Dodaj do ulubionych

Zapraszam do wypełnienia kwestionariusza

11.04.11, 21:18
Witam.

Nazywam się Kamila Chojnacka. Jestem studentką 4 roku psychologii w UAM w Poznaniu. Zwracam się do Pań z prośbą o udział w badaniach psychologicznych, potrzebnych do mojej pracy magisterskiej. Badanie dotyczy wyboru miejsca porodu i aspektów, jakie na tę decyzję wpłynęły. Każda odpowiedź będzie dla mnie bardzo ważna. Do badania zapraszam Panie do 12 miesięcy od momentu porodu. Szczegółowe informacje znajdują się bezpośrednio w załączonym linku do kwestionariusza. Jego wypełnienie zajmuje ok 15-20 min.

Dziękuję.
Kamila Chojnacka
Edytor zaawansowany
  • kropla_teczy 11.04.11, 21:19

spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGxYZ01qYmdFRkVVN3VMNXY3MjFaRnc6MQ
  • kropla_teczy 13.04.11, 16:58
    Mam nadzieje, ze z czasem znajda sie tutaj w miare swiezo upieczone mamy, ktore rodzily w domu i beda chetne do pomocy w badaniach. Ze wzgledow, ktore wszystkie znamy, kobitek rodzacych w domu jest o wiele mniej i nie tak latwo o dotarcie do nich. A jednak zeby badania porownawcze mogly dojsc do skutku musze znalezc kilkadziesiat chetnych do pomocy kobiet.
    To co mnie intryguje, to kwestia tego czy cechy osobowosciowe wplywaja na wybor miejsca porodu. Fajnie byloby moc to sprawdzic smile a bez Waszej pomocy, staje sie to o wiele mniej realne.
  • kaakaa 13.04.11, 17:35
    Czy masz świadomość, że w Polsce w ostatnim roku urodziło się w domach ok. 200 dzieci? Dotarcie do kilkudziesięciu z tych 200 kobiet może byc dość trudne. Może dobrze by było, żebyś nawiązała kontakt z domowymi położnymi, żeby przekazały informację o Twojej ankicie swoim rodzącym?
  • z_lasu 13.04.11, 21:50
    Albo dać możliwość udziału w ankiecie kobietom, które rodziły wcześniej niż w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
  • gos85 14.04.11, 10:40
    i jeszcze fajnie jakbyś wzięła pod uwagę też Mamy które z różnych względów nie urodziły w domu, ale bardzo chciały albo planują to w przyszłości..
    --