Dodaj do ulubionych

plastyka,muzyka i jeszcze ocenny na koniec roku

15.05.19, 13:52
Trochę dwie rzeczy w jednym wątku.
Po pierwsze jak u was w szkole oceniane są przedmioty artystyczne?
Odbierałam ostatnio córkę z koła plastycznego i zdziwiłam się mocno bo dziewczyna pytała panią czy jak skończy ten obrazek to będzie miała 4 z plastyki? Na serio zdarzają się przypadki ze ktoś, ma z plastyki czy muzyki 3?

A drugie pytanie w jakim stopniu na ocene na koniec roku wpływa u was ocena z pierwszego semestru? Jak za pierwszy semestr jest 4 a za drugi wychodzi 5 to jaka ocena na koniec roku?
Edytor zaawansowany
  • camel_3d 15.05.19, 14:21
    mlody mial 3 (w Niemczech) i z muzyki i z plastyki.. A umie mozna porownac do 3 w PL. On jest z plastyki kompletna noga. Brakuje mu wyobrazni. A ja jestem grafikiem big_grin LOL. Natomiast z muzyki oceniane byly klasowki teoretyczne 50% i udzial aktywny w lekcjach 50%...

--
    Dziecko w podrozy. Grupa na Facebooku.

www.facebook.com/groups/129829233757830
  • slonko1335 15.05.19, 14:43
    Moje dzieci mają z muzyki normalnie sprawdziany, podobnie z techniki z których można jak najbardziej dostać pały i wylądować na koniec z oceną dostateczną. Z plastyki akurat nie najniższa oceną w klasie są 4 ale za brak pracy jest pała wiec podejrzewam, że też da się z trójczyną skończyć półrocze.

Odnośnie ocen na koniec roku jest pełna dowolność i zależy od nauczyciela jedni biorą średnią z całego roku, drudzy lepszą wystawiają na koniec.

--
    Sygnaturka się zgubiła....
  • bialaawilczyca 15.05.19, 14:54
    U nas też z muzyki sprawdziany, jakieś tam utwory do grania też się zdarzały, ale jak ktoś się nauczył (z lepszym lub gorszym skutkiem, nie wszyscy mają słuch jednak) to nie było opcji żeby dostał mniej niż czwórkę.
  • slonko1335 15.05.19, 14:57
    tak, u moich podobnie jak ktoś się nauczył to też co najmniej czwórka była a jak się nie nauczył lub nie przytargał flażoletu-pałka

--
    Sygnaturka się zgubiła....