E-sklepy: Kurierzy nie nadążają za rozwojem han... Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • U mnie na Kabatach bardzo dobrze dziala kurier Poczty Polskiej. jestem w
    stanie sie z nim umówić na każda godzinę co bardzo ułatwia mi odbór ich,
    niestety wiekszosc sklepów nie kożysta z usług poczty a firmy kurierskie
    dostarczaja mi paczki jak nie ma mnie w domu.
    • Gość: mil IP: *.hsd1.il.comcast.net 29.01.07, 05:31
      To nie jest tylko typowo polski problem. Firmy kurierskie po prostu powstały do
      przesyłek między firmami i klienci indywidualni to dla nich kłopot.

      Mieszkałem przez kilka lat w Holandii, i zawsze na kurierów kląłem. Umówianie
      się z nimi nie miało sensu -- i tak dostarczali jak chcieli. Z pocztą było tam
      nawet gorzej niż w Polsce, bo zamykali o 5-6 po południu i nigdy nie byłem się w
      stanie z awizem z pracy wyrobić -- musiałem czekać do soboty. Z czasem
      zmądrzałem i kazałem sobie wszystkie paczki przysyłać do pracy.

      Teraz mieszkam w Stanach i tu też nie jest z tym wiele lepiej. O umawianiu się
      w ogóle nie słyszałem -- co najwyżej można w firmie zdeponować nakaz zostawiania
      przesyłek bez podpisu -- co często w praktyce oznacza pod drzwiami. Na
      szczęście teraz mieszkam w budynku z całodobowym portierem i odbieranie
      przesyłek to jeden z jego obowiązków.
      • Jako osoba odbierająca paczke miałam problem z firmą Opek ( zakupy w Empiku),
        wciskali mi, że kurier był i nikogo nie zastał, co było nieprawdą o przez
        ostatnie 3 dni przed zajściem zawsze ktos był w domu, w końcu sama musiałam
        odebrać paczkę z drugiego końca miasta.

        Prowadze sklep internetowy i korzystamy z usług UPS, narazie zdarzyły się tylko
        dwa niepoprozumienia, wg mnie z winy konkretnego kuriera, więc ogólnie jest ok.
        • Gość: fffffffff!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.07, 22:33
          Dwa razy zdarzyło mi się, że kurier zostawił samo awizo, nie dzwoniąc do
          mieszkania. Za trzecim razem pobierał 10 złotych za dojazd.

          Trzeci raz zdarzyło mi się, że miał dostarczyć kartę płatniczą przed wakacjami.
          Po tygodniu zacząłem molestować telefonicznie bank, okazało sie, że przesylka
          tkwi od tygodnia w mieście (Kraków), ale nie dostarczyli, bo... kurier jest
          chory (!). Dobrze, zdarza się, ale mieli dostarczyć w ciągu 24-48 godzin, a nie
          160 godzin. Przy czym nie byli łaskawi mnie poinformować, że nie wyrabiają.

          Na moje pytanie jakie mają propozycje dostarczenia nieszczęsnej karty, skoro
          następnego dnia wyjeżdżam na urlop - zaproponowali, żebym sobie odebrał w
          siedzibie firmy. Sakramenckie zadupie Krakowa, psy d*** szczekają.

          Po kolejnym telefonie do banku zadzwonili jednak sami i w ciągu godziny mnie
          znaleźli a pan szalenie przepraszał. Bank im musiał ostro zmyć głowę.

          Tyle doświadczen niefirmowych.

          Doświadczenia firmowe mam takie, ze: pogubili przesyłki i musiałem sie (sprawa
          nie cierpiąca zwłoki) wlec na to zadupie posiłkując się mapą i GPS-em (!!!!!!!).

          Jak dla mnie porażka totalna.
          • Gość: Gosio£ IP: *.w86-217.abo.wanadoo.fr 11.03.07, 13:30
            Stolyca, czyli UPS to zenada. Kurier dwukrotnie, przy dwoch roznych przesylkach,
            nie trafil do mieszkania, ktore ma numer 121, a zadowalal sie zostawieniem awiza
            w skrzynce pocztowej mieszkania... 21. Nie potrafil rowniez zadzwonic i zapytac,
            czy to numer 21 czy 121. Obsluga klienta przez telefon - zenujaca - ja nic nie
            wiem, ja nie powiem, numeru do kuriera tez nie podam, dzwon sobie, kliencie, na
            magazyn gdzie i tak nikt nie odbiera telefonu. Awantury o dostarczenie paczki
            pod wlasciwy adres, zupelnie jakby jasnie panstwo kurierstwo laske robilo i za
            friko targalo nam ksiazki z merlina tudzuez ciuchy z rockmetalshopu.
            Po dwukrotnych jazdach tego typu zamawiamy dalej towary w sklepach
            internetowych, ale wybieramy dostawe poczta. Z nimi, w przeciwienstwie do
            "stolca", pardon, "stolYYYcy", nigdy problemow nie bylo.
            ODRADZAM UPS- STOLICE. Nie dajcie sie nabrac na te firme, bo bedzie was to
            kosztowalo duzo nerwow, wiele zachodu i duzo czasu straconego na rozmowy
            telefoniczne.
            • Gość: Anna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.03.07, 17:52
              > ODRADZAM UPS- STOLICE. Nie dajcie sie nabrac na te firme, bo bedzie was to
              > kosztowalo duzo nerwow, wiele zachodu i duzo czasu straconego na rozmowy
              > telefoniczne.

              potwierdzam!
              raz spróbowałam i dziękuję bardzo za UPS (za Opek również)
              poszła kasa na telefony i siedzenie w domu kołkiem, "bo kurier" (który i tak się
              nie fatygował)
              DNO
              jak dotąd nie zawiodłam się tylko na Masterlinku, ale oni są drodzy.
              Lepiej już kolaborować z tą naszą walnięta Pocztą Polską, list polecony
              priorytetowy albo paczka priorytetowa, na to samo wyjdzie czasowo (terminy
              kuierskie są tylko przecież na papierze) a przynajmniej taniej
              a że czasem coś się zdarzy...... no i co z tego, po pierwsze rzadko, po drugie
              kurierom też się ciągle zdarza
              a jak listonosz mnie nie zastanie, to wiem, że przesyłka leży bezpiecznie na
              poczcie, do której mam 5 min piechotą
              Od 3 miesięcy maniacko zamawiam różne rzeczy, co kilka dni i jeszcze nie
              zdarzyło się, żeby w dniu, w którym spodziewam się listonosza, ten listonosz nie
              przyszedł z tym co zamówiłam
              "z zegarkiem w ręku"
              • Gość: gosc IP: *.237.spine.pl 19.01.08, 17:07
                po jednym razie latwo sie zrazic ale prosze wziasc pod uwage bledy wysylajacych
                paczki nie podajac numerow telefonow co bardzo ulatwia nam kurierom prace
                zwlaszcza w zimie gdzie czasem trudno sie dostac i ryzyko jest stania kilka godz
                w blocie , lub zle adresujac, np nie podajac dokladnej nazwy wioski tylko gmine,
                troche wyrozumialosci nie jestesmy robotami,wiadomo kazdy oddzial ma lepszych i
                gorszych pracownikow
                • Gość: JAK IP: *.stk.vectranet.pl 01.08.08, 14:15
                  A podpisywanie przez kuriera odbioru przesyłki za klienta jak było w
                  mioim przypadku to nie jest już przestępstwo przeciwko dokumentom????
                • Gość: gość IP: *.chello.pl 01.12.08, 14:21
                  Pracowałem jako kurier i wiem jak to wygląda od drugiej strony.Kurierzy
                  pobierają zbyt dużo przesyłek [są na prowizji].Wiedzą że nie dadzą rady tej
                  ilości paczek przewieźć w tym dniu.Zabezpieczają się przed brakiem przesyłek w
                  dniu następnym.Współdziałają z dyspozytorami i wymyślają usprawiedliwienia w
                  przypadku spóźnień n/p dyspozytor dał mi pilną przesyłkę na drugi koniec
                  miasta-bzdura ,jeśli moim rejonem są Kabaty to nikt nie wyśle mnie na Białołękę
                  ,następny mit to telefony prywatne kurierów którzy nie chcą ich udostępniać [w
                  jakim celu my udostępniamy na przesyłkach swój ?].Ostatnio zadzwonił do mnie
                  swoją prywatną komórką kurier z pytaniem kiedy będę w domu bo no będzie za
                  godzinę,ja byłem on nie.Dzwonił kilka razy informując mnie że już
                  dojeżdża.Przyjechał za trzy godziny tłumacząc jak wyżej.Wysłuchałem a potem
                  zadałem pytanie oparte o mą wiedzę jak działają firmy kurierskie.Zdziwił się i
                  do końca wizyty nie powiedział słowa-zapomniał nawet podpisu że odebrałem
                  przesyłkę.Pozytywne przykłady to-Schenker -przesyłka z Niemiec oraz
                  Siódemka-przesyłka z Zielonej Góry.Rano telefon kiedy będę w domu i dostawa z
                  niewielką tolerancją czasową.Uważam że dobra szanująca się firma tak powinna
                  działać.Gdyby Poczta Polska został sprywatyzowana to przy swoich możliwościach
                  wiele firm kurierskich by padło czego Państwu i sobie życzę.
              • Gość: Luca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.08, 13:12
                Ten sam problem:( UPS to kiepski konkurent dla poczty, ta sama klasa usług.
                Siedze kołkiem juz tydzien w domu i czekam na przesyłke z miasta oddalonego o 65
                km juz tydzien a jkis mało rozgarniety kurier wpisuje ze 2 razy w domu mnie nie
                bylo. Jasne w mieszkaniu studenckim, 4 osoby i okres sesji. Smieszni sa.
              • Gość: CWIREK IP: 83.238.53.* 06.12.08, 10:54
                UPS O ZGROZO!!!!! KURIER ODDAŁ PRZESYŁKĘ 9-LETNIEJ DZIEWCZYNCE, NIE PYTAJĄC CZY
                SĄ W DOMU RODZICE, I KAZAŁ SIĘ JEJ PODPISAĆ NA DOKUMENTACH!!!!!!!!!!!!!!Jejku,
                czy to nie jest karalne? Pomijając fakt, że byłam na miejscu i wystarczyło tylko
                zawołać.
        • wiem co to znaczy kiedy zamowie cos i czekamna przesyłke bo poczta
          zawalona.tak tez sie czesto zdarza ze przesyłka przychodzi po
          miesiacu od jej wysłania, a powiem ze czesto robie zakupy przez
          internet np,. w Vobisie i na allegro.
          • Gość: marcin IP: *.telprojekt.pl 17.08.08, 08:30
            na 100 przesylek Poczta Polska wszystko dochodzi bez problemow - priorytety niemal zawsze na nastepny dzien

            raz mialem problem z firma Opek - zamiast na 112 kurier zaniosl przesylke na 12 i tamta osoba odebrala

            czytajac jakie niektorzy maja problemy az mi sie nie chce wierzyc, ze mam takie szczescie
    • Gość: Czynnik Miarodajny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.07, 07:12
      Ambasada USA oddaje paszporty z wiza tylko przez kurierow DHL i dla mnie to byla
      wielodniowa gehenna zeby odzyskac od DHLu moj paszport. Zajelo to ponad tydzien
      choc do ambadady mam rowerem 20 minut. Awizem przyklejonym na jakis hermol
      zniszyzyli mi drzwi (oderwala sie z nich farba) i jeszcze wyludzili za ta
      "usługe" chyba 20 czy 30 zł. Koszmar, nigdy bym z wlasnej woli z firmy
      kurierskiej nie skorzystal. A w Stanach zauwazylem tez ze lubia oni zostawiac
      paczki pod drzwiami. Szkoda gadac....
    • kurier potrafi zostawic paczke u sasiadow, calkowite nieporozumienie ale jak
      twierdzi pracownica jednej z firm "to normalna praktyka".
      • Gość: Gosc IP: 194.29.160.* 29.01.07, 08:41
        Warszawa-Bialoleka, okolice Skarbka z Gor. Poczta podpisala chyba jakas umowe z
        firma zatrudniajacych brudnych i bardzo aroganckich doreczycieli. Owi
        "listonosze" chodza z paczkami tylko w soboty (nie ma mozliwosci otrzymania
        paczki w inny dzien, list polecony tak). Jesli kogos nie zastana, nie zostawiaja
        awizo "bo poczta jest dzis zamknieta" jak uslyszalem kiedys od jednego takiego.
        Nasteponie paczka "wraca do magazynu" a pozniej do nadawcy. Odbiorca moze nawet
        nie miec pojecia ze cos do niego przyszlo, i czeka naiwny jak dziecko. Oj zycze
        ja tej Poczcie jak najszybciej dobrej konkurencji, to jest karygodne.
      • Gość: kurier IP: *.eranet.pl 23.03.08, 17:12
        To co wolisz jechać do oddziału po przesyłkę jeżeli sąsiad przyjął przesyłkę i
        zadeklarował że Ci ją odda to w czym problem a może wolisz żeby kurier
        dostarczył Ci ją jak wrócisz z pracy o 20.00 łaski nie robi
        no nie?
    • Gość: DHL - totalne dno IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.01.07, 08:55
      To wszystko święta prawda. Zdecydowanie odradzam wszystkim korzystanie z usług
      DHL. to chyba najgorsza firma kurierska na świecie. Chamstwo pracowników,
      niekompetencja, bezczelność i nieprofesjonalizm. To co przeżyłem odbierając od
      nich zamówiony sprzęt agd nie mieści się w głowie. DHL do ziemi! Precz precz z
      tą upiorną firmą. Trzymajcie się od niej z daleka.
      • Gość: Visna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.07, 10:43
        Potwierdzam dziadostwo w firmie DHL. Od wczoraj szukam w internecie
        opinii o DHL, chcąc sprawdzić, czy ich usługi w każdym przypadku są
        tak koszmarnie złe.
        Szczerze mówię, że nie radzę z nimi współpracować. Paczka, którą
        zamówiłam, dotarła do mnie nie tylko spóźniona, ale jeszcze
        zniszczona. Opakowanie zostało ponaddzierane, pudełko zgniecione,
        jakby co najmniej ktoś na nim usiadł, dodatkowo, pudełko zostało
        rozcięte nożem na krawędzi, nie wiem w jakim celu, gdyż paczka i tak
        była opisana, co w niej jest. Człowiek, który dostarczył paczkę,
        (niestety sama jej nie odbierałam) podał ją tak, żeby zatuszować
        uszkodzenie, a następnie szybko odjechał.
      • Gość: Visna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.07, 10:53
        Potwierdzam dziadostwo w firmie DHL. Od wczoraj szukam w internecie
        opinii o DHL, chcąc sprawdzić, czy ich usługi w każdym przypadku są
        tak koszmarnie złe.
        Szczerze mówię, że nie radzę z nimi współpracować. Paczka, którą
        zamówiłam, dotarła do mnie nie tylko spóźniona, ale jeszcze
        zniszczona. Opakowanie zostało ponaddzierane, pudełko zgniecione,
        jakby co najmniej ktoś na nim usiadł, dodatkowo, pudełko zostało
        rozcięte nożem na krawędzi, nie wiem w jakim celu, gdyż paczka i tak
        była opisana, co w niej jest. Człowiek, który dostarczył paczkę,
        (niestety sama jej nie odbierałam) podał ją tak, żeby zatuszować
        uszkodzenie, a następnie szybko odjechał.
      • Gość: dhlowiec IP: *.aster.pl 13.10.07, 08:14
        ale żyjesz
      • Gość: DHL klient IP: 212.122.206.* 10.07.08, 17:16
        Ja właśnie czekam na paczkę wysłaną poprzez DHL. Status paczki na stronie: doręczona, lecz do kogoś innego! Dzwoniłem do BOK, powiedzieli mi, że to “wina systemu”, i że kurier się dzisiaj zjawi z paczką o godzinie 19. Chciałbym w to wierzyć, lecz coś mi się zdaje, że bezczelnie kłamią zamiast się przyznać do źle dostarczonej przesyłki. Parę miesięcy temu miałem podobny problem. Też z DHL. Status doręczony a paczki nie ma. Na szczęście paczka się znalazła i w ten sam dzień w który zatelefonowałem miałem paczkę u siebie. Nie wiem czy to wina firmy jako takiej, czy kuriera (jechało od niego nieźle wódą jak się u mnie zjawił. Nie wiem czy był juz po pracy i ściągneli go z imprezy, czy pił w czasie pracy), który możliwe że pod natłokiem spraw, lub nie, zgubił/źle doręczył moje paczki.
        Wnioski: Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług firmy DHL.
    • Gość: Ewciawd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.07, 09:31
      Niestety muszę potwierdzić negatywną opinię o firmach kurirerskich.
      Żaden kurier nie zostawił informacji, że nie zastał mnie w domu. Często sama
      musiałam szukać paczki (jest to nagminne w firme MASTERLINK - przynajmniej w
      Gdańsku) i wykłocać się z nieuprzejmą babką, która nigdy nie potrafi
      zlokalizowac, który kurier ma przesyłkę. Nigdy kurier nie jest o porze
      określonej na przesyłce. Przesyłki często są dostarczane bardzo długo (mój
      rekord to paczka dostarczona po 3 tygodniach - nadawca był z Warszawy, a
      dostarczał MASTERLINK).
      Niestey muszę przyznać, że sporo brakuje naszym firmom kurierskim do standardów
      eurpoejskichy.
      Mam jednak nadzieję, że ulegnie to poprawie.
      • Gość portalu: Ewciawd napisał(a):

        > Niestety muszę potwierdzić negatywną opinię o firmach kurirerskich.
        > Żaden kurier nie zostawił informacji, że nie zastał mnie w domu. Często sama
        > musiałam szukać paczki (jest to nagminne w firme MASTERLINK - przynajmniej w
        > Gdańsku) i wykłocać się z nieuprzejmą babką, która nigdy nie potrafi
        > zlokalizowac, który kurier ma przesyłkę.

        *********************************************

        To ciekawe, bo właśnie o Masterlinku w 3M mam dobre zdanie. Nie zdarzyło mi się
        w ciągu ostatnich kilku lat, by podając numer listu przewozowego nie potrafili
        czegoś znaleźć. No i zawsze żądam adnotacji o numerze mojego telefonu u nadawcy
        przesyłki. Kurier dzwoni, jeżeli ma problem z dotarciem. Dobrze wypada Schenker
        (Spedpol) i DHL(Servisco). Najgorzej UPS(Stolica), który zazwyczaj odmawia
        podania numeru telefonu do kuriera. Pocztę Polską omijam, jeżeli chodzi o
        doręczanie paczek, bo umówić się nie sposób.

        W zasadzie nie mam pretensji co do godzin doręczeń, o ile jestem w stanie je
        wcześniej ustalić. Rozumiem zbulwersowanych oczekiwaniem, ale kurier zabiera na
        samochód kilkadziesiąt przesyłek i ustala sobie trasę. Jeżeli zacznie spełniać
        wymagania wszystkich klientów to zacznie jeździć zygzakiem po mieście i doręczy
        o połowę mniej. Albo trzeba będzie zatrudnić dodatkowego kuriera, co spowoduje
        wzrost opłat za przesyłki.

        • Gość: piksel IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.01.07, 09:24
          Wiesz, jak się pracuje w 3M ( Waw-a ) to się i nie ma problemów. Klient który
          płaci dużą kase ( od około 15 000- 20 000 tyś wzwyż ) może liczyć na
          niestandardową obsługę. Dochodzi też prestiż - łał, wozimy 3M. Dodatkowo w
          razie problemów dzwoni do opiekuna a ten wie gdzie zadzwonić, napisać i
          powiedzieć o jaką firmę chodzi. A wtedy w kraju w oddziałach zaczyna
          się "niestandardowa" procedura doręczeń - zrobić wszystko byle nie podpaść
          centrali. No ale są też i wyjątki
          pozdr
          • Gość: Kumpel poziomy IP: 195.136.50.* 12.04.07, 11:47
            Cos mi sie wydaje, ze autorowi, ktory pisal o 3M nie chodzilo o firme, tylko o
            Trojmiasto (zwlaszcza, ze to byla odpowiedz na post pani z Gdyni)
        • Gość: Kurier IP: *.wroclaw.mm.pl 22.11.08, 15:51
          A jak zostawić avizo jak klatka zmknieta ,albo domofony zjebane , a paczek 100
          do rozwiexienia do popie...nych klientów
      • Gość: dosia IP: *.korbank.pl 26.06.07, 21:26
        inpost to nie jest firma kurierska,zadania wykonują takie jak w pp wiec mozna powiedziec że jest
        pocztą...
      • Gość: arturj1 IP: *.pia.airbites.pl 14.07.07, 16:37
        tak, Masterlink - najgorsza firma kurierska!!! przesyłka Warszawa - Piaseczno 3
        dni!!! (odległość 7km!!!)mało tego kurier jest umówiony a nie przyjeżdża w ogóle
        nie informując o problemie z dostarczeniem przesyłek. pomijam już fakt że w
        normalnych firmach kurierskich, kurier zanim przyjedzie to dzwoni i pyta sie o
        której ma dostarczyć a Masterlink - to nie jest możliwe. Zlewanie klienta i tyle.
        • Gość: Były Siódemkowicz IP: 62.233.233.* 11.05.08, 21:20
          Informacja dla kolegi. kurier nie ma żadnego obowiązku dzwonić przed
          dostarczeniem. Jeśli klient zamawia towar to powinien sam zainteresować się
          kiedy kurier będzie i tak wycyrklować sobie dzień aby w tym czasie być w domu to
          jego paczka!!!!!!!!!- nie kuriera. Niestety ludzie tego nie rozumieją a my
          wyrywamy sobie włosy z głowy, bo gonią nas za paczki avizowane.
          • Gość: UPSUCKS IP: *.acn.waw.pl 09.08.08, 23:49
            I co może jeszcze łaskawie mam zwolnić się z pracy w tych godzinach i przyjechać do domu - ostatnio pani z UPS powiedziała że kurier będzie od 11 do 20....Sorry ale na taki margines godzin mogę sobie pozwolić tylko w Poczcie Polskiej - a i tam mogę odebrać paczkę kiedy tylko chcę następnego dnia, nawet w sobotę (a np.w UPS nie bardzo)
          • Gość: anna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.08, 14:08
            Siodemkowicz były!!!Tak ciekawe nie ma obowiązku dzwonić to kient ma
            obowiazek czekać wiernie na kuriera całymi dniami i liczyć na to a
            może dzis a moze jutro i o której godzinie ja dzwoniłam ustalałam z
            kurierem z siódemki nie przyjechał w ustalonym terminie ale
            przyjecha w innym i mnie nie zastał zostawił awizo. Zadzwoniłam
            ponownieobiecał dostarczyć jeszcze tego samego dnia albo zadzwonic i
            nic nie przyjechał nie zadzwonił to ja zadzwoniłam poinformował mnie
            że ma zepsuty samochód i odesłał do siodemki. Zadzwoniłam tam
            powiedziano mi że przecież był drugi raz i nikigo nie zastałi
            zostawił awizo ciekawe dlaczego ja go nie dostałam mało tego
            zrobiono zwrot do nadawcy.A ta paczka to były prezenty dla dzieci na
            urodziny były zawiedzione że nie dostały tych prezentów.
    • a próbowaliście kiedyś zamówić kuriera na adres Waszwj firmy, a nie na domowy?
      Ja tak robię i nie mam żadnych problemów z odbiorem przesyłek na recepcji mojej
      firmy. a jeżeli już musicie mieć dostawę na adres domowy to najlepsza jest
      Poczta Polska, zostawiają awizo i można sobie odebrać przesyłkę kiedy się chce w
      okienku pocztowym
      • Gość: geordi IP: *.malbork.mm.pl 29.01.07, 10:14
        Tylko ze kon jaki jest, kazdy widzi :). Wiele osob korzysta z kuriera, bo ma
        dosc handryczenia sie z PP (np. ja). Trzeba zreorganizowac dzien, ale
        przynajmniej paczka jest pewnie, w 1 kawalku i na nastepny dzien. Ostatnio
        (polowa grudnia) paczka priorytetowa szla ~15dni roboczych. i co? ni widu, ni
        slychu. Poczta trackingu zadnego nie ma, wiec nie sa w stanie powiedxiec, czy
        utknela z okazji nawału roboty w sortowni, czy wpadla do rzeki w wypadku wozu
        poczty, czy jakiś pracownik sie nia 'zainteresowal', etc. A Ty czlowieku czekaj,
        i czekaj, i czekaj i czekaj i uzeraj sie z XIX-wieczna organizacja pracy. Brrr....
      • Niestety nie każdą przesyłkę można odebrać w pracy ... Gdy zamawiam np rowery
        albo jakiś sprzęt AGD to niestety trochę byłoby kłopotliwe odebranie tego w
        pracy ...
      • Gość: ss IP: *.crowley.pl 16.09.08, 11:33
        jak zamawiam z opłatą przy odbiorze to muszę być przy odbiorze. Czy
        ani na spotkanie wyjść, ani odejść od biurka, obiad też jest pod
        znakiem zapytania - bo kurier nie chce uprzedzic że będzie za 1h.
    • Radzę omijać z daleka! Zamawiając towar z Empiku, niestety tylko ta firma go dostarcza (poza Pocztą Polską, której usługi stanowią totalne dno). Zdarzyło mi się że przesyłka dotarła do mnie cała przemoczona, książki dosłownie były w takim stanie jakby ktoś wziął je ze śmietnika. Rozumiem, że to ma być tj. piszą na swej stronie www: "Najwyższa dbałość o przesyłki"?

      Co z tego, że sklep internetowy elegancko zabezpieczy zamówione produkty, jeżeli kurier jest w stanie wszystko rozpierd...? Skoro płacę za dostawę, to bądź co bądź usługa powinna być w miarę dobrze wykonana. Mam wielką nadzieję, że Empik się wreszcie obudzi i wybierze sobie lepszą konkurencyjną firmę dostawczą.
      • Gość: kami IP: 62.233.164.* 30.01.07, 21:58
        Sklep powinien dostać foliopaki od firmy kurierskiej

        fototel.pl/telefon-sony-ericsson-m600i-granite-black-p-316.html
      • Gość: gość IP: *.chello.pl 04.05.07, 13:28
        To nie jest wina kurierów !!!
        Ryba psuje się od głowy. Już 8 miesiąc załatwiam reklamację - jak na razie bez
        skutku . Hamstwo i arogancja podczas obsługi klienta to podstawa bytu
        tej "firmy" a kontakt z osobami typu kierownik czy ktoś wyżej ,to już tylko
        marzenie . Dziś właśnie otrzymałem odpowiedź " JAK SIĘ NIE PODOBA TO PROSZĘ
        SOBIE ZMIENIĆ PRZEWOŹNIKA" - iście rodem z czasów socjalizmu. No i zmienię !
        NAPRAWDĘ OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ Z DALEKA
        • Gość: anonim IP: *.zetosa.krakow.pl 14.12.07, 08:03
          W 100% się zgadzam a jej krakowski oddział to chamstwo ,chamstwo i
          jeszcze raz chamstwo jesli chodzi o obsługę klienta. OMIJAĆ !!!!
        • Gość: Mateq IP: *.nat0.sta.nsm.pl 19.11.08, 11:50
          Pierwszy raz korzystałem z usług kurierskich. Kontakt z centralą super. Nawet
          umówią się na godzinę przyjazdu. Wielki plus +
        • Gość: mk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.08, 11:20
          w pełni sie zgadzam sie z opinią ze opek to jedno wielkie dno od 3 dni czekam na
          kuriera który ma odebrac paczke a infolinia to szczyt arogancji babsztyle
          podnoszą słuchawke telefonu i dalej rozmawiają z koleżanka o ostatnim wyjsciu do
          miasta i jak to fajnie było w jakiejs knajpie we wrocławiu i jak udąło sie jej
          poderwac fajnego gosci ( moze i ciekawa rozmowa ale intersowało mnie kiedy
          bedzie kurier a nie z kim sie laska umówiła)
          Jzeli chcecie cos wyłsac kurierem napewnio nie wysyłajcie OPEKIEM
      • Gość: Kr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.09.07, 20:14
        Opek, obok GLS-a jest wg mnie najgorszą firmą kurierską w Polsce.
        Wszystko zaczęło się, kiedy problemów z nieterminowymi dostarczeniami w GLS było
        coraz więcej. Postanowiliśmy się przerzucić na OPKA.
        Pierwsze wrażenie było gorzej niż fatalne. Stare, rozpadające się auta, nie
        oklejone. Po miesiącu od podpisania umowy był problemy. Przesyłka z południa
        Polski miała zostać dostarczona do okolic Szczecina. Po kilku dniach
        niedostarczenia przesyłki, zirytowany klient zadzwonił z pretensjami. W sobotę
        Wielkanocną dzwoniliśmy po całej Polsce, a pracownicy tej zacnej firmy
        przełączali nas non stop i śmiali się nam do słuchawki. "Może sobie Pan dzwonić
        ile chce. To i tak nic nie da" Tłumaczenia... "kurier nam poszedł do wojska"
        "Nikt tam nie pojedzie bo to za daleko" " Nie mamy auta" "Zepsuło się auto" "
        Kurier ma wolne" i tak na okrągło. Sytuacji takich było kilka. Łącznie z
        dzisiejszą. Przesyłka wyszła 4 września i do dziś 8,09 nie została dostarczona i
        leży na magazynie w Krakowie.
        Wspomnę jeszcze o przesyłce do jednej z większych hurtowni w Polsce, która była
        wysłana na początku lipca. Nikt jej nie widział i nie wie gdzie ona jest.
        Reklamacja się ciągnie do dnia dzisiejszego i końca nie widać...
        Nieterminowe dostarczenia przesyłki zdarzają się raz na tydzień. Nie znam
        gorszej firmy kurierskiej. Stracicie klienta, który wysyłał minimum 30 paczek
        dziennie, i to już w przyszłym tygodniu......z pewnością na rzecz DHL, TNT lub
        UPS. Na taką firmę, która umie szanować klienta
        • Gość: ddd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.08, 19:24
          tylko nie dhl!!! DHL jest dobry, dopóki nie uszkodzą przesyłki w transporcie. Mi
          uszkodzili pralkę, stoi 2 miesiące, raty płacę, z DHL zero odzewu. Zbywają. Raz
          dzwonilam , powiedzieli że na rozpatrzenie reklamacji czeka się 10 dni, później
          mówią: "skąd? czeka się miesiąc!". Minęły 2 miesiące, nie otrzymalam telefonu z
          DHL. Pralka stoi zepsuta, sprawą zajmuje się Rzecznik Praw Konsumenta. W
          rozpatrzeniu reklamacji nie pomógł nawet protokół reklamacyjny od serwisanta, że
          to typowe uszkodzenie transportowe! Omijajcie DHL z daleka.
          Jeżeli chodzi o Opek, ostatnio dostarczali mi przesyłkę, zamówiona w piątek,
          dotar.ła w poniedziałek. Z przesyłką wszystko ok, kurier bardzo pomocny. Jak dla
          mnie super, nie to co koszmarny dhl.
      • wielodniowe opóźnienia, nieuprzejmi - nawet wrogowi bym nie polecił !!!
      • Gość: michał z warszawy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.12.07, 11:19
        taką zabawę mam dla was. dodzwońcie się na nr 022 732 79 52. to jest nr tel do
        działu przesyłek awizowanych. nr ten jest wiecznie zajęty a gdy nie jest zajęty
        to i tak nikt go nie odbiera. można jeszcze tak jak ja spróbować zadzwonić na nr
        022 739 79 99 tam zamiast działu przesyłek awizowanych nacisnąć jedynkę i to
        przełączy was do zmawiania kuriera. tam zamiast zamawiać kuriera wypowiadacie
        magiczną formułę - Z KIEROWNIKIEM PROSZĘ - jeżeli już powiecie że wiecie że
        kierownik jest pod jakimś telefonem i stanowczo chcecie z nim rozmawiać to wtedy
        może was przełączy - ale nie spodziewajcie się słowa "przepraszamy" albo czegoś
        w tym stylu. Raczej "co pan głupi? opinii w internecie o naszej firmie pan ie
        czytał? przesyłki z reguły nie dostarczmy nigdy na czas. jeżeli dostarczamy to
        zniszczoną, pogniecioną lub przemokniętą, potrafimy zniszczyć nawet książki w
        twardej oprawie, Aha - ich niech pan już więcej nie dzwoni i nie zawraca nam
        głowy. Co ??? przesyłke pan chce ??? to my magazyn mamy w jankach czy tam w
        łomiankach - jak panu naprawde zależy to niech pan przyjedzie i ją sobie
        odbierze. Ateraz niech już pan spier......",

        dzwonie czwartek, piątek, poniedziałek i wtorek od rana do wieczora'czsem po 3
        godziny BEZ PRZERWY na sero 3 GODZINY bez PRZERWY.
        od 0800 - do 1800 - dodzwoniłem się raz w piątek powiedziano mi że przesyłka
        przyjdzie w poniedziałek NIE PRZYSZŁA an w poniedziałek ani we wtorek.
        OPEK TO DNO NIEKOMPETENCJA I AROGANCJA
        SWOJEJ PRZESYłKI NIE ZOBACZYCIE NA OCZY I DO NIKOGO SIę NIE DODZWONICIE ABY
        DOWIEDZIEć SIE GDZIE ONA JEST.
        a - i na maile też nie odpowiadają...
      • Gość: MONIKA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.07, 09:14
        zgadzam się NAJGORSZA firma kurierska - jutro wyjeżdżam na święta, przesyłka
        nadana w piątek !!!! dzisiaj środa przesyłki nie ma !!!!! panienka na centrali
        drze mordę że mają problem organizacyjny i ma mnie w nosie po czym odkłada
        słuchawkę !!!!!! KOSZMAR !!!!!!
        • Gość: Magda IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.06.09, 22:59
          OPEK!!!!!!!! Ludzie UWAGA na FIRME kurierską OPEK!!! Fatalna firma,
          zero troski o klienta nie wspominając o terminach i organizacji.
          Moja przesyłka krążyła pomiędzy Krakowem a Katowicami. Nigdy więcej
          nie zaufam tej firmie. Jednym słowem KATASTROFA!!!!!
      • Gość: Petent IP: 62.87.168.* 29.07.08, 02:00
        Niestety miałem nieprzyjemność z tą firmą, choć do ostatniej chwili
        chciałem wierzyć, że wszystko będzie OK. Czekałam na zamóione w
        sklepie internetowym kolumny o wartości kilkuset złotych. Otrzymałem
        je po tygodniu (miały być w ciągu max 48h). Przy rozpakowywaniu nie
        zauważyłem, że był uszkodzony karton. Niestety jedna kolumna jest
        uderzona. Niby niewielki ślad, ale po to kupowałem nowe, żeby mieć w
        nienagannym stanie. Wykosztowałem się nieco i serce boli kiedy taki
        piękny sprzęt został tak nieposzanowany. Nie wiem jak oni
        transportują te paczki? Będę reklamował, ciekawe czym to się skoczy.
        Wszelkie opinie o tej firmie potwierdzają się. Omijać OPEK z
        daleka !!!
      • Gość: aletheia IP: *.internet.szczecin.pl 01.12.09, 16:33
        Opek to najgorsza, najmniej kompetentna firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Dlaczego inne firmy kurierskie mogą... a Opek nie może??!!
        Kurier przyjechał do mnie z przesyłką, ale mnie nie zastał wiec umówiłam się z nim na następny dzień. Oczywiście się nie zjawił następnego dnia, ani następnego. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego po godzinie 17. A na dodatek kurier napisał, że rzekomo się deklarowałam, że odbiorę paczkę w ich oddziale!!! o niczym takim nie było mowy. Pani z Opka twierdziła, że to ja kłamie a nie pan kurier, który dzień po niedostarczeniu mi przesyłki został zwolniony!!! Nie mam siły do tej firmy!!! Traktują ludzi jak oszustów a sami nimi są!! Porażka! Katastrofa! Nie polecam!!
      • Witam,

        Przestrzegam przed manipulacjami firmy kurierskiej OPEK na terenie Poznania -
        konkretnie Poznań-Rataje.
        Radzę dokładnie poznać warunki przesyłki określone przez nadawcę - kiedy
        przesyłka miała trafić do adresata - ja z tego względu że pracuję do godz. 17
        zawsze zamawiam odbiór prywatnej przesyłki w godzinach wieczornych.

        Firma OPEK żeruje na niewiedzy adresatów.
        Odbierałam paczkę od firmy OPEK 2x i za każdym razem kurier przyjeżdżał w
        godzinach przedpołudniowych. Kontaktował się ze mną i miał pretensje że nie
        siedzę w domu i nie czekam o 11.00 przed południem na paczkę po czym dzwonił do
        sąsiadów i próbował u nich zostawić paczkę(skandal), jak to się nie udało,
        proponował umówić się na odbiór przesyłki "gdzieś na mieście", następnie
        stwierdzał że nie będzie więcej jeździł i paczka powróci do nadawcy jeżeli jej
        nie odbiorę z magazynu i jeszcze że on rozwozi awiza a nie paczki.
        Wielu ludzi się na to nabiera i goni po mieście w poszukiwaniu kuriera i swojej
        paczki lub odbiera paczkę posłusznie z magazynu na drugim końcu miasta - to
        jakaś paranoja. Myślę że taka jest polityka tej firmy, rozwozić awiza a nie
        paczki - żeruje na ludzkiej naiwności. Kurier ma obowiązek dostarczyć paczkę pod
        adres na liście przewozowym.

        Oczywiście wiedząc że przesyłka musi do mnie dotrzeć w godzinach wieczornych
        byłam odporna na manipulacje kuriera - skończywszy z nim rozmowę zadzwoniłam do
        poznańskiego dyspozytora, który poinformował mnie uprzejmie że paczkę otrzymam w
        tym samym dniu wieczorem i paczka była pod moimi drzwiami około 20.

        Niestety nie obeszło się bez nerwów, dyskusji telefonicznych z opryskliwym
        kurierem, przestrzegam przed firmą OPEK.


      • Witam, od kwietnia tego roku korzystam z usług firmy OPEK i od tego czasu spotkało mnie juz wiele nieprzyjemności z tego tytułu:

        Po1- wysyłam tylko i wyłącznie przesyłki pobraniowe, umowa gwarantuje wpływ pobrań na moje konto w terminie 10 dni (oczywiście cwaniacko zaznaczyli że roboczych) licząc nie od dnia otrzymania pieniędzy od odbiorcy ale od dnia kolejnego. Nigdy nie zdarzyło sie abym dostał te pieniądze wcześniej - zawsze czekają do ostatniego momentu mało tego bo w piątek (11.06.2010) miałem otrzymać wpływ ok 1000zł z tytułu pobrań - pieniędzy nie otrzymałem. Dziś po około godzinie oczekiwania Pani konsultant poinformowała mnie że ostatnio cżęsto nie mają prądu (????) a i tak nie jest w stanie mi nic nikt powiedzieć na temat płatności bo w soboty nie pracuje tam nikt od faktur. Pozostaje miec tylko nadzieje że w poniedziałek te pieniądze dotra do mnie wraz z kolejnymi pobraniami które powinny dotrzeć w poniedziałek.

        po2- otrzymałem ostatnio fakturę zbiorcza na zapłate za wykonane usługi. Umowa zobowiązuje mnie do spłaty faktur w ciągu 7dni (tu już oczywiście nie ma dodane że chodzi o dni robocze) od otrzymania faktury tyle tylko że faktura dotarła do mnie 5 dni po jej wystawieniu i z rubryki "termin płatności" na fakturze wynikało by że mam na płatność jedynie 2 dni.

        po3- ktos tutaj pisze że można się umówic na godzine odbioru przesyłki dzwoniąc na centrale. oczywiście że można tyle tylko że na centrali nie maja bladego pojęcia o tym w jakim miejscu kurier będzie o danej godzinie wiec nie ma zupełnie sensu tego typu pytanie. Poza tym zamawiając kuriera przez centrale za każdym razem pytaja o takie rzeczy że już tłlumacząc im to poraz 100 można dostać nerwicy - nie wiem po jaka cholere pytają gdzie paczki beda dostarczone skoro na listach przewozowych pisze wszystko, albo czy bedzie paczka czy list itd. Podaje numer klienta i na tej podstawie nie moge zamówić kuriera bez każdorazowego tlumaczenia się gdzie po co itd.

        po4- nie dośc tego że jedna z przesyłek wysłali na zupełnie inny koniec Polski o czym nikt nie raczył mnie poinformować, została ona zgnieciona podczas transportu (czekam juz 3 tydzien na rozpatrzenie reklamacji), to jeszcze kurier który wkoncu po 2 dniach dotarł z przesyłka pod właściwy adres poinformował odbiorce że ta paczka została nadana przez prywatna osobę a nie zgodnie z prawdą przez firmę dzięki czemu straciłem klienta ponieważ osoba nabrała podejżen czego zresztą nie można mieć jej za złe.

        po5- dwa razy juz wysyłałem maila z prosba o wysłanie naklejek na paczki typu "ostrożnie nie rzucać" i nic do mnie nie dotarło a juz minał tydzień.

        po6- tracking na ich stronie www często nie działa jak należy lub nie działa w ogóle. Ostatnio również sa problemy z dostaniem się na ich stronę ogólnie co pewnie jest spowodowane tymi "brakami zasilania" o którym mnie dziś informowała konsultantka. No cóż najwidoczniej ta firma nie słyszała nigdy o tym kosmicznym wynalazku jakim jest zasilacz awaryjny na wypadek takich sytuacji.

        po6- zapis w umowie o 5% podwyżce cen za usługi jeżeli klient się nie wywiąże z deklarowanej ilości przesyłek. Czyli jeżeli mamy gorszy miesiąc co sie przeciez zdarza w handlu to wielmożny opek srogo nas za to ukarze.

        Tak więc sami sobie oceńcie ta firmę. Nie mineło nawet pełnych 2 miesięcy od poczatku naszej współpracy!!! Szukam obecnie innej firmy ale wpierw chciałbym otrzymać moje 250zł za uszkodzoną przesyłkę!

        Pozdrawiam
    • Gość: anonim 82728 IP: *.cable.ubr01.newy.blueyonder.co.uk 29.01.07, 10:13
      Ponieważ po podziale w Poczcie Polskiej na cześć 'pocztową' i cześć 'listonoszową' - listonosz ma prowizję za każdą DOSTARCZONĄ paczkę. Czyli wątpliwe jest to, co autor napisał w artykukule, że listonosze zostawiają tylko awizo... to kompletna bzdura, w Polsce listonosz nie zarabia na tyle dużo, żeby zrezygnować z dodatkowych pieniędzy...
    • Zamówiłem kiedyś rowery w sklepie internetowym no i zaczęły się problemy...
      Najpierw rowery zostały wysłane Stolicą w piątek. W poniedziałek sprawdzam
      status przesyłki a tam brak jakiejkolwiek informacji .. Dzwonie więc do Stolicy,
      pani przez pewien czas coś tam sprawdza i informuje mnie że rowery na pewno
      zostaną dostarczone do wieczora. Za godzinę dzwoni do mnie właściciel sklepu
      internetowego z informacją że cofnęli mu przesyłkę bo nie spełniała jakiś
      wymogów ... O dziwo ją wcześniej przyjęli .. Powiedział że wyśle Siódemką i tak
      też zrobił. Następnego dnia sprawdzam status przesyłki na stronie Siódemki i
      opada mi szczęka bo okazuje się że przesyłka została wydana kurierowi i
      dostarczona adresatowi. Dzwonię więc do nich żeby to wyjaśnić ... Pani coś
      sprawdza i informuje mnie że nastąpiła pomyłka. Kurier owszem był pod tym
      adresem ale nie było nikogo w domu więc zostawił awizo. Mówię babce że żadnego
      awizo nie było a ona mi na to że listonosze często złośliwie wyjmują awizo ze
      skrzynek. Ciekawe jak mieliby je niby wyjąć skoro mam taką skrzynkę do której
      listonosz może tylko wrzucać listy ... Próbuję się więc umówić na ponowne
      dostarczenie tych rowerów. Pani mi mówi że niestety nie jest w stanie umówić
      mnie na w miare konkretną godzinę. Pytam czy mogę prosić o to żeby na godzinę
      przed przyjazdem do mnie zadzwonił kurier, wtedy wyrwę się z pracy i je odbiorę.
      Pani na to że niestety kurier korzysta ze swojego prywatnego telefonu więc nie
      jest w stanie mnie zapewnić że do mnie zadzwoni ... W końcu skończyło się na tym
      że pojechałem po te rowery do siedziby Siódemki ... Przypuszczam że żaden kurier
      u mnie nie był z tymi rowerami. To już nie pierwsza moja przygoda z firmami
      kurierskimi ... Gdy tylko się da wybieram opcję przesyłki pocztą. Wiem że nie
      będzie mnie w domu gdy paczka zostanie dostarczona, ale przynajmniej mam dwa
      kroki na pocztę żeby ją odebrać. A siedziby firm kurierskich zazwyczaj są na
      strasznych zadupiach ...
      • Gość: maxi IP: *.crowley.pl 29.01.07, 11:18
        ... Próbuję się więc umówić na ponowne
        > dostarczenie tych rowerów. Pani mi mówi że niestety nie jest w stanie umówić
        > mnie na w miare konkretną godzinę. Pytam czy mogę prosić o to żeby na godzinę
        > przed przyjazdem do mnie zadzwonił kurier, wtedy wyrwę się z pracy i je odbiorę
        > .
        > Pani na to że niestety kurier korzysta ze swojego prywatnego telefonu więc nie
        > jest w stanie mnie zapewnić że do mnie zadzwoni ... W końcu skończyło się na ty
        > m
        > że pojechałem po te rowery do siedziby Siódemki ...



        Dokładnie taką samą sytuację miałem z warszawskim DHLem. Chciałem się wyrwać z
        pracy, tylko żebym wiedział kiedy, chciałem zadzwonić do kuriera, umówić się,
        żeby nie taszczył niepotrzebnie rzeczy do mieszkania, w którym i tak mnie nie
        zastanie - nie da sie, bo kurier DHL ma prywatny telefon i nie można podawac
        numeru do niego, buahahaha. Jedno postanowienie poczyniłem - nigdy niczego nie
        wyślę tym pogrzanym kurierem i nigdy nie kupie w sklepie, ktory z takiej super
        firmy korzysta.
        • Niestety z doświadczenia wiem że raczej chyba wszystkie firmy kurierskie mają
          taki sposób działania .. Kurier ma swoją działalność gospodarczą i sam płaci za
          telefon ...
          • Gość: PETEK IP: *.chello.pl 26.06.07, 23:47
            BZDURY SPROBUJ W GDYNI DZWONIA I DOJEZDZAJA DZIALA TAM SUPER KURIER REDLOWO I
            OKOLICE
          • Bzdury dzwonią i dojeżdżają działa tam "SUPER KURIER" Redłowo i okolice dziś
            wysyłasz jutro masz!!!!!!!!!!!!!
            SiÓdEmKa
            • Gość: Ikarus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.08, 13:53
              Oszusci jakich mało!! Od 5 dni babeczka gdy dzownie informuje mnie
              ze już już dzis po południu będzie. I oczywiscie nic nie
              przyjechało. Kuriera nigdy nie było a czekam ponad 7 dni. I
              najbardziej denerwuje hasło na stronie ze dbają o jakość! Niby czego?
              A zgodnie z regulaminem przesylka powinna byc w ciągu 48 h.
            • Kilkakrotnie kupowałem towar przez Allegro zzprzesyłką kurierem i
              zawsze otrzymywałem towar następnego dnia.Uważam,że firmy kurierskie
              działają dobrze.Prztpomnijcie sobie dawną PSK.
          • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.09.09, 19:23
            Nie prawda, bo niektórzy kurierzy Siódemki dzwonia i umawiają się na termin i rzeczywiście są! (Wiem z doświadczenia)!
      • Gość: jar IP: *.acn.waw.pl 07.05.07, 14:31
        Tak, według mojej prywatnej opinii firma kurierska Siódemka Sp. z o.o. to
        najgorsza firma kurierska na świecie.
        Niestety miałem z nimi dużo i intensywnie do czynienia. Nie ma mozliwości żeby
        tam się coś poprawiło. Przykłady mógłbym mnożyć ale powinno Wam wystarczyć to
        co napisałem powyżej :)
        Nie korzystajcie z usług firmy kurierskiej Siódemka!!!
        • Gość: Asia IP: *.chello.pl 09.05.07, 20:40
          Ja wybieram się do sądu. Nie dość, że nie dostarczyli na czas, to jeszcze nie
          przynieśli do domu - była za ciężka, a pan kurier ma przepuklinę. Skończyło się
          na tym, iż zostałam obrażona przez kuriera, nie przyjęłam paczki na parterze, a
          na liście poprosiłam o wpisanie, iż nie dostarczono do drzwi mojego domu.
          Zadzwoniłam do Rzecznika Praw Konsumenta, proszę zrobić to samo - daje bardzo
          dobre rady

          Pozdrawiam
          • Gość: Karol mix IP: *.chello.pl 17.05.07, 21:12
            Idź się leczyć kobieto hehe, rzecznik praw konsumenta, hehe dobre. Tylko
            kretynkę z siebie robisz, bo nie wiesz jak działają firmy kurierskie. Pozdr
            • Gość: Kurier Siódemka IP: 82.160.30.* 02.07.09, 22:45
              Ludzie po prostu nie moge was słuchac co nie którzy powinni sie leczyc ktos
              napisal ze kurier jej nie wniosl paczki bo mial przepukline i byla za
              ciezka.wedlug przepisów bhp mozemy dzwigac ciezar 30kg do 15 metrów wiem bo
              jestem kurierem.Nie wiem czego wy wymagacie ale w 97% procentach nie doreczenie
              przesylki na czas jest winą klienta.Jak kazdy mamy jakis wymiar pracy i nie
              mozemy na wasze zawolanie dostarczyc paczki np.po godzinie 19 chyba ze jest to w
              miescie telefony mamy prywatne i nie mamy obowiazku dzwonic lecz jesli cos
              zamawiacie to najpierw podajcie te telefony i niech nadawca zamieszcza je na
              liscie przewozowym.Warunkiem ze przesylka zostanie doreczona w ciągu 48h jest to
              ze klient na ta przesyke czeka pod podanym adresem.Co nie którzy tutaj za wiele
              sobie wyobrazają podczas mojej 3-letniej kariery w siodemce mialem moze dwóch
              klientów z którymi nie bylem w stanie sie umówic pozatym jak trzeba to nawet do
              mnie dojezdzają aby odebrac swoja paczke jesli ktos ma pytania chetnie i
              zetelnie odpowiem.e-mail kamil3454@wp.pl
              • Gość: Jarek IP: 80.50.153.* 15.09.09, 13:42
                Skoro twierdzisz, że twoja firma tak świetnie działa, to dlaczego kurier
                przyjeżdża 3 godziny wcześniej niż się z nim umawiałem? Potem nie ma dziwne, że
                nikogo nie zastał. Dziadostwo i tyle, a nie firma kurierska!
                • Gość: Kurier IP: 82.160.30.* 30.10.09, 09:19
                  Posluchaj przyjechał wczesniej bo przejeżdzal w poblizu moze puzniej mial nie
                  po drodze sam nie wracal bym sie na koniec miasta z jedna paczka w czasie kiedy
                  robimy zbiory i mamy firmy ustawione na konkretne godziny,a skoro klientowi
                  zalezy na przesylce moze sam wyjsc z jakas propozycja badz podjechac do kuriera
                  • Gość: jab IP: 188.33.125.* 02.12.09, 22:06
                    wszyscy tak nażekacie na firmy kurierskie,a proponuje przynajmniej jeden dzień przejechać sie na rejonie i zrobić 70 stopów w ciągu dnia i natrafić na takich imbecyli co sie tu bez sensownie wypowiadają.wszyscy myślą że kurier jest tylko do ich usług.Jak trafiam na klienta co zamawia paczke niema go w domu i jeszcze dzwonie i nieodbiera telefonu,albo odbierze i bezczelnie powie że jest w pracy i że wraca po 16 i wtedy mam mu ją zawieźć,to mnie szlag trafia,a ja niby gdzie jestem na wakacjach i tak z przyjemności jeżdże z paczkami?Czasami tak jest że kurier niedociera z paczką na czas,a częstą przyczyną jest właśnie brak współpracy klienta z kurierem.jak czytam taką wypowiedź że kurier niechciał wnieść bo ciężka paczka to mnie bierze.Dla tych wszystkich mądrych zapraszam na jazde próbną z kurierem po rejonie.wtedy może zmienicie zdanie i nabierzecie troche szacunku dla firm kurierskich.
                    • Gość: alicja IP: *.bielskobiala.vectranet.pl 11.12.09, 14:45
                      JAB zgadzam się z tobą w 100 procentach!!!!!!!!!!
                      Wszyscy ludzie uważają że tylko oni pracują a kurier się obija i nic nie robi. Ludzie drodzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! praca kuriera polega na tym samym co wasza on też pracuje od 8-16 ale skoro was to nie obchodzi to proponuję zmienić pracę na godz od 16 wtedy będziecie zadowoleni że dostarczono wam paczkę przed prać kiedy jesteście w domu:)
                      Ale to tylko moja prywatna ocena, kurierzy nie są niczemu winni!!!!!!!!!!!!!!
                    • Gość: berbelowa IP: *.tktelekom.pl 23.01.10, 09:08
                      nareszcie mądre słowa czytam!!!
                      po co zaraz 70 dala bym tym mądralińskim po 20 i jestem pewna ze od 8 do 17 to
                      rozwożą !!!
                    • Gość: Odbiorca IP: *.chello.pl 28.01.10, 19:07
                      Jeżeli podaje wam się numer telefonu i godz obecności w domu to po jakiego grzyba przyjeżdzacie 3 godziny wcześniej.
                      Potem dzwoni do mnie taki i informuje że mogę sobie odebrać paczkę
                      w Warszawie 30km od miejsca zamieszkania obok firmy która ją wysłała
                      i zapłacić za dostawe.
                      • Gość: berbelowa IP: *.tktelekom.pl 30.01.10, 07:10
                        a Ty kolego chyba naprawdę nie masz pojęcia o tej pracy ?...
                        pomyśl tylko czy mając 60 przesyłek byłbyś w stanie dopasować się do każdego
                        odbiorcy przesyłki ?...
                        • Gość: Odbiorca IP: *.iel.waw.pl 03.02.10, 14:38
                          Praca taka jaką sobie wybrałeś i nie ma co się żalić że trzeba dostarczać paczki.
                          Jeżeli przyjmuje się zlecenie to nie róbcie łaski bo nie jeździcie za dziękuje i można by wykrzesać odrobinę grzeczności.
                          Trzeba mieć tupet żeby wymagać od klienta by pojechał 30 km po przesyłkę za której dostarczenie zapłacił.!!!
              • Gość: Karolina IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.02.10, 10:25
                Dobrze działa? Najgorsza firma kurierska!
                Mój kurier przedwczoraj nie umawiał się ze mną. Po prostu stwierdził, że
                przyjeżdża, kiedy mu powiedziałam ,że za pół godziny będę w stanie odebrać
                przesyłkę, kurier już nie miał czasu i oddał przesyłkę do magazynu. Wczoraj nie
                pojawił wogóle. Moja przesyłka czeka sobie spokojnie na magazynie. Mam pracę w
                rozjazdach i czekanie na kuriera 3 dni to dla mnie duża strata.
                Boże chroń nas od Siódemki
              • Chyba musisz rozejrzeć się wsród kolegów. Moje doświadczenia z siódemką są złe. Kurier zupełnie nie elastyczny. Odbierasz przesyłkę w momencie kiedy do ciebie dzwoni albo spadaj.
                Na propozycję innych godzin dostarczenia odpowiada że później nie ma czasu. I nie chodzi tu o 19 wieczorem. Dostał informacje, że może dostarczyć dziś lub jutro ale po 14. To chyba nie jest szczególne wymaganie. Kolejnego dnia dzwoni o 9 i znowu mówi że może dostarczyć teraz a jak nie to zwraca do nadawcy. Moim zdaniem kurier kombinuje jak nie dostarczyć a nie jak dostarczyć. Kompletne dno.
          • Gość: Karol mix IP: *.chello.pl 17.05.07, 21:13
            i pewnie Rzecznik Praw Konsumenta spławił cię jak najszybciej się da...
            hehe ,...dobre
          • Gość: zmija IP: *.chello.pl 29.06.07, 20:57
            sama sobie wnies np 50 kg na 5 pietro
          • Gość: Andreas IP: *.wroclaw.mm.pl 08.04.08, 19:13
            To prosze sobie isc, do sądu a kurier moze nie przyniesc pod drzwi jezeli uwaza ze paczka jest za ciezka i wazy wiecej niz 31,5 kg.
          • Gość: Tomek IP: *.artcomp.waw.pl 25.04.08, 20:20

            Kurier nie ma obowiązku wnosić nic na górę.
            Szczególnie jeśli to coś waży więcej niż 30kg.
            • Gość: 1 IP: *.chello.pl 02.09.09, 18:39
              W niektórych firmach kurierskich paczki powyżej 32 kg powinny być umieszczane
              na palecie.
        • Gość: h2opolomatti@o2.pl IP: *.msk.net.pl 06.07.08, 12:39
          aj chłopaki wyżywacie się a mało wiecie. Otóż chodzi tu o to że firmy kurierskie tam gdzie nie miają swoich filli podpisują umowy osobami fizycznymi którzy dysponują samochodzem dostawczym.
          Robiąc to nie mają wpływu na prace owych osób.
          Jeżeli dostarcza wam firmowy samochód tzw. "obklejony etc."
          to możecie się cieszyć. Co do dhl, mam pewne zastrzeżenia, czekałem na paczke 3 dni. Za 1 razem kurier nie zabrał paczki ze sobą, za drugim jeżdził tylko do 12 - pomimo że paczki do klientów dostarczane są do 18 ale on o 12 jedzie do filli i koniec. Dostałem na 3 dzień.
          Odnośnie UPS. w sumie mam kontakt z nimi dość często. Za każdym razem kiedy coś zamawiam, przyjeżdza do mnie gość z firmy (nie wynajęty) czyli służobowym wanem napis ups kolor etc. .... cóż będe sie rozpisywal. Zawsze kontaktuje się ze mna czy dzwoni czy sms. Podaje godzine, przyjeżdza wydaje mi paczke sprawdzam i jeszcze ładnie mi dziękuje. W jedna strone jestm zadowolony. Nigdy nie musiałem dzwonićza paczką, w przeciwieństwie do DHL. Zaś w 2 strone jest lipa. NAdać paczke to już nie lada wyczyn. Dlaczego? Bo mój rejon nie oblusguje już "firmowy" kurier lecz wynajęty. Kilka razy nadawałem już mu paczke. Fakt koleś stara sie ale obskoczyć całe 80 tys. miasto jest przesrane. Wiem że jest ich dwuch.
          A 7 ? Tez pozytywnie. raz miałem do podpisania dokumenty, oczywiście kontakt z ich strony, niestety nie było mnie w domu i nie zanosiło się ..... a co na to kurier? " okej, prosze powiedzieć gdzie Pan jest ja podjade i załątwimy sprawe" zaskoczeni? A widzicie. Drugi raz, aktórat ja dzwoniłem z samego rana bo musiałem wyjść. I co ? Kobitka daje mi numer kuriera, a kurier oświadcza mi że będzie do godziny. I był.
          ;]
          Ktoś pisał o roweże.
          Spoko paczka nie standardowa, wina nadającego nie kuriera. A następny czemu nie wzioł ze sobą? Bo prawdopodobnie tego dnia nie jeżdził większy wóz któr rozwozi tego typu paczki. Co jak co ale PP czasem bywa nie zastąpiona;]
          Co jak co ale 70% szans na dostarczenie paczki zależy od nas? Dlaczego. Kurier ma określone godziny pracy, w których jest w stanie dostarczyć nam paczke.
          Popstrou trzeba czasem to zrozumieć.
        • Gość: BYŁY KURIER IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.11.08, 13:42

          SKORO TAKA STRAAASZNA TA FIRMA TO PO JAKĄ CHOLERĘ Z NIEJ
          KORZYSTASZ???? DO WYBORU MASZ MNÓSTWO INNYCH FIRM KURIERSKICH
          +POCZTA...JEST W CZYM PRZEBIERAC.NIE ZAPOMINAJ ŻE KURIERZY TO LUDZIE
          TACY JAK TY CZY JA...I ZASTANÓW SIĘ CZY CZASEM NIE MAJĄ
          ODPOWIEDZIALNIEJSZEJ PRACY NIŻ NIEJEDEN Z NAS. A POMYŚLAŁEŚ CZASEM
          JACY POTRAFIĄ BYC BEZNADZIEJNIE GŁUPI,SAMOLUBNI I PORĄBANI KLIENCI?!
          NIE,NIE JESTEM KURIEREM SIÓDEMKI-KIEDYŚ BYŁEM KURIEREM INNEJ
          RENOMOWANEJ FIRMY SPEDYCYJNEJ I UWIERZ MI -SĄ KLIENCI KTÓRZY
          UWAŻAJĄ SIĘ ZA PEPEK ŚWIATA...MOŻE TEŻ DO NICH NALEŻYSZ(JEŚLI TAK TO
          SERDECZNIE WSPÓŁCZUJE KURIEROWI KTÓRY DOSTARCZAŁ TWOJE PRZESYŁKI...)
          • Mając zawartą umowę z jakąś firmą trudno korzystać z usług innych .
            MÓJ PRZYPADEK:
            UMOWA OD 2005 ROKU I WSZYSTKO OK.
            IX.2008-SIÓDEMKA GUBI MOJĄ PACZKĘ JEDNĄ Z CZTERECH-JA MAM ORYGINAŁ GDZIE
            FIGURUJĄ 4 SZT.A GAMONIE W ZIELONEJ GÓRZE FAŁSZUJĄ LIST PRZEWOZOWY POPRAWIAJĄC 4
            NA 3,A EWENTUALNY ZWROT PONIESIONEJ STRATY
            TO 100 ZŁ,MIMO PRZEDSTAWIENIA DOKUMENTÓW IŻ WARTOŚĆ WYNIKAJĄCA Z FAKTURY TO 1500 ZŁ.
            OD TEJ CHWILI ZACZĘLI MI POPRAWIAĆ LISTY PRZEWOZOWE WPISUJĄC Z NIEBA WZIĘTE
            WYMIARY,TAK ŻE MAJĄC UMOWĘ NA 15 ZŁ,NA ZESTAWIENIU MIAŁEM 100,28 ZŁ,I TAKICH
            POPRAWEK PO 8 MIESIĘCZNIE,MIMO IŻ PACZKI OD 2005 ROKU CIĄGLE SĄ TAKIEJ SAMEJ
            WIELKOŚCI.
            MAŁO TEGO OKAZUJE SIĘ,ŻE "SIÓDEMKA" ZIELONOGÓRSKA WAGĘ GABARYTOWĄ WPISUJE NIE W
            TRAKCIE PRZESYŁANIA PACZEK LECZ W MOMENCIE WYSTAWIANIA MIESIĘCZNEGO ZESTAWIENIA
            DO FAKTURY.
            KIERUJĘ SPRAWĘ DO SĄDU,A Z USŁUG TYCH ZŁODZIEI JUŻ ZREZYGNOWAŁEM,
            PODOBNIE JAK WIĘKSZOŚĆ ZNANYCH MI FIRM ZMIENIŁEM USŁUGODAWCĘ,SĄ TANI ALE
            BEZNADZIEJNI,NIE MÓWIĄC JUŻ O POZAMIENIANYCH PACZKACH I NIETERMINOWYCH DOSTAWACH.
        • Gość: berbelowa IP: *.tktelekom.pl 11.11.09, 11:10
          narzekanie to specjalnosc wielu ludzi, jak cos zle to od razu wszedzie dzwonia
          ze skarga ,a jak wszystko jest ok to jakos nikomu nie przyjdzie na mysl zeby
          zadzwonic do siodemki z pochwala na kuriera Tacy wlasnie jestescie LUDZIE !!!
        • Gość: atka IP: *.icpnet.pl 18.01.10, 18:04
          wlasnie wypowiedzialem umowe tym super kombinatorom z siodemki...
          horror. Paczki ida dlugo a czasmi do 14 dni... oplaty za przesylki w ramach
          umowy to inna sprawa. Wlosy sie jeza!!! uwazajcie na haslo okresy
          rozliczeniowe!!! wszedzie to 30 dni u nich 15 !!! i tak rabia klientow.. w...
          siodemka jako firma i pracownicy to porazka
      • Gość: Niezadowolony IP: *.80.datacomsa.pl 23.05.07, 14:12

        Śmiech na Sali-Zamówiłeś Kuriera odebrał przesyłkę –to teraz drżyj.
        Po nadaniu przesyłki z miasta X do miasta Y, twój towar może jeździć nawet
        tydzień po kraju i nie ma pewności że dojedzie w całości. Jeżeli przesyłka jest
        uszkodzona to nie spodziewaj się że reklamacja niezgodności z zawartością
        pójdzie tak gładko.
        Każdy z kurierów powinien mieć w momencie dostarczenia towaru protokół szkodowy-
        tylko który go ma?
        Po dokładnym sprawdzeniu zawartości dochodzisz do wniosku że jakiś cwaniak
        buchnął towar na kwotę 1 000 zł - przy wartości przewozowej 16 000 zł to może
        nerwa szarpnąć.
        Na liście przewozowym nie ma nazwiska gościa który dostarcza przesyłkę za to
        jest kilka numerów kurierskich – które to numery woziły towar po Polsce przez
        cały tydzień.
        Po kilkunastu dniach prób dodzwonienia się do działu reklamacji i zapewnieniach
        że przywiozą protokół szkód i niezgodności towaru - możesz sobie pomarzyć –
        nikogo nie widać na horyzoncie. Wpadasz wreszcie na pomysł że może fax coś
        załatwi – ale i to nie odnosi skutku bo zostajesz przekierowany na jakiś dziwny
        numer pod który dzwoniąc usłyszysz od operatora że niema takiego numeru.
        No to wpadasz na pomysł żeby wysłać listę braków listem poleconym i cud –
        otrzymujesz odpowiedź że twoje roszczenia w stosunku do firmy kurierskiej
        właśnie uległy przedawnieniu bo minęło 30 dni od zaistniałej szkody pomimo że
        zgłaszałeś ten fakt kilkanaście razy u operatorów infolinii – Gdańsk Warszawa
        Poznań Wrocław …. Itd. za każdym razem gdzieindziej pomimo że wybierasz ten sam
        numer telefonu i ten sam numer kierunkowy.
        Wszystkie podane numery na ich stronie internetowej to jakaś fikcja - z nimi
        nie pogadasz.
        Jednym słowem DZIADOSTWO.
        Przestrzegam wszystkich zainteresowanych przed korzystaniem z usług tej firmy
        KRZAK.
        Chcesz spać spokojnie nie korzystaj z usług krętaczy bo za każdym razem
        zostaniesz zlany za własne pieniądze i na własne życzenie.
        Pozdrawiam wszystkich Kurierów tych uczciwych i tych mniej uczciwych.
        Niezadowolony.
przejdź do: 1-100 101-200 201-300 301-400 401-500 501-501
(101-200)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.