23.06.06, 12:23
nikt do mnie nie pisze .....
nikt do mnie nie dzwoni ....
nikt nie rozmawia ze mna nawet na gg ....
a ja tak lubie rozmawiać ....
Edytor zaawansowany
  • majki1976 23.06.06, 12:26
    martelinka napisała:

    > nikt do mnie nie pisze .....
    > nikt do mnie nie dzwoni ....
    > nikt nie rozmawia ze mna nawet na gg ....
    > a ja tak lubie rozmawiać ....

    to podaj nr tel ;-)
  • martelinka 23.06.06, 12:27
    o majki :)
  • majki1976 23.06.06, 12:28
    niestety GG nie mam w pracy tylko TO mam
  • martelinka 23.06.06, 12:29
    no matko jedyna przecież nie mogę w pracy flirtować bo mnie koleżanki zjedża
    żywcem i co wtedy .. jaki żal i jaka strata .... :)
  • majki1976 23.06.06, 12:31
    możesz tu na mojego @ pisać
  • martelinka 23.06.06, 12:32
    ale to ja chce żeby do mnie pisano ...... :)
  • majki1976 23.06.06, 12:33
    hm, mam napisac na @?
  • martelinka 23.06.06, 12:35
    no o a co mi chodzi tak generalnie - nikt do mnie nie pisze wiec pisz, nikt do
    mnie nie dzwoni wiec dzwoń (nie sorry nie możesz nie masz fonu ) ... ;)
  • paola80 23.06.06, 12:30
    Stary numer majkiego :)
  • martelinka 23.06.06, 12:31
    dzięki za podpowiedź ... bo już prawie pisałam numer :D:D <żart oczywiście>
  • majki1976 23.06.06, 12:33
    hej ,Paola co masz do mnie? żadnych numerów , pisze prawde TYLKO TO tu mam
    reszta nie działa,
  • martelinka 23.06.06, 12:34
    dżisas a co to w ogóle jest to TO :D
  • majki1976 23.06.06, 12:34
    TO to forum no, ;-)
  • martelinka 23.06.06, 12:35
    boszzzz a pomyśleć ze ja nie jestem blond - bez urazy rzecz jasna żebym za
    chwile nie dostała ;)
  • paola80 23.06.06, 12:36
    no właśnie bo ja jestem blondi ;)
  • majki1976 23.06.06, 12:36
    oki to ide stąd pogadaj z Paolą ;-)
  • martelinka 23.06.06, 12:37
    wrrrr to idź ..... obrażalski ... phi..też mi coś .....
  • majki1976 23.06.06, 12:38
    się nigdy nie obrazam bo nie umiem ;-PPP
  • martelinka 23.06.06, 12:39
    ale wychodzisz i zostawiasz nas zalane z żalu łzami ...
  • majki1976 23.06.06, 12:40
    ta napewno .......
  • paola80 23.06.06, 12:41
    :))))))) ja szlocham .....
  • paola80 23.06.06, 12:40
    stary numer majkiego idzie ale zostaje ...uroczy jest :)
  • martelinka 23.06.06, 12:41
    ciekawam czy aby na pewno i czy ja naiwna istota (??) dam się nabrać na te jego
    rzeczone wdzieki :)
  • majki1976 23.06.06, 12:42
    to zalezy ,jak wygladasz , opisz siebie:
  • martelinka 23.06.06, 12:44
    ha !! mam śliczne oczy w których utoniesz jak tylko w nie spojrzysz .... :P
  • majki1976 23.06.06, 12:46
    tylko masz oczy ? a reszta?
  • martelinka 23.06.06, 12:47
    reszta uważam skromnie też jest całkiem niezła :)
  • martelinka 23.06.06, 12:47
    aczkowliek dodam tym razem skromnie - nie jest doskonała :)
  • martelinka 23.06.06, 12:26
    no widzicie ... nikt... a minęło już 10 minut .... ;)
    hmmmm to może podam swoje gg ... :/
  • martelinka 23.06.06, 12:48
    wracam za pięć minut i 24 sekundy :)
  • majki1976 23.06.06, 12:50
    oki
  • paola80 23.06.06, 12:58
    fajna dziołcha !
  • majki1976 23.06.06, 13:00
    Ty jesteś fajna Paola a ona to sie okaże ;-)
  • martelinka 23.06.06, 13:07
    wszystko słysze :) i widze :)
  • paola80 23.06.06, 13:08
    oj nie ładnie podglądać ;))))
  • martelinka 23.06.06, 13:10
    hmmm przecież wiesz że my kobiety jesteśmy ciekawskie .... tzn chciałam
    powiedzieć intersujące tudzież zainteresowane ... :D uła ale mieszam ale to
    pewnie dlatego ze 12 kropel deszczu spadło mi na włos
  • majki1976 23.06.06, 13:11
    hm M dawaj nam fotke a my stwierdzimy czys fajna laska czy nie
  • martelinka 23.06.06, 13:12
    a jesteś .. fotkę? ja nie mam fotek :) a poza tym jak to cała Polska ma oglądać
    M. ?? magdę m? m jak miłość ?
  • martelinka 23.06.06, 13:12
    a majki to gdzie sie podział? juz nie chce sie przekonywać ? żeby sie potem nie
    okazało, że wiesz ... ;)
  • paola80 23.06.06, 13:13
    majki jak zwykle czeka z utęsknieniem na foto ! Wzrokowiec jeden :P
  • martelinka 23.06.06, 13:14
    faceci to tylko na opakowanie patrzą a wnętrze to nie łaska ?? ;)
  • paola80 23.06.06, 13:16
    nie wszyscy , ale majki tak , tylko na opakowanie .
  • martelinka 23.06.06, 13:17
    stary wyga podrywacz hmm?:)
  • paola80 23.06.06, 13:18
    Wiesz , nie wiem czy udało mu się kogoś poderwać na tym forum, ale jest
    milutki , lubie go !
  • martelinka 23.06.06, 13:19
    no ja tego też nie wiem .. być moze sam zbytnią uwage przywiązuje do opakowaie
    a on ... wiesz o co mi chodzi ... tak to często bywa ;)
  • majki1976 23.06.06, 13:18
    jaki ja podrywacz, dziewczyny , wnętrze tez wazne , ale żeby się zainteresowac
    wnętrzem najpierw trza opakowanko zobaczyc ;-)
  • martelinka 23.06.06, 13:20
    tak tak musi sie ziemia zatrząść na jej/jego widok i wtedy dopiero ....
    taaaa ....
  • majki1976 23.06.06, 13:17
    a ja co chirurg?
  • martelinka 23.06.06, 13:17
    plastyczny chyba
  • martelinka 23.06.06, 13:18
    dziś dzień ojca .... majki życzenia już od wszystkich odebrałes?
  • majki1976 23.06.06, 13:19
    przecież ja ojcem nie jestem , chyba że o czyms nie wiem;-)
  • martelinka 23.06.06, 13:21
    nie wnikam choć lubie wniiikkaććć ;>
  • majki1976 23.06.06, 13:22
    jak kobieta może wnikać, technicznie nie wykonalne ;-), choć moze....
  • martelinka 23.06.06, 13:22
    no dobra to przenikać :)to już da sie zrobić :)
  • paola80 23.06.06, 13:23
    jejku o czym wy w ogóle gadacie :) ?
  • majki1976 23.06.06, 13:23
    na jakiś czas was opuszcze ide do szefa, bedzie premia za 200% planu , yes yes
  • paola80 23.06.06, 13:24
    akurat na wanne
  • martelinka 23.06.06, 13:24
    gadamy o wnikaniu ja o wnikaniu wgłąb duszy majki o wnikaniu wgłąb kobiety :)
    teraz spanikował i udaje że idzie do szefa po kase ;)
  • majki1976 23.06.06, 13:45
    ajm bek ;-)
  • martelinka 23.06.06, 13:45
    no i gdzie ten majki no i gdzie ta paola ;)
  • martelinka 23.06.06, 13:46
    no popatrz: ja pytam a ty dosłownie w tej samej minyt sie zjawiasz .... ;)
  • majki1976 23.06.06, 13:48
    hej M co z ta fota bom ciekaw?
  • paola80 23.06.06, 13:47
    jestem jestem , wylewałam żale przez telefon :)
  • martelinka 23.06.06, 13:47
    masz nowego mixa ?:D
  • martelinka 23.06.06, 13:50
    no i co? cisza ... znów nikt do mnie nie mówi .. nie licze szefa bo ten to
    nadaje na okrągło ... ;)
  • paola80 23.06.06, 13:51
    to tak jak mój , tez nadaje ale tak cicho że i tak słyszę 1/4 :)))
  • martelinka 23.06.06, 13:52
    moze on po prostu szepcze ci do ucha ;)
  • majki1976 23.06.06, 13:53
    a mój spoko, czasem sie pokreci , jest oki
  • majki1976 23.06.06, 13:53
    miłosne zaklecia jej szepcze ;-PP
  • martelinka 23.06.06, 13:54
    a ona głucha na jego amory :)
  • martelinka 23.06.06, 13:54
    a tak w ogóle to skąd jesteście ? że sie tak oryginalnie zapytam :)
  • paola80 23.06.06, 13:56
    odpowiem Ci zagadką : Gdzie jest obecnie największa budowa w Polsce ? Szczelaj !
  • majki1976 23.06.06, 13:57
    Paola nie opisuj jej naszego mieszkania ;-)
  • martelinka 23.06.06, 13:57
    katowice :D
  • majki1976 23.06.06, 13:56
    my Ci mamy pisac skąd jestesmy ?;-P przeciez my nawet nie wiemy jak Ty
    wygladasz , ile masz lat (może 15, 16 itp) nic nam o sobie nie chcesz pisać,
    jak nam cos o sobie napiszesz tez bedziemy szczerzy, my tu z Paolą o sobie
    wiemy prawie wszystko, nieprawdaz kobieto z niedoszłego wspolnego mieszkania?
  • martelinka 23.06.06, 13:59
    no qrna ok - rocznik 1976, imię - można sie domyslić, Bytom czyli Śląsk :)
    pracuje i znam niemiecki :) 166, waga też ? rozm. buta 38/39, włosy do ramion
    ciemny brąz:) bedzie?
  • majki1976 23.06.06, 14:00
    oki, ja tez górny sląsk,
  • martelinka 23.06.06, 14:01
    jakiś konkret ? czy bywasz na całym górnym śląsku :)
  • majki1976 23.06.06, 14:01
    a inne wymiary ;-)))),
  • majki1976 23.06.06, 14:02
    od urodzenia tu mieszkam, Tychy
  • martelinka 23.06.06, 14:02
    hmm od góry niech będzie i niech strace : jakies 86/ jakies 60/ jakies 89 ...
    waga sie waha w granicach 56 kg :) no i to tyle co do wymiarów ;)
  • majki1976 23.06.06, 14:04
    ;-) , całkiem nieźle
  • martelinka 23.06.06, 14:05
    a Ty? o wzrost i wage tylko zapytam:)
  • majki1976 23.06.06, 14:06
    około 175-176 , waga około 68 kg , blondyn , niebieskie oczy , oki?
  • martelinka 23.06.06, 14:09
    a ... jesteś mądry i przystojny ? ;)
  • majki1976 23.06.06, 14:09
    ???
  • paola80 23.06.06, 14:04
    Majki , muszę Cię opierniczyć , gdzie Twoja klasa !!! Pytać kobiety o wymiary ?
    Ty łobuzie !
  • martelinka 23.06.06, 14:05
    ja sie tam nie krepuje swojej miary ;) Paola a ty skąd bo strzeliłam katowice ;)
  • paola80 23.06.06, 14:06
    no to jeszcze jeden strzał - dawaj
  • martelinka 23.06.06, 14:07
    o qrcze - ale Śląsk ?
  • majki1976 23.06.06, 14:08
    prawie ;-)
  • paola80 23.06.06, 14:09
    trochę za zachód
  • martelinka 23.06.06, 14:11
    dżisas ... nie wiem :)
  • paola80 23.06.06, 14:11
    podpowiedź : budowa LG - Koreańczycy- budowa gigant !
  • majki1976 23.06.06, 14:12
    Paola a Ty znowu z tymi Koreańczykami krecisz, ;-(
  • paola80 23.06.06, 14:13
    cały czas :))))
  • martelinka 23.06.06, 14:16
    a majki sie dziwi na innym forum, ja nic nie wiem o żadnych koreanach .. i za
    40 minut ide do domu :)
  • majki1976 23.06.06, 14:17
    ja też, to może na kawe do Ciebie wstapie? maż w domu ;-))
  • martelinka 23.06.06, 14:18
    a kto Ci takich głupot nagadał że ja męża w domu trzymam ;)
  • majki1976 23.06.06, 14:20
    a nie trzymasz?
  • martelinka 23.06.06, 14:20
    nie nie trzymam :)
  • majki1976 23.06.06, 14:23
    aaaa, w pracy jest? czy wogóle go nie masz?
  • martelinka 23.06.06, 14:24
    nie jestem mężatką - czasem nad tym ubolewam ale tylko czasem :D
  • martelinka 23.06.06, 14:23
    no chyba że Ty kogoś trzymasz ... :)
  • majki1976 23.06.06, 14:25
    pewnie że trzymam, DVD podpiete do 230V , i do TV ;-)
  • martelinka 23.06.06, 14:26
    hhmmmm ja to nawet tv nie trzymam;)
  • paola80 23.06.06, 14:26
    puk puk - słoneczka żegnam się z Wami , do poniedziałku. Martelinka - wpadaj
    częściej , a Ty majki podrywaczu klasę trzmaj . PS WROCŁAW
  • majki1976 23.06.06, 14:28
    miłego weekenda Paola i dużżżo s....
  • paola80 23.06.06, 14:28
    miałłłłłłłłłłł
  • majki1976 23.06.06, 14:29
    ...słońca oczywiscie ;-)
  • martelinka 23.06.06, 14:28
    paolka pa - postaram sie ale jakby co to sie odzywajcie na @ :) plissss
  • martelinka 23.06.06, 14:34
    no majki gdzie uciekłeś? ;)boszz jak dobrze ze zaraz do domu ;) a potem
    na ....fitness ;) a potem ... hmm no tu juz bedzie problem ...;/
  • majki1976 23.06.06, 14:37
    sprawdz poczt, cos Ci wysłałem ;-)
  • martelinka 23.06.06, 14:39
    juz sprawdziłam i tez wysłałam :)
  • majki1976 23.06.06, 14:41
    ty tez sprawdz
  • majki1976 23.06.06, 14:43
    dobra, miłego wekenda Ci życze dużo s...., (interpretacja dowolna), i odezwij
    sie kiedyś , pa
  • martelinka 23.06.06, 14:49
    miłego Tobie również - bye

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka