Dodaj do ulubionych

Praca i staż w mediach amerykanskich

IP: *.crowley.pl 28.08.06, 16:54
Przymierzam się do czegoś takiego. Mam 23 lata, studiuję politologię,
angielski bdb., włoski i niem.- db, prawo jazdy, 4 lata doświadczenia w pracy
w telewizji. Chciałabym jechać na staz do jakiegoś medium w USA. Czy ktoś
może mi coś poradzić? A może podzielić się ze mną doświadczeniami w
podobnej "eskapadzie"? Jak tam jest, czy dają szanse się wykazac, czy po
stażu można liczyć na coś więcej- jakieś zatrudnienie? Czekam na Wasze opinie!
Obserwuj wątek
    • jot-23 Re: Praca i staż w mediach amerykanskich 28.08.06, 18:00
      dobra droga do kariery to zydowskie "kozenie" i obciaganie fleta "minorities",
      vide Zuzia Glowacka. bez tego bedzie trudno siem zahaczyc gdzies lepiej...

--
      pozdrawiam "cieplutko"!

"The end of our empire, if end it should, does not frighten us"
      • Gość: babsy Re: Praca i staż w mediach amerykanskich IP: *.crowley.pl 29.08.06, 09:31
        Chciałabym kręcić reportaże do programu interwencyjnego, ew. dokumenty na
        dowolny "poważny" temat. Bardzo chętnie zacznę od jakiejś praktyki, żeby
        zorientować się, jak się w ogóle pracuje w telewizji amerykańskiej. Mogę być
        asystentem reżysera lub producenta. Generalnie jestem dość elastyczna ;). Mam m-
        nar. prawo jazdy i turystyczną wizę do roki 2011. Ewo, o co Ci chodzi, że z
        moim polskim słabo? O to, że napisałam "staż" przez "z" (pośpiech), czy o
        słowo "medium" (jedno medium, dwa media)? Nie rozumiem i przykro mi, że tak
        mnie oceniasz po 1 poście, który pisałam w pośpiechu. Gwarantuję Ci, że z moim
        polskim jest wszystko OK. Na dowód tego moje artykuły:
        www.wsptwpwaw.edu.pl/meritum/2/2_7.html
        www.wsptwpwaw.edu.pl/meritum/3/3_11.html
        • Gość: testaruda Re: Praca i staż w mediach amerykanskich IP: *.lodz.dialog.net.pl 29.08.06, 09:49