Dodaj do ulubionych

JMDI wasze opinie

04.12.11, 10:34
co sądzicie o tym operatorze?
kończy mi się umowa na net i TV. i zobaczyłem ich ulotkę w skrzynce. Oferta nawet ciekawa. Tylko nie wiem czy są z nimi jakieś problemy. Chodzi o jakość sygnału, czynie zrywa netu itp
Obserwuj wątek
    • edzia_edzia Re: JMDI wasze opinie 21.01.12, 19:23
      Jesli chodzi o internet to hula rewelka, natomiast JMDI sa bardzo restrykcyjni co do oplacania rachunkow. My mielismy opoznienie 14 dni i juz 15 dnia wylaczyli nam net. Co do telewizji to nie wiem bo troche za drogo maja wiec sie nie decydowalismy
        • jola982 Re: JMDI wasze opinie 10.02.14, 18:52
          Nigdy w życiu nie polece tej telewizji mam ją od 3 tyg i tydzień nie dzialalo tydzień działał znowu nie i tak dalej a co najgorsze to przy rozmowie z pracownikiem tej firmy cytuje powiedział do mnie przez telefon pie...sie i rozlaczyl sie syf
          • 2k-l Re: JMDI wasze opinie 11.02.14, 14:34
            Od dłuższego czasu narzekam na jakość łącza internetowego.
            Niezależnie od pory prędkość połączenia waha się od 1mb/s do 15mb/s (w abonamencie mam do 25mb/s w dzień, 2x tyle w nocy). Po pierwszej konsultacji z obsługą jmdi wymieniłem router, adapter wifi.
            Problem nadal jest i nadal twierdzą, że wina po mojej stronie.
            Podczas kolejnej rozmowy kazali połączyć się bezpośrednio kablem gniazdko <-> laptop. i ku mojemu zdziwnieniu prędkość połączenia przy pierwszym pomiarze wyniosła 89mb/s! :D haha! Na moje pytanie: JAK TO JEST MOŻLIWE?? niestety konsultant nie potrafił odpowiedzieć :(
            Było ok 18.00 więc powinno być max 25mb/s zgodnie z umową.
            Po chwili rozmowy bez uprzedzenia jeszcze raz zmierzyłem prędkość połączenia i ku mojemu zdziwieniu test wskazał na 5mb/s :|
            Przyznam, że byłem troszkę zdezorientowany..
            Przekazałem wynik tego testu konsultantowi, ten ze zdziwieniem w głosie powiedział: NIE MO ŻLI WE :O ! Szepnął coś obok słuchawki (niestety nie dosłyszałem :/ ) i kazał ponownie dokonać pomiaru. Udało się, tym razem wyszło 76mb/s...
            Chyba panowie po drugiej stronie bawili się jakąś magiczną dźwignią i robili ze mnie wariata :|
            Na koniec konsultant zasugerował zmianę routera (kolejną zresztą) itp. oraz w razie dalszych problemów zaproponował wizytę specjalisty z jmdi, który sprawdzi wszystko na miejscu, ale w razie stwierdzenia usterki po stronie sprzętu klienta koszt usługi będzie wynosił 50zł. Chyba domyślam się wyniku tej ekspertyzy...

            Taka sytuacja do kolekcji.
            • artur.mias Re: JMDI wasze opinie 22.01.15, 16:50
              Nie ma czegoś takiego, że nigdy nie ma awarii i to nie ważne jaka firma, bądźmy szczerzy. Ja mam w JMDI już drugą umowę. Przez ten czas nie było większych problemów, nie mówię, że nigdy nie było przerwy, bo trafić się może zawsze u innych też. A jak coś to może dlatego, że to lokalna firma to dużo szybciej udało się załatwić, technik wpadał praktycznie od ręki. Są tani, a mają to samo co te wielkie firmy. Ja nie narzekam, jeżeli chodzi o mnie to mogę spokojnie polecić.
      • izulam Re: JMDI wasze opinie 18.03.15, 19:11
        Dno i jeszcze raz dno! Jakość usługi poniżej wszelkich norm. Nieustanne przerwy w nadawaniu, zrywanie tv-i to od ok. 8 m-cy. Cierpliwość nam się skończyła. A na chęć zerwania umowy z ich winy- dowiaduję się że to jest możliwe tylko i wyłącznie jak przerwa w nadawaniu trwa nieprzerwanie 30 dni!!! Kpina! i jesli zerwę/ rozwiąże umowę przed terminem- muszę ponieść koszty absurdalnego rabatu jaki mi niby udzielili (kilka tysięcy zł!). Spotkamy się w sądzie!
      • izulam Re: JMDI wasze opinie 18.03.15, 19:12
        Dno i jeszcze raz dno! Jakość usługi poniżej wszelkich norm. Nieustanne przerwy w nadawaniu, zrywanie tv-i to od ok. 8 m-cy. Cierpliwość nam się skończyła. . A na chęć zerwania umowy z ich winy- dowiaduję się że to jest możliwe tylko i wyłącznie jak przerwa w nadawaniu trwa nieprzerwanie 30 dni!!! Kpina! i jesli zerwę/ rozwiąże umowę przed terminem- muszę ponieść koszty absurdalnego rabatu jaki mi niby udzielili (kilka tysięcy zł!). Spotkamy się w sądzie!
          • zapalonyzabki Re: JMDI wasze opinie 10.04.15, 00:02
            Uwaga!!! JMDI to oszuści!!! Najpierw chcieli za rozwiązanie umowy 10 miesięcy przed czasem ponad dwukrotność tego co zapłaciłabym kontynuując umowę do końca, a potem zaczęli pisać o ugodzie, a jak odpisałam im że w ogóle nie przyjmuje takiej opcji do wiadomości w tym samym dniu rozwiązali umowę z mojej winy i straszą że jak nie oddam dekoderów w komplecie na który składa się m.in. pudełko, baterie i instrukcja obsługi, to mi policzą za 2 tekturowe pudełka 60 zł, 4 baterie aaa 20 zł, 2 istrukcje obsługi 40 zł. Ten list oraz opis całej sytuacji trafi wkrótce do internetu, gdzie będzie można przeczytać i pośmiać się z głupoty i beszczelności JMDI..
            • vladtepes79 Re: JMDI wasze opinie 10.04.15, 19:47
              mnie też rozwaliło jak przedłużałem umowę i technicy sprawdzali, pudełko, baterie, instrukcje, kabelki. Za każdy brak JMDI każe sobie płacić horrendalne stawki. Teraz o pudełko od nowego dekodera dbam lepiej jak o dekoder :)
    • vladtepes79 Re: JMDI wasze opinie 27.01.12, 18:20
      dzięki za pomoc
      Podpisałem umowę z JMDI. jakość TV bardzo dobra, netu nie zrywa (zobaczę jak będzie wiosną w czasie burzy). Łatwo połączyć się z biurem obsługi, na maila odpowiedzieli w ciągu 30 minut a oddzwonili w ciągu 3 godzin. Jak dla mnie to miłe zaskoczenie.
      Byłem w Aster, netu nie zrwywało ale TV cyfrowe miałem kiepskiej jakości. Dodzwonić się do biura obsługi to czekanie jakieś 10-15 min. Na odpowiedź na maila czekacie tydzień.

    • szczypas1 Re: JMDI wasze opinie - oszukańcze praktyki 30.10.12, 18:45
      Niestety jest to firma zupełnie nienastawiona pro-kliencko. JMDI ma również wobec swoich klientów oszukańcze praktyki wykorzystujące ich nieuwagę. Polegają na tym, ze firma JMDI żeruje na klientach, którzy przegapia koniec terminowej umowy po "promocyjnej cenie" aby móc naliczyć przez miesiąc, dwa lub trzy ponad dwukrotnie wyższe opłaty "standardowe". Generalnie do czasu jak klient się zorientuje patrząc na faktury od JMDI (mimo, ze ma ustawione stałe płatności z konta), albo jak mu JMDI wyłączy usługi z powodu "zaległości" mimo, ze płaci regularnie tyle "co zawsze". Maja w gdzieś reklamacje z tego tytułu. Potem straszą windykacją i sądem. Na szczęście już nie jestem ich abonentem.
      • marilyn1984 Re: JMDI wasze opinie - oszukańcze praktyki 21.12.12, 13:32
        JMDI = OSZUŚCI!!!! Na ulotkach i wszelkich materiałach reklamowych piszą, że posiadają w ofercie dekoder HD z nagrywarką (PVR), przedstawiciel to potwierdza, a okazuje się, że dekoder, jaki instalują NIE MA DYSKU i tym samym nie jest dekoderem PVR (nie ma możliwości nagrywania filmów). OSZUŚCI!!!!!!!!! Ostrzegam przed podpisywaniem umowy!!!! Wciskają ludziom kit.
        • vladtepes79 Re: JMDI wasze opinie - oszukańcze praktyki 29.12.12, 22:09
          Kity to każdy wciska na ofertach, dlatego najlepiej umówić się na wizytę z handlowcem:)
          szczypas1 dzięki za unfo że nie informują o wypowiedzeniu umowy, będę pilnował daty końca umowy. Nadmienię tylko, że Aster też nie informuje. Wiem bo wcześniej z nimi miałem umowę. Ale w Asterze jest taki burdel że hoho. Spóźniłem się z wypowiedzeniem miesiąc i po tym okresie powianiem płacić dużo, dużo wyższy abonament, ale wystawili fakturkę ja wcześniej:)
        • artur.mias Re: JMDI wasze opinie - oszukańcze praktyki 27.08.13, 18:34
          ja tam mam u nich umowę teraz przedłużałem. a o szczegóły zawsze trzeba dopytać, dla mnie to normalne, że nie stoję i nie patrzę jak mi zakładają tylko rozmawiam. do dekodera podpiąłem sobie dysk i tyle. żadna filozofia :) a z dekoderami jest tak, że rodzice niedawno zakładali u konkurencji i też na początku nie dopytali i przeszedł im monter ze złym dekoderem. dopiero ja dopytałem i zmieniliśmy. więc jakie to oszustwo, u każdego trzeba porozmawiać o tym co się bierze.
      • osiek79 Re: JMDI wasze opinie - oszukańcze praktyki 12.06.15, 13:15
        Potwierdzam. Pamiętając o terminach dwa razy kontaktowałem się celem poznania oferty na przedłużenie ale ani widu ani słychu. Nie mogę pozbyć się wrażenia, że liczą na moje zapomnienie i skasowanie za dwa miesiące podwójnej ceny. Ja żegnam się z tą firmą. Generalnie na jakość nie mogę narzekać, ale takie praktyki są wykluczające.
    • slayer79 Re: JMDI wasze opinie 11.09.13, 19:16
      Ludzie!!!! Strzeżcie się tych oszustów!!!!! Obiecują dobry sygnał telewizyjny, a w zamian pokazuje się informacja ZŁY SYGNAŁ / KANAŁ KODOWANY. Ponadto, przewodnik po programach EPG nie działa, przez co nie można nagrać programu. Problemy zgłaszane wielokrotnie do JMDI, ale nie potrafią tego naprawić a każą sobie płacić normalną stawkę za abonament!!! JMDI to banda imbecyli, którzy traktują klienta jak szmatę. Szkoda tracić czas na tych idiotów.
      Jest to złodziejska firma - jeżeli zastanawiacie się nad kablówką proponuję NC+.
      • vladtepes79 Re: JMDI wasze opinie 15.09.13, 11:08
        NC+ to uczciwa firma, dlatego dostali 11 mln kary za oszukanie swoich klientów (niedawna akcja, wszyscy ją na pewno pamiętają). Ja nie mam problemy z sygnałem i mogę nagrywać. Nie wiem czy w takim przypadku kiedy JMDI nie wywiązuje się z umowy to można taką umowę rozwiązać.
    • kontodlacfokow Re: JMDI wasze opinie 30.12.13, 20:07
      JMDI jakiś czas temu podłączyło wielu użytkowników, w związku z czym łącze dzielone jest na przemian - z tym że co kilka sekund opóźnienia zwiększają się do 380 milisekund co właściwie uniemożliwia korzystanie z wielu zastosowań internetu.
      Ignorują zgłoszenia awarii, nie oddzwaniają i generalnie kładą lach.... - gnidy straszne się zrobiły pewnie przez jakiegoś karierowicza...
      • trumpeter Nieuczciwa amatorszczyzna 29.01.14, 22:41
        Szanowni Panstwo,

        Mieszkam w nowym bloku Yuniversalu na Aluzyjnej w Warszawie. Trzy dni nie mam juz sygnalu telewizji chociaz place abonament. Ludzie z JMDI nawet nie racza odpisac na listy jakie wysylam w tej sprawie. Totalny chaos i ignorancja. Niedawno to samo bylo z dostepem do internetu Nie polecam i przestrzegam przed wiazaniem sie z nimi.
        • vladtepes79 Re: Nieuczciwa amatorszczyzna 31.01.14, 21:46
          Fakt na maile nie odpowiadają, totalna olewka ale telefonicznie zawsze wszystko załatwiłem. Kończy mi się umowa i próbowałem się mailem skontaktować z handlowcem i serwisem (chodzi o model dekodera) i zero odpowiedzi przez tydzień!!! PORAŻKA, ale telefonicznie wszystko załatwiłem. Uważam, że dziś wszystko można załatwić mailem (przynajmniej u mnie w firmie) Sprawdź umowę, czy przy braku sygnału przez parę dni masz możliwość rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i postrasz ich UOKIKiem to powinno zadziałać. Niech wiedzą, że nie są Panem i Władcą!
    • tutmozis2 Re: JMDI wasze opinie 01.02.14, 09:24
      Ja nie narzekam na tego operatora. Przedłużyłem z nimi umowę na kolejne dwa lata. Kontakt z telefonicznym biurem obsługi bez problemu Telewizja i internet bez zarzutu. Posiadam telewizję w pakiecie Maxi Hit i internet 80.
      • marilyn1984 Re: JMDI wasze opinie 02.02.14, 13:00
        Ja już się nie mogę doczekać kiedy skończy mi się umowa z tym nieuczciwym operatorem. Ostrzegam, że ta badziewiarska firma nie dysponuje dekoderami typu PVR jak się reklamuje. Czyli jeśli ktoś nie dysponuje twardym dyskiem, to nie ma możliwości nagrywania. Dekoder, jakim dysponuje JMDI to dekoder typu DVR, a nie PVR, co może okazać się sporym problemem i koniecznością kupna dysku (jeśli chce się korzystać z funkcji nagrywania).
    • 2k-l Re: JMDI wasze opinie 03.02.14, 16:09
      Czy nadal brak alternatywy w Markach dla JMDI? Z czyich usług korzystacie??

      Kończy mi się właśnie umowa, a mam sporo zarzutów do działania netu i tv oraz oferta też mnie średnio zadowala.

      Internet JMDI 20 Mb/s
      Telewizja Maxi HIT z HD
      Pakiet Canal+ Platinum

      Abonament miesięczny 119,90 zł na rok.
      • vladtepes79 Re: JMDI wasze opinie 03.02.14, 22:22
        w Markach alternatywy nie ma. Ja miałem do wyboru UPC, Vectra i JMDI. Po raz pierwszy przedłużyłem umowę z dotychczasowym dostawcą czyli JMDI Wybrałem pakiet:
        Internet JMDI 40 Mb/s
        Telewizja Maxi HIT z HD
        Pakiet Canal+ Platinum
        Abonament miesięczny 114,90 zł/m-c
        Dlaczego wybór padł na nich? Sprawa jest prosta:
        - cena
        - bardzo, bardzo rzadko brak sygnału netu i kablówki (wiele osób na to narzeka, ale w mojej okolicy jakoś kłopoty nie było)
        - szybkość dodzwonienia się do biura obsługi (czas oczekiwania na konsultanta max 5 min a praktycznie się nie czeka a spróbujcie się dodzwonić u molochów, wiem bo miałem z nimi "przyjemność"
        minusy:
        - nie odpowiedzą na maila co uważam za skandal!
        - kiepskie dekodery (brak dekodera z dyskiem)
        Zobaczę jak miną kolejne dwa lata. Jak będzie lipa to się pożegnamy!
    • trumpeter Re: JMDI wasze opinie 08.03.14, 10:15
      Szanowni Panstwo,

      To najgorszy dostawca z jakim mialem do czynienia. Nawet w tej chwili jest awaria i nie mam dostepu do mediow. Na odebranie telefonu czekalem prawie 20 minut. Serwisanci nie przychodza chociaz sa umowieni. Im poprostu to nie dziala. Sa niekompetentni. Codziennie borykam sie z trudnosciami przez nich. Nie ma dania by sygnal sie nie zawieszal. Absolutnie nie polecam tej firmy. To sa praktyki bardzo nieuczciwe poniewaz nikt mi nie zaproponowal rekompensaty za te niedogodnosci. JMDI to firma niegodna zaufania i polecenia
      • tutmozis2 Re: JMDI wasze opinie 08.03.14, 10:33
        Witam. Jestem bardzo ciekawy na którym osiedlu są takie problemy z tym dostawcą. Ja korzystam z usług JMDI od 2 lat i może raz była awaria, która została usunięta bardzo szybko. Z tym nieodebranym telefonem przez 20 minut to chyba lekka przesad, sprawdziłem dwie minuty czekałem. Pozdrawiam.
      • vladtepes79 Re: JMDI wasze opinie 12.03.14, 11:55
        Czytam, że wielu użytkowników ma problem z sygnałem, ja po 2 latach przedłużyłem umowę, bo jestem bardzo zadowolony. Z trzy razy nie miałem kablówki i netu ale to chyba normalne. Widać że w niektórych rejonach Marek mają jakieś kiepskie łącza. Takie postępowanie i olewanie klientów uważam za karygodne. PAMIĘTAJCIE, aby sprawdzać prędkość łącza netu. Przy podpisywaniu umowy, sprawdziłem prędkość i było o połowę mniejsza. Przeprosili i było już OK. Po przedłużeniu umowy o dziwo znów miałem prędkość o połowę mniejszą. Znów przeprosi i jest teraz OK (sprawdzam notorycznie) Nie wiem czy to przypadek raczej wątpię.
        • 2k-l Re: JMDI wasze opinie 12.03.14, 14:20
          jaki tam przypadek, sprawdzałem łącze, test pokazywał <5mb/s, dzwoniłem na infolinie z problemem, odpalali magiczną dźwignię i było >50mb/s (zamiast 20mb/s z umowy), konczylem rozmowe, test łącza i znow <5mb/s. Taka zabawa w kotka i myszke :/
          • dowolnyyy Orzydliwa nonszalancja i złośliwość 29.03.14, 22:13
            Dwa dni temu sprzedałem mieszkanie w którym wykupiłem usługi w JMDI. Poprosiłem aby wykazali się zrozumieniem i rozwiązali ze mną umowę polubownie z racji skrajnej sytuacji tymbardziej, że tam gdzie się przeprowadzam nie ma dostępu JMDI i nie można przenieść usługi. JMDI NIE ZGODZILI SIĘ NA ZAKOŃCZNIE WSPÓŁPRACY SUGAERUJĄC, ŻE MUSZĘ PŁACIĆ DO KOŃCA TRWANIA UMOWY!!!! To jest kuriozalny pęd na pieniądze za wszelką cenę. Pomijam fakt, ze przez cały okres użytkowania miałem problem z odbiorem telewizji i ciągłe przerwy w dostawie sygnału. Dekoder Motoroli jest niedopracowany i niefunkcjonalny. Oczywiście nie oferują innych bo mają tylko ten jeden w sprzedaży. Naprawdę nie życzę nikomu pakowania się w umowę z nimi bo będzie płakał!!!
            • apiotreka Re: Orzydliwa nonszalancja i złośliwość 22.05.14, 17:15
              U mnie to samo. MIałem u nich internet (w zasadzie jeszcze mam). Umowę napisaną mają niezbyt zrozumiale. Przedstawiciel zapewniał, że umowa jest na rok. Oczywiście nie uprzedził, że jest automatycznie przedłużania, a okres wypowiedzenia trwa miesiąc. Nie dość, że płaciłem za nic, bo zmieniłem mieszkanie to jeszcze w sporo większej kwocie muszę zapłacić po tym 1 roku. Porażka. Co do sygnału to też szału nie robił, co jakiś czas traciłem połączenie z internetem. Na monterów czekałem z tydzień (mieli być po dwóch dniach). Ogólnie nie polecam.
              • vladtepes79 Re: Orzydliwa nonszalancja i złośliwość 25.05.14, 10:13
                To dziwne. Ja dostałem od nich maila, że kończy mi się umowa i nową ofertę. Czytałam na forum, że właśnie często oszukują. Byłem czujny i miałem przypomnienie o kończącej się umowie. Sprawdź umowę. Powinien być zapis, że umowa jest przedłużona na czas nieokreślony i wtedy po wysłaniu wypowiedzenia umowa powinna wygasnąć po miesiącu. Walcz z nimi!!!
            • baranez Re: Orzydliwa nonszalancja i złośliwość 10.12.14, 00:22
              Jestem w takiej samej sytuacji. Teź sprzedałem mieszkanie, bo okazało się za małe (kolejne dziecko w drodze). Nabywca mieszkania nie chce ich usług. Przeniesienie nie wchodzi w grę, bo tam gdzie się przeprowadzam firma nie ma swojej sieci i z uwagi na bardzo dużą ilość inwestycji w trakcie realizacji, rozmowy na temat podłączenia przedmiotowej inwestycji mogą podjąć dopiero w 2 połowie 2015 r. Co mnie niestety nie ratuje. Mam nauczkę żeby następnym razem podpisywać umowy z firmami, które mają większy zasięg, a nie z takimi malutkimi jak JMDI. Jeśli chodzi o świadczenie usług to internet często zwalnia, zwłaszcza późnym popołudniem jak ludzie wrócą z pracy, a telewizja jest w miarę OK. Nie wierzcie we wszystko co mówią handlowcy. Najlepiej żądać wszystkiego na piśmie. Jeżeli ktoś zamierza w niedalekiej przyszłości sprzedać mieszkanie, to nie polecam.
    • kio_to Re: JMDI wasze opinie 12.03.15, 18:58
      Od roku mieszkam na ul. Szczupaczej - początek Białołęki. Umowę na TV i Internet zawarłem z JMDI w kwietniu 2014 r. tylko dlatego,że jako jedyni wcześniej dogadali się z deweloperem i okablowali budynki. W porównaniu z UPC czy Multimedia ceny maja niewiele ale konkurencyjne. Przez prawie rok wszystko było ok, poza tym, że kilka razy musiałem resetować zakupionego u nich routera Asus. W międzyczasie był problem z odbiorem sygnału z TVN, ale przyszedł technik, wgrał nowe oprogramowanie i jest w porządku. Problemy zaczęły się z chwilą zakupienia nowego laptopa. Nie można było uzyskać połączenie z Internetem przez router. Technicy JMDI ze swojej bazy zrobili jakieś pomiary i wyszło, że również oni nie "widzą" mojego routera. Zażądali dostarczenia go do siedziby firmy do godz. 17:00 kiedy ja do 18:00 jestem w pracy. Wezwałem technika na miejsce. Grzebał się z godzinę i zażądał opłaty za tzw. konfigurację 50 zł. Odmówiłem. Po kilku dniach nadesłali na tą kwotę fakturę. Krew mnie zalała. Nie mam zamiaru płacić złotówki. Router jest kupiony u nich i posiada gwarancję. Z chwilą zakupu go w JMDI, przed rokiem, również oni konfigurowali router, a skoro teraz wymagał ponownego dostrojenia, to albo źle to wykonali, albo sprzedali mi router do d..y i należy go na gwarancji wymienić. Jutro piszę do nich odmowę zapłacenia faktury. Jeżeli to nie pomoże idę do UOKiK i podzielę się swoją opinią o nich na innych forach. To jawne stosowanie niedozwolonych praktyk i próba wyłudzenia nienależnych opłat.
      • thekr-isto Re: JMDI wasze opinie 29.07.15, 18:39
        Mnie też chcieli nabrać na "usługę za 50zł.Odmówiłem od razu.Interweniowałem u szefa.Technik przyszedł i zrobił za darmo.Trzeba było wymienić końcówkę od przewodu wychodzącego ze ściany.Teraz próbują mnie wkręcić na 280zł,Tyle kosztuje pierwszy miesiąc po zakończeniu umowy, jeśli nie przeczytasz tego co malutkim drukiem. TheKristo
      • chrobik Re: JMDI wasze opinie 01.10.16, 20:00
        Numer z serwisantem to przećwiczony mają. U mnie jeden źle podłączył, po jakimś czasie zacząl padac net (po tzw pracach modernizacyjnych u nich), i nie dało sie nic zrobić korzystając z pomocy telefonicznej. Drugi przyszedł i podłączył inaczej, tak jak to producent przewiduje... I co sam wyczytałem w necie.
    • chrobik Re: JMDI wasze opinie 01.10.16, 19:56
      JMDI dobre już było. Mam u nich net i TV od 2012 r i na pewno nie przedłużę umowy. Jakość obsługi systematycznie spada, problemy z netem zwykle po tzw. pracach modernizacyjnych, 2x płaciłem za usługi serwisanta (pierwszy spieprzył połączenie 2 routerów nadając im twn sam Mac adres, był konflikt), każdy problem próbują zrzucić na sprzet klienta, nigdy u nich. Obecnie 3 dni po kolejnej wiz serwisanta net raz działa, raz muli, tak ok 1 Mb/s... I każą mi szukać przyczyny w lapku, skoro podobnie szybko net działa na pozostałych 3 lapkach, a na smartach wogole nie działa...
      TV - już nie mają rezerw w sile sygnału i jak jeden klient narzeka, to mu podkręcą sygnał kosztem drugiego... Kończę z nimi współprace, niestety jeszcze muszę sie pomęczyć kilka mies.
    • natalia.natalia82 Re: JMDI wasze opinie 18.07.17, 10:53
      Tragedia, ciągłe przerwy w dostawie wszystkich usług oczywiści w tym czasie nie można dodzwonić się na infolinię. Kiedy już się uda zgłosić problem pomoc techniczna (pomimo gwarancji w umowie - usunięcie usterki w ciągu 3 dni) umawiana jest nawet po tygodniu. Kiedy usterka była w bloku (nie moim prywatnym mieszkaniu) próbowano obciążyć mnie kosztami naprawy. Na szczęście jeszcze tylko miesiąc i uwolnię się od tego operatora
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka