Dodaj do ulubionych

Piszę pracę magisterską

02.02.09, 16:40
Witam,
bardzo proszę o kontakt osoby, które zechciałyby pomóc mi w pisaniu
pracy magisterskiej. Studiuję socjologię na Uniwersytecie
Wrocławskim na Wynadziale Nauk Społecznych. Poszukuję kobiet, które
samotnie wychowują dzieci.
Temat mojej pracy mgr to: Mechanizmy generujące profile samotnych
matek.

Będę wdzięczna za kontakt pod adresem ania.wankowicz@op.pl
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Wankowicz
Edytor zaawansowany
  • ania_studentka 08.05.09, 11:36
    Witam ponownie,
    bardzo dziękuję dziewczynom, które do tej pory odpowiedziały. Jeżeli
    są jeszcze wśród Was osoby, które chciałyby ze mną porozmawiać,
    bardzo proszę o kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam,
    Ania
  • muza1112 13.09.14, 09:19
    Podam ci gg 49380259, tu na pewno zyskasz pomoc na jakiej ci zależy i co ważne prace pomagają pisać ludzie którzy mają spore doświadczenie i mnóstwo informacji więcej możesz poczytać na ich stronie pisanie-prac-dlastudentow.pl/. Mam nadzieje że ci pomogłam
  • wikikowalik23 03.10.14, 17:27
    Witam,
    napiszę pracę magsterską, licencjacką, zaliczeniową z dziedziny polonistyki, prawa,
    administracji, geografii, kosmetologii, psychologii, pedagogiki oraz innych.
    Każda z napisanych przeze mnie prac pisana jest indywidualnie.
    Zainteresowanych proszę o kontakt: wikikowalik23@o2.pl
  • katrina.borowska 17.09.14, 23:42
    Witam od pięciu lat zajmuje się profesjonalnym pisaniem prac zaliczeniowych, licencjackich i magisterskich na różne tematy. Szybki termin realizacji, solidnie i tanio. Pracę wysyłam wraz z raportem z antyplagiatu. Kontakt katrina.borowska@gmail.com
  • raficzewski 29.10.14, 00:50