Dodaj do ulubionych

Proszę o pomoc w interpretacji...

01.12.10, 00:14
Witam serdecznie!

Mam prośbę o pomoc, nie mam dużego doświadczenia w tarocie, chociaż z perspektywy czasu wiele rzeczy mi się sprawdziło, jednak teraz proszę o pomoc w interpretacji...

Pytanie było o relacje z pewnym mężczyzną, którym się interesuję, aktualnie jesteśmy znajomymi. Nie chce robić sobie niepotrzebnie nadziei dlatego właśnie proszę o szczerą odpowiedź, za którą już teraz z góry dziękuję.

Karty, które otrzymałam
1. Druga osoba w tym zwiazku - czwórka pentakli [niestety nie znalazłam żadnego odniesienia co do sprawy uczuć, jednie finansów;/]
2. Ty w tym związku - Giermek pucharów [To karta gestu i impulsu. Giermek to człowiek młody i niedojrzały. To osoba infantylna, wierząca w idealny świat i w idealną miłość - nie wiem czy to akurat nie oznacza tego, że moje zainteresowanie tym mężczyzną nie jest tylko chwilowe, co niestety w moim przypadku jest dość częste;/]
3. Co jest miedzy Wami - dziewiątka pucharów [To pełna sielanka i moment wytchnienia. To też częstokroć solidne podstawy czegoś, np. związku, może być to związek ludzi, który trwa od bardzo dawna ale z seksem nie ma nic wspólnego. - mam wrażenie, że po prostu jest to stan na dziś dzień, czy po prostu serdeczny, koleżeński kontakt.]
4. Co ta osoba pokazuje na zewnatrz - ósemka pentakli [To wysiłek, trud, rzemiosło, wysiłek fizyczny. To karta zbiorów. Są zyski – to symbol pomnażania tego co już jest - kolejny brak pomysłów na interpretacje]
5. Co ta osoba czuje naprawde do Ciebie - dziesiątka pentakli [To pełnia szczęścia bez ofiar i bez świństw. Nagroda za granie fair play będzie trwała nieprzerwanie. To również szczęście rodzinne. - szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia jak mam to zinterpretować]