szukam robota do siekania warzyw Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • corka postanowila zostac wegetarianka

    bede wiec duzo siekac i mielic gotowanych warzyw na kotlety czy
    zapiekanki

    i wlasnie nie wiem czy kazdy robot ma w zestawie dodatki do krojenia
    warzyw na kostke
    tarcia (grube oczka)
    mielenia a moze blender to zrobi
    no alemi porzeba pojemnika na 1 czy 2 puszki ciecierzycy, wiec
    dobrze, gdyby byly warianty rozmiarowe do wyboru

    jakie sa waszze doswiadczenia w tej mierz?
    --
    na dziecinne zachowanie uodporniła mnie praca
    A moje hobby ?
    To święty spokój smile))
    • Iza-kiedys mialam takiego olbrzyma wielofunkcyjnego.Ale jak sie popsul zostaly
      mi dwa male i tez daje rade-znaczy z tym siekaniem i wogolesmile
      Taki dostalam kiedys
      cokupic.pl/i/c_big2167157.jpg
      i mam jeszcze drugi mini np do sera czy cebuli.
      A blenderem spoko zmiksujeszsmile
      --
      no i jeszcze Pinezka
      Kuchenne Pogaduszki
    • mam philips z serii cucina
      ma noz do siekania, 2 tarki, skrzydelko do chleba i mialo cosik do ubijania
      jajke - ostatnia czesc padla niestety jakos po oku uzywania,
      wiec do ciast posilkuje sie zwyklym malym recznym

      kombajn ma rowninez dzbanek do koktajli - wszystko sprawuje sie super, pojemnik
      na siekanie 1,5 litra
      --
      Inny Swiat - Zespół Aspergera
      • ja mam kombajn zelmer robi - sokowirowka (swietna rzecz), malakser z tarką
        grubą/drobną, tarczą do przecierania, tarczą do frytek i tarczą do
        plasterkowania (też cienko i grubiej). Poza tym misa do ciasta - z ubijaczka i
        mieszadlem hakowym + blender do koktajli, zup-kremów, humusow itd. Ogolem spoko,
        ale urzadzenie jest delikatne. Gdybym miala kupowac jeszcze raz, wybralabym inna
        firme, mimo ze moc mial rzekomo ok. Dwa razy juz mi sie zepsul, ogolnie kaprysny
        jest. Jednak sama idea takiego ustrojstwa dla mnie wspaniala i nie zgodze sie,
        ze jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego - u mnie wszystko jest
        wykorzystywane na 100%.Brakuje mi tylko "zyrafy" zeby moc misować zupy
        bezposrednio w garnku.
        Dzis w tv zobaczylam, ze ktos mial malakser, gdzie do tej glownej duzej misy
        wsadzał mniejsza z mniejszymi ostrzami, ktora miala pewnie 1/3 objetości tej
        dużej i w ten sposób rozdrabniał mniejsze ilosci jedzenia. Bardzo spodobała mi
        się ta idea, bo w moim blenderze (wysoki dzbanek) ciezko jest jest "wyskrobać"
        np. wlasnie humus z jednej puszki ciecierzycy, bo wszystko rozpryskuje sie
        cienka warstwa po wysokich sciankach, a to co na dnie utyka pomiedzy
        zamocowanymi na stale ostrzami. Natomiast w duzej misie blendera nie uzyskałabym
        takiego rozdrobnienia i poza tym rozprzestrzenienie masy byloby jeszcze wieksze.
        Reasumujac, konkretnej marki nie polece, ale takie luzne uwagi i refleksje z
        uzytkowania moge przekazac.
        --
        zobacz, z czego robi się parówki smile
    • W grudniu kupilam sobie takie cudo wlasnie ze wzgledu na tarcie i rozdrabnianie
      warzyw, ktorego wrecz nie trawie Robocik ma tez wiele innych funkcji, ktorych
      nawet nie bralam pod uwage przy zakupie a okazaly sie calkiem przydatnesmile
      I jestem wiecej niz zadowolona a spozycie surowek i swiezo wyciskanego soku
      pomaranczowego drastycznie nam wzroslosmile
      http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Iz-wlz15L._SL500_AA300_.jpg

      www.kenwoodworld.com/pl-PL/Produkty/Przygotowanie-jedzenia/Roboty-wielofunkcyjne/Robot-wielofunkcyjny1/
      Jeszcze jedna jego wielka zaleta - zajmuje naprawde niewiele miejsca w kuchni
      A.
      --
      Ewcia
      Ninka
    • mam blender braun. z przystawką do siekania warzyw. na wiórki,
      julienne trójkąne i prostokątne w przkroju...
      www.braun.com/pl/household/food-preparation/hand-blenders/multiquick-artiste.html
      przystawke dokupilam w serwisie , bo pierwotnie nie bylo. ale sa
      tez zestawy z ta przystawką.
      przy okazji szukania obrazka zobaczylam nowosc.... hak do mieszania
      ciasta... oj musze sie znowu do serwisu udac big_grin

      --
      Liczba literówek jest wprost proporcjonalna do poziomu irytacji.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.