Dodaj do ulubionych

do wszystkich jeżdzących 718 i 805

31.08.04, 10:42
Czy wam też sie to niepodoba, ze rano te linie jezdzą wedlug rozkladów
znanych tylko kierowcom a nie tak jak podaje ztm?? W tygodniu to jest
nagminne, ze stoimy i czekamy az autobus przyjedzie minimum 5 min.
spozniony??? Moze można gdzieś to zgłosic?
Edytor zaawansowany
  • man72 31.08.04, 10:50
    Rano są korki, a kierowca nie weźmie autobusu na plecy i nie przeniesie go po
    chodniku.
    A tak pozatym to gdzie są takie różnice w przyjazdach autobusów (który
    przystanek) oraz dokładana godzina? Wtedy napiszę coś bardziej szczegółowego.
  • gosienka78 31.08.04, 11:16
    No zwlaszcza jak jedzie ze slonecznej 805 i ma przejechac kilka przystankow do
    szkolnej i nie trzeba nosic autobusu na plecach tylko na czas wyjezdzac z
    zajezdni
  • man72 31.08.04, 11:28
    gosienka78 napisała:

    > No zwlaszcza jak jedzie ze slonecznej 805 i ma przejechac kilka przystankow
    do
    > szkolnej i nie trzeba nosic autobusu na plecach tylko na czas wyjezdzac z
    > zajezdni

    Rano są takie korki, że kierowcy 805 mają kłopoty z wyjazdem z ul.Słonecznej na
    al.Piłsudskiego. Potem jakieś 3 minuty przebijają się do przystanku obok UM, a
    potem to już kolejne 5 minut zanim kierowca pokona światła przy Fabrycznej.
    A rozkład 718 to już jest zupełna fikcja, ale też spowodowana korkami, a nie
    jazdą kierowców.

    PS. Zajezdnia to miejsce gdzie trzymane są autobusy, a to co jest w Markach to
    nazywa się pętla. :)
  • gosienka78 31.08.04, 11:41
    kazdy ma prawo sie pomylic zajezdnia, petla i tak wiesz o co mi chodzilo.
    Wniosek jest taki, niech ten kto ustala godziny przyjazdu autobusu na
    przystanek przejedzie sie naszymi liniami i niech je skoryguja.
  • man72 31.08.04, 13:22
    gosienka78 napisała:

    > Wniosek jest taki, niech ten kto ustala godziny przyjazdu autobusu na
    > przystanek przejedzie sie naszymi liniami i niech je skoryguja.

    I tu jest problem: Jak zrobią dłuższy czas przejazdu to będzie on musiał
    obowiązywać przez cały dzień. A dłuższy czas przejazdu = wolniejsza jazda.

  • gosienka78 08.09.04, 11:40
    wlasnie obejrzalam sobie rozklad jazdy 805 i stwierdzam, ze jest potrzebna
    korekta czasu jaki zajmuje mu przejechanie trasy z petli przy FOC do np.
    Szkolnej, trzeba byc niezlym sprinterem zeby to przejechac w 4 min. i zabrac
    ludzi z przystankow zwlaszcza w roku szkolnym, ale i w wakacje (i bez tego
    remontu na drodze) autobus ktorym jezdze zwykle do pracy zamiast byc o 7.15
    zawsze przyjeżdzał o 7.20 no najwczesniej 7.18. A wolniejszy czas jazdy nie
    bedzie musial obowiazywac caly dzien bo mozna go wydluzyc tylko w godzinach
    szczytu. A moze ktos pomysli i posci jeszcze jeden autobus np. z Pustelnika
    niedaleko ulicy Wspólnej mozna by zrobic petle dla autobusu ktory by jezdzil
    tylko rano
  • man72 08.09.04, 11:58
    gosienka78 napisała:

    > wlasnie obejrzalam sobie rozklad jazdy 805 i stwierdzam, ze jest potrzebna
    > korekta czasu jaki zajmuje mu przejechanie trasy z petli przy FOC do np.
    > Szkolnej, trzeba byc niezlym sprinterem zeby to przejechac w 4 min. i zabrac
    > ludzi z przystankow zwlaszcza w roku szkolnym, ale i w wakacje (i bez tego
    > remontu na drodze) autobus ktorym jezdze zwykle do pracy zamiast byc o 7.15
    > zawsze przyjeżdzał o 7.20 no najwczesniej 7.18.

    Jeżeli nie ma korków autobus może pokonać odcinek pomiędzy Rejtana a Szkolną w
    ciągu 2 minut, i nie jest to żaden wyczyn dla kierowcy.
    Jako takie pocieszenie, powiem ci że ja czasami to czekam na 135 przy
    Dw.Wileńskim nawet po 20 minut, a czasami to potrafi wcale nie przyjechać przez
    godzine, a potem jadą 3 razem, jeden po drugim.

    > A wolniejszy czas jazdy nie
    > bedzie musial obowiazywac caly dzien bo mozna go wydluzyc tylko w godzinach
    > szczytu.

    Nie praktykowało się nigdy i nie praktykuje w ZTM różnych czasów przejazdów w
    rozkładach między przystankami z uwagi na korki. Rozkłady są takie, aby kierowca
    jechał 50km|h.



    A moze ktos pomysli i posci jeszcze jeden autobus np. z Pustelnika
    > niedaleko ulicy Wspólnej mozna by zrobic petle dla autobusu ktory by jezdzil
    > tylko rano

    Gdyby taka linia powstała, to jaki sens miało by istnienie 805, jak była by
    między nimi różnica jednego przystanku. Całe szczęście ZTM 805 nigdy nie ruszy z
    pod Marki FOC.
    A taki autobus który jeździ tylko rano nie istnieje. Instnieją tylko linie
    okresowe, kursujące w godzinach szczytu w dni powszednie.
    Oczywiście pomijam już kwotę jaką by chciał ZTM za taką linię.
  • radna 09.09.04, 07:21
    man72 napisał:

    > Nie praktykowało się nigdy i nie praktykuje w ZTM różnych czasów przejazdów w
    > rozkładach między przystankami z uwagi na korki. Rozkłady są takie, aby
    kierowc
    > a
    > jechał 50km|h.
    >
    MB: Niestety ma Pan racje - ZTM niekiedy w wielu przypadkach zachowuje sie
    bardzo sztywno i na pozor (a moze nie) - nieracjonalnie. Ignorowanie faktu, ze
    w godzianch szczytu autobusy (wszystkie pojazdy) jezdza wolniej jest tego
    dobrym przykladem.


    >
    > A moze ktos pomysli i posci jeszcze jeden autobus np. z Pustelnika
    > > niedaleko ulicy Wspólnej mozna by zrobic petle dla autobusu ktory by jezd
    > zil
    > > tylko rano
    >
    > Gdyby taka linia powstała, to jaki sens miało by istnienie 805, jak była by
    > między nimi różnica jednego przystanku. Całe szczęście ZTM 805 nigdy nie
    ruszy
    > z
    > pod Marki FOC.

    Mam nadzieje, ze to tylko myslenie zyczeniowe z Pana strony (rozumiem Pana, bo
    fajnie jest miec petle obok domu), bo powaznie zastanawiamy sie nad zlozeniem
    wniosku do ZTM o przedluzenie linii 718 do Pustelnika. Rozmawialismy na ten
    temat wczoraj podczas posiedzenia komisji rewizyjnej.

    > A taki autobus który jeździ tylko rano nie istnieje. Instnieją tylko linie
    > okresowe, kursujące w godzinach szczytu w dni powszednie.
    > Oczywiście pomijam już kwotę jaką by chciał ZTM za taką linię.

    Jesli wie Pan ile, to prosze wymienic sume. Ten wariant tez jest rozwazany.

    Pozdrawiam
    Malgorzata Babiuch
  • man72 09.09.04, 10:49
    radna napisała:

    > Mam nadzieje, ze to tylko myslenie zyczeniowe z Pana strony (rozumiem Pana, bo
    > fajnie jest miec petle obok domu), bo powaznie zastanawiamy sie nad zlozeniem
    > wniosku do ZTM o przedluzenie linii 718 do Pustelnika. Rozmawialismy na ten
    > temat wczoraj podczas posiedzenia komisji rewizyjnej.

    Już kiedyś mieszkańcy tego wiekiego bloku chcieli aby linia 805 jechała aż do
    nich i ZTM się nie zgodził.
    Historia linii 805 jest taka, że kiedy ona powstawała jej zadanie było jasno
    określone - zapewnić dojazd w godzinach szczytu pracownikom do firm i zakładów w
    okolicach pętli Marki FOC, a mieszkańcom pobliskich bloków zapewnić dodatkową
    "ich" linię do Warszawy, aby nie byli skazani na zapchane 718.
    Tej zasady będzie się trzymał ZTM i o zmianie pętli nie będzie nawet chciał
    rozmawiać.
    I nie pisze tego jako mieszkaniec jednego z tych sąsiadujących bloków, tylko
    osoba która poprostu zna się na komunikacji miejskiej.


    > Jesli wie Pan ile, to prosze wymienic sume. Ten wariant tez jest rozwazany.

    ZTM będzie chciał przy nowej linii okresowej pokrycia 100% kosztów jest
    funkcjonowania, czyli tak pewnie gdzieś pomiędzy 2 - 2,5mln.zł rocznie.

  • podmiejska123 09.09.04, 11:23
    man72 napisał:

    a mieszkańcom pobliskich bloków zapewnić dodatkową
    > "ich" linię do Warszawy, aby nie byli skazani na zapchane 718.
    > Tej zasady będzie się trzymał ZTM i o zmianie pętli nie będzie nawet chciał
    > rozmawiać.
    > I nie pisze tego jako mieszkaniec jednego z tych sąsiadujących bloków, tylko
    > osoba która poprostu zna się na komunikacji miejskiej.
    >
    >A dlaczego ZTM ma faworyzowac mieszkanców bloków położonych niedaleko petli,
    dlaczego maja miec "swoją" linie??? CZyzby w tych blokach mieszkal ktos
    specjalny, a moze wazny dla ZTM????
  • man72 09.09.04, 12:23
    podmiejska123 napisała:

    >A dlaczego ZTM ma faworyzowac mieszkanców bloków położonych niedaleko petl
    > i,
    > dlaczego maja miec "swoją" linie??? CZyzby w tych blokach mieszkal ktos
    > specjalny, a moze wazny dla ZTM????

    Tu nie chodzi o faworyzowanie kogokolwiek. Ta linia ma taką funkcję jaką
    opisałem wcześniej i tylko z tych powodów mogła powstać i istnieje do dnia
    dzisiejszego.

    A tak na magrinesie to obecnie na tym osiedlu mieszka kilka tysięcy ludzi.
    Gdzie jeszcze w Markach jest takie miejsce, aby na tak małym terenie mieszkało
    tyle ludzi? - nigdzie.
    Jako ciekawostkę powiem, że linia 801 pełni w Legionowie identyczną funkcje, jak
    805 w Markach.


  • endona 11.01.05, 13:30
    mam małe pytanie
    jak można przedłużyć trasę 718 do pustelnika.... skoro jak wiadomo 718
    przejeżdża przez pustelnik?? czy może Pani autobus 718 nei jeździ do
    pustelnika?? :>
  • popr 09.09.04, 14:38
    i dlatego powinno zrezygnowac sie z lini 718 i 805 a pojsc w strone wlasnej
    gminnej lini jak zrobil to dziekanow i lomianki a u nas moze radzymin i marki.


    ---------------------------------
    Pieprzony Operator z Piekła Rodem
  • man72 09.09.04, 15:50
    popr napisał:

    > i dlatego powinno zrezygnowac sie z lini 718 i 805 a pojsc w strone wlasnej
    > gminnej lini jak zrobil to dziekanow i lomianki a u nas moze radzymin i marki.

    Zadaję ci więc jedno pytanie: Skoro komunikacja w Łomiankach jest taka
    wspaniała, to dlaczego Łomianki jako jedne z pierwszych gmin podpisały
    porozumienie z ZTM w sprawie funkcjonowania linii 701 na terenie Łomianek?


  • popr 10.09.04, 08:42
    a ja odpowiem pytaniem na pytanie.
    Skoro ZTM jest takie dobre to co w naszym miescie robi firma connex (chyba tak
    sie pisze) i autobusy z grodziska mazowieckiego.
    --
    ---------------------------------
    Pieprzony Operator z Piekła Rodem
  • zetkalg 11.09.04, 12:42
    dlatego 805 jest opzniony bo kierowca celowo opzona bo na terenie Wawy ma za
    długi czas przejazdu. Nic nie wydłuzac na 718 i 805 tylko skracac!
  • man72 11.09.04, 12:59
    zetkalg napisał:

    > dlatego 805 jest opzniony bo kierowca celowo opzona bo na terenie Wawy ma za
    > długi czas przejazdu. Nic nie wydłuzac na 718 i 805 tylko skracac!

    Święte słowa!!!
    Czuję że się polubimy i będziemy mieli wspólny temat.
    Zapraszam na moje forum o tej tematyce.
  • man72 11.09.04, 14:49
    popr napisał:

    > a ja odpowiem pytaniem na pytanie.
    > Skoro ZTM jest takie dobre to co w naszym miescie robi firma connex (chyba tak
    > sie pisze) i autobusy z grodziska mazowieckiego.

    A gdzie ty widziałeś autobusy Connexu w Markach?

  • gosienka78 11.09.04, 15:20
    A ty jak zwykle sie czepiasz, jakbys mial troche szersze horyzonty to bys
    skapowal, ze chodzi o Warszawe i pewnie o nasza stolice ale nie ty czepiasz sie
    szczegołow, tak jak kiedys mi gdy zajezdnie pomylilam z petla ale tak to jest
    jak chce sie szybko jakiemus pacanowi odpisac.
  • man72 11.09.04, 16:18
    Burmistrz wyraźnie powiedział, że chodzi o przeniesienie 805 z pętli Marki FOC,
    na nową pętle przy tym dużym bloku przy ul.Małachowskiego.
  • radna 11.09.04, 19:05
    Dla scislosci - to byla moja propozycja. Ale poniewaz rzucilam ja bez
    sprawdzenia, czy na te petle jest tam miejsce (tzn. kawalek ziemi nalezacej do
    miasta), wiec nie wiem, czy da sie to zrobic. Mowie o tym po to, by potem ktos
    inny nie "oberwal po glowie" za moj rzucony at hock pomysl.

    Inna proponowana (ale juz nie przez mnie) lokalizacja petli 805 to ul.
    Jutrzenki.

    Pozdrawiam

    PS. Panie man72, jak Pan widzi, dotrzymalam slowa danego w lipcu na Forum.
  • radna 11.09.04, 19:23
    Do man72:

    PS. w poprzednim poscie zapomnialam Panu podziekowac za informacje o kosztach
    uruchomienia autobusow jezdzacych tylko w godzinach szczytu. Niejszym czynie
    to - dzieki.
    Malgorzata Babiuch.
  • man72 27.09.04, 16:42
    radna napisała:

    > Inna proponowana (ale juz nie przez mnie) lokalizacja petli 805 to ul.
    > Jutrzenki.

    Już prowadziłem rozmowy z ZTM i dostałem obietnicę, że linia 805 na terenie
    Marek nigdy nie będzie ruszona z obecnej pętli.
  • radna 27.09.04, 23:04
    > Już prowadziłem rozmowy z ZTM i dostałem obietnicę, że linia 805 na terenie
    > Marek nigdy nie będzie ruszona z obecnej pętli.

    Z całym szacunkiem (i doceniając Pańskie wpływy w ZTM), ale mam nadzieję, że ta
    obietnica zostanie złamana. A mam ją, bo pan dyrektor Borzym pozytywnie odniósł
    sie do pomysłu zmiany trasy 805, jak równiez do pomysłu przedłuzenia trasy 132
    do Fomaru (oczywiscie po wydłuzeniu trasy tego autonbusu do stacji metra na pl.
    Wilsona, bo o to prosiliśmy).
    Pozdrawiam
    Małgorzata Babiuch
  • rafal.redel 28.09.04, 09:26
    man napisał poniższe tajemnicze słowa:
    >Już prowadziłem rozmowy z ZTM i dostałem obietnicę, że linia 805 na terenie
    >Marek nigdy nie będzie ruszona z obecnej pętli.

    To bardzo ciekawe co piszesz. Chcesz powiedzieć, że zmienić się mogą potrzeby
    komunikacyjne miasta, warunki demograficzne, rozwiązania w komunikacji ale
    pętla 805 trwać będzie po wieki wieków, bo tak obiecano niejakiemu Man'owi?

    p.s. O ile się nie mylę, to linia 805 obsługiwała przede wszystkim dawną FOC,
    teraz jej przydatność jest znacznie mniejsza, natomiast rosną potrzeby
    komunikacyjne w innych częściach miasta.
  • man72 28.09.04, 10:42
    rafal.redel napisał:

    > To bardzo ciekawe co piszesz. Chcesz powiedzieć, że zmienić się mogą potrzeby
    > komunikacyjne miasta, warunki demograficzne, rozwiązania w komunikacji ale
    > pętla 805 trwać będzie po wieki wieków, bo tak obiecano niejakiemu Man'owi?
    >
    > p.s. O ile się nie mylę, to linia 805 obsługiwała przede wszystkim dawną FOC,
    > teraz jej przydatność jest znacznie mniejsza, natomiast rosną potrzeby
    > komunikacyjne w innych częściach miasta.

    Jak ktoś chce zabrać ZTM 805 z pętli Marki FOC, to musi jednocześnie coś innego
    zaproponować mieszkańcom osiedla na tyłach UM, bo to oni właśnie codziennie
    oblegają pętle Marki FOC, gdyż linii 718 i "wycieczek" z na przystanek pod UM
    mają już serdecznie dosyć.

  • gosienka78 28.09.04, 11:34
    Jak ktoś chce zabrać ZTM 805 z pętli Marki FOC, to musi jednocześnie coś innego
    >zaproponować mieszkańcom osiedla na tyłach UM, bo to oni właśnie codziennie
    > oblegają pętle Marki FOC

    Ja juz raz pisalam na ten temat, nie wydaje mi sie ze mieszkancy osiedla za
    kosciolem maja jakos szczegolnie daleko na przystanek przy UM. Nie wiem czemu
    ma byc faworyzowane to osiedle, ja mam rodzine ktora mieszka w Pustelniku na
    ul. Poniatowskiego prawie pod lasem (jak ktos tam kiedys byl to wie jak to
    daleko od Piłsudskiego) oni tam nawet betonowej drogi nie maja. A domów tam
    przybywa jak grzybów po deszczu i Ci ludzie chodzą na piechote do 718 taaaaaki
    kawal to czemu Ci z bloków nie maga przejsc tak malego kawalka, bo co Pan Man72
    ma znajomosci w ZTM?? Czemu tylko im trzeba proponowac cos zastepczego!!!
  • man72 28.09.04, 11:51
    gosienka78 napisała:

    > Czemu tylko im trzeba proponowac cos zastepczego!!!

    Taka jest niepisana zasada w ZTM - jak się komuś zabiera jakąkolwiek linię to
    daje się inną jako rekompensate.

  • rafal.redel 30.09.04, 08:54
    Zaintrygowany historią o złożeniu przez ZTM solennej obietnicy samemu Man'owi
    (dotyczącej pozostawienia po wsze czasy pętli 805) zacząłem dziś w korku przed
    Dw. Wileńskim obserwować autobus tej linii. Około godziny 8.03 jechało dziś tym
    autobusem najwyżej KILKANAŚCIE osób.
  • man72 30.09.04, 11:05
    rafal.redel napisał:

    > Zaintrygowany historią o złożeniu przez ZTM solennej obietnicy samemu Man'owi
    > (dotyczącej pozostawienia po wsze czasy pętli 805) zacząłem dziś w korku
    przed
    > Dw. Wileńskim obserwować autobus tej linii. Około godziny 8.03 jechało dziś
    tym
    >
    > autobusem najwyżej KILKANAŚCIE osób.

    Gdybyś kiedykolwiek jechał linią 805 to byś widział, że znaczna część pasażerów
    z linii 805 wysiada na przystanku Piotra Skargi, a następna duża grupa wychodzi
    na przystanku Kosmowskiej (przystanek przed Dw.Wileńskim) aby nie stać w korku
    i w rezultacie w 805 na trasie przed Dw.Wileńskim jest pare osób.


  • man72 28.09.04, 10:25
    radna napisała:

    > Z całym szacunkiem (i doceniając Pańskie wpływy w ZTM), ale mam nadzieję, że
    ta
    >
    > obietnica zostanie złamana. A mam ją, bo pan dyrektor Borzym pozytywnie
    odniósł
    >
    > sie do pomysłu zmiany trasy 805, jak równiez do pomysłu przedłuzenia trasy
    132
    > do Fomaru (oczywiscie po wydłuzeniu trasy tego autonbusu do stacji metra na
    pl.
    >
    > Wilsona, bo o to prosiliśmy).

    Gdyby 132 zmienione w 7XX jechało pod Marki FOC, 805 zawitało na nową pętle na
    ul.Małachowskiego i 718 zostało jak obecnie to było by to dobre rozwiązanie.



  • trak711 12.09.04, 23:49
    Czy obie linie (718 i 805) nie mogłyby mieć pętli w Strudze, z takim
    założeniem, że 805 zachacza jeszcze w obie strony o swoją dotychczasową pętlę?
  • man72 28.09.04, 10:35
    trak711 napisał:

    > Czy obie linie (718 i 805) nie mogłyby mieć pętli w Strudze, z takim
    > założeniem, że 805 zachacza jeszcze w obie strony o swoją dotychczasową pętlę?

    Pętla Marki(Czarna Struga) ledwo spełnia normy na jedną linię autobusową i
    gdyby ktoś się bardzo uparł by ją bez problemy zlikwidował.
    Trzeba by łączyć 718 i 805, ale na to nie pozwolą mieszkańcy części miasta z
    okolic Warszawy.


  • exile 17.09.04, 00:02
    A czy moze mnie ktoś oświecić, prosze, jak wygląda spraw tych nieszczęsnych
    nocnych? czy tylko sie kompromituję i osmieszam takim pytaniem? Czy nigdy nic
    nie ruszy w tym kierunku??
  • agata29 17.09.04, 12:08
    Szanowny exile!
    Ani się Pan nie kompromituje ani nie ośmiesza. Autobusy nocne moim zdaniem są
    potrzebne. Jak napisałam w innym wątku spotkanie z Panem Borzymem, to dopiero
    etap wstępny i mam nadzieję, że będą w tej sprawie trwały negocjacje.
    Pozdrawiam radna Agata Świstowska
  • zetkalg 17.09.04, 18:30
    agata29 napisała:

    > Szanowny exile!
    > Ani się Pan nie kompromituje ani nie ośmiesza. Autobusy nocne moim zdaniem

    > potrzebne. Jak napisałam w innym wątku spotkanie z Panem Borzymem, to dopiero
    > etap wstępny i mam nadzieję, że będą w tej sprawie trwały negocjacje.
    > Pozdrawiam radna Agata Świstowska
    Mam pomysł:
    Wyciągnijmy 602 do nowego osiedla Derby ul Głębocką, a przy Okazji wydłużyć co
    drugi Kurs do FOCu ( 4 kursy nocne, no góra 4) to będzie kosztować stosnkowo
    niewiele a i przy okazji nowe osiedla by zyskały. 2 połówka 602 mogłaby
    obsługiwać dalekie Mańki Wojdy i Olesin. co wy na to?
  • zetkalg 17.09.04, 18:31
    no i znacznie taniej niż Pchanie 607 Radzymińską Piłsudskiego
  • man72 27.09.04, 16:44
    agata29 napisała:

    > Szanowny exile!
    > Ani się Pan nie kompromituje ani nie ośmiesza. Autobusy nocne moim zdaniem

    > potrzebne. Jak napisałam w innym wątku spotkanie z Panem Borzymem, to dopiero
    > etap wstępny i mam nadzieję, że będą w tej sprawie trwały negocjacje.
    > Pozdrawiam radna Agata Świstowska

    Moim zdaniem o linii nocnej nie ma po co rozmawiać z ZTM.
    Mam także wątpliwości czy taka linia jest potrzebna?


  • agata29 28.09.04, 09:07
    Szanowny MAN 72!
    Napisał Pan
    "Moim zdaniem o lini nocnej nie ma po co rozmawiać z ZTM. Mam także wątpliwości
    czy taka linia jest potrzebna?"
    Dlaczego Pana zdaniem nie ma po co rozmawiać z ZTM o linii nocnej?
    Pozdrawiam radna Agata Świstowska
  • man72 28.09.04, 10:30
    agata29 napisała:

    > Dlaczego Pana zdaniem nie ma po co rozmawiać z ZTM o linii nocnej?

    ZTM nigdy w swojej historii nie zmienił trasy linii nocnej poza granice
    Warszawy, aby tam robiła nawet pojedyńcze kursy.
    Oczywiście znająć ZTM chciał by za taką operację takie sumy, że napewno Rada
    Miasta będzie sama skłonna zrezygnować z takie opracji.

    Jak Pani chiała by zorganizować linię nocną w Markach to proponuję wyłonienie w
    przetargu przewoźnika, który będzie miał rozkład i woził ludzi w godzinach
    nocnych na trasie Marki (Czarna Struga) -> Dw.Centralny. Będzie to napewno
    tańsze i bardziej pewne do realizacji.


  • man72 22.11.04, 15:58
    W tym wątku poruszany był temat KM w Łomiankach - że ona jest taka wspaniała.
    Pragnę poinformować, że własna KM w Łomiankach za 6 miesięcy zostanie
    zlikwidowana - powodem jest sypiący się tabor i brak pieniędzy na zakup nowego.
    Wynik likwidacji będzie taki, że ZTM nie ma ani ochoty ani taboru aby pojawić
    się na obecnej trasie linii Ł i Ł Bis i mieszkańcy Łomianek będą skazani na
    PKS-y kursujące po 2 kursy na godzinę.
  • flash3 10.01.05, 22:16
    Mam taką informację dotycząca dopłat do linii podmiejskich... cześć osób pisała
    że Marki mogły by nie płacić za linie 718 i 805 i nic by się nie stało... a oto
    taki przykład: od 10.01.2005 komunikacja miejska w Sulejówku postaci linii 803
    przeszła do historii - linia 173 tylko jedzie przez Sulejówek nie stając na
    żadnym przystanku; a mieszkańcy albo chodzą na piechotę do Warszawy,
    ewentualnie starają się wsiadać do nielicznych autobusów prywatnych (ale z
    marnym efektem) albo po kilka kilometrów chodzą do stacji kolejowej.
  • fanzin 13.01.05, 21:33
    Ech ludziska, jak wam się spóźnia to już chociaż jesteście na przystanku. U
    mnie - Graniczna - autobus jest przeważnie 5 minut przed czasem rozkładowym,
    żeby mieć zapas czasu i się do was nie spóźnić :)

    pozdrawiam
  • flash3 13.01.05, 22:13
    fanzin napisał:

    > Ech ludziska, jak wam się spóźnia to już chociaż jesteście na przystanku. U
    > mnie - Graniczna - autobus jest przeważnie 5 minut przed czasem rozkładowym,
    > żeby mieć zapas czasu i się do was nie spóźnić :)
    >
    > pozdrawiam

    Bo się kierowcy boją... odkąd 718 i 805 w Markach coraz częściej pojawią się
    Nadzór Ruchu ZTM który bardzo często ustawia się schowany za kioskiem obok UM i
    spisuje wszystkie autobusy jadące w obu kierunkach... jednego dnia to
    praktycznie wszyscy kierowcy którzy akurat tego dnia jeździli na liniach 718 i
    805 dostali za spóźnienia nagany i średnio po 50zł kary (potrącane z pensji).
  • ptysiek2 18.01.05, 15:37
    jest nadzieja, czyżby nowa linia? Polecam zajrzeć na:
    www.marki.pl/serwis/index.php?a ction=dzien&dzien=2005-01-10
    A jeśli chodzi o nową pętlę to ja po odsłuchaniu którejś z Komisji usłyszałam,
    że rejon Szczęśliwej wchodzi w grę, ale w przypadku nowej linii z kierunku
    Grodziska. Ale tu odsyłam do Radnych, gdyż nie chcę nic namięszać.
    Pozdrawiam.
  • flash3 18.01.05, 17:09
    ptysiek2 napisała:

    > jest nadzieja, czyżby nowa linia? Polecam zajrzeć na:
    > www.marki.pl/serwis/index.php?a ction=dzien&dzien=2005-01-10
    > A jeśli chodzi o nową pętlę to ja po odsłuchaniu którejś z Komisji
    usłyszałam,
    > że rejon Szczęśliwej wchodzi w grę, ale w przypadku nowej linii z kierunku
    > Grodziska. Ale tu odsyłam do Radnych, gdyż nie chcę nic namięszać.
    > Pozdrawiam.

    Aby zapobiec pojawieniu się nieprawdziwych plotek podam sprawdzone informacje
    jak przedstawia się sytuacja na dzień dzisiejszy:

    Po pierwsze jest w planach linia z Marek na pl. Wilsona ale jej trasa będzie
    tylko i wyłącznie do pętli Marki FOC – żadna dłuższa trasa nie jest realna gdyż
    ta linia powstanie na podstawie linii 132 i ZTM nie może pozwolić sobie aby
    zmiana tej trasy odbiła się na spadku częstotliwość jaką ma obecnie 132. I tak
    już Urząd Dzielnicy Białołęka protestował w sprawie likwidacji 132, a
    zachowanie obecnej częstotliwość może zapewnić tylko pętla Marki FOC – każdy
    przejechany kilometr tej linii dalej wgłąb Marek spowodował by wydłużenie czasu
    przejazdu tej linii a zarazem spadek częstotliwości na co ZTM nie może sobie
    pozwolić. Linia ta ruszy (o ile radni zgodzą się zwiększyć dotacje dla ZTM) w
    dniu otwarcia stacji metra pl. Wilsona (czyli wg. ostatniego terminu podawanego
    przez wykonawcę stacji) około Wielkanocy.

    Po drugie sprawa linii 805. Obecny projekt zakłada że linia 805 będzie robiła
    podjazdy ulicami: Stawowa – Brzozowa – Wspólna pod przystanek pod blokiem
    JW.Construction.
    Ale w przyszłości ma ona zostać skierowana zamiast pod pętle Marki FOC to pod
    nową pętle jaką chce budować miasto obok tego osiedla policyjnego przy ul.
    Dużej. Jednak jest kłopot z wyjazdem/wjazdem z ul. Dużej w al. Piłsudskiego i
    na razie te sprawa jest mało realna – chyba że na 805 zaczną kursować tylko
    autobusy krótkie, co jak wiadomo było by katastrofalne w skutkach.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka