Dodaj do ulubionych

Prezydent Kaczynski zginal w katastrofie !

10.04.10, 10:12
Gubernator obwodu smoleńskiego: Nikt nie przeżył katastrofy samolotu
prezydenta Kaczyńskiego

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7752563,Prezydenckim_Tu_154_lecialy_najwazniejsze_osoby_w.html
Edytor zaawansowany
  • 10.04.10, 10:29
    Niech spoczywają w spokoju.

    Katyń - przeklęte miejsce...

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 10.04.10, 10:57
    Niemieckie media tez to twierdza.

    magazine.web.de/de/themen/nachrichten/ausland/10210058-Flugzeug-mit-Polens-Praesident-abgestuerzt.html
  • 10.04.10, 14:23
    opis

    sm-o-len-sk nie istnieje nawet w statystykach- pierwszy
    przypadek
  • 10.04.10, 17:29
    1. pilot juz raz
    mial problemy wiec teraz mial dylemant
    2. mgla i drzewa. Mam wrazenie ze symulatory trenuja tylko na tzw lotnicze
    przypadki a nie na nagla mgle wsrod nadspodziewanie wysoko wyrastajacych drzew i
    to na samolotach ktore nagle nie moga sie poderwac w gore. sam wiesz jacy ludzie
    kto te symulatry robia.
    3. To bylo trzecie czy czwarte podjescie, w tym momencie ma prawo zagrac kozacka
    krew.
    4. Na pokladzie byli: szef IPN, prezio rzadu londyskiego, walentynowicz, szef banku
    5. stara rzymska zasada.
  • 10.04.10, 15:22
    wielka Tragedia - wspolczuje
    --
    A mialo juz byc tylko lepiej....

    wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88721,7611587,Polski_samobojca__mezczyzna__45_lat__ma_depresje.html
  • 10.04.10, 15:29
    zeby pilot wiazacy siebie i "dygnitarzy" zgodzil sie ladowac gdy:

    - lata zabytkowym samolotem
    - jest gesta mgla
    - lotnisko nie ma zadnych systemow swpomagania ladowania
    - pilot nie zna lotniska

    po prostu brak slow na to co wyglada na monumentalna glupote.

    --
    "Please tell me Kenny is blowing up a man-shaped balloon"
  • 10.04.10, 16:35


    --
    www.lomianki.info/galeria_pictures.php?pid=199
  • 10.04.10, 16:46
    ale dla "kogos" ta katastrofa jest bardzo "na reke"

    --
    www.lomianki.info/galeria_pictures.php?pid=199
  • 10.04.10, 18:48
    ratpole napisał:

    > ale dla "kogos" ta katastrofa jest bardzo "na reke"
    >
    sciur, kazda katastrofa lotnicza jest komus "na reke", a mi sie cos wydaje, ze
    ktos z "pasazerow" wydal rozkaz ladowania pilotowi, obym sie mylil a ze wypadki
    chodza po ludziach to chyba wszystkim wiadomo, normalnym


    www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article584340/Zaloga_zignorowala_polecenia_kontroli_lotu.html
    www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article584419/Nie_wyciagnieto_wnioskow_z_tragedii_CASY.html
  • 10.04.10, 17:34
    sikorski samolot
  • 10.04.10, 18:05
    Dochodzenie w toku, ale ciekawe porownanie. Sikorski-to bly banki
    zachodnie. A teraz wiekrza wspulpraca Polski z EU i wcielenie do
    EURO zone? Rzad PL bedzie juz regionalnym europejskim z kompletna
    zgoda na wrunki bankow centralnych?
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 10.04.10, 18:55
    Bardziej adekwatne chyba jest porownanie do wizyty tegoz Prez. Kaczynskiego w
    Gruzji, w ubieglym roku, gdy rozkazywal pilotowi leciec do strefy zagrozonej
    dzialaniami wojennymi.

    Ktos moze pamieta?

    Pilot go nie posluchal i za to wylecial ... Choc moze ocalil mu zycie.

    Widac ten nowy byl bardziej posluszny... i zaplacil za to zyciem i swoim i jego.

    Trzy razy podchodzil do ladowania; po pierwszym niepomyslnym podejsciu powinien
    byl poleciec do Minska co mu radzono.

    No i choc ma zaslugi to Sikorskiemu do piet nie dorasta.

    Realista SP

  • 10.04.10, 19:17
    o tym wlasnie wspomnialem powyzej i wiele na to wskazuje
  • 10.04.10, 19:20
    .. niewazne dlaczego,wazne ze taka tragedia w nowozytniej histori europy
    niedotknela zadnego narodu i panstwa

    ponoc milosciwy jestes,boze
    niemiluj polski i polakow
    az tak mocno
    miluj z umiarem
    jak rzymian,galow lub iberow
    milujesz

    JA CIE NIEMILUJE
  • 10.04.10, 19:55
    nie posluchal i nie wylecial. to byl ten sam pilot. 3x tak a czwarty
    nie.forum.gazeta.pl/forum/w,44,109852692,109872070,Re_Prezydent_Kaczynski_zginal_w_katastrofie_.html
  • 10.04.10, 20:10
    duzo szumu bylo tez o remoncie tego samolotu w rosji a to, ze podsluch zaloza a
    to jakis sprzet satelitarny a moze i .... no i tu jest pole do popisu dla
    milosnikow sf i nie tylko
  • 11.04.10, 00:24
    oczywiscie ze zalozyli bo dlaczego mieliby nie zalozyc, nie? Jak zalozyli orla z
    drewna ambasadorowi to leci z klucza, hehehe

    [url=http://www.moneyteachers.org/Polish.Leadership.htm
    www.paltelegraph.com/columnists/peter-eyre/5381-yet-again-we-see-a-major-flaw-in-airline-and-airport-operations]tu[/url]
    speaker cos pyerdolil o tym ze stare lotnisko a ja sie pytam jak mieli tylko pol
    godziny do rozpoczecia uroczystosci to czemu tak pozno wylecieli?

    Ten pilot byl w 2009 chory i nie mogl leciec na szczyt. Poza tym zwroc uwage na
    jego nazwisko oraz nazwiska stewardess. szczur powie ze sie go czepiam.
  • 11.04.10, 02:18
    nie mam dostepu 404
  • 10.04.10, 20:11
    i znajduja czarne skrzynki

    www.youtube.com/watch?v=wFL9L7-6yCU&feature=player_embedded
    --
    www.lomianki.info/galeria_pictures.php?pid=199
  • 10.04.10, 23:53
    www.dziennik.pl/wydarzenia/article230019/Dlaczego_pilot_odmowil_prezydentowi.html
  • 10.04.10, 23:58
    orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/08690964
  • 11.04.10, 00:36
    mieli byc na uroczystosciach pol godziny po wyladowaniu. Laduj bo nie
    zdazymy...nie bede sie przez ciebie tlukl autobusem 150km.
  • 11.04.10, 04:28
    to mialbym najlepszego pilota na swiecie. Proponuje zweryfikowac zlewow od
    pilotazu, ograniczyc ich pobor alkoholu z kasyna, przebadac przez amerykanskich
    specjalistow i przestac latac samolotami jak nie ma pieniedzy na nowe. Ktos wam
    to musial powiedziec. A dziennikarzy podszkolic zeby zaczeli winic za wysokie
    drzewa czy stare lotniska. Katyn proponuje odwiedzic za 70 lat.
  • 11.04.10, 22:39
    Uszanuj zmarłą tragicznie załogę ...

    www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?177493-Merged-Plane-crashes-killing-Polands-top-political-and-military-leaders/page47


    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 11.04.10, 23:38
    zaloba to jedno a myslenie to drugie, panie racjonalny technokrata. Straciles
    pewnie sponsora.
  • 13.04.10, 09:35

    www.tvn24.pl/-1,1651935,0,1,kochalo-sie-w-niej-pol-sekcji,wiadomosc.html

    Szkoda wszystkich, którzy zginęli ale jak się czyta taki artykuł to samo nasuwa się pytanie czemu umierają tacy ludzie a nie jakieś zapijaczone menele czy bandyci.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 13.04.10, 17:33
    czytam ciebie i widze ze glupiejesz z minuty na minute. sorki
  • 11.04.10, 04:32
    acha, i czemu on latach przez las i zrywal kable elektryczne? co, nie mozna o
    tym pisac ze pilot byl gluchy na wolanie z wiezy kuntrulnej? no i czemu manifest
    lotu mial 88 osob a zginelo 96? IAA sie zapyta czemu.
  • 11.04.10, 05:25
    www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100410&typ=ks&id=ks19.txt
    Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe
    zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować
    tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap
    bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub
    lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet
    zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno
    przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i
    prędkość rzędu 260 km/h.
  • 11.04.10, 12:58
    Afery chca tylko widziec takie ciecie jak ty.
    Moze sie zajmij tym kto wysadzil w powietrze wiezowce w Nowym Yorku
    albo komu zalezalo aby informacje o tym ataku nie dotarly na czas do
    wlasciwych ludzi. To lepsza afera i istne bagno.
  • 11.04.10, 15:15
    Juz od dawna zajmuja sie tym i innymi, ale w Stanch/Europe nie
    rzadza coi co by sie wydawalo. Wienc jak dlugo bedzie ten zascianek,
    to wszendzie na siecie bedzie sie dzialo, jak im cos nie odpowiada.
    Przeciez zawsze wina spada na tych oficjalnych.
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 11.04.10, 16:04
    Dwa razy prowal ladowac i samolot wyprowadzil, a przy trzecim zawadzil o drzewa.

    To czemu go nie 'zablokowalo" przy dwu pierwszych razach? I czemu nie zauwazyl
    ze cos zle dziala?

    A moze to Y2K? A moze ptasia czy swinska grypa? A moze to globalne ocieplenie? .....

    Realista SP
  • 11.04.10, 18:54
    > Dwa razy prowal ladowac i samolot wyprowadzil, a przy trzecim zawadzil o drzewa
    > .
    >
    > To czemu go nie 'zablokowalo" przy dwu pierwszych razach? I czemu nie zauwazyl
    > ze cos zle dziala?
    >
    > A moze to Y2K? A moze ptasia czy swinska grypa? A moze to globalne ocieplenie?
    > .....
    >
    > Realista SP


    a skad wiesz ze trzy razy podchodzil do ladowania?
    tak na marginesie podano ze cztery !
    ale skad to wiemy od strony rosyjskiej!!!
    rownie dobrze mogli powiedziec ze nie wysunelo mu sie podwozie bo wieza to widziala a mimo to polscy piloci zignorowali ostrzezenie i mysleli ze wyladuja bez podwozia!
    ten samolot wczesniej przechodzil "remont" w rosji! co tez jest dosyc ciekawe!
    uwierze dopiero w to ze cztery razy podchodzil do ladowania lub to ze kierowano go na inne lotnisko kiedy uslysze zapis rozmow pilotow z wieza!

    zanim komus poradzisz sie stuknac w cos sam sie zastanow czy warto wuerzyc we wszystko co sie slyszy zwlaszcza od kacapow


    myslacy za SP
  • 11.04.10, 19:10
    Poczytaj dokladnie. Do ladowania podszedl tylko raz, trzy razy okrazyl lotnisko
    zanim podszedl do ladowania, to znaczy ze najpierw orientowal sie nad sytuacja
    jak przystalo na pilota ktory nie ma wspomagania z lotniska.
    To byl pilot najwyzszej klasy a nie jakis kozak ktory probuje kilka razy...
    Gdyby wyszedl calo z tej nie udanej proby to napewno by nie probowal jeszcze raz.
  • 11.04.10, 19:30
    Znowu ta cholerna Zydo-Komuna :(((

    Oczywiscie PL jest pepkiem swiata, znacznie wazniejszy kraj niz Rosja, Niemcy i
    Izrael 'zusamen do kupy' i kazdy tylko patrzy zeby nam dokopac czy zaszkodzic :((((

    Przekonany SP
  • 11.04.10, 19:55
    Ty masz czlowieku niedobrze w glowie.
    Fakty sa faktami a nieszczescie nieszczesciem. Ty widocznie nalezysz do takich
    co wszystko co polskie musisz upodlic.
    Po co wylewac gnoj na tych chlopakow ktorzy prowadzili maszyne? To byli
    wspaniali piloci, moze ktos z nich popelnil jakis blad ale nalezy poczekac na
    werdykt komisji a nie oskarzac bezpodstawnie.
  • 11.04.10, 21:39
    bledu nie bylo. Tylko ktos zlosliwie spizdil IELTS albo GPS.
    wlasnie kaczor z nbp do spolki uchwalil dewaluacje zlotowki a tu na drugi dzien
    taka zaloba. Chcial rakiety ustawic a tu taki chooj. Podobala mu sie ukraina,
    gruzja i inne- wiadomo. Nie kochal niemcow ani rosjan wiec kara boska.
  • 11.04.10, 21:48
    Chyba cos zle przeczytalas. Ani nie wylewam na nikogo pomyjow, ani nie mam
    'pojebane w glowie'.

    Po prostu smieje sie z teoretykow-spiskowcow, ktorzy uwazaja ze prez. Kaczynski
    stal komus w drodze i ze zginal w wyniku spisku tychze ludzi.

    Ani Kaczynski nie byl przywodca Hamas, ani 'ci ludzie' (Zydo-Komuna?) to nie
    Mossad :((

    Ale w tej calej tragedii widze jedna dobra strone. Prawda o Katyniu. Mord w
    Karyniu z 1940 nagle dostaje darmowe 'publicity' na calym swiecie. Wielu z
    ktorymi rozmawiam w takim np. Las Vegas uwaza ae tych 'kilka tysiecy' Polskich
    burzujow zabili Niemcy. A tu nagle LV Review Journal ktory ostatni raz pisal o
    PL pewne ze trzy lata temu ma nagle cale dwie strony o tym wypadku z wyrazna
    referencja do mordu Katynskiego z 1940 i podkresleniem ze to Rosjanie...

    Choc tyle dobrze, tyle ze nie calkiem prawda. W sumie ten mord nakazal Gruzin
    (Stalin), zaprojektowal tez Gruzin (Beria), nastepca Dzierzynskiego, a wykonali
    go w wiekszosci "internacjonalisci" z NKWD.

    Pochwalam stanowisko Putina i wspolczuje mu.

    Wolnomysliciel SP
  • 11.04.10, 15:22
    Tu masz link do tematu. Przeczytak rowniesz komentarz pod artykulem.
    republicbroadcasting.org/?p=7913
    Przez obnizke zlotowki Polska uratowala by sie przed depresja i
    wplywami bankierow zachodnich. Co oczywiscie im sie nie spodobalo.
    Teraz mozemy obserwowac tylko, jak szybko obecne rzady w kraju
    zapomna o tym pomysle(obnizenai wartosci zlotowki dla zwiekrzenia
    eksportu).
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 11.04.10, 21:27
    przestan mlody zawracac glowe z ta zlotowka w kontekscie tej tragedii.
    Masz ich duzo?To je w takim razie wydaj,a jesli nie masz to sie za bardzo tym
    tematem nie przejmuj.
  • 11.04.10, 21:39
    opowiedz no w jakim stopniu to jest twoja tragedia.
  • 11.04.10, 21:46
    Ciekawi mnie czy zlotowka rzeczywiscie spadnie po mimo tej
    katastrofy. Jest to bardzo wazne, jak benda kontynlowac ostatnie
    zyczenie zmarlych(Prezydenta + przedstawiciela NBP). Nie sadzisz, ze
    to swiadczylo by bardzo dobrze o Polsce? Nie chodzi tez o ich
    ostatnie zyczenie ale o odwage(pokazanie, ze nie mozna ich
    zastraszyc). Ze naprawde chodzi polityka o dobro kraju. Caly kraj
    moze sie uratowac od depresji typu greckiego(i innych, ktore upadna
    za niedlugo). Grecja juz nie ma swojej wluty i juz nie moze tego
    zrobic co Polska, ktora ma oczywiscie swoja zlotowke a nie EURO.
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 11.04.10, 23:41
    ty patrzysz na dewaluacje jako ulatwienie polskiego eksportu a ja widze ze
    dewaluacja to ostatnia metoda na liscie wielu zeby powstrzymac recesje. I najgorsza.
  • 11.04.10, 23:59
    udupi napisał:

    > ty patrzysz na dewaluacje jako ulatwienie polskiego eksportu a ja widze ze
    > dewaluacja to ostatnia metoda na liscie wielu zeby powstrzymac recesje. I najgo
    > rsza.

    Powiedz to Chińczykom ;-)
    Sądzisz, że miliardy Chińczyków może się mylić hehe
    Życie pokazuje, że eksport im idzie całkiem nieźle, m.in. dzięki temu, że od lat
    utrzymują zaniżony kurs juana.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 12.04.10, 00:04
    wiec tez doszli do tego samego wniosku

    www.infowars.com/polands-leaders-move-to-weaken-currency-then-die-in-plane-crash/



  • 12.04.10, 01:42
    zyze wam jak najlepiej ale nie zapominaj ze wiekszosc chiczykow albo juz siedzi
    w kryminalach albo bedize siedziala i wtedy robocizna wychodzi bardzo tanio jak
    sie obaj domyslacie a i o emerytury nie trzeba sie martwic, opieka zdrowotna
    wtedy nie istnieje, jest wiec na czym oszczedzac oraz co najwazniejsze - z
    czego. Mieliscie tez pare probek chinskich biznesmenow jak to sie skonczylo.
    zapatrujcie sie raczej niemcy niz na chiny. I pamietaj ze chinczycy nie maja
    zadnych naturalnych bogactw- nic. Nie maja tez ziemi uprawnej, tyle maja co
    sobie sami na$raja na wiekowe poletko. sami widzicie ze porownanie polski do
    chin jest wyjatkowo nietrafne. jak to macius powiedzial? hehehe no i + he.
  • 12.04.10, 00:05
    Jak masz tania walute i kupujesz wszytko zagranica jak w USA(nie ma
    przemyslu i rolnictwa rynkowego) to masz racje. Ale w przypadku
    Polski jeszcze sie duzo kupuje wlasnych krajowych produktow. Wiec
    nie musi bys slaba waluta inflacja. Banki zachodnie jednak beda
    naciskaly aby zlotowka byla silna, bo zachenca to do wydawania jej
    poza krajem. Czyli w strefie gdzie oni wlasnie kontroluja rynel(EURO
    USD itd). Bedie depresja. Jest to zaplanowane przez bankierow. Nie
    jest to zaden przypadek lub biznesowy cykl, o ktorych ucza w
    szkolach od lat. Tylko moga kontrolowac kraj jak dlugo kraj jest
    zmuszony do uzywania ich waluty. Wiec masz trudny wybor. Decyzja
    zawsze kogos skrzywi a z drugiej strony wzbogaci. Ale decyzja musi
    byc podjeta. Nie interesuje mnie, ktora partja na to wpadla zeby
    kurs zlotowk obizyc, ale jest to super pomysl. Naprawde. Nawet w
    obecnej chwili nie wiem co innego moglo by uratowac kraj przed
    depresja.
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 12.04.10, 00:37
    Ja natomiast wiem:tylko ty mozesz to zrobic aby uratowac ten Kraj!
    PS.Sluchaj mlody,na tym Forum oraz na wielu innych jest juz taki jeden co jest
    w stanie uratowac od katastrofy finansowej nawet caly swiat,ma tylko jeden
    problem:ma nieodpowiednie papiery oraz cierpi na brak zrozumienia przez
    ministrow od finansow.
  • 12.04.10, 01:50
    mlody, piszesz o tych bankierach jakby to byli faceci ktorzy tylko przechylaja
    wage ale nie domyslasz sie o co tak naprawde chodzi. No, co jeszcze jest w
    polsce do zabrania? Ziemia. Wiec jak obniza zlotowke to za jednego dolara bedzie
    mozna kupic ziemi wiecej niz dwa lata temu. Dlatego tez wysrubowano ceny ziemi
    zeby sie jakos przed tym bronic. Uchwala przepisy o posiadaniu, obniza zlotowke
    (coz za zbieg okolicznosci) i pozostanie tylko woz drzymaly. Pamietaj tez o
    czyms czego nie zauwazayles: polska podpisala umowy o gaz z rosja do 2037 a
    junia z rosja do 2047. Nie mogli tego razem sobie zegrac? z tego wynika ze ktos
    cos wie lepiej, wiecej i bylo im to do czegos potrzebne. strach sie bac.

    acha, a wiesz czemu chiny tak doopami trzesa przed usa? bo wiedza ze jak
    zakreci im sie kran z gazem to sie cala ta ich slomiana szajsowata gospdarka
    wyjebie za pol roku. sam wiesz ze prawie kazdy chinski produkt do goowno do
    kwadratu.
  • 12.04.10, 02:05
    udupi napisał:
    sam wiesz ze prawie kazdy chinski produkt do goowno do
    > kwadratu.
    tak,tak nawet kuaizi robia z na wtryskarkach :)))

  • 12.04.10, 02:09
    udupi napisał:

    > pozostanie tylko woz drzymaly

    No to ty juz masz wprawe.
    Bedziesz drzymal w bagazniku hehehe

    --
    www.lomianki.info/galeria_pictures.php?pid=199
  • 12.04.10, 03:18
    ratpole napisał:

    > udupi napisał:
    >
    > > pozostanie tylko woz drzymaly
    >
    > No to ty juz masz wprawe.
    > Bedziesz drzymal w bagazniku hehehe
    hehehe sciur widzem dalej ci to spac nie daje hehehe kiedy to bylo? heheheh
    buciku 96
  • 12.04.10, 05:13
    jako gliniak dyzurny, po dokladnym wylizaniu szpica draga musze z przykroscia
    doniesc szczurzasto-javoxovym ze
    olaboga

    martwie sie czy zrozumieja text bo to nie po ukrainsku.
  • 12.04.10, 08:30
    nie chca kredytu? zaraz DzUPA i pomagiery wylaza ci wyklad o ekonomiji hehe
    przeca bez kredytu to nie po amerykansku
  • 12.04.10, 06:30
    Delegacja Zydow z Naczelnym Rabinem RP Schudrichem nie poleciala z
    Kaczynskim ze wzgledu na szabas. Podobnie jak 9/11/2001 Zydzi nie
    przyszli do pracy i zgineli sami goje.

    Observing Sabbath Saved Life of Poland’s Chief Rabbi
    by Tzvi Ben Gedalyahu

    A Jewish delegation from Poland, including the American-born
    Chief
    Rabbi Michael Schudrich, was spared from certain death by refusing
    to violate the Sabbath to fly with President Lech Kaczynski.


    The president, his wife, his military chief of staff and senior
    political leaders were killed on Saturday when the plane crashed en
    route to a Russian city.

    The Jewish delegation was supposed to fly with the president,
    according to Warsaw Rabbi Meir Stembler. “The delegation canceled
    its participation after it was understood that that plane was to fly
    on the Sabbath,” he said.

    “They planned to say Kaddish [the mourner’s prayer] at the planned
    commemoration ceremony in a Russian city, marking 70 years since the
    Soviet murder of 20,000 Poles.

    Rabbi Stembler said that President Kaczynski was personally
    responsible for helping with the construction of a Jewish museum in
    the location of the former Jewish ghetto in Warsaw and which is to be
    dedicated in the near future. President Kaczynski helped promote and
    encourage the building project when he was mayor of Warsaw and
    continued his efforts as president.

    “The relation between the Jewish community and the president was
    very strong,” the rabbi said. “He took care of all of its needs, not
    just in words but also in deeds. There were not any major events
    where he did not honor the community with his presence.”

  • 13.04.10, 09:02
    To fałszywy "trop". Akurat wtedy był szabas, nic dziwnego, że tego dnia nie
    podróżowali.
    Gdyby było inaczej, to ortodoksi by dostali spazmów. Sorry za taka mało
    elegancka uwagę, ale wszelkie zabobony religijne typu szabasy, posty, ramadany
    itp. śmieszą mnie, Bóg jest ponad takie bzdety.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 13.04.10, 09:27
    maciekqbn napisał:

    > wszelkie zabobony religijne typu szabasy, posty, ramadany itp. śmieszą mnie

    Slusznie.
    A jak tam u ciebie z poczuciem humoru wzgledem Swiat Wielkiejnocy, Bozego
    Narodzenia, Dnia Kobiet, 1 Maja, 22 lipca, Święta Milicji Obywatelskiej i Służby
    Bezpieczeństwa, ze o Dniu Imienin nie wspomne?
    Obchodzisz? hehe

    --
    www.lomianki.info/galeria_pictures.php?pid=199
  • 13.04.10, 09:54
    ratpole napisał:

    > maciekqbn napisał:
    >
    > > wszelkie zabobony religijne typu szabasy, posty, ramadany itp. śmieszą mn
    > ie
    >
    > Slusznie.
    > A jak tam u ciebie z poczuciem humoru wzgledem Swiat Wielkiejnocy, Bozego
    > Narodzenia, Dnia Kobiet, 1 Maja, 22 lipca, Święta Milicji Obywatelskiej i Służb
    > y
    > Bezpieczeństwa, ze o Dniu Imienin nie wspomne?
    > Obchodzisz? hehe
    >

    Osobiście bardzo bliskie jest mi święto 22 lipca, przypomina mi zakłady E.Wedla hehe
    Świąt jako takich nie obchodzę, ot dzień wolny do przemyśleń i cieszenia się
    obecnością rodziny.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 13.04.10, 17:36
    a z postu sobie dworujesz. Te wspomnienie o wedlu to okazja zadumania sie nad
    skladem chemicznym batonikow prince polo jak rowniez nad srednica krazka
    hokejowego zwanego torcikiem wawelskim.
  • 13.04.10, 18:49
    udupi napisał:

    > a z postu sobie dworujesz. Te wspomnienie o wedlu to okazja zadumania sie nad
    > skladem chemicznym batonikow prince polo jak rowniez nad srednica krazka
    > hokejowego zwanego torcikiem wawelskim.

    Właśnie!
    Zwłaszcza, że Prince Polo już nie smakuje tak wyśmienicie jak za komuny, gdy
    widziało się je kilka razy w roku.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 14.04.10, 00:18
    za komuny to ja widzialem prince polo moze 3 razy w zyciu a reszte czasu
    spedzalem z landrynkami. Teraz moge sobie kupic caly karton w sklepie dolarowym
    i nawet nikt ode mnie nie chce ich wziac za darmo, a widzac znaczek Kraft z
    mikroskopijnym skladem to juz koncowka przedwymiotna.
  • 12.04.10, 08:24
    wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7760745,Piloci_zdecydowali__Ladujemy.html
  • 12.04.10, 14:19
    ta grafika jest jakos dziwnie niepelna: dlaczeg tak malo i szybko
    pokazujauderzenia w las, nie podaja tam wysokosci (byla 8m a powinna byc 60m wg
    ruskich oraz czemu nie pokazuja ze najpierw odpadlo prawe skrzydlo, pilot
    poderwal maszyne i zahaczyl o kable elektryczne (pierwsze relacje ruskie).
    dlaczego nie podano wtedy ze uderzyl w maszt? Zrobcie te grafile lepiej
    nakladajac glos pilotow i wiezy.
  • 12.04.10, 15:57
    jezeli zrobil 3 okrazenia nad lotniskiem (zgaduje ponizej pulapu
    mgly/chmur) - czyli widzial lotnisko, jakim cudem pilot przy
    podejsciu do ladowania pomylil sie co do wysokosci? w wypadku
    doswiadczonych pilotow wydaje sie to niemozliwe

    --
    "Please tell me Kenny is blowing up a man-shaped balloon"
  • 12.04.10, 16:24
    wlasnie czyli pilot czytal (slyszal, widzial) inne dane bo przeciez nagle nie
    zwariowal, a moze? Czytanie miernika to proste wytlumaczenie: wyslac inny sygnal
    GPS z autka w lesie. Czytanie przyrzadu ladowania- ILTS latwo zafalszowac i
    sladu po tym nie ma. Ale co innym postrzeganiem swiata przez okno? Ano, to sie
    da zrobic, takie LSD na odleglosc.
  • 12.04.10, 17:07
    Ty chyba jestes nastepny emygrant z hameryczki ktory wszystko wie bo
    pracuje w Schikago na taczce. buahaha
  • 12.04.10, 19:47
    przepraszam mocno szanownego pana, uuu, sorki debilu, nie wiedzialem ze slowo
    gps tak cie sieknie. A taczka rzeczywiscie jezdze, jak zwykle masz racje.
  • 12.04.10, 17:05
    Ty cieciu chyba do tej pory nie wiesz co to jest mgla.
    Wy w hameryczce jestescie oczywiscie niedorobieni, kraj biedoty
    emigracyjnej i niedouczonych dziadow, wiec ci wytlumacze cieciu, mgla
    to taka chmura ktora siega ziemi.
    buahaha
  • 12.04.10, 17:12
    jezeli zrobil 3 okrazenia na wysokosci "paruset metrow" nad
    lotniskiem i go nie widzial, to na pewno by sie nie zgodzil
    ladowac... widocznosc byla 400m....w zasadzie jest pewne ze widzial
    lotnisko krazac nad nim.
    --
    "Please tell me Kenny is blowing up a man-shaped balloon"
  • 12.04.10, 17:43
    Co wyprzelewacie wode z jednej do drugiej szklanki i klucicie sie
    przy ty? Dowiecie sie, za pare dni, ze byla to robota i co w tedy
    zrobicie? Bendziecie udawac jak po 11 wrzesnia, ze propaganda mowi
    prawde, bo wasza bezsilnosc okaze sie nie do zniesienia? Chciano dac
    nauczke Polsce i innym, ktorzy moze by mysleli o nie braniu
    pieniedzy z IMF lub redukcji wartosci swojej wluty do innych walut
    bez ich zgody.
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 12.04.10, 18:44
    wyborcza.biz/biznes/1,100896,7762683,Czesi_atakuja_MFW_za__podsycenie_kryzysu_w_regionie_.html
  • 12.04.10, 19:52
    a w chinach to bankrutuja...

    wyborcza.biz/biznes/1,100896,7764098,Chiny_zanotowaly_pierwszy_deficyt_handlowy_od_6_lat.html
  • 12.04.10, 19:53
    mgla byla tylko w pierwszych ruskich doniesieniach, potem mowili dodatkowo o
    bledach pilotow a wg mnie to ten pilot nie wygladal na gazera.
  • 12.04.10, 21:39
    ... bo sa rzeki i jak jest dobry pilot, a ma problemy, to potrafi wyladowac na
    Potomac River i ocalic pasazerow....

    (Prawie ze) Amerykanin
    SP
  • 12.04.10, 22:55
    Piszesz: (Prawie ze) Amerykanin
    To tlumaczy duzo i jak musisz uwazac, jak londuja towoje slowa.
    Hahaha
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 13.04.10, 01:51
    ziemniakow z pobliskiego peegeru
    www.independent.ie/world-news/europe/pilots-blamed-as-warning-not-to-land-in-fog-ignored-2134347.html

    co za czasy w dzijeszej technice do federacji R. mozna tak leciec
    bez uprzedniego przygotowania i konsultacji - nikt o niczym nie wie
    i gra przyglupa ..tak przynajmniej wynika z tych wszystkicjh
    doniesien prasowych
  • 13.04.10, 03:17
    masz racje ! a czy widziales migawki w TV z ujecia przez
    Milicje rosyjska tych co naprowadzali samolot z wiezy
    kontrolnej ,jak uciekali przed Milicja !!!,czy nie byli pod
    wplywem alkoholu ??,przeciez to u nich w Rosiji na sluzbie i w
    pracy normlane !!!,czy ktos sprawdzil stan trzezwosci tych
    ludzi ?/

    ==================================================================
    --
    emigrant = to slowo nie ma nic wspolnego z polskim gassarbajterem
    tulajacym sie po Europie Zachodniej i robiacym obciach !
    natomiast nik "gassarbajter" pochodzi od slangu w jezyku polskim
    oznaczajacym "gazownika" "ochleja" gasssmajstra",lubiacego niezle
    popic a potem wyruszac na podboj Europy Zachodniej !
    ==============================================================
  • 13.04.10, 09:58
    spokoj …wine chca zwalic na niezyjacych.
    A widziales Tuska z Putinem przy walizce polowej gdy szkolony w kgb
    pytaja o zdanie relacji z przygotowan, toc to jak sprawozdanie na
    zjazd kc …w odp otrzymuja: ”towarzyszu wszystko przygotowane”…

    Rowniez ciekawe jest ze w tych samych wrunkach pogodowych inni tam
    laduja normalnie. Od kilku dni tam jest zachmurzenie i nadal ciagle
    pada przelotny deszcz. Natomiast pol godziny temu wyladowali tam
    reporterzy i widocznosc byla dobra.

    Pogoda w Smolensku
    www.worldweather.org/107/c00978.htm
    Na pierwszym ruskim filmie tuz zaraz po wypadku nie widac mgly tylko
    unoszacy sie dym w tle zaciemnienie nie rozni sie od warunkow
    widocznosci przy braku slonecznej pogody. Ktos probuje przekonac ,
    ze jest potwierdzenie gestej mgly bo sa zdjecia satelitarne ….(czym
    sie rozni chmora od mgly widoczna z satelity?-ktos wie?).

    www.youtube.com/results?search_query=Havy+fog+landing&aq=f

    Jakis traktorzysta z okolicznego pola twierdzi ze widzial maszyne
    raz ( jeden raz slychac dwa nastepne kolowania odbyly sie
    glucho?..moze ogluch z powodu chalasu jaki ta maszyna wydaje) z
    inych doniesien medialnych wynika ze zrobili dwa kola a inni
    twierdza ze cztery


    lublin.com.pl/artykuly/pokaz/5981/rosja,rozmowa,z,kontrolerem,lotu,ze,smolenska,ktory,ostatni,kontaktowal,sie,z,pilotem,prezydencki
    ego,samolotu/

    "Kapitan Protasiuk znał to lotnisko i był do tego lotu przygotowany"

    Również zastępca dowódcy 36. specpułku podpułkownik Grzegorz
    Kułakowski twierdzi, że kapitan Protasiuk miał wszelkie
    predyspozycje, żeby lecieć z prezydentem do Smoleńska 10 kwietnia. -
    Kapitan Protasiuk znał to lotnisko i był do tego lotu przygotowany.
    7 kwietnia wykonał lot z Panem Premierem - podkreśla ppłk Kułakowski

    wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7764434,Kpt__Protasiuk__doskonale_znal_jez__rosyjski_i_lotnisko.html

    …i na koniec ta skrzynka …byla jedna, potem dwie iI wkoncu sa az
    trzy skrrzynki (mysle ze jeszcze bedzie czwarta) –ale co ztego
    wynika :

    prosze bardzo co inni mysla na ten temat:

    forum2.dziennik.pl/read.php?3,1760161,0#msg-1760419
  • 13.04.10, 11:11

    material filmowy:

    www.tvn24.pl/2327095,28377,0,1,1,czy-wiemy-wiecej,wideo.html
  • 13.04.10, 17:57
    ..znal jezyk rosyjski z podstawowki i szkoly sredniej... czasy sie nie za bardzo
    zgadzaja.
  • 13.04.10, 18:46
    udupi napisał:

    > ..znal jezyk rosyjski z podstawowki i szkoly sredniej... czasy sie nie za bardz
    > o
    > zgadzaja.

    On był rok starszy niż ja. Czyli miał j. rosyjski w podstawówce obowiązkowy. W
    szkole średniej mógł mieć jako jeden z języków do wyboru. Wówczas obowiązkowy
    był już angielski, rosyjski wycofany z podstawówek a w średnich na równi z
    niemieckim jako drugi. W niektórych szkołach, zwłaszcza liceach o profilu
    humanistycznym można tez było wybrać francuski lub hiszpański. Tak też jest do
    teraz.


    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 14.04.10, 00:23
    za moich c zasow to byly moze 3 gora 4 osoby w klasie ktore cokolwiek kumaly po
    rosyjsku, po maturze czlowiek wychodzil z jaka taka znajomoscia w zasadzie
    pozwalajaca dogadac sie mniej wiecej o chleb. Na studiach, dopiero na studiach
    przez cztery semestry (PW) czlwoiek sie jako tako poduczyl zeby czytac cos ciut
    technicznego Ten facet raczej na studiach juz nie mial a do konca studiow to
    zapomnial co sie uczyl. W sumie, trzeszczy glosnik, tamten cos chrzani, wysota
    no wlasnie, co mogl powiedziec zeby nie zrozumiel? tyscza diewianosto siem? No
    to moglby ewentualnie nie zrozumiec ale oni byli duzo nizej. Ciekawe co to
    wymaga tem KWIT?
  • 13.04.10, 05:21
    o czym ty belkoczesz? czy tez mam sie napic wilka zeby cie zrozumiec?
  • 13.04.10, 06:05


    lublin.com.pl/artykuly/pokaz/5981/rosja,rozmowa,z,kontrolerem,lotu,ze,smolenska,ktory,ostatni,kontaktowal,sie,z,pilotem,prezydencki
    ego,samolotu/

    zaproponowano im... kto pan zaproponowal? ...tak

  • 13.04.10, 06:28
    www.youtube.com/watch?v=TVFW0Zx5MAw
  • 13.04.10, 06:33
    na forum
  • 13.04.10, 11:03
    Potwierdził, że w sobotę prezydencki samolot dwa razy podchodził do lądowania na
    lotnisku pod Smoleńskiem
    www.polskatimes.pl/fakty/kraj/243729,seremet-powstrzymajmy-sie-od-stawiania-jakichkolwiek-tez-ws,id,t.html
  • 13.04.10, 14:28
    A wydaje sie wam mozliwe, zeby po jednym dniu sledztwa uznac, ze nie
    bylo problemow technicznych/mechanicznych z samolotem? Jak tak, to
    mozecie dyskutowac jak po zabujstwie JFK lub tym pamientnym wrzesniu
    w nieskonczonosc.
    A jak nie wydaje sie to wam mozliwe, to nalezalo by sie zajac
    powodem tej katastrofy, bo to media kontroluje informacje i widac,
    ze juz zadecydowali, ze benda klamac.
    --
    gcnlive.com/directory.php
    republicbroadcasting.org/?page_id=3
  • 13.04.10, 15:00
    Na śmierć prezydenta Kaczyńskiego


    Mediom


    Prawdę mając na ustach, a kłamstwo w kieszeni,
    będąc zgodni ze stadem, z rozumem w konfilikcie,
    dzisiaj lekko pobledli i trochę stropieni,
    jeśli chcecie coś zrobić, to przynajmniej milczcie!


    Nie potrzeba łez waszych , komplementów spóźnionych
    Waszej czerni, powagi, szkoda słów, nie ma co,
    dzisiaj chcemy zapomnieć wszystkie wasze androny
    wasze żarty i kpiny, wylewane przez szkło.


    Bo pamięta poeta, zapamięta też naród
    wasze jady sączone, bez ustanku dzien w dzień.
    Bez szacunku dla funkcji, dla symbolu, sztandaru...
    Karlejecie pętaki, rośnie zaś Jego cień!


    Od Okęcia przez centrum, tętnicami Warszawy.
    Alejami, Miodową i Krakowskim Przedmieściem
    jedzie kondukt żałobny, taki skromny choć krwawy.
    A kraj czuje - prezydent znowu jest w swoim mieście


    Jego wielkość doceni lud w mądrości zbiorowej.
    Nie potrzeba milczenia mącić fałszu mdłą nutą
    Na kolana łajdaki, sypać popioł na głowe
    Dziś możecie Go uczcić tylko wstydu minutą!

    Autor:
    Marcin Wolski

  • 13.04.10, 17:31
    Glebia slow ma zawsze najglebsza wymowe.
    I tyle! I dosc!
    ...........................................
    Dzis mozecie Go uczcic tylko wstydu minuta!
    Pochylam glowe
    Kapucyn
  • 13.04.10, 17:59
    heniu z kapucynem, zalozcie sobie watek o wazelinie. cioty.
  • 13.04.10, 18:00
    nie dziwne jak pomyslisz jakie ubezpieczenie musieliby placic. ida w zaparte.
  • 13.04.10, 18:59
    bi.gazeta.pl/im/3/7765/m7765863.jpg
    powieksz zdjecie
  • 13.04.10, 19:24
    www.flickr.com/photos/digitalglobe-imagery/4515204703/sizes/o/
  • 13.04.10, 19:29
    Jak przyhaczył o antenę stacji radiolokacyjnej (ok. 1 km przed miejscem upadku)
    to go rzuciło w lewo, stąd najprawdopodobniej jego pozycja poza osią pasa.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 13.04.10, 19:57
    przyjzyj sie dokladnie zdjeciu , nalepiej w najwiekszej rozdzielczosci, co robi
    ten pieciokat, po prawej dolnej stronie zdjecia? przy skrzyzowaniu, wycieto
    kawalek a w to miejsce nieudolnie wstawiono co innego, przyjzyj sie uwaznie
  • 13.04.10, 20:39
    Rzeczywiście wygląda jak kiepski fotomontaż, ale na tyle kiepski, że aż trudno
    uwierzyć, by był zrobiony w celu ukrycia czegoś.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 13.04.10, 21:07
    niezle mnie rozbawiliscie

    --
    zaraz bonka tutaj podniece
    mowi maciora sciongajonc kiece
  • 13.04.10, 21:52
    yontek, nie widz przesuniecia tego pieciokatu, zobacz jak czarna krecha(co to?)
    jest przesunieta a do tego to znajduje sie na lini lotu, slepy tez do tego
    wszystkiego jestes? tyle nieszczesc na raz w tobie siedzi, wspulczuje hehe rodzinie
  • 14.04.10, 00:11
    szczurku,wyjdz z kanalu i jeszcze raz popatrz na to zdjecie przy swietle
    dziennym,
    tych w/g Ciebie "przesuniec"jest duzo wiecej,jesli juz tak bardzo analizujesz
    to zdjecie,zwroc uwage na polozenie slonca i rozne "grube kreski" po prawej
    stronie oraz nieco na polnoc na wielu obiektach i jak sie dobrze przyjzysz na
    ksztalt kolorystyki terenu,trawy,krzakow(?) wewnatrz i poza tym terenem to
    one jakos ze soba pasuja.Nie podejrzewaj,ze tam maja tak nieudolnych grafikow
    tym bardziej,ze sugerujesz "fotomontaz",nie te czasy moj szczurku. Z
    dzisiejszym photo shopem mogli by tam wstawic Twoja tesciowa po botoxie
    machajaca choragiewka do pilota,a z tego zdjecia moge Ci wyliczyc jak wysoki
    byl ten plot oraz budynki bardziej na lewo i kilka innych ogrodzen na tym
    zdjeciu. Pozatym nie bardzo widze linii rozpadu samolotu w kierunku pasa,on
    sadzil,ze na tym kierunku jest zanim nie wyszedl z chmur/mgly,a bedac
    juz przygotowanym do posadzenia tej wielkosci i ciezaru maszyny tzn.
    predkosc, klapy,wypuszczone podwozie,obroty silnika,ze nie wspomne o wysokosci
    na ktorej byl ok.1 km przed spodziewanym pasem oraz szybkosci tzw.przepadania
    to jedno co ew.mogl wtedy zrobic to tylko pozegnac sie z zyciem.I napewno
    to zrobil.
    A tak miedzy nami jak sugerujesz,to co mogloby byc tam,w tym czworoboku co
    trzeba by bylo wyciac i ukryc?Przeciez to zdjecie zostalo wykonane jakis czas
    pozniej,widocznosc wspaniala z duzej wysokosci,w tym czasie juz mozna by tam
    kombajnem scinac dojrzala kukurydze uprzednio przygotowana przez Chruszczowa
    oraz miec jezioro z biwakujacymi pionierami bez "fotomontazu".
    Jest dochodzenie,sa polscy specjalisci od tych spraw i wkrotce bedzie wiadomo
    dokladnie jak doszlo do tej tragedii.Osobiscie sadze,ze obecnie rosjanom
    bardziej niz nam zalezy na wyjasnieniu tej tragedii.Jak tak troche pomyslisz
    to aranzacja tej katastrofy(przez rosjan) wlasnie tam,w Smolensku,jest
    ostatnia rzecza czego by w dzisiejszych czasach oni chcieli.Wiemy,ze nie
    przepadali za naszym Prezydentem ale chyba,gdyby chcieli,znalezli by inne
    terytorium,chocby Gibraltar albo Rzym oraz osoby z innym paszportem.
    Pzdr.
  • 14.04.10, 00:27
    blef, ja juz tak czekam od lat na raport kto zabil jfk.
  • 14.04.10, 02:07
    do udupi:o jfk pisalem od razu na owczesnym internecie,widocznie ucieklo to
    twojej uwadze.
    co do reszty:
    nigdzie nie wskazalem rozwiazania,przypomnialem fakty ogolnie juz znane i na
    dole,poczytaj, zaznaczylem,ze prowadzone jest sledztwo.
    Wyrazilem tez opinie co do braku sensu robienia kiepskiego "fotomontazu"ze
    zdjeciem po tak dlugim czasie w celu zamydlenia oczu lepszym niz my wszyscy
    razem wzieci specom od fotografii lotniczej,wciaz uwazam,ze mogli by tam
    wstawic prawdziwy kombajn ze snopkami w sposob naprawde wiarygodny.
    Gdybys przypadkiem mial w rodzinie pilota Boeinga 767 i duzo z nim rozmawial
    na temat podchodzenia do ladowania tej wielkosci maszyny(bez wzgledu na marke)
    ktora znalazla sie z jakichs powodow w takiej sytuacji to bys zrozumial co sie
    stalo.Natomiast dlaczego Tu-154 znalazl sie w tej sytuacji wyjasnia komisja i
    o tym akurat nie pisalem,pomijam fakt,ze 767 mialby wieksze szanse ale to juz
    sprawa roznicy w budowie samolotow.Mimo wszystko taki jeden Boeing dosc dawno
    na pokazie w Paryzu zbyt nisko dolecial do ziemi przy blekitnym niebie i mimo
    najszczerszych staran aby sie wzniesc zakonczyl w lesie,a naprawde nie mial
    tam zamiaru ladowac,tez nie bylo w tym miejscu pasa.

    I zgadzam sie z trunkowym alkoholem,ze w tym wieku jest sie dobrym pilotem na
    Migach 29 albo F-16.
    wciaz pozdrawiam.
  • 14.04.10, 02:38
    bluff, spojrz na to lotnisko w google maps aha ja nigdzie nie napisalem, ze to
    ruskie cos zmajstrowali popatrz na google
  • 14.04.10, 02:42
    +54° 49' 42.28", +32° 1' 33.51
  • 14.04.10, 00:27
    ok bluff, tez myslalem, ze to cien, nie jestem glupkiem ani slepym, a co powiesz
    na nagly przeskok tego cienia na lini pieciokata ? i zjedz do konca tego cienia
    na dol, co widzisz? nierowny cien wchodzacy na dwa budynki, chcesz powiedziec
    ,ze na dwoch dachach byl plot a dalej juz nie? po co? wiem,wiem, ze zdjeciem
    mozna zrobic cudaa moze ktos chcial zeby nie bylo to cudo? nie wiem, przyjzyj
    sie jeszcze raz i napisz co myslisz
  • 14.04.10, 03:16
    tu
    ladowali na pastwisku ktore bylo w zasadzie tajnym lotniskiem, ...luered into
    the trap... biedactwa, zastawili na nich wnyki na lace.
  • 14.04.10, 03:21
    more
  • 13.04.10, 23:58
    rzeczywistosc udowadnia ze ostal sie juz ino mit. W zadnym
    cywilizowanym kraju na swiecie 30-paro letnie lebki nie woza
    samolotami prezydentow i innych VIPow. Lebki sa od latania
    mysliwcami, a nie wielkimi pasazerskimi samolotami, a zwlaszcza
    zabytkowymi.
  • 14.04.10, 00:19
    mimo,ze wiem iz na ogol pijesz kiedy piszesz to w tym wypadku masz racje i
    zgadzam sie z Toba calkowicie,lacznie z tymi mysliwcami,a szczegolnie
    zabytkowymi zaden doswiadczony tzn.majacy "swoje" lata nie lata(lata za czym
    innym jak mowi Sztaudynger).
    Moze zmieniles trunki?
  • 14.04.10, 00:29
    ty, ja tez pije, teraz jestem w trzy doopy pijany w ramach zaloby wiec uwazaj ;)
  • 14.04.10, 01:52
    al-kochol-8 napisał:
    W zadnym
    > cywilizowanym kraju na swiecie 30-paro letnie lebki nie woza
    > samolotami prezydentow i innych VIPow. Lebki sa od latania
    > mysliwcami, a nie wielkimi pasazerskimi samolotami, a zwlaszcza
    > zabytkowymi.
    zapytam a skad ta wiedza? rzuc linkami
  • 14.04.10, 02:20
    pierwszy oficer Lufthansy musi miec przelatane minimum 5000 godzin,
    to kapitan pewnie wiecej

    www.lufthansa-pilot.de/karriere/perspektiven/laufbahn/fo/fo.php

    a ten lebek kapitan co zabil Kaczora mial tylko 1400 godzin

  • 14.04.10, 02:27
    Newly hired pilots at major airlines typically have about 4,000
    hours of flight experience.

    www.bls.gov/oco/ocos107.htm



  • 14.04.10, 02:59
    kapitan samolotu Kaczynskiego nie zostalby dopuszczony do egzaminu
    na licencje ATP, bo minimum jest 1500 godzin (patrz link powyzej)
  • 14.04.10, 03:30
    tak, dzieki za linki, one dotycza cywilnego lotnictwa a jakie sa normy w
    rzadowych to sie pewnie nie dowiemy
  • 14.04.10, 03:54
    nie sadze aby wojskowy pilot byl w stanie wylatac taka ilosc godzin, zwlasza w
    pl a musial to byc wojskowy i nie sadzisz, ze to nie on zadecydowal , ze bedzie
    latal tym samolotem
    "Bliscy nie potrafią pogodzić się ze śmiercią syna. Ból zadają im ci, które
    oskarżają pilota o tragedię. "On przecież doskonale znał rosyjski. Gdy 7
    kwietnia wraz z innym oficerem pilotował samolot z premierem Donaldem Tuskiem,
    to on był odpowiedzialny za bezpośrednie kontakty z rosyjskim kontrolerem lotów.
    Był odpowiedzialny, doświadczony, wylatał 1930 godzin" - mówi ojciec w rozpaczy.

    Nie raz się o niego bał, bo kłopoty związane ze stanem technicznym rządowej
    maszyny nie były tajemnicą w domu Protasiuków. Pan Władysław pamięta jak Arek
    opowiadał o problemach z samolotem w trakcie misji ratunkowej na Haiti. Teraz
    spełnił się jego czarny sen, ukochany syn pilot zginął w przestworzach. Ból
    rozdziera im serca bliskich, ale nie żałują że, pokochał niebo. "Był szczęśliwy.
    Jesteśmy dumni z syna" - mówią przez łzy".
  • 14.04.10, 06:24
    fakt ze tych godzin wylatanych to mial malowato a i wiek jak ktos zauwazyl
    zaliczal sie do sedziwych a lotnictwie. New
    angle
  • 15.04.10, 08:06
    al-kochol-8 napisał:

    > a ten lebek kapitan co zabil Kaczora mial tylko 1400 godzin

    Powtarzasz bzdury za jakimś pismakiem, któremu pop... się nazwiska pilotów. 1400 godzin to miał drugi pilot.


    www.36splt.mil.pl/

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 15.04.10, 08:15
    Teraz tak patrzę, że nie 1400 a 1900:

    3528h (kapitan)
    1939h (II-gi pilot)
    1069h (nawigator)
    330h (technik)

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 15.04.10, 10:31
    Wszedzie wciskaja kilo kitu, sami nawiedzeni experci co ciekawe
    nawet tacy ktorzy jeszcze w zyciu nie latali samolotem.

    No dobra, a na co albo na kogo zwalic wine..najlepiej na niezyjacych:

    “Presja kogos zza drzwiami"
    – normalne procedury przy ladowaniu sa takie ze zaloga i
    pasazerowie podczas ladowanie siedza przywiazani pasami do
    siedzenia, nie ma nawet mowy o wyjsciu zrobic siusiu, drzwi do
    pilota sa zamkniete, nawet dla prezesa.

    “Warunki pogodowe, zla widocznosc”
    – oczywiscie wypadalo by powiedziec lecieli kretyni i cala zaloga na
    takich polegala –bzdura szkoda nawet dyskutowac gdyz samoloty laduja
    wszedzie podczas deszczu czy mgly. Zapene jak by nagle zaczal wiac
    silny wiatr, urwanie chmury i tym podobne tajfuny to za kare ze
    wyladowali na innym lotnisku piloci sa skazani na kare chlosty albo
    szubienice bleee- co sie odnosi rowniez do tej wyzej: presji

    “Piloci niedoksztalceni, bez doswiadczenia, za mlodzi itp trele
    morele”
    - gdyby to stare wygi to zawsze mozna zwalic, ze zgubila ich rutyna.
    Nikt nie jest w stanie dokladnie potwierdzic jak sie zachowali
    (“nieprawidlowo”) podczas kolowania, ladowania w Smolensku. Hm,
    trzeba zapytac Sw. Piotra. Ciekawe, ze inna ekipa rzadowa nie bala
    sie latac z niedoszkolonym, nawet tuz po wypadku… Tusk do W-wy,
    Moskwy, Smolenska. Ja bym na jego miejcu pojechal koleja, he tez
    niebezpieczne bo u ruskich sa szersze tory.

    Nie gnoitsa nie lamiotsa…

    Propaganda na onet.pl juz wali nowwa wersje

    www.onet.tv/wine-ponosza-konkretni-
    ludzie,6599651,1,klip.html#


    juz nadaje, ze znalazla winego wsrod rzyjacych “czeba wymienic”
    (zawsze twierdzilem, ze wymienic trzeba bylo 20 lat temu ale cala
    ekipe…). Hipcio sie wypowiada, ze “wypadku jak dotychczas wiekszego
    nie bylo” – klamstwo az sie kurzy i para z d…y dymi. Zapomnial
    biedaczek ze conajmnie dwie tragedie wstrzasnely lata wstecz. Jedna
    kiedy zginela Jantar, a drugi w kabatach…i oooo dziwo przyczyna w
    obu wypadkach byla dokladnie ta sama (oczywiscie pierwsza
    zatuszowana a druga?) Wiec okazalo sie ze wina producenta bo
    wlasnieco ruskie to gniotsa i lamiotsa. Wadliwe sa, choc nie te same
    samoloty ale te same silniki a dokladnike lozysko, zle smarowanie
    oraz zle wytoczony wal turbiny –lamie sie wiec “wiatrak” wpada w
    kadlub tnac sterowanie. W pierwszym wypadku samolot runal tuz przed
    lotniskiem drudim byl juz na okolo 8tys metrow wysokosci i
    tragicznie powracal:

    Tu jest kilka odcinkow tego filmu (tam czesc I oraz II)
    Kolejny sukces propagandy:
    www.youtube.com/watch?v=uJclOXFOK-s&NR=1
    www.youtube.com/watch?v=GOmrifMwcVE&NR=1
    www.youtube.com/watch?v=pk8EOSP4wKE&feature=related
    itd.

    PS…“to byla konstrukcja przestarzala ale dala sie prowadzic gdyby
    nie wada producenta dlugo zatajana” –zupelnie teraz bedzie to samo,
    poraz trzeci.

    Jeszcze jedno male wyjasnionko
    Samolot leci nisko i scina skrzydlem drzewo (ciosem karate mozna
    nawet dlonia bez zlamania reki, ten w kabatach wycial szczyty drzew
    jak kosiarka trawe na dosyc dlugim odcinku), teoretycznie moglby
    poleciec dalej byc moze uszkodzenie nastapilo jednej “ lotki”,
    zmuszajac maszyne do silnego przechylu co w wyniku niskiego lotu nad
    ziemia utrudnilo wyprowadzenie do poziomu. W naglym niebespiecznym
    przechyle piloci dostaja slowne ostrzezenie (na wybadek gdyby nie
    zauwazyli na wskaznikach, albo sie zdrzemanli-hm) –jak podali,
    ze “nie dzialalo”. Formalnie jest to nie mozliwe aby zostalo
    wylaczone, chyba ze ktos przed stratem wyjal bezpiecznik, zas piloci
    rutynowo sprawdzaja.


    Bez szczegolowych ogledzin kazdej najdrobniejszej czesci,
    konstrukcji nie nalezy wykluczac awarii. Na podstawie tych suchych
    wiadomosci ze skrzynek niczego nie wiele sie potwierdzi, a w jednej
    material tasmnowy byl przesuniety. Patrzac na doswiadczenie z
    ruskimi jestem sceptyczny tymbardziej ja nie daje wiary ani
    odrobine wiecej niz brud za paznokciem oraz w rozne teorie
    spiskowe czerwonych mediow.







  • 15.04.10, 23:23
    kwestionujesz rzetelnosc kwiatu dziennikarstwa z nieomylnym
    nadredaktorem na czele?

    wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7759975,kpt__pil__Arkadiusz_PROTASIUK___lat__36.html

  • 16.04.10, 07:22
    al-kochol-8 napisał:

    > kwestionujesz rzetelnosc kwiatu dziennikarstwa z nieomylnym
    > nadredaktorem na czele?

    Sami sobie wystawiają świadectwo rzetelności :(

    Poza tym, zauważyłem, że dziennikarze (poza nielicznymi wyjątkami) to straszne
    lamerstwo, zwłaszcza w kwestiach technicznych, czasem piszą takie bzdury, ze aż
    ciężko czytać.
    Tutaj natomiast dziwie się, że nie sięgnęli po informacje do źródła. Wymyśli
    taki dziennikarzyna "fakt medialny" a później tysiące to powtarzają (tę
    informację o rzekomym 1400 godzin coraz częściej można spotkać w sieci, nie
    wiem, czy tak ciężko sięgnąć do źródeł?).

    Pozdrawiam.

    --
    "Umiera powoli, kto nie podróżuje, kto nie czyta książek, nie słucha muzyki, kto
    nie obserwuje, nie rozmawia z nieznajomymi..."
    Pablo Neruda
  • 16.04.10, 23:28
    przypomnij sobie moj post z 14.04.10, 00:11 :

    "Pozatym nie bardzo widze linii rozpadu samolotu w kierunku pasa,on
    sadzil,ze na tym kierunku jest zanim nie wyszedl z chmur/mgly,a bedac
    juz przygotowanym do posadzenia tej wielkosci i ciezaru maszyny tzn.
    predkosc, klapy,wypuszczone podwozie,obroty silnika,ze nie wspomne o wysokosci
    na ktorej byl ok.1 km przed spodziewanym pasem oraz szybkosci tzw.przepadania
    to jedno co ew.mogl wtedy zrobic to tylko pozegnac sie z zyciem.I napewno
    to zrobil."

    jak widzisz udupku w tamtych dniach nie bylo na tyle wiadomosci,gdzie zaczelo
    sie koszenie drzew.Okazuje sie,ze b.wczesnie, wpierw male brzozki ale za
    chwile to sporawe ktore obcielo skrzydlo i spowodowalo zmiane kierunku lotu
    wraz z przekrecaniem sie stopniowo do gory kolami ale to wszystko odbywalo sie
    na wysokosci 5-6 m! Problem polegal na tym,ze okrazajac 3x lotnisko
    zorientowali je na tyle dobrze,ze mogli naliczyc kierunek na pas,i to im
    wyszlo prawie spot on ale jakim cudem po wyjsciu z chmur/mgly znalezli sie na
    tej katastrofalnej wysokosci,mam nadzieje,ze wyjasni sledztwo.Ale uwierz mi,ze
    kiedy wyszli z bieli na szybkosci do ladowania,a wiec z wyliczonym juz i
    zalozonym przepadaniem nic juz nie mogli zrobic.Ladowanie wlasnie polega na
    wyliczonym opadaniu z danej wysokosci do odleglosci.W tym wypadku
    odleglosc byla zgodna z zalozeniem ale z wysokoscia cos sie narobilo,niestety.

    Pamietam jak wyjasnialem katastrofe samolotu Sikorskiego na drugi dzien po
    wypadku internauci tez robili sobie glupie uwagi:)
    a z JFK sprawa byla piece of cake,jak dla mnie oczywiscie,mowiac skromnie.
    pzdr.
  • 17.04.10, 01:07
    no bluff, widac, ze dlugo przebywales wsrod madrych ludzi, sadze, ze czeste
    kontakty z doktorem naszym tak ci poprawily percepcje
  • 17.04.10, 18:29
    dziekuje za uznanie,po dlugich bataliach z phd uwazam,ze w czasie jego
    podejrzanego milczenia nalezy mi sie godne miejsce na wszechForum:)
  • 17.04.10, 18:37
    hehe no nie wiem bluff uffff :)
  • 17.04.10, 19:07
    przestan bluffowac, kagan
  • 17.04.10, 19:46
    Dziwisz jak to latwo powiedziec
    Dziwisz to nie pytac o nic
    bo Dziwisz jest niepokojem
    nie zna dna w ktorym da sie pochowac
    +++
  • 19.04.10, 10:14
    Tak mi żal.


    --
    Pyerdolę, zostaję
    tutaj choćby sam !

    „ Polonia, naród wspaniały, tylko ludzie koorwy ”
    J.P.
  • 26.01.11, 13:26
    podnosze ten watek, w celu bysciwe sobie przypomnieli -zwlaszca dla tych ktorych dopadla skleroza

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.