Dodaj do ulubionych

Gimnazjum, liceum prosze o poradę

25.04.13, 12:55
Witajcie jestem uczniem klasy II gimnazjum, niedługo będe musiał wybrać liceum.
Rodzice zapisali mnie na korepetycje z matematyki i fizyki ponieważ uważają że nie poradziłbym sobie w przyszłości na profilu matematyczno- fizycznym. Interesuje się informatyką. Chciałbym w przyszłości studiować na politechnice.
Na chwilę obecną z matematyki mam 4 natomiast z fizyki i informatyki 6. Z polskiego mam 3+(właściwie 4) . Wypracowania pisze na ok. 200 słów.
Interesował mnie też profil biol-chem coś związanego z medycyną.

Proszę Was o PORADĘ: Czy kontynuować korepetycje w gimnazjum? Czy poradziłbym sobie na profilu mat-fiz? Czy pomyśleć o biol- chem i czy ocena 3+ z polaka nie skreśla moich planów w liceum?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi. ;)
Edytor zaawansowany
  • Gość: Nela IP: *.warszawa.vectranet.pl 29.04.13, 14:50
    Na np. studia informatyczne prawie w ogóle nie liczy się j. polski, tylko infa i matma.
    W ogóle wybiegasz trochę za bardzo wprzód, nikogo w przyszłości nie będzie obchodzić jakie masz oceny z 3 klasy liceum, a co dopiero z 2. klasy gimnazjum! Liczą się tylko wyniki z matury. Ogółem to oceny są dla ciebie ważne tylko po to by mieć jak najwięcej punktów rekrutacyjnych do liceum, a co za tym idzie zebys mógł pójść do najlepszego liceum w twojej okolicy.
    Co do pytania czy poradzisz sobie w liceum w klasie matfiz - to wszystko zalezy od ciebie. Jak teraz masz 6 z fizyki, to raczej nie powinno byc problemow. Tylko czy ty naprawdę lubisz matmę i fizykę, czy tylko rodzice by chcieli byś je lubił? Jezeli naprawdę je lubisz to nie bedziesz mial w liceum zadnych problemow. A korepetycje to nie jest coś złego, one nie są tylko dla tumanów, czasem się po prostu zdarzy, że nauczyciel od jakiegoś pezedmiotu zle uczy, a wymaga nie wiadomo czego.
  • Gość: Nela IP: *.warszawa.vectranet.pl 29.04.13, 14:56