Dodaj do ulubionych

Stacja ORLEN-u

17.03.07, 12:24
Czy jest może ktoś poinformowany, co będzie z naszą stacją ORLEN-u przy ul.
Piłsudskiego? Czy będzie w końcu ta rozbudowa, o której mówiło się już
daaaaaaaawno temu, czy wszystko zostanie po staremu? Kiedyś był to goracy
temat. Faktem jest, że ta "stacyjka" nie upiększa naszego miasta, ale z
drugiej strony okoliczni mieszkańcy nie chcieli jej rozbudowy.
Edytor zaawansowany
  • 17.03.07, 17:38
    Przez afere wokół tej sprawy sparaliżowany został cały plan zagospodarowania i
    nie można było niczego budować w prawobrzeżnej części G-D. Miasto przyznało
    racje sądowi administracyjnemu z Bydgoszczy, aby nie blokować inwestycji, więc
    uznaliśmy wyrok sądu, który mówi, że stacja w tym miejscu nie może być rozbudowana.
    Kiedyś była mowa o tym, że można ten wyrok jakoś obejść, ale nie wiem w jaki
    sposób. Być może uda się zmodernizować tą śmieszną stacyjke. Może ktoś coś wie??
  • 17.03.07, 21:35
    Dopóki mieszka tam obok Jabłonski to bedziemy mieli taką własnie piekną stacyjke
    paliw... i ten ten cudowny bagnisty parking obok... sam miód ;]
  • 21.04.07, 09:55
    Zdaje sie ze Orlen nie daje za wygrana.. znowu zaczyna sie rozprawa
    administracyjna w sprawie rozebrania starej stacji i budowy nowej... (szczegoly
    w "ogloszeniach" na www.golub-dobrzyn.pl) moze jednak sie uda i bedzie nowa
    stacja...
  • 21.04.07, 10:49
    Miasto miało obejść przepisy, mieli wyodrębnić w planie zagospodarowania teren
    na której jest stacja, żeby w razie problemów nie sparaliżować całego planu.
    Z tego co piszą na golub-dobrzyn.pl widać, że Orlen chce rozbudować stacje, więc
    miasto podało do publicznej wiadomości tą informację (chyba na 2 tyg.). Przez
    ten czas mogą wpłynąć różne uwagi dotyczące budowy. I na pewno ci protestujący
    tak tego nie zostawią. Znowu wyjdzie jakiś cyrk, sprawa na koniec trafi do sądu
    NSA i będziemy czekali kilka lat na rozbudowe stacji.

    Oby tak nie było:D
  • 21.04.07, 12:59
    Wojcie jeśli bedą protesty to zacznę przypuszczać, że w tym mieście mieszkają
    (sory za wyrażenie) debile:/
  • 21.04.07, 13:20
    Przeciwko tej stacji najgłośniej protestują mieszkańcy najblizszej okolicy,
    zwłaszcza lekarz, p. Jabłoński. Takze nie w smak jest rozbudowa mieszkańcom tego
    bloku przy ul. Piłsudskiego, że niby hałas będzie itp.
  • 21.04.07, 18:57
    Ale debil zawsze pozostanie debilem i nie przekonasz go ze nowa stacja jest w
    ich interesie.. no chyba ze zalezy im na tej starej, szpetnej, smierdzacej,
    niebezpiecznej, blokujacej ruch na ul Pilsudskiego stacyjce...
  • 21.04.07, 20:20
    W ogóle wstyd za taką stacje. Jak ona wygląda! Trudno zrozumieć, czemu wolą to
    stare dziadostwo w otoczeniu swoich domów. No chyba, że sprawa wygląda tak, że
    albo rozbudowa albo zamknięcie starej stacji.
  • 21.04.07, 21:32
    Orlen nigdy nie dopusci do jej zamkniecia... albo bedzie nowa albo zostanie
    stara. Okoliczni mieszkancy powinni to zrozumiec.
  • 20.06.07, 11:52
    www.golub-dobrzyn.pl/?menu=ogloszenia&czytaj=115
    Tutaj jest ogłoszenie o planowanej inwestycji mogącej wpłynąć na środowisko,
    czyli rozbudowie stacji. Przez 21 dni ludzie mogą składać wnioski. Czas
    składania mija, ciekawe czy ktoś dalej będzie starał się blokować inwestycje.
  • 10.07.07, 21:26
    nie uwierze jak nie zobacze tam placu budowy..
  • 31.10.07, 16:26
    Krążą takie słuchy, że na wiosne mają ruszyć z budową Orlenu.
  • 03.11.07, 18:08
    Jest już pozwolenie na budowe tylko znowu ''ktoś'' je oprotestował.
    Stacja miała być pobudowana w tym roku bo Orlen na ten rok
    przeznaczył pięniądze. Jak skarga nie zostanie odrzucona, to sprawa
    znów się przedłuży a forsa może przepaść.
  • 03.11.07, 18:41
    Skarga narazie trafiła do wojewody, który pewnie i tak będzie po stronie naszych
    władz. Znając życie będzie pewnie wniosek do NSA i będziemy czekali z dwa lata
    na wyrok, a stacja dalej bedzie szpecić i gromadzić kolejki pojazdów na ulicy.
  • 03.11.07, 19:46
    No niestety zawsze znajdzie się jakiś popsujrobota. Ale przynajmniej
    na Szosie Rypińskiej otworzą stacje po euroborze. Tam pzebudowa
    zmierza ku końcowi i jest szansa że konkurencja obniży ceny paliw w
    GD bo zdzierstwo w Orlenie jest niesamowite(czasami 20-30gr więcej
    niż w Toruniu na BP na Lubickiej, nie mówiąc już o karfurze)
  • 03.11.07, 20:10
    Ciekawe, kto tym razem protestuje? Denerwuje mnie, ze u nas w mieście stoi takie
    nie wiadomo co, a gdy jest podejmowana próba poprawienia stanu tego obiektu to
    zawsze ktoś ma jakies halo. No ludzie, ile można...
    A co do cen paliw, to zawsze w euroborze było troche taniej niz w Orlenie, ale
    krążyła tez taka opinia, że na Rypinskiej jest "chrzczone" paliwo. Nie wiem, ile
    w tym prawdy, ale faktem jest, że sporo kierowców omijało i dalej omija Eurobor.
    Zobaczymy, jak bedzie teraz.
  • 03.11.07, 20:17
    A w ogóle do jakiej sieci będzie należała ta remontowana stacja na Rypińskiej?
    Poza tym tez jest planowana stacja na Sokołowskiej. Będą pewnie problemy z
    okolicznymi mieszkańcami. Na ostatniej sesji również radny Żuchowski (stary
    dobry Leszek z LO:P) zapodał interpelacje do burmistrza, czy jest planowana
    budowa stacji przy wylocie na Kowalewo. Tasarz jakoś nie odpowiedział na to pytanie.
  • 03.11.07, 21:20
    haaa wiedzialem ze te ostatnie pogloski ze juz juz juz beda budowac sa
    przedwczesne.. na razie sprawa jest u wojewody (2 miechy) potem bedzie odwolanie
    do Wojewodzkiego sadu administracyjnego (2 miechy) potem do NSA (2 miechy) potem
    wszystko zacznie sie od nowa a stacji nie bedzie na pilsudskiego przez
    najblizsze 10 lat..i o to chodzi wlasnie tym protestujacym.. Skonczy sie tak ze
    Orlen pobuduje ja poza granicami miasta (np wylotowka na Kowalewo... )a szkoda
    bo taki obiekt przydalby sie tam gdzie jest teraz stara stacja.
  • 19.11.07, 09:34
    Witam. Czy ktoś jest mi wstanie powiedzieć, czemu najdroższe paliwo jest w
    Golubiu??? Czym sobie na to zasłużyliśmy??
  • 19.11.07, 11:40
    Czym sobie zasłużyliśmy? Brakiem konkurencji moja droga.
  • 19.11.07, 13:19
    Możliwe że u nas jest najdroższe paliwo i jeśli ktoś ma pomysł na zmianę cen to
    niech tu się wpisuje.POZDRAWIAM WSZYSTKICH KIBICÓW PIŁKI
    NOŻNEJ.HURA,AWANSOWALIŚMY I TO JEST NAJWAŻNIEJSZE.
  • 23.11.07, 22:54
    Z tegp co napisała Pani Maria S. w Nowościach, wynika, że teraz chyba ostatnim
    problemem budowy stacji jest pogoda. Podobno mają już zgodę i już nic nie stoi
    na przeszkodzie - jeśli chodzi o prawo.
  • 24.11.07, 12:28
    Nareszcie :D
  • 24.11.07, 13:04
    hehe z tego co pamietam to juz kilka razy miala ruszac budowa i
    zawsze niby wszystko bylo dopiete na ostatni guzik.. jakos w to nie
    wierze. A to ze informacja pochodzi od red. Starosty to juz w
    ogole....
  • 24.11.07, 14:46
    Nawet gdy mają zgodę, to i nawet w czasie budowy mogą się pewnie problemy jakieś
    pojawić.
  • 24.11.07, 18:28
    Jak teraz się nie uda ruszyć tej budowy to już chyba nigdy:( Ale
    mnie dziś zaskoczenie wzięło diesel 5-6groszy tańszy niż w Toruniu,
    czyżby posłuchali apeli mieszkańców i obniżyli cene? a może to już
    promocja na święta?
  • 25.11.07, 19:04
    To niech jeszcze obniżą cenę paliwa…to w tedy można „uwierzyć w
    promocję świąteczną” ha ha ;-(……..jak na razie, pewnie nic na to nie
    wskazuje. Pracownicy naszej stacji pytani rozkładają bezradnie
    ręce…..
  • 27.11.07, 13:16
    Orlen jak Orlen.U nas jest potrzebna stacja konkurencyjna aby wreszcie w naszym
    mieście ceny paliw spadły.Mamy niestety najdroższe paliwo i nie ma z czego się
    cieszyć.Pozdrawiam wszystkich kierowców tankujących paliwo.
  • 19.12.07, 16:02
    Czy ktoś z was tankował może auto na tej nowej stacji Olkopu przy
    Szosie Rypińskiej? Bo ceny za litr są tam ok. 15gr niższe niż w
    Orlenie. Ciekawe czy to nie wpływa na jakość tych paliw, bo kiedyś
    za poprzednich właścicieli był z tym problem.
  • 19.12.07, 17:30
    Podobno Olkop ma dobre paliwo. Ja nie wiem, bo od paru lat nie mam samochodu.
    Poza tym w niezłym miejscu wywiesi reklame nowej stacji:D

    Znowu się pojawiły nowe informacje odnośnie budowy stacji orlenowskiej:
    golub-dobrzyn.pl/?menu=ogloszenia&czytaj=141
  • 20.12.07, 12:18
    Tak z tą reklamą to mieli niezły pomysł. A jeśli chodzi o orlen to
    teraz sami opóźniają budowe robiąc zmiany w projekcie. Jest
    pozwolenie na budowe, wybrany wykonawca po co to przedłużać...
  • 08.01.08, 23:45
    michel1 napisal: "ci Slupkowscy i reszta sie na bank odwołaja do SKO a potem
    znow do sadow.." (wersja z cenzurą) :D
  • 08.01.08, 23:47
    A może przeprowadzimy taką akcje jak w Drawsku :D
    www.tvn24.pl/12690,1533729,wiadomosc.html
  • 10.01.08, 12:24
    A po co jakaś akcja.Konkurencja jest jednak najskuteczniejsza i na tym temat bym
    zakończył.Ceny paliw znacznie spadły i to jest wynik konkurencyjnej stacji przy
    Szosie Rypińskiej i chwała im za to że weszli na nasz rynek.amen
  • 26.02.08, 17:51
    Podobno jakoś na czasie ma ruszyć rozbiórka stacji i budowa nowej.
    Jak nie zobaczę, to nie uwierzę:)
  • 27.02.08, 09:57
    No właśnie o co tu chodzi. W Pomorskiej pisali niedawno że rozbudowa
    stacji jest niemożliwa, bo znowu ktoś złożył odwołanie. A wczoraj
    widziałem ciężki sprzęt na działce przy stacji.
  • 27.02.08, 12:29
    Pisali na Pomorskiej, że budowa jest niemożliwa, potem nagle napisali, że budowa
    się rozpoczyna:D
    Skoro widziałeś ciężki sprzęt, to znaczy, że to jest prawda.
    Jestem ciekaw, czy w trakcie prac okoliczni mieszkańcy zaczną robić jakieś problemy.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.