seriale lub filmy z przed lat,ach.... Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
    • Gość: Mania IP: *.citynet.pl 26.01.06, 14:58
      Nie taki z amnie dinozaur ale patrzac na moje mlodsze rodzenstwo....nie rozumiem
      jak mozna nie lubic smurfow a za to ubostwiac jakiegos.....titeufa....??! ja
      pamietam jak przez mgle...opowiesci z narni...disneya w niedziele no i
      obowiazkowe 5-10-15. poza tym pomyslowy dobromir i bolek i lolek to byly
      bajki!.....pozdrawiam wszystkich ktorzy pamietaja;)
    • Gość: luk IP: 80.51.227.* 26.01.06, 15:37
      Bajka Disneya Siostrzeńcy Kaczora cz jakoś tak akcja w kaczygrodzie, wujek
      sknera...albo brygada RR szkoda że nie powtarzają tych bajek
    • ja pamietam taki film produkcji NRD o dzieciach (12-14 lat), ktore znalazły
      przejscie pod murem berlińskim do innego swiata , czy jakos tak, nie pamietam
      szczegolow, pamietam, ze w tych tunelach pod murem byly takie oślizgłe potwory.
      Traumatyczne wspomnienia. pamietam, ze puszczali to ok 10 rano , ale bałem sie
      strasznie, z perspektyy czasu twierdze ze mogl byc to fajny film propagangowy :)

      moze ktos pamięta i zna tytuł

      był tez film o niemieckich policjantach jeżdzących autem o numerach ADAM 12

      a także czeski powrót do przeszłości Adam Bernau (tytuł chyba troche inny był)

      pozdrawiam
      • Gość: kadinho IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.01.06, 17:24
        Kojarzę ten serial!!Ale niestety tytułu nie.Rany,ile ja się umyślałem o tym
        serialu,juz nawet wątpiłem,że taki był i mi się pomieszało;).ale
        jednak,doskonae pamiętam te oślizłe stwory i dzieci,zawsze mnie ciarki
        przechodziły...;).Pamięta ktoś tytuł?
    • Gość: baltazar gabka IP: *.l1.c5.dsl.pol.co.uk 26.01.06, 16:13
      nikt nie wspomnial o filmie Daszenka, o psie rasy chyba foksterier, pamieta ktos?
      a baltazara gabke i kraine deszczowcow?????
      • Gość: balum balum IP: *.l1.c5.dsl.pol.co.uk 26.01.06, 16:19
        pamietacie go? chodzil po kresce a potem sie robila przerwa na tej kresce i on
        wpadal w dziure, i nawolywal tego malujacego aby mu kreske dorysowal... czy
        mozna gdzies te wszystkie filmy sciagnac? tak bym je sobie poogladala:-)) to
        byly lata.... szkoda ze nie wroca.....
    • Jasne, ze pamietam takie bajki jak: Reksio, Bolek i Lolek, Misiu Yogi, Pies
      Huckelbery (czy jak go sie tam pisalo :P), Denver, Zaczarowany olowek, Pomyslowy
      Dobromir, Uszatek, Krecik, Przygody kota Filemona, Mis Collargor (przyznaje sie,
      ze nie pamietam jak sie pisalo jego imie) i za pewne jest ich wiecej, ale
      przypomniec sobie trudno ;)
      No i do tego wszystkiego dochodza niezapomniane bajki Disneya, na ktorych ja sie
      osobiscie wychowalam i dalej je uwielbiam :D:D:D
      A pamieta ktos z was 'Pszczolke Maje'? To byla moja ulubiona bajka! No i
      oczywiscie Gumisie, Smerfy i Muminki :D:D:D Coz za wspomnienia ;)
      Pozdrawiam
      • Gość: mima IP: *.l1.c5.dsl.pol.co.uk 26.01.06, 17:06
        ten watek wskazuje na to ze bajki tamtych lat ciesza sie przeogromnym
        zainteresowaniem, dlczego wiec ktos nie wykorzysta tego i nie nagra tych bajek
        na DVD, chetnie bym je kupila np pod choinke moim rowiesnikom....lezka by im sie
        zakrecila od takiego prezentu!!!! moze ktos sie zainteresuje tym i na przyszle
        swieta bedzie mozna kupic takie plyty????
        oby!!!!!
      • Gość: domator IP: 217.153.205.* 26.01.06, 17:10
        A ktos pamieta francuski serial kryminalny z lat 70-tych "Brygady tygrysa" o
        walce z przestępczością w okresie belle epoque? Zachwycałem się nim wtedy.
      • monia28 napisała:

        > Jasne, ze pamietam takie bajki jak: (...) Denver, (...)

        Musiałem chwilę się zastanowić co to było, czy Ci może chodzi o Dynastię. :) A
        po chwili mnie olśniło:

        "Denver - ostatni dinozaur,
        to jest kumpel sprzed milionów lat.
        Denver - ostatni dinozaur
        zawsze dobry humor ma!
        Nasz dinoooooo"

        Ech :D Ale to była fajna bajka :) Zdaje się leciało to w niedzielę o 7:00 rano
        na Dwójce. Bajki w tym paśmie to były również "Sara - Mała
        księżniczka", "Tajemniczy opiekun", "Kapitan Planeta i planaterianie". Super
        bajki!

        Natomiast w południe było pasmo "Godzina z Hanna-Barbera". Tam leciały
        Flinstonowie, Hucklebery, Scooby Doo itp.

        A w niedzielę po Teleranku bardzo długo emitowali Lucky Lucka'a.


        > A pamieta ktos z was 'Pszczolke Maje'? To byla moja ulubiona bajka!

        Akurat tego nie trzeba pamiętać, bo teraz leci co niedzielę :)
        • Gość: kadinho IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.01.06, 17:29
          no tak,Denver,ten "stary" poczciwy Denver...I Kapitan Planeta i jego ziemscy
          pomocnicy z pierścieniami żywiołów...eeh...Gdzie te bajki są??;)
          A pamiętacie te bajkę,chyba Hanna-BArbery,tam był taki stworek ze swoim
          Panem,to były "złe" postacie;),ten stworek mówił se se se se se;)).A bajke o
          misiach,które miały "magiczne" serduszka??Używali ich w razie kłopotów,to
          były "Podniebne misie" czy jakoś tak;)).Ale ten temat wciąga...
          • > A pamiętacie te bajkę,chyba Hanna-BArbery,tam był taki stworek ze swoim
            > Panem,to były "złe" postacie;),ten stworek mówił se se se se se;)).

            Tak, oni w jakichś wyścigach brali udział i zawsze przegrywali. Na Cartoon
            Network to też po kilku latach widziałem. Czyli na pewno Hanna-Barbera.

            > A bajke o
            > misiach,które miały "magiczne" serduszka??Używali ich w razie kłopotów,to
            > były "Podniebne misie" czy jakoś tak;)).Ale ten temat wciąga...

            Troskliwe misie :)
          • Gość: zygfryda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.06, 19:12
            no pamietam te bajki ale mnie się one nie podobały ,chyba już za stara
            byłam;)) ,a co najdziwniejsze wydawały mi się takie nowoczesne i kompletnie nie
            przypominające tych starych,więc kto wie może to wszystko zależy od wieku ,może
            za 10-lat z takim samym sentymentem dzisiejsze dzieciaki będą wspominały
            Pokemony? a pamiętacie Wojownicze żólwia Ninja????i Szredera?
          • Stworek mówiący se se se to bodajże Złośnik, czarny charakter z "Troskliwych
            Misiów" :)))
            • Być może w Troskliwych też był taki stworek, ale na pewno chodziło jej o inną
              bajkę.

              Wspólnymi siłami ustaliliśmy, że to Bałwan i Wredniak, a tytuł "Łap gołębia".
              Oni występowali zresztą w dwóch bajkach. Jedna, gdzie byli głównymi bohaterami
              (chyba własnie ta z gołębiem) i druga z wyścigami, która była takim mixem
              kilkunastu bajek - tam była m. in. jakaś Penelopa i Johny Bravo, którzy mieli
              oprócz tego oprócz tego "swoje własne" kreskówki.
      • Gość: matuzalem IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.01.06, 17:55
        Opowieści Piaskowego Dziadka (NRD?), Rycerze Okrągłego Stołu, Telesfor z M. Damięckim, Gąska Balbinka - szok, Miś z okienka,
        Wakacje z duchami, Podróż za jeden uśmiech, Stawiam na Tolka Banana - muzyka do dziś żywa: "Czane miał buty, czarną koszulę w
        dziurawych kamaszach szedł..", Gruby, Do przerwy 0-1, Randall i duch Hopckirka, Ścigany, I debeściak: Telewizja Młodych
        Kosmonautów. Kto pamięta starsze?
    • Gość: Ala IP: *.chello.pl 26.01.06, 18:10
      ja uwielbiałam kreskówkę Pitfall która byław dropsie w sobote.Były to przygody
      podróznika Harrego Pitfalla, któremu towarzyszyła rudowłosa dziewczynka Ronda i
      Lew Ostry Pazur
    • Gość: monitor IP: *.netway.com.pl 26.01.06, 19:01
      A czy ktoś pamięta taki serial o chłopcu i dziweczynce, ktorzy mieli takie dwa
      białe kamienie, które robiły się czerwone w pewnych sytuacjach i nadawały
      jakąś tam moc tym dzieciom. Takie sf dla dzieci. Pamietam, że było to bardzo
      straszne. I kolejna straszna rzecz to Buka z Muminków. Taka lodowa baba, która
      posuwała sie do przodu i wszystko zamrarzała. No i jeszcze bardzo tajemniczy
      serial angielski z niezapomnianym motywem muzycznym "Robin Hood w kapturze".
      Mogli by go powtórzyć bo to chyba najlepsza ekranizacja Robinn Hooda jaka
      powstała.
    • Gość: Lucy IP: *.versanet.de 26.01.06, 19:18
      A pamieta ktos radziecki film pt. "Na rozstajnych drozkach"l???
      Bylo tam takie licho jednookie - ale sie balam.....
    • Gość: bzykacz polny IP: 217.149.242.* 26.01.06, 19:41
      Ktoś wspomniał kultowego jeżyka, który śpiewał "To futerko jest lepsze, to
      futerko mieć wolę, bo igiełki moje bronią mnie - nawet przed wilkiem". a czy
      ktoś pamięta moze inną bajkę radziecką, dość dla mnie traumatyczną, o zajączku,
      który nie chciał jeść i co mu mama dała, wyrzucał za okno (swoją drogą, nie
      działo się to chyba na Ukrainie w latach 30.). Tam zżerała to mucha, która z
      tego żarcia urosła i porwała tego zajączka, więziła go na drzewie, a od mamy
      wyciągała jedzenie. Strasznie mnie to poruszało, sama możliwość, że ktoś mogłby
      zabrać dzieko rodzicom. Pamięta ktoś może?

      A pamięta ktoś dobranockę chyba węgierską, pod tytułem "Chłopiec z plakatu" o
      chłopcu, który zaprzyjaźnił się ze swoim sobowtórem na plakacie.

      A "Fred postrach kotów" o psie Fredzie zdominowanym przez dwie kocice Sabinę i
      Lukrecję?
      • Gość: rex7 IP: *.185.broadband3.iol.cz 26.01.06, 20:42
        pozdro.

        A Timur i jego drużyna to była jeszcze książka. .Rosyjskie bajki filmowe +
        Disney to bomba. Pamietacie Kaczora Goffiego i Miki jak jechali na wakacje w
        przyczepie campingowej .BOŻE !!!! Chcę to kupic. REWELKA !!!!!
    • Gość: aga71 IP: *.adsl.inetia.pl 27.01.06, 11:27
      Niewolnica Isaura miała dobre wejście, choć nikt obecnie nie zdzierżyłby chyba
      nawet 15 minut oglądania tego filmu. Natomiast dobrze pamiętam pasję ogladania
      i ciekawości jak się skonćzy film "W Kamiennym kręgu".
      A "W rytmie disco"? - szał wielkiego, kolorowego świata.
      A ktoś pamięta film "Avenida Paulista" (nie pamiętam tytułu!!!!)z którego
      zapamiętałam imię bohaterki z tego "Paula", które podoba mi sie do tej pory.....
    • Gość: magik IP: 5.6.2R1D* / 170.252.64.* 27.01.06, 12:33
      A o Karino wszyscy zapomnieli, byly jeszcze Urwisy z Doliny Mlynow
      gdzies mi cos switalo, ze byl taki serial o chlopcu i dziewczynce, chyba
      blizniakach, mnostwo zieleni - no i dzieki ponizszemu, Eureka - rodzina
      Lesniewskich

      pl.wikipedia.org/wiki/Serial_telewizyjny#Filmowe_seriale_dla_dzieci_i_m.C5.82odzie.C5.BCy
      fajny link
      • A pamiętacie serial Dziewczyna i chłopak czyli heca na 14 fajerek, o
        bliźniakach, którzy zamieniają się miejscami i dziewczyna jedzie za swojego
        brata do leśniczówki do stryja, którego grał pan ze "Zwierzyńca". Jak ja sie o
        nia bałam i jak jej współczułam. Albo taki film radziecki "Diabeł morski" o
        chłopaku który miał skrzela i musiał mieszkać w morzu, kochałam sie w nim na
        zabój.
    • Gość: ruski IP: *.zamosc.sdi.tpnet.pl 27.01.06, 15:27
      Sally La Maga i Yattaman z Polonii 1
    • Pamiętam początek :
      "Za kurtynką naszej scenki,
      schowały się ... bajki.
      Dziś wam jedną pokażemy,
      ja - Kubuś i ja - Agnisia."
      I zupełnie nie pamiętam co było dalej ...

    • Gość: neta IP: 193.0.72.* 28.01.06, 01:39
      a może ktoś pamięta "Kwiaty na poddaszu"..? i moze ktoś wytłumaczy mi, o co tam chodziło, wiem tylko, że to było straszne i smutne.. ale byłam za mała, żeby coś zapamiętac.:)

      • Nie widziałam filmu i nawet do dzisiaj nie wiedziałam, że był. Ale czytałam
        książkę Virginii Andrews - GENIALNA.

        Chodzi o to, że matka z czwórką dzieci przyjeżdża do swoich rodziców, bo zmarł
        jej mąż. Jej rodzice byli przeciwni małżeństwu, a ojciec nawet nie wiedział o
        dzieciach. Ten jej ojciec jest bardzo chory, niedługo umrze. No więc razem z
        babką wymyślają, że dopóki dziadek zyje, dzieci będą ukryte na strychu. Cała
        czwórka. Dziadek zyje jeszcze dość długo, te dzieciaki cały czas siedzą na
        strychu. A kiedy wreszcie umiera, babka (która jest po prostu potworem w
        ludzkiej skórze) nie zgadza się, aby wypuścić dzieci. Siedzą na tym strychu
        całymi latami, tam dorastają (młodsza dwójka w ogóle nie rośnie), babka je
        dręczy, matka w ogóle nic nie jest w stanie zrobić albo nie chce. Jedno z nich
        umiera. Wreszcie na koniec uciekają.
    • Gość: www.rury.net.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.06, 15:26
      Czy to ten smoczek co popijał benzyne.Tylko jak on mial na imię?
      Filomidanek?
      Dzieki za przypomnienie!
      Pozdrawiam
      admin portalu www.rury.net.pl
    • parę nostalgicznych linków:

      vecernicek.com/search/
      www.muzeumdobranocek.pl/
      shagmir.free.fr/
      tehrig.tripod.com/
      templeimages.free.fr/
      www.moomin-cinema.com/
      www.trickfilmwelt.de/eswarmensch.htm
      www.procidis.com/
      www.bouba-le-petit-ourson.com/
      www.planete-jeunesse.com/sources/series.php3?cle=60&sec=1
      www.zeichentrickserien.de
      www.tv-kult.de/index.php?tvdbid=393&title=Luzie+der+Schrecken+der+Strasse
      www.geocities.com/phonik2/index.html
      www.marcos.coolworld.de/
      klikać na tv-archiv

      Pamiętacie Wiktora Nidzickiego? prowadził Laboratorium a potem Kuchnię.
      Koncert życzen z Krystyną Loską
      Pamiętacie tytuł serialu dla dzieci (albo czeski albo nrd) - chłopiec pojechał
      na wakacje do jakiejs wsi 9chyba) i w domu w którym mieszkał mieszkał stary
      facet, który miał trzecie oko, ukryte pod włosami z tyłu głowy, co to było?
      pozdr.

    • czy ktos pamieta ten serial- chyba czeski -o dziewczynce piosenka szla taK
      przyszla poczta paczka wielka ze ojej.a w tej paczce przyleciala wlasnie a w tej
      paczce przyleciala wlasnie GAPULKAAA GAPULKAAA czy tylko ja to pamietam?
    • Gość: Małgosia w IP: 87.207.133.* 29.01.06, 14:16
      HEJ ja jestem rocznim '81
      czy ktoś z WAS pamięta:
      Drops[leciał w sobotę prowadzili go dziewczyna i chłopak on chyba miał kręcone
      włosy]Tik Tak ze starą piosenka i tym pierwszym zegarem[Pana Tiktaka poznałam
      kiedys osobiście i spiewałam nawet z nim piosenkę,Ciotka Koldka,zając Poziomka]
      domowe przedszkole z krasnalem Chałabałą?
      Nie lubiłam Ciuchci aniTelereanka
      lubiłam 5-10-15 robotem[tzn jego głosem był Mann za moich czasów]
      lubiłam rysunkową Narnię
      Himena[pamiętacie na potęgę posępnego czerepu?Mój brat ciągle to powtarzał
      myślałam żeby mu głowę ukręcić]
      lubiłam Dinozaura Dextera
      Czarodziejke z księzyca
      i inne bajki które leciały na tym kanale np o piłkarzach Kodziro i Subasa etc
      niedźwiadka Bamse po tiktaku
      Bonifacego i Filemona
      nie cierpialam Wróbelka ćwirka
      uwielbiałam Toma i Jerrego
      ptaszka Twiggy i kota Sylwestra
      małą syrenkę
      Misia Koralgola
      Misia Uszatka
      Akademię Pana Kleksa[łaziłam z klasa na to do kina]
      jak sobie coś przypomnę napiszę
      • Gość: kate IP: *.sympatico.ca 30.01.06, 16:03
        A co powiecie o Dziewczyna i Chlopak czyli heca na 14 fajerek( jak ktos
        wspomnial to sorki)
        Z lezka wspominam Barbapape, nasze polskie kreskowki( stare ale jare dobranocki
        zarowno rodzima produkcja jak i czeska - krecik, rumcajs z mchu i paproci) na
        szczescie mozna czasami dostac ku wielkiej mojej radosci - moje dzieci mialyby
        niekompletne dziecinstwo bez nich, Nie wiem czy wspomniany byl Koziolek Matolek.
        Wdrowki Pyzy
        Pies i kot
        pies w kratke
        Wakacje z duchami
        stawiam na Tolka Banana
        odngrzebany ostatnio O dwoch takich co ukradli ksiezyc( starring bracia
        Kaczynscy)
        Awantura o Basie
        Szalenstwa Panny Ewy
        linia( jak ktos wspomnial balum balum)
        Pan samochodzik i templariusze
        To byly seriale i programy dla dzieci i mlodziezy, nie to co teraz.Nie mowie ze
        wszystkie sa d d..., ale jednak nie sa az tak ciekawe jak te sprzed lat.
    • Pamietacie jeszcze piosenki "ogorek" czy tez Kulfona i Monike z "Ciuchci??"
      tO byly programy dla dzieci!
      Wspolczesnym maluchom troche wspolczuje..
      No coz " kazde pokolenie... ;-)"
      • Piosenek fasolek nie da się zapomnieć. Oto kilka refrenów, które teraz sobie
        przypominam:


        "Ogórek ogórek ogórek,
        zielony ma garniturek
        ma czapkę i sandały,
        zielony zielony jest cały"

        *********

        "Witaminki witaminki
        dla chłopczyka i dziewczynki
        qszyscy mamy ładne minki
        bo zdadamy witamiki"

        *********

        "Szczotka, paata, kubek, ciepła woda
        tak się zaczyna wielka przygoda
        myję zęby, bo wiem dobrze o tym
        kto ich nie myje ten ma kłopoty"

        *********

        "Każdy ma jakiegoś bzika
        każdy jakies hobby ma,
        a ja w domu mam chomika
        kota rybki oraz psa."

        *********

        Jeszcze kojarzę tak mniej więcej piosenki

        "Babucha Poducha" z Danutą Rinn

        "Zmora z telewizora" z siostrami Winiarskimi
    • Gość: Dav IP: 193.0.117.* 31.01.06, 15:02
      Dżana z dżungli - czyli Jane of the jungle - dziewczyna Tarzan, któa w
      niebezpiecznym momencie odpinała naszyjnik który zmieniał sie w rodzaj dysku -
      towarzyszyło jej jakieś zwierzę - powiernik chyba - nie pamiętam jakie - chyba
      w poniedziałki po Zwierzyńcu puszczali.....
    • japońskie bajeczki na dobranoc:)))))))))))
      --
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=14207259
    • Gość: inga IP: *.echostar.pl 02.02.06, 13:00
      odwiedź nostalgia.tv.pl
    • Łezka się kręci w oku na wspomnienie filmów "Świat się śmieje", "Hrabina z
      Hongkondu" czy "Chcemy się bawić".Mogliby pokazać te filmy jeszcze raz. A może
      ukazłaby się kaseta lub płyta z takim stareńkim filmem.Chętnie kupiłabym.
    • Gość: echhhhhh IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.02.06, 13:41
      Proszę pomóżcie!!! jaki był tytuł tej bajki o króliczku co mu się uszk
      kręciły??? Mam starsznego klina z nim.... Dziękuję:)
(301-400)
przejdź do: 1-100 101-200 201-300 301-400 401-490

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.