Dodaj do ulubionych

szukam zespołu na 06-07 sierpnia 2011

10.11.10, 12:28
Jak w temacie, szukam zespołu weselnego na weekend 6-7 sierpnia 2011 :)
Obserwuj wątek
    • bbb-2 Re: szukam zespołu na 06-07 sierpnia 2011 13.11.10, 18:26
      Zespół Blue Brass Band.
      Wokal męski, żeński, gitary, perkusja, sekcja dęta - puzon, saksofon i trąbka. Muzyka polska rozrywkowa, latino, zagraniczna. Utwory na życzenie. Dymy lasery, profesjonalne
      nagłośnienie. Sto procent na żywo.
      Zapraszamy na stronę:
      www.zespol-na-impreze.com/
      oraz facebook
      www.facebook.com/BlueBrassBand
    • dawid1989ek Re: szukam zespołu na 06-07 sierpnia 2011 14.11.10, 23:15
      Zespol Muzyczny Chilli band lub -- Dj-- !!!!!!!!!
      Witam jestem muzykiem od 10 lati jestem po szkole muzycznej II st. Obslugaa
      wesel,studniowek,bankietow,imprez firmowych oraz wszelkich innych imprez
      okolicznosciowych zajmuje sie o 5 lat. Gram z zespolem 2osobowym 3 osobowym i 4
      osobowym oraz sam jako --** DJ**-- (rowniez polecam na kazda okazje )
      a tak ze mam do zaoferowania rowniez Trebacza Skrzypka lub Wokal oraz inne
      Instrumenty w kosciele i przy blogoslawienstwie domowym. Oczywiscie to jest
      gratis. Posiadam atrakcyja ofertne a przedewszystkim tania. Pragne dodac iz
      wspolpracuje z najwyzszej wagi zawodowymi muzykami bedacy w stanie spelnic
      wszystkie panstwa oczekiwania na kazda okazje.Wspolpracuje rowniez z KAMERZYSTA
      i FOTOGRAFEM ktorzy rowniez posiadaja atrakcyjna oferte. Dodam iz funkcjonujemy
      na terenie Ślaska,Dolnoślaska Malopolski, oraz na zyczenie klijenta Cala POLSKA.
      Pytania prosze kieowac pod nr tel 508501542 LUB dawid.slaga@wp.pl nie odpisuje
      na forum pozdrawiam;)
    • kasia-nowak-23 Od Kasi z forum ślubnego 06.12.10, 00:54
      Cześć !

Piszę bo warto mieć kogoś sprawdzonego na swoim ślubie, by się nie rozczarować.