Dodaj do ulubionych

POMOCY!!!! goraczka po rekonstrukcji wiezadla krzy

27.09.09, 21:21
jestem 2 tygodnie po rekonstrukcji wiezadla krzyzowego i od pierwszego dnia
goraczkuje 37-39 .ciagle jestem w szitalu. lekarze twierdza ze nie wiedza co
mi jest i z jakiego powodu goraczkuje...przeprowadzili juz duzo badan i w
dalszym cigu nie moga znalezc przyczyny goraczki...prosze o pomoc
Edytor zaawansowany
  • izaw121 27.09.09, 22:12
    Zapisali jakieś leki, antybiotyki?? Samo kolano/rana jak wygląda??
    --
    "Scio me nihil scire." Sokrates
  • raf.5 29.09.09, 18:26
    kolano wyglada b.dobrze , jutro maja wprowadzic jakis antybiotyk
  • b_tom87 29.09.09, 18:49
    moj chłopak od czwartku bierze antybiotyk i goraczka sie nie zmniejsza, utrzymuje sie 37 lub wiecej...:(((
  • b_tom87 29.09.09, 18:47
    czesc!!!
    moj chłopak jest tydzien po rekonstrukcji acl i tak samo jak ty gorączkuje. wyszedł ze szpitala i goraczka sie pojawiła na drugi dzien:( i trzyma go do dziś...właśnie siedze na forum i szukam kogos kto tez jest po acl-u i tez miał goraczke...wiec pociesze cie nie jestes sam!!!!jesli kos miał tez takie objawy po rekonstrukcji prosze o odp.czy ta goraczka jest spowodowana bo lekarz jeszcze nie umie tego stwierdzic...:(((
  • izaw121 29.09.09, 21:02
    Podwyższona temperatura może świadczyć o stanie zapalnym, zakażeniem bakterią. Działanie antybiotykiem powinno dać pozytywne efekty.


    --
    "Quidquid vides, currit cum tempore." Seneka
  • b_tom87 29.09.09, 23:06
    wiadomo ze goraczka swiadczy o jakims stanie zapalnym...lekarz twierdzi ze z kolanem wszystko w porzadku, dobrze sie goi i ze ta goraczka nie jest zwiazana z kolanem, bo jak by była to kolano by dawoło znaki-bolało by, ale kolano dobrze wyglada i juz nic nie wiedza...a antybiotyki nic nie pomagaja bo bierze juz 6 dzien i nie goraczka sie utrzymuje...
  • raf.5 30.09.09, 09:45
    wczoraj wlaczono mi proxacin i na razie bez zmian. przebadano mnie pod kazdym
    mozliwym katem i nic ....wszystkie wyniki sa ujemne...nie ma infekcji ,zapalenia
    ,hiv,zoltaczki.gronkowca,pasozytow itd.
  • izaw121 30.09.09, 17:29
    Zapalenie musi być gdy jest temperatura ona by się bez niego nie utrzymywała. Twój antybiotyk jednak powinien sobie poradzić z różnymi niegroźnymi zakażeniami, teraz właściwie tylko pozostało czekać
    --
    "Sensus, non aetas invenit sapientiam." Publiliusz Syrus
  • izaw121 30.09.09, 17:26
    czy były wykonywane jakiekolwiek inne badania, czy organizm wysyła jeszcze jakieś inne symptomy prócz gorączki
    --
    "Quidquid vides, currit cum tempore." Seneka
  • raf.5 30.09.09, 21:08
    nie ma zadnych innych objawow.mialem pobierana krew na posiew juz 2 razy ....nic
    nie sieje . crp 15 .do tego przebadali mnie na setki innych rzeczy i wszystkie
    wyniki sa ujemne. wlasnie zakonczylem 2 dzien po wlaczeniu antybiotyku
    .temperatura o godzinie 21.00 38.6.
    rece opadaja...........
  • izaw121 30.09.09, 21:42
    trochę się nie dogadaliśmy, bo jest was dwóch

    to była odpowiedź dla Ciebie raf.5
    "Zapalenie musi być gdy jest temperatura ona by się bez niego nie utrzymywała. Twój antybiotyk jednak powinien sobie poradzić z różnymi niegroźnymi zakażeniami, teraz właściwie tylko pozostało czekać"

    raf.5 temperatura temperaturą ale antybiotyk powinien zacząć działać, a jeśli nie ten antybiotyk to zapewne będzie inny, który zadziała spokojnie

    a to pytanie dla Ciebie b_tom87
    "czy były wykonywane jakiekolwiek inne badania, czy organizm wysyła jeszcze jakieś inne symptomy prócz gorączki"



    --
    "Quidquid discis, tibi discis." Petroniusz
  • raf.5 01.10.09, 11:35
    prawdopodobnie dopadl mnie virus cytomegalji !!!!
  • izaw121 01.10.09, 15:10
    Cytomegalia nie jest w cale taka straszna, byłeś zapewne jego nosicielem, a przy osłabieniu odporności organizmu się uaktywnił taki scenariusz jest najbardziej prawdopodobny. Wiele osób jest jego nosicielem i wcale o tym nie wiedzą. Przechorujesz i będzie w porządku, zdrowia.


    --
    "Scientia nulla res praestantior." Tacyt
  • b_tom87 02.10.09, 19:47
    a to pytanie dla Ciebie b_tom87
    "czy były wykonywane jakiekolwiek inne badania, czy organizm wysyła jeszcze jakieś inne symptomy prócz gorączki"

    gorączka wystąpiła na 4 dzien po wyjsciu ze szpitala...od tego czasu lekarz ortopeda tylko mnie zwodzi i mówi ze jezeli kolano nie boli to nic sie nie dzieje, zapisał tylko antybotyk po którym goraczka nie przeszła bo dzis zjadłem ostatnia tabletke a goraczka nadal sie utrzymuje zwykle 37 i troche albo 38...żadnych innych badan nie zlecił bo twierdzi ze wszystko jest dobrze. a co do tej cytomegalii to nie wiem bo mam tylko jeden objaw tego wirusu GORACZKA! ALE FAKT FAKTEM LEKARZ NA TO NIE WPADŁ i nie zlecił badania krwi i moczu:/ nie wiem czy jestem nosicielem czy nie...
    a czy ta goraczka może byc skutkiem ubocznym znieczulenia miejscowego? bo anestezjolog wbijała sie chyba z 20 razy...
  • izaw121 03.10.09, 22:41
    Myślę, że zdecydowanie to nie wina znieczulenia, ono już jest dawno wydalone z organizmu zapewne

    --
    "Quidquid vides, currit cum tempore." Seneka

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.