Dodaj do ulubionych

Targi slubne w M1

21.09.06, 20:24
Widzialam dzis reklame w miescie targi slubne w M1 30-09-2006-01-10-2006

Idziecie?
Edytor zaawansowany
  • lubna 21.09.06, 20:57
    Reklamy nie widziałam, pójść muszę absolutnie koniecznie!!! smile
  • greene3 21.09.06, 21:47
    też widziałam
    Będę - może nawet uda mi się narzeczonego namówić tongue_out
    Hehe
    Któraś z Was była już na takich targach - warto?
  • nives1 22.09.06, 09:32
    ooooo zabieram Młodego (nawet siłą) i przyjdziemy smile
    --
    mój suwaczek
  • lubna 22.09.06, 10:42
    O, to się będziemy wszystkie pewnie poznanianki tam mijać, fajnie smile
  • greene3 30.09.06, 20:02
    ojoj
    zawiodły mnie trochę te targi z M1
    zresztą prowadzący też byli niepocieszeni
    plusem było to, że niezby dużo osób się pojawiło i nie było tłoku
    plusem było też to, że udało mi się z mojego P wyciągnąć jakie lubi sukienki itp
    pooglądaliśmy też oferty fotografów
    no i zdecydowaliśmy się na samodzielny wystrój kościoła wg propozycji jednej z
    firm dekoracyjnych
    wiemy już też, że nie będziemy wynajmować samochodu, bo to strrasznie drogie
    (zwłaszcza jak ślub 60 km od Poznania)

    No a poza tym - nuuuuda - mało stanowisk, małe zainteresoanie, mierne
    przygotowanie

    Oby w styczniu w Arenie było lepiej
  • nives1 01.10.06, 12:04
    W sumie poszliśmy tam żeby moze obejrzeć zaproszenia i samochody, wybraliśmy samochód i ... granitur :p
    Zawiodłam sie, mało stanowisk, jakos tak sztywno, no i nie lubię się przeciskać między wiarą z wózkami z reala
    ehhh - to kiedy nastepne targi??
    --
    mój suwaczek
  • lubna 01.10.06, 12:06
    To ja wcale nawet nie idę, taka plucha, nie chciało mi się wychodzić, przekonałyście mnie, że lepiej w domu samej poprojektować zaproszenia. Następne targi w styczniu w Arenie, podobno tam ma być fajnie smile
  • greene3 22.09.06, 21:34
    No to do zobaczenia na targach - mam nadzieję, że nie będzie zbyt tłoczno
    Dobrze, że trwają cały weekend bo ja w niedzielę pracuję :p
  • sabatinka 25.09.06, 10:16
    ooo a ja wlasnie chcialam wam doniesc o targach w m1wink ale ktos byl szybszy, no
    wlasnie ja chyba tez pojde, tylko nie wiem czy w sobote czy w niedziele, czy
    bedzie w te dni to samo i jak to bedzie wygladac i od ktorej?chcialabym pojscsmile
  • greene3 27.09.06, 21:59
    No to kobietki do zobaczenia w sobotę smile Mój P już się zgodził, ale jeszcze nie
    wie na co wink Podzielmy się tu potem wrażeniami. Jesli któraś już była na
    targach ślubnych w M1 to napiszcie czego się można spodziewać smile
  • dziunia6 28.09.06, 09:32
    My tez sie wybieramy, choc nie wiem czego sie spodziewac....
    Mam nadzieje ze nie bedzie to tylko suchy pokaz sukni slubnych ale tez jakies
    konkretne firmy typu cukiernie, drukarnie zaproszen, wynajmujacy samochody
    itp.smile
    Pewnie gdzies sie tam zobaczymysmile Pozdrawiam
  • nives1 28.09.06, 09:34
    No ja już M. uprzedziłam ze idziemy, jako że sobota odmówił ogolenia się na
    znak protestu ale i tak nie ma wyjścia ;P
    Ktos wie o której sie to tam zaczyna ??
    --
    mój suwaczek
  • sabatinka 28.09.06, 11:30
    no wlasnie o ktorej?moj M. nie wytrzyma tam od 9:00 rano do 21:00 winkfajnie by
    bylo gdyby m1 dalo jakis plan tego co sie bedzie dzialo, ale mysle ze takie
    imprezy to chyba rozpoczynaja sie kolo 13-14, jak myslicie dziewczyny? o ktorej
    tam bedziecie?pozdrawiamsmile
  • nives1 28.09.06, 11:32
    Ja tak planuję koło 11 - 12 być - w końcu wyspac tez sie musze ;P
    --
    mój suwaczek
  • sabatinka 28.09.06, 11:35
    a ja zadzwonilam do m1smilespokojnie sie wyspiszwink impreza rozpoczyna sie o 12
    koniec przewidywany 20smilepani poinformowala mnie ze beda pokazy sukni slubnych,
    wystroje sal, stolow chyba nie chcialo jej sie wymienias bo na koniec
    powiedziala ze wszystko zwiazane ze slubemwink
    zobaczymysmilea i w niedziele tez od 12...
  • nives1 28.09.06, 11:37
    No to git smile)))))))
    to do zobaczenia
    --
    mój suwaczek
  • wagnerowicz 28.09.06, 11:46
    zdaje się że wszystkie się tam spotkamy smile
  • nives1 28.09.06, 11:46
    może jakiś znak rozpoznawczy ;P
    --
    mój suwaczek
  • wagnerowicz 28.09.06, 12:30
    no właśnie! ja np. będę w niedzielę ok. południa
  • nives1 28.09.06, 12:33
    Ja będe na pewno w sobotę od południa a w niedzielę jeszcze nie wiem sad
    Zależy jak sie z łóżka podnoisę big_grin
    --
    mój suwaczek
  • asiek06 28.09.06, 12:46
    Ale Wam zazdroszczęsmileJa już jestem po-w zeszłym roku przed ślubem byliśmy na 4
    takich imprezach z mężem-strasznie mi się podobało i naprawdę moża pozbierać
    sporo materiałów-ja mam do dzisiaj dwa pełne segregatorysmile
  • nives1 28.09.06, 12:48
    A ja jeszcze nigdy nie byłam
    Co można nazbieraż??
    ulotki jakies?? czy może coś więcj??
    plecak wziąć??
    kurde ale sie napaliłam....
    ;P
    --
    mój suwaczek
  • asiek06 28.09.06, 12:52
    Pełno makulaturysmileale przydaje się, próbki zaproszeń, zależy kto się wystawia i
    co będzie rozdawał-zespoły rozdają płyty-kamerzyści też-dużo wszystkiegosmile
  • nives1 28.09.06, 12:56
    No najbardziej na zaproszenia mam ochotę bo robimy je sami... eeee w sensie ja
    robię i szukam czegoś ładnego na wzór smile

    --
    mój suwaczek
  • mada.d.n 28.09.06, 12:59
    my też byliśmy w zeszłym roku i przynieśliśmy ze sobą dwie pełne siaty
    makulatury - część się przyda/przydała, a część od razu do kosza poszła. ale
    rzeczywiście jest tam wszystko - od sukni, przez lokale, zespoły, auta,
    zaproszenia po kwiaciarnie
    ale tym razem nie idziemy, bo nas nie będzie


    jeszcze dużo czasu... bardzo dużo...
  • lubna 28.09.06, 13:50
    O, ja też zrobię sama zaproszenia smile
    Tak co jakiś czas po kilka, dla każdego gościa inne,
    zaczynam zbierać materiały, to chyba jedna z najprzyjemniejszych
    rzeczy przy planownaiu ślubu smile
    Też lubię wzory oglądać, ale żadne mnie jeszcze nie powaliły na kolana
    tak jak moje wink))
  • nives1 28.09.06, 13:53
    Ja dopiero się rozglądam za wzorem smile)
    Nie mamy jeszcze dokładnej listy gości a poza tym czekam na wypłatę żeby
    pierwsza doze jakiegos ładnego papieru kupić smile
    Może polecisz jakis dobry sklep z tego typu rzeczami ??
    --
    mój suwaczek
  • alicja7-84 28.09.06, 14:53
    ja byłam na ostatnich targach w Arenie i strasznie sie rozczarowałamsadale kto
    wie?byc może zajrzę do M1, bo szukam muzyki do kościoła i tańszych obrączek
  • greene3 28.09.06, 21:51
    ojojoj będzie się działo
    my będziemy w sobotę jakoś pewnie ok. 13ej skoro o 12ej się zaczyna
    ale fajnie - mam nadzieję, że sporo inspiracji tam znajdziemy smile
    najbardziej ucieszyłabym się z jakichś kuponów zniżkowych do salonów sukien
    ślubnych oraz do jubilera - jeszcze nie mamy obrączek
    a propos "makulatury" - chyba powiem P aby zabrał plecak :p
  • lubna 28.09.06, 22:10
    My idziemy w niedzielę, mam nadzieję, że załapię się na fajne oferty i warte czegokolwiek ulotki smile
  • mada.d.n 28.09.06, 22:11
    my będziemy chyba robić sami - wymyśliliśmy sobie obraz Chagala na wierzchu,
    poza tym żadnych ozdóbek, tylko tekst w środku na wklejonej karteczce



    jeszcze dużo czasu... bardzo dużo...
  • nives1 28.09.06, 22:23
    czyli bez nadmiaru ozdób tak jak my - tylko nie orientuję się gdzie można jakis ładny papier kupić - juz chcialam powoli zacząć robić a szczerze mówiąc nie mam za bardzo czasu na bieganie po mieście - jeszcze teraz kurffaaa w pracy siedzę
    Wiesz może gdzie mogłabym taki ładniejszy papier kupić??
    --
    mój suwaczek
  • mada.d.n 28.09.06, 22:40
    kupiłam wczoraj taki grubszy papier kratkowany ecru (wizytówki sobie robiłam)
    25 szt. za 22zł w sklepie z artykułami malarskimi (dla artystów-malarzy, a nie
    pokojowych smile) na 23 lutego przy ASP, jakieś 100m od alei Marcinkowskiego po
    lewej stronie - tylko trzeba w górę patrzeć na szyby wystawowe, bo żadnego
    szyldu nie ma. drugi sklep z takimi artykułami jest na królowej Jadwigi,
    naprzeciwko Multikina


    jeszcze dużo czasu... bardzo dużo...
  • nives1 29.09.06, 09:19
    dzieki - na 23 lutego będę miala blisko bo niedaleko pracuję
    dzień Matki Boskiej Pieniężnej juz niedługo więc się przejdę smile
    --
    mój suwaczek
  • listek_a 29.09.06, 10:21
    oprocz sukien mozna na takich targach zobaczyc czy w czym zorientowac sie?
    --
    ślóp
  • nives1 29.09.06, 10:23
    ja ide ze względu na zaproszenia i samochody smile
    --
    mój suwaczek
  • listek_a 29.09.06, 10:26
    a mi tesc zalatwia super samochod, taki "kolekcjonerski" jeeeee. Ja bym chciala
    jakies promocyjne obraczki znalezcsmile
    --
    ślóp
  • lubna 29.09.06, 11:18
    bo mój luby do rodziców jedzie w weekend zamiast ze mną do poznania wrócić sad(((
  • listek_a 29.09.06, 13:04
  • nives1 29.09.06, 13:09
    Podobno o 12 smile
    Zdążymy się wyspać ;P
    --
    mój suwaczek
  • listek_a 01.10.06, 12:48
    Bylam wczoraj na targach. Dla mnie to jedna wielka porazka. Malo firm, suknie w
    cymbeline brudne i pogniecione i nie moglam tam z nikim porozmawiac, bo nikogo
    przez 2 godziny nie zastalam. Tylko pokazy mi sie podobały.
    A jak Wasze wrazenia?
    --
    ślóp
  • nives1 01.10.06, 12:51
    Koszmar i masakkra - co prawda upatrzyliśmy samochód i garnitur ale nie po to poszlismy
    Zawiodłam sie strasznie i okropnie - nawet ulotek miałam mało sad
    mam nadzieje ze w styczniu w Arenie bedzie lepiej
    --
    mój suwaczek
  • greene3 01.10.06, 17:14
    no nawt mój P stwierdził, że koniecznie musimy iśc w styczniu do Areny - M1 to
    porażka - wiało nudem i brakiem przygotowania
    ale główny problem to chyba brak reklamy
  • wrobelek0403 01.10.06, 20:59
    dokladnie, kompletnie bez sensu!

    suknie na jedno kopyto, raptem jedna makijazystka, troche ofert fotograficznych,
    ale w sumie zadnych rewelacji.

    I tez czekam na styczen smile
    --
    kobieta nie umiejąca haftować nie może w pełni
    spełnić się życiowo...
  • nives1 01.10.06, 22:08
    hmm
    tylko w styczniu mi się już chyba targi nie przydadzą ...
    --
    mój suwaczek
  • sabatinka 02.10.06, 11:38
    mozliwe ale moze na ostatnia minute cos jeszcze popatrzyszsmileja bym poszla na
    twoim miejscusmile
  • nives1 02.10.06, 11:45
    A coś słyszalam ze w listopadzie tez bywaja jakieś targi ??
    --
    mój suwaczek
  • nives1 03.10.06, 13:20
    O to mi własnie chodziło - dzięki smile)))))

    --
    mój suwaczek
  • sabatinka 02.10.06, 11:37
    zgadzam sie z wami dziewczyny w 100%, beznadzieja;/suknie jakies takie
    eee...szkoada gadac..albo ja jestem wybrednawink
  • dziunia6 02.10.06, 08:52
    jak wyzej. Wiecej komentarza jest chyba zbyteczne....
  • alicja7-84 02.10.06, 11:12
    Dziewczyny...nie napalajcie się na Arenę...byłam w zeszłym roku i byłam równie
    rozczarowana jak Wy po targach w M1...lepiej tutaj sobie pomagajmy, bo w necie
    naprawdę wszystko można znaleźć
  • mada.d.n 02.10.06, 11:27
    w tym roku z Arenie były targi pod rząd - jedne 2-dniowe - beznadziejne, a
    drugie- tydzień później duże i naprawdę było na nich dużo firm, można było się
    dużo dowiedzieć. myślę, że mimo wszystko warto pójść



    jeszcze dużo czasu... bardzo dużo...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka