Dodaj do ulubionych

Explorer - program wykonal nieprawidlowa operacje.

04.07.05, 20:39
Witam ponownie po miesiecznej przerwie;
Niestety znowu cos zlapalem. Najprosciej byloby wkleic loga z hijacka, ale nie
jest to mozliwe, gdyz na pulpicie pojawia sie bez przerwy komunikat z
charakterystycznym czerwonym krzyzykiem.
Widze komunikat: program wykonal nieprawidlowa operacje i nastapi jego
zamkniecie. Jelsi problem bedzie sie powtarzal, skontaktuj sie ze sprzedawca.

Klikam w zamknij. Zamyka sie ale za chwile, otwiera. I tak w kolo. Nie musze
chyba mowic jakie to jest uciazliwe.
Prosze o pomoc


--
Wygraj Ekstraligę
forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=28756
Edytor zaawansowany
  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 04.07.05, 21:30
    W trybie awaryjnym jest to samo? Jak nie probowales to zobacz.
  • rok1978 04.07.05, 22:38
    Nie da rady w trybie awaryjnym. Uzywam w tej chwili Mozilli.
    --
  • rok1978 04.07.05, 22:38
    Odpwoiadajac na pytanie: w trybie awaryjnym jest to samo.
    --
    Wygraj Ekstraligę
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=28756
  • Gość: mmx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.07.05, 23:10
    A co to za system jest?
  • rok1978 04.07.05, 23:15
    win98
    --
  • Gość: mmx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.07.05, 23:20
    Mozesz sprobowac tak:
    - przy starcie wcisnij F8 (pokaze sie menu startowe win)
    - wybierz tryb awaryjny z linia polecen
    - wpisz scanreg i przeskanuj rejestr
    - jesli znajdzie bledy niech je naprawi (potem restart komputera i sprawdzasz
    czy jest ok)
    - jesli nie znajdzie bledow zezwol na przywrocenie kopii rejestru i plikow
    systemowych z data poprzednia niz dzisiejsza (trzeba sie liczyc z tym, ze
    zainstalowane w miedzyczasie programy moga przestac dzialac)
  • rok1978 05.07.05, 09:13
    Chcialem zrobic tak jak zaleciles lecz pojawil mi sie komunikat: Upewnij sie, ze
    na dysku znajduje sie plik himem.sys, a nastepnie uruchom ponownie komputer
    uzywajac opcji 'tylko wiersz polecen' (nie 'Tylko wiersz polecen trybu
    awaryjnego'). W zaleznosci od lokalizacji pliku himem.sys dodaj linie
    device=a:\himem.sys lub device=c:\windows\himem.sys w plilku config.sys na dysku
    startowym.

    Niestety nie moge dodac tych wpisow gdzy komunkat 'program mwykonal
    nieprawidlowa operacje...' uniemozliwia mi to.
    Czy mozna przeskanowac sprzet hijackiem bez koniecznosci sciagania go na
    komputer? (bo mysle, ze takie cos by mi pomoglo)
    --
  • Gość: mmx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.07.05, 11:14
    Tzn w ogole nie uruchamia linii polecen? A po wybraniu opcji 'wiersz polecen
    trybu awaryjnego'?
  • rok1978 05.07.05, 11:27
    Gość portalu: mmx napisał(a):

    > Tzn w ogole nie uruchamia linii polecen?

    - uruchamia. Mam komunikat, ze rejesr jest dobry.

    A po wybraniu opcji 'wiersz polecen
    > trybu awaryjnego'?

    - tego nie moge uruchomic.

  • Gość: mmx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.07.05, 11:56
    > - uruchamia. Mam komunikat, ze rejesr jest dobry.

    A po wybraniu opcji przywrocenia rejestru jest komunikat, ze brak himem.sys??
    Jesli tak to wejdz przez F8 do linii polecen, wpisz edit c:\config.sys dopisz
    na poczatku device=c:\windows\himem.sys i sprobuj ponownie przywrocic kopie
    rejestru tak jak pisalem poprzednio.
  • rok1978 05.07.05, 12:21
    Zadzialalo! :) Komunikat zniknal!
    Dzieki za pomoc
    A teraz log z hijack this
    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 12:21:42, on 05-07-05
    Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

    Running processes:
    C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
    C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
    C:\PROGRAM FILES\MOZILLA FIREFOX\FIREFOX.EXE
    C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\REAL\UPDATE_OB\REALSCHED.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\IRMON.EXE
    C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
    C:\PROGRAM FILES\MEDIA ACCESS\MEDIAACCK.EXE
    C:\PROGRAM FILES\180SEARCHASSISTANT\SALM.EXE
    C:\PROGRAM FILES\MEDIA ACCESS\MEDIAACCESS.EXE
    C:\PROGRAM FILES\INTERNET OPTIMIZER\OPTIMIZE.EXE
    C:\WINDOWS\NMVAXSP.EXE
    C:\PROGRAM FILES\TEXTBRIDGE CLASSIC\BIN\TBMENU.EXE
    C:\WINDOWS\TWAIN_32\A4S2_600\WATCH.EXE
    C:\MSCAN\MSOFFICE\PANEL.EXE
    C:\PROGRAM FILES\INTERNET OPTIMIZER\ACTALERT.EXE
    C:\PROGRAM FILES\JCQUQQX\VUVYF.EXE
    C:\WINDOWS\PULPIT\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS.EXE

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
    R3 - URLSearchHook: (no name) - 3 - URLSearchHook: (no name) -
    _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
    R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
    F1 - win.ini: run=hpfsched
    O2 - BHO: BHObj Class - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} -
    C:\WINDOWS\NEM220.DLL
    O2 - BHO: SABHO - {21B4ACC4-8874-4AEC-AEAC-F567A249B4D4} - C:\PROGRAM
    FILES\180SEARCHASSISTANT\SALMHOOK.DLL
    O2 - BHO: BHObj Class - {8F4E5661-F99E-4B3E-8D85-0EA71C0748E4} -
    C:\WINDOWS\WSEM303.DLL
    O3 - Toolbar: (no name) - The Search Accelerator -
    {44BE0690-5429-47f0-85BB-3FFD8020233E} - (no file)
    O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} -
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
    O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common
    Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
    O4 - HKLM\..\Run: [DemonStarter] C:\Program Files\PWN\Definicje\Bin\Starter.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Zasobnik systemowy] SysTray.Exe
    O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
    O4 - HKLM\..\Run: [IrMon] IrMon.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
    O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
    O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\PROGRAM FILES\MEDIA ACCESS\MediaAccK.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [salm] c:\program files\180searchassistant\salm.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Internet Optimizer] "C:\Program Files\Internet
    Optimizer\optimize.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [nmvaxsp] C:\WINDOWS\nmvaxsp.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Sqayzte] C:\PROGRAM FILES\JCQUQQX\VUVYF.EXE
    O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
    O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe
    powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
    O4 - Startup: TextBridge Instant Access OCR.lnk = C:\Program Files\TextBridge
    Classic\Bin\TBMENU.EXE
    O4 - Startup: Watch.lnk = C:\WINDOWS\TWAIN_32\a4s2_600\watch.exe
    O8 - Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel -
    res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE10\EXCEL.EXE/3000
    O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) -
    bezpieczenstwo.onet.pl/skaner/SkanerOnline.cab
    O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} -
    static.windupdates.com/cab/MediaAccessVerisign/ie/bridge-c18.cab
    O16 - DPF: {99410CDE-6F16-42ce-9D49-3807F78F0287} (ClientInstaller Class) -
    www.180searchassistant.com/180saax.cab
    --
  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 05.07.05, 13:34
    To kasujesz w hijackthis:

    R3 - URLSearchHook: (no name) - 3 - URLSearchHook: (no name) -
    _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
    R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no
    file)
    O2 - BHO: BHObj Class - {00000010-6F7D-442C-93E3-4A4827C2E4C8} -
    C:\WINDOWS\NEM220.DLL
    O2 - BHO: SABHO - {21B4ACC4-8874-4AEC-AEAC-F567A249B4D4} - C:\PROGRAM
    FILES\180SEARCHASSISTANT\SALMHOOK.DLL
    O2 - BHO: BHObj Class - {8F4E5661-F99E-4B3E-8D85-0EA71C0748E4} -
    C:\WINDOWS\WSEM303.DLL
    O3 - Toolbar: (no name) - The Search Accelerator -
    {44BE0690-5429-47f0-85BB-3FFD8020233E} - (no file)
    O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\PROGRAM FILES\MEDIA ACCESS\MediaAccK.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [salm] c:\program files\180searchassistant\salm.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Internet Optimizer] "C:\Program Files\Internet
    Optimizer\optimize.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [nmvaxsp] C:\WINDOWS\nmvaxsp.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Sqayzte] C:\PROGRAM FILES\JCQUQQX\VUVYF.EXE
    O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} -
    static.windupdates.com/cab/MediaAccessVerisign/ie/bridge-c18.cab
    O16 - DPF: {99410CDE-6F16-42ce-9D49-3807F78F0287} (ClientInstaller Class) -
    www.180searchassistant.com/180saax.cab

    killbox:
    www.downloads.subratam.org/KillBox.zip
    Rozpakuj, zaznacz Delete file on reboot wklej sciezke do pliku (sam/a nie
    szukaj tylko wklejaj gotowa) i naciskaj czerwony przycisk ale na pytanie o
    reset odpowiadaj nie i tak zrob z tymi plikami:

    C:\WINDOWS\NEM220.DLL
    C:\PROGRAM FILES\180SEARCHASSISTANT\SALMHOOK.DLL <- po wszystkim kasujesz caly
    katalog
    C:\WINDOWS\WSEM303.DLL
    C:\PROGRAM FILES\MEDIA ACCESS\MediaAccK.exe <- to samo tutaj
    c:\program files\180searchassistant\salm.exe
    C:\Program Files\Internet Optimizer\optimize.exe <- i tu
    C:\WINDOWS\nmvaxsp.exe
    C:\PROGRAM FILES\JCQUQQX\VUVYF.EXE <- i tutaj


    Start->Uruchom->regedit
    przejdz do:

    i usun tam:
    _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497}
    _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497}
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks

    Nastepnie instaluj i skanuj tym:
    www.safer-networking.org/pl/mirrors/index.html <- SpyBot S&D ->
    przeskanuj i wlacz ochrone przegladarki
    www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html <- SpywareBlaster -> wlacz
    ochrone przegladarki
    www.lavasoftusa.com/software/adaware/
    www.avast.com/eng/avast_4_home.html
    Po wszystkim wklej nowy log.
  • rok1978 05.07.05, 16:58
    Zrobilem wszsytko jak zostalo mi zalecone. Po restarcie znowu dostalem czerwony
    krzyzyk z komunikatem o explorerze.
    Proba odtworzenia poprzez scanreg tym razem sie nie powiodly :(
    Jestem w punkcie wyjscia.
  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 05.07.05, 17:27
    Tryb awaryjny dalej nie dziala?
    Wlacz tryb msdos i usun wszystkie pliki, ktore wymienilem do usuniecia i zobacz
    czy po tym sie uruchomi.
  • rok1978 05.07.05, 18:07
    Gość portalu: Kolobos napisał(a):

    > Tryb awaryjny dalej nie dziala?

    Nie dziala. To znaczy dziala, ale nic w nim nie moge zrobic!

    > Wlacz tryb msdos i usun wszystkie pliki, ktore wymienilem do usuniecia i
    zobacz > czy po tym sie uruchomi.

    - Usunalem juz te pliki wczesniej. Pod dosem ich nie widze.
    Juz nie wiem co mam robic. Scanreg nie pozwala mi juz odzyskac stanu sprzed
    kilku dni, bo zachowuje tylko piec ostatnich kopii :(

    syf kila i mogila! Tak to jest jak sie ojca do komputera dopusci! zaraz pelno
    trojanow!




    --
    Wygraj Ekstraligę
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=28756
  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 05.07.05, 20:53
    Sprobuj uruchomic instalacje windows ale wlacz setupcor.exe zamiast setup.exe i
    zainstaluj jeden windows na drugi moze to go ozywi.
    Chociaz lepiej w ogole przeinstalowac caly system, a ten stary usunac skoro
    jest juz tak zepsuty, tylko zgraj sobie wazne rzeczy, zeby ich przypadkiem nie
    usunac :-)
  • rok1978 05.07.05, 21:06
    Gość portalu: Kolobos napisał(a):

    > Sprobuj uruchomic instalacje windows ale wlacz setupcor.exe zamiast setup.exe i
    >
    > zainstaluj jeden windows na drugi moze to go ozywi.

    - Zrobie tak w nocy.

    > Chociaz lepiej w ogole przeinstalowac caly system, a ten stary usunac skoro
    > jest juz tak zepsuty, tylko zgraj sobie wazne rzeczy, zeby ich przypadkiem nie
    > usunac :-)

    - a jak moge usunac ten system i zainstalowac nowy? Czy konieczny jest format?

  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 05.07.05, 21:19
    Czemu wszystko odrazu kojarza reinstalacje z formatem? ;-)
    Wystarczy ze przed instalacja usuniesz z dysku katalog Windows oraz Program
    Files i mozesz instalowac nowy system :-)
    Skasowac mozesz uruchamiajac tryb msdos i tam wpisujesz np:

    deltree c:\progra~1
    deltree c:\windows

    Tylko wczesniej zgraj sobie w inne miejsce pliki/katalogi, kotrych nie chcesz
    kasowac o ile masz takie :-)
  • rok1978 07.07.05, 19:44
    Nie zdecydowalem sie na reinstalacje windy bo:

    1. Mam zbyt cenne rzeczy w katalogach windows i program files (format w
    ostatecznosci)
    2. slabo znam sie na dosie a jak wiadomo bede musial w nim pogmerac
    3. w dosie system nie widzi mi napedu d (a wolalbym unikac takiej sytuacji, ze
    skasuje winde i nie zainstaluje nowej :)

    Probowalem znalezc jakies uaktualnienie online do win98. Tylko online mnie
    ratuje (nie moge/nie umiem jakos uruchomic plikow ktore mam na twardzielu).
    Zadne skanery online nie dzialaja bo wolaja ode mnie, ze musze miec IE4 i wyzsze
    (a teraz mam Mozille).
    Moze ktos wie gdzie znalezc uaktualnienia do win98? (na stronie microsoftu
    szukalem).

    --
    To moj ostatni post - jak nie da rady to lece z formatem (chociaz szkoda by bylo)
  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 07.07.05, 20:35
    Pisales, ze windows sie nie uruchamia, a teraz nagle znowu dziala? Cos krecisz
    i tyle.

    Uruchom skaner online w Internet Explorerze eh!
    Uaktualnienia masz na www.windowsupdate.com ale to Ci raczej nie pomoze.
    "nie moge/nie umiem jakos uruchomic plikow ktore mam na twardzielu" ?
    Moze napisz co dokladnie sie dzieje... Jakos system Ci sie wlaczyl i
    przegladarka wiec chyba jednak mozesz.
  • rok1978 07.07.05, 21:09
    Gość portalu: Kolobos napisał(a):

    > Pisales, ze windows sie nie uruchamia, a teraz nagle znowu dziala? Cos krecisz
    > i tyle.

    - windows caly czas sie uruchamia (moze zle sie wyrazam)

    > Uruchom skaner online w Internet Explorerze eh!

    - niby jak? uzywam mozilli.

    > Uaktualnienia masz na www.windowsupdate.com ale to Ci raczej nie pomoze.

    - rzeczywiscie nie pomoglo.

    > "nie moge/nie umiem jakos uruchomic plikow ktore mam na twardzielu" ?
    > Moze napisz co dokladnie sie dzieje... Jakos system Ci sie wlaczyl i
    > przegladarka wiec chyba jednak mozesz.

    - system sie uruchamia. A wiesz jak startuje z przegladarka? Czekam nim uruchomi
    sie wszystko co mam na pulpicie oraz komunikat o bledzie. W tym czasie mam juz
    na pasku znaczek mozilli w ktory kilkam :) dzieki temu jestem wogle w necie.
    Natomiast nie moge kliknac w cokolwiek co jest na pulpicie bo komunikat blokuje
    do tego dostep. Klikam zamknij a on sie ponownie otwiera (i tak w kolko macieju).
    W szczegolach komunikatu mam takie cos:

    XPLORER spowodował błąd: nieprawidłowa strona w
    module OLE32.DLL przy 015f:7ff31fe2.
    Rejestry:
    EAX=6ac3806f CS=015f EIP=7ff31fe2 EFLGS=00010212
    EBX=00000000 SS=0167 ESP=0059f6bc EBP=00000000
    ECX=0059fb34 DS=0167 ESI=00000001 FS=3c87
    EDX=46000008 ES=0167 EDI=7ff32920 GS=3c76
    Bajtów w CS:EIP:
    39 02 74 03 33 c0 c3 8b 41 04 39 42 04 75 f5 8b
    Stos:
    7ff444b2 0059f700 0059fb34 7ff32920 0059f6c0 7ff451cf 0059fb34 00000001 fff0a1f5
    0059f870 80000000 0059fb50 01584664 01584648 00000000 01580000


    - Tak jak otwieram Mozille dokonalem nagrania windowsa jednego na drugi (tak
    jak zalecales). Skrot do CD mam obok skrotu do mozilli:). Niestety nie pomoglo -
    chyba ze czegos nie zmienilem w ustawieniach - bo wszystko pozostalo po staremu
    (ustawienia, hasla itede).

    Ps. Wiem, zem lama i dzieki za poswiecony czas.


    --
  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 07.07.05, 21:25
    >- niby jak? uzywam mozilli.

    I co z tego, ze uzywasz mozilli? Masz przeciez Internet Explorer wiec go
    uruchom, chyba, ze blad Ci zablokuje ;-)
    Start->Uruchom->iexplore

    Zreszta pliki mozesz uruchomi z Mozilli wpisujesz w pasku adresu:

    file://C:/
    I powinien Ci sie otworzyc dysk C:\

    Zrob to co jest napisane tutaj:
    support.microsoft.com/kb/q296211/
    Mam nadzieje, ze angielskim nie masz problemow?


  • rok1978 11.07.05, 14:04
    No nie mam z angielskim problemow i zrobilem to co bylo tam napisane - pol dnia
    cos sie wypakowywalo. A po restarcie okazlao sie ze mam ten blad o exlorerze
    juz zanim pojawil sie pulipt. Nastepnie zaczalem kasowac katalogi. c:\windows
    kasowal sie nastepne 4h a potem c:\progra~1 nie moglem skasowac.
    Mocno mieszalem (chyba za mocno)~. Chcialem zrobic reinstalke windowsa ale
    dostawalem jakis komunikat ze plik wykonywalny musi miec objetosc co najmniej
    iles tam kilobajtow. Tego bylo juz za wiele - jestem po formacie ale widze ze
    chyba wirus troche namieszal w FAT. Dam znac jak juz bede mial z kompa dostep
    do netu w domu... eeh
    -
  • rok1978 11.07.05, 20:37

    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 20:36:24, on 05-07-11
    Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

    Running processes:
    C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
    C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
    C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\INTERNAT.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
    C:\WINDOWS\SYSTEM\IRMON.EXE
    C:\WINDOWS\PULPIT\HIJACK~1.EXE

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
    F1 - win.ini: load=C:\HPOJTPRO\ONLREG\REMIND.EXE
    O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} -
    C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
    O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
    O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [internat.exe] internat.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
    O4 - HKLM\..\Run: [IrMon] IrMon.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe
    powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
    O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe
    powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
    O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
    O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft
    Office\Office\OSA9.EXE
    O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} -
    C:\WINDOWS\web\related.htm
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-
    00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm

  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 11.07.05, 21:05
    Log jest czysty, zreszta chyba widac ale lepiej zainstaluj antyvira i jakis
    antispyware bo przestanie byc czysty ;-)
  • rok1978 11.07.05, 21:09
    Gość portalu: Kolobos napisał(a):

    > Log jest czysty, zreszta chyba widac ale lepiej zainstaluj antyvira i jakis
    > antispyware bo przestanie byc czysty ;-)

    Mozesz cos polecic?

    Ps. Ja tam wiem czy czysty? ta osa9 mi sie nie podobala :>
    --
  • Gość: Kolobos IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 11.07.05, 22:36
    Z programow to to co zwykle:
    www.avast.com/eng/avast_4_home.html
    www.lavasoftusa.com/software/adaware/
    www.safer-networking.org/pl/mirrors/index.html <- SpyBot S&D ->
    przeskanuj i wlacz ochrone przegladarki
    www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html <- SpywareBlaster -> wlacz
    ochrone przegladarki

    Osa jest z office'a mozesz usunac skrot z autostartu to nie bedzie sie
    uruchamiac i tak jest zbedna.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka