      > Daniela Libeskinda realizacja projektu Nowego Centrum Łodzi na naszych oczach staje się faktem - cieczy się Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

      Podobno Zdanowska jest na wakacjach, to jak?
      • Gość: barnaba IP: *.lodz.msk.pl 05.08.11, 20:35
        > Podobno Zdanowska jest na wakacjach, to jak?

        Gdyby ją zapytali, toby się się cieszyła.
        Czepiasz się. To tylko stażysta w GW pisał.
        • 05.08.11, 21:05
          Istnieją takie wynalazki, które umożliwiają przekazanie swojej opinii nawet z wakacji. Nazywają je telefonami.
          • Gość: woland IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.08.11, 11:29
            Inna sprawa, że Pani Hania urlopowała się przed tak ważnym momentem dla jej miasta. Jak każdy dobry gospodarz - leży i się cieczy na jakiejś plaży, a jej pyzate misie z plecaczkami wszystko za nią sp.. - znaczy zrobią. Aż dziwne, ze min. Grabarczyk nie poszedł w jej ślady, pracoholik jeden...
    • Gość: CZEKAMY IP: *.toya.net.pl 05.08.11, 18:56
      jak dalej będą się zastanawiać medytować to przedobrzą,jeśli maja już decyzję to umowa powinna być podpisana na biegu i do roboty,ale znając naszych urzędasów którym nigdzie się nie spieszy to CZARNO to widzę,najlepszy przykład jak długo potrafią odbierać ukończone inwestycje drogowe (rokicińska,limanowskiego)....
    • 05.08.11, 19:10
      Ta inwestycja jest niepotrzebna !
      Kolejami jeździ coraz mniej ludzi i to jest tendencja stała !
      • Gość: :) IP: *.itvmedia.pl 05.08.11, 20:02
        Poczekaj, aż paliwo zdrożeje. Tendencje się zmieniają.
        • Gość: aron IP: *.paradowski.pl 06.08.11, 16:34
          im droższe paliwo tym więcej osób jeździ samochodami. Np. we Francji jest droższe paliwo niż w Polsce, podobnie w Czechach.
      • Gość: asd IP: *.tylda.net 05.08.11, 20:53
        Nie masz racji. Koleją jeździ bardzo dużo osób.
        • 05.08.11, 21:06
          Ale on nie jeździ.......
      • Gość: Tytan Intelektu IP: *.ssp.dialog.net.pl 06.08.11, 14:27
        > Kolejami jeździ coraz mniej ludzi i to jest tendencja stała !

        Yyyyyyy.... YYY Hyyy!!!


        Hły!
        • Gość: Obywatel Miś IP: *.toya.net.pl 07.08.11, 18:54
          Gość portalu: Tytan Intelektu napisał(a):

          > Yyyyyyy.... YYY Hyyy!!!
          >
          >
          > Hły!

          pan właśnie wygrał internety :-)
      • Gość: sek IP: *.4web.pl 06.08.11, 15:07
        hehehehe kol mate - co za wyibrażnia :) skąd się biorą tacy ludzie ?
      • Gość: świnia IP: *.toya.net.pl 09.08.11, 07:31
        mate29 napisał:

        > Ta inwestycja jest niepotrzebna !
        > Kolejami jeździ coraz mniej ludzi i to jest tendencja stała !

        Na głupków jest też coraz mniejsze zapotrzebowanie. Powiesz teraz swoim rodzicom, że byłeś niepotrzebną inwestycją?
    • Gość: HaGa IP: *.toya.net.pl 05.08.11, 19:30
      wcześniej , podobnie jak tory na odcinku Widzew-Kaliska.Nawet nie zorganizowano dotąd na to przetargów.Zaczną je remontować gdy Dworzec Fabryczny zostanie zlikwidowany i będą dodatkowe utrudnienia.To typowy bezwład organizacyjny ekipy dyletantów będących u władzy.
      • Gość: mars IP: *.toya.net.pl 05.08.11, 21:09
        Już podpisano umowy dyletancie.
      • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.11, 21:32
        Nie ma się czym przejmować. Na szczęście to tylko typowe zagrywki polityków obliczone na ogłupienie ciemnej masy przed wyborami. Temat dworca umrze śmiercią naturalną po wyborach...
        • Gość: maciek IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 05.08.11, 21:49
          Rozumiesz co czytasz - przeszkody formalne zostaly usunięte. Nie ma już żadnej przeszkody na podpisanie umowy!!! Co więcej państwo musi podpisać tę umowę bvo takie jest prawo inaczej musiałoby zapłacić ogromne odszkodowania wygranej firmie. Więc nie bredź od rzeczy. CZy w tym mieście zawsze musi być cała masa wiecznie depresyjnych maniakalnych narzekaczy!!! Ciesz sie a nie znowu szukasz dziury w całym.
          • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.11, 22:07
            Doskonale rozumiem co czytam, co nie oznacza że wierzę bezkrytycznie we wszystko co przeczytam. Jeżeli każdy kto trzeźwo ocenia sytuację jest dla ciebie " wiecznym depresyjnym maniakalnym narzekaczem " to wypada tylko współczuć...
            • Gość: gosc IP: *.toya.net.pl 05.08.11, 23:31

              i niestety masz rację
          • 05.08.11, 23:29
            maciek napisał(a):

            > Rozumiesz co czytasz - przeszkody formalne zostaly usunięte. Nie ma już żadnej
            > przeszkody na podpisanie umowy!!! Co więcej państwo musi podpisać tę umowę bvo
            > takie jest prawo inaczej musiałoby zapłacić ogromne odszkodowania wygranej firmie. Więc nie bredź od rzeczy
            .....................
            W Łodzi podpisuje się wiele różnych umów, co nie znaczy, że potem coś pozytywnego z tego wynika... Vide: umowy z Markiem Zydowiczem czy na budowę Hiltona... I co? I nic... Więc nie bredź od rzeczy, bo to Łódź, qrva...
            • Gość: jacentyy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.11, 09:42
              Dworzec to inwestycja publiczna, Hilton i to drugie prywatna, tak wiec sam sobie odpowiedz jaka jest różnica
              • Gość: złośliwe bydlę IP: *.lodz.msk.pl 06.08.11, 11:56
                > Dworzec to inwestycja publiczna, Hilton i to drugie prywatna, tak wiec sam sob
                > ie odpowiedz jaka jest różnica

                Różnica nazywa się Grabarczyk.
                Po wyborach będzie inny minister, a pieniądze przeznaczone na Dw. Fabryczny przydadzą się np. na warszawskie metro.
                Oczywiście nikt oficjalnie z inwestycji nie zrezygnuje- będzie tylko trwała 20 lat.
                • 07.08.11, 14:54
                  A głupi Niemcy protestowali przeciwko przebudowie dworca w Stuttgarcie. Ot, naród bez przyszłości. My tym Szkopom pokażemy jak się robi największe w Europie place budowy.
                • Gość: michał IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.08.11, 21:14
                  A czt ty rozumiesz czym jest zobowiazanie? Jest umowa podpisana na jakiś tam czas i w tym czasie firma ma obowiązek zrealizować zadanie a jak zrealizuje to należa się jej pieniądze. Jeśli państwo zrezygnuje z takiej umowy to musi zwrócić firmie utracone korzyści. Ale klepiej bredzić bez sensu
                  • Gość: złośliwe bydlę IP: *.lodz.msk.pl 08.08.11, 14:56
                    > Jeśli państwo zrezygnuje z takiej umowy to musi zwrócić
                    > firmie utracone korzyści.

                    A co za problem? Zwraca pieniądze państwo, a nie minister Kowalski, nie PO, nie PiS i nie premier.
                    Państwowe = do rozdrapania.
          • 06.08.11, 11:03
            @maciek masz u mnie browara
    • Gość: ave caesar IP: *.croy.cable.virginmedia.com 05.08.11, 20:38
    • Gość: marek IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 05.08.11, 21:51
      Fantastyczna wiadomość. Cieszcie się ludzie a nie stękacie. CZy wy potraficie cokolwiek docenic!!!! TAkich jak wy nigdy nikt nie zatrudni bo ten jęk i stęk który z siebie wydajecie jest nie do zniesienia. To jest podstawa waszych problermów - to, że jesteście narzekajacymi nieudacznikami nic nie proponujecie tylko wiecznie atakujecie tych co coś zrobili.
      • Gość: gosc IP: *.toya.net.pl 05.08.11, 23:27
        TAkich jak wy nigdy nikt nie zatrudni bo ten jęk i stęk który z siebie wydajecie jest nie do zniesienia. To jest podstawa waszych probler> mów - to, że jesteście narzekajacymi nieudacznikami nic nie proponujecie tylko
        > wiecznie atakujecie tych co coś zrobili.

        synku
        to My
        zatrudniamy
        • Gość: marek IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.08.11, 21:16
          Odpowiedź buhahahahahahahahahahahahahah. Zatrudniacie w Simsach.
          • Gość: Tomek IP: *.adsl.inetia.pl 07.08.11, 21:32
            .
    • 06.08.11, 09:33
      czy to nie będzie taka sama inwestycja jak tramwaj regionalny
      • 06.08.11, 11:16
        Znaczy, że co, że pociągi będą jeździć od Chocianowic do Helenówka, czy o co ci chodzi?
        • Gość: kapitan bomba IP: *.toya.net.pl 07.08.11, 20:17
          pralat_na_wrotkach napisał:

          > Znaczy, że co, że pociągi będą jeździć od Chocianowic do Helenówka, czy o co ci
          > chodzi?

          Obstawiam, że nie o to mu chodzi.
    • Gość: diablo2-1988 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.11, 11:46
      Cieszę się, że umowa może już zostać podpisana. I mam nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej. A co do peronów na stacji Łódź - Widzew, to umowa została podpisana na to zadanie 30 czerwca bieżącego roku. Tak sądzę, że można było to zrobić razem z remontem budynku dworcowego, ale niestety nie zrobiono tak.
    • Gość: mirwojski IP: *.adsl.inetia.pl 07.08.11, 21:52
      Znów lobby energetyczne w PKP górą. Najmądrzejsi, przewidujący ( mowa o prezesie - kolejnym z energetyki - który "...przewidział... i kontynuował przetargi z pozostałymi ). Znam człowieka gdy pełnił jeszcze podrzędne stanowisko w PKP Energetyka i jakoś geniuszu nie dostrzegłem. Cały czas pomija się ( z czym polemizuję ) udział fachowców z branży drogowej ( kolejowej ) w przygotowaniu i pilotowaniu tematu kolei około łódzkich ( w tym przebudowa dworca Łódź Fabryczna w powiązaniu z Nowym Centrum Łodzi - dworzec stanowi fundamenty tego co ma lub może powstać w miejscu dotychczasowych torowisk ) . Chwaliłem ministra Massela ( absolwenta Politechniki Gdańskiej ) za decyzje. Przedstawiałem Torpol - wykonawcę remontu np. stacji Gałkówek. Najważniejsze że "warszawka" odpuściła ( ???) - temu jeszcze będę się przyglądał - duża kasa do wzięcia . Kombinacją jest informacja o 4 (!!!) peronach czyli 2 dwukrawędziowe i 2 jednokrawędziowe - to dla obsługi ruchu dotychczasowego. A gdzie peron dla szybkiej kolei ??? Miał być też tam zlokalizowany i linia przeprowadzona obok, w tym samym wykopie od Widzewa ( od Niciarnianej). Jeśli są zmiany w koncepcji usytuowania, przebiegu ( oddzielne tunele, dworce, przesiadki - ??? !!!) to właśnie w tym upatruję " kombinację" - na otarcie łez za 20 miliardówdla "warszawki". Dlaczego tak myślę ??? Zawsze zainteresowanych pytam - gdzie mieszkają a prezes PKP Szafrański - w Koluszkach ( do Łodzi nie musi dojeżdżać ). Ma " gdzieś " jak to będzie przebiegało. On już z Warszawy, jak jego poprzednik, też energetyk. Kto będzie zainteresowany, tak naprawdę, jednym z wielu miast w Polsce jeśli tam nie mieszka, a nawet gdyby tam pracował - po 16.00 wyjeżdża i sprawy miasta przestają go interesować. To do przemyślenia respondentom. I dla przestrogi. C.D.N.
    • Gość: mirwojski IP: *.adsl.inetia.pl 07.08.11, 22:01
      A co do dworca Łódź Widzew - nad linią kolejową projektowana jest wielopasmowa droga kołowa - obwodnica ( od strony Niciarnianej). Była propozycja tzw Bramy Łodzi - pylony podtrzymujące wiadukt- estakadę mogą być zagospodarowane na zejścia na perony i obsługę podróżnych ( nawet autobusów i taxi ). Ciekawe czy ten pomysł ( kolejarzy drogowców ) z lat 2008 - 2009 ktoś jeszcze kontynuuje ???
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.