Dodaj do ulubionych

Samotne nastolatki

IP: *.chello.pl 17.03.05, 19:35
Samotne nastolatki-jak to zmienic?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Magda IP: *.chello.pl 17.03.05, 19:39
    Nie siedzieć przed kompem, tylko wyjść do znajomych, na spacer...
  • 17.03.05, 19:39
    uczyć się razem do matury - będzie raźniej. Towarzystwa to tu nie znajdziecie,
    bo Policja szuka tych, co to z dziećmi...:)
    Ostrożnie więc. Może na lody się umówicie, albo do kina? A może w gumę na
    podwórku poskaczcie:) Powodzenia!:)
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 17.03.05, 19:41
    Ty sie lepiej zajmij nauka!! to ci na dobre wyjdzie:))
  • Gość: Magda IP: *.chello.pl 17.03.05, 19:43
    Rozumiemy trudny okres dorastania, ale bez przesady,ile masz lat? starzy w domu?
  • Gość: samotna IP: *.chello.pl 17.03.05, 19:44
    tak w domu, 17
  • Gość: Magda IP: *.chello.pl 17.03.05, 19:48
    ja w Twoim wieku nie miałam stałego łącza, ale za to mnóstwo zainteresowań, a
    maturka w ty roku?
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 17.03.05, 19:48
    Ale smutno Ci bo nie masz przyjaciół czy dlatego ze nie masz drugiej polówki???
  • Gość: samotna IP: *.chello.pl 17.03.05, 19:49
    i to i to , bardziej to 2
  • Gość: Wuja IP: s2.l:* / *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.05, 19:52
    Na lody..dobre,takie wygłodzone lodziareczki potrafią uczynić facetowi sporo
    przyjemnosci.
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 17.03.05, 19:55
    A w szkole nie ma nikogo ciekawego???a masz rodzenstwo???
  • Gość: samotna IP: *.chello.pl 17.03.05, 20:52
    mlodsze rodzenstwo, pomozcie:P
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 17.03.05, 21:28
    Ale jak chcesz zeby Ci pomóc???? a z kad jestes???
  • Gość: samotna IP: *.chello.pl 17.03.05, 21:30
    z wawy, np. co mam isc do marketu i rozgladac sie za chl.?co zrobic zeby
    samodzielnie zpoznac sie z nimi?
  • Gość: Adam IP: *.csk.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.05, 21:36
    > co mam isc do marketu i rozgladac sie za chl.?

    Powiedz rodzicom, żeby wydawali Cię jak najszybciej za mąż. Jesteś już nadającą
    się do tego kobietą.
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 17.03.05, 21:44
    OOO do Wawy z Wrocka mam daleko zeby Ci jakos pomóc ale mam tam kumpla bardzo
    dobrego:)) a w czym tkwi Twój problem??? tzn dlaczego nie mozesz nikogo
    poznac??? wawa to duze miasto:)) a z wychodzeniem za maz to sobie jeszcze
    daruj:)
  • Gość: Adam IP: *.csk.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.05, 22:03
    Nicole, do czego Ty ją namawiasz?
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 17.03.05, 22:10
    A niby do czego Twoim zdaniem???
  • Gość: Adam IP: *.csk.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.05, 22:20
    Chcesz ją zdeprawować.
    Powinna porozmawiać z rodzicami.
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 18.03.05, 16:48
    A na czm Twoim zdaniem polega moje deprawowanie jej???
  • Gość: Adam IP: *.csk.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 18.03.05, 19:01
    > A na czm Twoim zdaniem polega moje deprawowanie jej???

    >OOO do Wawy z Wrocka mam daleko zeby Ci jakos pomóc ale mam tam kumpla bardzo
    >dobrego:))

    Takie z Ciebie niewiniątko?
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 18.03.05, 19:48
    Nadal nie rozumiem o co Ci chodzi??? przecież ja nic złego nie napisałam:))
  • Gość: Adam IP: *.csk.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 18.03.05, 21:07
    A po co tej 17-letniej pannie Twój "dobry kumpel"? W tym wieku trzeba mieć się
    na baczności i nie zawierać bliskich, przygodnych znajomości z płcią przeciwną,
    bo to może się niedobrze skończyć. Było i jest wiele tego przykładów.
  • Gość: Nicole IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 18.03.05, 21:38
    No bez przesady:)) mnie chodziło o to, zeby sobie poklikała z nim na gg:)) to
    jej weselej by było:)) cos taki podejzliwy?????
  • Gość: Adam IP: *.csk.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 18.03.05, 22:51
    >zeby sobie poklikała z nim na gg:))

    Co to znaczy "na gg"?
    Poklikać może sobie z każdym bez "fizycznej" znajomości, i to niekoniecznie z
    kimś z Warszawy.
  • 19.03.05, 08:44
    nie śmiejcie się ..... ale włąsnie ja tak miałam, że w wieku 20 spokojnie
    mogłam wyjśc za mąż ......... ale potem się pokomplikowało poszłam na studia i
    poznałam faceta z którym zwlekalismy w sumie az sie rozpadło:( niezłę dno i
    deprecha........ WYCHODZCIE ZA MĄŻ ale tylko za wartościowych . ja takiego
    miałam ...... teraz nie mam się nawet do kogo przytulić ........ czekam na
    ostatni dzień swojego życia
  • 18.03.05, 17:04
    No risk no fun - musisz się odważyć na jakąś znajomość
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.03.05, 17:51
    Ja tez jestem z Warszawy , mam pewnie mase znajomych w Twoim wieku, jesli masz
    18-20 lat. Oni maja rozne hobby, zainteresowania, gdzies naleza, dokads
    chodza , ucza sie, moge Cie z nimi poznac. Napisz cos o sobie, czy gdzies sie
    uczysz, a moze chcesz gdzies popracowac, praca tez dobrze robi na takie stany,
    jak Twoj.Glowa do gory, napisz cos o sobie , pozdro!!!
  • 18.03.05, 21:35
    o tak, jesteś dojrzałą kobietą więc trzeba ci pomóc i znaleźć w końcu chłopa bo
    się nam zmarnujesz
    a tak szybko zajdziesz w ciążę, utoniesz w garach i pieluchach a my będziemy
    mieć spokój :]
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.03.05, 22:44
    I po co Ty to piszesz? Prosi o pomoc, wiec pomoz, a nie dowalaj !
  • 18.03.05, 22:47
    toć właśnie chcę pomóc
    znajdziemy jej chłopa bo przecież już jest staruchą która dawno powinna była
    zacząć się pieprzyć
    no i będzie szczęśliwa
  • 18.03.05, 22:51
    Czy to zawsze działa? (tzn. pieprzenie)
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.03.05, 22:59
    Nie rozumiem, skad w Tobie tyle zgryzliwosci. Nie rozumiesz, ze masa mlodych
    ludzi jest teraz zagubionych, bo rodzice tluka forse, a oni siedza od dziecka
    przy komputerach i sa wlasciwie tzw. sierotami rodzinnymi. Nie wie dziewczyna,
    co ma robic, bo jej tego w domu nie nauczyli, nie pokazali. Wiec, skoro sie z
    tym do nas zwraca, to jej pokazmy, co moze zrobic fajnego, wartosciowego.......
  • 19.03.05, 00:22
    a my tu chrzanimy bzdury a ona albo już smacznie śpi albo tańcuje gdzieś w
    Stolycy:) Tak to już jest.
  • Gość: kaczek dziwaczek IP: *.ip.WRO.Korbank.PL 19.03.05, 09:50
    Zależy ile macie lat?
  • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.05, 10:41
    Kto, ja - 34, samotna - 17, a reszta .............
  • Gość: back IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.05, 13:26
  • 11.12.16, 19:14
    Umów się , spotkaj , pogadać itp. Ja jestem z Białegostoku możemy spotkać się gdzieś w Centrum pogadać lub popisać 576067514
  • 02.01.17, 07:23
    Ale macie pożywkę :D A dziewczyna napisała całe trzy linijki :D :D :D
  • 02.01.17, 12:32
    tretek napisał(a):
    > Ale macie pożywkę :D A dziewczyna napisała całe trzy linijki


    nie dosc tego...
    teraz juz dawno nie nastolataka, a moze i juz po rozwodzie, ale za to z przychowkiem...
  • 02.10.17, 07:19
    Witam wszystkie Panie jestem studentem z trojmiasta wieku 21 lat szukam partnerki do cichych spotkań. Szukam sponsorki na dłuższy okres. O wygląd nie musicie się martwić nie mam problemu z kobietami. Jestem przystojny, czuły i romantyczny. Myślę że każda kobieta poczuje się przy mnie kobieco. Kocham sex jak chyba kazdy ale lubię też spędzać noce przy rozmowie i calusach. Zapraszam do kontaktu wopr.mierzeja@gmail.com

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.