Dodaj do ulubionych

Shih tzu czy inna rasa ?

29.09.09, 16:36
Witam . Jestem nowa na forum . Od dawna marzyłam o psie . I bede go miała . Baaardzo podobają mi sie pieski shih-tzu , rodzicom również . Jest jednak jedno 'ale' . Mama twierdzi że shih-tzu ciągle sie ślinią i przez to ich włoski pod mordką są mokre i brudne . Ja myśle że ona troche przesadza . Powiedźcie czy mama ma racje ? Bo jeśli nie , to shih-tzu bede miała .
Edytor zaawansowany
  • kaya252 29.09.09, 22:54
    Absolutna bzdura!!te pieski wogole sie nie slinia.jedynie gdy sa nieobstrzyzone
    i maja dluzsze wloski to podczas picia wody po prostu sie mocza i woda kapie z
    brudki na podloge.musialabys utzymywac psa w krotkiej fryzurce albo przyzwyczaic
    do poidla aby nie moczyl brody.trzeba je strzyc. sa to super pieski do domu.maja
    cudowne charaktery.mama sama sie zakocha gdy juz bedziecie mieli go w domu :-)
  • szejni_808 30.09.09, 14:48
    dzięki ; ) świetnie , bo własnie tacy państwo mają psa tej rasy . i ona sie ciągle ślini , ma te włoski brudne i mokre . piach mu sie czasem do nich lepi . ale ogólnie to jest zadbany . nie wiem czemu on tak ma . ale to chyba własnie z powodu zbyt długiej sierści . mam jeszcze jedno pytanie . czy taki piesek jest energiczny czy raczej spokojny ?
  • gitmajonezxdd 30.09.09, 15:05
    Ja mślałam, że mój pies jest typowy, kanapowcem, a okazało się
    inaczej. Tofik to małe ADHD.
    Wiadomo że wszystko zależy od charakteru psa.
    PS. Dziś wchodzę do domu, a tu Tofik sobie TV ogląda (sam sobie go
    włączył, ponieważ pilot leżał na kanapie).
  • szejni_808 30.09.09, 15:38
    serio ? omg . nie wiadziałam ze te psiaki są aż tak mądre . a swoją drogą to fajne imię . Tofik ; ) zawsze myślałam ze shih-tzu i yorki to są takie głupawe psy , domowe , umieją tylko sie wylegiwać i nie przywiązują sie do własciciela . myślałam że to są takie małe zarozumiałe psy . a okazało sie inaczej : D a jakiego koloru jest twój TOofik ?
  • tenshii 30.09.09, 18:16
    Na pewno nie włączył tego telewizoru celowo ;)
    Nie należy ani ignorwać inteligencji psa, ani jej przeceniać - oba poglądy mogą zrobić psy krzywdę ;)
    --
    Labradość
    Yes Yes PIES!

    I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
  • gitmajonezxdd 30.09.09, 18:31
    Może i nie celowo, lae ostatnimi czasy zaobserwowałam, iż Tofik
    mniej więcej rozumie co do niego się mówi.
    Mój Tofik posiada umaszczenie beżowo (jasny)-czarno (bardzo mało)-
    białego. Jest śliczny i bardzo uroczy.
  • gitmajonezxdd 30.09.09, 18:34
    Jeszce zapomniałam dodać, że każdy piesek potrafi kochać. Mój
    Toficzek cieszy się jak głupi nawet, gdy wyjdę gdzieś na 15 minut.
  • tenshii 30.09.09, 18:50
    No ja nie napisałam, że jest głupi :)
    Psy są bardzo mądre - wszystkie.
    Szczególnie jeśli się nad nimi pracuje.
    Natomiast zbytnie idealizowanie psiej inteligencji może zrobić im krzywdę...
    --
    Labradość
    Yes Yes PIES!

    I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
  • szejni_808 30.09.09, 19:18
    tenshii a ty masz psa ? ; D
    bo ja początkowo miałam mieć labradora , ale mama sie na takiego psa nie zgadza , niestety :C ja poprostu strasznie koooocham labradory , moja siostra ma i nazywa sie Inka i jest kochana . (sunia nazywa sie inka oczywiście ) ale skoro nie moge miec labradora to chce miec jakiegos psa . to nie jest jakaś tam zachcianka . jestem gotowa na wszystko ; ) na leczenie wrazie choroby itp.
  • tenshii 30.09.09, 19:26
    Mam psa w typie labradora.
    A nie może być inna rasa?
    Jakie masz wymagania od psa?
    Może doradzimy inną rasę
    --
    Labradość
    Yes Yes PIES!

    I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
  • gitmajonezxdd 30.09.09, 19:44
    Tenshii nie pomyśl, iż źle odczytałam twoje intencje. Ja po prostu
    napisałam, że psy są mądre. W żadym wypadku to nie była ironia.

    ------
    Kocham bluesa .
  • gitmajonezxdd 30.09.09, 19:47
    Zapomniałam dodać, że też kocham labradory. Chciałam mieć psa tej
    rasy, ale niestety mieszkam w bloku. Nie mam miejsca na wybieg dla
    takiego psa...
  • tenshii 30.09.09, 20:21
    :) Ja też mieszkam w bloku...
    Ale mamy obok wielką łakę i ogródek działkowy.
    To fakt - labradory potrzebują duuuużo ruchu..
    --
    Labradość
    Yes Yes PIES!

    I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
  • swientoszek 30.09.09, 22:28
    Moja mama uwielbia labradory, tez mialam mieć, ale wchodzi w gre pies na dwór duży stróżujący, niestety labradory w zime by nie dały rade i do domu, a do domu za duży :( dlatego shih tzu wybrałam
  • kaya252 30.09.09, 23:00
    Moze ma jakas wade zgryzu czy cos...znam wiele shih tzu i zadne sie nie slini.to
    wesole i ruchliwe pieski.uwielbiaja sie bawic i jesli sie poswieca im czas to
    szybko sie ucza(bynajmniej moj).wszystko kwestia wychowania.nie ma glupich psow.
    Moj Gizmo ma kolorki jak ten Gizmo z "gremlinów"-tego filmu o stworkach,dlatego
    go tak nazwalam :-) Jestesmy wlasnie w trakcie zapuszczania fryzurki i gdy jest
    nie uczesany to wyglada jak potwor smietnikowy z Ulicy Sezamkowej-Oskar
    haha...jest taki pocieszny :-)
  • szejni_808 01.10.09, 15:09
    ale nie ja chce mieć shih-tzu i rodzice też . powiedzieli że będe miała tego psa skoro tak bardzo chce. tylko poprostu nie wiem z kąd mam takiego pieska wziąść. jak juz mówiłam mieszkam w miasteczku i w mieście obok nikt nie hoduje żadnych psów.
  • tenshii 01.10.09, 15:47
    A ja Ci już napisałam, żebyś zadzwoniła do Związku Kynologicznego.
    --
    Labradość
    Yes Yes PIES!

    I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
  • swientoszek 01.10.09, 17:30
    Ale czekaj to jak nie chcesz shih tzu to po co go bierzesz? Nie lepiej poszukać jakiegoś innego?
  • tenshii 01.10.09, 17:48
    Ona chce shihtzu ale nie dba o znaki interpunkcyjne ;)
    --
    Labradość
    Yes Yes PIES!

    I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
  • swientoszek 01.10.09, 18:46
    Umiem czytac po polsku ze znakami interpunkcyjnymi :D a co za problem zadzwonic do ZK??
  • szejni_808 01.10.09, 19:21
    no super. myślałam ze na forum mi doradzicie a nie bedziecie mi interpunkcje wytykać : /
    ale mniejsza o to. ważne że mama powiedziała ze jeszcze raz dokładnie przemyśli z tatą decyzje o psie i zadzwonimy do ZKwP ; D
    / chce mieć shih-tzu !
  • tenshii 01.10.09, 19:22
    Staraj się ich używać, bo inaczej wprowadzasz ludzi w błąd.
    Zadzwońcie do ZK.
    Powodzenia
    --
    Labradość
    Yes Yes PIES!

    I don't need to fight to prove I'am right, and I don't need to be forgiven
  • gitmajonezxdd 01.10.09, 19:36
    Cieszę się z powodu twojej decyzji.
  • szejni_808 01.10.09, 20:21
    jak juz sie czegoś dowiem to napisze na forum.
  • szejni_808 05.10.09, 18:45
    mała zmiana planów. rodzice dokładnie przemyśleli sprawe i oznajmili mi że bede miała czekoladowego labradorka ! jednak ! strasznie sie ciesze . bo ja od początku chciałam tą rase i to w niej sie zakochałam . mam o nich 5 książek i wiem o nich dużo . łii : )
  • swientoszek 05.10.09, 19:36
    Ciesze się, ze podchodzisz do tego poważnie i masz już jakąs wiedze na temat przyszłego pisiaka :) ważne jest by byc na wszystko przygpotowanym. Ja swojego shih tzu odbieram w sobotę i już nie moge sie doczekac :)
  • aniaawf1 05.10.09, 19:45
    no proszę... miło zajrzeć na forum i przeczytać jakiś wątek gdzie nie występują
    nie potrzebne kłótnie. Ostatnio jakoś odechciało mi się tu zaglądać ale widzę,
    ze jest lepiej :) no to co... Gratuluję wyboru pieska :) labradory są cudowne!
    Choć ja oczywiście uważam, shi za moją największą miłość :P
  • szejni_808 07.10.09, 16:32
    każdy uwaza swojego psiaka za najcudowniejszego ; )
    wszystkie pieski są kochane :*

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka