Dodaj do ulubionych

Ocieranie sie o..........polska kulture

IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 22.11.02, 16:05
Dzis zaczyna sie u nas festiwal filmow polskich; caly dzisiejszy wieczor
spedze w kinie, bo "zabookowalem" sie az na 2 filmy: "Stacja" i "U pana Boga
za piecem". I to ocieranie sie o polska kulture potrwa przez caly tydzien :))
Wszystkie inne "wieczorowe" towarzyskie obowiazki i przyjemnosci ida na drugi
plan !! Nawet juz przestalem myslec o PEGASa stekach strusich :))
Edytor zaawansowany
  • naka 24.11.02, 11:14
    Oooooooo to nie dobrze !!! cos nowego zawroci ci w głowie i juz nie pamietasz o
    stekach Pegasa :))????????
    ----
    Naka.
  • Gość: PEGAS IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 24.11.02, 12:01
    Kurde co wy tak o tych stekach??? Podajcie swoje adresy to załatwię steki ze
    strusia i wyślę wam w paczce zawekowane, zasolone, zapiklowane umarynowane,
    zapuszkowane i jak kto woli. No więc ??
  • moooni 24.11.02, 17:52
    Gość portalu: PEGAS napisał:

    > Kurde co wy tak o tych stekach??? Podajcie swoje adresy to załatwię steki ze
    > strusia i wyślę wam w paczce zawekowane, zasolone, zapiklowane umarynowane,
    > zapuszkowane i jak kto woli. No więc ??
    Ja steków ze strusia nie potrzebuję, nie jadam chabaniny :))
    Ja poproszę panierowane skrzydełka pegasa :)

    --
    moooni@gazeta.pl
    icq 46479443
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 25.11.02, 13:55
    moooni napisała:
    Ja steków ze strusia nie potrzebuję, nie jadam chabaniny :))
    Ja poproszę panierowane skrzydełka pegasa :)
    moooni@gazeta.pl
    > icq 46479443 ««

    Moooni, te panierowane skrzydelka PEGASa, to juz graniczy z kanibalizmem :))
  • moooni 25.11.02, 17:01
    Gość portalu: Maciek napisał:

    > Moooni, te panierowane skrzydelka PEGASa, to juz graniczy z kanibalizmem :))

    Yyyyyyy.... Ja no, yyy, tego... Lubię skrzydełka :))
    Myslisz że jak ja jedno i Naka jedno to PEGAS sie połapie?


    --
    moooni@gazeta.pl
    icq 46479443
  • naka 25.11.02, 17:49
    Czy to jest polska kultura ???? - te skrzydełka Pegasa :))??? Ale jezeli jest
    mowa o Pegasie i o skrzydełkach to ja wole zupelnie cos innego :))????
    --
    Naka.
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 25.11.02, 18:23
    Moooni, jak sie z Naka podzielicie skrzydelkami PEGASa, to myslisz ze on sie
    nie doliczy ze mu czegos brakuje :)) A z drugiej strony, jesli wy we dwie
    lapiecie sie za jego skrzydelka, to juz lamalem sobie glowe kto ewentualnie
    zainteresowalby sie ta resztka PEGASa??
    Ale z klopotu wybawila mnie, jak zwykle Naka, piszac sie raczej na "zupelnie
    cos innego" niz skrzydelka z PEGASa . Czy nie bedzie to zbyt duza niedyskrecja
    zapytac cie droga Nako, konkretnie jakaz to czesc PEGASa interesowalaby cie
    najbardziej :)) ??
  • Gość: moooni IP: *.plock.sdi.tpnet.pl 25.11.02, 23:56
    Gość portalu: Maciek napisał:

    > zapytac cie droga Nako, konkretnie jakaz to czesc PEGASa interesowalaby cie
    > najbardziej :)) ??

    Podejrzewam, ze Naka ma ochotę na udka ;-))))

    btw: MAciek, a Ciebie też można podskubac? :)


    --
    moooni
  • Gość: moooni IP: *.plock.sdi.tpnet.pl 25.11.02, 23:55
    naka napisała:

    > Czy to jest polska kultura ???? - te skrzydełka Pegasa :))??? Ale jezeli
    jest
    > mowa o Pegasie i o skrzydełkach to ja wole zupelnie cos innego :))????

    Naka, Ty się opanuj ;-)
    Cos innego? A jak zarezerwowane, to co? Tez chcesz? :))

    --
    moooni
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 26.11.02, 13:44
    I oto prosze, rozpetala sie prawdziwa wojna o..............anatomie PEGASa :))
    Dziewczyny opamietajcie sie !! Moze jednak wrocmy do strusich stekow :))
  • naka 26.11.02, 19:17
    Moooni napisała :
    >>>Naka, Ty się opanuj ;-)
    Cos innego? A jak zarezerwowane, to co? Tez chcesz? :))

    --
    moooni <<<<

    Moooni ??? gdzie ty to słyszałas, ze jak zarezerwowane to niedostępne ????

    --
    Naka.
  • Gość: PEGAS IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 26.11.02, 19:35
    Tak sie cały czas przyglądam, przyglądam i przysłuchuję. A może moje zdanie
    odnośnie skrzydełek i udek byłoby tutaj decydujące co!!!
    Czy nie mam racji. Maciek dlaczego uparłeś sie na te steki??? Chłopie
    przyjeżdżaj a je w mig wyczaruję, kiedy będziesz jutro, pojutrze??? Boże co za
    chłop!!! brrrr. A wy drogie forumowiczki to innych tematów nie macie np. Ks.
    Rydzeyk wczoraj występował - co wy nato?, zakładam odnośnie tego wątek
  • naka 26.11.02, 19:39
    Maciek napisał ;

    >>>> I oto prosze, rozpetala sie prawdziwa wojna o..............anatomie
    PEGASa :))
    Dziewczyny opamietajcie sie !! Moze jednak wrocmy do strusich stekow :))<<<<

    Maciek ???

    Czy moze jestes zazdrosny o Pegasa ???? A moze o steki ??? A moze chcesz
    byc troche poskubany przez nas dwie !!!!!

    --
    Naka.
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 26.11.02, 21:43
    naka napisała:
    Maciek ???
    Czy moze jestes zazdrosny o Pegasa ???? A moze o steki ??? A moze chcesz
    byc troche poskubany przez nas dwie !!!!!»»»»»»

    Nie tyle z zazdrosci o PEGASa, co w trosce o skrzydelka i udka PEGASa staje w
    obronie jego integralnosci fizycznej :)) A co do ewentualnego skubania mnie,
    hmm ??? Czy wasze raczki sa dostatecznie dlugie by mnie dosiegnac ?? Wszak
    prawo logiki wskazuje, ze jesli odleglosc przekracza dlugosc, hmm !!!, to
    zadna, ale to zadna relacja....fizyczna nie jest mozliwa :)))
  • Gość: PEGAS IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 26.11.02, 22:10
    Gość portalu: Maciek napisał:

    > naka napisała:
    > Maciek ???
    > Czy moze jestes zazdrosny o Pegasa ???? A moze o steki ??? A moze chcesz
    > byc troche poskubany przez nas dwie !!!!!»»»»»&ra
    > quo;
    >
    > Nie tyle z zazdrosci o PEGASa, co w trosce o skrzydelka i udka PEGASa staje w
    > obronie jego integralnosci fizycznej :)) A co do ewentualnego skubania mnie,
    > hmm ??? Czy wasze raczki sa dostatecznie dlugie by mnie dosiegnac ?? Wszak
    > prawo logiki wskazuje, ze jesli odleglosc przekracza dlugosc, hmm !!!, to
    > zadna, ale to zadna relacja....fizyczna nie jest mozliwa :)))

    I niechaj tak pozostanie.
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 28.11.02, 14:02
    Musze wam sie pochwalic, wczoraj bylem na recitalu ( jednym z czterech ktore
    daje w Montrealu ) Anny Prucnal. Czy ktos jeszcze ja pamieta ??????? W Polsce w
    dawno dawno jako mlodzitka aktoreczka grala w filmach "Smarkula"
    i "Przekladaniec" Wajdy. A od wyjazdu na zachod jakos tak w latach 70-tych, po
    zagraniu w znakomitym i kontrowersyjnym filmie Makajeva "Sweet movie" zostala
    zakazana w kraju i do Polski juz nie wrocila, osiedlajac sie na stale we
    Francji. W latach 80-tych zagrala w filmie Felliniego "Miasto kobiet" u boku
    Mastroianniego, plus zrobila jeszcze pare innych filmow.
    Wczorajszy recital byl znakomitym przegladem jej kabaretowego dorobku poczawszy
    od warszawskiego STS-u az po repertuar dzisiejszy. Wykazala przy tym znakomite
    aktorstwo co dalo jej absolutna kontrole nad publicznoscia. Z takim bagazem
    emocjonalnym az sie czlowiekowi do domu wracac nie chcialo !!
  • naka 28.11.02, 21:04
    Maciek, oj chyba to wszystko przez te czarne oczy :))???
    --
    Naka.
  • roman_j 03.12.02, 13:14
    Mam Was! :-)))))))
    Przenieśliście się do Wąbrzeźna? No cóż, może tu faktycznie jest przyjemniej
    niż w Płocku...
  • moooni 03.12.02, 13:25
    roman_j napisał:

    > Mam Was! :-)))))))
    > Przenieśliście się do Wąbrzeźna? No cóż, może tu faktycznie jest przyjemniej
    > niż w Płocku...

    Masz nas!
    W sumie my też możemy Cię mieć, prawda? ;-)
    W Wąbrzeźnie jest bardzo przyjemnie, nie ma podwórkowej polityki, nie ma tego,
    co jest u nas i trudno mam to wyplenić.
    Zostajesz z nami? :))


    --
    moooni@gazeta.pl
    icq 46479443
  • areka 03.12.02, 14:41
    ... zdrajcy!!!!!!!!!!!!!!!! :)
  • roman_j 04.12.02, 13:24
    areka napisał:

    > ... zdrajcy!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    Przyłączam się do zdania Arkaa i wynoszę się na swoje podwórko.
  • naka 04.12.02, 13:45
    Czy FORUM nie jest jednym wielkim podworkiem :))????
    --
    Naka.
  • Gość: PEGAS IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 04.12.02, 18:59
    he he he niedługo tutaj cały Płock sie przeniesie - bo tam wieje trupią
    polityką. a tutaj ....?
  • roman_j 05.12.02, 09:58
    Gość portalu: PEGAS napisał(a):

    > he he he niedługo tutaj cały Płock sie przeniesie - bo tam wieje trupią
    > polityką. a tutaj ....?

    Nie grozi. Ja sam zagladam tutaj tylko wtedy, gdy zostanie mi troche ochoty po
    pisaniu w Płocku i obsłudze forum prywatnego. Wbrew pozorom w Płocku pisze się
    nie tylko o polityce, choć wynik ostatnich wyborów i jego konsekwencje jeszcze
    długo będą jednym z dyzurnych tematów. "C'est la vie" jak mawia pewien Maciek
  • moooni 04.12.02, 19:18
    areka napisał:

    > ... zdrajcy!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    TY TUTAJ??????????
    Swiat sie konczy ;-)

    --
    moooni@gazeta.pl
    icq 46479443
  • areka 04.12.02, 19:35
    Cyt.: Cos sie konczy, cos zaczyna :)))
  • moooni 05.12.02, 12:03
    areka napisał:

    > Cyt.: Cos sie konczy, cos zaczyna :)))
    Zdecydowanie kojarzy mi to się z Sapkowskim :))

    --
    moooni@gazeta.pl
    icq 46479443
  • roman_j 05.12.02, 09:55
    moooni napisała:

    > TY TUTAJ??????????

    Ale chyba nie na stałe???
  • naka 05.12.02, 22:31
    Chyba was zwabiły strusiowe steki serwowane przez Pegasa ??? Czy moze chcecie sie dołaczyc do wakacyjnej uczty ????
    --
    Naka.
  • roman_j 06.12.02, 10:55
    naka napisała:

    > Chyba was zwabiły strusiowe steki serwowane przez Pegasa ??? Czy moze chcecie
    s
    > ie dołaczyc do wakacyjnej uczty ????

    Nie. Prawdę mówiąc orzeźwia mnie poziom tego forum. Piszę się tu np. o
    wąbrzeskich dupciach, o "ciągnięciu laski" i późniejszym rzyganiu. Dla mnie to
    miła odmiana po inteligenckim charakterze mojego własnego forum. :-))))
  • Gość: NIN IP: gateway.d* / 10.3.36.* 06.12.02, 11:17
    roman_j napisał:

    > Prawdę mówiąc orzeźwia mnie poziom tego forum. Piszę się tu np. o
    > wąbrzeskich dupciach, o "ciągnięciu laski" i późniejszym rzyganiu. Dla mnie to
    > miła odmiana po inteligenckim charakterze mojego własnego forum. :-))))

    Chciałem nieśmialo zauważyc, że watek o którym piszesz zapoczatkował jakiś nietutejszy "enteligent". Przy okazji polecam szanownemu koledze forum "romantica" sielsko, anielsko i jakże inteligentnie ...... sie kolega nie zawiedzie
  • Gość: PEGAS IP: gateway.d* / 10.3.36.* 06.12.02, 14:31
    A jak naszemu entelegentowi romkowi nie spodoba sie romantica proponuję forum
    sportowe, tylko inteligenciku uważaj aby od jakiegoś kibola bejsbolem nie
    zarobic w czaszkę.
    Powiem tylko, że jeżeli ktoś pisze o swojej inteligencji to zawsze mu czegoś
    brakuje, chce coś zmienić. W twoim przypadku właśnie chodzi o tę inteligencję.
    Chłopie więcej luzu, albo pozostań w Płocku
  • roman_j 06.12.02, 16:42
    Gość portalu: PEGAS napisał(a):

    > A jak naszemu entelegentowi romkowi nie spodoba sie romantica proponuję forum
    > sportowe, tylko inteligenciku uważaj aby od jakiegoś kibola bejsbolem nie
    > zarobic w czaszkę.
    > Powiem tylko, że jeżeli ktoś pisze o swojej inteligencji to zawsze mu czegoś
    > brakuje, chce coś zmienić. W twoim przypadku właśnie chodzi o tę
    inteligencję.
    > Chłopie więcej luzu, albo pozostań w Płocku

    Jako człowiek kulturalny dziękuję za radę. Chętnie z niej skorzystam. :-))
    Na koniec mam tylko małą prośbę, żebyście na przyszłość nie rozsyłali zaproszeń
    po innych forach, bo nie jesteście zbyt gościnni. Jeszcze się ktoś tak nabierze
    jak ja i będzie mu przykro. Żegnam. :-))
    Żegnam. :-)))
  • Gość: PEGAS IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 06.12.02, 18:43
    roman_j napisał:
    > Jako człowiek kulturalny dziękuję za radę. Chętnie z niej skorzystam. :-))
    > Na koniec mam tylko małą prośbę, żebyście na przyszłość nie rozsyłali
    zaproszeń
    >
    > po innych forach, bo nie jesteście zbyt gościnni. Jeszcze się ktoś tak
    nabierze
    >
    > jak ja i będzie mu przykro. Żegnam. :-))
    > Żegnam. :-)))

    Zaproszenie na to forum jest cały czas aktualne. Korzystają z niego wyśmienicie
    m.in Pani naka i moooni, które toże pochodzą z Płocka. Mówimy tutaj o różnych
    rzeczach, jednak jedno jest pewne chamstwa nie nalezy tolerować, nawet wsród
    gości. pzdr i gratuluję wyśmienitego samopoczucia.
  • moooni 06.12.02, 20:43
    Gość portalu: PEGAS napisał(a):

    > Zaproszenie na to forum jest cały czas aktualne. Korzystają z niego
    wyśmienicie
    >
    > m.in Pani naka i moooni, które toże pochodzą z Płocka. Mówimy tutaj o różnych
    > rzeczach, jednak jedno jest pewne chamstwa nie nalezy tolerować, nawet wsród
    > gości. pzdr i gratuluję wyśmienitego samopoczucia.

    Ja póki co nie mam zamiaru się wynieść. Mi to forum odpowiada, osobiście mogę
    zarówno pisać o ciągnięciu laski jak i o tematach filozoficzno - kulturalnych.
    Człowiek nie rodzi się uniwersalny, ale najważniejsze, że takim stać się moze :)
    Pozdrawiam,

    --
    moooni@gazeta.pl
    icq 46479443
  • Gość: PEGAS IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 06.12.02, 22:00
    Wielce zacna Pani moooni te słowa rzuciły mnie na kolana. Toć to jest
    najszersza prawda o ludzkim zywocie i ma Pani zupełną racyję. Bardzom rad, iż
    zacna jogomości zechce zostgac na tym naszym maleńkim foryoum. Toc to dla nas a
    mnie w szczególe zaszczyt i radość.
    A tak poważnie fajnie, że tutaj jesteście. Sorki, ze powiem teraz o gościu z
    płocka, ale ten palant od samego początku uważa, że zdradziłyście Płock i
    jesteście na wygnaniu. A tak przecież nie jest. Pozdrawiam
  • antypegasnininneglaby 12.12.02, 12:56
    moooni napisała:


    > Ja póki co nie mam zamiaru się wynieść. Mi to forum odpowiada, osobiście mogę
    > zarówno pisać o ciągnięciu laski jak i o tematach filozoficzno - kulturalnych.

    A mnie byś pociagnęła. Tanio, bo ja to bidny człowiek jestem. No to jak, u mnie
    czy u ciebie?
  • naka 06.12.02, 22:18
    Gwoli wyjasnienia, moja obecnosc tutaj, jak kiedys pisałam, obecnosc sympatyczna jest wynikiem przypadku surfowania po internetowych stronach Gazety i napotkania znajomego nicku !!!! Odnalezienie w takich pajeczych wpisach kogos rodzinnego - to niebywały sukces !!! Jestem i bedę z Pegasem, NIN-em i innymi, chciałabym jeszcze poznac Vanilię - ktorej nie ma od pewnego czasu !!!
    No i moze w wakacje ???.... kto wie ????
    --
    Naka.
  • Gość: PEGAS IP: w3cache.Wabrzezno.com.pl:* 06.12.02, 23:13
    he he he he - o Boże jestem waszmoscina wzruszony wielce. Toć to niebywałe,
    aby takie teksty czytac na tym forum. Aż łza w oku mi stanęła.
    A gdzie podziewa sie nasz maciek, czy przysłał ci wisienki w czekoladzie?
  • naka 08.12.02, 15:11
    To wszystko przez to ocieranie ????? Zasypała Maćka polska kultura i te piosneczki Ani Prucnal, ze biedaczek zupełnie o nas zapomniał :(( !! nie mozwiąc juz o moim lukrowanym paczku z montrealska wisienką !!! Ale wiecie jak to jest : obiecanki to cacanki .......!!!!!!
    --
    Naka.
  • naka 12.12.02, 11:08
    Hej, hej tam za wielka woda ??? Czy stąd słychac ????? A moze Niagara sie
    przmiesciła i zalała Montreal ????
    --
    Naka.
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 13.12.02, 19:07
    naka napisała:

    > Hej, hej tam za wielka woda ??? Czy stąd słychac ????? A moze Niagara sie
    > przmiesciła i zalała Montreal ????

    Nako, cool down, skad te niepokoje ? Nic sie nie zalalo w Montrealu. Bo i co
    mialo sie zalac, jak ja pojechalem "zalewac sie" do NYC. Ale musze stwierdzic
    porownujac, ze jednak wole zdecydowanie "zalewanie" w Polsce :)) W Polsce
    towarzyszy temu procesowi folklor upelnie nieodtwarzalny na innych
    kontynentach:))
  • naka 14.12.02, 09:01

    Maciek napisał :

    Ale musze stwierdzic
    porownujac, ze jednak wole zdecydowanie "zalewanie" w Polsce :)) W Polsce
    towarzyszy temu procesowi folklor zupelnie nieodtwarzalny na innych
    kontynentach:))


    Wnioskuje z tego, ze polubiłes ten rytuar z polska Niagarka ???? Prawda ??? Odpowiednio ustrojoną, odpowiednio podaną i "zalewaną" gwiazdami rodzimego nieba :))???
    --
    Naka.
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 16.12.02, 14:10
    Ujelas to tak, ze nic dodac nic ujac. Wrecz wyjelas mi to z ust.
  • naka 18.12.02, 14:06
    Maciek !!!!!! co ci wyjełam z ust ?????? hi, hi !!!
    --
    Naka.
  • Gość: Maciek IP: 6CHUM* / *.ssss.gouv.qc.ca 18.12.02, 18:50
    naka napisała:
    Maciek !!!!!! co ci wyjełam z ust ?????? hi, hi !!!
    «««

    No to, ze polubilem ten rytual z polska Niagarka !!! A ty co mialas na mysli,
    hi hi hi :)) ???

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka