29.12.03, 20:33
PO trzech latach malzenstwa doszlam do wniosku, ze musze sie rozwiesc. Jestem
bardzo nieszczesliwa w tym zwiazku. Mieszkam w Niemczech i mam kawiarnie,
ktora prowadze razem z mezem, ale to nie jest to. Mamy corke. Dlatego musze
sie dobrze zastanowic. Ale wszystko mi mowi, ze mam od niego odejsc i zaczac
w Polsce, zycie od nowa. On mnie nie rozumie, praca mnie wkurza.Jak tak dalej
bedzie, to wykorkuje.
Z zawodu jestem nauczycielka j.niemieckiego.
Jestem na 90% zdecydowana. Raz juz nie posluchalam intuicji i teraz za to
place.
Obserwuj wątek
    • mskaiq Re: intuicja 30.12.03, 11:24
      Mysle ze aby podjac decyzje powinnas jasno wypisac powody dla ktorych chcesz
      tego rozwodu. Piszesz ze kawiarnia to nie jest to, czy utozsamiasz ja z mezem.
      Wspominasz o Polsce, czy to ze nie jestes w Polsce stalo sie za sprawa tego
      malzenstwa.
      Ja rowniez mieszkam za granica, pamietam moja tesknote za Polska, rowniez
      pamietam moja kulturowa innosc. Wiele lat uplynelo za nim zaakceptowalem moje
      nowe zycie. Zreszta pewnie umarlbym z moja innoscia kulturowa bo strzeglem ja,
      uwazalem ze musze ja zachowac. Pozniej zrozumialem ze takie podejscie nie ma
      sensu. Jest to kwestia otwarcia, przelamalem sie i zaczalem akceptowac inny
      sposob myslenia ludzi z ktorymi mialem kontakt i w rezultacie dzisiaj czuje
      sie znakomicie w kazdym srodowisku.
      To co napisalem moze nie miec wiele wspolnego z Twoimi problemami ale nie
      podajsz ich. Mysle rowniez ze majac restauracje jestes bardzo zajeta co moze
      dodawac sie do Twoich problemow. Ja bym zidentyfikowal rzeczy ktore chcialabys
      zmienic i sprobuj je zmienic w ramach malzenstwa. Byc moze juz to zrobilas
      wczesniej i nie widzisz drogi.
      Serdeczne pozdrowienia i szczesliwego Nowego Roku.
      • jaedek Re: intuicja 31.12.03, 13:53
        Dziekuje za odpowiedz i mysle, ze trafiles w dziesiatke. Nie moge sie tu