Dodaj do ulubionych

Etap Sofa - jakość

01.04.12, 18:47
Czy któraś z Was ma może meble z Etap Sofa. Mam ochotę zamówić zestaw Marrone, ale w sieci mnóstwo informacji o kiepskiej jakości. Cena nieadekwatna do wykonania. Ma ktoś może meble z tej firmy? Czy rzeczywiście pozostawiają dużo do życzenia jeśli chodzi o wykonanie? Z góry dziękuję za opinie.
Edytor zaawansowany
  • mp-s 04.04.12, 15:32
    Witam, ja mam zestaw Mateo, już jakieś 4 lata. Eksploatuje go 4-osobowa rodzina i ciągle wygląda dobrze. Trzeba mieć jednak świadomość, że powierzchnia nie jest idealnie gładka, tzn. jak wstaniesz, zostaje "ślad", ale to chyba standard przy skórze. Ja jestem zadowolona, drugi raz wybrałabym ten sam.
    Jak masz jakieś pytania, to śmiało.
    M.
  • bania2604 07.07.14, 13:09
    Nigdy w życiu.

    Ludzie nie kupujcie tego dziadostwa !!!!!

    Meble bardzo kiepskie, Pani od reklamacji beznadziejna, Panowie serwisanci makabra.
  • cencelina 11.03.15, 13:28
    witam ja zakupiłam sofę i fotel z tej seri ETAP dramat poduszki się zbijają a jak dzwoniłam na reklamację to owszem przyjechali po 3 tygodniach i tylko podgrzali te poduch po czym miały zwiększyć swą obiętość . tak też się stało ale efekt był krótki .Po ponownym telefonie stwierdzili że mogą zabrać mebel do reklamacji na jakieś 4 tyg. Dodam że meble kosztowały 5 tyś .Skóra naturalna nie pęka ale już nigdy tego nie kupię wolę tkaninę. Meble ze skóry są do salonów bardzo mało urzywanych a nie do pokoju dziennego
  • joanka-r 04.04.12, 19:46
    Ja mam narożnik marrone +podnóżek/pufę. Najpierw oglądałam w necie, potem pojechałam 80 km do innego miasta aby zobaczyć, dotknąć, pomacać. Nikt nie kupuje mebli za prawie 8 tys, nie oglądając jej wcześniej. Użytkujemy 2 miesiące, raz goście na niej spali, ponoć wygodna. Wykonana rewelacyjnie, moce szwy, dobra skóra. Dla mnie rewelacja. Nawet psiak nie jest w stanie jej podrapać pazurkami.Czekałam tylko 10 dni na dostarczenie do domu.
    --
    ''No właśnie Wy wydajecie się nie wiedzieć o czym mowa''
    by Zia 86.
  • magdalaena1977 04.04.12, 20:15
    Mam sofę Andrea od 6 lat w kremowej skórze. IMHO wygląda jak w dniu zakupu.

    Ale ja nie mam dzieci ani zwierząt, a na co dzień siedzisko przykrywam narzutą.
    --
    Magdalaena
  • joanka-r 04.04.12, 22:16
    nakrywanie narzutą to chyba przegięcie, tym bardziej, że siadają na niej tylko dorośli.
    --
    ''No właśnie Wy wydajecie się nie wiedzieć o czym mowa''
    by Zia 86.
  • 2m.g 29.06.12, 08:29
    Przestrzegam przed zakupem skórzanych mebli firmy ETAP,dostarczą ci mebel ze skazami i bliznami w centralnych i widocznych miejscach mebla nie uznają reklamacji zasłaniając się naturalnością skóry zostawiając cię z wybrakowanym towarem.
  • madziawawa 29.06.12, 22:04
    Od 4 lat jestem posiadaczką narożnika MINIMAX. Wygląda prawie jak nowa, niedawno dopiero pojawiły się malutkie przetarcia na samym narożniku - prawie niewidoczne. Ja polecam, bardzo łatwy w utrzymaniu - czyszcze wilgotnymi chusteczkami + od czasu do czasu krem nivea. Dodam że narożnik używany przez 2 dorosłych i 2 dzieci (więc służy jako trampolina, droga dla samochodów, ogólnie jest miejscem szaleństw dzieciaków). Mamy narożnik w kolorze krem i chropowatą skórą.
  • joanka-r 04.08.12, 18:09
    2m.g skoro przyjęłaś towar z wadą. to jesteś sama sobie winna. Swoja sofę oglądałąm dokładnie, zanim wypłaciłam za nią pieniądze.
    --
    ''No właśnie Wy wydajecie się nie wiedzieć o czym mowa''
    by Zia 86.
  • kajtekiiga 03.09.12, 21:49
    Owszem obejrzalam wyeksponowaną w salonie. Natomiast po zaplaceniu przywieziono, rozpakowano i już nie można zwrócić tylko reklamować. A jak z reklamacją wygląda, to napisałam. Skandal!!!
  • jac.74 02.01.13, 21:57
    Ja mam dokładnie taką samą historię !!! Porażka !!! Kupiłem meble w Poznaniu . Na wystawie meble pierwsza klasa . Sprzedawca zachwala po niebiosy - Panie górna półka ( ale tylko cenowa niestety ) . Po rozpakowaniu mebla rozczarowanie . Skóra masakra ( a zamówiłem lepszą - droższa o 15 % - miała być SUPER ) . Skóra oczywiście pomarszczona , nie naciągnięta , krzywe szycia , zacinający się automat półeczki - schowka , pod siedziskiem są szuflady - schowki , które pukają podczas siadania i wstawania . MASAKRA !!! Oczywiście serwis przyjechał , przyjął wszystkie uwagi (cała strona protokołu ) zdjęcia itd i pojechał . Następny przyjazd zabranie mebla i czekanie . Zgodnie z protokołem uszkodzenia miały być naprawione ( wymiana skóry) itd w warunkach fabrycznych . Nadzieja i zapewnienia ,że będzie OK . Meble przyjeżdżają i ponowna porażka . Większość zgłoszonych usterek nie ruszona . Oczywiście skóra nie wymieniona . Wątpię czy serwis zrobił cokolwiek . Serwisant zdziwiony ale robił ponownie protokół i oczekiwanie ......mam dosyć . To są kpiny .....Mebel za 12 000 wygląda jak zrobiony w warsztacie przez ucznia . Gdzie jest kontrola jakości ...jest ISO ... super jakość ....meble w TVN ...miałem nadzieję, że będzie szok ...i był ale w drugą stronę . Reasumując dajcie sobie spokój z tą firmą . Ja zastanawiałem się nad KLEREM i teraz bardzo żałuję .
  • meblecanyon 01.04.15, 16:52
    Ostrzegam !!! Meble kupiłam w JMS Sofa nie całe półtora roku temu , zestaw 2 i 3 foteli . Rodzina mała, osoby dorosłe często przebywające poza domem. Przy zakupie mebli kupiłam od razu polecany środek konserwujący i postępowałam zgodnie z zaleceniem producenta. Niestety po kilkunastu miesiącach skromnego użytkowania, skóra zaczęła się łuszczyć. Reklamacja nie uznana , zaproponowali ( dbając o dobro klienta????) wymianę moim zdaniem wadliwej skóry na własny koszt , ale nie gwarantując takiego samego koloru ani faktury skóry, bo moje fotele niby są już stare? Nie wiem jak mam to rozumieć? Łaskę mi robią? Najpierw sprzedaję wadliwy produkt , a później łaskawie mogą wymienić nie dając gwarancji że będzie to wyglądać przyzwoicie? Fotele za niespełna 10 000 zł? Ja już nigdy więcej nie kupię niczego w tej firmie i nikomu nie polecam .
  • szydercakrk 03.08.12, 21:56
    Nie polecam!
    Jestem ich klientem ETAP SOFA od kilku lat i jak dotąd byłem zadowolony ,Czar fajnej sofy prysł po 3 reklamacjach niestety -firma serwisowa obsługujaca firmę z wygadanym pracownikiem ( prawdopodobnie szefem) - porażka działa tylko w imieniu firmy na zasadzie niech Pan sam pisze skoro ma Pan więcej uwag!.Reklamację która nie została naprawiona przywożą w godzinach wieczornych wiec nie ma możliwości skontaktowania sie z dystrybutorem .po prostu jakas partyzantka i tyle,krew człowieka zalewa -kolejne 5 lub 6 tygodni na materacu ----proponowano nam dostarczenie mebla wcześniej ale kurierem bez oplat oczywiście ale dobrze że nie poszliśmy bo usterki znów trzeba bylo by reklamowac co przedłuża cały proceder ----- mam inny mebel wypoczynkowy tej firmy ma 7 lat i jest ok może dla tego że kupiony został z ekspozycji i był wykonany bez zastrzeżeń jak do tej pory skóra jest w stanie idealnym itd .Popsuła sie firma i ich wyroby !!! przykro ale cóż konkurencja w tym temacie jest duża !.Nie polecam Etap Sofa!!
  • dds6 05.08.12, 10:44
    W sumie jeszcze nie zakupiłam tych mebli, a po niektórych postach mam niezłą zagwostkę.
  • pitahaya1 05.08.12, 15:36
    Ja mam zestaw podobny do Lacrimy. Boki są płaskie. Mojego zestawu już nie ma.
    Użytkowany od 5 lat, kolor ecru. Na stanie duże dzieci i pies. Zestaw, poza tym, że dość szybko się brudzi, wygląda jak nowy.

    --
    "Kiedy inni mają wobec człowieka oczekiwania, których nie jest sposób zrealizować, musi on na nowo wyznaczyć swoje cele i iść własną drogą. Dzięki temu przynajmniej ktoś będzie zadowolony"
  • kajtekiiga 03.09.12, 20:12
    miesią temu kupilam kanape Argentono. Fatalnie wykonane siedzisko, niee przylega przt bokach do podstawy, otwory, przez które widać wnętrze kanapy. Reklamacja nie zostala uznana bowiem, jak twierdzą, wykonnie jest zgodne z technoloigią. Nie polecam zkupu mebli tej firmy, w salonach, w folderach i na str. internetowej wszystko piękne. Po rozpakowaniu w domu okazuje się, że bubel i Firma bez żadnej odpowiedzialności za to, co produkuje. Mam zamiar napisać pozew. BM
  • dds6 02.01.13, 23:13
    O, mój wątek się reanimował. W czas, że tak powiem.
    W końcu zamówiliśmy 2 sofy Marrone w kolorze B20.
    Meble rewelacyjne. Miękka, ale wytrzymała skóra. Wszystkie szycia bez zarzutu. Żadnych luzów. Kolor też świetny, bardzo delikatnie prezentuje się ten model w tymże wybarwieniu.
    Skórę muszę koniecznie zaimpregnować, aby posłużyła jak najdłużej.
    U nas obyło się bez zgrzytów. smile Jesteśmy bardzo zadowoleni (tfu, tfu) wink
  • m.b.71 07.06.13, 19:00
    no to masz szczęście smile
    Nasz marrone z Etap Sofa po 1 tyg. się podarł w dwóch miejscach. Poduchy są co prawda wymienne, ale serwis chce te pozszywać :- ( Czas oczekiwania 6tyg(bez możliwości siedzenia ) Przedtem 9 tyg. czekaliśmy na realizację zamówienia(miało być max.7tyg.) To nie jedyne uwagi... brak nam już słów na to wszystko. Wstyd nam przed znajomymi, miał być taki wypas a po tyg. się porozrywał. Do tego te problemy z reklamacją...
    Gdyby chcieli to by mogli wymienić te siedziska w 5 min. ,ale wolą nas utruć !!!
    To samo dotyczy sklepu Ecoline Poznań, Aleje Solidarności, całkowicie się na nas wypieli...
    Nawet na drugą reklamację nie odpisali...Jak na razie to trwa to już 2 miesiące i jesteśmy u punktu wyjścia.
    Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie !!! A było tak super !!! Niestety do momentu złożenia zamówienia i wpłaty zaliczki...
    Oj, długo by pisać...
    Jesteśmy zdruzgotani podejściem do klienta, jednej i drugiej firmy.
    Takich problemów z reklamacją jeszcze nie mieliśmy !!!
  • kristina_barcelona 13.06.13, 14:10
    Szukam właśnie opinii na ich temat bo chce kupić grand vario. ciekawa sprawa z tym serwisem, ciekawe czy nie dotyczy to właśnie dystrybutora. Jak wyglada w ogole reklamacja, odzywaliscie sie do samego producenta? Bo model zajebisty, ale jak czytam o tych problemach z gwarancja... aż sie wierzyc nie chce. W sumie znajomi mają taką skórzaną brązową jakby rogową z Etap i wszystko jest ok, nie wiem jaki to model...
    m.b.71 ale to jak sie porozrywało, tak poprostu? A masz skóre czy inne obicie jakies?
  • pikadooor 13.06.13, 15:39
    Z moją etap sofą nic się nie dzieje, mówię o zestawie Marco, także nie reklamowałam do tej pory, czyli jakieś ponad półtora roku
  • gang_ren 16.06.13, 19:18
    ja mam tą kanapę co chcesz kupić, dla mnie rewelka, do tej pory nic mi się nie dzieje, może ktoś miał pecha po prostu, jeśli reklamacja nie skutkuje w miejscu zakupu trzeba interweniować do producenta



    kristina_barcelona napisał(a):

    > Szukam właśnie opinii na ich temat bo chce kupić grand vario. ciekawa sprawa z
    > tym serwisem, ciekawe czy nie dotyczy to właśnie dystrybutora. Jak wyglada w og
    > ole reklamacja, odzywaliscie sie do samego producenta? Bo model zajebisty, ale
    > jak czytam o tych problemach z gwarancja... aż sie wierzyc nie chce. W sumie zn
    > ajomi mają taką skórzaną brązową jakby rogową z Etap i wszystko jest ok, nie wi
    > em jaki to model...
    > m.b.71 ale to jak sie porozrywało, tak poprostu? A masz skóre czy inne obicie j
    > akies?
  • m.b.71 16.06.13, 20:31
    nasz narożnik marrone Etap Sofa popękał na szwach w dwóch tych samych miejscach(po ok tyg.). Wykonany jest z materiału.
    Ja wszystko rozumiem, jakiś błąd ludzki może się zdarzyć, ale reklamacja powinna wyglądać zupełnie inaczej. Można to zszyć lub wymienić w naprawdę krótszym czasie, ale po co ? Pieniądze skasowane...
    Sklep i producent mają zadowolenie klienta całkowicie w nosie. Czegoś takiego jeszcze nie przerabialiśmy. Wygląda to gorzej niż za PRL-u.
    Sprawa najprawdopodobniej zakończy się w sądzie.
  • essita 08.01.13, 13:48
    Podbijam wątek.
    Kupiliśmy pół roku temu narożnik Etap Ritmo, wszystko wyglądało super, koleżanka go też miała wcześniej, więc długo się nei zastanawialiśmy.
    Niestety, przy trzecim rozkładaniu łóżka do spania urwał się uchwyt do wyjmowania materaca, urwał się, ponieważ był przymocowany za pomocą.. zszywek! Tak, zszywek! U koleżanki jak się okazało był przyszyty normalnie nicią.
    Niedawno natomiast zobaczyłam, że pod podłokietnikiem przez skórę zaczyna przebijac się jakaś decha, jeszcze trochę i przebije skórę.
    Z tych dwóch powodów złożyłam reklamację, na razie czekam na odpowiedź.
    Poza tym bez zarzutu, narożnik wyglądał i wygląda pięknie.


    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/zem3e6yd7xgbrhh4.png
  • ja_arek 12.07.13, 15:54
    Nie warto!!! Niech już nikt się nie da nabrać na jakikolwiek produkt tej firmy!
    Nie dajcie się nabrać na to co widzicie na ekspozycji w sklepie. To co jest w sklepie to całkowicie różny produkt i raczej trudno nawet uwierzyć że pochodzi od jednego producenta. Jak zresztą niechętnie przyznała to jedna Pani w salonie AGATA MEBLE, że w ETAP SOFA na ekspozycję zamawia się meble na specjalne zamówienie. Po tym co mnie spotkało szczerze wątpię aby ta sama firma była zdolna wykonać choć jeden mebel bez kilku wad.
    Zamówiłem zestaw skórzany Marrone na szczęście (szkoda, że tak późno) poczytałem na różnych forach opinię na temat mebli z ETAP SOFA (nawiasem mówiąc bardzo często i szybko te opinie są w dziwny sposób usuwane, ale wciąż pojawiają się nowe) zanim zapłaciłem i odebrałem meble w domu zażądałem możliwości obejrzenia mebli w magazynie sprzedawca w salonie VERSO we Wrocławiu starał się mi to uniemożliwić i zniechęcić do tego, dopóki nie poinformowałem go, że znam prawa konsumenta i mam do tego prawo. Po odpakowaniu mebli okazywało się, że szuflada - skrzynia w sofie pod obiciem skórzanym jest złamana, w fotelu na skórze w miejscach gdzie jest naciągnięta na stelaż są dziury i przetarcia, na wyciąganym podnóżku z fotela przez środek przechodzi paskudny szew którego na ekspozycji wcale nie było, jakość skóry i materiału wewnątrz to dosłownie dramat, wnętrze wykonane jakby siekierą ktoś to wszystko na biegu wyciosał, wystające drzazgi, wystające ostre śruby, zwisające krzywe fragmenty skóry byle jak poprzebijane takerem. Do tego niemal każdy szew na tej skórze był krzywy, skóra była krzywo ponaciągana na każdym siedzisku i, oparciu i po bokach, nawet z tyłu mebla. Kiedy usiadłem na 3 sek. na skórzanym siedzisku powstały głębokie rysy których już nie dało się pozbyć próbami zacierania ręką. Spisałem listę wad, którą kazałem podpisać sprzedawcy. Oczywiście nie zapłaciłem i nie odebrałem mebli. Sprzedawca obiecał że meble wrócą do fabryki i zostaną naprawione. Po kilku tygodniach meble wróciły z fabryki i po ponownych oględzinach niestety okazało się że większość wad nie zostało usuniętych to na dodatek były nowe i to poważniejsze m.in. wielkie wyłamane dziury w konstrukcji drewnianej pod skórą. Sprzedawca znów mnie zapewnił, że następnym razem będzie idealnie. Przy okazji zauważyłem jak sprzedawcy sklepu VERSO we Wrocławiu robią ludzi w balona zdając sobie sprawę, że meble tej firmy nigdy nie są pozbawione wad namawiają aby zapłacić za mebel i przywieść klientowi do domu i tam szukać ewentualnych wad. W ten sposób sklep pozbywa się problemu gdyż pieniążki już ma, a klient musi się sam użerać z firmą ETAP SOFA. Znów odczekałem kilka tygodni i w myśl art. 636 § 1 kc wezwałem pismem do wydania mi mebli zgodnych z umową w określonym terminie. więc zgodnie z art. 635 kc zażądałem zwrotu zaliczki, gdyż firma ETAP SOFA nie wywiązała się umowy w określonym terminie.
    Szczerze mówiąc po prostu w to w ogóle nie wierzę aby ta firma była zdolna wykonać jakiś mebel w minimalnie przyzwoitej jakości w nieokreślonie długim czasie. Cieszę się, że nie mam tych mebli w domu. Kupiłem w końcu meble skórzane, według mnie ładniejsze, tańsze, i naprawdę wykonane bez zarzutu u mniejszego polskiego producenta. Po doświadczeniach z ETAP SOFA naprawdę bardzo przyglądałem się im zanim zapłaciłem ale do niczego nie można się przyczepić i taka pewnie jest ogólna norma u pozostałych producentów mebli skórzanych. Jakość i solidność wykonania wprost nieporównywalna w żadnym aspekcie w stosunku do ETAP SOFA.
    Ludzie proszę was, jeśli już niestety zamówiliście meble w ETAP SOFA nie płaćcie reszty pieniędzy póki nie oglądniecie bardzo dokładnie mebli na magazynie. Sprzedawcy będą robić wszystko aby wam te meble przywieść do domu i pozbyć się wielkiego kłopotu. (szczególnie proszę uważać na sprzedawców salonu VERSO we Wrocławiu)
  • tarantella 12.07.13, 19:41
    A jakiej firmy meble kupiłeś? Komentarze w necie o Etap Sofa powstrzymały mnie od zakupu i chyba dobrze.
  • delphine_delphine 14.07.13, 00:59
    Witam, zamówiłam wypoczynek w Etap Sofa. Po przejrzeniu opinii w necie, również zadecydowałam, aby przed wpłaceniem pieniędzy, obejrzeć mebel w magazynie. W przeciwieństwie do historii opisanej powyżej, nikt mnie nie odwodził od tego, a wręcz przeciwnie. Sklep w którym zamawiałam mebel, udzielił mi wszelkich informacji, miło i kulturalnie. W moim przypadku wszystko było z zamówieniem w porządku - skóra ładnie naciągnięta, bez wad, szwy proste, kolorystyka jaką zamawiałam. Na razie wypoczynek użytkuje się dobrze, brak jakichkolwiek niedoróbek czy wad. Także ja na razie jestem zadowolona z zakupu i mogę polecić.
  • ja_arek 15.07.13, 12:33
    a i tak mnie to kosztowało dużo taniej niż adekwatny zestaw MARRONE z ETAP w tańszej skórze.
  • baba_za_kolkiem 15.07.13, 15:23
    Hej, nie chce bronić Etapu, ale może problem tkwi w salonie Verso? Sprzedaja różne meble i widziałam juz w necie wiele złych opinii przy zakupie własnie tam, nie tylko w przypadku sof Etap. Może to ich obsługa jest do bani?
    Sama szukam dostawców mebli do salonu i z tego powodu przekopuje fora, stąd moja myśl...
  • kristina_barcelona 05.08.13, 09:09
    A kontaktowałes sie bezposrednio z producentem? Aż dziwne ze opinie sa tak podzielone, moze to wina dystrybutora? takie rzeczy nie powinny się dziać, żeby w ogóle zniechęcać do obejrzenia? Ja jak pytałam w salonie o ten Grand Vario Etap Sofa to też mnie zachęcali do dokładnego obejrzenia przed odbiorem. Jestem w szoku, ze tak zostałeś potraktowany.
  • 6boom 25.09.13, 11:15
    Witajcie,
    Jak czytam ten wątek to się głos na głowie jeży ...
    Chcę kupić zestaw Etap-Sofa Prosecco i mam pytanie o doświadczenia z tym modelem.
    Mam cichą nadzieję że w związku z tym, że mebel ten był nagradzany wieloma nagrodami w zeszłym roku to i wykonanie będzie wysokie lub przynajmniej wyższe od Marone.

    Będę wdzięczny za słowo komentarza do tego zestawu.

    ps. ja_arek jak masz zdjęcia ze swojej smutnej "przygody" to bardzo chcę je zobaczyć więc proszę o maila
  • ja_arek 14.09.13, 11:30
    jeśli chcesz to podaj mi adres, a wyślę Ci zdjęcia które robiłem w raz z dokumentacją i dokładnym opisem wszystkich wad z podpisem i pieczątką sklepu "werso" we Wrocławiu.
    Mogę to opublikować na forum wszystkim, co zresztą już robiłem na innym forum. Nie podejrzewaj mnie o takie głupoty. Czy naprawdę wydaje Ci się, że ktoś kto pracował by w firmie Dworaczyk czy jakiejkolwiek innej firmie miałby ochotę, interes, pisać wyłącznie o ETAP SOFA? Piszę akurat tylko o tej firmie a nie o całej konkurencji tej firmy z prostego powodu, nie miałem do czynienia z pozostałymi producentami w tej branży, ale nie uwierzę, że jakakolwiek inna firma meblarska mogła by produkować takie buble. O "dworaczyku" napisałem tylko na prośbę, odpowiedz jakiejś pani. Poczytaj inne fora na temat producentów mebli i zobaczysz czy znajdziesz jeszcze niepochlebne opinie na temat innych producentów. ETAP SOFA jest w sieci jedynym tematem negatywnych opinii. Raczej to Ty wydajesz się być pracownikiem firmy ETAP SOFA (który zresztą nie posiada mebli z tej firmy w domu) i zapewne nie tylko ja takie wrażenie odnoszę.
    Pozdrawiam.
  • mieciuniunio 18.11.13, 22:32
    To ja poproszę, ponieważ właśnie zamierzam kupić mebel Etap sofy, adres:
    mieszkaniekupie małpa onet kropka pl
    czekam z niecierpliwością
    pozdrawiam
  • karolholak 13.10.13, 21:27
    Baaardzo bym prosil o "spowiedz" z tego eventu. Bede bardzo wdzieczny. Chodzi mi odnosnie o jakies nowe pomysly na meble itd.
  • kotojad 14.03.15, 18:26
    Szkoda że już nawet nie można wierzyć komentarzom. Jak widzę, w tym wątku wiele komentarzy wyglądających na pierwszy rzut oka merytorycznie, jest pisanych na zamówienie (zarówno te negatywne jak i pozytywne).
    ja jeśli nie znajdę nic lepszego kupię zestaw z Etap, ale z materiału, nie skóry (ze względów praktycznych )
  • pitahaya1 02.11.15, 18:44
    Mój zestaw nadal stoi smile Psa wprawdzie nie ma, zamiast psa zaś są koty smile
    A kanapa i dwie pufy są nadal. Czyste pomimo koloru i codziennego użytkowania.
    Mogę w razie czego zdjęcie na priv rzucić wink
    Tylko, że ja mam skórę w kolorze ecru.
  • dalenne 03.11.15, 08:59
    Stary, odkopany wątek ale się dopiszę.
    Mam zestaw Etap Pedro od 2006 roku! wink sofa, fotel i puf
    Musiałam wymienić 2 kółka w sofie i listwę w sofie, w funkcji spania, po tylu latach miały prawo się zniszczyć. Poza tym nie dzieje się z tym nic, poduchy super trzymają formę, nic! się nie odkształciło.
    Jedynie tapicerka wymaga czyszczenia co jakiś czas, ale to raczej normalne, szczególnie przy malym dziecku.
    Swój zestaw kupowałam w sklepie, nie przez internet. Z resztą w 2006 roku nie było to tak popularne.
    Ja jestem bardzo zadowolona.
  • botoanka78 31.10.15, 04:32
    Przestroga dla Wszystkich, wczoraj to tutaj opisałem, ale nie widzę mojego wpisu, więc napiszę to jeszcze raz i wiele razy jak będzie potrzeba. Zakupiłem meble z katalogu, nie widziałem osobiście, wiadomo. Przywiózł kurier zatrudniony przez ekoline w Poznaniu. Po rozpakowaniu przy kurierze okazało się że porażająco odbiegają od zamówionego towaru, więc nie chciałem przyjąć. Po natychmiastowym telefonie do sklepu, miła pani wytłumaczyła, że należy przyjąć, kurierowi zapłacić i odrazu spisać reklamację (wiadomo załamka, 8 tyg czekania na coś czego sie nie zamówiło). Po tygodniu przyjechał rzeczoznawca, który zrobił mnóstwo zdjęć, gdzie na jednych było różnicę widać bardziej, na drugich mniej. Stwierdził w raporcie, że towar zgodny, ja oczywiście napisałem swoją opinię. Po telefonie do sklepu następnego dnia, sklep zapewniał, że nawet jeśli rzeczoznawca będzie stronniczy, oni załatwią tą sprawę pozytywnie, ponieważ również wysłałem im zdjęcie tego co przywieziono. Po kilku dniach telefon, że nie ma podstaw do zwrotu. Teraz niestety trzeba wytoczyć cięższe działa i oprzeć sie o rzecznika praw klienta i sąd bo tak być nie może. Nie życzę nikomu takiego doświadczenia
  • magocia14 19.08.19, 00:00
    Szkoda że wcześniej nie trafiłam na to forum, uniknęłabym pewnie stresu i nerwów, gdyż działania serwisu i rzeczoznawcy z firmy Etap Sofa nie zmieniają się jak widzę od lat. Niestety miałam przetarcia i uszkodzenia skóry w kilku miejscach i podpisałam protokół gdzie nie uznaje się reklamacji (prosił żeby się zgodzić ze wzgl. na prestiż firmy że to dla mnie nie ma znaczenia0 i po uzgodnieniu z klientem załatwić poprzez wymianę części i inne, tak mi 3 x powtarzał i obiecał ich serwisant Waldemar L. - nie ma nigdzie na protokole żadnej pieczątki ani firmówki ani imiennej, a w zamian za obiecaną prawie natychmiast wymianę po 2 mcach tel. i emailach otrzymałam emaila od kier. ich serwisu" Jesteśmy zdziwienie Pani mailem. W dniu oględzin mebla podpisał Pani protokół z rozpatrzenia i realizacji reklamacji, który potwierdza zakończenie reklamacji"... potem były straszenia i ogólnie poziom obsługi który myślałam że odszedł w zapomnienie, ale nie...podobnie jak piszą na tym forum. Prawie powiela się rytuał postępowania. byłam w szoku gdyż podpisałam w dobrej wierze a tu po prostu jest to norma postępowania z klientem. Rozmawiałam z UOK Pani kazała mi przyjść z dokumentacją, niestety mam ciężko chorą mamę i brakuje czasu i wykorzystał to też serwisant gdyż widział jaka jest sytuacja co czyni całą sytuacje wysoce niemoralną. tak zostałam wystrychnięta na dudka tylko jest kwestia prawna ile jest wart dokument podpisany w dobrej wierze, następnie jest tam zaznaczone obiecane mi rekompensaty a panowie udają jakby tego nie było po trzecie dlaczego miałabym się zrzec roszczeń jeśli uszkodzenia były zgłaszane od początku i tego nie kwestionował, natomiast zamazanie uszkodzonej skóry ich farba czy ją naprawia czy tylko tuszuje mankament każdy zna odpowiedź. Takie mam doświadczenia z ich serwisem, poziom żałosny i do dziś jestem w szoku że taka firma pozwala sobie na takie traktowanie klienta. Niestety ja tez nie sądziłam że będę musiała coś reklamować przy zakupie tak drogiego mebla. Nadmienię że zakup dokonano w Twoichmeblach i niestety podobnie nie otrzymałam żadnej pomocy. Dodam że w tym czasie kupowałam inne rzeczy bo się przeprowadzałam i tez miała 2 reklamacje i obie załatwione bez zarzutu - nawet panowie nie przyjeżdżali- zobaczyli zdjęcia podobnie jak wysyłałam do Etap, także można być człowiekiem... Ja czuję się oszukana i życzę tym wszystkim panom którzy mnie obsługiwali żeby ktoś ich potraktował tak jak oni mnie, a będzie bolało...Proszę też wszystkich którzy ostatnio byli podobnie potraktowani jak ja o kontakt i info pod moją wypowiedzią bo myślę że takie praktyki monopolisty należy zgłosić odpowiednim organom.
  • kaga9 19.08.19, 11:46
    Tak sobie myślę, Ty nie czekaj, aż ktoś się tu odezwie z podobną sprawą - jak widzisz, wątek jest już stary i wcześniej opisane przypadki są zapewne rozwiązane, przedawnione itd. Zgłaszaj sama, ruszaj do rzecznika praw konsumenta. Powodzenia.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka