REDUTA- oferta Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • PONIŻEJ OGÓLNA OFERTA PRZESŁANA PRZEZ REDUTĘ. Kolejny krok to
    spotkanie z nimi w celu pokazania budynków i przekazania
    dokumentacji. Na tej podstawie Reduta sporządzi szczegółową ofertę.
    Wtedy zorganizujemy spotkanie wspólnoty i podejmiemy decyzję.



    Dziękujemy Państwu za zaproszenie do przedstawienia naszej oferty.
    „REDUTA-NIERUCHOMOŚCI” sp. z o.o. od lat zajmuje się profesjonalną i
    całościową obsługą nieruchomości mieszkalnych i lokalowych. Na
    terenie Krakowa zarządzamy i administrujemy wieloma obiektami,
    zarówno nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych jak i budynkami
    prywatnymi. Klienci z którymi współpracujemy powierzyli naszej
    opiece juŜ ponad 1500 lokali mieszkalnych i usługowych.

    W pobliŜu Państwa nieruchomości zarządzamy kilkunastoma Wspólnotami
    połoŜonymi przy ul. Obozowej, ul. Pszczelnej, ul. Raciborskiej i ul.
    Drukarskiej.Pozostałe obsługiwane przez nas nieruchomości znajdują
    się w Rynku Głównym, przy al. Beliny-PraŜmowskiego, ul.
    Białoprądnickiej, ul. Długiej, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej, ul. Ks.
    Meiera,ul. Pagórkowej, ul. Feliksa Konecznego, ul. Frycza
    Modrzewskiego, ul. Mikołaja Reja i ul. LudwikaSolskiego.

    Jako sprawdzona na krakowskim rynku nieruchomości firma, „REDUTA–
    NIERUCHOMOŚCI”ustanawiana jest równieŜ przez sąd do pełnienia
    zarządu i administracji nieruchomościami.

    Naszymi atutami są:
    • wieloletnie doświadczenie na krakowskim rynku nieruchomości,
    • wymagane prawem licencje zawodowe,
    • określony limit administrowanych nieruchomości przypadający na
    jednego zarządcę, tak aby kaŜdej nieruchomości poświęcić maksymalnie
    duŜo uwagi,
    • umiejętność rozwiązywania nietypowych problemów formalno-prawnych,
    • doświadczenie w egzekwowaniu od wykonawcy budynku (Developera)
    usuwania usterek w trakcie trwania udzielonej na budynek gwarancji,
    • polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu
    zarządzania nieruchomościami,
    • współpraca z wieloma rzetelnymi i sprawdzonymi firmami
    prawniczymi, ubezpieczeniowymi,porządkowymi, remontowymi i
    budowlanymi.

    Szczególnie duŜe doświadczenie posiadamy w organizacji i prowadzeniu
    zarządu i administracji nowopowstałych Wspólnot Mieszkaniowych.
    Jesteśmy gotowi podjąć się bez dodatkowego wynagrodzenia załatwienia
    wszelkich formalności związanych z rejestracja i organizacją
    nowopowstałej Wspólnoty Mieszkaniowej. Zgodnie z obowiązującym
    prawem, konieczne jest bowiem uzyskanie numeru NIP, Regonu,
    załoŜenie rachunku bankowego oraz załatwienie formalności
    w Urzędzie Skarbowym. W dalszej kolejności oferujemy pomoc w wyborze
    i zawarciu niezbędnych umów z dostawcami mediów oraz firmami
    obsługującymi nieruchomość, w stworzeniu pierwszegoplanu budŜetu
    nieruchomości, projektu statutu Wspólnoty oraz regulaminu porządku
    domowego.

    Z naszej strony mogą Państwo liczyć na rzetelną i fachową pomoc
    prawną, księgową, pomoc w podjęciu niezbędnych decyzji odnośnie
    wyboru solidnych firm obsługujących nieruchomość. Od kilku juŜ lat
    współpracujemy z biurem prawnym „Chrobakiewicz i Partnerzy” przy ul.
    Józefitów 6 w Krakowie, które specjalizuje się w problematyce
    prawnej Wspólnot Mieszkaniowych, oraz Biurem Notarialnym przy al.
    Beliny-PraŜmowskiego 14 w Krakowie. Współpracujemy z kilkoma
    sprawdzonymi firmami konserwatorsko-remontowymi zapewniającymi
    fachowe usługi (prace ogólnobudowlane, naprawy dachu, instalacje wod-
    kan, elektryka). MoŜemy równieŜ polecić Państwu solidne firmy
    porządkowe utrzymujące czystość na zewnątrz i wewnątrz nieruchomości
    (w tym równieŜ utrzymanie zieleni i odśnieŜanie w okresie zimy).
    Ponadto organizujemy i prowadzimy zebrania członków Wspólnoty,
    przygotowujemy roczne sprawozdania finansowe wraz z planami
    budŜetu nieruchomości, sporządzamy projekty statutów Wspólnoty oraz
    projekty regulaminu porządku domowego.

    W związku z duŜą ilością obsługiwanych nieruchomości, „REDUTA-
    NIERUCHOMOŚCI” posiada atrakcyjne rabaty na usługi kominiarskie,
    porządkowe, konserwatorskie, remontowe, internetowe, monitoringowo-
    ochroniarskie, ubezpieczeniowe.

    Propozycję współpracy prowadzenia administracji nieruchomością
    wspólną składamy Państwu zgodnie z niŜej przedstawionym zakresem
    obowiązków:
    Obsługa administracyjna:
    - prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych,
    - ustalanie wymiaru opłat z tytułu kosztów uŜytkowania
    lokali:zaliczki eksploatacyjnej, zaliczki na fundusz remontowy, oraz
    opłat zwrotnych za dostarczane do lokalu media (centralne ogrzewanie,
    ciepła i zimna woda, wywóz nieczystości stałych),
    - dokonywanie przeliczeń wymiaru naleŜności w przypadku zmiany
    wysokości ceny mediów,
    - wystawianie i doręczanie zawiadomień o zmianie wysokości opłat,
    - prowadzenie imiennych kartotek finansowych w zakresie naliczonych
    opłat, naleŜnych odsetek,dokonanych wpłat oraz występujących
    zaległości lub nadpłat,
    - kontrolowanie terminowości wpłat,
    - wystawianie i przesyłanie dłuŜnikom upomnień,
    - windykacja naleŜności,
    - wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali,
    - przyjmowanie wszelkich zgłoszeń, interwencji i wniosków od
    uŜytkowników i właścicieli lokali,
    - sporządzanie rozliczenia finansowego oraz rocznego planu
    gospodarczego dla nieruchomości,
    - przygotowanie i prowadzenie corocznych zebrań członków Wspólnoty.
    Obsługa księgowo-bankowa:
    - prowadzenie dla nieruchomości odpowiedniej księgowości finansowej
    i sprawozdawczości w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi
    przepisami i ustawą o rachunkowości,
    - księgowanie dokumentów zafakturowanych na nieruchomość wspólną
    przez kontrahentów obsługujących nieruchomość oraz dostawców mediów
    zgodnie z uchwalonym przez Wspólnotę planem kont,
    - przygotowanie informacji finansowych o poniesionych kosztach
    utrzymania nieruchomości oraz przychodach,
    - wystawianie przelewów bankowych regulujących bieŜące płatności,
    - księgowanie wyciągów bankowych dotyczących części wspólnej
    nieruchomości, oraz księgowanie analityczne na poszczególne lokale.

    Obsługa porządkowo-techniczna (nadzór nad wywiązywaniem się z
    obowiązków firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości zgodnie
    ze stosownie zawartymi umowami):
    - utrzymanie czystości i porządku na części wspólnej nieruchomości,
    - utrzymanie terenu przynaleŜnego do nieruchomości (chodniki, ciągi
    komunikacyjne, tereny zielone)poprzez ich bieŜące sprzątanie,
    oczyszczanie chodników ze śniegu i błota, oraz grabienie i
    oczyszczanie trawników,
    - utrzymanie w naleŜytym stanie porządkowym miejsc składowania
    odpadów bytowo-komunalnych(kubły, kontenery, śmietniki),
    - wykonywanie obowiązkowych przeglądów określonych Prawem
    Budowlanym, konserwacja i bieŜące naprawy nieruchomości oraz
    urządzeń technicznych,
    - sporządzanie na podstawie kontroli stanu technicznego budynku
    zestawień potrzeb remontowych,
    - prowadzenie dokumentów określonych przepisami Prawa Budowlanego i
    dozoru technicznego, w szczególności obowiązkowej ksiąŜki obiektu
    budowlanego, dokumentacji technicznej, wpisy z wymaganych przeglądów
    technicznych nieruchomości, protokoły i opinie z przeglądów
    kominiarskich,
    - kontrola nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii
    elektrycznej, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci,
    - prowadzenie bieŜącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich
    niezwłoczna realizacja,
    - odczytywanie zuŜycia mediów z indywidualnych liczników zgodnie z
    przyjętym okresem rozliczeniowym.

    Na Państwa Ŝyczenie gotowi jesteśmy przedstawić referencje od
    Zarządów właścicielskich zporównywalnych Wspólnot Mieszkaniowych lub
    uzyskać zgodę na podanie bezpośrednich telefonów kontaktowych.
    Stawka wynagrodzenia za kompleksową obsługę administracyjną i
    księgową nieruchomości podlega kaŜdoraz
    • witam wszystkiech po urlopie:)

      REDUTA przesłała oferte cenową. TRudno ją jednoznacznie porównać z
      cenami Sobola- szczegóły zweryfikujemy na jutrzejszym spotkaniu.
      Poniżej wklejam treśc maila od REDUTY:

      Kraków dnia 15.10.2007
      ul. Konecznego 6/4U Kraków 31-216
      tel.: /012/416-16-36 reduta@reduta.krakow.pl
      Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości
      przy ul. Obozowej 42 i 42A w Krakowie
      Szanowni Państwo,
      W nawiązaniu do przeprowadzonych rozmów oraz zgodnie z zakresem
      obowiązków
      przedstawionych w uprzednio przekazanej ofercie ogólnej, składamy
      Państwu propozycję zaliczki na
      utrzymanie części wspólnej nieruchomości w wysokości 1.40 zł/m2
      powierzchni uŜytkowej budynku.
      W zaliczce tej zawarte są następujące koszty:
      - 0.40 zł/m2 - wynagrodzenie za obsługę administracyjną i księgową
      nieruchomości,
      - 1.00 zł/m2 - wszelkie koszty związane z utrzymaniem części
      wspólnej nieruchomości,
      w szczególności:
       koszt porządku i czystości na części wspólnej nieruchomości
      (chodniki, ciągi
      komunikacyjne, tereny zielone),
       koszt konserwacji części wspólnej nieruchomości (elektyk, wod-kan
      i gaz),
       koszt ubezpieczenia budynku,
       koszt energii elektrycznej w części wspólnej nieruchomości,
       koszt wody zuŜytej w części wspólnej nieruchomości,
       koszt prowadzenia rachunku bankowego,
       koszt obowiązkowych przeglądów technicznych (kominowy, gazowy).
      Szczegółowe informacje udzielone zostaną Państwu na spotkaniu w dniu
      18.10.2007 r.
      Z powaŜaniem:
      Jakub Wojkowski
      Tomasz Rzepa
      REDUTA-NIERUCHOMOŚCI


    • dopytałam REDUTE o opłaty za garaże i miejsca postojowe

      P. Tomasz powiedział, że podana przez niego cena ok 20zł m-cznie (!)
      to szacunkowy koszt energii, sprzatania na bieżąco, sprzatania
      maszynowego 4 razy wroku, konserwacji systemu wentylacyjnego i
      bramy. Za zarządzanie garażami i miejscami sama REDUTA nie bierze
      żadnych opłat "dla siebie". Oczywiście możemy pozostać przy
      dotychczasowym standardzie utrzymania garaży i płącić jedynie za
      energię i sprzatanie raz w m-cu. Wszystko jest do ustalenia.

    • Zaproponowaną przez Redutę "złotówkę" można będzie zredukowac, ale o
      kilka symbolicznych w łaściwie, procent.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.