Dodaj do ulubionych

NAJWIĘKSZA LAFIRYNDA TECHNICOLORU... KAROLINA T.

09.02.08, 15:17
Edytor zaawansowany
  • lukasz-replikacja 09.02.08, 15:50
    Wdług mnie to największa opierdalaczka w technicolorze... taki leń
    poprostu szkoda gadać, zamiast pracować to ciągle lata jak by srać
    jej się chciało... wytapetuje się ta gówniara i myśli że to wielka
    piękność jest... a to zwykła panienka do towarzystwa na jeden raz...
    rzygać mi się chce jak musze na nią patrzeć, najgorsze jest to jak
    przychodzi na replikacje, przeszkadza nam tylko w robocie kurwa
    mać... czasami mam dużo roboty a ta pizda mi jakieś esemesiki
    wysyła... bo jej się nudzi, a mnie to huj obchodzi bo mam własne
    sprawy, ale zdrugiej strony mamy z chłopakami niezłą rozrywke jak mi
    pierdoli jakieś durnowate głupoty i myśli że jest jakaś fajna hehe
    ma dziewczyna zadatki na... licze na to że kiedyś ta mała gówniara
    zrozumie o co chodzi i się wreście odpierdoli odemnie bo mi ona do
    szczęścia nie jest potrzebna... Lukasz P. replikacja a wy co
    myślicie ? o tym brzydalu...
  • gmyras 09.02.08, 17:25
    niemam pojecia o kogo chodzi?????????
  • lukasz-replikacja 09.02.08, 23:01
    taka mała gówniara ze zlecenia... czarna szopa he na głowie i
    odchuja tapety na ryju... ale ona jest obleśna a myśli że jest
    niewiadomo co hehe... zaczepia nie tylko mnie ale i większość
    chłopaków na replikacji... ciągle lata jak kot z pęcherzem z taką
    jedną... i zabawia się swoim gównianym telefonikiem...
    z tego co słyszałem to na pakowni i od kolegów z magazynu tam też
    prześladuje kilku gości i to na wszystkich zmianach... czy wszystkie
    dziewczyny z Radomia myślą tylko o jednym ? he niewyżyta jest czy
    co ? he
  • 1liderek 10.02.08, 11:17
    wiem o którą chodzi, tak mnie ona wkurwia kiedy jest na mojej zm. A
    to prawie zawsze jest tak samo... cały czas nic nie robi tylko się
    opierdala i ciągle gada z jakimiś kolesiami którzy później się z
    niej leją hehe co za idiotka, pojebana na do kwadratu
  • 1liderek 10.02.08, 11:21
    wiecznie są z nią jakieś problemy, zwykła napalona idiotka
  • 1liderek 10.02.08, 11:26
    jak ją widze na mojej zmianie to mam taki brech... chłopaki z mojej
    zm. śmieją się z niej że ona jest jak posłanka z samoobrony Beger,
    ma kurwiki w oczach i ... he
  • lysielec 18.03.08, 13:34
    czytam twoje wypowiedzi faktycznie jestes rasową ciotą hehe aż wstyd
    ze jestes ze zm.A.JESTEŚ ZE ZM.A?
  • 3.magazynier 10.02.08, 11:51
    dobrze znam ją, jak była na magazynie części to jak zwykle tylko się
    opierdalała i gdzieś wychodziła, dobrze że już to się skończuło bo
    miałem przez nią same problemy z Czupryńskim
  • bedzian 26.02.08, 16:33
    to zwykly pasztet inajwieksza opierdalaczka w technicolorze
  • margolcia-1 26.02.08, 18:33
    jak dziewczynie sie udaje to niech sie opierdala jak moze inni aby sie nie
    przepracowac tez sie opierdalaj ile tylko moga i sie podlizuja operatorom
  • maja-2008 26.02.08, 18:43
    odezwał się...spójrz w lustro..to dopiero zobaczysz pasztet
  • nesca123 27.02.08, 23:53
    Ten temat nadaje się do kasacji!
  • czarny-anonim 10.02.08, 16:26
    Na pakowni tak samo, niezły ubaw.
  • anxunamung 11.02.08, 16:47
    nie wiem kto to jest ?????????????
  • 1_czarodziej 11.02.08, 17:31

    Gościu zachowujesz sie jak napalony małolat któremu nie dała. Po chuj dajesz
    swój numer telefonu a później sie użalasz. Jak jesteś taki mocny w gębie na
    forum to napisz jej smsem spierdalaj.Kurwa ludzie tu zaglądają żeby pogadac na
    temat roboty a ten o Lafiryndach pisze. takie zagrywki to w podstawówce na
    godzinie wychowawczej za małolata. fakt ze panna sie lansuje i czesto łazi
    zamiast siedzieć na dupie.Ale jak ja podkrecacie to nie dziwne ze do was leci.
    to sie nazywa prowokacja.
  • awana21 11.02.08, 17:45
    Powiedz jej to prosto w oczy a nie tutaj wszystkim obwieszczasz co o niej
    myslisz, nie wiem kto to jest, ale pisząc "czy wszystkie dziewczyny z Radomia
    myślą tylko o jednym ? " - nie obrażaj dziewczyn z Radomia, to po pierwsze a po
    drugie twoja wypowiedz swiadczy ze jestes jakims małolacikiem, tchorzem i ze na
    pewno ta laska nadepnela ci nieźle na odcisk, a teraz nie mozesz tego przebolec
    biedaku :)
  • lukasz-replikacja 11.02.08, 21:39
    z radomia to już nie jedną taką miałem... i ta tapeciara nie
    nadepneła mi na odcisk bo takiego smoka to bym raczej niedotknoł
    chyba że zrobiła by sobie operacje plastyczną ale wądpie czy jedna
    by wystarczyła
  • nesca123 11.02.08, 22:40
    > z radomia to już nie jedną taką miałem...

    Szczycisz się tym, czy taki łatwy jesteś?


    Trochę oleju miej w głowie, nie wywlekaj takich spraw na forum.
    Zbajerować pannę do takiego stopnia to nie problem co? Gorzej się jej pozbyć.
    Jak masz takie gadane, że wszystkie Technikolor'owskie i Radomskie dupy do
    ciebie lgną, to nie powinieneś mieć problemu z odstawieniem Koleżanki. Myślisz
    że poniżając ją publicznie na forum coś zyskasz?
    Zapamiętaj, że kobitki są pamiętliwe i mściwe.
    A jak problem się za kilka dni nie rozwiążę proponuję tobie żebyś się
    skontaktował z redakcją BRAVO GIRL. Na bank tobie pomogą, specjalizują w takich
    przypadkach jak twój :)
  • zoom007 12.02.08, 19:07
    Do: lukasz-replikacja. Jesteś zakompleksionym, utajnionym PEDAŁEM!. Tak ,tak!
    Nie chcesz aby ta prawda wyszła na jaw, ale tak jest! Nie znam tej Karoliny o
    której się tak "ciepło" wyrażasz, ale pewnie wpadłeś jej w oko a tu skucha:
    dziewczyna nie wiedziała że kochasz inaczej. Ty pewnie też miałeś problem - nie
    wiedziałeś jak "wyjść z twarzą" przed kolegami i wyszedłeś - na forum. Żaden
    normalny - heteroseksualny, honorowy facet nie zachował by się w ten sposób -
    jak najgorsza świnia. Najlepiej się lansować jako Antonio Banderas - macho, ale
    cię rozszyfrowałem - CIOTO! A teraz dobra wiadomość: Nie przejmuj się swoją
    przypadłością. Homoseksualizm od pewnego czasu nie jest już chorobą - możesz się
    ujawnić. Macie nawet swoje kluby i parady... Nie wiem kim jesteś i nie chcę
    wiedzieć. Mam nadzieję że nie podaję ci nieświadomie ręki na przywitanie...
    P.S.
    Masz jeszcze jedną słabą stronę. Ortografię.
  • lysielec 18.03.08, 20:39
    ŁUKASZ P no prosze to juz mamy tak zacisniety krag ludzi
    poszukiwanych w firmie ze wlasciwie sprawa sie sama wyjasni.Podasz
    mi personalia twojego kolegi 1liderek tak sie tu ujawnia albo cala
    ta sprawa bedzie dotyczyla ciebie lepiej chyba pracowac?prawda
    kolego,wiekszosc ochrony pochodzi z radomia pomysl-wiesz kto jest
    górą w zakladzie i kogo slowa sie tylko licza.czekam na dane
  • szynszylicaaa 12.02.08, 17:23
    do łukasz-replikacja: Twój poziom inteligencji jest miażdżąco niski... Prażysz
    się jak dziecko na Św. Mikołaja jakimiś sms'ami. Nawet nie zdajesz sobie sprawy
    kto tu wodzi Cię za nos - cała pakownia ma z Ciebie jazdę. Przyznałeś sie na
    forum publicznym, że nie dałeś rady "małolacie".
    Weź kilka lekcji z j.polskiego bo kulejesz w tej (i nie tylko) dziedzinie.Życzę
    sukcesów (o ile to możliwe) w ubogim życiu seksualnym.
  • superstarforever 12.02.08, 18:28
    ona niezasłużyła sobie na coś takiego, to wartościowa dziewczyna
    która brzydzi się takimi ludźmi jak ty skurwysynu...
  • superstarforever 12.02.08, 18:39
    ona jest dla mnie wszystkim... więc niepodaruje ci tego co
    zrobiłeś... będe cie szukał....... śmieciu...
  • operator2007 14.02.08, 08:15
    Dajcie spokój ludziska !!Ten Łukaszek troche przypakował na siłowni
    i od razu zrobił się z niego Antonio Banderas.Jak był na zm.A to
    łaziła za nim taka jedna z drukarni . Podoba sie facet babom i
    tyle ..Ale nie powinien od razu wyskakiwać ze smokami itp..Jak się
    nie podoba panna to jej nie powinien ruszać .Proste i
    logiczne .Pozdrawiam .
  • lolitka-2 15.02.08, 14:35
    mnie też tak kiedyś załatwił jak tą dziewczyne, to zwykły cham który
    jak usłyszy od dziewczyny nie to nie umie się z tym pogodzić
  • 1_czarodziej 15.02.08, 19:28
    ten temat tylko zle o kolesiu świadczy. ma problem sam ze soba, to niech sie
    leczy. ciekawy jestem co to za jeden hehe
  • margolcia-1 19.02.08, 12:06
    Nie wiem koles czy sprawilo Ci to radoche ze tak najechales na Karoline ale
    gratuluje Ci Twoj pomysl nadaje sie do przedszkola Twoj poziom inteligencji nie
    przekracza zera nie ma co
    A ze Ty uwazasz ze ona jest najwiekszym opierdalaczem to sie gleboko mylisz jest
    duzo osob ktore jak tylko nadarzy sie okazja to sie obijaja ile to jest mozliwe
    a wy na tej replikacji to wcale nie macie takiej ciezkiej pracy widac was non
    stop na pakowni jak chodzicie sobie na papieroska
    zalosne jest to co napisales i do jakiego poziomu sie znizyles aby to napisac to
    publicznie ppewnie dziewczyna wystawila cie do wiatru
    (a myslales ze bedzie odwrotnie) i dlatego sie mscisz na niej za to heh no i
    co tym zyskales? ja ci moge odpowiedziec NIC a nawet straciles na tym
    wspolczuje tej dziewczynie ze zostala upokozona na forum publicznym i mam
    nadzieje ze odplaci ci sie za to w dopowiedni sposob
  • celista 15.03.08, 23:33
    Ja też mam nadzieję, że Cię dopadną... bo przekraczasz granice... to co
    napisałeś świadczy tylko o Tobie i Twoim wychowaniu, a nie o tej dziewczynie, od
    której pewnie dostałeś kosza i teraz się mścisz..
  • lysielec 16.03.08, 19:39
    lafirynda kto to pisze na replikacji pracuja same pedaly.Cioty i
    tyle powinni to przeniesc do thomsona zeby nie zatrowali powietrza
    pedaly
  • 1liderek 17.03.08, 21:47
    Ty chuju sam jesteś pedałem i ciotą... odpierdol się od
    replikacji... Całkowicie się zgadzam z Lukaszem to lafirynda,
    poprostu chyba lubi ten sport hehe jak nieten to tamten hehe
    chłopaków jest tu dużo więc zawsze się cos znajdzie... hehe A ty
    zanim coś pierdolniesz to najpierw się zastanów ! bo to co Lukaszek
    napisał jest poprostu prawdą która niestety ale boli hehehe
  • lysielec 18.03.08, 12:23
    hehe piszesz jak prawdziwa ciota podpisales sie pod tym hehe pedrylu
    nie chce ci dac to tak jedziesz hehe może lukasz ci sie lepiej hehe
    podoba to smaruj dupsko cioto z replikacji hehe ziemniaki kroj w
    kostke zeby ci z dupy nie lecialy po dymaniu z lukaszem.Ageneralnie
    wszystkie lukasze to cioty wiec masz szanse
  • lysielec 18.03.08, 15:11
    masz racje kolezanko pedal ktory dostal kopa sie msci a ten liderek1
    to jego przydupas odnalezli sie teraz im bedzie dobrze
  • 1liderek 18.03.08, 15:31
    ujawnij się chuju... to inaczej porozmawiamy masturbancie hehe Już
    ktoś cie szuka internetowa pizdo a jak już cię znajdziemy to lepiej
    by było dla ciebie żebyś sie zwolnił
  • lysielec 18.03.08, 19:54
    hehe juz sie boje uwazaj zeby ciebie nie namiezyli bo pojdziesz w
    pizdu dupą szczekac za oczernianie w firmie i ublizanie
    pało.Pamietaj.ochrona moze wszystko a jak jestes tym kim sie
    podajesz to krąg sie zacisnia flecie dety hehe
  • lysielec 18.03.08, 20:07
    jezeli napisales to w pracy to lezysz jesli w domu po pierwszej
    zmianie to tak juz masz kolo dupy ze na monitoringu czuc.I żeś sie
    doigral Karolina powie kto jej bardzo nie lubi,twoj kochas tez bo
    nie bedzie chcial problemow hehe
  • lukasz-replikacja 18.03.08, 21:47
    odpierdol się od replikacji i odemnie! pierdole ciebie, tą
    świniowatą debilkę z Radomia a w szczególności całą firme. Ja robie
    na to co mam ochote i jak mi sie ktos niespodoba to dostaje wpierdol
    następny będziesz ty ! pewnie już teraz masz pełne gacie z wrażenia
  • lukasz-replikacja 18.03.08, 21:56
    Karolinke to chyba tylko jeszcze ja jej nie dymałem bo każdy ją
    zaliczył tylko nie ja, proponowałem spotkanko ale odmówiła może
    dlatego że w tym samym czasie jebała się z tobą
  • 1liderek 18.03.08, 22:25
    szkoda że w Warce takich lafirynd nie ma bo też bym sobie poużywał
  • lysielec 19.03.08, 12:33
    jestes z warki?jak cie ustale to pogada z toba Sergiusz znasz?
  • lysielec 19.03.08, 12:30
    no ale mnie przestraszyles blyskotliwy jestes a madry ale to juz nie
    dlugo hehe nerwy uspokuj sie bo bo ci zwieracze puszcza
  • 1liderek 19.03.08, 16:18
    tobie już chyba puściły pedale
  • lysielec 19.03.08, 19:31
    no puscily faluja ze strachu mi gacie hehe dziwko
  • sumitomo 25.03.08, 16:50
    Jak czytam co wypisuje 1LIDEREK i jemu podobni to szlak mnie trafia ,
    zakompleksione gnoje . Obrabiacie d..e pannie której właściwie nikt nie kojarzy
    .Robicie z siebie ostrych ZAWODNIKÓW a tak naprawdę to z was LESZCZYDŁA Pozdro
    dla normalnych Ps. I nie ubliżaj jeden z drugim od pederastów bo możesz pod
    bramom w jape dostać
  • 1liderek 27.03.08, 12:27
    morda pederasto ! a w jape to ty możesz dostać jełopie
  • 1liderek 27.03.08, 14:20
    a już dawno tej kurewki niewidziałem pewnie znowu znalazła sobie
    jakiegos jelenia albo barana... hehe
  • 1liderek 27.03.08, 14:27
    nadal pocichu licze że przyjdzie kiedyś do mnie i zacznie mnie
    bajerować a ja wkońcu ją zalicze bo już prawie każdy w technicolorze
    ją miał a ja jeszcze nie
  • sap_er 27.03.08, 15:24
    „…ja wkońcu ją zalicze…” Wiesz, jesteś żałosny. To nie strona, gdzie
    opisujemy swoje problemy i potrzeby erotyczne… nikogo nie
    interesuje, że jesteś tak nieporadny w tych sprawach.
  • lysielec 27.03.08, 23:03
    sap_er szkoda słów na tego barana 1liderek to zakąpleksiony gnom bez
    obycia który chyba jeszcze nie miał kobiety nadaje sie do zaliczania
    ale chyba,..pedryl i tyle
  • plyteczka.online 28.03.08, 21:43
    hej!!! W Technicolorku robi się wesolutko : ) "1liderek" choć szczerze....?? nie
    jestem pewna czy jesteś liderem??? ,twoja wypowiedź na temat jakiejkolwiek
    kobiety w taki sposób, świadczy o twoim niskim poczuciu własnego EGO,a dla
    faceta to porażka ha,ha!!, a po za tym ja takich jak ty kwituję jednym
    zdaniem.... ŚMIEĆ : )
    PS.pamiętaj!! zbytnia pewność siebie i swych możliwości w różnych dziedzinach
    życia : ) gubi.... Ha,Ha!!!Pozdro dla THC.....
  • fenris76 28.03.08, 22:50
    Brawo
  • lysielec 28.03.08, 23:31
    trzeba gnoic gnoi to jest jakis wśiur
  • plyteczka.online 29.03.08, 21:29
    łysielec???? co to znaczy "gnoić gnoi to jest zwykły wsiur" ??? bo dla mnie ...
    nto ty jesteś "chodząca tragedia" : ) "wsiur???" to przede wszystkim pisownia
    ha,ha!! " wsiur" pisze się przez "ó", bo wymienia się na wi"E"ś... kumasz??? , a
    po za tym nie wiem dlaczego tak bezczelny, obrażający innych pracuje w THC???
    chyba wyłowili cię ze zlecenia???? tragedia :((
  • plyteczka.online 29.03.08, 21:31
    fenris76....dzięki : ))
  • lysielec 30.03.08, 00:21
    zle mnie chyba plyteczka zrozumialas czy zrozumiales jestem pod
    wrazeniem twojej wypowiedzi a moja pisownia jest moze nie poprawna
    ale nie z powodu ze jestem analfabeta nie patrze co pisze ok?
  • lysielec 30.03.08, 00:24
    nie jestem ze zlecenia
  • 3.magazynier 04.04.08, 11:03
    zastanawiam się kiedy to kurwidło znowu przyjedzie ? Karolinka mój
    ptaszek czeka
  • 1liderek 06.04.08, 18:10
    Bardzo się ciesze że jej niema ! nareście nikt nie zaczepia już
    chłopaków i mogą normalnie robić tylko jak długo to potrwa ? pewnie
    jak znowu się przyjedzie to będzie to samo... jak nie ten to tamten
    hehe dobra jest he
  • 3.magazynier 23.05.08, 18:29
    Nowa zabawka Karolinki hehe tym razem to wózkowy Daniel ze zm. D
    dołączył do kolekcji naszej prześlicznej lafiryndzi hehe
  • 3.magazynier 23.05.08, 18:41
    Pewnie znowu troche pobajeruje następnie zaliczy towarek a na koniec
    kopnie w dupe hehe i zabawa zaczyna się od początku
  • prawdziwy.nieobecny 16.04.08, 13:35
    może chociaż dowiem się z jakiego wydziału.....
  • wierz-yciel 24.07.08, 20:40
    Znam wieksza osobiscie wasza kolezanke Sylwie Zdanowska co po
    godzinach dorabia jako call girls wiecej info znajdziecie na
    erodate, mixer lub ilove. Widocznie slabo jej placa skoro tak
    dorabia a moze lubi???

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.