Dodaj do ulubionych

Buziaki buziaki buziaki!!!!!!

22.09.02, 12:54
dla wszystkich!!!!!! dzięki za życzenia jesteście kochani:))))) chętnie bym
Was teraz uściskała, no cóż wirtualne uściski i całuski dla wszystkich:)))
ps. z tej radochy nawet zapomniałam że stara dupa jestem:)))
--
iwusia #:o)
Edytor zaawansowany
  • szarywilk 23.09.02, 07:58
    Ja tam myślę że całkiem młodziutka:))) cmok:)*
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 09:58
    Szary cmokuś i dzięki:))**
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 23.09.02, 11:23
    Nie dziękuj, jakoś się dogadamy w sprawie reparacji za ten komplement,
    preferuję barter:)))))towar za towar:))
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 11:41
    hmmmm zastanawiam się.... wymiana czego byłaby najstosowniejsza:))))
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 23.09.02, 12:01
    A masz na coś szczególnie ochotę?:)))
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 12:04
    ochote mam zawsze:)))) ale to ja Tobie dłużnikiem więc Ty masz prawo wyboru:)))
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 23.09.02, 12:20
    Mały wyjazd w plener?:)
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 12:27
    hmmm jakaś icha łączka?:)
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 23.09.02, 12:54
    uhm...tuż przy lesie...albo w lesie...albo i bez lasu...strumyczek szemrzący w
    pobliżu...
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 13:18
    tutaj na polance trawka jest taka miękka i zacvhęcająca.....woda w strumyku
    jest taka orzeźwiająca.....ale wiaterek jest chłodny....ogrzejesz mnie?:)
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 23.09.02, 13:47
    Jasne...musisz się tylko przusnąć..oo tak dobrze...mogę Cie pocałować?...
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 13:56
    dziki zwierzaku wiesz że o takie rzeczy sie nie pyta:)))))) zresztą mówisz
    jakbyś mnie nie znał:))))))
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 23.09.02, 14:12
    No to cmok:)* w szyjke...cmok:)* w kark....cmooooookkkk:)**** w
    usta....ogarniam Cię rękoma i tule...
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 14:47
    mniam od razu lepiej i cieplej......czy wszystkie wilki to takie pieszczochy?:)
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 23.09.02, 14:53
    jak nie bierzesz pod włos to dla Ciebie zawsze:)))))
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 23.09.02, 15:35
    ale tak troszke pod włos dla zaostrzenia sytuacji, chyba nie zaszkodzi co?:)
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 24.09.02, 07:25
    Troszke nie zaszkodzi a nawet przyjemnie pobudza:)))
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 24.09.02, 09:43
    mmmmm twój wzrokm pożądania rzuca mnie na kolana......hihihi
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 24.09.02, 09:57
    na kolana powiadasz....hmmm....to dobra pozycja żeby cos dalej
    kontynuować:))))))))))
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • iwusia 24.09.02, 10:05
    hmmm kontynuować? ja dopiero zaczne:))))))
    --
    iwusia #:o)
  • szarywilk 24.09.02, 10:50
    oki, już drże z podniecenia:)))
    --
    WOLF MacGREY z Klanu Szarego Wilka
    Zawołanie "Valar morghulis"
  • edward401 23.09.02, 08:10
    dziś powinnaś leczyć kaca po uroczystościach, a nie udzielać się na forum ;-)
  • meduza4 23.09.02, 09:14
    Iwusia -co z tym piwem, na ktore
    sie umawialysmy w zeszlym tygodniu?
    I co z tymi mlodymi facetami?
    To jak w koncu -idziemy, czy nie?
  • roseland 23.09.02, 09:14
    gorący cmokuś dla Cię, Iwa i miłego dnia, brrr.. ale zimno ździś :)
  • szkodnik1 23.09.02, 09:16
    Ja lubię stare dupy (...do 40, nie starsze)
    pozdrawiam
    --
    *** szkodnikus romantikus erotikus ***
  • roseland 23.09.02, 09:33
    dobrze mówi, wódki mu dać :)
  • szkodnik1 23.09.02, 09:39
    roseland napisała:

    > dobrze mówi, wódki mu dać :)



    Wystarczy mi dobry browarek... i jakaś dupcia...
    --
    *** szkodnikus romantikus erotikus ***
  • roseland 23.09.02, 09:42
    dupcia to rozumiem, ale browarek w taki ziąb ?????
  • iwusia 23.09.02, 09:44
    jezu ludziska zasypiam na stojąco i zimno mi jakoś.......potrzebuje na gwałt
    gorące ciałko!!!!!!!!!:)))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 09:47
    iwusia napisała:

    > jezu ludziska zasypiam na stojąco i zimno mi
    jakoś.......potrzebuje na gwałt
    > gorące ciałko!!!!!!!!!:)))
    > --
    > iwusia #:o)

    Ja tez!!! Chodz iwusia, pojdziemy gdzies cos
    poderwac !!!
  • iwusia 23.09.02, 09:54
    Zaraz zaraz nie chce mi się niggdnie ruszać, niech oni przyjdą do nas:)))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 09:56
    Nie przyjda -przynajmniej ci z forum...
    Sami oportunisci...
  • iwusia 23.09.02, 10:00
    meduza troche optymizmu, przyjdą przyjdą:)))))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 10:01
    iwusia napisała:

    > meduza troche optymizmu, przyjdą przyjdą:)))))
    > --
    > iwusia #:o)

    G.... prawda... Totalnie nas olewaja...
  • iwusia 23.09.02, 10:58
    eeeee no uszy do góry........co z Tobą?!!!!!!!!
    --
    iwusia #:o)
  • szkodnik1 23.09.02, 09:47
    Ja też potzrebuję - na gwałt.. iwusia gdzie jesteś :((((((((

    ...a jak się pojawisz to podeślij mi browarka...
    --
    *** szkodnikus romantikus erotikus ***
  • iwusia 23.09.02, 09:56
    szkodnik to ja miałam gwałcić a nie Ty. Więc rozgrzewaj się i chono tutaj:))))))
    --
    iwusia #:o)
  • grzmotnik 23.09.02, 09:56
    Gorące ciałko......!!!!! . Że spać Ci się chce to rozumiem . Ale gorące
    Ciałko . Kobieto wyszłaś z mojego domu 2 godziny temu i cały czas Ci mało!!!!
    Modliszko!!! (hahahah)
    Jak tam pourodzinowo??



    iwusia napisała:

    > jezu ludziska zasypiam na stojąco i zimno mi jakoś.......potrzebuje na gwałt
    > gorące ciałko!!!!!!!!!:)))
    > --
    > iwusia #:o)
  • iwusia 23.09.02, 10:04
    cmoki grzmotnik:)
    po imprezie? spokojnie i śpiąco:(
    ps. grzmotnik moje potrzeby są bardzo duże i mozliwości nieograniczone:)))) a w
    takie zimowe dni moge się dłuuuuuuugo dłuuuuuuugo rozgrzewać:))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 10:08
    Ze mna jest podobnie... Tylko nie ma chetnych
    zeby zaspokoic moje potrzeby...
  • iwusia 23.09.02, 10:10
    są śsą tylko przez to marudzenie ich pewnie nie zauważasz:)
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 10:13
    Zauwazam, zauwazam, tylko przez te moje
    nienasycone potrzeby wszystko konczy sie
    na jednym razie.... I facet wiecej nie chce
    albo nie moze....
  • iwusia 23.09.02, 11:00
    to co Ty z nimi robisz???????!!!!!!! zjadasz ich na koniec?!
    :)

    --
    iwusia #:o)
  • grzmotnik 23.09.02, 10:08
    To ja się wypisuję - po nocy z tobą trzcę 10 kilo , jestem kompletnie
    odwodniony i wypijam 5 litrów wody mineralnej a obie jeszcze zimno i jeszcze Ci
    mało!!!! . W takim razie polecam ciepły sweter ?! Ja do użytku będę dopiero za
    jakiś tydzień!

    iwusia napisała:

    > cmoki grzmotnik:)
    > po imprezie? spokojnie i śpiąco:(
    > ps. grzmotnik moje potrzeby są bardzo duże i mozliwości nieograniczone:)))) a
    w
    >
    > takie zimowe dni moge się dłuuuuuuugo dłuuuuuuugo rozgrzewać:))
    > --
    > iwusia #:o)
  • iwusia 23.09.02, 10:11
    już nie bądź taki skromny.....nad ranem to Ty mnie budziłeś......ale nie powiem
    podobała mi sie ta pobudka:)))))))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 10:12
    Kurde, to z grzmotnikiem tez sobie
    w tym tygodniu nie uzyje.....
    A myslalam, ze on chce miec ze mna
    dzieci...
  • grzmotnik 23.09.02, 11:04
    Drogie Panie . Więc od początku - również jakoś nie zaobserwowałem , żebyś była
    specjalnie zmartwiona moją"pobudką - a w zasadzie POBUDKĄ" . No ale żeby tak
    od razu szukać jakiś substytutów grzmotnika online . Jesteś niewyżyta i to w
    tobie lubię najbardziej . A Meduzo cóż - ja jestem monogamistą IWUSIOWYM . I z
    szybkiego barabara nic nie wyjdzie . po raz kolejny dodaję z całą stanowczością
    IWUSIA UBER ALLES - ustaliliśmy nawet , że może mnie zdradzać 4 razy w
    tygodniu , a ja ją raz na 30 lat . Więc meduzo nie mogę tak od razu - bez
    rekomendacji
  • meduza4 23.09.02, 11:06
    Mozesz, mozesz -tylko nie chcesz...
  • iwusia 23.09.02, 11:11
    Grzmotnik a pierścionek mi dasz?....wtedy to ja juz tylko Twoja!!!!! i bede cie
    zdradzac tylko raz w tygodniu...obiecuje:))))))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 11:13
    Widze, ze rozpeta sie tu twarda
    damska bitwa...
  • iwusia 23.09.02, 11:18
    hmmmm bez obaw:)) bic sie nie lubie a ze mna jest tylko ten(ta) kto chce:)))
    nic na przymus meduzo:))))))
    --
    iwusia #:o)
  • grzmotnik 23.09.02, 11:18
    Nie myśl , że dopiero teraz uaktywniłaś moją romantyczną duszę!!! Ja już od
    dłuższego czasu jeżdżę po odpustach i szukam odpowiedniego klejnotu!!! Wczoraj
    nawet znalazłem odpowiedni ale niestety wszystkie pieniądze wydałem i nie udało
    mi się ustrzelić!!! Ale zapisałem się na kurs stzrelecki i może w końcu.... .
    Ja od Ciebie droga iwusi niewymagam , aż tak daleko idącej wierności!! Dla mnie
    najważniejsze jest żebyś była szczęśliwa a nie ograniczana sexualnbie .

    Ja cię zawsze pocieszę i zaspokoję . Więc używaj życia i czekaj na pierścionek
    ślub proponuję w sobotę???
  • iwusia 23.09.02, 11:45

    --
    iwusia #:o)
  • iwusia 23.09.02, 11:49
    no cóz skoro nie musze byc wierna he he hehe......ok ok ok. tylko żartowałam, i
    koniecznie pamiętaj pierścionek musi być z dużym czerwonym oczkiem, innego nie
    przyjme a dla mamusi duży bukiet kwiatów. Slub moze byc i w sobote...albo nie w
    piątek to noc poslubna potrwa dłużej....co Ty na to?:)))))
    Ach Twój romantyzm wzbudza we mnie niekontrolowane
    instynkty....mrrraaaauuuuuu:)))
    --
    iwusia #:o)
  • grzmotnik 23.09.02, 11:12
    Kochanie ja nawet do niedawna nie mogłem pisać bliżej niż dwa posty od Ciebie a
    teraz "możesz , możesz" . ...........
  • meduza4 23.09.02, 11:14
    Grzmotniczku -okazalo sie, ze Szkodnik
    w ogole nie moze... a ja mam potrzebe...
    Takie zycie, coz robic :)))
  • grzmotnik 23.09.02, 11:24
    Pamiętaj Meduzo Ja jestem oznaczony znakiem "Q" i po szkodniku .... . Sory
    takie życie - może jeżeli zmienisz nick ja wiem na meduza 5 ?? MOże może .
    Właśnie mnie wywalaja z pracy nie mam badań - jade do jakiegośdr po pieczątke
    do zobaczenia za 30 m!
  • szkodnik1 23.09.02, 11:24

    Witaj "Uczniu".
    Ja sobie tak cichutko ostatnio siedzę, obserwuję i nie mogę wyjść z podziwu dla
    Twojego postępu...dużo się nauczyłeś, chylę czoła...
    ...teraz Ty się może podziel ze swoim wiernym uczniem...
    (już widzę minę iwusi po słowach podziel)
    :)))))))))))))))))
    Pzdrw My Master
    --
    *** szkodnikus romantikus erotikus ***
  • meduza4 23.09.02, 11:26
    Czego chcesz?
    Wzgardziles Meduza to Meduza
    szuka pocieszenia...
    Jak tam z Bozenka? Dobra jest?
  • iwusia 23.09.02, 11:50
    dzielenie to takie działanie matematyczne......tak?:)))))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 11:52
    iwusia napisała:

    > dzielenie to takie działanie
    matematyczne......tak?:)))))

    Jak najbardziej...
  • iwusia 23.09.02, 11:56
    uffffffff.....a juz myslałam że Szkodnik coś insynuuje:)
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 11:58
    iwusia napisała:

    > uffffffff.....a juz myslałam że Szkodnik coś
    insynuuje:)

    Moze i insynuuje... W kazdym badz razie
    -mnie olewa, pewnie teraz startuje do ciebie...
  • iwusia 23.09.02, 12:10
    eeeeeeee.....mam się juz bać?:)))))))
    ps. on tylko tak na złość ale mysli tylko o Tobie:)
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 12:15
    iwusia napisała:

    > eeeeeeee.....mam się juz bać?:)))))))
    > ps. on tylko tak na złość ale mysli tylko o Tobie:)
    > --
    > iwusia #:o)

    Nieee -on ma bardzo podzielna uwage!
    On mysli o 15 starych dupach na raz:)))
    A swoja droga -skad wiesz o czym Szkodnik
    mysli? Cos to wszystko podejrzane :)))))

    A ja z tym grzmotnikiem -tez tylko na zlosc
    Szkodnikowi! Grzmotnik jest twoj -jesli tego
    tylko pragniesz !!!!!
  • iwusia 23.09.02, 12:24
    bo ja umiem czytać w myślach mam szklaną kule i czarnego kota he he he
    poza tym Meduzo tego kwiatu to pół światu!!!! nie chce, to nie wie co traci i
    tyle, pozytywne myślenie Meduzo pozytywne myślenie:)))))
    a co do moich pragnień to nie pytaj.....jakbym napisała to zaczęliby chyba
    cenzurować to forum hihihihi
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 12:33
    Pisz, pisz iwusia -lubie takie rzeczy :)))
  • iwusia 23.09.02, 12:43
    o nie nie....o nich nie mówie......wole wprowadzać w czyn bo od mówienia
    nerwicy dotaje szczególnie siedząc w pracy i jedyne co moge teraz zrobić
    wytrzeć krzesło i niestety dalej pracować:))
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 12:47
    Ja swoje krzeslo juz caly tydzien
    wycieram, ale plamy zostaja na tapicerce!
    :)))
  • edward401 23.09.02, 12:58
    kochane, nie używacie bielizny ?
  • meduza4 23.09.02, 13:00
    edward401 napisał:

    > kochane, nie używacie bielizny ?

    Uzywamy bielizny, ale zarowno bielizna
    jak ubranie juz sa na mnie cale mokre :)))
  • edward401 23.09.02, 13:02
    dziecko, czy nie ma w pobliżu mężczyzny, który mógłby ci pomóc ?
  • meduza4 23.09.02, 13:13
    edward401 napisał:

    > dziecko, czy nie ma w pobliżu mężczyzny, który mógłby
    ci pomóc ?

    Nie, nie ma w poblizu....
  • edward401 23.09.02, 13:16
    CHOLERA!!!!!!!!!!!!!!!!
  • iwusia 23.09.02, 13:21
    Meduza myślałam że tylko ja jestem taka hmmmmm nadgorliwa he he he he.....no
    cóż noga na noge i aby do wieczora ha ha hah a
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 13:48
    iwusia napisała:

    > Meduza myślałam że tylko ja jestem taka hmmmmm
    nadgorliwa he he he he.....no
    > cóż noga na noge i aby do wieczora ha ha hah a
    > --
    > iwusia #:o)

    Nie, nie tylko ty jestes taka...
    No to noga na noge :)))))
  • iwusia 23.09.02, 13:54
    tylko cholera ześlizguje sie...Tobie też?:)
    --
    iwusia #:o)
  • meduza4 23.09.02, 13:58
    iwusia napisała:

    > tylko cholera ześlizguje sie...Tobie też?:)
    > --
    > iwusia #:o)

    No pewnie, ze sie zeslizguje !
    Ja sie cala zeslizguje z krzesla, musze
    sobie inne przyniesc :)))
  • iwusia 23.09.02, 14:04
    nie no ze mna nie jest tak źle.....to tylko reakcja na wspomnienie pewnych
    miłych hihihi chwil a raczej godzin.
    KTO POMOZE MEDUZIE BO NAM SIE DZIEWCZYNA WYKONCZY!!!!!!!!!
    :)

    --
    iwusia #:o)
  • grzmotnik 23.09.02, 14:34
    Iwusiu meduzo - byłem na badaniach Pan Waserman powiedział , że mam u niego
    plusa... Cokolwiek to znaczy .Lepiej zawsze być na plusie ... Jak się dalej
    dopytywałem to Pani dr powiedziała , że teraz to i moja dziewczyna może mieć
    Plusa - Iwusiu gratulacje to chyba dobrze prawda??
    Znalazłem też chwilę czasu i kupiłem pierścionek ma bardzo duże czerwone oczko
    ( trochę tylko brudzi palec- pani powiedziała , że tak już musi być??). Dla
    mamusi kupiłem kwiatki . Myslę , że bedzia zadowolona - kupiłem sztuiczne dużej
    postoją .

    Meduzo to już prawie koniec naszego wirtualnego romansu .

    Mistrzu , tak dziękuję bardzo wiele się od Ciebie nauczyłem . Zwłaszcza pomocny
    byłeś przy wyborze pierścionka i kwiatów . Zaraz jak Iwusia wyznaczy , w który
    piątek wstępujemy to zaprosimy was na wesele .


  • iwusia 23.09.02, 14:46
    To dobrze że moja terapia poskutkowała:)) jednak te okłady mierzenie
    temperatury podnoszenie i spuszczanie ciśnienia, wznoszenie i opadanie...itd
    itd. to strzał w dziesiątke, dla dobra Twojego i mojego:) musimu ćwiczyć
    codziennie:)))
    Co do sztucznych kwiatów dla mamusi to niestety mamusia ma małą psychoze jeśli
    chodzi o sztuczne rzeczy...wiesz proteza nogi, ręki, zębna, szklane oko....sam
    rozumiesz.......tylko żywe i naturalne kwiaty:)))
    Co do ślubu to musimy dokładnie date jeszcze obgadać, a może by tak szkodnik i
    meduza zostali naszymi świadkami co?!
    :))))))))
    --
    iwusia #:o)
  • szkodnik1 23.09.02, 14:55
    Z miłą chęcią.
    I prawo do pierwszej nocy jak w Braveheart.
    :))))))))))))))))))))
    To do jutra Wam grzmotniki, iwusie, meduzy i inne napalone istoty...
    na ra
    --
    *** szkodnikus romantikus erotikus ***
  • grzmotnik 23.09.02, 15:01
    tyle kasy wydałem na te kwiaty . Ch...a . Dobra jeszcze raz zainwestuje w
    ciebie i w Mamusie i kupie naturalne . Trenujemy dość często - no ale jak
    chcesz możemy zintensyfikować nasze starania . może pijawi się mały grzmot.?? A
    co do światków to należałoby zapytać ich o zdanie . Szkodnik jest ok - jak w
    noc poślubną nie będę w stanie to z pewnością z chęcią mnie podmieni żebyś nie
    czuła się zaniedbana . A meduza - myślę , że ona mnie nie lubi i się
    niezdecyduje na światkowanie!!

    Musimy także dograć stroje . Ja z chęcią zakupie nowy garniak - najlepiej
    granatowy . Widziałem ostatnio taki z 3 paskami . Cudo mówię Ci. A ty w co się
    ubierzesz???
  • meduza4 23.09.02, 15:12
    Meduza zgadza sie na swiadkowanie!
    I wcale nie jest tak, ze cie nie lubie,
    tylko po prostu czasami mieszasz sie
    w nie swoje sprawy!
    Ale jesli nie masz nic przeciwko temu
    -moge z toba spedzic wieczor kawalerski!
  • grzmotnik 23.09.02, 15:19
    Ja się czasem mieszm w nieswoje sprawy .... ! oczywiście na tym polega mój cały
    urok . Wieczór kawalerski z tobą ... . Dobra wchodzę w ciemno! Jeżeli Iwusia
    się zgodzi to może to nawet być kilka wieczorów kawalerskich , kawalerski
    tydzień , miesiąc itp.
    Kiedy możemy zacząć??
  • Gość: Meduza IP: *.nuph.us.edu.pl 23.09.02, 15:40
    Mozemy zaczac ten wieczor kawalerski...
    w wieczor kawalerski :)))
  • grzmotnik 23.09.02, 15:54
    To zaczynajmy...............iwusia chyba się zgadza
  • iwusia 23.09.02, 16:08
    czy ja Ci moge czegolkolwiek zabronic?:)
    --
    iwusia #:o)
  • iwusia 23.09.02, 15:33
    E tam ukiochany każda złotóweczka wydana na mnie zwróci ci sie potrójnie.....w
    naturze:)
    Co do stroju to mam pewna koncepcje......jesień juz więc na stadionie X-lecia,
    wiesz taki warszawski super bazar, u pani Wiesi w budzie nr 4 jest teraz
    przecena kolekcji wiosennej.....zreszta jak co roku:)) suknia- wiosna '89 jak
    nowa i prawie nie zżarta przez mole. Ach mówie Ci co za kolory....te zielenie i
    czerwienie przeplecione żółtymi falbankami.....ech zadamy szyku a co!! a co do
    małych grzmotników to hola hola......młoda jeszcze jestem i tylko dla
    przyjemnośći a nie prokreacji(to juz mam za sobą he he he)
    Szkodnik co do nocy poślubnej to może w ieczór panieński wyskoczysz mi z tortu
    i wtedy obgadamy szczegóły?:)

    PS.Narzeczony chyba nie ma nic przeciwko?:)
    --
    iwusia #:o)
  • grzmotnik 23.09.02, 15:52
    A czy Pani Wiesia ma męskie ciuchy?? Bo jak tak to może też się zdecyduje . Bo
    wiesz ten mój garniak z 3 paskami to jest drogi . 15 zł za kg . Oczywiście ,
    że pozwolę na wszystko moje ty oczko w głowie . bardzo ugodowo do wszystkiego
    podchodzę więc możemy zrezygnować z prokraacji . Oczywiście to ja będę gotował
    obiady sprzątał i wykonywał wszystkie "kobiece czynności( to słowa
    prześmiewców) żebyś mogła być zawsze wypoczęta i ładnie wyglądać . Za to co
    wieczór spotka mnie przyjemność jak na łożu będziemy wykonywali nasz małżeński
    obowiązek ....( albo nie będziemy nonstop kolor parzyć się jak pieski na
    trwawniku - może jednak nie na każdym)
    Czekający z niecierpliwością na noc poślubną i miesiąc miodowy
    Grzmotnik
  • iwusia 23.09.02, 16:14
    a co Ty chcesz ze mnie kaleke zrobić, co tylko by potrafiła nogi rozkładać?!!!
    a won mi z kuchni....tak sie składa że lubie gotować:) a zmywać bedzie
    zmywarka:) Ty lepiej zbieraj siły abyś mógł spełnić każdą moją zachcianke....a
    kobiece sprawy zostw kobiecie czyli mi:)) ewentualnie mógłbys miesiączkować za
    mnie:))))
    Pani Wiesia mogłaby coś tam wygrzebać pewnie w tych swoich przepastnych
    koszxach i tansz bo 10 zł za kg. Ostatnio miała piękne fraki męskie w stylu
    studniówka '70.....no to by pasowało:)))))
    --
    iwusia #:o)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka