pierwszaki -jak wygladają oceny? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Pani od razu zaznaczyla na zebraniu , ze piatka i szostka-za wiedzę nadprogramowa. Te oceny maja wesołe stemple.
    Za opanowanie programu -czwórka dobrze i tu stempel z dwiema chmurami granatowymi.
    Trojka "uważaj" z piorunami.
    Dwójka "popraw" z gwiazdkami śniegu.
    Jedynka "źle" z wykrzyknikiem.
    Wniosek za świetne opanowanie materiału dzieci karane smutnymi stemplami?? Mam mieszane uczuciauncertain
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlhdgexnr3rsv1.png
    • U nas nie ma w klasach 1-3 żadnych stempli, tylko normalne cyfrowe oceny (na semestr i na świadectwie oczywiście opisowa).
      --
      'I don't think you can fight a whole universe, sir!'
      'It's a prerogative of every life form, Mr Stibbons!'
    • ja na razie nie widziałam u swojej złych ocen, są buźki i opisy świetnie, dobrze itp.
      --
      Julia,Maksiu i Tatiankasmile
      "Te książki miały prawdziwą szkołę życia" - moja pociecha o podręcznikach z poprzedniego roku
    • Normalne oceny cząstkowe, zwane "poziomami" (poziom 1-6).
      Dzisiaj córcia zarobiła pierwszą pałę. Traumy nie ma.

      --
      Zapłodnionych samic komarów trzyma (te które gryzą) USG w męskiej komara. N'eloigne nie mogą być inni, którzy nie żądło. Kilka trybów dostępne są więc nie zmniejszy. V0.93: więcej hp i spękania dźwięk cięcia do zamknięcia.
      Jestem niepełnowartościowa, bo nie mam męża
    • W zasadzie główne zastrzeżenie mam do tych chmur-nie pasują do oceny dobrze.
      Syn za bezbłędne przepisanie z tablicy prostego tekstu dostał "dobrze" i pytał sie mnie czy to "dobrze" z chmurami to dobra ocena , no ale traumy nie ma, po mojej aprobacie całkiem z siebie zadowolonywink
      --
      http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlhdgexnr3rsv1.png
    • U nas oceny to podpis pani i litera A,B lub C, przy czym B i C jeszcze chyba żadne dziecko nie dostało. Na razie Pani, jeśli nie może postawić A, to daje sam podpis.
    • W klasie syna w pierwszej były oceny: Wspaniale, bardzo dobrze, dobrze, musisz jeszcze popracować. I dodatkowe pieczątki: robisz postępy, praca na medal, gratulacje, brawo, udało ci się, skoncentruj się.
    • A to jakiś idiotyzm, że 5 to za wiedzę nadprogramową. Taką rolę to może spełniać co najwyżej 6, 5 powinna być za bdb opanowanie materiału.
      --
      Wiesz, co myślę ? - powiedziała Anna - Myślę, że to wszystko, co napisane było w gazecie, to kłamstwo. Bo to zupełnie wszystko jedno jak się mówi do małych dzieci. Czy się mówi łagodnie i uprzejmie, czy się na nie krzyczy, robią i tak, co chcą.
      • Zgadzam sie z przedmówczynią.Dodatkow sądzę,że te chmury żle się kojarzą jako niby dobra ocena.Dobra ocena to dla mnie symbol powinien być jakiś optymistyczny,typu uśmiechnięta buźka,słoneczko,kwiatek itp.Chmury kojarzą mi się z czymś smutnym,niedobrym.Może warto porozmawiać z panią,żeby zmieniła te stempelki.
        --
        http://lbym.lilypie.com/1ocMp1.png
    • W tym roku szkolnym nastąpiły zmiany w systemie oceniania i 6 weszła do "normalnej"skali ocen czyli 100%-wszystko dobrze =wspaniale w klasach 1-3. Również nauczyciel może wstawiać oceny cyfrowe już od 1 klasy. Natomiast ocena końcowa musi być opisowa.
    • Za wiedzę ponadprogramową to jest szóstka... Pani się coś pomyliło...
      --
      -------------------------------------------------------------
      Moda na Sukces jest jak półprosta. Ma początek, ale nie ma końca.
      • W naszej szkole we wszystkich klasach rodzice otrzymali taką informację, że ocena 6 to 100%,5 to 99-90%, 89-75% to 4, 74-50% to 3, 49-33,3% to 2, poniżej 33,3 jest 1. Pani wyraźnie zaznaczyła zmiany w zasadach oceniania i dostaliśmy to na piśmie.
        Sądziłam, że te zmiany są wprowadzone we wszystkich szkołach-inaczej sobie nie wyobrażam.
        Zapytam Panią na podstawie jakiego rozporządzenia zmieniono skalę ocen.
    • U nas są oceny w punktach - czyli skala od 1p. do 6p.
      Swoją drogą to głupota - miało ocen nie być, a są, tylko w jakiejś idiotycznej formie, zawoalowane - a to buźki, a to pieczątki, a to punkty, a to literki.
    • Oceny w skali 1-6 na półrocze i koniec roku świadectwo opisowe.
      --
      ''No właśnie Wy wydajecie się nie wiedzieć o czym mowa''
      by Zia 86.
    • Czsem opis ładnie, bardzo ładnie, postaraj się i takie tam. Czasmi 4 czy 5 z usmiechami. Na koniec tygodnia stempelki z medalami i naklejki.
    • U nas nie ma ocen. Co jakiś czas jakieś słoneczko się wychyli z zeszytu - żadnej innej wersji jeszcze nie widziałam.
      Więc zakładam, że jest słoneczko albo nic.
      Jak dla mnie OK - ocena ma być przede wszystkim informacją dla dziecka i rodziców, w jakim stopniu materiał jest opanowany - przy materiale w pierwszych latach i tak widać to na oko, więc oceny są lekko zbędne.
      --
      Cierpię, ale jeszcze mam nadzieję,
      że przylecą piraci bombowcem
      i bogatym zabiorą pieniądze,
      a na pięknych założą pokrowce. (Kabaret Potem)
    • U nas nie ma ocen ani uwag (w dzienniczkach) sa INFORMACJE. Pani szczególnie podkreślała, żeby nie mówić o "uwagach" do dzieci (w kontekście: pani jest z ciebie niezadowolona).

      I tak np.znalazałam w książce informcje (dla mnie i dla dziecka): bardzo ładnie pracujesz na lekcji.
      --
      Jak można taką podłą być i mieć tak ładny biust
    • i w I i w II klasie
      w zeszycie - wspaniale, bardzo dobrze - niższych ocen nie bylo dane mi poznaćsmile

      w dzienniczku jest z kolei tabela na każdy tydzień z oznaczeniem, czy dziecko opanowalo poszczegolne dziedziny (pisanie, czytanie, wiadomosci z przyrody, postawa spoleczna etc) w zakresie podstawowym, ponadpodstawym - większość, wszytstko, albo w zakresie wykraczającym

    • U nas nie ma ocen ani punktów tylko naklejki w stylu super, bardzo ładnie, wspaniale itd
      Na koniec roku ocena opisowa
    • Nie ma ocen. 2 razy w roku rodzic dostaje bardzo szczegolowy raport zawierajacy opis wszystkiego, nie tylko wiedzy merytorycznej, czy nabytych umiejetnosci, ale np. rozwoju spolecznego, emocjonalnego i motorycznego. Ocenia postep ucznia na podstawie jego samego, czyli postep samego dziecka, nie na poziomie klasy, ani szkoly. Dzieci ocen nie dostaja.
    • Na nz nie ma pieczątek, plus jak dobrze lub prawie dobrze, minus jak źle. Kolorowe pieczątki są tylko na angielskim - najlepsza ocena to "ekselente" i pani specjalnie jej nie reglamentuje.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.