Dodaj do ulubionych

wgląd do czyjegoś komputera

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.14, 06:52
Witajcie! Mam wrażenie graniczące z pewnością, że mój były zadekował się w moim komputerze. Jest w posiadaniu informacji, których nie szło w inny w miarę prosty sposób poznać. I proszę mi nie sugerować, że te informacje są od mojej koleżanki,którą on teraz obraca. To nie ten przypadek. Pan jest zakolegowany z jakimś specem ze służb działającym w tej branży. Poszukuję więc kogoś równie dobrego, bo zaczyna mnie mocno denerwować ta nawigacja. Sama niestety raczej sobie nie poradzę. Jestem niestety w tym temacie świeżynką więc wszelkie poważne rady i ukierunkowania są pożądane. Proszę o pomoc.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Kolobos IP: *.zask.pl 10.05.14, 10:47
    Uzyj AdwCleaner, opcja Scan i Clean/Szukaj i Usun:
    general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
    Daj logi z FRST:
    www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogólne-raporty-systemowe/#entry119294
    Wklej na wklej.org i podaj linki.

    Zrob pelny skan przy pomocy Mbam:
    www.bleepingcomputer.com/download/malwarebytes-anti-malware/
    oraz ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/launch.exe
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.14, 14:32
    Potrzebuję czasu. Nie ogarniam tych manewrów....To co mi powychodziło to jakaś masakra. Już na moje laickie oko widać, że nie tego oczekujesz więc muszę kogoś poprosić...Niemniej wielkie dzięki za gotowość. Podeślę te logi jak je w końcu wysupłam.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.14, 11:12
    Witam
    Przesyłam logi z prośbą o sprawdzenie
    wklej.org/id/1360191/
  • Gość: Kolobos IP: *.zask.pl 16.05.14, 18:31
    Wszystko wyglada ok.

    Obok frst.exe utworz plik fixlist.txt z zawartoscia:
    Startup: C:\Users\Kaja\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\RollerCoaster Tycoon 3 Registration.lnk
    ShortcutTarget: RollerCoaster Tycoon 3 Registration.lnk -> C:\Users\Kaja\AppData\Local\Temp\{0E111A98-001A-45AB-934C-888C6B18D350}\{907B4640-266B-4A21-92FB-CD1A86CD0F63}\ATR1.exe (No File)
    SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
    CHR DefaultSearchKeyword: qvo6
    CHR DefaultSearchProvider: qvo6
    CHR DefaultSearchURL: search.qvo6.com/web/?utm_source=b&utm_medium=cor&utm_campaign=eXQ&utm_content=ds&from=cor&uid=ST3160815A_5RA0GX6DXXXX5RA0GX6D&ts=1381664112&type=default&q={searchTerms}

    Zapisz i w frst wybierz Fix.

    To tylko zbedne wpisy.

    Daj jeszcze log z TDSSKiller.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.14, 21:17
    Piękne dzięki za pomoc. Teraz to mam zagwostkę! Skąd więc ten wyciek? No, ale skoro wszystko ok to muszą być inne kanały informacji. Rozumiem, że tu nie mam co więcej szukać.
    Jeszcze raz dzięki.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.06.14, 20:21
    Dopiero za którymś razem po kilku tygodniach doczytałam, że prosiłeś o podanie ciągu dalszego....Zeszło mi trochę.
    wklej.org/id/1386450/
  • Gość: Kolobos IP: *.zask.pl 09.06.14, 07:58
    Log wyglada ok.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.14, 16:37
    Dzięki raz jeszcze. Disel to disel.
  • Gość: uhygttt IP: *.wgip.net 18.08.14, 20:47
    Prosze o informacje czy ktos zostal oszukany przez Piotra rymarkiewicza, ktory przejmuje tozsamosc innej osoby przez shacerowanie jej komputera i pisze np z jej emaile emaile do jej przyjaciol by jej narobic problemow. przejmuje konta facebookowe i emaile. slynie jako niewiarygodny uwodziciel na portalach randkowych np sympatia, baddo. mieszka na stale w usa, chyba w new jersey. jego zdjecie na niebieskim polu z dzieckiem okolo 5 lat obaczysz jak wpiszesz piotr rymarkiewicz w google image. Fcaet kradnie pieniadze przez internet od zakochanych w nim po poznaniu na portalach randkowych kobiet. "usmiechniety morderca", zostawila go zona , nie pozwala mu spedzac nawet godziny z dzieckim, zdjecie jest spacjalnie by wzbudac zaufanie. umie narobic problemow prawnych, skrasc, nrobic balaganu, ze nie pozbierasz sie latami. Mnie oszukal na prawie 20000 PLN. policja bezradna

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.