Dodaj do ulubionych

Tak gra- WIOLONCZELA

09.03.10, 09:25
Edytor zaawansowany
  • basia.barbara 09.03.10, 20:19
    Jestem pod wrażeniem smile Jak dobrze zauważyłam, to Twoja córka teraz jest w III klasie?
    Moja ma do nauczenia się na pamięć "Były sobie kurki trzy". Niby tylko 3 linijki, ale jednak wink
    --
    Mama szesnastoletniej wiolonczelistki smile
  • basia.barbara 21.03.10, 21:42
    Ależ ona skupiona na grze! Jak dla mnie to bomba wink I ciekawy utwór.
    --
    Mama szesnastoletniej wiolonczelistki smile
  • bb12 22.03.10, 08:48
    Bała się, że nie trafi w dźwięk. Do niedawna grała w jeszcze tylko pierwszej
    pozycji i na mniejszej wiolonczeli.
    Utworki ma bardzo fajne, od samego początku. Duża zasługa naszej koleżanki z
    forum tijgertje smile

    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • tijgertje 23.03.10, 00:02
    big_grin
    Niezle jej idzie, ta wiolonczela zdecydowanie jej bardziej pasuje, a
    i brzmienie ma duuuuzo lepsze od poprzedniej. Co ciekawego wybrala?
    Cos z "moich" kawalkow? wink Jak dowolny jej trzeba, to moge cos
    fajnego podrzucicwink
  • bb12 23.03.10, 11:46
    Na egzaminie zagra Concerto Vivaldiego[ RV 399], jest zmiana pozycji,
    flażolet...nadaje się i co najważniejsze już potrafi to grać, tylko pamięciowo
    musi opanować. Obowiązkowo etida S.Lee [nr 38 z "czterdziestu łatwych..."]. Od
    Ciebie dostała nutki Doffleina [ i z tego sporo gra], a do nauczenia Esercizio i
    jeszcze będzie Kontredans Beethovena [nutki dostanie chyba jutro]. No i też taki
    akurat na 3 klasę.

    Chciała Schumanna "Dziadka mroza", ale lepiej jak sobie doćwiczy po powrocie z
    Jastrzębiej Góry. Druga część jej nie leży[ już wiadomo].

    Ona ogólnie gra dużo rozmaitych utworków, etiud...Niektóre przegrywa tylko na
    lekcji z panią i wcale nie ma się ich uczyć w domu. Sporo krótkich jak np. ten
    Świstak...dużo rosyjskich melodii ludowych tongue_out

    W domu do grania ma przeważnie ok.7-8 kawałków. Z tym, że niektóre mają tylko
    2-3 linijki...no i jakieś konkrety też zawsze są.

    Nie gra żadnych sekst, kwint i dziwnych gam smile
    Nie gra w ogóle ze "Szkoły na wiolonczelę cz.2". Pierwszą część potrzebowała w
    1-2 klasie. Na koniec roku zagrała koncert z ostatniej strony książki i została
    sprzedana uczniowi rozpoczynającemu naukę.

    Jak masz coś fajnego, to przyda się do grania w czerwcu i podczas wakacji.
    Będzie już oceniona i większa dowolność smile



    --
    fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2201419,2,1,Kaja-2103.html
  • mama_dorota 22.03.10, 11:20
    I jak poszło w Żorach?

    To był dobry pomysł z takim przedstawieniem historycznym, jak Kaja
    uczyła się grać. Bardzo zachęca, jak widać postępy u dziecka, dla
    mnie szczególnie różnica w barwie.
    Ona jest naprawdę niesamowita (i ty także), że to wszytko ogarnia i
    naprawdę nie po łebkach. Widać, że lubi grać.
    --
    www.odkryjradio.pl/pobieranie/index.php?wyk=Audycja%20Wyzwolony
  • bb12 22.03.10, 16:54
    To nie był żaden konkurs,tylko takie "pokazanie się" uczniów z dwóch szkół
    muzycznych. Duża rozpiętość wieku, bo od 1 klasy I stopnia po 5 kl. II stopnia.

    Dla mnie najważniejsze, że Kaja jest zadowolona ze swojego występu[ taką miarą
    mierzymy].

    Dzisiaj wybierała z nauczycielką repertuar na egzamin - zdaje wcześniej, bo w
    maju jedzie na zieloną szkołę i zalicza wszystko przed wyjazdem.

    Jeśli chodzi o umiejętność gry, jest przeciętnym dzieckiem. Żaden talent
    muzyczny. Tyle, że rzeczywiście lubi granie i czerpie z tego radość.


    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • kasiask 22.03.10, 20:18
    www.youtube.com/watch?v=6haWzrZ9318
    --
    Katarzyna mama Mateusza (1996), Julka (1999), Antosia (2002) i Maksia (2005)
  • basia.barbara 22.03.10, 20:46
    Momentami miałam wrażenie, że się uderzy łokciem o kant biurka wink
    Czy on wibrował?! Jestem pod wrażeniem! A jak się wczuł w ten utwór - widać to. Śmiga tym smyczkiem, jakby nic nie ważył wink Wspaniale!
    --
    Mama szesnastoletniej wiolonczelistki smile
  • kasiask 22.03.10, 20:54
    Też miałam wrażenie, że tym łokciem wywija nad biurkiem. smile)
    Kazałam mu siedzieć inaczej. smile
    --
    Katarzyna mama Mateusza (1996), Julka (1999), Antosia (2002) i Maksia
    (2005)
  • bb12 22.03.10, 22:33
    Wymiata tym smyczkiem, że ho-ho smile No i zazdroszczę, że wibruje. Kaja nie może
    grać wibrato, bo ma za jeszcze za słabą intonację.
    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • tijgertje 23.03.10, 00:11
    Jak on sie tam zmiescil??? Istny cud , ze lokciem o biurko nie
    wyrznalwink Wymiata faktcznie niezle i ma luzna dlon, wow... Ja mam
    ciagle z tym problem, w orkiestrze mamy pare kawalkow, gdzie w
    pewnym momencie to reka zupelnie dretwieje, jak sie lapska nie
    rozluzni, kawalek swietny, ale daje popalic. Zawiozlam smyczki do
    poprawy, dostalam 4 na probe i dzisiaj wlasnie doszlam do wniosku,
    ze musze miec jakis ciezszy chyba, bo inaczej na nizszych strunach
    gram zbyt silowo i spinam reke.
    Kasiask, ile Julek dostaje kawalkow na raz? Tzn chodzi mi o to, nad
    czym pracuje jednoczesnie pomiedzy lekcjami? Do egzaminow to chyba
    nieco inna bajka, ale ciekawa jestem jakie sa `normy` mniej wiecej?
    Pytam, bo ja w zasadzie gram co mi pasuje, tylko sonaty dostaje od
    nauczycielki , ale sama nawet nie wiem, ile mam tych kawalkow do
    cwiczeniasad Jak zwykle zdecydowanie za duzowink
  • kasiask 23.03.10, 07:30
    Obecnie Julek gra ten Taniec derwiszów, który ma się już uczyć na
    pamięć. Do tego pracuje nad etiudą Lee(chyba 8), ale to już trzecia
    etiuda w tym semestrze, którą gra. Plus jeszcze ćwiczenie z
    Dotzauera, którego Julek nie cierpi, więc robi uniki przed graniem i
    pani jest potem niezadowolona i ciągle jakieś ćwiczenia i wprawki mu
    dokłada. Czasami jeszcze dochodzą do tego seksty, kwinty i inne
    ćwiczenia.Aaaaa! Jeszcze rozgrywa nowe Conzertino. I chyba tyle.
    Sama się już w tym gubie. Myślałam, że ten Taniec derwiszów to pod
    kontem egzaminu, ale Julek mówi, ze chyba nie, bo za łatwy jest.
    więc sama już nic nie wiem.
    --
    Katarzyna mama Mateusza (1996), Julka (1999), Antosia (2002) i
    Maksia (2005)
  • tijgertje 23.03.10, 08:01
    ufff, ja to jednak szczesciara jestemwink Strasznie sie ciesze, ze do
    polskiej szkoly nie musze chodzic. wprawki, gamy i cwiczenia,
    bleeee... Tylko dziwne, ze dzieciakom w ogole jeszcze sie chce grac.
    Moja nauczycielka twierdzi, ze np w sonatach czy koncertach sa
    etiudowe fragmenty i ich doszlifowanie jest zdecydowanie
    przyjemniejsze niz cwiczenie wprawek. wprwek w tej chwili mam
    trochew w roznych kawalkach, gram m.in. sonate G dur op43 nr3
    Romberga i nigdzie nagrania nie moge znalezc, kobyla straszna, ale
    ladna, tylko straaaasznie dluga (gram wszystkie 3 czesci jak
    zwykle), preludium, allemande i courante z I suity Bacha, Tarantele
    Squire'a, etiudy Lee 16 i 17 ( w koooncu sie wzielam), Arioso Bacha,
    szlifuje Ave Maria Schuberta, Labedzia Sait-Saensa, Elegie Masseneta
    i pomiedzy jakies drobne duety-cwiczenia. Jeszcze sobie dolozylam,
    bo zglosilam sie na ten festiwal wiolonczelowy, na ktory dostane
    nuty w okolicy Wielkanocy, kawalki z orkiestry tez musze cwiczyc, a
    jeszcze durna sie zgodzilam wziasc udzial w projekcie jednej pani.
    Uczy grac na fletach poprzecznych, ale sama tez koncertuje i pisze
    rozne kawalki, prowadzi zespol fletowy, z ktorym kiedys gralam bas
    do kanonu Pachelbela, teraz napisala cos na 12 fletow i wiolonczele
    solo, na ktorej ja mam niby grac. Czekam na maila i az sie boje.
    qrcze, koimu meza i mlodego na pare miesiecy pozyczyc? wink

    Julek nie chcialby grac Menueta Bocceriniego? Mysle, ze na egzamin
    bylby akurat, nie jest jakis straaaasznie skomplikowany, choc ma
    pare ciekawych mykow (ozdobniki i flazolety), a kawalek naprawde
    fajny, mam nuty z akompaniamentem, jakby co. Kawalkow solo z
    fortepianem na jego poziom nie mam za wiele, moze jeszcze menuet
    Beethovena bylby ok, ale omachac sie smyczkiem troche trzeba (choc z
    tym Julek jak widze problemu nie ma), gram raczej duety.
  • kasiask 23.03.10, 12:01
    Jestem bardzo chętna i Julek pewnie też na nuty, zwłaszcza jak są z
    akompaniamentem fortepianowym!! Jak można je od Ciebie dostać???
    --
    Katarzyna mama Mateusza (1996), Julka (1999), Antosia (2002) i
    Maksia (2005)
  • tijgertje 23.03.10, 12:32
    najlatwiej mi skopiowac, ze skanowaniem schodzi mi cala wiecznosc, a
    tak to duzo szybciej. Podrzuc mi adres, to postartam sie w tym
    tygodniu cos poszukac.
  • kasiask 23.03.10, 16:55
    Na gazetowy proszę - kasiask@gazeta.pl
    --
    Katarzyna mama Mateusza (1996), Julka (1999), Antosia (2002) i Maksia
    (2005)
  • kasiask 23.03.10, 16:57
    A może to chodziło o normalny adres??? Odezwij się proszę na gazetowy,
    to ja Ci mój adres domowy pchnę. Ok? smile
    --
    Katarzyna mama Mateusza (1996), Julka (1999), Antosia (2002) i Maksia
    (2005)
  • tijgertje 23.03.10, 23:22
    Chodzilo mi wlasnie o zwykly adres pocztowy na papierowa przesylkewink
  • bb12 26.04.10, 16:06
    Menuet sfilmowany podczas dzisiejszej lekcji. Dziewczę łaskawie pozwoliło.

    www.youtube.com/watch?v=xAe-NiS6mf8
    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • zgagusia 26.04.10, 21:07
    Fajnie smile)
    Moj Michal gra wlasnie ten sam menuet na gitarze smile Ale od dluzszego czasu nie
    pozwala sie filmowac sad

    A.
  • tijgertje 27.04.10, 08:03
    Fajniesmile Jakas taka przestraszona siedziwink Ale super ma nowa
    fryzurke! Ponownie doszlam do wniosku, ze nie powinnam ogladac
    kawalkow, ktore wczesniej gralamwink Mam zupelnie inna wizje
    wykonania, hehe. Co nei znaczy, ze lepszawink
  • bb12 27.04.10, 09:05
    wink Dlatego też na youtube nie ogląda tego co ma grać. To ja zerkam tongue_out Okazuje
    się, że ma zupełnie inaczej wykonać. "Mniejsze dziury" itd.
    Ten utworek grała kiedyś na fortepianie i też "inaczej", bo inna nauczycielka
    zwracała uwagę na inne elementy. Natomiast fajne jest to, że szybciej uczy się
    na pamięć czegoś , co już się wcześniej grała na innym instrumencie.

    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • basia.barbara 27.04.10, 19:53
    Śliczna fryzurka! Utwór również fajny! A ile dziurek ma na tym pasku big_grin
    O co chodzi z "mniejszymi dziurami"? Jeśli można wiedzieć wink
    --
    Mama szesnastoletniej wiolonczelistki smile
  • bb12 27.04.10, 22:52

    Obcięła włosy po świętach smile
    Pasek do niedawna podtrzymywał moje spodnie, ale "nowa" wiolonczela ma zbyt tępy
    koniec i ślizgała się nawet na dywanie.

    Użyłam określenia "dziury" za naszą nauczycielką. Chodzi o to, że jak zmienia
    strunę, czy pozycję gry [ np. z czwartej na pierwszą, czy trzecią itp.] to ma
    nie być przerw, zatrzymań...słowem jak najbardziej płynnie ma zagrać. Dlatego
    też gra całym smyczkiem, żeby tę płynność osiągnąć.

    Problemem nadal jest ściskanie smyczka, rozluźnianie ręki...z lewą nie ma
    kłopotów. Przypuszczam , że dzięki temu, iż wcześniej zaczęła grać na fortepianie.


    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • bb12 09.05.10, 21:30
    Dzisiaj w domu smile
    www.youtube.com/watch?vshockLPN40g3dNU


    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • mg-34 10.05.10, 11:12
    Nie znam się za bardzo na wiolonczeli, ale bardzo czysty dżwięk i
    ładne to ćwiczenie > Gratuluję
  • basia.barbara 17.05.10, 21:35
    Świetnie! big_grin
    Czy to jest trudne do zagrania? Myślisz, że Magda mogłaby to zagrać teraz? Spodobała się jej ta etiudka wink
    --
    Mama szesnastoletniej wiolonczelistki smile
  • bb12 18.05.10, 13:33
    Bardzo proste, w pierwszej pozycji [ miała wyćwiczyć rozluźnienie prawej ręki ,
    przegub i ramię].
    Nutki od naszej koleżanki z forumsmile
    Przyślę Ci różne fajne[ w tym tę etiudę], ale daj adres na priv[ odbiję na
    ksero].Mogę odbić jutro i wysłać. Dziś idę na koncert smile i pakuję Kajkę- wyjazd
    jutro z rana...a potem ja wyjeżdżam. Robię sobie urlop tongue_out
    --
    www.youtube.com/watch?v=en5XWuArWTk
  • bb12 12.07.10, 00:55
    www.youtube.com/user/beatab12#p/a/u/0/fTyvUPp7-zs
    Znalazłam nagranie i można zobaczyć.
  • yamaada 16.04.11, 22:41
    strasznie podoba mi się ten utworek big_grin
    czy można by dostać ową kopię nut? podam pocztę smile
    --
    smyczkowo.pl - SERDECZNIE ZAPRASZAM!
  • tinaga 29.10.14, 15:01
    No to i my dołączamy do tego wątku smile
    Zoja zagrała pierwszy popis po 2 mc nauki w szkole PSM.


    --
    agnieszkagiza.pl/
  • sylwik30 30.10.14, 10:05
    Brawo !!
    Dwa miesiące nauki, a ty już tak piłujesz smile
    --
    Muzyka jest wszędzie, czy ją słyszysz?
    youtu.be/xfatHkhqGJA
  • tinaga 09.11.14, 18:13
    Dziękujemy wink Teraz to już piłuje etiudy S.Lee i kolędy dla przyjemności wink
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • anatewka11 14.11.14, 00:27
    Też jestem w szoku! Po 2 miesiącach? Brawo.
    --
    www.szukajacboga.pl
  • kulju 14.11.14, 05:52
    Ach jak pieknie! Jak ja lubie te wioloczele!
  • tinaga 16.11.14, 18:14
    Dziewczyny, dziękujemy. Ja też uwielbiam to ciepłe głębokie brzmienie. Dzieciaki już nie moge się doczekać świąt żeby grać dla rodziny smile
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • pepperann 08.12.14, 19:35
    Baardzo fajnie! Ostatnio słuchałam u nas w szkole dzieci w pierwszej klasie na wiolonczeli i wydaje mi się, że Twoja córa wyjątkowo ładnie, sprawnie i czysto gra!
    --
    Marianna 27 sierpnia 2007
    Helena 16 marca 2009

    cosłychaćudziewczynek
  • tinaga 08.12.14, 21:38
    Pepperann my jeszcze nie miałyśmy okazji zobaczyć jak grają dzieci na tym samym etapie w jej szkole. Córka jako jedyna w tym roku dostała sie na wiolonczelę. Jutro będzie grać na koncercie klas drugich i trzecich, dwie etiudy zobaczymy jak jej pójdzie. Gra dla przyjemności nie na ocenę czy punkty jak pozostałe dzieci wink
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tinaga 09.12.14, 21:09
    Zoja córka zagrała dziś na koncercie klas 2 i 3. Trochę nieczystości się wkradło, ale i tak pięknie jej poszło. Podobało jej się bardzo, mogła zobaczyć jaki repertuar grają drugo i trzecioklasiści i jak to w ogóle wygląda. Jednak atmosfera między rodzicami jakaś napięta. My (czytaj ja, bo córcia niezorientowana) czułyśmy sie jak intruzi. Pewnie trzeba się do tego przyzwyczaić wink




    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tijgertje 09.12.14, 23:24
    Fiuuuu, przypiszczam, ze wiekszosc 2- i 3-klasistow moze sie od twojej corki uczyc, jak uzywac prawej reki wink
    Swietnie jej poszlo, gratulacje! Atmosfera zapewne zgestniala po wystepie twojej cory, jak sobie wiekszosc mam uswiadomila, ze na tym etapie nauki ich dzieci mogly co jedynie marzyc o tak sprawnym graniu big_grin
  • malinowe_lody 10.12.14, 15:51
    Dokładnie, nie jeden drugoklasista chciałby tak zagrać. I jaki długi utwór.....Brawo.
  • tinaga 10.12.14, 21:37
    Dzięki dziewczyny, zobaczymy jak długo taka forma i taka "szybkość w uczeniu" się jej utrzyma, czasem początki idą szybko, potem pojawiają się trudności, no ale póki co zapał i chęci są smile Faktycznie dzieci z drugich klas prezentowały bardzo zbliżony poziom, byłam nawet zaskoczona. Natomiast chłopcy z trzecich klas już wymiatali smile
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tinaga 10.01.15, 15:21
    W święta oglądaliśmy film i Zoja usłyszała w nim etiudę która gra w szkole. Co prawda mały kawałek, ale był. Mówi że kiedyś też będzie tak pięknie grać smile

    Francuzki film "Nietykalni", tu soundtrack i kawałek tej etiudy "S.Lee. op.70, no.20" na 21min.'38sek ]youtu.be/1VbFHmL_qSk?t=21m38s
    Cała ścieżka do filmu jest przepiękna, polecam!

    A tu moja Zojeczka <3


    --
    agnieszkagiza.pl/
  • mama_dorota 11.01.15, 22:51
    Tak, to jest kawałek, który się spotyka czasami.

    Powodzenia dla Zoi.
    --
    inteligentny-projekt.pl

    kazdystudent.pl
  • tijgertje 12.01.15, 08:56
    a wcale nie big_grin

    etiuda Lee jest ciut podobna, ale na sciezce w filie jest najslynniejsze preludium z I suity wiolonczelowej Bacha wink Ale dobrze, ze motywuje:

  • tinaga 12.01.15, 14:13
    No to Pan S.Lee, nieźle nam namieszał wink
    Dzięki tigertje, Zojcia się cieszyła że to było w filmie wink

    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tinaga 18.03.15, 12:14
    U nas tak po 6 miesięcznym graniu, nadal lubi i chętnie gra, to najważniejsze smile
    Wczoraj miała druga audycję, a za tydzień będzie kolejna, zobaczymy jak jej pójdzie, póki co w ogóle się nie stresuje jak gra. Fajnie by było jakby tak zostało wink


    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tinaga 14.05.15, 12:10
    Napiszemy jak u nas smile
    W piątek, ostatni raz zagrała Vivaldiego (na pożegnanie) na Konfrontacjach Wiolonczelowych w Bydgoszczy, zajęła I miejsce w I grupie wiekowej smile
    Szczęśliwa była bardzo że kończy z koncertem (będzie grała coś nowego) i dlatego że zrobiła sobie taki prezent na Komunie Świętą, którą miała w niedziele smile Tu nagrania z drzwi otwartych na których grała ten sam repertuar co na konkursie (na konfrontacjach nie nagrywałam).


    Dwa utwory. Etiuda i Vivaldi od 57 sekundy.

    Tydzień wcześniej zajeła II na konkursie w Gdańsku Oruni smile

    Motywuje ją to bardzo i jeszcze więcej chce grać smile
    Nauczycielka zaproponowała przeniesienie się do dziennej szkoły muzycznej, będzie miała więcej czasu. Musi jednak nadrobić 2 lata ( w dziennej jest w 3 klasie ( poszła szybciej), w muzycznej obecnie robi pierwszą, drugą i trzecią) 25 maja ma egzamin z rytmiki z tych 3 lat.

    Trzymajcie kciuki smile
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • iwwik 15.05.15, 10:35
    Pięknie, bardzo mi się podobało. Gratulacje wyników konkursowych i powodzenia na egzaminie - grunt, że jest duża motywacja. Daj znać, jak pójdzie. A córka chce zrobić taki przeskok i zmienić przy okazji szkołę (jak się domyślam)?
  • djpa 15.05.15, 12:45
    Super gra! Szybko robi postępy! Widać, że naprawdę lubi grać smile
    Wiesz, że do OSM niekoniecznie córka musi iść do 4. klasy, mogą ją przyjąć jeszcze raz do 3? Powtarzałaby trzecią klasę, ale spokojnie nadrobiłaby rzeczy muzyczne. Absolutnie nie namawiam, ani nie odradzam, tylko słyszałam o takiej opcji, więc piszę - do rozważenia. smile Powodzenia smile
  • tinaga 18.05.15, 10:23
    Tak wiemy o tym , jednak ona nie chce o tym słyszeć, sama rozważałam taką możliwość, żeby było jej łatwiej, ale ona powiedziała ze absolutnie nie chce chodzić dwa razy do 3 klasy, wynudziła by sie faktycznie, więc nadrabiamy. Idzie w miarę dobrze, dlatego jesteśmy dobrej myśli. Zoja cieszy się na poznanie nowych koleżanek smile Dziękujemy ślicznie smile
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tijgertje 19.05.15, 00:02
    Teorie naprawde szybko mozna nadrobic, za pol roku nikt roznicy nie zauwazy tongue_out Jesli macie okazje, to jak najbardziej przenioslabym dziewcze do dziennej. Wymiata niesamowicie, bedzie miec wiecej czasu. Tyle tylko, ze w dziennych muzycznych poziom przedmiotow ogolnoksztalczacych moze byc nizszy niz w zwyklej szkole, ale na poziomie podstawowki jeszcze nie zawracalabym sobie tym glowy. Muzycznie Zojka na pewno sobie poradzi. Gra juz bardzo sprawnie, nie spina sie, swietnie czyta nuty i to wibrato,pfff... musze przekopac swoje grajdoly, bo te nutki, ktore chcialam wam wyslac, to po tym Vivaldim zdecydowanie zbyt proste beda tongue_out Interesuja cie tylko nuty z fortepianem, czy np duety na 2 wiolonczele tez moglyby byc (tak do grania w miedzyczasie z nauczycielem? ).
  • tinaga 23.05.15, 08:43
    Dziękuję tijgertje. Z kształceniem słuchu idzie jej na prawdę fajnie więc myślę że poniedziałkowy egzamin pójdzie dobrze. Ogólnie to czy się dostanie nie jest jeszcze pewne na 100% najpierw robią egzamin, potem sprawdzają czy maja miejsce w klasie dziennej wink
    Nasza szkoła jest na wysokim poziomie ogólnego nauczania, więc póki co tym sie nie martwię, myślę nawet że na lepsze jej to wyjdzie, niż nauka w rejonie. Od 4 klasy mają też dwa języki.
    Jedna rzecz która mnie martwi to to, że będzie też od razu w 4 klasie na wiolonczeli i pomimo że idzie jej bardzo fajnie to nie zmierzy się z dziećmi które grają 2 lata dłużej. Wczoraj Pani powiedziała że w przyszłym roku nie pojedzie na żadne konkursy i Zoja trochę posmutniała. Mam nadzieje że nie podetnie to jej skrzydeł i po prostu w przyszłym roku wyrówna poziom. Nie uważam żeby te konkursy były najważniejsze ale córce to sie bardzo spodobało i dodało skrzydeł, miała cel i motywację. Wczoraj jeszcze raz zapytałam czy może jednak chciałaby do 3 klasy, ale nie ma mowy.
    Zoja uwielbia grać, więc we wakacje nie będzie próżnować, nuty prosimy jak najbardziej smile Raczej tylko z fortepianem lub solo, bo nauczycielka nie przynosi swojej wiolki na lekcje i córka nie ma z kim grać na dwie wiole.
    Na wakacje weźmiemy jakaś fajną studentkę, (nauczycielka nam poleci) żeby Zojka dalej się rozwijała, pograła jakieś przyjemne utwory, no i miała nastrojoną wiolonczelę wink


    --
    agnieszkagiza.pl/
  • geve 05.06.15, 16:56
    Mogę jedynie wypowiedzieć się na temat warszawskich OSM-ów. Tutaj poziom nauki przedmiotów ogólnym jest bardzo wysoki, wyższy niż w przeciętnych szkołach podstawowych, a placówki utrzymują się na najwyższych pozycjach w tzw. rankingach szkół . Nie martwiłabym się więc kształceniem ogólnym, bardziej jej samopoczuciem oraz intensywną pracą nad techniką i muzyczną stroną, by sięgając po bardziej zaawansowany repertuar ?wygrać go? na oczekiwanym poziomie. Dziewczynka bardzo, bardzo zdolna, ale może być jej przykro, jeśli z wiodącej, chwalonej uczennicy może stać się nagle jedną z gorzej ocenianych. Warto rozmawiać z nią i przygotowywać na to, iż pierwszy rok może być dla niej szalenie trudny z uwagi na zmianę systemu kształcenia ogólnego (koniec zintegrowanego, nowe przedmioty i każdy z innym nauczycielem) oraz wyższe wymagania stawiane w szkole muzycznej. Zapewniając, że ma Wasze wsparcie i jest to okres przejściowy.
    Bardzo dużo zależy od szkoły muzycznej, do której trafi i pedagogów. Może spotkać się z pełną wyrozumiałością (co winno mieć miejsce), ale też z brakiem taryfy ulgowej.
  • geve 05.06.15, 16:58
    Gratuluję Córcismile
  • tinaga 18.05.15, 08:54
    Tak, córcia właśnie bardzo chce, chciałaby jeszcze na inne dodatkowe dodatkowe zajęcia chodzić, ale aktualnie brak jej czasu. Przy zmianie szkoły tylko na dzienną będzie to bardziej możliwe smile Damy znać smile
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tinaga 30.10.15, 14:13
    Witajcie, w innym wątku pisałam , ale i tu wspomnę że udało się przenieść do 4 klasy OSM. Także aktualnie po pierwszej klasie psm wskoczyła do 4 osm i bardzo jej się podoba. We wtorek miała audycje i zarazem rocznice swojej pierwszej audycji wink Ze wzruszeniem wspominaliśmy zeszłoroczną "Karolinkę". W tym roku materiał juz duzo trudniejszy, trzeba było nadrobić 2 lata w plecy. Teraz gra Sonatę Brevala C-dur i etiudy S.Lee. Na popisie zagrała jedną z etiud.

    Etiuda 4 op.31 S.Lee
    --
    agnieszkagiza.pl/
  • tinaga 14.12.15, 11:31
    Witajcie, widzę że nadużywam tego wątku wink Ale...wink
    Poszukuję nut do Koncert A-Dur J.B. Breval oczywiście partię solo i akompaniament. Oraz nut do "La Foi" Goltermanna op.95 partię solo i akompaniament. Ktoś coś? Proszę przeszukajcie archiwa swoich pociech smile

    Pozdrawiam cieplutko.

    I jak ktoś ma ochotę zobaczyć występ z listopada to zapraszam smile




    --
    agnieszkagiza.pl/
  • kulju 10.06.16, 20:04
    Antos: www.youtube.com/watch?vshockaAre-VGm6Y

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka