Dodaj do ulubionych

wstydze sie byc polka

29.09.04, 22:02
jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie- wstydze sie mnie samej i
narodu polskiego, boze ja nigdy na slask nie pojade, nie jestem godna wam
mili gornoslazacy w oczy prosto spojrzec hanba nam polakom hanba
Edytor zaawansowany
  • pniok 29.09.04, 22:06
    Bardz orygilnan wypowiedź, Proszę Pani Blondynki z Warszawy.
    A może opowiesz teraz jakiś kawał o blondynkach?

    ps. Ja jestem Górnoślązakiem, ale jak bym powiedział, że wstydzę się być Polakiem to bym od Matki po gębie dostał.

    --
    www.rops.pl
  • carrramba 29.09.04, 22:07
    blondynka_wawa napisała:

    > jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
    > przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie- wstydze sie mnie samej i
    > narodu polskiego, boze ja nigdy na slask nie pojade, nie jestem godna wam
    > mili gornoslazacy w oczy prosto spojrzec hanba nam polakom hanba

    wstydż się samej siebie- jest czego !
    Polko zamieszkała w Warszawie. Absolutnie nie przyjeżdżaj na Śląsk, bo hańba
    będzie podwójna, prowokatorko !
  • blondynka_wawa 29.09.04, 22:12
    carrramba napisał:

    > wstydż się samej siebie- jest czego !
    > Polko zamieszkała w Warszawie. Absolutnie nie przyjeżdżaj na Śląsk, bo hańba
    > będzie podwójna, prowokatorko !
    nie przyjade, po dzisiejszym incydencie na lotnisku w pyrzowicach, taka hanba w
    stosunku do slazakow jeszcze sie nigdy nie splamilismy (my polacy), zeby
    samolot wyladowal i pijakow pokladowych wyrzucic! ja to rozumie ale dlaczego w
    katowicach mogli ich wyrzucic w pradze , krakowie ale nie na slasku hanba mowie
    wam
  • carrramba 29.09.04, 22:20
    wiesz co Krzysiak ? nie osmieszaj blondynek ! I tak juz sporo kawałów jest w
    obiegu:)
  • blondynka_wawa 29.09.04, 22:21
    kto to jest Krzysiak? ja jestem ania z warszawy
  • carrramba 29.09.04, 22:22
    blondynka_wawa napisała:

    > kto to jest Krzysiak? ja jestem ania z warszawy
    A gdzie mieszkasz Aniu ? W Warszawie ?
  • blondynka_wawa 29.09.04, 22:26
    ale ciekawski jestes, na hozej kochasiu
  • carrramba 29.09.04, 22:28
    blondynka_wawa napisała:

    > ale ciekawski jestes, na hozej kochasiu
    Z której strony ? jak jedziesz od strony Bankowego, po lewej czy prawej ?:)
  • blondynka_wawa 29.09.04, 22:34
    pierwszy mieszkalny dom za szkola oczywiscie po stronie szkoly kochasiu, a ty
    tez warszawiak jestes? no moze sasiad ;-)
  • carrramba 29.09.04, 22:37
    blondynka_wawa napisała:

    > pierwszy mieszkalny dom za szkola oczywiscie po stronie szkoly kochasiu, a ty
    > tez warszawiak jestes? no moze sasiad ;-)
    Za jaką szkołą ? I wymień mi co jest na każdym rogu Hożej:) Śmiało :)
  • blondynka_wawa 29.09.04, 22:41
    wiesz co, nie lubie natretnych, ty chyba zyjesz w innej epoce
  • pniok 29.09.04, 22:41
    Witaj Carrrambo :-)!
    Nie znałem CIę z tej strony!

    --
    www.rops.pl
  • carrramba 29.09.04, 22:47
    pniok napisał:

    > Witaj Carrrambo :-)!
    > Nie znałem CIę z tej strony!

    Z jakiej strony, Pnioczku ?
    Przeciez widzisz, że to farbowaniec:))))
    W głąba leci, ale kiepsko trafił:)))
  • Gość: inz.Mamoń IP: *.katowice.msk.pl / *.devs.futuro.pl 29.09.04, 22:23
    za incydentem w pyrzowicach stoi dr.gorzelik znany przeciwnik polskiej wodeczki
    on to sprawil ze naszych braci z poznania ktorzy po ciezkiej pracy chcieli
    odpoczac w samolocie wyrzucono w pyrzowicach
  • blondynka_wawa 29.09.04, 23:25
    blondynka_wawa napisała:

    > jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
    > przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie- wstydze sie mnie samej i
    > narodu polskiego, boze ja nigdy na slask nie pojade, nie jestem godna wam
    > mili gornoslazacy w oczy prosto spojrzec hanba nam polakom hanba
    zegnam na dzis, ale bede tu czesto zagladac i o rozwage upominac, niech ten
    post bedzie czerwona kartka dla niestety moich "ziomali" ----wstydze sie byc
    polka---
  • settembrini 30.09.04, 20:01
    i sie wstydz, jest czego. dobrze, ze tych prostakow wysadzili. moze w koncu
    umrze stereotyp Polaka nawalonego jak swinia w samolocie.
  • Gość: Tadeusz IP: *.kg.net.pl / *.kg.net.pl 29.09.04, 23:26
    Abym mógł go używać wobec różnych półgłówków zamiast określenia "Idiotka".
    Według ciebie należałoby na powstanie warszawskie spuścić także kotarę
    milczenia?.
    A co z Wawrem , Palmirami, Pawiakiem, Gettem, Al. Szucha,
    A co z faktem ,że miasto Warszawa zostało w większości zburzone poza
    działaniami wojennymi bo po zakończeniu powstania i jest to po prostu akt
    zemsty który wymaga jakiegoś zakończenia ale nie w formie milczenia.
  • blondynka_wawa 29.09.04, 23:33
    zyj dniem dzisiejszym, ciesz sie ze w europie jestesmy, co to jest historia?
    kilka zaplesnialych kartek, wiesz wylacz kompa tak jak ja to teraz zrobie wyjdz
    przed dom, zaciagnij powietrza potem idz spac, jutro kup gazete i pomin
    wszystkie "sensacyjne wiadomosci", a bedzie ci lzej. O historii mozna pisac i
    dyskutowac z kazdym ale nie w ten sposob jak tu na tym forum to odchodzi, wiesz
    moja babcia mi zawsze mowila ze "ten madrzejszy" ustapi, myslalam ze polacy sa
    madrzejsi ale jak widac nie, moze slazacy okarza sie madrzejsi w co wierze (bez
    wypisywania co na rogach chozej jest). zycze wam milego klikania.
  • synziemi 29.09.04, 23:35
    blondynka_wawa napisała:

    > jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
    > przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie

    Warszawa to Mazowsze a wiec nie jestes tam u siebie. Jedz do Polski a Mazowsze
    zostaw Mazowszanom!!!

    RAM (Ruch Autonomii Mazowsza)
  • blondynka_wawa 30.09.04, 15:49
    sledzac dzisiejsza prase i wydarzenia w kraju, moj wstyd powieksza sie boje sie
    ze za niedlugo byc polakiem to bedzie hanba
  • kc.kpzr 30.09.04, 15:59
    blondynka_wawa napisała:

    > sledzac dzisiejsza prase i wydarzenia w kraju, moj wstyd powieksza sie boje
    sie
    >
    > ze za niedlugo byc polakiem to bedzie hanba


    Skoro źle pojęty "patriotyzm" przywiązuje aż tak do obywatelstwa
    haniebnej "bananowej republiki", jaką staje się III RP, to radzę ubiegać się o
    azyl polityczny w ambasadzie (konsulatu nie ma chyba?) Republiki Mongolii.
    Ułan Bator staje się pięknym miastem....
    POZDRAWIAM, cześć!
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 30.09.04, 16:46
    Wlasnym oczon nie wierze,Blondynka ma klase, kasia to bylo skrajne prymitywne i
    wulgarne stworzonko,uwielbiane w dodatku przez harcmistrza.

    Ja uwielbiam Blondynke, jest zwyczajnie super.
    Ps.carrramba nie wiedzialem ze jestes z Warszawy.
  • carrramba 30.09.04, 17:08
    Gość portalu: miamore napisał(a):

    > Wlasnym oczon nie wierze,Blondynka ma klase, kasia to bylo skrajne prymitywne
    i
    > wulgarne stworzonko,uwielbiane w dodatku przez harcmistrza.
    >
    > Ja uwielbiam Blondynke, jest zwyczajnie super.
    > Ps.carrramba nie wiedzialem ze jestes z Warszawy.
    Ja też nie :)
  • blondynka_wawa 30.09.04, 19:47
    wiesz carrramba powiem ci co na tych rogach hozej w warszawie stoi, a wiec:
    z kazdej strony sygnalizacja swietlna ;-) a ja tam do podstawowki chodzilam.
    czytam wlasnie najnowsze newsy i jestem zszokowana, tak dalej byc nie moze to
    juz hanba jest
  • carrramba 30.09.04, 20:01
    blondynka_wawa napisała:

    > wiesz carrramba powiem ci co na tych rogach hozej w warszawie stoi, a wiec:
    > z kazdej strony sygnalizacja swietlna ;-) a ja tam do podstawowki chodzilam.
    > czytam wlasnie najnowsze newsy i jestem zszokowana, tak dalej byc nie moze to
    > juz hanba jest
    No widzisz :)) A moja ciotka mieszka na Koszykowej, to następna ulica/dobrze
    pamiętam?/
  • carrramba 30.09.04, 20:28
    carrramba napisał:

    > blondynka_wawa napisała:
    >
    > > wiesz carrramba powiem ci co na tych rogach hozej w warszawie stoi, a wie
    > c:
    > > z kazdej strony sygnalizacja swietlna ;-) a ja tam do podstawowki chodzil
    > am.
    > > czytam wlasnie najnowsze newsy i jestem zszokowana, tak dalej byc nie moz
    > e to
    > > juz hanba jest
    > No widzisz :)) A moja ciotka mieszka na Koszykowej, to następna ulica/dobrze
    > pamiętam?/
    Długo coś tej mapy szukasz !
  • blondynka_wawa 30.09.04, 20:48
    nie rozumie, po co mam mapy szukac? ja nie grzebie nigdzie zyje swoim trybem
    zycia i jest mi dobrze, carrramba masz kompleksy? jestes jakis dziwny, nikogo
    mapami i rogami ulic nie przesladujesz tylko mnie!
  • carrramba 30.09.04, 20:52
    blondynka_wawa napisała:

    > nie rozumie, po co mam mapy szukac? ja nie grzebie nigdzie zyje swoim trybem
    > zycia i jest mi dobrze, carrramba masz kompleksy? jestes jakis dziwny, nikogo
    > mapami i rogami ulic nie przesladujesz tylko mnie!
    Bo Cię qrde lubię:)
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:00
    oj to pisz od razu, a nie przez jakies rogi, wiesz ja lubie slazakow z wielu
    wzgledow, pozwol ze ci kilka wymienie ok:
    1: sa zartownisiami
    2: znaja porzadek "poszundek mo byc pierona jak niy to kule na mole" (tak mowil
    mi moj ex przyjaciel z gornego slaska)
    3: nie znaja przeklenstw z tego co wiem to jedym starym slaskim przeklenstwem
    jest "pierona"
    4: maja korzenie niemieckie ( co w szczegolnosci cenie bo chce na stale do
    niemiec wyjechac)
  • carrramba 30.09.04, 21:04
    blondynka_wawa napisała:

    > oj to pisz od razu, a nie przez jakies rogi, wiesz ja lubie slazakow z wielu
    > wzgledow, pozwol ze ci kilka wymienie ok:
    > 1: sa zartownisiami

    Arnold !

    > 2: znaja porzadek "poszundek mo byc pierona jak niy to kule na mole" (tak
    mowil
    >
    > mi moj ex przyjaciel z gornego slaska)

    może ARnold

    > 3: nie znaja przeklenstw z tego co wiem to jedym starym slaskim przeklenstwem
    > jest "pierona"

    To nie ARnold

    > 4: maja korzenie niemieckie ( co w szczegolnosci cenie bo chce na stale do
    > niemiec wyjechac)

    Na 100% Arnold

    Ja się poddaję ! A "Pod Gwiazdami" byłaś ?
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:09
    nie znam jakiegos arnolda moj ex gornoslazak mial na imie henio ( kazal sie
    heinrich zwac ), wiesz "pod gwiazdami" to ja czesto bywam (ale mysle ze ty nie
    te gwiazdy na mysli miales) ;-)
  • carrramba 30.09.04, 21:12
    blondynka_wawa napisała:

    > nie znam jakiegos arnolda moj ex gornoslazak mial na imie henio ( kazal sie
    > heinrich zwac ), wiesz "pod gwiazdami" to ja czesto bywam (ale mysle ze ty
    nie
    > te gwiazdy na mysli miales) ;-)
    A jakie mam na myśli ?
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:14
    ja mam na mysli te gwiazdeczki ktore na niebosklonie nam swieca, niezaleznie
    skad pochodzimy, tak carrramba na rogach hozej tez swieca :-P
  • carrramba 30.09.04, 21:22
    blondynka_wawa napisała:

    > ja mam na mysli te gwiazdeczki ktore na niebosklonie nam swieca, niezaleznie
    > skad pochodzimy, tak carrramba na rogach hozej tez swieca :-P

    Tobe rzeczywiście coś swieci /a raczej dzwoni/ :) Nie mozna mieszkać na Hożej i
    nie wiedzieć o jakie "gwaizdeczki" chodzi :) Tak jak nie mozna mieszkać w
    Katowicach i nie wiedzieć co to Spodek:) blondyneczko :))/wcale nie z Warszawy/.
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:31
    ale ty jestes podejrzliwy/a z taka nieufnoscia do blizniego daleko nie
    zajdziesz mowie ci
  • carrramba 30.09.04, 21:34
    blondynka_wawa napisała:

    > ale ty jestes podejrzliwy/a z taka nieufnoscia do blizniego daleko nie
    > zajdziesz mowie ci
    E tam, zaraz podejrzliwy ? Ciotka mieszka na Koszykowej to trochę znam
    Warszawę. Ale ty nie znasz:)))
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:37
    znam, kochasiu znam ale nie musze sie znajomoscia warszawy na forum katowice
    popisywac :-P troche taktu misiaczku nie wszyscy tu lubia warszawe
  • carrramba 30.09.04, 21:45
    blondynka_wawa napisała:

    > znam, kochasiu znam ale nie musze sie znajomoscia warszawy na forum katowice
    > popisywac :-P troche taktu misiaczku nie wszyscy tu lubia warszawe

    Trochę taktu misiaczku, nie podawaj sie za kogos kim nie jesteś. Nie lubię jak
    ktoś w głąba leci, tak jak ty misiaczku :)
  • kc.kpzr 30.09.04, 21:08
    blondynka_wawa napisała:

    > oj to pisz od razu, a nie przez jakies rogi, wiesz ja lubie slazakow z wielu
    > wzgledow, pozwol ze ci kilka wymienie ok:
    > 1: sa zartownisiami
    > 2: znaja porzadek "poszundek mo byc pierona jak niy to kule na mole" (tak
    mowil
    >
    > mi moj ex przyjaciel z gornego slaska)
    > 3: nie znaja przeklenstw z tego co wiem to jedym starym slaskim przeklenstwem
    > jest "pierona"
    > 4: maja korzenie niemieckie ( co w szczegolnosci cenie bo chce na stale do
    > niemiec wyjechac)


    Godne podziwu; jeżeli to jedyne cechy za które w ogóle kogolwiek mozna cenić,
    to trochę mało tego. Ja dorzuciłbym: gościnność, uczciwość, pracowitość i
    poczucie sprawiedliwości - jakkolwiek rozumianej. A to są cechy, nieco
    patetycznie to zabrzmi, ale co mi tam - OGÓLNOLUDZKIE, często niezależne od
    szerokości geograficznej, a tak rzadkie w całościowym ujęciu.
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • carrramba 30.09.04, 21:10
    kc.kpzr napisał:

    > blondynka_wawa napisała:
    >
    > > oj to pisz od razu, a nie przez jakies rogi, wiesz ja lubie slazakow z wi
    > elu
    > > wzgledow, pozwol ze ci kilka wymienie ok:
    > > 1: sa zartownisiami
    > > 2: znaja porzadek "poszundek mo byc pierona jak niy to kule na mole" (tak
    >
    > mowil
    > >
    > > mi moj ex przyjaciel z gornego slaska)
    > > 3: nie znaja przeklenstw z tego co wiem to jedym starym slaskim przeklens
    > twem
    > > jest "pierona"
    > > 4: maja korzenie niemieckie ( co w szczegolnosci cenie bo chce na stale d
    > o
    > > niemiec wyjechac)
    >
    >
    > Godne podziwu; jeżeli to jedyne cechy za które w ogóle kogolwiek mozna cenić,
    > to trochę mało tego. Ja dorzuciłbym: gościnność, uczciwość, pracowitość i
    > poczucie sprawiedliwości - jakkolwiek rozumianej. A to są cechy, nieco
    > patetycznie to zabrzmi, ale co mi tam - OGÓLNOLUDZKIE, często niezależne od
    > szerokości geograficznej, a tak rzadkie w całościowym ujęciu.

    Kolego ! przeciez widzisz, że blondynka pisze ? :)
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:12
    kc.kpzr napisał:

    > Godne podziwu; jeżeli to jedyne cechy za które w ogóle kogolwiek mozna cenić,
    > to trochę mało tego. Ja dorzuciłbym: gościnność, uczciwość, pracowitość i
    > poczucie sprawiedliwości - jakkolwiek rozumianej. A to są cechy, nieco
    > patetycznie to zabrzmi, ale co mi tam - OGÓLNOLUDZKIE, często niezależne od
    > szerokości geograficznej, a tak rzadkie w całościowym ujęciu.
    wiesz te cechy ktore ty opisales sa zrozumiale i ma je kazdy, dlatego je
    przemilczalam
  • kc.kpzr 30.09.04, 21:16
    blondynka_wawa napisała:

    > kc.kpzr napisał:
    >
    > > Godne podziwu; jeżeli to jedyne cechy za które w ogóle kogolwiek mozna ce
    > nić,
    > > to trochę mało tego. Ja dorzuciłbym: gościnność, uczciwość, pracowitość i
    >
    > > poczucie sprawiedliwości - jakkolwiek rozumianej. A to są cechy, nieco
    > > patetycznie to zabrzmi, ale co mi tam - OGÓLNOLUDZKIE, często niezależne
    > od
    > > szerokości geograficznej, a tak rzadkie w całościowym ujęciu.
    > wiesz te cechy ktore ty opisales sa zrozumiale i ma je kazdy, dlatego je
    > przemilczalam


    Gdyby tak było - świat byłby piękną "Utopią", bez wojen, głodu i cierpienia.
    ISTNY RAJ ZIEMSKI ...
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:21
    wiesz ja mysle ze gornoslazacy maja te cechy, ale ci ktorzy je maja nie pisza
    na tym forum bo im jest wstyd, popatrz i poczytaj co tutaj sie dzieje, hanba
    mowie ci (ja juz nie wiem sama kto w gwarze gornoslaskiej tu pisze).
  • kc.kpzr 30.09.04, 21:25
    blondynka_wawa napisała:

    > wiesz ja mysle ze gornoslazacy maja te cechy, ale ci ktorzy je maja nie pisza
    > na tym forum bo im jest wstyd, popatrz i poczytaj co tutaj sie dzieje, hanba
    > mowie ci (ja juz nie wiem sama kto w gwarze gornoslaskiej tu pisze).


    Enigmatyczność Twych postów skłania mnie do konkluzji, iż nikt oprócz Ciebie
    samej, nie wie co masz na myśli i jaki jest cel Twych spostrzeżeń. Pozwolisz
    zatem, że oddale się bez próby rozgryzienia tej tajemnicy.
    CZEŚĆ!
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • blondynka_wawa 30.09.04, 21:35
    a ty myslisz ze ja wiem o jakie sprawy i mysli na tym forum sie rozchodzi? ja
    tylko chce zebysmy wszyscy razem zyli naszym zyciem, sasiad z sasiadem, brat z
    bratem, polak z slazakiem, warszawianka z krakowiakiem!
    bez chamstwa, bez nienawisci tak razem dzis i jutro a nie wczoraj ;-)
    pozdrawiam cie milo
  • kc.kpzr 30.09.04, 17:15
    NIE MA JUŻ CZEGOŚ TAKIEGO JAK: Z B I O R O W A ODPOWIEDZIALNOŚĆ!
    Na szczęście, chyba....



    Gość portalu: miamore napisał(a):

    > Wlasnym oczon nie wierze,Blondynka ma klase, kasia to bylo skrajne prymitywne
    i
    > wulgarne stworzonko,uwielbiane w dodatku przez harcmistrza.
    >
    > Ja uwielbiam Blondynke, jest zwyczajnie super.
    > Ps.carrramba nie wiedzialem ze jestes z Warszawy.

    Ze zdziwieniem i nie mniejszym zadowoleniem stwierdzam, iż nie trzeba być z
    miasta, którego forum się wybrało i na którym się postuje.
    Ja też nie z Katowic, a i znaleźć moge parę godnych pisania tematów dotyczących
    tego miasta i regionu, choć nie wszystkie mnie tutejsze interesują. Nie
    okłamujmy się....
    Inne fora pełnią rolę powiedzmy "tablicy ogłoszeń", są bezbarwne, zaś tu
    odnaleźć można istne pomieszanie z poplątaniem takiej różnorodności, że każdy
    znaleźć może coś dla siebie. O ile chce....
    A że pełno tu wyrazistych osobliwości, to może i dobrze - inaczej byłoby nudno.
    Tematy typu: "Gdzie fryzjer, dermatolog?" - itp. - są mało budujące.
    Co nie znaczy, że ma ich nie być. Może ciut za dużo tu o niemieckości i
    wszelakiej maści agitatorów różnych opcji, ale można na to wszystko spojrzeć z
    przymrużeniem oka, skoro nikomu nie szkodzą (?), to niech sobie piszą...
    Pomarzyć - dobra rzecz!
    POZDRAWIAM, Breslauer.
    C Z E Ś Ć !!!
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • blondynka_wawa 01.10.04, 19:46
    sein, przegladalam dzis znowu prase i sledzilam z nikla nadzieja dzienniki tv, niestety ani jednej wiadomosci ktora by dla mnie i mojego narodu pozytywna byla, moj wstyd osiaga najwyzszy szczyt, mowie wam jak prezenterka "Fakty" podnieca sie nad tym ze pan prezydent bush polske jako wojskowego partnera w czasie prezydenckiego duelu wspomnial, a krotko po tym z rumiencami na twarzy stwierdza ze nawet jakis vice terrorysta polsce zamachami grozi (w jej tonie zauwarzylam nawet mala dume z tego ze terrorysci w koncu wiedza gdzie polska lezy), wybaczcie ja juz nie moge nikomu prosto w oczy spojrzec
  • molder7 01.10.04, 20:05
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=59&w=16268876&a=16283580
    Gość portalu: Sejm napisał(a): IP: *.dip0.t-ipconnect.de
    Gość portalu: Deutscher IP: *.dip0.t-ipconnect.de
    Gość portalu: Marekder Schlesier IP: *.dip0.t-ipconnect.de
    Gość portalu: HWWD IP: *.dip0.t-ipconnect.de

    blondynka_wawa to też ten sam facet lub facetka;-)''ich schäme mich ne poli sein'' blondynki z wawa nie znają niemieckiego;-)jedna płytka kwestia głeboko ukryte ja Schlesier'a który się wstydzi być Polakiem.
    Założe się, że Marekder Schlesier jeśli jest np. w Bawarii udaje niemca z NRD, a nigdy się nie przyzna, że jest ze Śląska.
  • blondynka_wawa 01.10.04, 20:07
    wiesz ja skromna osoba jestem (z tego calego wstydu) ale ok powiem ci ja studiowalam germanistyke :-)
  • carrramba 01.10.04, 20:14
    blondynka_wawa napisała:

    > wiesz ja skromna osoba jestem (z tego calego wstydu) ale ok powiem ci ja
    studio
    > walam germanistyke :-)

    W CKU nie ma germanistyki!
  • blondynka_wawa 01.10.04, 20:19
    sluchaj panie wszystkowiedzacy, wspomnialam gdziekolwiek czy kiedykolwiek na jakim uni bylam? oj ty chyba cos z porucznika colambo masz, taki podejrzliwy ojojoj, pewnie starszy pan jestes ;-)
  • carrramba 01.10.04, 20:24
    blondynka_wawa napisała:

    > sluchaj panie wszystkowiedzacy, wspomnialam gdziekolwiek czy kiedykolwiek na
    ja
    > kim uni bylam? oj ty chyba cos z porucznika colambo masz, taki podejrzliwy
    ojoj
    > oj, pewnie starszy pan jestes ;-)
    Nie wytrzymam tego debilizmu dłużej , bbbbbuuuuuuuuuuuuaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaaa
    jak sie mieszka na Hozej, to sie wie co to jest CKU:)))))))))))))))))))))))))))
  • blondynka_wawa 01.10.04, 20:29
    bardzo prosta odpowiedz z mojej strony, ja studiowalam! nie myl z ksztalceniem to co innego
  • molder7 01.10.04, 20:17
    blondynka_wawa napisała:

    > wiesz ja skromna osoba jestem (z tego calego wstydu) ale ok powiem ci ja studio
    > walam germanistyke :-)
    stuknij coś polską czcionką ąęł za 30 sekund, pozatym twój polski literacki jest bardzo kiepski jak na studentkę filologii nawet germanskiej;-)
  • blondynka_wawa 01.10.04, 20:22
    milo ze wspomniales, ja nie chce sie wywyzszac tutaj forumowy kolego, moje atuty intelektualne uzywam ale bardzo zadko
    pozdrawiam
  • molder7 01.10.04, 20:27
    blondynka_wawa napisała:

    > milo ze wspomniales, ja nie chce sie wywyzszac tutaj forumowy kolego, moje atut
    > y intelektualne uzywam ale bardzo zadko
    > pozdrawiam
    ich ''schäme'' mich ääääää niemiecka czcionka ci wchodzi a polska nie za bardzo bo stukasz z niemice,nie tak łatwo przestawić windowsa;-))))
  • blondynka_wawa 01.10.04, 20:32
    oczywiscie masz racje, nie wiem czy tu juz pisalam ze ja z polski za wszelka cene wyjechac chce, dlatego jako osoba znajaca ( po germanistyce) jezyk niemiecki, odwiedzam niemieckie czaty i fora, teraz wiesz dlaczego czcinka jest niemiecka, a przestawienie jej na polska nie zabiera az takiego ogromu pracy (chyba ze sie z informatyka na bakier jest)
  • molder7 01.10.04, 20:54
    blondynka_wawa napisała:

    > oczywiscie masz racje, nie wiem czy tu juz pisalam ze ja z polski za wszelka
    ce
    > ne wyjechac chce, dlatego jako osoba znajaca ( po germanistyce) jezyk
    niemiecki
    > , odwiedzam niemieckie czaty i fora, teraz wiesz dlaczego czcinka jest
    niemieck
    > a, a przestawienie jej na polska nie zabiera az takiego ogromu pracy (chyba
    ze
    > sie z informatyka na bakier jest)
    Gdybyś stukała od nas co piszę z pewną satysfakcją Schleser, to przestawienie
    czcionki zajęło by ci sekundy итоллл mam dziewczynę studjującą rusycystykę więc
    тфолф musiałem jej wgrać rosyjską czcionkę, ale po wgraniu zmiana klawiatury na
    rosyjską to przyciśnięcie razem 2 klawiszy, gdybyś była Schleser w polsce, to
    masz polską czcionkę standartowo a niemiecką musisz wgrać;-)))
    Daj se dziwczyno Schleiser spokój z maskardą bo wgranie czcionki to włożenie
    płytki z systemem dodanie języka w panelu sterowania na ikonce klawiatura, i
    utworzenie skrótu paru klawiszy by przełaczać klawiaturę i to żadnej wiedzy
    informatycznej nie wymaga a CKU to chyba centrum kształcenia ustwicznego i nie
    jest to żaden uniwersytet;-))))) рфрфрфоллццшщ
  • blondynka_wawa 01.10.04, 20:57
    masz chyba przestarzaly system mysle, ja nie musze nic wgrywac zeby polska czcionke miec, sorry jestem na yahoo.de czacie pogadamy jutro ok
  • molder7 01.10.04, 22:04
    blondynka_wawa napisała:
    > masz chyba przestarzaly system mysle, ja nie musze nic wgrywac zeby polska czci
    > onke miec, sorry jestem na yahoo.de czacie pogadamy jutro ok
    Czcionkę Chińską i Japońską też masz;-)))wiesz co to jest czcionka domyślana,
    WindowsPL itd. ale jak masz tę czcionkę to Schleiser to tym bardziej
    powinnaś;-)))) skrobnąć śćążźł do jutra zajarzysz jak się to robi;-))))
  • kc.kpzr 01.10.04, 22:15
    j/w.
    DOBRANOC
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • carrramba 01.10.04, 20:59
    molder7 napisał:

    > blondynka_wawa napisała:
    >
    > > oczywiscie masz racje, nie wiem czy tu juz pisalam ze ja z polski za wsze
    > lka
    > ce
    > > ne wyjechac chce, dlatego jako osoba znajaca ( po germanistyce) jezyk
    > niemiecki
    > > , odwiedzam niemieckie czaty i fora, teraz wiesz dlaczego czcinka jest
    > niemieck
    > > a, a przestawienie jej na polska nie zabiera az takiego ogromu pracy (chy
    > ba
    > ze
    > > sie z informatyka na bakier jest)
    > Gdybyś stukała od nas co piszę z pewną satysfakcją Schleser, to przestawienie
    > czcionki zajęło by ci sekundy итоллл mam dz
    > iewczynę studjującą rusycystykę więc
    > тфолф musiałem jej wgrać rosyjską czcionkę, ale p
    > o wgraniu zmiana klawiatury na
    > rosyjską to przyciśnięcie razem 2 klawiszy, gdybyś była Schleser w polsce, to
    > masz polską czcionkę standartowo a niemiecką musisz wgrać;-)))
    > Daj se dziwczyno Schleiser spokój z maskardą bo wgranie czcionki to włożenie
    > płytki z systemem dodanie języka w panelu sterowania na ikonce klawiatura, i
    > utworzenie skrótu paru klawiszy by przełaczać klawiaturę i to żadnej wiedzy
    > informatycznej nie wymaga a CKU to chyba centrum kształcenia ustwicznego i
    nie
    > jest to żaden uniwersytet;-))))) рфрфрф

    > 86;ллццшщ

    Masz rację:)) To Centrum Kształcenia Ustawicznego:))) Ale blondynka pomyliła z
    UW :))) To Ci dopiero blondynka:))))
    /CKU jest na Koszykowej- obok mieszka ciotka/ a blondynka na Hożej- to jakieś
    300 m:)
    Pozdrawiam.
  • hierowski 01.10.04, 20:59
    Nasi zachodni sąsiedzi rozbrajają swoją głupotą.
  • paul11 01.10.04, 21:02
    blondynka_wawa napisała:

    > jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
    > przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie- wstydze sie mnie samej i
    > narodu polskiego, boze ja nigdy na slask nie pojade, nie jestem godna wam
    > mili gornoslazacy w oczy prosto spojrzec hanba nam polakom hanba
    Nyma tak źle są gorsze nacyje.
  • kc.kpzr 01.10.04, 21:51
    Z tego co mi wiadomo: "wykształcenie ustawiczne" ostatnimi czasy zdobyło i
    posiada paru naszych, jakże zacnych, posłów z Samoobrony (!) - myślę, że renomy
    tego typu wykształcenia odtąd reklamować nie będzie trzeba....
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • carrramba 01.10.04, 22:37
    kc.kpzr napisał:

    > Z tego co mi wiadomo: "wykształcenie ustawiczne" ostatnimi czasy zdobyło i
    > posiada paru naszych, jakże zacnych, posłów z Samoobrony (!) - myślę, że
    renomy
    >
    > tego typu wykształcenia odtąd reklamować nie będzie trzeba....

    Ba ! Żeby tylko z Samoobrony!!! Szkółka ma niewątpliwy atut: trudno jej nie
    skończyć!
    pozdr.
  • kc.kpzr 01.10.04, 22:43
    carrramba napisał:

    > kc.kpzr napisał:
    >
    > > Z tego co mi wiadomo: "wykształcenie ustawiczne" ostatnimi czasy zdobyło
    > i
    > > posiada paru naszych, jakże zacnych, posłów z Samoobrony (!) - myślę, że
    > renomy
    > >
    > > tego typu wykształcenia odtąd reklamować nie będzie trzeba....
    >
    > Ba ! Żeby tylko z Samoobrony!!! Szkółka ma niewątpliwy atut: trudno jej nie
    > skończyć!
    > pozdr.

    Ustawicznie upermanentniona głupota.

    Też POZDRAWIAM, Dobranoc ....
    --
    CPSU still rulez the World ...
    Realize it ...
  • Gość: anty blondyna IP: *.anonymizationservice.com 02.10.04, 00:05
    jak sie wsstydzisz to spierdalaj a dupy nie zawracaj!
  • builder 02.10.04, 00:53
    blondynka_wawa napisała:

    > jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
    > przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie- wstydze sie mnie samej i
    > narodu polskiego, boze ja nigdy na slask nie pojade, nie jestem godna wam
    > mili gornoslazacy w oczy prosto spojrzec hanba nam polakom hanba

    ty chyba jestes` nienormalna!,
    bo jez`eli tak to musisz sie leczyc`!,

    ps. pewne rzeczy pisze sie z duz`ych liter bo to nie go`wno dla ciebie krowo,
    wiec jak masz problem z tym to lepiej nawro`c` swoja edukacje,
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 02.10.04, 19:27

    > ps. pewne rzeczy pisze sie z duz`ych liter bo to nie go`wno dla ciebie krowo
    Brawo, ty piszesz zato po polacku. Jeszcze raz brawo,polactwo.
  • builder 04.10.04, 22:36
    Gość portalu: miamore napisał(a):

    wstydze sie byc polka
    Autor: blondynka_wawa
    Data: 29.09.2004 22:02 + dodaj do ulubionych wątków

    + odpowiedz na list

    + odpowiedz cytując

    --------------------------------------------------------------------------------
    jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
    przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie- wstydze sie mnie samej i
    narodu polskiego, boze ja nigdy na slask nie pojade, nie jestem godna wam
    mili gornoslazacy w oczy prosto spojrzec hanba nam polakom hanba




    >
    > > ps. pewne rzeczy pisze sie z duz`ych liter bo to nie go`wno dla ciebie kr
    > owo
    > Brawo, ty piszesz zato po polacku. Jeszcze raz brawo,polactwo.


    a ty czego sie czepiasz??????,
    co mistrzu????,
    konkretniej prosze!,
    -
    co???, tez` jestes` kropniety???, = tak ja ta polka(przez male p),
  • blondynka_wawa 03.10.04, 15:03
    czesc wam "zusammen" wlasnie wrocilam z berlina (bylam tam aby sie spotkac z moim nowym przyjacielem jest niemcem)! Jakie piekne miasto bylam tez na alexanderplatz w czasie programu "wetten dass..." moj czatkolega duzo mi opowiadal o tym programie, to jest podobno najwieksza tego typu impreza w europejskiej telewizji (ogladalnosc niesamowita), jestem zachwycona ten thomas gottschalk to morowy chlopak a jaki "witzig" , dowiedzialam sie ze on z gornego slaska pochodzi, ojeje ten czatkolega mowil mi ze on jest w niemczech bardziej znany niz walesa i papiez naraz, jestem zachwycona moim pobytem w berlinie, zycze wam tez takiego przezycia


  • Gość: terefere IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 03.10.04, 15:07
    glupie cipsko germanofilskie - do niemcow i warszawiokow nic niy mom - GLUPOTY
    nie nawidza!!!! Debilka jak ch.. A ze blondynka to szczegol:)
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 15:09
    Wlasnie ze jest najbardziej znanym Slazakiem i sie tego nie wstydzi.
  • blondynka_wawa 03.10.04, 15:12
    wiesz moj czatkolega z berlina mowil mi ze kiedys w tym wlasnie programie powiedzial do jednego prominentnego goscia "dann sind wir beide pierony", thomas to wielki i zacny gosciu jak widac i gornoslazak do tego, jestem naprawde szczesliwa ze w tym programie moglam uczestniczyc
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 15:15
    Wiadomo Slazak, niektorych to bardzo boli, woleliby zeby to byl jakis Polak.No
    coz maja pecha.
  • gorol_mietek 03.10.04, 15:18
    Jo tysch siem wstydza dlatego postanowiuech uostatsatsch Schloonsokiem czyli
    Ojropejczykiem przez duże O.
  • blondynka_wawa 03.10.04, 15:22
    napisze ci szczerze, europejczykami w sensie prawnym to my polacy tez juz jestesmy, ale w obyciu z innymi narodami i w miedzyludzkoch stosunkach to nam jeszcze duzo do europejskiego poziomu brakuje niestety
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 15:24
    Masz racje w europie geograficznie Polska juz dawno jest, jezeli o kulture
    chodzi to jeszcze nie, za duze wplywy osiagla w Polsce kultura bizantyjska.
  • gorol_mietek 03.10.04, 15:25
    blondynka_wawa napisała:

    > napisze ci szczerze, europejczykami w sensie prawnym to my polacy tez juz
    jeste
    > smy, ale w obyciu z innymi narodami i w miedzyludzkoch stosunkach to nam
    jeszcz
    > e duzo do europejskiego poziomu brakuje niestety
    Zgadzam sie dlatego należy się uczyć europejskości od Ślązaków. Ślązacy zawsze
    byli w Europie. Granica między Europą a Azją była na Brynicy.
  • blondynka_wawa 03.10.04, 15:28
    no wiesz takich rzeczy to ja nie znam, ja tam wole terazniejszoscia zyc (przynajmniej nie dostane tak szybko zmarszczek na twarzy ) :-)))
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 15:32
    To juz przesada , kapiel w Brynicy nie powoduje powstawanie zmarszczek.
  • molder7 03.10.04, 16:50
    01.10.2004 20:57 blondynka_wawa napisała:

    > masz chyba przestarzaly system mysle, ja nie musze nic wgrywac zeby polska czci
    > onke miec, sorry jestem na yahoo.de czacie pogadamy jutro ok

    Tutaj jeszcze blondynka_wawa(Sejm Deutscher Marekder Schlesier HWWD) czyli o 20:57, nic nie wie o wyjedzie do Berlina pogada z nami 02.10.2004;-)późnej jeszcze gada na yahoo.de

    03.10.2004 15:03 blondynka_wawa napisała:

    > czesc wam "zusammen" wlasnie wrocilam z berlina (bylam tam aby sie spotkac z mo
    > im nowym przyjacielem jest niemcem)! Jakie piekne miasto bylam tez na alexander
    > platz w czasie programu "wetten dass..." moj czatkolega duzo mi opowiadal o tym
    > programie, to jest podobno najwieksza tego typu impreza w europejskiej telewiz
    > ji (ogladalnosc niesamowita), jestem zachwycona ten thomas gottschalk to morowy
    > chlopak a jaki "witzig" , dowiedzialam sie ze on z gornego slaska pochodzi, oj
    > eje ten czatkolega mowil mi ze on jest w niemczech bardziej znany niz walesa i
    > papiez naraz, jestem zachwycona moim pobytem w berlinie, zycze wam tez takiego
    > przezycia

    Ale nie wiadomo kiedy i jak blondynka_wawa w 30 do 45 godzin zakładjąc, że wyrwała prosto od komputera pokonała dystans 1300 km tam i z powrotem, zwiedziła Berlin zaliczyła program telewizyjny itd. i badzo dużo gadała z czatkolegą o ''thomas gottschalk'', ale dopiero w Berlinie ''dowiedzialam sie ze on z gornego slaska pochodzi'' bidula na czacie jej czatkolega tego nie powiedził;-))))))) pewnie się wstydził jego śląskiego pochodzenia...;-))))))))) ile ten ''thomas gottschalk'' ma lat jak wyjechał z wermachtem to coś koło 80;-)))), a jak niedawno to jak go z takim nazwiskiem na Śląsku niemcy Hupka, Kroll i Czaja przechowali... że nie został wypędzony razem z familią;-))))))
    Takie debilne bajeczki to sobie blondynka_wawa(Sejm Deutscher Marekder Schlesier HWWD)hanysom wstawiaj oni takie rzeczy łykają jak młode kaczki;-)))))))
  • Gość: mioamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 16:59
    Blondynka jest naprawde z Warszawy , przynajmniej jedna odwazna i kulturalna
    Polka w odroznieniu od kasi , filozosi czy tej z psinkom.
  • molder7 03.10.04, 18:18
    Gość portalu: mioamore napisał(a):

    > Blondynka jest naprawde z Warszawy , przynajmniej jedna odwazna i kulturalna
    > Polka w odroznieniu od kasi , filozosi czy tej z psinkom.
    No jasne była w Berlinie z mioamore, stąd jom znosz i razem wywaliliscie sporo ''bier'' aż film wom sio urwoł, wtedy mercem aus shrot rura do Warszowy 12 stunde, i ledwo tuż po przyjedzie do Warszowy stukomy na forum Katowice...;-) pierodoły o schleserach;-)))
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 18:43
    Zapomniales ze juz samoloty laduja w Warszawie.
  • blondynka_wawa 03.10.04, 19:02
    witam ponownie ale na krótko, bo na wiadomości sie spieszę, masz racje bilety
    na samolot kupił mi mój nowy przyjaciel ;-) nie rozumię dlaczego oni tacy
    podejżliwi są
  • molder7 03.10.04, 19:13
    300 euro w obie strony tanimi liniami, ale to trzeba zamawiać parę dni wcześniej, znacznie taniej wychodzą kurwy w Berlinie;-)))))
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 19:15
    molder 7 ty jestes polactwem, Polak ma wieksza kulture.
  • molder7 03.10.04, 19:29
    Gość portalu: miamore napisał(a):

    > molder 7 ty jestes polactwem, Polak ma wieksza kulture.
    Jak ktoś obraża moją inteligencję wmawiając mi, że jakiś osii wywalił pół socjalu żeby sobie dupę z Warszawy sciagnąć to ci mówię że niemki są tańsze i dają za darmo;-))))))))nawet dość często łażą z turasami;-))))))
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 19:56
    wybacz w moim domu sie tak nie mowilo i nie mowi.Z inteligencja sie rodzi ,
    kultura to rzecz nabyta i nie zawsze idzie z inteligencja w parze , badz wiec
    dalej inteligent ale bez kultury.
  • molder7 03.10.04, 20:08
    Gość portalu: miamore napisał(a):

    > wybacz w moim domu sie tak nie mowilo i nie mowi.Z inteligencja sie rodzi ,
    > kultura to rzecz nabyta i nie zawsze idzie z inteligencja w parze , badz wiec
    > dalej inteligent ale bez kultury.
    Jakoś zmieniasz temat, ja znam i gwarę gorolską;-))) i ci powiem w tej gwarze jesteś dętym frajerem, i pewnie jeszcze dziewczyny nie miałeś, napisz do blondynka_wawa Sejm Deutscher Marekder Schleiser może przysle ci zdjęcie, będziesz miał swoją miłość;-))))))bedziesz miał pod co trenować;-))))
    Acha napisz do swej miłości po wiadomościach wyszła by je obejrzeć o 19.02 musi telewizor ma na pradze;-) bo mieszka na hożej;-))))))))
  • kc.kpzr 03.10.04, 20:05
    blondynka_wawa napisała:

    > witam ponownie ale na krótko, bo na wiadomości sie spieszę, masz racje bilety
    > na samolot kupił mi mój nowy przyjaciel ;-) nie rozumię dlaczego oni tacy
    > podejżliwi są


    Być może, droga warszawianko, wyniko to z prostego, azali jakżeż widocznego na
    pierwszy rzut oka faktu, iż jak na osobę po germanistyce, czyli po uczelni
    wyższej notabene, masz mało akademicki ton wypowiedzi, żeby nie podejrzewać Cię
    o dysgrafię i braki w podstawach ortografii, na co ci "wykształceni" nie mogą
    nie zwrócić komukolwiek uwagi. Nie pasuje stylistyka i zasób słownictwa.
    ...
    Wybacz małostkowość, ale też bym nie zaufał w "rzetelność" w podkreślanych
    przez Ciebie jakże oczywistych uchybień, które nie są bynajmniej atutami.
    Niemiecki znam dość słabo i nie jest on tu akurat najważniejszy...

    Żeby wstydzić się swojego obywatelstwa, wpierw trzeba być w posiadaniu minimum
    kompetencji leksykalnych języka, którego chcemy się wyzbyć i którego
    użytkowników nie chcemy mieć za pobratymców.

    POZDRAWIAM, Polko SFRUSTROWANA!
    --
    C.P.S.U. still rulez the World ...
    Realize it ...
  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 03.10.04, 20:13
    Zeby jeszcze te kompetencje leksykalne polskiego jezyka nie uwypuklaly poziomu
    kulturalnego inteligenta polskiego to bylbym zadowolony.
    Smiem twierdzic ze polskim inteligentom nogi sie bardzo poca i musza czesto
    zmieniac slome w butach stad te wynurzenia lacznie z zapachem slomy ubogacaja
    leksykalnie skarbnice jezykowa . No coz , zeby kultura byla tez wrodzona,ale to
    tylko marzenie.
  • kc.kpzr 03.10.04, 20:28
    Gość portalu: miamore napisał(a):

    > Zeby jeszcze te kompetencje leksykalne polskiego jezyka nie uwypuklaly poziomu
    > kulturalnego inteligenta polskiego to bylbym zadowolony.
    > Smiem twierdzic ze polskim inteligentom nogi sie bardzo poca i musza czesto
    > zmieniac slome w butach stad te wynurzenia lacznie z zapachem slomy ubogacaja
    > leksykalnie skarbnice jezykowa . No coz , zeby kultura byla tez wrodzona,ale
    to
    > tylko marzenie.


    Racja, choć z nutką uszczypliwości.
    POZDRAWIAM.
    --
    C.P.S.U. still rulez the World ...
    Realize it ...
  • walgierz 03.10.04, 20:35
    > No coz , zeby kultura byla tez wrodzona,ale to
    > tylko marzenie.
    Chodzi pewnie o wrodzoną niemiecką kulturę kłamstwa, jaką prezentuje tu niejaki blondynka schleser... nawet kłamstwa penalzowanego kłamstwo oświecimskie, kłamsto o tym kto wywołał wojnę, kto był sprawcą kto ofiarą, ta niemiecka wyrafinowana kultura kłamstwa ma nawet swojego najększego protektora kłamstwa w historii Gebelsa, kłamstwa, obłudy i zakłamania, czyżby ta kultura udzieliła się i hanysom;-)))
    --
    Jedno woj. Śląsk z stol. we Wrocławiu, a byłe ziemie krakowskie, z Bytomiem, Katowicami do krakowskiego.
    www.wielkascytia.republika.pl/rok1177slask.jpg
    www.wielkascytia.republika.pl/woj.slaskie.jpg
  • Gość: erwin IP: *.podchorazych.katowice.pl 04.10.04, 10:15
    widzisz ja sie obywatelstwa nie wstydze bo tak musialo byc, ale robie co w mojej mocy i np w spisie powszechnym narodowosc wpisuje slaska
  • blondynka_wawa 04.10.04, 12:21
    od tego sie nie najem i mie lepiej nie bedzie
  • Gość: Pit IP: 150.254.85.* 04.10.04, 14:06
    blondynka_wawa napisała:

    > jak widze te prowokacyjne wpisy, bluzganie blizniego na blizniego, wyciaganie
    > przeszlosci, to bedac polka zamieszkala w warszawie- wstydze sie mnie samej i
    > narodu polskiego, boze ja nigdy na slask nie pojade, nie jestem godna wam
    > mili gornoslazacy w oczy prosto spojrzec hanba nam polakom hanba

    Zrob sie na Niemke to nie bydziesz miola bolu istnienia. Takim jak ty golono
    kiedys lby.
  • hierowski 04.10.04, 15:11
    Mam mały apel do admina tego forum. Jak już się zdecyduje wrzucać taki wątek na
    główną stronę Gazety w Katowicach to niech sprawdzi skąd do nas pisze ta niby
    krytyczna rodaczka. To dość proste Panie adminie.
  • molder7 04.10.04, 16:12
    hierowski napisał:

    > Mam mały apel do admina tego forum. Jak już się zdecyduje wrzucać taki wątek na
    > główną stronę Gazety w Katowicach to niech sprawdzi skąd do nas pisze ta niby
    > krytyczna rodaczka. To dość proste Panie adminie.
    ''''''''---------------------------''''''''
    Autor: blondynka_wawa Data: 29.09.2004 22:07
    z tego co wiem mamy w warszawie jedna restaracje slaska ktora znam, ja mysle ze
    tam lezy polski slask, jezeli sie myle to przepraszam was bardzo

    Autor: pniok
    Data: 29.09.2004 22:14
    blondynka_wawa napisała:

    > "z tego co wiem mamy w warszawie jedna restaracje slaska ktora znam, ja mysle ze tam lezy polski slask, jezeli sie myle to
    przepraszam was bardzo"

    Czy mogła byś podać nazwisko Swojego nauczyciela z geografii?

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=59&w=16241530&a=16245110
    Autor: blondynka_wawa Data: 29.09.2004 22:15
    pan profesor czaja
    '''''''''---------'''''''''''
    Panowie blondynka_wawa to Deutscher Marekder Schlesier HWWD i sobie z wami pogrywa, nabija się jak schleiserzy, że jedyny polski sląsk to knajpa w Warszawie i wie kto to jest (Hupka)i Czaja;-))))))))
    Rozumiem, że hanysom się taka wirtualna kurewka aus wawa podoba ale bez przesady, piszcie do Mareka der Schlesera, a nie do jakieś wymyślonej przez niego rodaczki z wawy wtedy mu się znudzi.
  • hierowski 04.10.04, 16:50
    Ciekawa rozmowa :

    • Re: wstydze sie byc polka/ich schäme mich ne poli
    molder7 01.10.2004 20:17 odpowiedz na list odpowiedz cytując


    stuknij coś polską czcionką ąęł za 30 sekund, pozatym twój polski literacki
    jest bardzo kiepski jak na studentkę
    filologii nawet germanskiej;-)



    • Re: wstydze sie byc polka/ich schäme mich ne poli
    blondynka_wawa 01.10.2004 20:22 odpowiedz na list odpowiedz cytując


    milo ze wspomniales, ja nie chce sie wywyzszac tutaj forumowy kolego, moje
    atuty intelektualne uzywam ale bardzo zadko
    pozdrawiam



    • Re: wstydze sie byc polka/ich schäme mich ne poli
    molder7 01.10.2004 20:27 odpowiedz na list odpowiedz cytując


    blondynka_wawa napisała:

    > milo ze wspomniales, ja nie chce sie wywyzszac tutaj forumowy kolego, moje
    atut
    > y intelektualne uzywam ale bardzo zadko
    > pozdrawiam
    ich ''schäme'' mich ääääää niemiecka czcionka ci wchodzi a polska nie za bardzo
    bo stukasz z niemice,nie tak łatwo
    przestawić windowsa;-))))



    • Re: wstydze sie byc polka/ich schäme mich ne poli
    blondynka_wawa 01.10.2004 20:32 odpowiedz na list odpowiedz cytując


    oczywiscie masz racje, nie wiem czy tu juz pisalam ze ja z polski za wszelka
    cene wyjechac chce, dlatego jako
    osoba znajaca ( po germanistyce) jezyk niemiecki, odwiedzam niemieckie czaty i
    fora, teraz wiesz dlaczego czcinka
    jest niemiecka, a przestawienie jej na polska nie zabiera az takiego ogromu
    pracy (chyba ze sie z informatyka na
    bakier jest)



    • Re: wstydze sie byc polka/ich schäme mich ne poli
    molder7 01.10.2004 20:54 odpowiedz na list odpowiedz cytując


    blondynka_wawa napisała:

    > oczywiscie masz racje, nie wiem czy tu juz pisalam ze ja z polski za wszelka
    ce
    > ne wyjechac chce, dlatego jako osoba znajaca ( po germanistyce) jezyk
    niemiecki
    > , odwiedzam niemieckie czaty i fora, teraz wiesz dlaczego czcinka jest
    niemieck
    > a, a przestawienie jej na polska nie zabiera az takiego ogromu pracy (chyba
    ze
    > sie z informatyka na bakier jest)
    Gdybyś stukała od nas co piszę z pewną satysfakcją Schleser, to przestawienie
    czcionki zajęło by ci sekundy итоллл mam dziewczynę studjującą rusycystykę
    więc
    тфолф musiałem jej wgrać rosyjską czcionkę, ale po wgraniu zmiana klawiatury na
    rosyjską to przyciśnięcie razem 2 klawiszy, gdybyś była Schleser w polsce, to
    masz polską czcionkę standartowo a niemiecką musisz wgrać;-)))
    Daj se dziwczyno Schleiser spokój z maskardą bo wgranie czcionki to włożenie
    płytki z systemem dodanie języka w panelu sterowania na ikonce klawiatura, i
    utworzenie skrótu paru klawiszy by przełaczać klawiaturę i to żadnej wiedzy
    informatycznej nie wymaga a CKU to chyba centrum kształcenia ustwicznego i nie
    jest to żaden uniwersytet;-)))))
    рфрфрфоллццшщ

  • Gość: miamore IP: *.arcor-ip.net 04.10.04, 18:18

    > Mam mały apel do admina tego forum. Jak już się zdecyduje wrzucać taki wątek na
    >
    > główną stronę Gazety w Katowicach to niech sprawdzi skąd do nas pisze ta niby
    > krytyczna rodaczka. To dość proste Panie adminie.
    Esbeckie metody nie sa ci obce, zasrany, obesrany i wysrany przez komunistyczna
    odbytnice zwana kiedys przewodnia sile narodu.
  • blondynka_wawa 04.10.04, 19:58
    nie pojmuje waszą wściekłosć w stosunku do mojej skromnej osoby, czym ja wam zawiniłam? tym że z warszawy jestem? a moze boli was że chce za wszelką cenę do niemiec wyjechać?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka