Dodaj do ulubionych

Wasz zdanie dot. „problemu”jakim jest masturbacja

28.11.07, 13:26
Moja sąsiadka zauważyła ,ze jej syn który dojrzewa, wieczorami i rano długo
przesiaduje w łazience.Obserwując jego różne zachowania doszła do wniosku że
sie masturbuje .
Nie moze uwierzyć ,ze jej dwunastoletni syn robi takie rzeczy!!
Rozmawiałem z nia tłumacząc ,ze masturbacja w okresie dojrzewania to normalne
zjawisko- bez zabawek seksualnych, wibratorów, "świerszczyków",to żadne
zboczenie!!!W każdym wieku.
Zamiast tracić energię na szpiegowanie, skupić sie powinna na budowaniu
dobrych relacji z synem .
Bo wszystko czego on potrzebuje od niej to miłości i akceptacji a nie
szpiegowania ..za jakis czas przestanie produkować tyle spermy i wszystko sie
ustabilizuje :):):)..............to się nazywa dojrzewanie :)
__

" Nie przekreślaj masturbacji , to w końcu seks z kimś, kogo kochasz
najbardziej :)"Woody Allen
Obserwuj wątek
    • melulu_1 Re: Wasz zdanie dot. „problemu”jakim 28.11.07, 15:03
      W naszym kraju niechętnie mówi sie o onanizmie,.
      To klopotliwy temat z tych wstydliwych .
      Często ludzie nazywaja masturbacje czynem karygodnym.
      Matki lek o syna to wynika z braku wiedzy
      Ja mysle ,ze zadne karcenie dziecka nie zabije w nim budzącego się popędu
      seksualnego.
      Lepiej sie tym nie zadręczać a dziecku dać dorosnąć Pozdrawiam
    • missssi-3 Ciekawa jestem ilu facetów dorosłych 28.11.07, 18:09
      ma z tym problem. tzn ilu jest świadomych tego jakie spustoszenia czyni onanizm
      ( o ile nie ma sie nad tym kontroli). mam nadzieje ze mój facet i kochanek nie
      mają takich problemów. nigdy nie widziałam zeby to robili i niech tak zostanie.
      • tapatik Re: Ciekawa jestem ilu facetów dorosłych 30.11.07, 10:53
        missssi-3 napisała:

        > ma z tym problem. tzn ilu jest świadomych tego jakie spustoszenia
        > czyni onanizm (o ile nie ma sie nad tym kontroli). mam nadzieje
        > ze mój facet i kochanek nie mają takich problemów. nigdy nie
        > widziałam zeby to robili i niech tak zostanie.

        A czy Ty masz świadomość jaką głupotę palnęłaś?

        Na jakiej podstawie twierdzisz, że masturbacja wywołuje spustoszenia?
        Jakie spustoszenia?
        Jaką kontrolę masturbacji masz na myśli?
        W jakiejś książce czytałem, że masturbuje się 99% mężczyzn i około 80% kobiet.
        Jest to więc sprawa normalna. Nienormalny jest brak masturbacji przy braku
        współżycia seksualnego.

        To, że Twój facet i Twój kochanek nigdy się przy Tobie nie masturbowali, to
        wcale nie znaczy, że się nie masturbują.
    • boruta_wwa Re: Wasz zdanie dot. „problemu”jakim 28.11.07, 19:01
      nie dość że PRL był pruderyjny to teraz ta faszystowska katolicka
      większość tak wychowuje naród, że masturbacja jest naprawdę
      problemem, bo jak ma sobie radzic młody człowiek skoro nie wie co i
      jak? i że to najnormalniejsza rzecz na świecie!
      w szkole nie powiedzą, rodzice też :(
      no i rodzi sie poczucie winy oraz inne problemy psychiczne :(
      b.
      --
      "mam tak samo jak Ty, miasto moje a w nim..."
      wawajpg.blox.pl
    • meczywor Re: Wasz zdanie dot. „problemu”jakim 28.11.07, 19:59
      Nie pamietam od kiedy męcze swoje freda, mam teraz 24 lata i... i ciągle to
      robie. Dlaczego? Nie wiem. Za każdym razem mowie sobie ze to ostatni raz. I tak
      jest kilka razy w tygodniu. Kiedy moje życie seksualne z moja dziewczyna bylo
      udane, robilem to bardzo zadko. Jednakze od jakiegos czasu cos sie popsulo. Ona
      nie chce ze mna sie czesto kochac, wiec radze sobie sam. Jak tylko zostaje sam
      to strony www i jedziem. Ogladanie nagich kobiet mnie juz nie podnieca, teraz
      szukam wyszukanych filmików, ostrych, sprośnych. Na dzień dzisiejszy moge
      powiedziec jedno. Wypacza to umysl. Idac ulica patrze na kobiety jak na te z
      pornoli, wydaje mi sie ze kazda ma ochote, kazda chce tylko jednego, sexu.
      Patrze na nie jak na dmuchane lalki sluzace tylko do jednego. Coraz czesciej
      mysle o tym zeby ze swoja dziewczyna zrobic to co ogladam w tych filmach. Cos
      ostrego, mocnego, zeby ja zmusic do czego co oczywiscie ma sprawiac jej
      przyjemnosc. Zdaje sobie sprawe z mojego skrzywienia umyslowego i walcze z tym.
      Odganiam takie mysli. ALE NIECH NIKT NIE MOWI, ZE MASTURBACJA I PORNOLE NIE
      ROBIA ZADNEJ KRZYWDY!!! Jeśli ktos jest podatny na uzaleznienia to niech nie
      próbuje tego owocu, bo moze zalowac.

      Pozdrawiam wszystkich. Chlopaki walczcie o seks z dziewczynami anie ze swoja reke.
      • tapatik Re: Wasz zdanie dot. „problemu”jakim 30.11.07, 10:57
        meczywor napisał:

        > ALE NIECH NIKT NIE MOWI, ZE MASTURBACJA I PORNOLE NIE
        > ROBIA ZADNEJ KRZYWDY!!!

        Filmy pornograficzne rzeczywiście mogą wywołać krzywdę, ale masturbacja? Co Ty
        chrzanisz?

        > Jeśli ktos jest podatny na uzaleznienia to niech nie
        > próbuje tego owocu, bo moze zalowac.

        A jak ma zaspokajać swój popęd seksualny ktoś, kto nie ma partnera/partnerki????
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka