Dodaj do ulubionych

PROSZE O POMOC PŁACZĄCE MALUCHY

01.09.10, 20:43
Witam mamy problem z płacząca grupą maluchów 3- 4latki.Ja jestem początkującą
nauczycielką wychowania przedszkolnego wcześniej pracowałam w świetlicy i
bardzo sie ta praca rózni. po pierwszym dniu jestem przerażona, że nie dam
rady. Niektóre dzieci mają tendencje do zachodzenia sie i w sumie głownie na
te zwracam największa uwage, ale tez nie mogę zajmować sie tylko nimi. Jest
ciężko bardoz ciężko na zmianie jestem tylko ja i stażystka. Nie spodziewałam
sie ze bedzie aż tak. jak było z wami i prosze o jakies pomysły na zabawy bo
nic nie pomaga, jak pogodzic zabawe z płaczącymi maluchamisad((((samej chce mi
sie płakacsad(((
Edytor zaawansowany
  • basiasopinska 05.09.10, 15:14
    Jedno mogę powiedzieć, cierpliwosc, cierpliwość i jeszcze raz cierpliwosć...dzieciaki potrzebują
    czasu, Ty również.....trzeba być dobrej myślismile U nas też dzieciaczki płaczą non stop, o zajęciach
    zapominam, zajmuje sie tylko nimi, na tyle ile mogę uspokajam z różnymi rezultatami....powodzenie
    życzęsmile
    --
    barbasia
  • bri-sko 05.09.10, 16:02
    Właśnie miałam się Was pytać, czy też tak macie, że dzieci płaczą tak głośno,
    że zagłuszają muzyke i mnie??? Ja tak mam. Mimo, że miałam już najmłodszą grupę
    ale nigdy tak liczną (20) więc nie ogarniam wszystkich płaczących a pomoc
    wiadomo musi posprzątać korytarz, łazienkę itd.
    Czy wychodzicie z maluchami do ogródka? Ja raz wyszłam ale ponieważ tu plac
    jest otwarty (wiem zgroza) to głównie pilnowałam, żeby mi nie poginęły...
    W poniedziałek mam zamiar zrealizować pierwszą pracę plastyczną - zobaczymy.
    Ogólnie nie mam czasu na nic, żeby zrobić dekoracje muszę chyba zostać po pracy-
    tyle, że w domu mam chore dziecko (moje);
  • bri-sko 05.09.10, 16:05
    Aha, jeśli chodzi o rady- ja sporo śpiewam i wtedy są momenty kiedy jest cicho;
    odwracam uwagę, wyglądamy przez okno zobaczyć wiewiórkę itd. Rysujemy mamę ,