Komentarze do artykułu

Trasa tramwajowa na Tarchomin jeszcze krótsza?

Coraz bardziej skraca się trasa tramwajowa planowana na Tarchominie. Z powodu nowych protestów ratusz rozważa budowę prowizorycznej zawrotki tuż za mostem Północnym. Składy miałyby tam jeździć tyłem.

Trasa tramwajowa na Tarchomin jeszcze krótsza? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Wystrzelac polowe prawnikow, a zaraz zniknie wiekszoc tych pseudoproblemow...
    • Gość: jaxa IP: 178.73.32.* 13.08.11, 17:54
      ""Gazeta" dowiedziała się, że odwołali się m.in. mieszkańcy ul. Nagodziców między Światowida i Obrazkową. W obawie przed hałasem żądają budowy ekranów dźwiękochłonnych wzdłuż torów tramwajowych."

      Tym samym stwierdzili, że nie interesuje ich wzrost wartości ich mieszkań/domów. A te pieprzone ekrany można przecież montować w trakcie budowy i po niej, to najmniejszy problem.
      • Ze ciule tam mieszkaja to fakt, ale to glownie wina prawnikow, ktorzy wprowadzili tak zawile prawo, aby miec zajecie...
        • Gość: fuckU IP: 178.73.49.* 13.08.11, 22:19
          Sam jestes ciulem pojebie. Ciekawe czy chcialbys miec tory tramwajowe pod oknem, a zamiast drzew słupy i kable. Ciule to rzadza tym miastem, bo mialobyc na tarchominie metro, ale zamaist tego wyplacili sobie premie za genialny pomysl tanszego tramwaju.
          • Gość: Kottblum Hanna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.11, 23:59
            Po co kogoś na siłę uszczęśliwiać? Nie chcą tramwajów, to miasto powinno wstrzymać tę inwestycję i tyle. Jak zmądrzeją, to sami wyciągną łapy po tramwaj.
            • Gość: fuckU IP: 178.73.49.* 14.08.11, 00:27
              Ciekawe czy wy bylibyscie zadowoleni gdyby linia, na której co 3-5 minut ma kursować tramwaj w jedną tylko stronę, przebiegała 150 metrów od waszego okna. Najprosciej wyzwac nas od idiotów, ale gdy były plany zeby puscić tramwaj krakowskim przedmiesciem i nowym swiatem, to wtedy wszyscy zgodnie byli przeciw. Szkoda, ze tylko mieszkancom tarchomina zamyka sie usta. A moze puscimy tramwaj na wilanowie? Niech wszyscy mieszkajacy tam moznowładcy zeszpeca sobie krajobraz pod wlasnymi oknami!
              • Gość: pawel319 IP: *.home.aster.pl 14.08.11, 00:43
                o czym ty pierd***z?
                przecież w całej warszawie sa tory tramwajowe i jakoś to mieszkańcom nie przeszkadza...
                sam mieszkam ok 30 metrów od torów i jestem zadowolony że mam tramwaj...

                ale jak wieśniaki z tarchomina tramwaju nie chcą to nie ma co ich uszczęśliwiać, niech sobie do końca życia w korku stoją...

                P.S. krakowskim przedmieściem i nowym światem kiedyś tramwaj kursował, i to przez kilkadziesiąt lat i ludziom tam mieszkającym to nie przeszkadzało...
                • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:13
                  Kiedyś w warszawie pasło się krowy i też to nie przeszkadzało, ale teraz panie maistowy to byś pewnie narzekał. To, że w całej warszawie są tory, to żaden argument. Wybierz się na tarcho i spróbuj wcisnać tam tramwaj.
                  • Ciężko to tramwaj wcisnąć na Saskiej Kępie, na Tarchominie jest miejsca w cholerę.
                    --
                    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

                    A.Einstein
                    • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 16:12
                      Jest miejsca w cholere, ale tramwaj planuja wciskac tam, gdzie stoja sklepy i punktu uslugowe. Tam gdzie ejst wolna rpzestrzen nikt o tramwaju nie mysli.
                      • Przenieść trasę tramwajową, bo budki czy pawilony stoją. Długo nad tym myślałeś? Aha, to nie tramwaje są naprawdę uciążliwe, a motocykliści jeżdżący po 150 km/h. Tych słychać z kilometra, ale widać stosowane dresiarstwo umysłowe Tobie nie przeszkadza.
                        • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.08.11, 12:28
                          j.w. będę miał tramwaj mniej niż 100m od domu i będę szczęśliwy. A jak będzie jeździł co 3 minuty, to moje szczęście będzie co najmniej 2 razy większe. To czego nie chcę, to dwukrotnie szerszej ulicy Światowida. Tramwaj chcę choćby jutro, układać te tory!!!
                    • Gość: Paweł IP: *.com 14.08.11, 20:59
                      Chorzy jesteście. Na Krasińskiego ZTM funduje nam jedną linię 122 co 20 minut w soboty, niewiele lepiej poza i tylko marzymy o tramwaju, który jest tu planowany na 2020-30 rok. Jeśli ludzie ze wsi pokupili mieszkania na Tarchominach i nic nie chcą, nie budować. Niech budują wreszcie Most Krasińskiego dla Bródna i Żoliborza. Ma biec tędy tramwaj z Bródna, przez pl. Wilsona i dalej Krasińskiego, Maczka, na Bemowo. Możemy tylko o tym marzyć, a ZTM zabrał większość linii z okolicy (520, 103 itd.). Czyste złodziejstwo.
              • Gość: Kottblum Hanna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.11, 01:05
                Nowowiejską się przejedź, tam jest 20 metrów do torów tramwajowych. Ale przeciez na wsi nie ma tramwajów, może czas pomyśleć o powrocie do domu?
                Wszak mieszkanie w mieście łączy się z tyloma niedogodnościami jak autobusy, tramwaje, metro, sąsiedzi blisko... a na wsi jest ekologicznie, nie ma spalin, hałasu, huku i jest mnóstwo miejsca i można uprawiać przydomowy ogródek.
                • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:18
                  No faktycznie nowowiejska to idealny przykład buahahaha. Szkoda tylko, że wiecej tam urzędów, biur i banków niż mieszkań. Skoro jest tam tak cudownie, to dlaczego w kółko słychać jak to ludzie uciekają z centrum, bo hałas i smród. Skoro tamwaje są takie cudowne, to dlaczego od kilkunastu lat trwa akcja wymiany taboru na mniej uciążliwy i cichszy? Szkoda tylko, że nowe wagony są tak samo głośne, bo sieć trakcyjna ejst przestarzała. Tak pięknie an tej nowowiejskiej? Smieszna jesteś i do tego masz kompleks. Produkuj się na tym forum, bo nigdzie indziej byś się nie wychyliła mieszczanko z dziesiatego pokolenia. Szkoda, że plany Lenina odnosnie mieszczan ciebie nie uwzględniły.
              • Gość: Miastowy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.11, 13:49
                W czasach PRL-u trammwaje były bardzo głośne, przeważnie nie miały wydzielonych torowisk, większość miala przystanki dosłownie pod oknami kamienic. I tak się żyło - w mieście. Teraz do miast najechali amatorzy pekaesów, stąd uwielbienie dla autobusów i niechęć do "obcych" tramwajów. Żałosne... Kto sie upomni o miasto?
                • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:23
                  Jesli tramwaj jest wyznacznikiem miasta i miastowości to co powiesz o Nowym Jorku, Los Angeles czy innych metropoliach, w których tego syfu się nie buduje. W PRLu tramwajem to mogły jeździć do pracy takie buraki jak ty. Już cie widzę z bułką w ręku i torbą na ramieniu jak wisisz na tej rurce pociągniętej wzdłuż sufitu. Może tobie to wystarczy, ale na świecie podrużuje się w innym standardzie i nie każdy musi się zadowolać półśrodkami jakie serwują nam urzędnicy.
              • Gość: kasik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.11, 16:04
                nieprawda, na tramwaj nie zgodziła sie głupia konserwator, która stwierdziła ze panoramę ulicy to popsuje
          • Gość: precz z wieśniakam IP: *.warszawa.vectranet.pl 14.08.11, 02:07
            Gość portalu: fuckU napisał(a):

            > Ciule to rzadza tym miastem, bo mialobyc na tarchominie metro, ale zamaist tego wyplacili >sobie premie za genialny pomysl tanszego tramwaju.

            No faktycznie najlepiej to byłoby tak, żebyś ty buraczany przyjezdny ćwoku żywcem od pługa oderwany, kupował sobie za grosze mieszkanie na piździejewie, a następnie aby z pieniędzy wszystkich podatników fundować tobie, zasrany śmieciu, metro do centrum.
            • Gość: mar IP: *.xdsl.centertel.pl 14.08.11, 10:02
              a jak będą plany metra to się zaczną protesty żeby tylko nie u nich pod blokiem bo się budynek trzęsie... i znowu zacznie się lament: miał być tramwaj a nie ma...
              • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:33
                Wlasciwie zaprojektowane metro nie ma prawa byc zauwazalne dla mieszkancow okolicznych ulic. Niestety jesli w tym kraju buduje sie rondo z drzewem po srodku, kradnie sie podbudowy dróg, a wiadukty sypią się zaraz po remoncie, to trudno o cos, co na swiecie nazywa sie normalnoscia. Smutne jest to, ze zamiast z tym walczyc, ty po prostu sie do tego przyzwyczajasz i tepiszz ludzi o wyzszych wymaganiach.
            • Gość: tzw IP: *.warszawa.vectranet.pl 14.08.11, 14:09
              moje mieszkanie kosztowało 440 tys. zł, tak, tak, oczywiście na kredyt. ale grosze to nie są, przynajmniej dla mnie. sam na nie zarabiam, sam je spłacę. a tobie jak umrze babcia czy dziadek to też się może trafi własne mieszkanie w wwie. bo na razie olbrzymia większość moich znajomych i przyjaciół z Warszawy mieszka jednak z oszczędności i wygody u rodziców, mówię o roczniku 82 i okolicach.
              • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:35
                Niewazne, ale oni sa walsawiakami, kibicuja legii, pija piwo krolewskie a z krakowa to lubia tylkio kielbase. Nikomu z tych wymadrzajacych sie na forum nie przyjdzie do glowy, ze niektorzy lubia mieszkac na tarcho, bo jestem tam cicho i ladnie.
                • Gość: wars IP: *.134.130.147.static.crowley.pl 16.08.11, 13:33
                  masz bardzo dziwne mniemanie o warszawiakach. po pierwsze wiekszosc kibicow legii to podwarszawska tluszcza, krolewskie pija przede wszytskim post-chlopi, kibole i robotnicy, ktorzy do wasrzawy przyjechali w poprzednim rzucie.
                  po drugie nie znam brzydszego miejsca w warszawie niz tarchomin. No, moze nowodwory. i mowie to zupelnie serio.
            • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:29
              Jak jestes taki odważny w komentarzach to zapraszam na tarcho. Zobaczymy czy wtedy panie varsavianisto będziesz taki hardy w starciu z wiesniakami zyjacymi w mieszkaniach za zlotowke. Smieszni jestesci wy czystej krwi obroncy stolycy. Nie dziwie sie, ze wawy nie lubia w tym kraju, bo takie zjeby jak ty aż się proszą zeby obic im morde. Niestety jak sie caly dzien siedzi na woli to trudno o autorefleksję. Najsmieszniejsze jest to, ze zamaist odpierac moje argumenty kazdy insynuuje mi niewlasciwe pochodzenie. No coz konkrety wymagaja inteligencji, a debilom wystarczy ujadanie w intenecie. Pozdro dla wszystkich milosnikow tramwajow. Moze kiedys pod jakis wpadniesz.
              • Gość: Jolanta IP: *.unknown.vectranet.pl 17.08.11, 03:30
                Słowa, których używasz w dyskusji, tzn. "zjeby","obić mordę" oraz Twój nick same powinny Cię skłonic do autorefleksji i poważnego zastanowienia się, kto i jaki tu prezentuje poziom.
                Co do meritum-to, że zamieszkiwanie w mieście ma oprócz zalet również i wady, nie jest żadnym odkryciem. I z tym należy się pogodzić. Przez 30 lat mieszkałam przy linii tramwajowej, trakcję miałam na wyciągnięcie ręki nieomal. Tramwaj hałasował, bo jeździł również w nocy i w ten sposób przeszkadzał. Ale był "jak znalazł" kiedy trzeba było szybko dojechać do centrum miasta. Coś za coś - tak jest zawsze. Wiara w to, że jest inaczej jest - delikatnie mówiąc - infantylną naiwnością.
                Nawiasem - ciekawe jest, że w Polsce buduje się kilka linii tramwajowych (Olsztyn, Kraków, Częstochowa), niektóre przeprowadza przez naprawdę gęsto zabudowane starszą nawet zabudową ulice (Poznań) i nikt z mieszkających w tamtych miastach nie protestuje, natomiast mieszkańcy Tarchomina urządzają przeciwko tramwajowi dzikie awantury. Jeśli ktoś nie chce się pogodzić z tym, o czym wspomniałam ("coś za coś") powininen jednak poważnie zastanowić się nad zmianą miejsca zamieszkania.
            • Gość: wars IP: *.134.130.147.static.crowley.pl 16.08.11, 13:30
              :)
    • "budowa pierwszego odcinka tirów od trasy mostu Północnego do pętli u zbiegu Światowida i Mehoffera..."

      TIRY NA TORY? ;-)
      --
      Bufet - oddaj inwestycje na prawym brzegu Wisły!
    • Mieszkańcy wolą wąchać spaliny stad autobusów. Współczesne tramwaje nie są hałaśliwe, a poza tym to sympatyczne odgłosy centrum miasta. Zresztą w projektach tej linii tramwajowej zapowiadano tabor o klasę lepszy od ostatnio zakupionych wagonów firmy Pesa.
    • Gość: probe IP: *.dynamic.chello.pl 13.08.11, 20:25
      Odwołali się mieszkańcy ul. Nagodziców.. a w przypadku utworzenia tej tymczasowej zawrotki najbardziej na niej skorzystają...uwaga...mieszkańcy ul. Nagodziców!!!

      W takim wypadku to proszę nie wykonywać tej zawrotki i spokojnie zbudować przynajmniej do Mehoffera, nawet w 2013 r. Dlaczego?

      W chwili obecnej autobus E-8 z Mehoffera w porannym szczycie jedzie do Marymontu ok. 15 min. Przy przewidywanym czasie przejazdu 'szybkiego' tramwaju z Mehoffera do Młocin w ok. 14 min, to ja już wolę jechać autobusem do Marymontu, co daje ok. 5 min zysku na czasie, albo jechać autobusem E-8 do Młocin (daj Boże żeby tak go puścili) w ok. 8 min., co również da ok. 5 min zysku w stosunku do 'szybkiego' tramwaju.

      A jakby ktoś chciał powyższe wyliczenia zanegować twierdząc, że jak jest korek gigant na Modlińskiej to czas przejazdu jest dłuższy niż 15 min. do Marymontu, to przypominam, że jak się tramwaj zepsuje (a psują się często), to zupełna kaplica.
    • Gość: S IP: *.home.aster.pl 13.08.11, 20:25
      nie chce jezdzic tramwajem, protestuja? to niech chodza na piechote. Ja bym tez im autobusy zabrala, w koncu smrodza... No, mieszkancy dwoch ulic, na rower i do roboty!
    • Gość: Cazares IP: 178.73.49.* 13.08.11, 20:37
      Słoiki z Nagodziców nie chcą tramwajów, to w sumie po co je budować? Kasy się nieco zaoszczędzi albo przeznaczy na inne, bardziej palące potrzeby. Głos mieszkańców powinien być wysłuchany. Nie chcą tramwajów - to i nie będą mieli, i kropka. Po co tyle ceregieli...
    • Gość: krajan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.11, 20:47
      Kochani wyborcy - mieszkancy stolicy kiedy to siebie postawicie pod pregiezem biczujac sie za wybor w ciemno GHW na prezydenta.
      Teraz to mozecie jej skoczyc, zadne obietnice ja z wami nie wiaza bo im wam nie dala.
      To jak panuje nad rzadzeniem miastem swiadczy tenze fakt.
      Praca jej urzednikow sprowadza sie do gaszenia pozarow a nie merytorycznej pracy przygotowujacej kolejne zadania.
      Po co budowac za setki milionow tory na moscie jak mozna zaproponowac by mieszkancy Tarchomina w ramach demokracji pieszo albo okazja przeprawiali sie mostem na drugi brzeg Wisly.
      Na tym polega absurd pracy stolecznych urzedasow w czesci skorumpowanych iz od wielu lat nie ma planu zagospodarowania przestrzennego w tym tras komunikacyjnych.
      Swiadomie sie to utrzymuje by urzedas wydal decyzje na budowe np myjni, stacji paliw czy komisu w pasie przyszlej drogi by pozniej od miasta zarzadac odszkodowania.
      To samo dotyczy budowy osiedli z pelna swiadomoscia sasiectwa przyszlych drog.
      Chorzy ludzie, chora wladza, chory kraj, nawet wiara chora.
    • Gość: pykaczu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.11, 20:53
    • Gość: Towarzysz Winnicki IP: 91.210.239.* 13.08.11, 21:37
      Ludzie zrozumcie. Gdyby wszytko było przygootowane jak należy, nie byłoby problemu. Każdy kto czytał uzasadnienie o uchyleniu decyzji środowiskowej wie o czym mówię. Włosy dęba stają - to nie są jakieś drobne uchybienia, to jest po prostu świadome ignorowanie wymogów prawnych. Nie wiem na co oni liczyli. Przegońmy tych nieudolnych pajaców, tak jak zrobiliśmy z ich poprzednikami i przestańmy się dawać na siebie napuszczać. Odpwoiedzialność za to, że nie będzie tego tramwaju przez wiele lat ponosi Hanna Gronkiewicz Waltz i jej ekipa.
    • Gość: Antytramwaj IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 13.08.11, 22:00
      Tramwaje to były dobre w 19 wieku. Cieszę się, ze mieszkańcy Tarchomina też to rozumieją i nie chcą tego szajsu u suiebie.
      • Gość: fuckU IP: 178.73.49.* 13.08.11, 22:30
        Dokładnie tak! Na swiecie w ogole nie buduje sie tramwajów, bo to przeżytek szpecący teren i nadmiernie ingerujący w przesztrzeń publiczną. Zwłaszcza pomysł budowy tego czegoś na Tarcho jest poroniony. To osiedle nie było projektowane pod tramwaj, a teraz na siłę będą wyburzać sklepy i poszerzać ulice po to żeby kilkudziesięciotonowe, psujace się, głośne i ciasne rupiecie przez 20 godzin na dobę zatruwały życie mieszkańcom. Miało być metro, ale ponieważ władze Białołęki nie potrafia walczyć o swoje, to chcą nam mydlić oczy tramwajem. Szkoda tylko, że na tych propagandowych ulotkach zapewniajacych jakie to cudowne będą te tramwaje nie ma narysowanych kabli i słupów. Dlaczego? Bo wszyscy wiedzą, że z ładnego osiedla zrobi się druga praga, wola, ochota, brodno albo marymont. Dlaczego Berlin, Londyn, Paryż, czy Bruksela nie rozbudowują sieci tramwajowych? Bo wszyscy wiedzą jaki to shit. Niestety u nas dopiero jak zniszczą środowisko to eksperci zaczną się wypowiadać, że to gwałt na naturze. A wy cudowni miłośnicy tramwajów jak tak je kochacie, to zostawiajcie swoje urodzone w Warszawie pierdzikółka i gniećcie się w tych swoich "punktualnych i przyjaznych użytkownikom" puszkach.
        • Jak na wpis ironiczny - za mało śmieszne. Jak na poważny - stokroć za głupie. I jak tu teraz polemizować...? ;P
          • Gość: fuckU IP: 178.73.49.* 13.08.11, 23:38
            Proponuję w ogóle darować sobie polemikę. Po pierwsze, jak zwykle nie będziesz musiał wysilać mózgowia. Po drugie, polemiki odnośnie komunikacji publicznej na Tarchominie już nam wystarczy. Wszyscy mądrzy polemizujecie od dwudziestu lat i efekty widać gołym okiem.
        • Gość: Precz z wieśniakam IP: *.warszawa.vectranet.pl 14.08.11, 02:16
          Gość portalu: fuckU napisał(a):

          > Bo wszyscy wiedzą, że z ładnego osiedla zrobi się druga praga,

          Z czego się zrobi???? Z jakiej zabitej dechami wiochy pochodzisz ćwoku, jeśli najokropniejsze i najobrzydliwsze blokowisko na totalnym wygonie nazywasz "ładnym osiedlem"???
          • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:40
            moze tobie abdziej podoba sie mokotowska marina z kolonia szczurow, albo przeciekajace bloki na wilanowie. Być moze uwielbiasz walace sie (skadinand ladne) kamienice na pradze, albo krolujace "na miescie" kosntrukcje pana wojciechowskiego. Ja lubię zielony tarchomin, a anjgorszym blokowsikiem w wawie sa Kabaty tylko, ze one maja metro, a o tramwajach nikt tam nawet nie mysli.
            • Gość: Varshewer IP: *.play-internet.pl 14.08.11, 19:51
              Jaki "zielony Tarchomin"? Wyjąwszy nowe osiedla przy Myśliborskiej czy Milenijnej to przecież jedno z najbrzydszych blokowisk w Warszawie! Gdzie mu tam do Kabat...
              • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.08.11, 16:01
                Chyba z 15 lat temu, bo tutaj są teraz same nowe osiedla i tylko parę starszych, które też w większości przyzwoicie wyglądają oprócz paru kilkunastopiętrowych bloków, ale te bloki to 5% Tarchomina
      • Gość: A jednak tram IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.11, 23:51
        www.trams-in-france.net

        ^^^ to tylko przykład. Ciągle powstają nowe sieci tramwajowe, np. w Hiszpanii (www.urbanrail.net)
        • Gość: fuckU IP: 178.73.49.* 14.08.11, 00:25
          Co to ma być? To nawet nie jest oficjalna strona tylko fanpage jakiegoś hobbysty, który na dodatek niczego nie udowadnia. Reims? Angers? Toulouse? Jak to się ma do dziewiątej największej stolicy europy jaką jest Warszawa? W którym z tych miast na siłę wciska się tramwaj na osiedle, które było budowane w myśl zupełnie innej filozofii? Byłeś kiedyś na tarchominie? Wiesz jaki jest tu układ ulic? A dlaczego od dwudziestu lat nie powstała linia tramwajowa łącząca żerań z tarcho? Właśnie dlatego, że nie ma na nią miejsca wzdłuż ulicy modlińskiej, a poprowadzenie torów nad samą wisłą przez tereny zalewowe jest technicznie trudne i bardzo ryzykowne. Skoro na sześciopasmowej modlińskiej nie ma miejsca na tramwaj, to jakim cudem ma się znaleźć na dwupasmowej światowida?!?! Niech sobie budują tramwaje, ale w takich dzielnicach jak bemowo, gdzie od lat istniał pas zieleni przygotowany pod tramwaj. Wciskanie tego środka komunikacji na tarchomin to tak jak wybudować szybką kolej miejską na mokotowie. To jest zwykle mydlenie oczu, bo metro trafiło na i tak świetnie skomunikowane bródno zamiast na zaniedbany tarchomin. Mieszkałem jakiś czas w Belgii i w Niemczech i tam tramwaje owszem działają, ale po pierwsze jeżdżą jednym pasem razem z autobusami, po drugie nowe sieci nie są zasilane z kabli nad ulicami, a po trzecie nie wciska się ich tam gdzie nie ma na nie miejsca. Ciekawe czy wy bylibyscie zadowoleni gdyby linia, na której co 3-5 minut ma kursować tramwaj w jedną tylko stronę, przebiegała 150 metrów od waszego okna. Najprosciej wyzwac nas od idiotów, ale gdy były plany zeby puscić tramwaj krakowskim przedmiesciem i nowym swiatem, to wtedy wszyscy zgodnie byli przeciw. Szkoda, ze tylko mieszkancom tarchomina zamyka sie usta. A moze puscimy tramwaj na wilanowie? Niech wszyscy mieszkajacy tam moznowładcy zeszpeca sobie krajobraz pod wlasnymi oknami!
          • Gość: A jednak tramwaj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.11, 01:01
            Dobra, wiadomo, że nie wszędzie da się tramwaj zbudować, jednak chodziło mi o to, że ten "XIX-wieczny przeżytek" wcale nie jest takim przeżytkiem, jak tu pisałeś we wcześniejszym poście. A co do tego, że gdzieś jest brak miejsca...
            youtu.be/zEBFJd0CJH4
            To jest Amsterdam. W Tarchominie ulice nie są węższe. Nie uważasz, że tram się zmieści na Światowida, to do widzenia. Jeździj blachosmrodem. Wolno Ci.
            • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 16:03
              O dziewiętnastowiecznym przerzytku pisal ktos inny. Tam gdzie miejsce na tramwaj sjest to proszę bardzo (oprzyklad most polnocny takze na tarcho). Pokazany przez ciebie filmik z amsterdamu to czesc maista w ktorej tramwaj byl dluzej niz wiekszosc sstojacych tam obecnie budynkow. Jakos nie wiedze tam domkow jednorodzinnych ani blokow. Czym innym jest wgryzanie sie w srodek systemu ktory juz powstal i wywrocenie go do gory nogami.
              Blachosmrody? Sorry, ale komuniakcja autobusowa to najpopularniejszy publiczny srodek lokomocji na swiecie. A w czym tramwaj jest lepszy? Ma mniej miejsca, potrzeba mu kosztownej i niszczacej krajobraz inferstruktury, psuje sie rownie czesto co autobus i przez to blokuje cala linie. Zielony tez nie jest, bo zasilaja go elektrocieplownie napedzane weglem kamiennym. Sorry, ale na razie w calej tej dyskusji (odsiewajac debili uzywajacych ku... za przcinek) nie padl zadne racjonalny argument za tramwajem. Najsmieszniejsze ejst to, ze kazdy z was jedzie po Gronkiewicz-Waltz, ale jednoczesnie bronicie jej tramwajowego pomyslu. Macie racje: zaorajmy to miasto, zniszczmy zielen i mieszkajmy w soclandzie. Nazwe tarchomin zmienimy na cos w stuly MDM i stworzymy modelowe, szare, wybetonowane maisteczko, w ktorym zamiast na drzewach ptaki beda siadac na kablach.
          • Gość: o_O IP: *.dynamic.chello.pl 14.08.11, 03:14
            Gość portalu: fuckU napisał(a):

            > Co to ma być? To nawet nie jest oficjalna strona tylko fanpage jakiegoś hobbyst
            > y, który na dodatek niczego nie udowadnia. Reims? Angers? Toulouse? Jak to się
            > ma do dziewiątej największej stolicy europy jaką jest Warszawa?

            Barcelona, do ktorej Warszawa sie nie umywa, zwlaszcza w aspekcie komunikacji publicznej, planuje budowe linii tramwajowej na calej dlugosci jednej z glownych arterii miasta - Avinguda Diagonal. Po co? Aby polaczyc ze soba dwa dotychczas dzialajace sieci tramwajowe - Trambaix i Trambesos (obie uruchomione w 2004 roku). W tym samym miescie powstaje wlasnie najdluzsza podziemna linia metra w Europie, wiec argument o braku mozliwosci i checi do budowy metra odpada.

            Sieci tramwajowe powstaja takze w Madrycie, Walencji i kilku innych miastach w Hiszpanii. W Paryzu bodaj takze powraca sie do tramwajow.

            Czym jest takze system U-Bahn w Stuttgarcie jak nie rozwinieta wersja tramwaju (premetro), chowajacycm sie pod ziemie jedynie pod najbardziej ruchliwymi skrzyzowaniami i wylacznie scislym centrum (max. kilka km torow)?
            • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 15:57
              Żeby bylo jasne: nie ejstem wrogiem tramwajow. Nie chce mi sie sprawdzac wszystkiego co napisales, wiec zalozmy ze tak rzeczywiscie jest. Jest tylko jedno ALE. Tam gdzie sa warunki do budowy tramwaju sam jestem gotow go poprzec. Dla przykladu: nie protestuje przeciwko budowie tramwaju na moscie polnocnym (tez tarchomin) bo takie poalczenie z wezlem mlociny jak najbardziej jest na miejscu. Ale wcsikanie torow tramwajowych miedzy bloki, koniecznosc wyburzania sklepow i punktow uslugowych (to wlasnie ma miejsce na tarcho) to juz dla mnie przesada. Dlatego wlasnie pisalem o braku checi budowy metra. Nie chodzilo o wspomniany przez ciebie madryt, ale o tarchomin na ktorym metro mialo byc, a nagle zdecydowano sie zastapic je tramwajem, bo wladze dzielnicy nie potrafia wywalczyc metra.
          • Gość: kasik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.11, 17:22
            przecież wzdłuż światowida od 30 lat jest wydzielony pas zieleni właśnie pod linię tramwajową. dlatego budynki stoją dość daleko ulicy po prawej stronie, zaś po lewej na tyle daleko żeby w razie potrzeby móc punktowo poszerzyć ulicę, np. dodać pas do skrętu na skrzyżowaniu. dziękuję za uwagę


            W którym z tych
            > miast na siłę wciska się tramwaj na osiedle, które było budowane w myśl zupełn
            > ie innej filozofii? Byłeś kiedyś na tarchominie? Wiesz jaki jest tu układ ulic?

            Skoro na sześciopasmowej modlińskiej nie ma miejsca na tramwa
            > j, to jakim cudem ma się znaleźć na dwupasmowej światowida?!?! Niech sobie budu
            > ją tramwaje, ale w takich dzielnicach jak bemowo, gdzie od lat istniał pas ziel
            > eni przygotowany pod tramwaj.
            • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 17:43
              Mieszkam wzdłuż światowiad od 1994 roku i nie widze tam zadneego pasa zieleni. Owszem lezy sporo terenu, ale czesciowo stoja na nim sklepy (Lidl, Carrefour), parkingi, punktu uslugowe (dwie myjnie), puby i osiedlowy bazarek. Część z tych rzeczu już została wyburzona, cześć jeszcze istnieje. Obok miejsca, w ktorym ma powstac tramwaj jest między innymi szkola podstawowa. Oczywiscie ze technicznie da sie tam wcisnac tramwaj, co wlasnie na anszych oczach sie dzieje. Ale czy tak byc powinno? Byly przeciez plany zeby wyburzyc pkin i postawic na nim cos innego. Codziennie wyburzane sa kamienice. Wszystko można, tylko po co?
              • Gość: Varshewer IP: *.play-internet.pl 14.08.11, 19:57
                Lidl i Carrefour nie stoją na pasie zieleni, ale za nim. Na pasie zieleni nie ma "parkingów, punktów usługowych, pubów i osiedlowego bazarku", tylko: parkingi z zardzewiałymi ogrodzeniami z siatki, speluna i myjnia. Bazar jest obok rezerwy terenu.

                Szkoła rzeczywiście jest niedaleko. I co w związku z tym? Dzieci zepsują tramwaj? O co chodzi...?
                • Gość: Admiral IP: 195.216.250.* 16.08.11, 11:38
                  Te wszyskie obiekty, o których on pisze są właśnie (poza Lidelm i Carrefurem) lokalizacjami tymczasowymi w rezerwie terenu pod poszerzoną Światowida do 2x3 z tramwajem po środku. Od samego początku przewidziane do wyburzenia.

                  Nie wiem o co temu imbecylowi biega...
    • Gość: Zdziwiony IP: *.jmdi.pl 13.08.11, 22:42
      Ta tymczasowa petla to jakich kolejny chory pomysl. Po co to komu? Przeciez taka kombinacja (najpierw autobus, potem przesiadka na tramwaj ktory z reszta dojedzie do Mlocin a nie jak teraz dojezdza sie do Marymontu) spowoduje ze czas dojazdu bedzie dluzszy niz teraz przez Grota do Marymontu.
      Kto to wymysla???!!!
      Tak na marginesie uswiadamiam mieszkancom Tarchomina/Nowodworow ze ten niby szybki tramwaj ktory ma powstac bedzie, wg zalozen, jechal z petli przy Mehoffera do metra Mlociny 14 min? Teraz autobusem E8 z tego miejsca jade 15 min i to do metra Marymont. Moze mi ktos wyjasnic korzysc z tego tzw szybkiego tramwaju?
      Swoja droga nie dziwie sie ze bedzie jechal 14 min skoro nie wiadomo po co zanim wjedzie na most okraza bloki zamiast jechac Swiderska i bedzie stal na swiatlach przy Swiderskiej bo nie puszczono go w tym miejscu gora. Mi taki tramwaj jest nie potrzebny!
    • Gość: Grex IP: *.samarytanki.waw.supermedia.pl 14.08.11, 07:40
      Dla wszystkich, którzy podpisali się pod protestem powinno się wydać zakaz korzystania z wybudowanej wkońcu linii tramwajowej jak i korzystania z samego mostu.
    • Trasa tramwajowa powinna być wybudowana w wariancie maksymalnym. Protestujący zawsze mogą wrócić do Lubartowa, z którego do Warszawy za chlebem przyjechali.
    • Nie mogę pojąć jednego - dlaczego na siłę próbuje się uszczęśliwiać ludzi gdy tego nie chcą - wydane bez potrzeby pieniądze i nerwy - budować tam gdzie się wręcz dopominają - a takich miejsc jest sporo !. Znów zmarnowane pieniądze ! . Brawo władze Warszawy !!! Brawo !
      • Na Tarchominie i Białołęce też się dopominają tramwaju, a tam gdzie twierdzisz, że się "dopominają" zaraz znajdą się tacy, którzy krzykną NOT IN MY BACKYARD! W Warszawie zawsze znajdzie się parę osób, które chciałyby korzystać ze wszystkich dobrodziejstw wielkiego miasta pod warunkiem, że to miasto zatrzyma się 150 m od ich okien. Mentalność ludzi, którzy od pokoleń mieszkali w chałupie z widokiem na pół ojczyzny nie tak łatwo zmienić.
      • Gość: jabbaryt IP: *.181.60.125.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.08.11, 10:56
        'Nie mogę pojąć jednego - dlaczego na siłę próbuje się uszczęśliwiać ludzi gdy tego nie chcą - wydane bez potrzeby pieniądze i nerwy - budować tam gdzie się wręcz dopominają - a takich miejsc jest sporo !. Znów zmarnowane pieniądze ! . Brawo władze Warszawy !!! Brawo ! '

        Mnie mieszkańcy Tarchomina unieszczęśliwiają, gdyz blokuja cały most Toruński i przejazd przez Wisłę to przeprawa.
        Mamy więcej samochodów w Warszawie na 1000 mieszkańców niz w Berlinie, który ma lepszą infrastrukturę. Warszawa MUSI przestawić się na komunikacje zbiorową. Inaczej staniemy w korkach i udusimy się w spalinach.
      • Gość: wacuś IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.11, 17:30
        Na Tarchominie zamieszkala sama wieś która przybyla do Warszawy za chlebem i karierą.Siedzą w tej poczekalni i czekają na okazję kiedy czmychną do Centrum.Nie chcą tramwaju to im metro wybudować na trasie Żerań-Tarchomin albo woly puścic i wozy drabiniaste.
        • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 17:48
          Jak idać buraków wiecej w centrum niz na tarcho. Nie zamierzam sie stamtad ruszac, bo w przeciwienstwie do takich jak ty, ktorzy mieszkaja w 25 metrowych "apartamentach" w centrum miasta ja wole zielen i klimat przedmiescia. Raczej slaby z ciebie etnograf jesli w ogole wiesz co to znaczy. Zapraszam frajerze na tarcho. Zobaczymy jaki jestes mocny bueheheh
    • Gość: jabbaryt IP: *.147.232.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.08.11, 11:05
      Dla tych co nie byli za granicą to chciałbym uświadomić że metra są pod ziemią tylko w ścisłym centrum. W Londynie większa cześć torów przechodzi na powierzchni i ciągnie się między domami. Ludzie jakoś nie protestują, ale tam demokracja ma tradycje i ludzie potrafią dbać nie tylko o własną d... ale i o dobro wspólne.
      • Gość: gościu IP: 178.73.49.* 14.08.11, 13:00
        też dziś o tym samym myślałem, szkoda że rządzi nami je*ana mafia PO, która ma w dupie ludzi i chcę tylko wpływów, władzy i korzyści materialnych... Ktokolwiek głosuje na PO ten musi być idiotą.
      • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 16:10
        Tylko, ze w londynie metro buduja od osiemnastego wieku i nie koliduje ono z budynkami, ktore juz powstaly. Dla odmiany w Berlinie metro jest w calosci pod ziemia. Gdyby plany budowy tramwaju na tarcho mialy racjonalny ksztalt, to bylbym jego goracym oredownikiem. Niestety ktos w ratuszy wpadl na pomysl zeby zrobic go po taniosci. A ze ludzie nie beda zadowoleni, to co? Ktos tu wspominal o wzroscie wartosci mieszkan. Nie wiem jakim cudem moje mioaszkenia mialoby byc wiecej warte jesli sto metrow od mojego okna bedzie ejzdzil halasliwy tramwaj. Kto je ode mnie odkupi za obecna wartosc 400 000 zl? Jesli chcecie to zapraszam, a ja wyniose sie w ta czesc tarchomina, w ktorej tramwaj nigdy nie powstanie.
        • Gość portalu: fuckU napisał(a):

          > Tylko, ze w londynie metro buduja od osiemnastego wieku i nie koliduje ono z bu
          > dynkami, ktore juz powstaly. Dla odmiany w Berlinie metro jest w calosci pod zi
          > emia. Gdyby plany budowy tramwaju na tarcho mialy racjonalny ksztalt, to bylbym
          > jego goracym oredownikiem. Niestety ktos w ratuszy wpadl na pomysl zeby zrobic
          > go po taniosci. A ze ludzie nie beda zadowoleni, to co? Ktos tu wspominal o wz
          > roscie wartosci mieszkan. Nie wiem jakim cudem moje mioaszkenia mialoby byc wie
          > cej warte jesli sto metrow od mojego okna bedzie ejzdzil halasliwy tramwaj. Kto
          > je ode mnie odkupi za obecna wartosc 400 000 zl? Jesli chcecie to zapraszam, a
          > ja wyniose sie w ta czesc tarchomina, w ktorej tramwaj nigdy nie powstanie.

          Berlin to nie najlepszy przykład - w mieście jest sporo linii U-bahn wyjeżdżających na powierzchnię, podobnie linie drugiej sieci szybkiej kolejki - S-bahnu- w większości przebiegają w poziomie ziemi albo na nasypach i wiaduktach. Często pociągi (tramwaje także), jeżdżą w odległości kilku metrów od okien mieszkań. Ludzie albo to akceptują, albo się w mieście nie osiedlają.

          Mieszkanie jest tyle warte, ile za nie ktoś jest chętny zapłacić.
          Być może znajdą się tacy, którzy nie chcieliby go za darmo i tacy, którzy zapłacą 500 000, jeśli mieszkanie i lokalizacja się spodoba.
          • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 16:40
            Gratuluję! Pierwszy racjonalny głos w tej dyskusji będący odpowiedzią na moje posty. OK, w Berlinie jest S-Bahn ktory jezdzi po torach w duzej mierze wznisionych nad jezdnia. Akurat stolica Niemiec to przyklad sieci komunikacyjnej prawie idealnej. Na jednej stacji zatrzymuje sie metro, tramwaj, s-bahn i autobus. Wszystko pieknie, ale dlatego ze jest przemyslane. W przypadku tarchomina tak rozowo nie jest. Nawet watek poruszony w tym artykule: zawrotka, to jakis potwor. Nie ma miejsca na pętlę? Nie ma sprawy, zrobimy zawrotkę. To tylko pokazuje ze tramwaj jest w pewne miejsca na tarcho wciskany na sile. To będzie jedna wielka prowizorka. Rozgrzebia teren, a potem niedokonczona siec trakcyjna bedzie straszyc latami. Ktos tu wspominal o demokracji. W niej bierze sie pod uwage glos ludzi bezposrednio zainteresowanych danym zagadnieniem. W przypadku mieszkancow tarcho nikt sie tym nie przejmuje, a jak widac nawet na forum internetowym wlasne zdanie nie jest brane pod uwage. Twoj glos to wyjatek, ale niestety nie przekonuje mnie. Mimo wszystko fajnie jest sie roznic, ale konkretnie i z klasa. PZDR.
            • Gość portalu: fuckU napisał(a):

              W przypadku tarchomina tak rozowo nie jest. Nawet watek poruszony w tym artykule: zawrotka, to jakis potwor.
              > Nie ma miejsca na pętlę? Nie ma sprawy, zrobimy zawrotkę. To tylko pokazuje ze
              > tramwaj jest w pewne miejsca na tarcho wciskany na sile. To będzie jedna wielka
              > prowizorka. Rozgrzebia teren, a potem niedokonczona siec trakcyjna bedzie stra
              > szyc latami.

              Jestem przeciwny prowizorkom.
              Tramwaje powinny być szybkie, pojemne, ciche i często kursować. Takich życzę mieszkańcom Tarchomina i innym mieszkańcom Warszawy. Sobie również.
              Tam, gdzie nie może być tramwaju, niech będzie nowoczesny autobus.

              Pojemne i ciche autobusy elektryczne to chyba pieśń odległej przyszłości...

        • Gość: jabbaryt IP: *.147.20.239.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15.08.11, 10:12
          A co to za argument że metro powstało w 18 wieku. To znaczy skoro u nas nie powstało w XIX wieku to tak ma zostać? Jak nie chcecie tramwajów wasza sprawa, przestańce tylko korzystać z mostu Toruńskiego, bo przeszkadzacie tym którzy mieszkaja blisko niego, i blokujecie tranzyt.
    • Gość: Cazares IP: 178.73.49.* 14.08.11, 14:43
      Hehe, uderz w stół, a słoiki się odezwą. Napływ chciałby mieć w Warszawie metro, tanie bilety, ciszę, spokój, darmowe parkingi i oczywiście autostradę, żeby móc co weekend szybko dowozić z Łukowa, Grójca i Ryków kiełbasę, ziemniaki i ogórki - podarki od kochającej rodziny. Tylko że gdy próbuje się w tym mieście coś budować/urządzać, napływ zaczyna tupać nóżkami. I wołać: wszędzie, byle nie na moim podwórku! Bo ja chcę mieć zieloną trawkę, pluskający strumyk i śpiewające ptaszęta, a poza tym w Lubartowie to jeszcze miałem widok na całą ojcowiznę i na sad z jabłuszkami. A tu mi jakiś tramwaj chcą budować! No, ja bym nim chętnie pojeździł, tylko niech zrobią tak, żebym przystanek miał przy domu, a hałas i smród torowiska - 300 metrów dalej!

      Jak na ironię, to właśnie głównie ci ludzie głosują na bufet. Jesteśmy dziwnym krajem...
      • Most Północny powinien być chyba otworzony dopiero po wybudowaniu i uruchomieniu linii tramwajowej do Winnicy, która jest jego integralnym elementem. Jeszcze 2-3 lata w korkach na Modlińskiej i mieszkańcy Tarchomina prawdopodobnie polubią tramwaj. Dla tych, którzy są innego zdania zawsze pozostaje alternatywa - można się stamtąd wyprowadzić - jest wiele miejsc w Warszawie i poza nią, gdzie nie jeżdżą tramwaje albo w ogóle nic nie jeździ.
        • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 16:18
          Aco ta za argument zeby sie wyprowadzic? A jesli wladze miasta zdecyduja zeby otworzyc ci zakald akrny pod oknem to nie ebdziesz protestowal tylko sie wyprowadzisz? Co was ludzie boli w tym, ze ktos ma inne zdanie i nie godzi sie na cos, co wladza narzuca mu wbrew jego woli. Sorry, ale na tarcho mieszkam od 1994 roku i nie zamierzam sie stamtad wyprowadzac bo ktos nagle wpadla na genialny pomysl zeby wsadzic mi pod okno tramwaj. Niech go puszcza wzdluz ulicy modlinskiej, to wtedy nie ebdziemy stac w korkach bo to tylko ona sie korkuje. Wewnatrz osiedla korkow nie ma, a autobusy daja rade.
          • Gość portalu: fuckU napisał(a):

            > Aco ta za argument zeby sie wyprowadzic? A jesli wladze miasta zdecyduja zeby o
            > tworzyc ci zakald akrny pod oknem to nie ebdziesz protestowal tylko sie wyprowa
            > dzisz?

            Będę mieszkał dalej, albo się wyprowadzę - to zależy od różnych czynników, ale nie będę protestował. Miasto nie jest moją prywatną własnością.
            Na Tarchominie mieszkają dziesiątki tysięcy ludzi. Nie zastanawiałeś się, że mogą na temat tamtejszej linii tramwajowej mieć odmienną opinię niż Ty?




      • Gość: fuckU IP: 195.8.217.* 14.08.11, 16:51
        NO TO SOBIE POPISALES. NIE LICZAC BŁĘDÓW, WYMUSZONEJ IRONII I DYSKRYMINACJI NIE DOSTRZEGAM W TYM ŻADNEGO KONKRETU. CHYBA WARSZAWSKA NIEDZIELA CI NIE SLUŻY, SKORO NIE MASZ NIC LEPSZEGO DO ROBOTY NIŻ POKAZYWAĆ W NECIE JAKIM JESTEŚ IGNORANTEM.
    • Jak wolą smród z autobusów dowożących do pętli, to proszę bardzo.
    • Gość: Paweł IP: *.com 14.08.11, 21:02
      Niech miasto nie buduje im tramwaju, są inne miejsca, gdzie tramwaje są planowane z dłuższą perspektywą, ale mieszkańcy czekają na nie z niecierpliwością. Zwłaszcza linia Budowlana (Bródno)-Most Krasińskiego-Pl.Wilsona-Krasińskiego-Maczka-linia na Bemowo. Błagamy o tę trasę! ZTM ma w nosie te okolice i np. na Krasińskiego dał jedno 122 co 10-20 minut, czysta złośliwość!
      • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 15.08.11, 14:30
        > Niech miasto nie buduje im tramwaju, są inne miejsca, gdzie tramwaje są planowane
        > z dłuższą perspektywą, ale mieszkańcy czekają na nie z niecierpliwością. Zwłaszcza
        > linia Budowlana (Bródno)-Most Krasińskiego-Pl.Wilsona-Krasińskiego-Maczka-linia
        > na Bemowo
        . Błagamy o tę trasę!

        Hehehehe!!!! Chyba nie wiesz o czym piszesz! Mieszkańcy Krasińskiego zapowiedzieli przykuwanie się do torów, żeby tramwaj tamtędy nie przejechał!!!!
        • Gość: Paweł IP: *.com 16.08.11, 13:42
          Zauważ pewne delikatne podobieństwo z tym, co dzieje się na Tarchominie. Poza tym na Żoliborzu jest inna, gorsza sytuacja. Podczas gdy Tarchomin jest obłożony liniami przyspieszonymi co minutę, Krasińskiego jest pustynią komunikacyjną z jednym nędznym 122 co 20 minut poza szczytem. Albo Żoliborz dostanie ten most i tramwaj, albo nadal będziemy namawiać wszystkich sąsiadów do jazdy "za opłatą odpowiadającą standardowi obsługi".
        • Gość: albert IP: *.acn.waw.pl 22.08.11, 23:52
          My też nie chcemy tramwaju na Krasińskiego. I mostu Krasińskiego tez nie chcemy.
      • Gość portalu: Paweł napisał(a):

        > Zwłaszcza
        > linia Budowlana (Bródno)-Most Krasińskiego-Pl.Wilsona-Krasińskiego-Maczka
        > -linia na Bemowo

        Dla ścisłości: już nie ul. Budowlana ale ul. Matki Teresy z Kalkuty. Nazwa dłuższa niż tramwaj :)

        --
        Schody ruchome są po to, żeby na nich stać.
        Schody nieruchome są po to, żeby nimi iść.
    • Gość: pipik IP: *.ukl.uni-freiburg.de 15.08.11, 13:18
      5 lat temu mieli smrod krowy, teraz dorobili sie AUTA (!) i juz komunikacji miejskiej nie potrzebuja! wola sie wozic w korkach, dla ograniczonych mozgow 2h dziennie zmarnowane na gapienie sie na poprzedzajacy samochod to nic, zreszta moze rzeczywiscie nie potrzeba tramwaju - tak to beda sie dluzej gapic w TV, a tramwaj bardziej oszczedny i akcyzy za paliwo panstwo nie bedzie mialo...
    • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 15.08.11, 14:28
      Nie dajcie sobie mieszać w głowach i szczuć na siebie. Wybieg z mieszkańcami to kolejna przykrywka dla spieprzonej dokumentacji trasy.
    • Nie chca trama..
      No prosze a ja słyszałem, że na Białołęce sami zwolennicy postępu i PO i w życiu im do głowy nie przyjedzie tak jak u nas na Żoliborzu protestować przeciwko hałasowi i uciążliwym inwestycjom
    • Nie chca trama..?
      No prosze a ja słyszałem, że na Białołęce sami zwolennicy postępu i PO i w życiu im do głowy nie przyjedzie tak jak u nas na Żoliborzu protestować przeciwko hałasowi i uciążliwym inwestycjom
    • Gość: wars IP: *.134.130.147.static.crowley.pl 16.08.11, 13:27
      hahahaha
    • Gość: bandzior IP: 78.133.253.* 18.08.11, 08:27
      to chyba wymówka urzędu miasta, które po prostu nie chce budować tej linii tramwajowej, nie wyobrażam sobie możliwości jej zablokowania gdyby rzeczywiście miasto chciało ją zbudować.
      A swoją drogą jak widzę na drodze rejestrację WA to uważam na chama ...

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.