Dodaj do ulubionych

Problem z kosiarką Texas CG 430 B

22.09.07, 19:47
Witam.
Mam problem z moją kosą spalinową a mianowicie jest tak: gdy odpalę
ją na ssaniu pracuje bardzo nierówno tzn. szarpie ją gdy wyłączę
ssanie nagle dostaje bardzo wysokich obrotów i gaśnie,gaźnik
przeczyściłem, filtr powietrza i paliwa czysty, świeca dobra i dalej
ta sama sytuacja.Proszę o poradę co mogę jeszcze ewentualnie
zrobić.Pozdrawiam Tadeusz
Edytor zaawansowany
  • henry58 23.09.07, 15:37
    Witam. Na początek po tych wszystkich czynnościach proponuję ustawić zawór
    iglicowy (dżwigienka zaworu iglicowego musi być na równi z korpusem gażnika bez
    uszczelki),a następnie spróbować wyregulować gażnik.
    pozdrowienia Henry58
  • j.t.3 23.09.07, 19:37
    henry58 napisał:
    Na początek po tych wszystkich czynnościach proponuję ustawić zawór
    iglicowy (dżwigienka zaworu iglicowego musi być na równi z korpusem gażnika bez
    uszczelki),a następnie spróbować wyregulować gażnik.

    Witam.Dziękuję bardzo za zainteresowanie się moim problemem.
    Zawór iglicowy jest ustawiony raczej dobrze,bo gdy linka gazu naciąga dźwigienkę
    zaworu iglicowego unosi ją do góry jak i opuszcza płynnie,natomiast regulacja
    dyszą z boku gaźnika bodajże dopływu powietrza lub składu mieszanki nie wiem jak
    to fachowo nazwać nie reaguje na wykręcanie jak i wkręcanie dopiero jak wkręcę
    ją do końca silnik gaśnie(operację tą przeprowadzam na ssaniu bo silnik nie chce
    inaczej palić).Pozdrawiam Tadeusz

  • rotman69 24.09.07, 13:44
    a demontowany był gaźnik ,jeśli tak to nalęzy sprawdzić czy
    przypadkiem przewód paliwa nie jest zagiety lub dziurawy
  • j.t.3 24.09.07, 15:11
    Witam.
    Tak gaźnik był demontowany,cały rozebrany wszystkie części dokładnie
    umyte,przepłukane i przedmuchane przewody założone nowe nie są pozaginane.Dziś
    poświęciłem pół dnia na jeszcze raz dokładne oględziny czy wszystko jest dobrze
    poskręcane szczegółowo sprawdziłem gaźnik i ta sama sytuacja się powtarza.Już
    nie mam pomysłu co to może być a niby tak prosty silnik.Pozdrawiam Tadeusz
  • henry58 24.09.07, 18:30
    Witam, pisałem o zaworze iglicowym (taki z blaszką z widełkami i
    sprężynką)znajdującym się w gażniku -nie mówię o przepustnicy gazu.
    Silnik dwusuwowy musi być idealnie szczelny, od góry uszczelniają pierścienie
    znajdujące się na tłoku , a od dołu uszczelniacze na wale (zimeringi) +
    uszczelka stała lub płynna (w zależności od modelu).
    Podejżewam zasysanie "lewego" czytaj fałszywego powietrza.
    pozdrowienia Henry58
  • j.t.3 25.09.07, 14:56
    Witam.
    Przyznaję się pomyliłem pojęcie między przepustnicą a zaworem iglicowym.Dziś
    rozebrałem jeszcze raz gaźnik i próbowałem regulacji zaworu iglicowego tz:
    podginając widełki do góry żeby membrana wcześniej otwierała zawór iglicowy
    efekt ten sam, następnie podginając w dół również bez zmian, więc wróciłem do
    stanu pierwotnego.
    Ja również uważam jak i Pan że to wina leży w zasysaniu lewego powietrza ale to
    w takim razie oddam ją do jakiegoś serwisu zobaczę jaki będzie koszt naprawy czy
    się w ogóle opłaca naprawiać,jak będzie opłacalna naprawa to dam znać co było
    przyczyną.Dziękuję za porady jak i poświęcony mi czas.Pozdrawiam Tadeusz
  • henry58 25.09.07, 18:40
    Witam, ja również pozdrawiam.
    Henry 58
  • uroczy55 21.08.08, 12:13
    Witam a czy sprawdził pan tłok od strony tłumika być może kosa jest zatarta i
    takie chece sie dzieją pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.