Dodaj do ulubionych

Itaka- Fuerteventura - Jak Itaka upodlila klientow

IP: *.magma-net.pl 11.09.08, 21:17
Właśnie wróciłem z Fuerteventury gdzie urlopowałem się z biurem
podróży Itaka. Miałem Nieprzyjemność zostać przez nich zrobiony w
wała! Posłali turnus na wyspę liniami lotniczymi Futura o których od
kilku miesięcy Prezesi Itaki wiedzieli że plajtują i długo nie
polatają. I w trakcie turnusu futura pokazała Itace gest
Kozakiewicza, a Prezesi Itaki pokazali swoim klintom wielki środkowy
Palec.

Rezydentki tchórzliwie i arogancko nie miały nawet odwagi nam
powiedzieć co się stało tylko jak te szczury pod osłoną nocy
powrzucały kartki pod drzwi pokojów z ogłoszeniem, że nie wiedzą co
się dzieje, ale jutrzejszy lot został odwołany z niewyjaśnionych
przyczyn. Wierutne kłamstwo które pisały tam rezydentki Itaka można
była odkryć w Internecie… gdzie od 5 dni trąbiono że Futura kończy
loty i sorry.. Ale chciwi prezesi Itaki wymyślili, że A noz sie uda…
no i jak to mówił Siara „I cały misterny plan też w pi****”. Tyle
tylko, że nikomu z nas wypoczywających – jak to zapewnia Itaka w
broszurkach – Beztrosko – nie pomyślał, aby sprawdzić Internet co
tam w świecie słychać!!!!

Itaka to najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, a do tej pory
prym wiodło Tele2. Teraz wiem, że Itaka to równie wielki bajzel i
tak samo jak tele2 traktuja swoich klientow!!!!!

Co do samej Fuerty to wyspa jest super. Cały mój wypoczynek na
wyspie wspominam rewelacyjnie – poziom szamba i szaletu urlop sięgał
tylko jak miałem do czynienia na miejscu z Itaką… !!!!!!!!!

Jeszcze tylko dodam, że ostatecznie wylot mieliśmy mieć 9 września o
9:30, a wylecieliśmy 10 września o 16:00. Mieliśmy mieć 9-tego
wyjazd spod hotelu o 5:20 rano.

Informacja, że nie lecimy 9-tego została nam podrzucona 8-smego
września o 22:00 pod drzwi naszych pokoi z tekstem, że ITAKA nie wie
dlaczego Futura odwołała lot, ale on na pewno się odbędzie i "radza
Nam Od Godziny 9:00 rano dnia 9 wrzesnia co 30 minut sledzic tablice
ogloszeniowa itaki aby dowiedziec sie o godzinie wyjazdu z hotelu i
wylotu"

Generalnie info że lecimy 10-tego dostaliśmy dopiero 9-tego po
19:00!!!! A Rezydentki od 9:00 rano do 19:00 bawiły sie nami i
podawały nam sprzeczne wiadomośći - w pewnym momencie nie
wiedzieliśmy już czy linie spajtowały, czy może samolot miał awarię
i będziemy lecieć nim jak go naprawią. Rezydentki sprawiły, że
mieliśmy bezsenną noc i skopany cały kolejny dzień gdzie przez dwie
panienki co 20-30 minut ganialiśmy do holi patrzeć na tę durną
Itakowa tabliczkę z wywieszkami

I jeszcze jak slysze ze to nie jest wina Itaki tylko przewoznika to
cisnienie mi skacze. Ktos pomimo wiedzy o plajtujacej futury podjal
decyzje aby zaryzykowac swoja przyzwoitoscia i godnoscia prezesow
itaki i wybral te linie lotnicze... ciekawe ze inne biura jakos daly
rade za wczasu zmienic przewoznika tylko itaka obudzila sie z palcem
w czterech literach
Edytor zaawansowany
  • Gość: Petra IP: *.98.192.213.cable.satra.pl 11.09.08, 23:52
    Z tego co wiem a byłam na miejscu i śledziłam całą akcję to żedne
    biura które współpracowały z Futurą nie wiedziały o tym zajściu.
    Wszyscy dowiedzieli się w poniedziałek że jest problem, no i się
    zaczęło wszystkie biura szukały nowych przewoźników i je znalazły co
    prawda to Itaka niestety miała (lub ma nadal) największy problem ze
    znalezieniem innego przewoźnika ale chyba się jakoś ogarnęła bo
    wróciliście a ci co mieli wyjechać we wtorek to wyjechali. Nie chcę
    tu nikogo bronić ale niewydaje mi się że problem leży tylko w biurze
    Itaka !!! Zobaczymy co będzie dalej w końcu sama niedługo wyjezdzam
    na Teneryfę z Itaką :)
  • Gość: senior IP: 159.217.146.* 12.09.08, 16:37
    na drugi raz załóz własne biuro podróży, podpisuj umowy z liniami
    lotniczymi i czekaj gdy linie lotnicze splajtuja z dnia na dzien.
    wedlug ekspertow lotniczych PLL LOT i SAS tez maja splatowac tej
    zimy - i co z tego wynika? dokladnie nic nie wynika.
    a skoro opoznienie lotu zajelo 1.5 dnia w sytuacji banktuctwa linii
    to i tak biuro podrozy poradzilo sobie calkiem zgrabnie.
  • Gość: Mikaił IP: *.magma-net.pl 13.09.08, 01:59
    A ja Tobie seniorze radzę wydać 8000zl na wakacje swojego życia i
    zobaczyć jak ktoś cię nabił w butelkę. Najwidoczniej ty na wakacje
    nie przeznaczasz więcej niż 500zl tygodniowego pobytu nad polskimi
    jeziorami i nie znasz realiów finansowych o których tu się mówi.
    Gdybyś wyłożył tyle własnej kapuchy to by ci rura nieco zmiękła, ale
    jak na oczy takich pieniędzy nie widziałeś to się nie dziwie że tak
    się pultasz :)
  • 13.09.08, 14:33
    Itaka to najgorsze dziadostwo, ja miałam problemy w Turcji, w te
    wakacje nie chce mi sie opisywac całejk sytuacji, ale biuro umyło
    ręce od wszystkiego a rezydentki były nie miłe i mydliły oczy. Nie
    poleciłabym tego biura nawet najgorszemu wrogowi.
  • Gość: fiiiiiildebit IP: *.rzeszow.mm.pl 13.09.08, 16:16
    ględzisz i ględzisz jak baba przed okresem Byłeś zwiedziłeś i wylądowałeś-
    wakacje udane więc po co tyle rozpisujesz się wszędzie o swoich żalach!!!!!! A
    nawiasem rzecz biorąc 8000 tyś na wakacje to minimum ... Skończ już z tym swoim
    wątkiem i ciesz się wspomnieniami i opalenizną...
  • Gość: edyta IP: 213.76.128.* 13.09.08, 16:59
    wspołczuję nerwów ale patrzcie co się dzieje z liniami
    lotniczymi ...myślicie ze z wyprzedzeniem futura poinformowałaby
    biura podróży ryzykując ucieczkę ostatnich pieniędzy? pewnie
    trzymali tę informację do końca w tajemnicy a pogłoski pogłoskami -
    nigdy nie wiadomo którego dnai dokłądnie takie rzeczy się zadzieją.
    Byliby głupi gdyby trąbili. Tak odpływ kapitału następuje po
    ogłoszeniu a nie przed. Itaka czy inne biuro staje w takiej
    sytuacji przed takim problemem i już. Hasła pt że ktoś jeżdzi za 500
    zł sa grubo niemiłe i pewie służą ulżeniu sobie. nic więcej . Swoja
    drogą to tylko 8000 zł za fuertę. Było fajnie? no to luziik a z
    biurem nawet gdy innym pojedziesz to w sytuacji takiej zawieruchy na
    rynku scenariusz może się pojawić . i znowu będzie powód do zaló. Ja
    osobiscie cieszyłabym się z dłuższego tam urlopu:);)
  • Gość: lenny IP: *.magma-net.pl 14.09.08, 10:37

    Mi ciśnienie jeszcze podnosiła rezydentka Alicja Taras która od
    samego początku przyjazdu totalnie nas olała i kontaktowała się z
    nami przez smsy i kartki wrzucane pod drzwi pokoju. Żenada. Naprawdę
    przykre to i stawia organizatorów bardzo żałośnie.
  • Gość: senior IP: 159.217.146.* 15.09.08, 09:57
    Zmiana nicków i dyskusja z samym z sobą nie przystoi osobie którą
    stać na 8000 PLZ wakacje. A o upodleniu to nie masz zielonego
    pojęcia.
    O upodleniu może mówić pozostawionych samych sobie 85.000 klientów
    brytyjskiego biura podróży XL Travel, które w ten weekend ogłosiło
    bankructwo.
    www.xl.com/
  • Gość: szef z branzy IP: 212.145.143.* 12.02.09, 06:45
    ale z ciebie kretyn i wiesniak, jak ku... wiedziales ze futura
    zbankrutuje to w totka na gieldzie powinienes grac albo w totka,
    info o odwolaniu lotu bylo 2 dni przed wylotem ale oficjalnie nie
    potwierdzone. nie pie...ze bylo widomo od dawna bo sie nie znasz i
    biedak jests bo z itaka latasz i tyle!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.