Dodaj do ulubionych

Promocja BOŚ

16.05.05, 19:06
Nie wiem czy już wiecie o promocji BOŚ-a? 1 pkt proc. marży w CHF - bez
względu na wkład własny. To oznacza oprocentowanie 1,8% w CHF dla "każdego".
Co wy na to?
Obserwuj wątek
    • s-y-l-l-a Re: Promocja BOŚ 16.05.05, 19:50
      Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, bo jestem laikiem kompletnym w sprawach
      bankowo-finansowych, ale przy wkładzie własnym poniżej 20% oprocentowanie w CHF
      wynosi 3%.....
      --
      • s-y-l-l-a Re: Promocja BOŚ 16.05.05, 19:51
        i jeszcze jedno: czy BOŚ ma jakąś infolinię??
        --
      • doradcy.expandera Re: Promocja BOŚ 17.05.05, 09:47
        > Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, bo jestem laikiem kompletnym w sprawach
        > bankowo-finansowych, ale przy wkładzie własnym poniżej 20% oprocentowanie w
        CHF wynosi 3%.....

wynosi 1,8%. Być może od dzisiaj dopiero..
        www.bosbank.pl lub expander (0801 670 000)
      • s-y-l-l-a Re: Promocja BOŚ 17.05.05, 14:28
        Oprocentowanie może i wynosi 1,7!!%, ale są inne koszta..... w ogólnym
        rozrachunku wychodzi na to samo sad, a nawet gorzj niż w Millenium i PKO BP.....

Pierwsze przewalutowanie gratis, każde kolejne 100 zł
        Od wcześniejszej spłaty /chodciażby jednej raty/ płaci się 1% od nadpłacanej
        kwoty sad

i kilka jeszcze innych "drobiazgów" wpływających na całokształt...... a Pan
        doradca jakiś zakręcony i niedoinformowany ;-(

Ogólnie - nie przekonali mnie.....
        --

• tomek123123 Re: Promocja BOŚ 17.05.05, 14:43
          s-y-l-l-a napisała:

> Pierwsze przewalutowanie gratis, każde kolejne 100 zł
          > Od wcześniejszej spłaty /chodciażby jednej raty/ płaci się 1% od nadpłacanej
          > kwoty sad

1 % to zawsze lepiej niż 150 zł za sporządzenie aneksu (przy napłacie
          połączonej ze skróceniem okresu kredytowania), z czym często można się spotkać.
          Ten 1 % to jest problemem chyba głównie przy refinansowaniu kredytu w całości.