Dodaj do ulubionych

używacie wibratorów i takich tam wspomagaczy?

17.07.06, 12:28
Dziewczyny uzywacie takich seksszopowskich wynalazków. Bo ja mam czasem
ochote na takie bajery i mysle ze mąz tez ale zastanawiam sie jak to
wprowadzić do naszego łożka. Iść kupić sama czy wybrac sie wspólnie smile
Edytor zaawansowany
  • be.em 17.07.06, 12:43
    dostałam kiedyś wibrator w prezencie na urodziny od moich najlepszych
    kolezanekwink jak jeszcze nie bylam mężatką, w posagu go wniosłamwink mój mąż
    zaprzyjaźnił się z nim bardzo, bardzo.. smile)
    --
    Kokieteria - sztuka uczynienia pierwszego kroku tak,
    aby mężczyźnie się zdawało, że to on go zrobiłsmile)
  • mysia-mysia 17.07.06, 12:52
    nie używam, nie odczuwam potrzeby
    może też trochę się boję co będzie jeśli wibrator okaże się lepszy od mojego
    faceta? wink
  • bujanna 17.07.06, 13:05
    Nie używam ale czasem chcialo by sie sprubowac, tak z czystej ciekawości.
    --
    moje skarby
    moje skarby 2
  • ludzikowa1 17.07.06, 13:12
    Jakos mnie to nigdy nie kusilo i nie pociagalo bo najlepszy na swiecie jest moj
    maz big_grin
    --
    Kosmate myśli też z wiekiem łysieją.
  • be.em 17.07.06, 14:06
    moja droga mąż + wspomagacz jest jeszcze lepsiejszywink)))
    --
    Kokieteria - sztuka uczynienia pierwszego kroku tak,
    aby mężczyźnie się zdawało, że to on go zrobiłsmile)
  • kuriozalna 17.07.06, 14:01
    Ja mam takiego jednego "przyjaciela" i czasem wykorzystujemy go z mezem w
    zabawach lozkowych, a czasem kiedy maz wyjezdza w delegacje zostajemy sam na
    sam hihi.
  • 76kitka 17.07.06, 15:16
    ostatnio widziałam w gazecie reklamę jakiegoś erotycznego gadzetu może nabędę smile

    --
    Mikołaj ma dziś
  • gacusia1 17.07.06, 15:36
    Ale mnie zaskoczyl temat watku smile)) az musialam drugi raz przeczyta smile no,ale
    to przeciez typowy babski temat wink Nie uzywam wibratora.Zdecydowanie bardziej
    kreci mnie naturalna meska wibracja wink))) Chociaz przyznam,ze ostatnio mialam
    ochote pojsc do LOVE STORE,ale z niemowlakiem tam nie wejde smile albo z mezem i
    dzieckiem,a sama sie krepuje(hi,hi,zawsze napotkanemu znajomemu mozna
    powiedziec,ze sie szuka smiesznego prezentu dla kogos).
    --
    Moj Misiaczek
  • oxygen100 18.07.06, 12:45
    jestem fanka erotycznych zabawek. Wibrator mozesz zamowic przez internetsmile) z
    facetem to hucznie odradzam bo bedzie Ci sugerowal ze wybierasz za duzy a
    wibrator powinien sie roznic od tego co ma sie na co dzientongue_outP jak dla mnie
    najlepszy jest taki z przystawka na lechtaczke i krecacymi sie koralikami w
    srodku. Obie czesci moga dzialac niezaleznie i kazda ma regulowane obroty i
    czestotliwosc. Niestety wibrator bardzo uzaleznia (przynajmniej mnie) na
    poczatek hucznie polecam wibrujace jajko. Mozna go uzywac w trakcie stosunku i
    facet tez ma z tego radoche. No i to jajko jest z 10x tansze niz taka wypasiona
    maszyna (dostalam kiedys w prezencie od mezasmile)
    --
    Siedziała przy basenie bez stanika a Latynos podawał jej drinki
    Coco:
    tiny.pl/g5v6
  • gacusia1 19.07.06, 04:41
    Jak to jajko wyglada? Jak masz jakas stronke w necie,to podaj link,plizzz smile
    Zaintrygowalo mnie smile

    --
    Moj Misiaczek
  • oxygen100 19.07.06, 11:27
    np. cos takiego smile) naprawde hucznie polecam tylko trzeba uwazac z woda. Moje
    sie zalalo i przestalo dzialac. No przeciez nie zaniose do serwisu AGDtongue_out
    dyskrecja.pl/sklep.php/p312-Wibrujace-Jajko.html
    --
    Siedziała przy basenie bez stanika a Latynos podawał jej drinki
    Coco:
    tiny.pl/g5v6
  • mysia-mysia 18.07.06, 12:54
    wczoraj facet zapytał mnie co myślę o jakiejś przystawce sprzedawanej przez durexa
    a to mnie zaskoczył wink

    powiedzcie, jak to jest, jak się spodobają takie zabawki to nie będzie później
    problemu z "normalnym" seksem?
  • be.em 18.07.06, 12:55
    neeee... smile))
    --
    Kokieteria - sztuka uczynienia pierwszego kroku tak,
    aby mężczyźnie się zdawało, że to on go zrobiłsmile)
  • 1spag 18.07.06, 12:59
    hmm ja nie wiem jak bym sie odniosl ogolnie do tego tematu, jak poprzedniczka
    wspomniala mogloby to uzaleznic kobiete i wtedy po co jej mezczyzna? moja zona
    podchodzi do tego zdroworozsadkowo pytajac "czy potrzebne nam to? Czy juz sie
    znudziles mna, ze wolisz zeby cie zastapił gumowy? "
  • monalisa484 18.07.06, 18:50
    w pewnych przypadkach wibrator jest niezastąpiony
  • be.em 18.07.06, 21:00
    bez przesady!!! jak lubię się napić kieliszek wina czasem do kolacji tzn, że
    jestem alkoholiczką???!!!! wszytsko jest dla ludzi, a erotyczne gadżety
    ubarwiają życie erotyczne i już! Albo się lubi, albo nie. Ja nie zastępuję, my
    współdziałamysmile Życzę żeby żona zmieniła zdaniesmile)) Warto..
    --
    Kokieteria - sztuka uczynienia pierwszego kroku tak,
    aby mężczyźnie się zdawało, że to on go zrobiłsmile)
  • oxygen100 18.07.06, 13:11
    ja tam mialam problemy z odstawianiem zabaweksmile) czasem jak bylam sama w domu
    to uzywalam ot tak dla przyjemnosci a pozniej nie moglam pzrestac. efekt byl
    taki ze kilkanascie orgazmow w krotkim czasie bylo tak wyczerpujace ze pozniej
    nie mialam w ogole ochoty na sex. Jakis czas temu maz jednak odebral mi ta
    zabawke, kupil inna ale juz nie taka fajnatongue_outP
    --
    Siedziała przy basenie bez stanika a Latynos podawał jej drinki
    Coco:
    tiny.pl/g5v6
  • dzida23 19.07.06, 10:23

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka