Dodaj do ulubionych

wiązanka slubna i dekoracje

09.11.07, 23:10
Bardzo serdecznie polecam konsultantów slubnych z firmy
finezja.zajęli moim slubenm bardzo profesjonalnie ,udekorowali
przeslicznie sale i kosciół .,a wiązanka slubna przebiła moje
wszelkie oczekiwania.pełen profesjonalizm .pełen wybów wiazanek i
wystrojów,,,serdecznie polecam www.finezja-konsultacjeslubne.page.tl
Edytor zaawansowany
  • 13.11.07, 18:52
    Ja szczerze polecam Panią Dorotę z kwiaciarni Hipcio,to co
    przygotowała dla nas przeszło nasze oczekiwania.Wiązanka
    cudo,kościół udekorowany przepięknie,auto i sala też.Ta Pani ma
    wyobraznię i wyczucie.Bardzo się cieszę,że skorzystaliśmy z jej
    usług.
  • 14.11.07, 15:10
    jeśli możesz to podaj mi namiary na HIPCIO, ile wyniosła Cię cala oprawa kwiatowa?
  • 14.11.07, 15:25
    7. HIPCIO-Kwiaciarnia,Galeria

    Kwiaciarnie


    email: dorota.przystalska@op.pl
    tel. 606903769
    adres: ul.Boh.Katynia 25a,paw.1
    42-200 Częstochowa



    Bardzo serdecznie zapraszamy Państwa do korzystania z usług naszej
    firmy.Oferujemy usługi florystyczne i dekoracyjne na najwyższym
    poziomie.Zajmujemy się kompleksową oprawą ceremoni ślubnych-
    dekoracje kosciołów,sal weselnych,samochodów,bukiety slubne i
    okolicznościowe,kosze kwiatowe,florystyka komunijna i
    pogżebowa.Zapraszamy




    prosze bardzo my rowniez bedziemy korzystac z usług Pani Dorotki
    naprawde warto byłam widziałam POLECAM
  • 14.11.07, 16:07
    Ja polecam ogrody cynamonowe robią piękne bukiety ślubne, może nie są tanie ale
    bardzo ładne, www.ogrodycynamonowe.pl/; a ładnie i niedrogo dekorują
    kościoły oraz samochody panie z kwiaciarni na dekabrystów (koło megapizzy).
  • 15.11.07, 18:39
    Wszystko zależy od kwiatów,my mieliśmy bardzo strojnie udekorowany
    kościół.Kosztowało nas to 1200zł,ale składaliśmy się w 3
    pary.Wiązanka którą ja sobie wybrałam kosztowała 160zł,przybranie
    samochodu 180,sala 500.Było warto bo wszystko było zrobione
    ślicznie.Ja jestem zachwycona i z czystym sumieniem polecam Panią
    Dorotę z Hipcia.W przyszłym roku 4 pary z mojego wesela też będą
    korzystały z usług tej Pani.Co do ogrodów cynamonowych to byłam tam
    zanim trafiłam do Hipcia.Fakt dziewczyny bardzo miłe ale nie
    podobała im się moja wizja chciały zrobić po swojemu.Co do cen to
    przesadzają.Porównując ceny to my zaoszczędziliśmy na całej
    dekoracji prawie 1000zł.Pozdrawiam.
  • 15.11.07, 19:46
    Cena zależy od kwiatów i od miesięca w jakim masz ślub. Wiadomo
    latem najtaniej. Ja w sierpniu za dekorację kościoła, wiązankę,
    samochód i salę zapłaciłam w kwiaciarni Zosieńka na Worcella 1500
    zł. Byłam bardzo zadowolona. Polecam
  • 19.11.07, 16:49
    JA RÓWNIEZ CHCIAŁABYM POLECIC FINEZJĘ. SKORZYSTAŁAM Z ICH USŁUG I
    JESTEM BARDZO ZADOWOLONA.PRAWDZIWI KONSULTANCI SLUBNI !!! ROZMOWA NA
    TEMAT KWIATÓW W BARDZO PROFESJONALNY SPOSÓB,PRZY KAWIE BEZ
    POSPIECHU,PEŁNO PROPOZYCJI ,PEŁNO ZDJĘC.MIAŁAM ZROBIONY KOSZTORYS
    WIEDZIAŁAM DOKŁADNIE NA CO WYDAJE PIENIADZE!!! JESLI CHODZI O EFEKT
    KONCOWY TO SUPER.MOZNA POWIEDZIEC ZE CZYTAJĄ W MYSLACH .CAŁOSC
    KOSZTOWAŁA MNIE 1400ZŁ A MIAŁAM PIĘKNY BUKIET SAMOCHÓD SALĘ
    KOSCIÓL,MIAŁAM NAWET RABAT ALE TO TAJEMNICA :-)))
    www.finezja-konsultacjeslubne.page.tl
  • 20.02.08, 14:09
    W tym roku szukałam osoby która całosciowo zajęłaby sie dekoracjami
    i znalazłam .Z wielką serdecznosćia polecam własnie finezje ,pani
    choc młoda umie odczytac co tak naprawde chce klient,slub odbył sie
    8 lutego dekoracje były sliczne a zamawiałam u niej wszystko i
    przede wszystkim kwiaty były swieże .za całośc zapłaciłam jedynie
    1600zł wraz z salą .naprawde polecam .Naprawde ma dobry gust!!!
    www.finezja-konsultacjeslubne.page.tl
  • 20.02.08, 19:38
    Witam,czy ktoś wie gdzie mieści sie siedziba finezja chciała bym tam zajrzec ale
    na stronie internetowej jest tylko telefon a brak adresu Z góry wielkie dzieki
  • 21.02.08, 22:37
    witam ,wystarczy zadzwonic do tej pani a ona umówi się z Tobą w
    wybranym miejscu przez Ciebie i czasie.konsultacje nic nie kosztują
    i oglądasz sobie na spokojnie dekoracje.do mnie przyjechała
    osobiście ,do domu.polecam gorąco!
  • 22.02.08, 11:23
    Finezja działa na zasadzie konsultacji to ona przyjezdza do Ciebie
    lub wybranym miejscu przez Ciebie ,ja miałam spotkanie również u
    siebie w domku bo wygodnie.nikt nie przeszkadza i wiecej osób z
    rodziny moze tez zobaczyc a dekoracji jest mnóstwo ,np wiązanek
    slubnych ok 500 wzorów!.mozna dostac oczopląsu ;-))O ile wiem
    siedziba była teraz przenoszona moze więc dlatego nie ma adresu.
  • 20.02.08, 16:57
    Braliśmy ślub we wrześniu ub. roku. Wiązankę, dekorację samochodu,
    kościół i salę dekorowała mi pani z kwiaciarni Zosieńka na Worcella.
    Za całość zapłaciliśmy ok.1300 zł. i było naprawdę super.
  • 29.02.08, 11:11
    O finezji dowiedziałam się z tego forum i moge naprawdę również z
    całego serca ją własnie polecic.kompozycji ma mnóstwo i nieoklepane
    tylko cos juz nowego,preferuje naprawdę elegancki styl,miałam
    ogromny problem co wybrac bo jedna kompozycja ładniejsza od drugiej.
    dekorowali mi salę i wyszło po prostu przeslicznie...
    cena tez do przełknięcia,,,polecam serdecznie!!!
  • 01.03.08, 15:43
    witam, jesli chodzi o firme hipcio to nie wydaje mi sie aby osoba która kopiuje
    pomysły innych firm miała dobra wyobrażnie widziałyście jej ukotke? czysty
    plagiat z firmy BELLA ROSA byłam w szoku no i wydaje mi sie ze trzeba miec
    troche wiedzy o kwiatach a tego nie mozna o firmie hipcio powiedziec to nie to
    co w ogrodach cynamonowych bo dziewczyny znaja sie na fachu ceny maja srednie
    bez przesady zreszta same sprawdzcie za jakość trzeba zapłacic
  • 03.03.08, 21:05
    A może to Bella Rossa kopiuje pomysły tej Pani skąd wiesz?Byłaś z
    nimi obiema w drukarni czy co?Finezja na swojej stronie ma
    skopiowane zdjęcia z katalogu ślubnego Dekoracje Kościołów-osobiście
    oglądałam ten katalog w Empiku.Wydaje mi się że jesteś zazdrosna jak
    chwali się kogoś innego,a nie być może twoją firmę lub jakiejś
    twojej znajomej.Bardzo nie ładnie z Twojej strony.Każdy ma prawo
    wyboru i sam decyduje z kogo usług będzie korzystał.Ja osobiście mam
    ślub 3.05.2008 i będę korzystała z usług Hipcia,bo na własne oczy
    widziałam kilka dekoracji tej Pani będąc na kilku ślubach i weselach.
  • 06.03.08, 11:08
    Sama w tym roku biorę ślub więc byłam na targach i się zdziwiłam ponieważ ten
    folder jest bardzo charakterystyczny.Z tego co wiem to Bella Rosa istnieje na
    rynku już 5 lat a firma ( i tyle czasu funkcjonuje jej folder)a hipcio nie! A
    wiem to bo robiła dekoracje mojej siostrze , i nie chodzi tu o zazdrość tylko
    o uczciwość zresztą zdjęcia , mówią same za siebie nawet na folderze hipcia
    są zdjęcia z internetu bo sama na własne oczy je widziałam przypatrz się
    dobrze a zdjęcia które oferuje są sciągnięte z innych firm.Pozdrawiam oraz
    życzę udanej imprezy... z kim tylko chcesz.
    Ja wypowiadam tylko jak każdy swoje zdanie na forum.
  • 06.03.08, 11:32
    Byłam ostatnio w polecanej przez Was kwiaciarni Hipcio, to czego sie
    dowiedziałam przechodzi ludzkie pojęcie. Kwiaciarnia Hipcio ma zerzniete
    wszystkie zdjecia bukietow slubnych, samochodow, dekoracji kosciołów ze strony
    internetowej www.ogrodycynamonowe.pl i folder z Bella Rosy (a ich folder mialam
    juz w tamtym roku z targow slubnych gdzie Hipcio jeszcze nie istniało!) Jest
    naprawde identyczny! Uwazajcie na ta kwiaciarnie bo to chyba jacys oszusci.
  • 06.03.08, 15:14
    Chciałabym zwrócić uwagę ,iż forum to jest na temat wiązanek
    slubnych a nie debata na temat kto ma zdjęcia skopiowane z innych
    firm.Ogólnie jest tak ze jak idziemy do kwiaciarni to kazda
    florystka korzysta z katalogów slubnych jak "bukiety" czy inne
    czasopismo i jakos nie widzimy tu problemu .nie ze staje w obronie z
    którejs firm ale pracuje w tym interesie od kilku lat ,zadna
    kwiaciarnia nie pokazuje tylko i wyłacznie swoje prace.taki to jest
    biznes ,a nigdy kompozycja nie jest identyczna a klient ma wybór czy
    nie o to chodzi?!liczy się wykonanie i zadowolenie klienta!!!na tym
    budowana jest renoma!!!
  • 06.03.08, 16:08
    My zamowilismy cala oprawe kwiatowa ( wiazanke slubna,ozdoby do
    wlosow, butonierki dla pana mlodego, dla swiadkow i ojcow, ozdobe
    samochodu, sali, kosciola ) w OGRODACH CYNAMONOWYCH , kore
    zdecydowanie polecam!!!
    Przemila, fachowa obsluga, Panie maja gust i znaja sie na rzeczy,
    potrafia swietnie doradzic, ale nie narzucaja swojego zdania, ze
    spokojem i skupieniem wysluchaly moich uwag, wziely pod uwage moje
    pomysly...ogolnie ustalenia zajely nam dobra godzine, ale wiem,ze
    bede miala dokladnie to, co sobie wymarzylam!!!
    Jesli chodzi o ceny- nie wiem jakie sa w innych kwiaciarniach, ale
    mysle,ze kosztorys przedstawiony prze Panie z Ogrodow cynamonowych
    jest zupelnie korzystny i szczerze powiem,ze myslalam, ze zaplacimy
    znacznie wiecej niz zostalo obliczone...ale nie znam sie na cenach,
    wiec tu moge sie mylic.
    W kazdym razie kwiaty sa swieze ( wiem, bo czesto zamawiamy tam
    wiazanki do domu, czy na rozne uroczystosci ).
    Poza tym klimat w Ogrodach...niezastapiony i nie do podrobienia :-)))
    Pozdrawiam
  • 19.04.08, 09:21
    Ludzie uważajcie na kobietę z firmy Hipcio, bo możecie sie obudzić z
    przysłowiową "ręką w nocniku". Zobaczcie sobie jej płytkę z fotami
    bukietów i przystrojeniem samochodów na jakim tle są robione, a
    potem idźcie do ogrodów cynamonowych i zobaczcie kostke brukową jaka
    jest przed ogrodami. Nie trzeba być mega spostrzegawczym żeby
    zobaczyć kto z kogo "małpuje". Rozumiem że jest konkurencja na rynku
    ale szczytem bezczelności jest jak kobieta z firmy Hipcio mówi, że
    kwiaciarnia z centrum "ślizga" się na jej fotach. Jak można zaufac
    komuś kto potrafi tak bezczelnie kłamać. Nie jestem z żadnej
    konkurencyjnej firmy, bo jestem przyszłą panną młodą poszukującą
    firmy do dekoracji całej oprawy weselno-ślubnej i sama sie
    zdecydowałam na firme hipcio, jednak chyba czuwa nade mną jakaś
    opatrzność i traf chciał że weszłam do salonu bianco i od razu
    zauważyłam znajomą kostkę brukową na tle któej prezentuje swoje
    bukiety Pani z firmy hipcio. To jest po prostu bezczelność tak
    okłamywać ludzi. Może ma kobieta jakieś zdolności - ale niech
    wypracuje sobie renomę na podstawie swoich osiągnięć, a nie
    bajerować ludzi i stresować ich przed tym najważniejszym dniem (bo
    kto z nas ma pewność jak bęzie wystrojony kościół/sala jak tak
    naprawde nie wiadomo co ta Pani potrafi).
  • 06.03.08, 22:53
    Chciałbym zwrócić uwagę na to, że w zeszłym roku mojej firmie również skradziono zdjęcia z strony internetowej i podszywano się pod ich autorstwo.
    Sprawa znajduje się w sądzie.
    Polecam kwiaciarniom pod które podszywa się galeria Hepcio, aby również założyły jej sprawę.
    Dlatego nie korzystamy z narzeczoną z usług firm, które w tak prostacki sposób budują swoją markę.
    Dla nas wszystkich jako potencjalnych klientów informacje na forum o nieuczciwej konkurencji są bardzo ważne.
    To jest zbyt wyjątkowy dzień w naszym życiu aby ryzykować!
    pozdrawiamy gorąco
  • 09.04.08, 16:27
    dziękuję p.wiktorii232 za polecenie ....sprawdziłam finezję i jestem
    pod duzym wrazeniem .9 sierpnia mam ślub i calą dekorację zamówiłam
    u pani Eweliny .Naprawdę ma bardzo ciekawe propozycje,moze trochę
    zbyt duzo ale są przepiękne.Miałam nawet zrobioną próbną wiązankę
    slubną taki mój kaprys i muszę powiedziec ze spełniła moje
    oczekiwania.Miałam problem z pokrowcami na krzesła i również okazało
    się ze ma w swojej ofercie :-) Już również serdecznie polecam!!!
  • 02.05.08, 09:57
    Za to ja gorąco NIE polecam, kwiaciarni na ul. LUDOWEJ w Kiedrzynie.
    Co prawda zamówiony przez mnie bukiet miał taki kształt jaki
    chciałam ale kwiaty były innego koloru. Najgorsze jednak było to,że
    godzinę po odebraniu bukietu z kwiaciarni płatki kwiatków zaczęły
    robić sie brązowe.A po kilku godzinach bukiet wyglądał beznadziejnie
    tak jakby był zrobiony ze starych kwiatów. Z racji tego że był to
    dzień naszego ślubu nie było już czasu zareklamować tego chebzia.
    Pozostał tylko niesmak. Jeszcze raz odradzam tą kwiaciarnię
  • 07.05.08, 09:32
    może to wynika z tego, że Ci ludzie robia masówke. Zawsze lepij iść
    do kogos kto sie tym profesjonalnie zajmuje ale oni chyba nie maja
    czasu sie zastanowic, że komus spiernicza ten najwazniejszy dzień,
    kiedy wszystko powinno byc ok i z usmiechem na twarzy. Jak juz
    pisałam mnie kosciół dekorowała dziewczyna, która nie ma kwiaciarni
    i byłam super zadowolona, bo sie wypytała o wszystko i wspólnie
    ustalilismy jak to ma wygladac. I tak powinno byc.
  • 12.05.08, 21:56
    Witam,ludzie pomocy!ślub za trzy miesiace wszystko zamowione łacznie z dekoracją i tu mam problem Po rozważeniu wszystkich za i przeciw i po goracym poleceni znajomej zdecydowaliśmy sie na pania Dorote z Hipcia dekoracje na zdjeciach ok bo tylko tyle widzieliśmy i własnie tydzień temu mielismy okazje widziec na żywo dekoracje w kościele z Hipcia i jestem załamana to co zobaczyliśmy było nieładne kwiaty nieświeze i bardzo skromnie a kosztowało podobno 950zł Tydzien juz myśle co z tym zrobic boje sie ze to co sobie wymarzyłam i zamówiłam nie spełni sie Dlatego bardzo prosze jesli macie fotki z własnych dekoracji robionych przez ta pania to podeslijcie na adres morda79@autograf.pl z góry wielkie dzieki A moze ktos bedzie miał w najbliższym czasie ubierany kościół przez ta kwiaciarnie to prosze powiedzcie może moge podjechac i zobaczyc
  • 15.05.08, 23:13
    witam 14 czerwca są dwa śluby w katedrze o 16 i 17 dekoracje są robione przez
    Panią Dorotę przyjdź i sprawdź -szczerze mówiąc ja jestem spokojna i w cale się
    o to nie boje. Najlepiej będzie jak pójdziesz do p. Doroty i powiesz,że to co
    widziałaś ci sie nie podobało na pewno do jakiegoś kompromisu dojdziecie.
  • 19.05.08, 09:47
    Ja mam ślub w lipcu i też zamówiłam dekorację u p.Doroty.Przynajmniej od stycznia oglądam każdą dekorację wykonaną przez panie z Hipcia w różnych kościołach(oczywiście w miarę możliwości)i jestem spokojna.A kwiaty zawsze są świeże,bo po ślubie zostają one w kościele i stoją przynajmniej tydzień przed ołtarzem więc jak mogą być nieświeże
  • 20.05.08, 13:42
    to ty fajne masz hobby, chodzisz oglądać każdą dekorację i jeszcze
    później po tygodniu sprawdzasz czy kwiatki nie zdechły
    buuuuuuuaaaaaaachaaaaaaaaaa!!!!!
    I oczywiście pod tymi wszystkimi pozytwnymi postami dla hipcio nie
    kryje się pani, która prowadzi ten punkt :)
    wystarczy spojrzeć na powtarzające się nazwy użytkowników !!!!
  • 03.06.08, 09:25
    To widzę,że ty masz fajne hobby sprawdzając kto co piszę,zwłaszcza na "Hipcia".To może umknęło Twojej uwadze,że nie tylko dekoracja "Hipcia" mi się podoba.A o kwiatach wiem,bo dekoracje są często w moim kościele,bo jest blisko,więc na nic Twoje uszczypliwe uwagi.
  • 03.06.08, 10:56
    A Ty co tam pracujesz czy to może jakaś Twoja znajoma??
  • 03.06.08, 16:00
    Moi Drodzy!!!!Co wy w ogóle wygadujecie i o co się sprzeczacie.Każdy idzie tam,gdzie mu się podoba i tyle.Ja mam ślub 21 czerwca.Razem z narzeczoną chcieliśmy zamówić dekorację w "Ogrodach cynamonowych",ale nie było już terminu.Więc postanowiliśmy pojechać właśnie do "Hipcia",ale z ciekawości,bo panie z "ogrodów"gdy usłyszały słowo "Hipcio"bardzo się wzburzyły i powiedziały,że zrobią nam tę dekorację(nagle znalazł się termin)żebyśmy tylko tam nie jechali,bo to złodziejka itd.Bardzo to nam się nie spodobało i zastanowiło.Jak można kogoś tak obrzucać wyzwiskami.bo co bo jest konkurencją?A dekorację wybierają narzeczeni, a nie dekoratorka.Właśnie zamówiliśmy dekorację na błesznie w "Hipciu".Bardzo miła pani,to my wybraliśmy kwiaty i całą reszte,a nie p.Dorota,oczywiście doradziła w kilku sprawach,ale niczego nie narzucała.Namówiliśmy także parę,która ma ślub w kościele po nas i też byli zadowoleni.Tylko bukiet musieli zmówić w ogrodach,bo dali już zaliczkę.Polecam też "Finezję",bo siostra miała tam dekorację.Nie sluchajcie glupich opini,niech kazdy zamawia tam gdzie chce,albo sam się przekona.Pozdrawiam .
  • 04.06.08, 07:44
    Jasne,że każdy ma prawo zamówić wystrój tam gdzie chce.Każdego
    prawo, tylko,że część ludzi pisze o swoich doświadczeniach ku
    przestrodze innych, nie z jakiś złych pobudek (mam na myśli
    tutaj "wszystkich ludzi dobrej woli" nie osoby, które pracują w
    branży kwiatowej i robią to z powodów czysto nazwijmy to
    zarobkowych). Wiesz co dla nas też pani Dorota była bardzo miła,
    doradzała,z niczym nie było problemów. Nawet z tym,że kwiaty jakie
    sobie zamówiliśmy w tym okresie nie były dostępne w takiej formie w
    jakiej nas interesowały (chodzi mi tutaj o wielkość), w jednej z
    częstochowskich kwiaciarni powiedzieli mi od razu,że to nie pora na
    te kwiaty i dużych nigdzie nie dostanę, to samo usłyszałam na
    giełdzie kwiatowej w częstochowie jak się zapytałam na jakimś
    satanowisku.A ona zwodziła i zwodziła. Życzę wszystkiego dobrego,
    aby nie było później niepotrzebnych rozczarowań. Ona do końca bedzie
    zapewniać,że wszystko będzie takie jak omówione. Na koniec tylko
    postawi was przed faktem dokonanym.No i oczywiście płatność z góry.
  • 29.05.08, 10:20
    Taaaa jasne, pewnie,że idź do Pani Dorotki.Pani Dorotka gwiazdkę z
    nieba Ci obieca, wszystko da się zrobić, z niczym u niej nie będzie
    problemu. Super,o efekcie przekonasz się na własnym ślubie, tyle,że
    wtedy będzie już za późno,ale proszę idź do Pani Dorotki, u Pani
    Dorotki z niczym nie ma problemu.
  • 26.05.08, 15:22
    Przeczytaj sobie moja ostanią wypowiedź podpisuje się -
    atwie.Szczerze przestrzegam przed Panią z Hipcia, nam też dziadostwo
    odwaliła, miałam ślub 3 maja.Masz jeszcze czas poszukaj kogoś
    innego.Mówie ze szczerego serca.
  • 19.05.08, 14:06
    28 czerwca kościół św Stanisława koło Hipcia kościół ubiera Pani
    Dorotka jeśli masz życzenie przyjdz My mamy ślub na 16;00
  • 20.05.08, 23:38
    witam dziekuje wszystkim za info napewno przyjade zobaczyc te dekoracje
  • 26.05.08, 14:15
    Witam. Ja również chciałabym wszystkich przestrzec przed kwiaciarnią
    Hipcio.Nam Pani Dorota dekorowała Kościół trzy tygodnie temu. Miała
    być dekoracja z czosnków,pokazaliśmy dokładnie na zdjęciu o jaki
    wystrój nam chodzi.Oczywiście Pani Dorotka powiedziała,że z niczym
    nie będzie problemu. Najpierw "schody" zaczęły się od tego,że nie
    mogliśmy sie dowiedzieć jaka będzie tajemnicza cena za całą usługę.
    Kręciła, wymyślała,że czeka na cenę od jakiegoś pana itd itp. Przed
    samym weselem w 100 procentach zapewniała,że czosnek będzie duży
    holenderski, a nie ten polski mały. I co się okazało na ślubie,że
    wazony nie były pooplatane materiałem w kolorze mlecznym tylko
    białym, brakowało dwóch wiązanek przy tabernakulum, a co
    najważniejsze okazało sie,że w wazonach stoją małe polskie czosnki
    które kosztują połowę tego co holenderskie. Niestety płacilismy jej
    pod Kosciołem przed mszą,a z uwagi na duże zamieszanie związane ze
    ślubem ja nie uczestniczyłam w płaceniu tylko moja mama, wiec
    niestey zapłaciliśmy jej całość.Gdyby opłata za usługę była po
    ślubie np. w poniedziałek to w życiu bym nie zapłaciła, a już na
    pewno nie całą kwotę.Nieładnie pisząc, była odwalona straszna kicha.
    Jeśli ktoś się zapyta dlaczego nie zrezygnowalam wcześniej z jej
    usług widząc,że kręci, a dlatego,że przed nami był jeszcze jeden
    slub i składaliśmy się z tą parą. Więc ja naprawdę nie miałam
    wyjścia, gdyż nie godząc sie na propozycję tej drugiej pary (mam na
    myśli propozycję dotyczącą wyboru kwiaciarni)nie miałabym jak
    ustroić Kościoła.PS: próbowalam przekonać tamta parę do zmiany
    kwiaciarni.Ale przed HIPCIEM szczerze przestrzegam.
  • 23.10.08, 16:49
    dziewczyny no dolina straszna :(( mamy slub w przyszlym roku
    dogadalam sie z dziweczyna co ma slub przed nami i mialysmy wziac
    hipcia . ale potem jak poczytalam na forum to sie przerazilam nie
    chce zeby dekoracje na naszym slubie byly na odwal sie jak kazda z
    nas chce zeby bylo pieknie . potem ta kolezanka powiedziala ze byla
    ogladac prace tej Pani na zywo i totalna porazka powiedziala (nawet
    strony internetowej nie ma) no i teraz nie wiem co zrobic jest
    keszcze pati, monifiori , finezja i ogrody cynamonowe. ale kogo
    wybrac
  • 29.01.09, 21:57
    Witam

    Nie wiedzialam ani jednaj dekoracji pani z Hipcia wiec sie na temat
    jej umiejetnosci nie wypowiem. Natomiast jak dla mnie jest stanowczo
    za droga. Powiedziala mi ponad dwa razy wiecej niz inne kwiaciarnie
    za wykonanie tej samej wiazanki. To jest niezla przesada!!!
  • 28.11.13, 09:45
    Zapraszam do salonu Kwiat Lotosu. www.kwiat-lotosu.eu/
    Mają duży wybór kompozycji i głównie pracują na polskich kwiatach. Ceny mocno konkurencyjne. Zawsze pojawiają się jakieś promocje.
  • 23.10.08, 21:32
    Witam serdecznie ja polecilabym kwiaciarnie "wena" pieknie i
    niedrogo wiazanki,koscioly,auta,kosze dla rodzicow pani z tej
    kwiaciarni zrobila mi piekne wesele
    kwiaciarniaczestochowa.pl.tl/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.